Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 72
    • Best 12
    • Groups 0

    vagelis4

    @vagelis4

    18
    Reputation
    8
    Profile views
    72
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vagelis4 Unfollow Follow

    Best posts made by vagelis4

    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Μια χαρά μου φαίνεται δλδ στα 120-130 κανένα 6 να υπολογίζω?
      Πάω να το πάρω αν είναι έτσι όπως τα λες

      Καπου εκει ,απο 5.8 μεχρι 6.2 .Απλα να ξερεις για να το πετυχεις πρεπει να το οδηγησεις σαν diesel οχι σαν βενζινη ,δηλαδη δεν τερματιζεις ταχυτητες και μετα αλλαζεις εκει θα σου καψει.Το επαθα εγω στην αρχη και μου κοπηκαν τα ποδια καπου στο 7.5 μου εδειχνε😁😁.Αν ομως το πας κανονικα και αρπαγματα εχει πααααρα πολυ καλα και κρατηματα .
      Πχ αυτο που λεω παραπανω ειχα στο αυτοκινητο 2 ατομα που δεν με αφηνουν να παω πανω απο 120 με 130.Το πηγα καποια στιγμη 170 προσπερασεις στροφες και δεν καταλαβανε τιποτα.Ααα και απο θορυβο ελαχιστο εως που δεν καταλαβαινεις πως ειναι diesel

      Για αυτόματο θα πάω οπότε με τις αλλαγές δεν θα έχω θέμα!
      Πάντως είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα, οπότε και λίγο παραπάνω να καίει συγχωρείται

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα την προηγούμενη εβδομάδα το HRV της Honda.
      Είχα οδηγήσει και το CHR της toyota παλιότερα και μου το θύμισε κάπως αν καί είναι καλύτερο κάπως το Honda.
      To CHR να πατάς γκάζι και να μουγκρίζει χωρίς να επιταχύνει και το HRV κάπως έτσι αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.
      Η κατανάλωση στο Honda όχι κάτι ιδιαίτερο σε οικονομία.

      Δεν ξέρω αν έχει νόημα όλο αυτό που γίνεται με τα υβριδικά.
      Κάνουν πολύ βαριά αυτοκίνητα με συστήματα και μπαταρίες και δεν ξέρω τι κερδίζεις στην τελική με όλο αυτό.
      Διαβάζω πχ 1700 κιλά το qashqai epower.
      Πόσο οικονομία να κάνει ένα αυτοκίνητο 1700 κιλών.
      Θα το κάνω και αυτό test drive για να μου φύγει η απορία. Αυτό πιστεύω θα είναι πιο γρήγορο και δεν θα μουγκρίζει γιατι κινείται ηλεκτρικά αλλά αποκλείω να βγάλει τις καταναλώσεις που διαφημίζει και αυτό.

      Μήπως το πετρέλαιο και το αέριο είναι καλύτερες λύσεις ακόμη και τώρα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Οδήγησα....

      @monman2 said in Οδήγησα....:

      @vagelis4 said in Οδήγησα....:

      Οδήγησα την προηγούμενη εβδομάδα το HRV της Honda.
      Είχα οδηγήσει και το CHR της toyota παλιότερα και μου το θύμισε κάπως αν καί είναι καλύτερο κάπως το Honda.
      To CHR να πατάς γκάζι και να μουγκρίζει χωρίς να επιταχύνει και το HRV κάπως έτσι αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.
      Η κατανάλωση στο Honda όχι κάτι ιδιαίτερο σε οικονομία.

      Δεν ξέρω αν έχει νόημα όλο αυτό που γίνεται με τα υβριδικά.
      Κάνουν πολύ βαριά αυτοκίνητα με συστήματα και μπαταρίες και δεν ξέρω τι κερδίζεις στην τελική με όλο αυτό.
      Διαβάζω πχ 1700 κιλά το qashqai epower.
      Πόσο οικονομία να κάνει ένα αυτοκίνητο 1700 κιλών.
      Θα το κάνω και αυτό test drive για να μου φύγει η απορία. Αυτό πιστεύω θα είναι πιο γρήγορο και δεν θα μουγκρίζει γιατι κινείται ηλεκτρικά αλλά αποκλείω να βγάλει τις καταναλώσεις που διαφημίζει και αυτό.

      Μήπως το πετρέλαιο και το αέριο είναι καλύτερες λύσεις ακόμη και τώρα?

      Το Chr βενζίνη 1,2 Τ χειροκίνητο απο το υβριδικό πόση διαφορά νομίζεις ότι εχουν ; ούτε 40 κιλά
      Επίσης μόνο το swift είναι ελαφρύτερο απο το υβριδικό yaris

      Αρα αυτα που λες για βάρος στα υβριδικά δεν ισχύουν.

      Δίκιο έχεις για την toyota ότι έχει ελαφριά αυτοκίνητα σε σχέση με άλλους και ότι το υβριδικό της σύστημα δεν προσφέρει πολύ βάρος.
      Και η suzuki έχει ελαφριά αυτοκίνητα.
      Επιρεάστηκα πιο πολύ από την προσθήκη βάρους που είδα στο qashqai με το epower. Από 1450 στα 1700 κιλά.

      Αλλά γενικά υπάρχουν κάποια οξύμωρα στην όλη λογική.
      Βάζουν υβριδικά συστήματα που είναι για οικονομία μέσα στην πόλη σε μεγάλα οχήματα.
      Το μεγάλο όχημα όμως δεν το θες για μέσα στην πόλη.
      Τι να την κάνεις την οικονομία αν δεν χωράς να περάσεις στα στενά με παρκαρισμένα οχήματα εκατέρωθεν και δεν μπορείς να παρκάρεις με ένα μεγάλο αυτοκίνητο? Το μεγάλο αυτοκίνητο για ταξίδια το θες οπότε εκεί θες οικονομία.

      Και επίσης αν θες οικονομία στα καύσιμα γιατί απλά δεν μειώνεται το βάρος.
      Πως ζητάς οικονομία με ένα όχημα 1400 και 1500 κιλών?
      Και το λέω και για το HRV(1400 κιλά) στο οποίο δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από οικονομία απλά καλή κατανάλωση είδα πηγαίνωντάς το όπως πάω το τωρινό μου αυτοκίνητο.
      Και στην τελική πως να μην κάνει λίγο οικονομία ένα όχημα που μουγκρίζει όταν πατάς το γκάζι?
      Σε αποτρέπει από το να τρέξεις οπότε και να έχεις μεγάλη κατανάλωση.

      Για να μην φαίνεται ότι κατηγοράω το HRV να πω ξανά ότι έχει καλύτερο υβριδικό σύστημα κατά την γνώμη μου από το chr και δεν μουγκρίζει τόσο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @ataim said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Αν έχεις μετακινήσεις κυρίως εντός πόλης θα σου πρότεινα να περιμένεις το νέο hev dct σε βενζίνη.

      μετακινήσεις κυρίως εκτός πόλης έχω. Δηλαδή μετακίνηση προς χωριό 40+40 χλμ (πάνε έλα) απόσταση 3-4 φορές την εβδομάδα + κάποια ταξίδια μέσα στην χρονιά (15-20).
      Στην πόλη κινούμε αλλά είναι το 30% των χιλιομέτρων που κάνω

      25000 χιλιόμετρα τον χρόνο κάνω περίπου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @antonakis said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @vagelis4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @piliourits said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @vagelis4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Για πείτε μια γνώμη για το 2008 diesel 1.5 eat8..
      26200 σε active η τιμή. Μου φάνηκε πολύ καλή και κράτησα ένα. Μέχρι την Τρίτη είναι να πληρώσω προκαταβολή για να προχωρήσει η αγορά.

      Τα θετικά όπως τα βλέπω, είναι οικονομικό στην κατανάλωση, σχετικά γρήγορο, με καλό αυτόματο κιβώτιο (aisin).

      Αρνητικά δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τα diesel και δεν ξέρω από αξιοπιστία και αβαρίες.

      Ελπίζω ότι και να γίνει με τα diesel να μπορώ να το δώσω τουλάχιστον 20 σε 2 χρόνια πχ?

      Πείτε καμιά γνώμη να προχωρήσω? Υπάρχει κάποια καλύτερη επιλογή μέχρι τα 30 χιλιάρικα?

      Θα έχεις ένα αμάξι που δίνει ρέστα από εμφάνιση, με τέλειο αυτόματο κιβώτιο, που θα ρίχνει στ αυτιά από γκάζι σε οτιδήποτε δεν είναι πραγματικό GT, και θα πληρώνεις τα ελάχιστα δυνατά για καύσιμο, συγκρίσιμα μόνο με υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ σε κόστος καυσίμου, έχοντας καλύτερους χώρους κι επιδόσεις, και στυλ κατά τη γνώμη μου.

      Πιστεύω πως τα 2 γνωστά πιθανά θέματα αστοχίας του 1.5 έχουν διορθωθεί μέχρι τώρα (κατά 99% μια ευπάθεια που εμφάνιζαν ορισμένα στους εκκεντροφορους οι οποίοι πλέον είναιανασχεδιασμενοι, και δεύτερο το θέμα κάποιων δοχείων adblue, που όμως φαίνεται πως αναγνωριστηκε και διορθώνεται χωρίς κόστος αν τύχει σε κάποιον)

      Η τιμή είναι εξαιρετική γι αυτό που αγοράζεις, στα σημερινά δεδομένα.
      Νομίζω πως όταν γευτείς όλες τις δυνατότητες του συνδυασμού 1.5 & ΕΑΤ8 για τα χρήματα που πλήρωσες και το κόστος μεταφοράς που θα χεις, σε ένα αμάξι αυτού του στυλ, θα αισθανθείς τυχερός και θα το κρατήσεις για πολλά χρόνια.
      Με αυτά τα χρήματα, χωρίς να ξέρω ακριβώς τον εξοπλισμό (που δεν παίζει κανένα ρόλο μπροστά στο πακέτο μηχανολογιας και στυλ που αγοράζεις), το θεωρώ διαμαντάκι που θα σπανίζει πλέον, μέχρι την πλήρη επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.

      Μόνος λόγος να μην το πάρεις, αν θες κάτι που θα κάνει μόνο λίγα χιλιόμετρα τη μέρα φανάρι φανάρι και δεν θα βγει ποτέ για μια 20λεπτη διαδρομή σε ανοιχτό δρόμο και έτσι θα επιβαρυνθεί μακροχρόνια το σύστημα φίλτρων του ντίζελ.

      Πάρε και τη καλύτερη επέκταση εγγύησης που μπορείς, για ψυχολογικούς λόγους και καλορίζικο. Άριστη αγορά!

      Ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση! Θα το πάρω από ότι φαίνεται! Παρακολουθώ την αγορά τα 3 τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να αγοράσω γιατί το συγκεκριμένο μου φαίνεται καλή ευκαιρία

      Το καινούργιο έτσι; τι αναμονή έχει για παράδοση;

      Το καινούριο ναι. Ετοιμοπαράδοτα είχε. Τώρα δεν ξέρω αν έμεινε τίποτε.
      Σε δύο βδομάδες μου είπαν θα παραλάβω.
      Ελπίζω να μην την πατήσω με το πετρέλαιο πάντως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @georgekn said in Kia XCeed - crossover:

      @vagelis4 said in Kia XCeed - crossover:

      @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      @polioan said in Kia XCeed - crossover:

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Resizer_16706907931451.jpeg

      Φοβερά νούμερα... Σχεδόν σαν ένα κανονικό Toyota hybrid...😏
      Περιμένω οι φίλου του full hybrid να με γιουχαρουν!

      Για να ειμαι δικαιος αυτην ειναι η στιγμιαια καταναλωση .Μεση καταναλωση εχω απο 5.2 εως 6.Συνηθως 5.5 .Το εχω ξαναπει για βαρος ζαντες και αρπαγματα καλα που εχει καιει παααααρα πολυ καλα

      Μια χαρά είσαι, κι εγώ πολύ ευχαριστημένος με την κατανάλωση, 6,4 στα 100, άστρωτος και με 150άρες.

      Για το diesel αναφέρεστε προφανώς?
      Εγώ διάβαζα στα test drive για κατανάλωση 8 στο diesel και ότι καίει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο

      Αν στο τέστ το οδήγησαν όπως συνήθως... λογικά έκαψε 8 λίτρα...
      Δες ένα δείγμα εδώ...
      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1291611.html

      Μετο ίδιο μοτέρ εγώ σε Hyundai Kona είμαι στα 4,6-5,5 λίτρα σε επαρχιακό & αυτοκινητόδρομο οδηγώντας σαν άνθρωπος.

      To kona είναι και πιο ελαφρύ αυτοκίνητο όμως
      Το XCeed είναι 1500 κιλά στο πετρέλαιο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Δρομολογιο Αρτα Γιαννενα σημερα επαγγελματικο.Ταχυτητες ιονια απο 100 εως 170 ,3 ατομα μαζι με αυτοκινητο κοντα στα 1700κιλα ,σε ολο το δρομο sportmode εκτος απο πολη μεσα εκει μπηκε eco ,μεση καταναλωση 6.6 λιτρα στα 100 εγραψε

      Οριστε το ειχα γραψει πιο πανω.Γενικα ομως σε επαρχια που ειμαι μενω 12 χλμ εξω απο την Αρτα και η δουλεια μου ειναι 40χλμ πηγαινελα με ταχυτητες απο 40χλμ εως 100 εχω 5.8 ,5.5 ,6 .

      Μια χαρά μου φαίνεται δλδ στα 120-130 κανένα 6 να υπολογίζω?
      Πάω να το πάρω αν είναι έτσι όπως τα λες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @piliourits said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @vagelis4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Για πείτε μια γνώμη για το 2008 diesel 1.5 eat8..
      26200 σε active η τιμή. Μου φάνηκε πολύ καλή και κράτησα ένα. Μέχρι την Τρίτη είναι να πληρώσω προκαταβολή για να προχωρήσει η αγορά.

      Τα θετικά όπως τα βλέπω, είναι οικονομικό στην κατανάλωση, σχετικά γρήγορο, με καλό αυτόματο κιβώτιο (aisin).

      Αρνητικά δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τα diesel και δεν ξέρω από αξιοπιστία και αβαρίες.

      Ελπίζω ότι και να γίνει με τα diesel να μπορώ να το δώσω τουλάχιστον 20 σε 2 χρόνια πχ?

      Πείτε καμιά γνώμη να προχωρήσω? Υπάρχει κάποια καλύτερη επιλογή μέχρι τα 30 χιλιάρικα?

      Θα έχεις ένα αμάξι που δίνει ρέστα από εμφάνιση, με τέλειο αυτόματο κιβώτιο, που θα ρίχνει στ αυτιά από γκάζι σε οτιδήποτε δεν είναι πραγματικό GT, και θα πληρώνεις τα ελάχιστα δυνατά για καύσιμο, συγκρίσιμα μόνο με υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ σε κόστος καυσίμου, έχοντας καλύτερους χώρους κι επιδόσεις, και στυλ κατά τη γνώμη μου.

      Πιστεύω πως τα 2 γνωστά πιθανά θέματα αστοχίας του 1.5 έχουν διορθωθεί μέχρι τώρα (κατά 99% μια ευπάθεια που εμφάνιζαν ορισμένα στους εκκεντροφορους οι οποίοι πλέον είναιανασχεδιασμενοι, και δεύτερο το θέμα κάποιων δοχείων adblue, που όμως φαίνεται πως αναγνωριστηκε και διορθώνεται χωρίς κόστος αν τύχει σε κάποιον)

      Η τιμή είναι εξαιρετική γι αυτό που αγοράζεις, στα σημερινά δεδομένα.
      Νομίζω πως όταν γευτείς όλες τις δυνατότητες του συνδυασμού 1.5 & ΕΑΤ8 για τα χρήματα που πλήρωσες και το κόστος μεταφοράς που θα χεις, σε ένα αμάξι αυτού του στυλ, θα αισθανθείς τυχερός και θα το κρατήσεις για πολλά χρόνια.
      Με αυτά τα χρήματα, χωρίς να ξέρω ακριβώς τον εξοπλισμό (που δεν παίζει κανένα ρόλο μπροστά στο πακέτο μηχανολογιας και στυλ που αγοράζεις), το θεωρώ διαμαντάκι που θα σπανίζει πλέον, μέχρι την πλήρη επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.

      Μόνος λόγος να μην το πάρεις, αν θες κάτι που θα κάνει μόνο λίγα χιλιόμετρα τη μέρα φανάρι φανάρι και δεν θα βγει ποτέ για μια 20λεπτη διαδρομή σε ανοιχτό δρόμο και έτσι θα επιβαρυνθεί μακροχρόνια το σύστημα φίλτρων του ντίζελ.

      Πάρε και τη καλύτερη επέκταση εγγύησης που μπορείς, για ψυχολογικούς λόγους και καλορίζικο. Άριστη αγορά!

      Ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση! Θα το πάρω από ότι φαίνεται! Παρακολουθώ την αγορά τα 3 τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να αγοράσω γιατί το συγκεκριμένο μου φαίνεται καλή ευκαιρία

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @alex-mix said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Εννοείται Χceed σε σχέση με τα 2008 / troc
      Αλλά νομίζω diesel αυτόματο έχει 30000€

      Και σε manual πάλι είναι καλύτερη επιλογή από το 2008 αν έχει κοντά στα 26.000.

      Νομίζω ο @alex-mix το έχει σε diesel manual .

      Παρων😁😁😁.Ναι diesel manual titanium.Tο αυτοκινητο δεν παιζετσι για μενα παντα ετσι.Οποιος θελει κατι ευχαριστως .να του απαντησω.
      29500 το πηρα ,ανεξαρτητη αναρτηση εχει.Resizer_16951439824121.jpeg

      Μέση κατανάλωση πόσο έχεις περίπου?
      Το σκέφτομαι γιατί στα χαρτιά το αμάξι είναι σχετικά βαρύ.
      Test drive δεν υπάρχει σε diesel οπότε δεν έχω προσωπική άποψη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: TOYOTA FORUM

      Γράφεται ότι η Toyota έχει κατασκευάσει 2 νέους κινητήρες 1.5lt & 2lt που θα είναι πολύ δυνατοί με χαμηλή κατανάλωση.

      Ξέρει κανένας πότε περίπου θα μπούνε στην παραγωγή?
      Δηλαδή θα είναι μέσα στο 2025?

      Το ίδιο γραφεται και για την Honda

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4

    Latest posts made by vagelis4

    • RE: VW T-Roc

      @ilias-a said in VW T-Roc:

      @vagelis4 said in VW T-Roc:

      @alexandros-k said in VW T-Roc:

      @vagelis4 said in VW T-Roc:

      Επειδή έγινε μια συζήτηση για το αυτόματο dsg και το troc, αν γίνεται όποιος ξέρει ας πει περίπου πόσο είναι το κόστος σε περίπτωση βλάβης του κιβωτίου.
      Αν είναι πχ 2000e είναι διαχειρίσιμο, αν είναι 5000e είναι μάλλον απαγορευτικό.

      Επίσης σαν μέσος χρόνος ζωής του κιβωτίου είναι περίπου 150000 χιλιόμετρα να υπολογίζω?

      Καπου μεταξυ 80 και 100κ χλμ στο περιπου τα χλμ , θα χρειαστεις αλλαγη στα δισκακια . Ειναι αναλωσιμο και οχι ζημια αυτο. (Για ζημια δεν ξερω ποτε θα βγαλει.) Σαν να λεμε ο συμπλεκτης στα χειροκινητα κιβωτια . Εξαρταται απο την χρηση . Οσο πιο πολυ το χρησιμοποιεις στην κινηση τοσο πιο γρηγορα θα φθαρουν ή αν το δουλευεις τερμα φορτωμενο με βαρος κτλ .
      Κοστος ακριβως δεν ξερω αλλά καπου μεταξυ 1000-2000€ πρεπει να ειναι
      Και μην ξεχνας και την αλλαγη λαδιου στο κιβωτιο (αν ειναι υγρου τυπου) Καθε 60-100κ χλμ κι αυτο θελει αλλαγη. Κανα 400αρι € στο περιπου

      άρα να υπολογίζω 1500-2000 ευρώ κάθε 100000 Km στο περίπου για αναλώσιμα και χωρίς να βγάλει σοβαρή ζημιά.
      Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά δεν είναι και τραγικό οκ

      Καθε ποτε υπολογιζεις να θελει τακακια, δισκοπλακες, αμορτισερ, αντλια νερου, ψυγειο νερου, δυναμο, αμπραγιαζ αν ηταν μηχανικο το σαζμαν?
      Δεν εχουν στανταρ αυτα, μπορει να τα βγαλει νωρις ή και καθολου.

      Έχω opel astra χειροκίνητο 340.000 km από το 2009 και δεν έχει πάθει τίποτε το κιβώτιο ταχυτήτων ούτε ο συμπλέκτης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: VW T-Roc

      @andya3 said in VW T-Roc:

      @vagelis4 said in VW T-Roc:

      Επειδή έγινε μια συζήτηση για το αυτόματο dsg και το troc, αν γίνεται όποιος ξέρει ας πει περίπου πόσο είναι το κόστος σε περίπτωση βλάβης του κιβωτίου.
      Αν είναι πχ 2000e είναι διαχειρίσιμο, αν είναι 5000e είναι μάλλον απαγορευτικό.

      Επίσης σαν μέσος χρόνος ζωής του κιβωτίου είναι περίπου 150000 χιλιόμετρα να υπολογίζω?

      Θα πάρω την πάσα σου για να πω όσα έχω καταλάβει απ' αυτά που διαβάζω και ακούω.

      Το dsg παλιότερα χάλαγε συνέχεια. Το έφτιαχνες και μετά από λίγο καιρό ξαναχάλαγε. Αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί.

      Δεν νομίζω ότι μπορεί να απαντήσει κανείς με σιγουριά αν και πότε θα χαλάσει το dsg. Σ' άλλους χαλάει νωρίτερα, σ' άλλους αργότερα, σ' άλλους ποτέ. Μπορεί να εξαρτάται από το πως και που οδηγεί ο καθένας, ίσως και από την τύχη του.

      Ξεκαθαρίζω ότι βλάβη στο dsg θεωρείται το mechatronic. Τα δισκάκια είναι αναλώσιμα, όπως ο δίσκος πλατω στο χειροκίνητο. Κάποια στιγμή θα θέλουν αλλαγή.

      Το κόστος αλλαγής ή επισκευής του mechatronic κυμαίνεται από 1.000-2.000€ εκτός αντιπροσωπείας. Υπάρχουν αρκετοί που τα επισκευάζουν. Σ' αυτούς τα στέλνει και η αντιπροσωπεία αν χρειαστεί, η vw μόνο αλλάζει mechatronic, δεν το επισκευάζει.

      Από τεχνικής απόψεως το mechatronic είναι ένα πολύπλοκο σύστημα, με ηλεκτρουδραυλικές βαλβίδες που ελέγονται από πλακέτα και ανοιγοκλείνουν συνέχεια σε κλάσματα δευτερολέπτου. Θα μου προξενούσε εντύπωση να μη χαλάει μια φορά ανά κάποια χρόνια.

      Για να δούμε αυτά τα ηλεκτρονικά και οι οθόνες που έχουν φορτώσει τα σύγχρονα αυτοκίνητα, πόσο θα κρατάνε. Που είναι και πολύ απλούστερα από ένα mechatronic.

      Ο Αλέξανδρος λέει ότι 1000-2000 e είναι κάθε 100.000 Km για τα αναλώσιμα δλδ τα δισκάκια και όχι για την περίπτωση που χαλάσει το ίδιο το κιβώτιο δλδ το mechatronic που λες.
      Οπότε σε αυτή την περίπτωση το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο αλλά είναι σπάνιο.

      Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: VW T-Roc

      @alexandros-k said in VW T-Roc:

      @vagelis4 said in VW T-Roc:

      Επειδή έγινε μια συζήτηση για το αυτόματο dsg και το troc, αν γίνεται όποιος ξέρει ας πει περίπου πόσο είναι το κόστος σε περίπτωση βλάβης του κιβωτίου.
      Αν είναι πχ 2000e είναι διαχειρίσιμο, αν είναι 5000e είναι μάλλον απαγορευτικό.

      Επίσης σαν μέσος χρόνος ζωής του κιβωτίου είναι περίπου 150000 χιλιόμετρα να υπολογίζω?

      Καπου μεταξυ 80 και 100κ χλμ στο περιπου τα χλμ , θα χρειαστεις αλλαγη στα δισκακια . Ειναι αναλωσιμο και οχι ζημια αυτο. (Για ζημια δεν ξερω ποτε θα βγαλει.) Σαν να λεμε ο συμπλεκτης στα χειροκινητα κιβωτια . Εξαρταται απο την χρηση . Οσο πιο πολυ το χρησιμοποιεις στην κινηση τοσο πιο γρηγορα θα φθαρουν ή αν το δουλευεις τερμα φορτωμενο με βαρος κτλ .
      Κοστος ακριβως δεν ξερω αλλά καπου μεταξυ 1000-2000€ πρεπει να ειναι
      Και μην ξεχνας και την αλλαγη λαδιου στο κιβωτιο (αν ειναι υγρου τυπου) Καθε 60-100κ χλμ κι αυτο θελει αλλαγη. Κανα 400αρι € στο περιπου

      άρα να υπολογίζω 1500-2000 ευρώ κάθε 100000 Km στο περίπου για αναλώσιμα και χωρίς να βγάλει σοβαρή ζημιά.
      Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά δεν είναι και τραγικό οκ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Τελικά τα 110 άλογα σημαίνει πλέον ατμοσφαιρικός κινητήρας?
      Και το κιβώτιο aisin 6 ταχυτήτων είναι εφάμιλλο με το aisin 8 ταχυτήτων?

      Αν είναι ατμοσφαιρικός κινητήρας με aisin κιβώτιο είναι μια επιλογή αρκετά αξιόπιστη πιστεύω.

      Ίσως μπορεί να μπει και αέριο αν είναι ατμοσφαιρικός κινητήρας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: VW T-Roc

      Επειδή έγινε μια συζήτηση για το αυτόματο dsg και το troc, αν γίνεται όποιος ξέρει ας πει περίπου πόσο είναι το κόστος σε περίπτωση βλάβης του κιβωτίου.
      Αν είναι πχ 2000e είναι διαχειρίσιμο, αν είναι 5000e είναι μάλλον απαγορευτικό.

      Επίσης σαν μέσος χρόνος ζωής του κιβωτίου είναι περίπου 150000 χιλιόμετρα να υπολογίζω?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Θεωρητικά όσα λιγότερο περίπλοκο είναι ένα σύστημα τόσο το καλύτερο και τόσο λιγότερες βλάβες θα βγάλει.
      Οπότε για το epower ίσως είναι καλύτερο από όλα τα υβριδικά γιατί είναι πιο απλό.

      Η μηχανή λειτουργεί ως γεννήτρια και φορτίζει την μπαταρία.
      Κίνηση στους τροχούς δίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα.

      Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μόνο μία σχέση όπως στα ηλεκτρικά, οπότε λογικά δεν θα χαλάει όπως στα dsg για παράδειγμα.

      Από ότι λένε στην νέα γενιά του epower μείωσαν 15% την κατανάλωση γενικά αλλά και σε ταχύτητες >100km/h.

      Από ότι διαβάζω μέχρι τώρα έκαιγε 8.5 λίτρα με 140km/h. Οπότε η κατανάλωσή του θα είναι γύρω στο 7.5 τώρα με αντίστοιχη ταχύτητα.
      Δεν είναι άσχημα.

      Το μόνο θέμα είναι αν αντέχει η μπαταρία του που είναι μικρή 2.1kwh να φορτίζει και να εκφορτίζει και για πόσο καιρό και για πόσα χιλιόμετρα.
      Τι εγγύηση δίνει η nissan για την μπαταρία?
      Και πόσο κοστίζει η αντικατάστασή της?

      Επίσης διάβασα ότι το σύστημα στην τρίτη γενιά είναι ελαφρύτερο και φθηνότερο.
      Τι τιμή αναμένεται να έχει όμως?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Dacia Duster 3rd gen (2024)

      Πως το βλέπετε θα βγει σύντομα το υβριδικό 1.8 155ps και το αέριο με 1.2 μηχανή 140 PS?

      Αξίζει να τα περιμένει κάποιος?
      Θα είναι αξιόπιστα?
      Γιατί από οικονομία το υβριδικό φαίνεται πολύ καλό στο bigster (πολύ μεγάλο σκάφος όμως για τις δικές μου ανάγκες).
      Είδα κάτι βιντεάκια 5.5 λίτρα έχει το bigster πραγματική κατανάλωση.

      Άλλη επιλογή που έχω είναι είναι το troc 1.5 150ps dsg και ίσως και 2008,xceed.

      Προσωπικά έφτασα κοντά να αγοράσω αυτοκίνητο πριν 1 χρόνο περίπου αλλά το άφησα γιατί περιμένω να πάρω κάτι καλύτερο από αυτό που έχω και σε μηχανή όχι μόνο σε χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: TOYOTA FORUM

      Γράφεται ότι η Toyota έχει κατασκευάσει 2 νέους κινητήρες 1.5lt & 2lt που θα είναι πολύ δυνατοί με χαμηλή κατανάλωση.

      Ξέρει κανένας πότε περίπου θα μπούνε στην παραγωγή?
      Δηλαδή θα είναι μέσα στο 2025?

      Το ίδιο γραφεται και για την Honda

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: OPEL FORUM

      Τι γνώμη έχετε για το καινούριο υβριδικό 1.2 136 με το αυτόματο??

      Στο mokka έχει μια διαφορά 5000 ευρώ σε σχέση με το παλιό 1.2 100 άλογα χωρίς υβριδικό.

      Αξίζουν αυτά τα χρήματα?

      Νομίζω ότι το παλιό μοτερ είχε και προβλήματα με τον ιμάντα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagelis4
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Καλημέρα σε όλους,

      την εβδομάδα που πέρασε έκανα ένα test drive το model 3 μαζί με την γυναίκα μου.

      Το αυτοκίνητο είναι αεροπλάνο κανονικό και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.

      Πατάς λίγο το γκάζι και πετάγετε και η κατανάλωση μπαταρίας είναι μηδαμινή.

      Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μετά από μισή ώρα test drive βγήκαμε με πονοκέφαλο και οι 2.
      Δεν μπορεί να είναι τυχαίο εφόσον συνέβη και στους 2.

      Πρώτος παράγοντας μπορεί να είναι ότι έχει το one pedal drive και φρενάρει σχετικά απότομα αν αφήσεις το γκάζι.
      Δεύτερος παράγοντας αν είχε wifi και blutooth ή δεν ξέρω τι άλλο ενεργά
      Τρίτος παράγοντας και αυτός που με προβληματίζει περισσότερο αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κάποια ακτινοβολία από μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήρα

      Να σημειώσω ότι η διαδρομή έγινε κυρίως σε αυτοκινητόδρομο και ευθεία

      Μετά το τεστ ντράιβ έκανα μια αναζήτηση και είδα ότι υπάρχουν πολλές αναφορές αν γράψεις tesla headache
      link text

      Εσείς τι γνώμη έχετε??

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagelis4
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr