@andya3 said in VW T-Roc:
@vagelis4 said in VW T-Roc:
Επειδή έγινε μια συζήτηση για το αυτόματο dsg και το troc, αν γίνεται όποιος ξέρει ας πει περίπου πόσο είναι το κόστος σε περίπτωση βλάβης του κιβωτίου.
Αν είναι πχ 2000e είναι διαχειρίσιμο, αν είναι 5000e είναι μάλλον απαγορευτικό.
Επίσης σαν μέσος χρόνος ζωής του κιβωτίου είναι περίπου 150000 χιλιόμετρα να υπολογίζω?
Θα πάρω την πάσα σου για να πω όσα έχω καταλάβει απ' αυτά που διαβάζω και ακούω.
Το dsg παλιότερα χάλαγε συνέχεια. Το έφτιαχνες και μετά από λίγο καιρό ξαναχάλαγε. Αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Δεν νομίζω ότι μπορεί να απαντήσει κανείς με σιγουριά αν και πότε θα χαλάσει το dsg. Σ' άλλους χαλάει νωρίτερα, σ' άλλους αργότερα, σ' άλλους ποτέ. Μπορεί να εξαρτάται από το πως και που οδηγεί ο καθένας, ίσως και από την τύχη του.
Ξεκαθαρίζω ότι βλάβη στο dsg θεωρείται το mechatronic. Τα δισκάκια είναι αναλώσιμα, όπως ο δίσκος πλατω στο χειροκίνητο. Κάποια στιγμή θα θέλουν αλλαγή.
Το κόστος αλλαγής ή επισκευής του mechatronic κυμαίνεται από 1.000-2.000€ εκτός αντιπροσωπείας. Υπάρχουν αρκετοί που τα επισκευάζουν. Σ' αυτούς τα στέλνει και η αντιπροσωπεία αν χρειαστεί, η vw μόνο αλλάζει mechatronic, δεν το επισκευάζει.
Από τεχνικής απόψεως το mechatronic είναι ένα πολύπλοκο σύστημα, με ηλεκτρουδραυλικές βαλβίδες που ελέγονται από πλακέτα και ανοιγοκλείνουν συνέχεια σε κλάσματα δευτερολέπτου. Θα μου προξενούσε εντύπωση να μη χαλάει μια φορά ανά κάποια χρόνια.
Για να δούμε αυτά τα ηλεκτρονικά και οι οθόνες που έχουν φορτώσει τα σύγχρονα αυτοκίνητα, πόσο θα κρατάνε. Που είναι και πολύ απλούστερα από ένα mechatronic.
Ο Αλέξανδρος λέει ότι 1000-2000 e είναι κάθε 100.000 Km για τα αναλώσιμα δλδ τα δισκάκια και όχι για την περίπτωση που χαλάσει το ίδιο το κιβώτιο δλδ το mechatronic που λες.
Οπότε σε αυτή την περίπτωση το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο αλλά είναι σπάνιο.
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά