-
Οποίοι δεν θέλετε τα 3Κ ...πάρτε τα και δώστε τα μου. Εγώ τα θέλω.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ilias-a said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]
Καποιανου του χαριζανε γαιδαρο και τον κοιταγε στα δοντια, αρκετοι για να γλυτωσουν 3000 αγοραζαν το προηγουμενο μοντελο, αλλοι για λιγοτερα το εκθεσιακο τεστ ντραιβ, αυτους δεν τους κακολογω ηταν η επιλογη τους, κακολογω αυτους που απαξιωνουν τα 3 χιλιαρικα.
δεν απαξιώνουμε τα 3 χιλιάρικα ούτε τα πετάμε ούτε είμαστε πλούσιοι. Απλά με την νέα κατάσταση που διαμορφώνεται, αν δεν έχεις και λίγο την τρέλα του ηλεκτρικού (όπως εγώ), τα οφέλη δεν είναι και τόσο μεγάλα, και είναι αρκετά λογικό να κοιτάξει κάποιος και ένα υβριδικό πχ toyota που εχει καλή κατανάλωση.
Για τα δεδομενα μου υπερτερει το υβριδικο, το 3χιλιρο ομως ειναι μια χαρα για οσους τους καλυπτει το ηλεκτρικο.
-
Για τα κινέζικα και τα Τέσλα δεν ξέρω, αλλά κάτι ευρωπαϊκά ηλεκτρικά, χιουντάη κλπ. θα ρίξουν τιμές και θα καλύψουν τη διαφορά της επιδότησης στο μεγαλύτερο μέρος.
Τα Τέσλα είναι πολύ πιο "σωστά" τιμολογημενα, ακόμη και με τις χαζομάρες των 2-3 χιλιαδων ευρώ για χρώμα. Οι υπόλοιποι απλά τιμολογουν ώστε να καρπωνεται την επιδότηση ο εισαγωγέας. -
-
Τα 3000 είναι όσο το κόστος του φορτιστή στο σπίτι.
Αρα μηδέν επιδότηση...
Βάλε και το 0,60 κόστος ρεύματος στα ηλεκτράδικα...
Πελάτες μου... -
3 χιλιαρικα η επιδότηση,λεει…..
Σιγα μην σκίσουν κανενα καλσον!
Τι είναι 3 χηνες….
Μια βραδιά στον Οικονομοπουλο.
Μία επίσκεψη του 3008 του γάτου στο συνεργείο.
0,75 του τετραγωνικού σε οικοδομή του κρουζερ.
Ο μηνιαίος λογαριασμός ρεύματος για να λειτουργεί το λαπ ΑΙ.
-
@supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3.000 επιδότηση ειναι για γέλια. Καλοδεχούμενη για όποιον έχει τα 50Κ, αλλά δεν είναι κίνητρο. Γιατι όποιος έχει τα 50Κ, μια χαρά να πάρει και 3Κ έκπτωση αλλά οποιος εν τα έχει και περίμενε 9-10Κ έκπτωση για να πάρει αμάξι έκατσε στον αξόμα. Οπότε εγώ δεν το βλέπω ως κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού, απλά ένα δωράκι για όποιον ήδη είναι αποφασισμένος, αλλά δεν πρόκεται να αλλάξει γνώμη (όπως γινόταν μέχρι τώρα) στον αναποφάσιστο.
Προσωπικά, πλέον αποκλείστηκε κάθε ηλεκτρικό αμάξι, μέχρι να πέσουν πολύ οι τιμές. Πλέον για επόμενο κοιτάω μόνο υβριδικό.
Περιέγραψες ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι.
Έχω παραγγείλει Corolla Cross, αν συνέχιζε στα ίδια χρήματα θα το είχα ήδη παραγγείλει τώρα και θα ακύρωνα το Toyota.Κορολα κρος vs ποιο αμάξι ;
Ξέχασα να το γράψω, Μ3 RWD LR .
Αλλο στυλ και είδος.
Αλλά όντως με την μεγάλη επιδότηση τα έπαιρνες χονδρικά στην ίδια τιμή -
Πως κάνετε έτσι για 3 καφετιά ρε σεις; Να σας δώσω 'αύριο' όταν μπούνε και φόροι στα ηλεκτρικά τι θα λέτε.
Υγ. Ο καιρός γαρ εγγύς...
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως κάνετε έτσι για 3 καφετιά ρε σεις; Να σας δώσω 'αύριο' όταν μπούνε και φόροι στα ηλεκτρικά τι θα λέτε.
Υγ. Ο καιρός γαρ εγγύς...
Μα αφού δεν τα αγοράζει ο κόσμος γιατί δεν τα θέλει. Τι να φορολογήσουν, το μηδέν;
-
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3 χιλιαρικα η επιδότηση,λεει…..
Σιγα μην σκίσουν κανενα καλσον!
Τι είναι 3 χηνες….
Μια βραδιά στον Οικονομοπουλο.
Μία επίσκεψη του 3008 του γάτου στο συνεργείο.
0,75 του τετραγωνικού σε οικοδομή του κρουζερ.
Ο μηνιαίος λογαριασμός ρεύματος για να λειτουργεί το λαπ ΑΙ.
και ενα πανηγυρι στην Αρτα ξεχασες να γραψεις .
-
Χαιρετίζω τη μείωση της επιδότησης που εγκαινίασε το κη3, άντε και σ' ανώτερα. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι με τις επιδοτήσεις αυτές και στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος, οι πολίτες αντιμετωπίζονται με δύο μέτρα και δύο χιλιόμετρα. Από τη μία οι μη έχοντες, οι οποίοι καλούνται να δώσουν φόροι μέσω της αγοράς συμβατικών ιχ και καυσίμων Και από την άλλη οι προνομιούχοι οι οποίοι επιδοτούνται με χρήματα που προήλθαν από τους φόροι των πρώτων για να αγοράσουν καινούργια ρόδα. Η παράνοια σε όλο της τη μεγαλοπρέπεια.
-
Θες να προστατέψεις κύριε το περιβάλλον και να βελτιώσεις τον αέρα στις πόλεις; Μαζί σου. Πάρε από τους φόροι και αγόρασε ηλεκτρικά λεωφορεία, να ανασάνουν όλοι κάθαρό αέρα. Θέλει ο ιδιώτης να πάρει ηλεκτρικό ιχ; να το πάρει. Γιατί θα πρέπει να τσοντάρω και εγώ στη τσέπη του, της κάπας μου μανίκι είναι;
-
Κάπως απλοϊκή προσέγγιση που δεν εξετάζει μικροοικονομικά στοιχεία των ev
-
Όλοι σε αυτό το φόρουμ άνοια έχετε πάθει; Πρέπει να τα λέμε και να τα ξαναλέμε και να τα ξαναλέμε μάλλον.
-
Καλωσήρθες στο forum. Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
-
Προφανώς το ποσό της επιδότησης είναι μικρό για να αυξηθούν οι δικαιούχοι. Σε όλα τα προγράμματα ξέμεναν από χρήματά και δεν δεχόταν το σύστημα νέα αίτηση. Ωστόσο είναι σημαντικό ακόμα και αυτό το ποσό ειδικά στην περίπτωση της χρηματοδότησης που αφορά τους περισσότερους αγοραστές λιανικής.
Το πιο δίκαιο για μένα θα ήταν πέντε με έξι χιλιάδες επιδότηση με ταβάνι 40000 τελική τιμή.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όλοι σε αυτό το φόρουμ άνοια έχετε πάθει; Πρέπει να τα λέμε και να τα ξαναλέμε και να τα ξαναλέμε μάλλον.
Ε ναι πια!
Βαρέθηκα να εξηγώ και εγώ ξανά και ξανά τα ίδια.
Μια διαρκή λούπα το φόρουμ πια.
Νισάφι ! -
Γεια σου και εσένα, καλωσήρθες. Από ότι φαίνεται έχουμε νέα μέλη τώρα το τριήμερο. Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
-
Αύξηση budget, επιδότηση αγοράς και υβριδικών για καθαρότερο περιβάλλον στην πόλη. Αυτή είναι μια βιώσιμη λύση. Ας επιδοτηθούν και ας βοηθήσουν το περιβάλλον και όσοι δεν έχουν πάρκινγκ σπίτι τους.
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3 χιλιαρικα η επιδότηση,λεει…..
Σιγα μην σκίσουν κανενα καλσον!
Τι είναι 3 χηνες….
Μια βραδιά στον Οικονομοπουλο.
Μία επίσκεψη του 3008 του γάτου στο συνεργείο.
0,75 του τετραγωνικού σε οικοδομή του κρουζερ.
Ο μηνιαίος λογαριασμός ρεύματος για να λειτουργεί το λαπ ΑΙ.
Να προσθέσω ότι είναι τα τέλη ταξινόμησης πολλών full υβριδικών που θα ρυπαίναν περίπου στο μισό αν τα αγόραζα στη θέση των καθόλου ή των ήπια υβριδικών. Δεν βοηθά η λογική του όλα ή τίποτα…
-
Σου έχω μια ακόμη πιο βιώσιμη. Κατάργηση του μπάτζετ για ιχ, είναι ανήθικο αυτό που γίνεται.
Δίνουμε φράγκα να πάρουν όλοι οι δήμοι ηλεκτρικά λεωφορεία ή τρόλλευ και κρατάμε το κόμιστρο χαμηλά. Μετά πιάνουμε τα φορτηγά δχ, και τα επιδοτουμε να τα αλλάξουν. Μετά φτιάχνουμε φορτιστές 1MW σε πιάτσες ταξί στις μεγάλες πόλεις, αλλά να μπορούν να τους αξιοποιούν και γιωταχήδες. Μετά δίνουμε επιδοτήσεις για αλλαγή ταξιών. Μετά δίνουμε επιδοτήσεις να τοποθετηθούν φορτιστές σε δημοτικά πάρκινγ και δημόσια κτίρια.
Και δε διαμαρτύρεται ΚΑΝΕΝΑΣ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης