-
@groover1972 said in Toyota Yaris Cross:
Σε άλλης κατηγορίας αμάξια τα δίνει από πιο πριν, πχ το ch-r έχει αυτόματα αναδιπλούμενος σε όλες τις εκδόσεις.
Και καθίσματα, το ίδιο ;
Εδώ το fiesta titanium του 2015,μια 10ετια πίσω και έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενος καθρεφτες,αμάξι των 15-16 χιλιάδων και στο Cross με 28k δεν έχουν,παράλογα πράγματα αλλά οκ,δεν έχουν ανταγωνισμό οπότε βρίσκουν και τα κάνουν.Ουτε μια ρεζέρβα η ένα πατάκι δώρο
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
@groover1972 said in Toyota Yaris Cross:
Σε άλλης κατηγορίας αμάξια τα δίνει από πιο πριν, πχ το ch-r έχει αυτόματα αναδιπλούμενος σε όλες τις εκδόσεις.
Και καθίσματα, το ίδιο ;
Εδώ το fiesta titanium του 2015,μια 10ετια πίσω και έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενος καθρετυτες,αμάξι των 15-16 χιλιάδων και στο Cross με 28k δεν έχουν,παράλογα πράγματα αλλά οκ,δεν έχουν ανταγωνισμό οπότε βρίσκουν και τα κάνουν.Ουτε μια ρεζέρβα η ένα πατάκι δώρο
Αυτό κ γω ποτέ δεν το κατάλαβα.Η Toyota κάνει εκπτώσεις σε κάτι πράγματα πολύ χαζά.Διακοπτες στην πόρτα χωρίς φωτισμό χαχαχαχαχαχαχα
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Τόσο την πήρα μετά την 1η άυξηση το 2021 (παραγγελία, γιατί παρέλαβα το 2022).Ναι,δεν θυμόμουν ακριβώς,εμένα ο 116αρης δε με έψηνε,τώρα που έβαλαν από την active plus τα 130 οκ,αλλά δεν έχει ούτε led φώτα ξέρω γω η plus.
Μετά θα μπεις σε μια λούπα +1000+1000,αφού δίνω 28 για style,μήπως κάνα χιλιάρικο πάνω για την elegance,μετά πάτας τα 30k,λες αφού δίνω που δίνω 30,μήπως το chr,κλπ κλπ.
-
Οι μεγάλες χωρητικότητας μπαταρίας και οι αντίστοιχα μεγάλοι ηλεκτροκινητήρες, εφοσων δεν φορτίζονται από εξωτερική πηγή δεν ωφελούν στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και συνεπώς καυσίμου, όλα τα hev οχήματα έχουν μικρές μπαταρίες όχι γιατί δεν θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερες αλλά γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικό όφελος.
Δεν είναι τυχαίο που η Toyota τοποθετεί τόσο μικρές μπαταρίες στα hev, από την άλλη η προσέγγιση των κινέζων λειτουργεί καλά μόνο αν έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης, σε κάθε άλλη περίπτωση οικονομία δεν θα κάνεις.
Εδώ μπορείς να δεις πως το BYD έχει χειρότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=376
και λίγο πιο κάτω πως τα phev Toyota εχουν αρκέτα μεγαλύτερη εμβέλεια παρόλο που έχουν μικρότερα δοχεία καυσίμου: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=430
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Μετά θα μπεις σε μια λούπα +1000+1000,αφού δίνω 28 για style,μήπως κάνα χιλιάρικο πάνω για την elegance,μετά πάτας τα 30k,λες αφού δίνω που δίνω 30,μήπως το chr,κλπ κλπ.
Ναι τελικά αυτός είναι ο ανταγωνιστής του yc, το πολύ καλύτερο chr
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Μετά θα μπεις σε μια λούπα +1000+1000,αφού δίνω 28 για style,μήπως κάνα χιλιάρικο πάνω για την elegance,μετά πάτας τα 30k,λες αφού δίνω που δίνω 30,μήπως το chr,κλπ κλπ.
Ναι τελικά αυτός είναι ο ανταγωνιστής του yc, το πολύ καλύτερο chr
Ε, Ναι, αν φτάσεις τα 30 καλύτερα το chr, αλλά μετά θέλεις 33+ για την καλή έκδοση C-LUB
-
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Μετά θα μπεις σε μια λούπα +1000+1000,αφού δίνω 28 για style,μήπως κάνα χιλιάρικο πάνω για την elegance,μετά πάτας τα 30k,λες αφού δίνω που δίνω 30,μήπως το chr,κλπ κλπ.
Ναι τελικά αυτός είναι ο ανταγωνιστής του yc, το πολύ καλύτερο chr
Ε, Ναι, αν φτάσεις τα 30 καλύτερα το chr, αλλά μετά θέλεις 33+ για την καλή έκδοση C-LUB
Ναι ρεεεεε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Οι μεγάλες χωρητικότητας μπαταρίας και οι αντίστοιχα μεγάλοι ηλεκτροκινητήρες, εφοσων δεν φορτίζονται από εξωτερική πηγή δεν ωφελούν στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και συνεπώς καυσίμου, όλα τα hev οχήματα έχουν μικρές μπαταρίες όχι γιατί δεν θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερες αλλά γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικό όφελος.
Δεν είναι τυχαίο που η Toyota τοποθετεί τόσο μικρές μπαταρίες στα hev, από την άλλη η προσέγγιση των κινέζων λειτουργεί καλά μόνο αν έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης, σε κάθε άλλη περίπτωση οικονομία δεν θα κάνεις.
Εδώ μπορείς να δεις πως το BYD έχει χειρότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=376
και λίγο πιο κάτω πως τα phev Toyota εχουν αρκέτα μεγαλύτερη εμβέλεια παρόλο που έχουν μικρότερα δοχεία καυσίμου: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=430
Είναι πολύ σημαντικό το βάρος για την κατανάλωση.
Γι αυτό και τα mild hybrid Suzuki (π.χ. swift,Vitara) πετυχαίνουν τις καλύτερες καταναλώσεις απ'όλα σχεδόν τα mh της κατηγορίας τους. Έχουν μεν και κάποιες διαφορετικές παραμέτρους λειτουργίας στο ήπιο υβριδικό τους σύστημα,αλλά κατά 80-90% η εξοικονόμησή τους οφείλεται στο ελαφρύ βάρος.
-
@mariolas said in Toyota Yaris Cross:
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Ε, Ναι, αν φτάσεις τα 30 καλύτερα το chr, αλλά μετά θέλεις 33+ για την καλή έκδοση C-LUBΝαι ρεεεεε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Και μετά,λες ένα δε μαμιεστε,κάθεσαι με το σαπακι,πετάς μια μπουκάλα υγραερίου με 7-8 κατοσταρικα και περιμένεις να πέσουν οι τιμές στα Τογιότα.
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
@mariolas said in Toyota Yaris Cross:
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Ε, Ναι, αν φτάσεις τα 30 καλύτερα το chr, αλλά μετά θέλεις 33+ για την καλή έκδοση C-LUBΝαι ρεεεεε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Και μετά,λες ένα δε μαμιεστε,κάθεσαι με το σαπακι,πετάς μια μπουκάλα υγραερίου με 7-8 κατοσταρικα και περιμένεις να πέσουν οι τιμές στα Τογιότα.
Κι εγώ όταν ξεκίνησα να αλλάξω αυτοκίνητο, από τα 25000€ ξεκίνησα και τελικά έδωσα 34000€
Αλλά μπόρεσα γιατί δεν είχα υπολογίσει ότι θα πιάσει πολλά χρήματα το παλιό (9000€) είχα μείνει στις παλιές εποχές -
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Οι μεγάλες χωρητικότητας μπαταρίας και οι αντίστοιχα μεγάλοι ηλεκτροκινητήρες, εφοσων δεν φορτίζονται από εξωτερική πηγή δεν ωφελούν στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και συνεπώς καυσίμου, όλα τα hev οχήματα έχουν μικρές μπαταρίες όχι γιατί δεν θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερες αλλά γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικό όφελος.
Δεν είναι τυχαίο που η Toyota τοποθετεί τόσο μικρές μπαταρίες στα hev, από την άλλη η προσέγγιση των κινέζων λειτουργεί καλά μόνο αν έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης, σε κάθε άλλη περίπτωση οικονομία δεν θα κάνεις.
Εδώ μπορείς να δεις πως το BYD έχει χειρότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=376
και λίγο πιο κάτω πως τα phev Toyota εχουν αρκέτα μεγαλύτερη εμβέλεια παρόλο που έχουν μικρότερα δοχεία καυσίμου: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=430
Η διαφορά του toyota Rav 4 phev 2.5 στην περιπου αντίστοιχη έκδοση με του BYD είναι €14.390 εάν προσθέσεις και τον φόρο πολυτελείας των 2.5 λίτρων για μια δεκαετία τότε η διαφορά είναι €19.660
Για να κερδίσεις 1.5 λίτρο ανά 100χλμ/ώρα στα 140χλμ/ώρα.
Εδώ πάντως ένα τέτοιο τέρας, μιλάμε για φάλαινα με τάνκερ διασταύρωση, χωρίς φόρτιση της μπαταρίας, δηλαδή το SoC στο 20% , σε μια νορμάλ διαδρομή και μέσα από πόλη και φαναρια, γράφεις 5,4λ/100 χλμ ενώ έχεις διαθέσιμα και 320 πόσα άλογα.
Παρεμπιπτόντως μπήκα σε αυτό. Το ταμπλό έχει τόσο μαλακά πλαστικά που πραγματικά εγώ που δεν τα δίνω σημασία, είχα κολλήσει. Θύμιζαν σε αφη αυτό το γλυκό ...τους εργολάβους... Σαν αυτά τα μαλακά που έχουν κάτι BMW
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Παρεμπιπτόντως μπήκα σε αυτό. Το ταμπλό έχει τόσο μαλακά πλαστικά που πραγματικά εγώ που δεν τα δίνω σημασία, είχα κολλήσει. Είχε από αυτά τα μαλακά που έχουν κάτι BMW
Πετάς την μπάλα στην κερκίδα, άλλα λέμε, οικονομοτεχνική μελέτη κάνεις, το έχω κάνει test drive, είναι πολύ ωραίο και η τιμή είναι εκτός συναγωνισμού, όμως αφόρτιστο δεν έχει 320 άλογα, ούτε καν: https://youtu.be/-9bCbjm86-k?t=124
το θέμα είναι οτι η BYD δεν έχει μικρό hev ή έστω phev για να ανταγωνιστεί το yc, έχει μόνο το πολύ ωραίο atto2 αλλά είναι bev only.
-
Αυτό λέμε έχει!!! Το βάζει σε άλλα μοντέλα
Εαν επιβεβαιωθούν οι φήμες και βάλει το ίδιο σύστημα με τον ατμοσφαιρικό 1,5 ...έσβησε το yaris.
Μόλις μπεις στο atto θα καταλάβεις.
Καταρχάς έχει πανοραμική οροφή ως standard, ηλεκτρικά καθίσματα, δέρματα κτλ.
Ενώ η αίσθηση ευρυχωρίας είναι σαν του rav!!!!
Πρέπει η toyota να σοβαρευτεί και να ανταγωνιστεί με αντίστοιχο μοντέλο.
-
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
Κι εγώ όταν ξεκίνησα να αλλάξω αυτοκίνητο, από τα 25000€ ξεκίνησα και τελικά έδωσα 34000€
Αλλά μπόρεσα γιατί δεν είχα υπολογίσει ότι θα πιάσει πολλά χρήματα το παλιό (9000€) είχα μείνει στις παλιές εποχέςΚαι μένα...πιάνει δεν πιάνει 500€ το σαπακι μου,κάτι είναι και αυτό,ειδικά αν δουν ότι είναι VW.
-
Δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για τη ένδειξη καυσίμου και αυτονομίας του YC...
Υποτίθεται έχει 35 λίτρα ρεζερβουάρ
Οι ενδείξεις δεν μου βγαίνουν με τίποτα..Πχ σημερα: με μια γραμμή υπόλοιπο και 70χλμ να απομένουν όπως λέει, γεμίζω και βάζω 24λιτρα!
Άρα σημαίνει ότι είχε 11 λίτρα ακόμη, που με διάφορες καταναλώσεις δίνουν πολύ περισσότερα χλμΜε 4lt/100 275χλμ
Με 5lt/100 220χλμ
Με 6lt/100 183 χλμΚαμία σχέση με το 70 της ένδειξης... Άντε να έπαιρνε και λίγο παραπάνω αλλά και πάλι...
Και σχεδόν πάντα έτσι είναι, δεν ήταν σήμερα εξαιρεση -
Δεν έχω το ίδιο αυτοκίνητο αλλά μάλλον η ένδειξη της αυτονομίας μηδενίζει και κρατάει κάποια λίτρα για ασφάλεια.
Αν μηδενίσει η αυτονομία και τότε γεμίσεις, θα ξέρεις πόσα λίτρα μένουν.
-
@george-y said in Toyota Yaris Cross:
Δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για τη ένδειξη καυσίμου και αυτονομίας του YC...
Υποτίθεται έχει 35 λίτρα ρεζερβουάρ
Οι ενδείξεις δεν μου βγαίνουν με τίποτα..Πχ σημερα: με μια γραμμή υπόλοιπο και 70χλμ να απομένουν όπως λέει, γεμίζω και βάζω 24λιτρα!
Άρα σημαίνει ότι είχε 11 λίτρα ακόμη, που με διάφορες καταναλώσεις δίνουν πολύ περισσότερα χλμΜε 4lt/100 275χλμ
Με 5lt/100 220χλμ
Με 6lt/100 183 χλμΚαμία σχέση με το 70 της ένδειξης... Άντε να έπαιρνε και λίγο παραπάνω αλλά και πάλι...
Και σχεδόν πάντα έτσι είναι, δεν ήταν σήμερα εξαιρεση36 λίτρα ρεζερβουάρ
6 λίτρα ρεζέρβα γιατί αν μείνεις τελείως τον ήπιε το υβριδικό σύστημα
Συνήθως γεμίζει με 25-27 λίτρα ανάλογα πότε σκάει η αντλία. -
@george-y said in Toyota Yaris Cross:
Δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για τη ένδειξη καυσίμου και αυτονομίας του YC...
Υποτίθεται έχει 35 λίτρα ρεζερβουάρ
Οι ενδείξεις δεν μου βγαίνουν με τίποτα..Πχ σημερα: με μια γραμμή υπόλοιπο και 70χλμ να απομένουν όπως λέει, γεμίζω και βάζω 24λιτρα!
Άρα σημαίνει ότι είχε 11 λίτρα ακόμη, που με διάφορες καταναλώσεις δίνουν πολύ περισσότερα χλμΜε 4lt/100 275χλμ
Με 5lt/100 220χλμ
Με 6lt/100 183 χλμΚαμία σχέση με το 70 της ένδειξης... Άντε να έπαιρνε και λίγο παραπάνω αλλά και πάλι...
Και σχεδόν πάντα έτσι είναι, δεν ήταν σήμερα εξαιρεσηΕίναι 36 λίτρα σύνολο (30+6 ρεζέρβα)
Τα χιλιόμετρα που δείχνει ότι απομένουν, αφορούν τα 30 λίτρα.
Θα το δεις καλύτερα όταν φουλάρεις. Με κατανάλωση 4/100 και 36 λίτρα ντεπόζιτο σημαίνει αυτονομία 900 χιλιόμετρα. Όταν φουλάρεις όμως σου δείχνει κάπου στα 775 ότι απομένουν γιατί δεν συνυπολογίζει τα 6 της ρεζέρβας.
π.χ χθες που έβαλα βενζίνη με 120 περίπου χιλιόμετρα να απομένουν, πήρε 25 λίτρα. (25 που έβαλα +~5 που απέμενε μέχρι ρεζέρβα +6 ρεζέρβα =36) -
Όταν το είχα παραλάβει απο την αντιπροσωπεία έγραφε 0 εμβέλεια και στην οθόνη είχε το μήνυμα χαμηλής στάθμης καυσίμου δεν μπορούσες να δεις τίποτα άλλο στο μενού .
Έβαλα αμέσως βενζίνη στο πρώτο βενζινάδικο , πήρε ακριβώς 30 λίτρα και το μενού της οθόνης δούλεψε κανονικά .
Toyota Yaris Cross