-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλάμε το διαλύσαμε το νήμα.
ελα τωρα, δεν θελω υπερβολες
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αλλοι εχουν τα πτυχια, άλλοι παίρνουν τα λεφτα.
To πτυχίο δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο μισθό. Το κάθε επάγγελμα πληρώνει ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση.
Το έχω ξαναγράψει, φίλος μου απόφοιτοσ ΤΕΦΑΑ, παράτησε την δουλειά του σε σχολείο (και απόγευμα γυμναστήριο) και ανέλαβε το "μαγαζί" του πατέρα του ως υδραυλικός (έμαθε δίπλα στον πατέρα του για λίγα χρόνια πριν βγει στην σύνταξη ο άνθρωπος). Δουλευει τις ίδιες ώρες (όλη μέρα και αρκετά ΣΚ) και βγάζει τα 5πλάσια απο πριν.
Παντως σε ενα επαγγελμα που επιλεγεις να ακολουθησεις δεν ειναι το παν τα χρηματα.
Ειναι συνδυασμος και απολαβων και ισορροπιας με προσωπικη ζωη και κλισης, ωστε να κανεις κατι που οσο γινεται να σου αρεσει και λιγο, και προσφορας στο κοινωνικο συνολο και πνευματικης εξελιξης και κυρους, ισως και αλλων που μου διαφευγουν.
Τα λεφτα ειναι ενας παραγοντας, βασικος μεν αλλα οχι μοναδικος. Επειδη βλεπω οτι αρκετοι στα τελευταια ποστς εστιαζετε εκει και μονο. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αλλοι εχουν τα πτυχια, άλλοι παίρνουν τα λεφτα.
To πτυχίο δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο μισθό. Το κάθε επάγγελμα πληρώνει ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση.
Το έχω ξαναγράψει, φίλος μου απόφοιτοσ ΤΕΦΑΑ, παράτησε την δουλειά του σε σχολείο (και απόγευμα γυμναστήριο) και ανέλαβε το "μαγαζί" του πατέρα του ως υδραυλικός (έμαθε δίπλα στον πατέρα του για λίγα χρόνια πριν βγει στην σύνταξη ο άνθρωπος). Δουλευει τις ίδιες ώρες (όλη μέρα και αρκετά ΣΚ) και βγάζει τα 5πλάσια απο πριν.
Παντως σε ενα επαγγελμα που επιλεγεις να ακολουθησεις δεν ειναι το παν τα χρηματα.
Ειναι συνδυασμος και απολαβων και ισορροπιας με προσωπικη ζωη και κλισης, ωστε να κανεις κατι που οσο γινεται να σου αρεσει και λιγο, και προσφορας στο κοινωνικο συνολο και πνευματικης εξελιξης και κυρους, ισως και αλλων που μου διαφευγουν.
Τα λεφτα ειναι ενας παραγοντας, βασικος μεν αλλα οχι μοναδικος. Επειδη βλεπω οτι αρκετοι στα τελευταια ποστς εστιαζετε εκει και μονο.Παιζουν και οι εκαστοτε συνθηκες μεγαλο ρολο.
-
@v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σοβαρές περιουσίες από υπαλλήλους (κάθε λογής) - κρίνοντας από τον περίγυρό μου - ΔΕΝ φτιάχνονται, όσο εργατικά και να δουλεύουν.
Εξαιρώ φυσικά επιχειρηματίες που κοπιασαν, στο κατάλληλο timing και έφτιαξαν την ζωή τους (και τα παιδιά τους).
Ο πατέρας μου, τέρας εργατικοτητας (καλή του ώρα) με δύο δουλειές (μια στο δημόσιο και μια στην οικοδομή παρακαλώ, ακόμα και στα 65 του) το μόνο που κατάφερε ήταν να σπουδάσει δυο παιδιά και να πάρει με το εφάπαξ του ένα κτηματακι στο οποίο έκτισε μια αποθήκη.
Όταν λοιπόν ακούω, σπιταρονες, εξοχικά σε νησιά και μισό μυριο καβατζα στη τράπεζα, όλα αυτά πάνε πακέτο συνήθως με πολλά (μα πολλά) μαύρα, δοσοληψίες με δημόσιο και σίγουρα όχι με το σταυρό στο χέρι.
Το δέχομαι, μαγκιά τους, αλλά δε μπορώ και τις ηθικολογίες από τέτοια άτομα.
Τα είπα και ξεθυμανα
(Και είμαι εντός θέματος, γιατί θέλω να πάρω το dolphin surf αλλά δεν έχω γκαραζ..)Το δημόσιο δουλεύει το πρωί, η οικοδομή ομοίως. Άρα πότε δούλευε οικοδομή ? Κάνα απόγευμα στα μουλωχτά και μαύρα ? Και μετά μιλάς εσύ για ΜΑΥΡΑ?
ΗΜΑΡΤΟΝ !! -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το δημόσιο δουλεύει το πρωί, η οικοδομή ομοίως. Άρα πότε δούλευε οικοδομή ? Κάνα απόγευμα στα μουλωχτά και μαύρα ? Και μετά μιλάς εσύ για ΜΑΥΡΑ?
ΗΜΑΡΤΟΝ !!Μπορει να ηταν πλακας, ηλεκτρολογος, μπογιατζης ή υδραυλικος, πιστευω οτι οταν μιλαει για οικοδομη σαν 2η εργασια αναφερετε σε μερεμετια.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι περισσότεροι αγόραζαν το οικόπεδο και σιγά σιγά έρριχναν τους ορόφους. Πρώτα το ισόγειο που έμεναν, μετά από κάποια χρόνια τον πρώτο όροφο και μετά το δεύτερο.
Μάλιστα όταν έρριχναν τον πρώτο ανέβαινε η οικογένεια στον πρώτο και νοίκιαζαν το ισόγειο και μάζευαν και λεφτά...
Αλλά διακοπές, αυτοκίνητα και άλλες διασκεδάσεις δεν υπήρχαν.
Ξεκίναγαν να δουλεύουν νωρίς από 15 χρονών κάποιοι από τα 12 αφού μόνο το δημοτικό ήταν υποχρεωτικό και 30 χρονών είχαν μαζέψει λεφτά .
Ακριβώς!! Ο Παππούς μου μαρμαράς, μετανάστης από Μ. Ασία. Άρχισε να εργάζεται στα 6 του χρόνια, αγράμματος φυσικά. το 1950 είχε το μεγαλύτερο μαρμαράδικο στην Χαλκίδα (με 1 ψυχοπαίδι και άλλους 2-3 προσωπικό) και πέριξ. Έκανε χρυσές δουλειές και μπόρεσε να χτίσει σπίτι δικό του και στην μεγάλη κόρη για προίκα και να πάρει και άλλα 2 οικόπεδα για τις πιο μικρές κόρες. Αλλά δούλευε 15-16 ώρες την ημέρα, και ΣΚ και φυσικά διακοπές δεν είχε πάει ποτέ του, δεν ήξερε τι σημαίνει η λέξη.
Δόξα και τιμή σε όλους τους μάστορες και λοιπούς συμπαραμαρτούντες, που για άλλη μια μέρα δούλεψαν με τα χέρια και το μυαλό τους στο λιοπύρι, σε εξαντλητικές συνθήκες! Και μετά απορούν μερικοί που όσοι δουλεύουν σε τέτοιες συνθήκες βγάζουν 3, 4 ή 5 χιλιάδες, ενώ όσοι είναι σαν τα ποντίκια μέσα στο A/C με το ζόρι βγάζουν τον μήνα
FTG κορυφή ! -
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τη δεκαετια του 70 και του 80 πρωτα εφτιαχνες ή αγοραζες σπιτι και πολυυυυυ μετα αυτοκινητο ή αλλα λουσα, ο προυπολογισμος της οικογενειας ηταν ο περισσοτερος για την κατοικια.
Οι μεταναστες (Ποντιοι και Αρμενιοι κατα κυριο λογο) αραγε τι κληρονομησαν και ποιων εργολαβων τεκνα ηταν και σπιτι εφτιαξαν και εξοχικο και προικισαν τα παιδια τους?
Οποτε καποιοι τα παραμυθακια σας να τα λετε σε αλλους που τα διαβασαν αλλα δεν τα εζησαν, ο νοικοκυρης που δουλευε μπορουσε να φτιαξει.
Σημερα τα πραγματα ειναι δυσκολοτερα βεβαια, υπαρχει για αρχη ο υπερκαταναλωτισμος ο οποιος δεν αφηνει περιθωρια για αποταμιευση, αλλα θεωρω απαραδεκτο οικογενειες να μενουν στο νοικι και καθε 5-7 χρονια να αγοραζουν ενα ή και δυο καινουρια αυτοκινητα, δε νομιζω σημερα 4μελη οικογενεια να μην εχει 2-3 αυτοκινητα.Σήμερα όμως θες να φουμάρεις ολημερίς, να παραγγέλνεις 2 γεύματα εφουντ, άλλους τόσους καφέδες, να μην πάρεις και το καινούργιο ιφονι ? Και τι ξέρεις να κάνεις ? Πρακτικά ΤΙΠΟΤΑ. Έχεις όμως ένα πτυχίο διοίκησης επιχειρήσεων από την Κοζάνη κορνιζαρισμένο !
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το δημόσιο δουλεύει το πρωί, η οικοδομή ομοίως. Άρα πότε δούλευε οικοδομή ? Κάνα απόγευμα στα μουλωχτά και μαύρα ? Και μετά μιλάς εσύ για ΜΑΥΡΑ?
ΗΜΑΡΤΟΝ !!Μπορει να ηταν πλακας, ηλεκτρολογος, μπογιατζης ή υδραυλικος, πιστευω οτι οταν μιλαει για οικοδομη σαν 2η εργασια αναφερετε σε μερεμετια.
Παρόλα αυτά, δούλευε μαύρα έτσι ? Γιατί στην ίδια δημοσίευση έψεγε αυτούς που "θησαύρισαν" με τα μαύρα !
-
σας ευχομαι να πατε γρηγορα διακοπες. Νομιζω οτι τις χρειαζεστε
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
σας ευχομαι να πατε γρηγορα διακοπες. Νομιζω οτι τις χρειαζεστε
Οι διακοπές είναι ξεπερασμένες και ντεμοντέ ! Αρμπαιτ μαχτ φραι !
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
σας ευχομαι να πατε γρηγορα διακοπες. Νομιζω οτι τις χρειαζεστε
Η διαχείριση σίγουρα έχει κλείσει το μαγαζι.
-
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
σας ευχομαι να πατε γρηγορα διακοπες. Νομιζω οτι τις χρειαζεστε
Η διαχείριση σίγουρα έχει κλείσει το μαγαζι.
κατσε να κανω quote κανενα ποστ με φωτογραφια να δουμε
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τη δεκαετια του 70 και του 80 πρωτα εφτιαχνες ή αγοραζες σπιτι και πολυυυυυ μετα αυτοκινητο ή αλλα λουσα, ο προυπολογισμος της οικογενειας ηταν ο περισσοτερος για την κατοικια.
Οι μεταναστες (Ποντιοι και Αρμενιοι κατα κυριο λογο) αραγε τι κληρονομησαν και ποιων εργολαβων τεκνα ηταν και σπιτι εφτιαξαν και εξοχικο και προικισαν τα παιδια τους?
Οποτε καποιοι τα παραμυθακια σας να τα λετε σε αλλους που τα διαβασαν αλλα δεν τα εζησαν, ο νοικοκυρης που δουλευε μπορουσε να φτιαξει.
Σημερα τα πραγματα ειναι δυσκολοτερα π, υπαρχει για αρχη ο υπερκαταναλωτισμος ο οποιος δεν αφηνει περιθωρια για αποταμιευση, αλλα θεωρω απαραδεκτο οικογενειες να μενουν στο νοικι και καθε 5-7 χρονια να αγοραζουν ενα ή και δυο καινουρια αυτοκινητα, δε νομιζω σημερα 4μελη οικογενεια να μην εχει 2-3 αυτοκινητα.Σήμερα όμως θες να φουμάρεις ολημερίς, να παραγγέλνεις 2 γεύματα εφουντ, άλλους τόσους καφέδες, να μην πάρεις και το καινούργιο ιφονι ? Και τι ξέρεις να κάνεις ? Πρακτικά ΤΙΠΟΤΑ. Έχεις όμως ένα πτυχίο διοίκησης επιχειρήσεων από την Κοζάνη κορνιζαρισμένο !
Άντε πάλι δυσφήμιση. Άντε πάλι ψέματα, άντε πάλι τα ίδια. Ρε φίλε, μου θυμίζεις τον χλαπατσα. Είσαι και ομορφόπαιδο σαν αυτόν;;;;; Γενικά οι χαρακτήρες πάνε με τις κατάλληλες φάτσες όπως στις σειρές. Τεσπά..σε πειραζω.
Να σου πω, δυστυχώς ή ευτυχώς το καπιταλιστικό σύστημα που σου δίνει να φας και γουστάρεις με πληρώνει για να κάνω κάτι που σε λίγες ώρες θα μου αποφέρει έσοδα ίσως περισσότερα από εσένα ίσως λιγότερα. Δεν εξετάζω αυτό.
Εσύ, από ότι μας λες χρειάζεται να πηγαίνεις σε εργοτάξια και να τα ελέγχεις και νιώθεις και μια ανωτερότητα που τους ελέγχεις και άλλα τέτοια φροϋντικα
Γιατί ρε παιδί μου θέλεις να υποβαθμίσεις τον άλλον και να νιώσεις ότι είσαι κάτι το ανώτερο;
Πάσχεις κάπου αλλού;Εσύ που τρέχεις στην λάσπη ποσο καλύτερος είσαι από έμενα που με πληρώνουν για να παρέχω μια υπηρεσία στο γραφείο μου και όλο αυτό μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα που γουστάρεις ;
Κάποιος πρέπει να παράξει είτε να βοηθήσει με τις υπηρεσίες του το Κάπιταλ να αναπτυχθεί, να παράξει πλούτο καπιταλιστικό και αυτός να επενδύει σε εργοτάξια για να πηγαίνεις εσύ να τα ελέγχεις.
Εργοτάξιο μέχρι σήμερα που να πληρώνεται με κάποιο άλλο εργοτάξιο και όχι το Κάπιταλ που γουστάρεις .....δεν εφευρέθηκε.
Δεν το βρίσκεις δίκαιο;;; Οκ συμφωνώ ως ένα σημείο.
Αν θες να γίνω κάτι υπό εσού να μαλώσεις με το σύστημα, να γίνουμε μια κοινωνία μηχανικών και όχι καπιταλιστική και εμπορική που ξανα λέω θαυμάζεις και μας το τονίζεις σε κάθε σχετική συζήτηση και να σε δοξάζουμε όλη μερα. Ως τότε.....καλή καρδιά και χαμήλωσε τη μπάλα. Στελεχαρα!
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σοβαρές περιουσίες από υπαλλήλους (κάθε λογής) - κρίνοντας από τον περίγυρό μου - ΔΕΝ φτιάχνονται, όσο εργατικά και να δουλεύουν.
Εξαιρώ φυσικά επιχειρηματίες που κοπιασαν, στο κατάλληλο timing και έφτιαξαν την ζωή τους (και τα παιδιά τους).
Ο πατέρας μου, τέρας εργατικοτητας (καλή του ώρα) με δύο δουλειές (μια στο δημόσιο και μια στην οικοδομή παρακαλώ, ακόμα και στα 65 του) το μόνο που κατάφερε ήταν να σπουδάσει δυο παιδιά και να πάρει με το εφάπαξ του ένα κτηματακι στο οποίο έκτισε μια αποθήκη.
Όταν λοιπόν ακούω, σπιταρονες, εξοχικά σε νησιά και μισό μυριο καβατζα στη τράπεζα, όλα αυτά πάνε πακέτο συνήθως με πολλά (μα πολλά) μαύρα, δοσοληψίες με δημόσιο και σίγουρα όχι με το σταυρό στο χέρι.
Το δέχομαι, μαγκιά τους, αλλά δε μπορώ και τις ηθικολογίες από τέτοια άτομα.
Τα είπα και ξεθυμανα
(Και είμαι εντός θέματος, γιατί θέλω να πάρω το dolphin surf αλλά δεν έχω γκαραζ..)Τελη του 90-αρχες 2000 ενας μεσος υπαλληλος ΔΕΚΟ εβγαζε για πλακα 2,5 χιλιαρικα ευρω (ή 850.000 δραχμες πριν ερθει το ευρω) καθαρα, γιατι επαιρναν 14 μισθους τοτε και τα 2 χιλιαρικα μισθο το μηνα τα ξεπερνουσαν πανευκολα. Και αυτο ισχυε για πολλους υπαλληλους ακομα και του δημοσιου και αρκετους και του ιδιωτικου τομεα. Το κοστος ζωης ηταν στην καλυτερη το μισο απο σημερα, μην πω και παρακατω. Αν λοιπον ενα ζευγαρι εβγαζε καθαρα ενα πεντοχιλιαρο τον μηνα τοτε, σημερα λιγο πολυ ειναι σαν να εβγαζε αναλογικα 10 χιλιαρικα βασει της αγοραστικης του δυναμης. Οποτε με τα λεφτα αυτα, που τα ειχαν αρκετοι τοτε, και το λεω για θετικο κι οχι αρνητικο, και διαμερισμα αξιολογο αγοραζες, και εξοχικο εχτιζες (οι τιμες τοτε στα περισσοτερα μερη δεν ηταν ουτε το 20%.των σημερινων στα οικοπεδα) και μπορει να αγοραζες και κανα δυαρι για επενδυση με λιγη σωστη διαχειριση. Παντως σπιτι να μεινεις και εξοχικο μπορουσες να αγορασεις χωρις φοβερες θυσιες, με δανειο φυσικα το οποιο ομως αποπληρωνες μια χαρα.
Μετα ηρθε η κριση και διελυσε τους μισθωτους, γενικα, και τους συνταξιουχους. Συμπαρεσυρε βεβαια και ολους τους υπολοιπους κλαδους αλλα αυτοι οι 2 την πληρωσαν κατα κυριο λογο. Και ειναι και οι μονοι που δεν ανεκαμψαν ποτε μεχρι σημερα.Στις μερες μας παλι λεφτα σοβαρα εχουν αποκλειστικα, και το εννοω, ε.ε. που φοροδιαφευγουν οικτρα και αισχροκερδουν. Αντε και στελεχη εταιρειων που ειναι ομως πολυ λιγα και καποιοι γιατροι και δικηγοροι (λιγοι και κατα κανονα διεφθαρμενοι). Δεν αναφερομαι σε μεγαλοεπιχειρηματιες, βιομηχανους κλπ φυσικα οπου μηδενος εξαιρουμενου ειναι κρατικοδιαιτοι και σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ηταν στη φυλακη, γιατι προκειται για πολυ μικρη μεριδα του πληθυσμου, αλλα για καθημερινους ανθρωπους.
Οποτε λοιπον φτασαμε απο εκει που μεχρι πριν 20-25 χρονια αρκετος κοσμος μπορουσε να ζει αξιοπρεπεστατα, χωρις λαμογιες ή να λιωνει στη δουλεια, στις μερες μας το χρημα να το εχουν οσοι ειτε φοροδιαφευγουν και κερδοσκοπουν ειτε συνεργαζονται με το κρατος-μαφια και παιρνουν απευθειας αναθεσεις απ'αυτο, υπερκοστολογημενες παντοτε σε σημειο που αν υπηρχε εστω μια χουφτα αδιαφθορων ελεγκτων και δικαστων στη χωρα να επρεπε να χτιστει κι αλλη πτερυγα στον Κορυδαλλο για να τους χωρεσουν.
Κατ'εμε ετσι εχει η κατασταση στη χωρα μας.Συμφωνώ φίλε ξεκάθαρα εμείς είμαστε νέοι δ.υπαλληλοι με μεταπτυχιακό και παιδιά, οκ φυσικά βγαίνουμε λόγω μη ύπαρξης ενοικίου, πολύ σημαντικό, αλλά να φτιάξουμε όπως οι γονείς σπίτια κλπ μακρινό όνειρο, ίσα κάνα δάνειο για κάνα αμάξι που να βγεί. Έχω ανθρώπους βέβαια γύρω μου που κληρονόμησαν όχι τρελά αλλά καλα χρήματα, και άλλοι εισπράττουν κάνα δυο νοίκια οπότε εκεί άλλο τροπάριο..
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το δημόσιο δουλεύει το πρωί, η οικοδομή ομοίως. Άρα πότε δούλευε οικοδομή ? Κάνα απόγευμα στα μουλωχτά και μαύρα ? Και μετά μιλάς εσύ για ΜΑΥΡΑ?
ΗΜΑΡΤΟΝ !!Μπορει να ηταν πλακας, ηλεκτρολογος, μπογιατζης ή υδραυλικος, πιστευω οτι οταν μιλαει για οικοδομη σαν 2η εργασια αναφερετε σε μερεμετια.
Απαντάω μέσα απο το ποστ σου, στη χλεύη του άλλου.
Όσο και να θέλετε να εξισωσετε τα μαύρα που παίρνει ένας που δουλεύει οικοδομή για να καλύψει τρύπες, τα μαύρα που παίρνει ένας καθηγητής στα ιδιαίτερα που τα καταθέτει μετά Σκλαβενίτη ή τα μαύρα ενός αστυνομικού που δουλεύει 2η δουλειά (σαν το παλικάρι που εχασε τη ζωή του σε μια οικοδομή στον Πειραιά αν θυμάμαι καλά)
με τα μαύρα 3,4 κλάδων (που όλοι ξέρουμε ποιοι είναι)
Απλά δεν γίνεται. Κατακριτέα και τα δυο φυσικά, αλλά ξέρουμε ποιας κατηγορίας μαύρα χτίζουν περιουσιες -
Ο αστυνομικός που πήγαινε οικοδομή για δεύτερη δουλειά, το φάγε το κεφάλι του... αν προστάτευε άτομα και επιχειρήσεις μετά τη βάρδια του (ή και κατά τη διάρκειά της) θα χε και εξοχικό και ηλεΧτρικό... όλα είναι θέμα επιλογών
-
Αφιερωμένο στον Λαπ και στους άλλους κυνηγούς φοροφυγάδων...
Youtube Video -
@v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατακριτέα και τα δυο φυσικά
Καλυτερα ας μεινουμε σε αυτο.
Η αποψη μου ειναι οτι το 90% του πληθυσμου αν ειχε τη δυνατοτητα να ειναι μεσα σε αυτους που φτιαχνουν περιουσιες (οπως λετε) θα ειχαν βαλει και τα τρισεγγονα τους, η ανθρωπινη φυση ειναι αυτη. -
Εγώ ταξιδευτή έχω πει, μακάρι να είναι όλοι τίμιοι να πέσει το ΦΠΑ στο 14-15% και 3% στα τρόφιμα και ο φόρος εισοδήματος να γίνει προοδευτικός με συντελεστές που να ξεκινούν από 5%
Από την άλλη εάν συμβεί αυτό με τα λαμόγια δεξιά και αριστερά, τότε το κράτος θα μείνει χωρίς υγεία, παιδεία, συντάξεις και άμυνα.Δεν είμαι υπέρ της μεγάλης φορολογική επιβάρυνση και δη στον λαό, αλλά δεν μπορώ να με κοροϊδεύουν στη μούρη μου.
Μη συνεχίζετε. Πρεπε να σεβαστούμε και την διαχειρηση
-
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτό με την κλίκα των λογιστών ξαναπέστο. Εβγαζα τόσα πολλά ως λογιστής που φοβηθηκα μηπως διαφθαρώ απο το πολύ χρήμα, γιαυτό εκλεισα το γραφείο και έγινα υπαλληλος.
Αν θυμαμαι καλα οτι ειχες γραψει οτι δεν εφυγες για τα λεφτα αλλά για αλλους λογους .
Σκεψου τοδωρο στους λογιστες της επαρχιας ολοι οι αγροτες βιβλια , το λιγοτερο μια 500αρα τον χρονο συν 50 για την δηλωση
Επισης οτιδηποτε αιτηση επιδομα περναει απο τα χερια λογιστων
ακομα και να γραψεις το παιδι σχολειο .
Ε στην επαρχια δεν εχουν μεινει ολα τα υψηλα IQ .
Βεβαια με κολλητο μου λογιστη που συζηταγαμε προχτες ο ιδιος μου ελεγε για συγχωριανο μας που πεθανε 94 χρονων επρεπε να κραταει βιβλια οτι ειναι τρελλο εβγαζε 5000 και πληρωνε 500 , το γραφειοκρατικο κοστος μετακυληθηκε απ το κρατος στους λογιστες , και ενω στην αρχη χαρηκανε χοντρα λεφτα τωρα απασχολειται αυτος η γυναικα του και 2 υπαλληλοι , απ οτι μου ελεγε καταντησε μπουμερανγκ , για αρχη σταματησε ολη αυτη την τρελλα με συνταξιοδοτησεις , και επεται συνεχεια .
φιλικα δεν την πεφτω στους λογιστες
α και μου ειπε οτι το γραφειο πια ειναι ασφαλισμενο γιατι του ετειχε στραβη , αποκλειεται με τοσο φορτο δουλειας να μην γινουν λαθη .
Α ΚΑΙ καλλιεργει καποια πατρικα χωραφια οχι για το κερδος εξ αλλου τι κερδος μονο και μονο να εχει δικαιολογια να την κανει απ το γραφειο . το λουκι βεβαια το τραβαει η συζυγος και οι αλλοι.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης