-
Μπορείς να περιμένεις ή είναι άμεση ή αγορά;
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Μπορείς να περιμένεις ή είναι άμεση ή αγορά;
Μπορω να περιμενω,δεν εχω αναγκη για αμεση αγορα,αλλα αυτο,δεν γνωριζω ποσο θα καθυστερησει να μπει ο νεος κινητηρας,δλδ αν θα μπει φετος η το 2026.
-
Όχι το λέω, για το atto2 byd
Έλεγαν για τέλη του χρόνου ίσως παρουσιαστεί udmi έκδοση. Δηλαδή phev. Θα μου πεις φήμες είναι, οκ....αλλα ακούγονται εντόνως και από sites και από αντιπροσωπείες -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Όχι το λέω, για το atto2 byd
Έλεγαν για τέλη του χρόνου ίσως παρουσιαστεί udmi έκδοση. Δηλαδή phev. Θα μου πεις φήμες είναι, οκ....αλλα ακούγονται εντόνως και από sites και από αντιπροσωπείεςΔεν υπαρχουν αρκετες επιλογες,Yaris Cross,MG ZS Hybrid,Renault Hybrid,Suzuki ισως,δεν ξερω αν ειναι αυτονομο το Suzuki.3-4 επιλογες,κοιτουσα κατι T-Roc ,ο 1.5αρης με 110 ιππους απο 31 χιλιαρικα,μπορει να εχουν φορτωσει εξοπλισμο αλλα τι να το κανω,στην ταμπακιερα δεν εχουν να δωσουν κατι,απλη βενζινη αντε το πολυ mild hybrid.(ειπαν το νεο T-Roc θα ερθει με υβριδικο αλα Τογιοτα,αει να δουμε).Γιαυτο θεωρω οτι αρκετοι "συμβιβαζονται" με Yaris Cross και ας μην εχει θερμενομενα καθισματα,η ας μην εχει μαλακο πλαστικο,καθρεπτες αναδιπλουμενους.Oλα τζιποειδη,B SUV.
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Όχι το λέω, για το atto2 byd
Έλεγαν για τέλη του χρόνου ίσως παρουσιαστεί udmi έκδοση. Δηλαδή phev. Θα μου πεις φήμες είναι, οκ....αλλα ακούγονται εντόνως και από sites και από αντιπροσωπείεςΔεν υπαρχουν αρκετες επιλογες,Yaris Cross,MG ZS Hybrid,Renault Hybrid,Suzuki ισως,δεν ξερω αν ειναι αυτονομο το Suzuki.3-4 επιλογες,
Honda jazz οι 2 πρώτες εκδόσεις (από 25.500 και με την 2η στα 27.800 να έχει τα πάντα) και Nissan Juke full hybrid (η 2η Ν-Connecta στα 27.000 είναι πολύ καλά εξοπλισμένη), δεν σ'ενδιαφέρουν;
-
Ναι έχεις δίκιο.
Απλά είχα δει το atto2 από κοντά. Το αυτοκίνητο εάν έρθει με phev θα σβήσει τον ανταγωνισμό. Τουλάχιστον όπως το είδα στατικά όταν είχε έρθει.
Είναι σαφέστατα ανώτερο από το yaris cross σε όλα τα επίπεδα.Οδηγικά δεν έχω ιδέα.
Εντωμεταξυ έχουν και καλές τιμές οπότε θεωρώ πως κάτω από 30Κ ίσως βγει το udmi.
Πάνε δες το.
-
Σωστά λέει ο γιατρός, ίσως το μόνο που είναι καλύτερο είναι το jazz
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Σωστά λέει ο γιατρός, ίσως το μόνο που είναι καλύτερο είναι το jazz
Αν σου αρέσει εμφανισιακά το Jazz, γιατί είναι λίγο αμφιλεγόμενη η σχεδίαση, δε νομίζω ότι έχει αντίπαλο.
-
@panormus772 said in Toyota Yaris Cross:
Honda jazz οι 2 πρώτες εκδόσεις (από 25.500 και με την 2η στα 27.800 να έχει τα πάντα) και Nissan Juke full hybrid (η 2η Ν-Connecta στα 27.000 είναι πολύ καλά εξοπλισμένη), δεν σ'ενδιαφέρουν;
Το Ηοnda Jazz οχι δεν θα το κοιτουσα,το Nissan Juke μου αρεσει το εσωτερικο του και γνωριζω οτι βγαινει σε full hybrid,ωστοσο δεν μου κανει καποιο κλικ ουτε αυτο σαν σχεδιο,οχι οτι το Cross διακρινεται για την ομορφια του βεβαια.
-
Πάνε δες τότε το atto2 και κάνε μια δέηση να βγει ως phev. Εγώ από τότε που το είδα από κοντά το θεωρώ εξαιρετικό σε εσωτερικούς χώρους και αίσθηση ποιότητας. Ανώτερο του dolphin.
-
Για μένα το YC αξίζει στις αρχικές εκδόσεις, active/active plus.
Από ουσιαστικά features τα έχουν όλα με 25.000 χοντρικά. Και στα 25 δεν έχει ανταγωνισμό σοβαρό.
Όλα τα άλλα που δίνουν οι παραπάνω εκδόσεις είναι (για μένα) από ανούσια έως good to have.
Αν ειναι να δώσει κάποιος 30 και 35 χιλιάρικα ας πάρει κάποιο άλλο καλύτερο αυτοκίνητο. -
@george-y said in Toyota Yaris Cross:
Για μένα το YC αξίζει στις αρχικές εκδόσεις, active/active plus.
Από ουσιαστικά features τα έχουν όλα με 25.000 χοντρικά. Και στα 25 δεν έχει ανταγωνισμό σοβαρό.
Όλα τα άλλα που δίνουν οι παραπάνω εκδόσεις είναι (για μένα) από ανούσια έως good to have.
Αν ειναι να δώσει κάποιος 30 και 35 χιλιάρικα ας πάρει κάποιο άλλο καλύτερο αυτοκίνητο.Εννοειται,ειναι πολλα τα χρηματα ηδη για αυτο το αυτοκινητο,οταν ξεκινησαν το 2021 με 21.500 την βασικη εκδοση,δεν γνωριζαν ουτε οι ιδιοι οτι θα εχει τετοια επιτυχια το μοντελο.Αλλα οπου και να κοιταξεις εκει κοντα παιζουν οι τιμες,στην κατηγορια αυτη,απο 30 χιλιαρικα και ανω σαφως ανεβαινεις κατηγοριες,ποιοτητες,πηγαινεις για αλλα ανωτερα αυτοκινητα.
Να πας να δωσεις 30 χιλιαρικα για να παρεις γκολφ 1.0 110 η i30 με το 3ο facelift να μου καιει εντος πολης 8-9 λιτρα? Ειναι θεμα αναγκων,τσεπης,που δινεις περισσοτερη βαση,σε ποιον τομεα.
-
Μακάρι να έβγαζε η toyota κάτι παρόμοιο.
Ακόμα και από την κεντρική κονσόλα καταλαβαίνεις το άλλο επίπεδο ανάμεσα στα υπόλοιπα b suv
Δες εικόνα στον δρόμο
Σαν το range rover Evoque μοιάζει.
-
@george-y said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 αν κατεβάσεις τη μπροσούρα σε pdf θα δεις αναλυτικότατα τι έχει η κάθε έκδοση
@groover1972 αν με το "θερμαινόμενος" εννοείς θερμαινόμενους καθρέφτες, αυτό το έχουν όλες οι εκδόσεις, τα άλλα ναι, στις πολύ ακριβές από elegant και πάνω
Σε άλλης κατηγορίας αμάξια τα δίνει από πιο πριν, πχ το ch-r έχει αυτόματα αναδιπλούμενος σε όλες τις εκδόσεις.
Και καθίσματα, το ίδιο ;
-
@george-y said in Toyota Yaris Cross:
Για μένα το YC αξίζει στις αρχικές εκδόσεις, active/active plus.
Από ουσιαστικά features τα έχουν όλα με 25.000 χοντρικά. Και στα 25 δεν έχει ανταγωνισμό σοβαρό.
Όλα τα άλλα που δίνουν οι παραπάνω εκδόσεις είναι (για μένα) από ανούσια έως good to have.
Αν ειναι να δώσει κάποιος 30 και 35 χιλιάρικα ας πάρει κάποιο άλλο καλύτερο αυτοκίνητο.Με τα 25κ που έχει, αξίζει μόνο το υβριδικό σύστημα και η εγγύησή του. Σε όλα τα άλλα (χώρους και έξτρα, είναι ελλιπές).
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Εννοειται,ειναι πολλα τα χρηματα ηδη για αυτο το αυτοκινητο,οταν ξεκινησαν το 2021 με 21.500 την βασικη εκδοση,
€20.500 βασικά. Τόσο την πήρα μετά την 1η άυξηση το 2021 (παραγγελία, γιατί παρέλαβα το 2022).
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Μακάρι να έβγαζε η toyota κάτι παρόμοιο.
Ακόμα και από την κεντρική κονσόλα καταλαβαίνεις το άλλο επίπεδο ανάμεσα στα υπόλοιπα b suv
Δες εικόνα στον δρόμο
Σαν το range rover Evoque μοιάζει.
Πόσοι έχουν θέση για φόρτιση; Το yaris το αγοράζει και κάποιος που δεν έχει δική του θέση στάθμευσης με φόρτιση.
-
Κοιτα μπορει να λειτουργήσει και ως υβριδικό αλλά με μπαταρία 18kwh όπου το χαμηλότερο που του επιτρέπει το σύστημα μέχρι να ξεκινήσει να λειτουργεί ο θερμικος ως γεννήτρια είναι το 20% της μπαταρίας δηλαδή στα εναπομείναντα 3,6kwh! Το σύστημα ξεκινά να φορτίζει συνεχώς τη μπαταρία με σκοπό να διατηρήσει το soc σε αυτά τα επίπεδα!
Τις υπόλοιπες 14,4Kwh μπορείς να τις φορτίζεις σε ένα ταχύ φορτιστή σε 15-20 λεπτά το πολύ και να βγάζεις 120-150 χλμ ηλεκτρικά στην πόλη ή 1000 χλμ ως hybrid!
Δηλαδή μια φορά το μήνα μια φόρτιση των 15-20 λεπτών σε κάποιο σουπερμάρκετ στην περίπτωση του hybrid mode
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Κοιτα μπορει να λειτουργήσει και ως υβριδικό αλλά με μπαταρία 18kwh όπου το χαμηλότερο που του επιτρέπει το σύστημα μέχρι να ξεκινήσει να λειτουργεί ο θερμικος ως γεννήτρια είναι το 20% της μπαταρίας δηλαδή στα εναπομείναντα 3,6kwh! Το σύστημα ξεκινά να φορτίζει συνεχώς τη μπαταρία με σκοπό να διατηρήσει το soc σε αυτά τα επίπεδα!
Τις υπόλοιπες 14,4Kwh μπορείς να τις φορτίζεις σε ένα ταχύ φορτιστή σε 15-20 λεπτά το πολύ και να βγάζεις 120-150 χλμ ηλεκτρικά στην πόλη ή 1000 χλμ ως hybrid!
Δηλαδή μια φορά το μήνα μια φόρτιση των 15-20 λεπτών σε κάποιο σουπερμάρκετ στην περίπτωση του hybrid mode
Δεν είναι "σωστός" ο τρόπος λειτουργίας που περιγράφεις, τα phev είναι αποδοτικά όταν τα φορτίζεις για τις ηλεκτρικές μετακινήσεις εντός πόλης και επειδή έχουν περιορισμένη εμβέλεια ταξίδι θα κάνεις με τον θερμικό. Αν το χρησιμοποιείς ως hev θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου εντός πόλης σε σχέση με ένα yaris cross ή ένα clio λόγω βάρους, και επιπλέον θα έχεις και κόστος φόρτισης. Επίσης λόγω των μεγάλων ηλεκτροκινητήρων οι οποίοι πρέπει να καλύψουν την κίνηση σε ταξίδι, εντός πόλης έχεις μεγαλύτερες καταναλώσεις ακόμα και σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Γενικά τα phev συμβιβασμός είναι και όχι πανάκεια.
Πάντως για την λειτουργία που περιγράφεις η BYD έχει και phev με 8kwh μπαταρία, που στην πράξη τελικά ως hev θα λειτουργούν παρά ως phev.
-
Οχι. Τα dmi χωρίζονται σε δύο εκδόσεις, στην πλούσια δίνει τα 18kwh. Και το σύστημα μπορείς να το ρυθμίσεις να λειτουργεί όλη την ώρα ως hev. Απο το 100% της μπαταρίας. Άρα να έχεις μια αυτονομία των 1000 χλμ Το επιπλέον βάρος υπερκαλύπτεται από τον ηλεκτρισμό.
Το Yaris έχει 0,8 kWh το BYD 18kwh
Ενώ το επιπλέον βάρος είναι με μπαταρίες blade στο δάπεδο, δηλαδή προσθέτει ακαμψία στο αμάξωμα και χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.
Ψαξτο και θα δεις.
Toyota Yaris Cross