-
@stefan147 said in LEXUS LBX:
Ειναι λογικο μεχρις ενος σημειου οτι ειναι δικο μας να το εξημνουμε και οτι ειναι ξενο να το καταρακωνουμε..μεχρι ενος σημειου ομως..
Εχει οδηγησει ομως κανεις απο εσας που κρινετε αυτο τ αμαξι να δειτε πως στριβει πως επιταχυνει πως περναει πανω λακουβες η σαμαρακια..Εγω το χα ξαναγραψει χαρακτηριστικα οταν πρωτοπηρα τ αμαξι οτι ειναι fun to drive εχοντας στην κατοχη μου αρκετα οδηγοκεντρικα αμαξια..
ειναι οδηγοκεντρικο το lbx?..προφανως κ οχι..ειναι fun to drive?..για μενα αρκετα..κι εξηγω..οταν καποιος παιρνει ενα full hybrid και με e cvt δεν περιμενει τιποτα σ αυτον το τομεα αλλα τελικα αυτο το λιγο η το πιο πολυ τον αφηνει μ ενα χαμογελο μεχρι τ αυτια..οταν περιμενεις και εχεις ακουσει φανφαρες και τελικα παιρνεις ενα αποτελεσμα που μπορει να μην ειναι κακο μεν αλλα το συναισθημα ειναι πατος..
Δεκτον οτι δεν ειναι για ολους λογω τιμης..δεκτον οτι δεν εχει χωρους..
Αλλα εδω βγαζουμε συμπερασματα απο φωτογραφιες..να βαλω και γω το καθισμα εκει που οδηγαει η γυυναικα μου και υπερυψομενο που κερδιζεις πολυ χωρο πισω και πισω χωραει και 1,90..να βαλω και μια φωτο κι ολα ωραιαFun to drive πως ακριβώς? Ειλικρινής ερώτηση. Τι το κάνει fun to drive?
Οι τρομερές επιδόσεις? Το στήσιμο και η ανάρτηση? Το ακριβές τιμόνι? Η βαβούρα του e-cvt μένοντας στο ίδιο σημείο? Το copy paste UI από τουοτα?
Nice place to be in και στυλάτο, ναι το ακούω. Αλλά μακριά από οτιδήποτε μπορεί να σημαίνει fun to drive. Φυσικά μπορεί να ταιριάζει τέλεια στις ανάγκες και στα γούστα πολλών και πολύ καλά κάνανε και το πήραν αλλά κάποια πραγματα είναι αντικειμενικά.
Fun to drive για τους τογιοταιους μόνο, μιας και οι νέες πλατφόρμες της Τογιότα είναι πολύ καλύτερες οδηγικά από το παρελθόν.
Δεν φτάνουν πραγματικά fun to drive αμάξια αλλά είναι μια χαρά για Τογιότα. -
-
Έριξα μια ματιά στον διαμορφωτή, θες 40Κ για όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική που ξεκινάει από 33,5Κ αλλά δεν έχει smart entry, ούτε φαίνεται να μπορείς να βάλεις. Εξοπλισμό που βρίσκεις και στα πιο φθηνά toyota.
23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
33 η βασική στο lbx
10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτά -
Θεωρητικά μπορείς να προσθέσεις την ροπή από όλους τους ηλεκτροκινητήρες και του βενζινοκινητήρα και να καταλήξεις σε πάνω από 300nm όμως σίγουρα δεν είναι τόσο απλό. Η μέγιστη ονομαστική ροπή των ηλεκτροκινητήρων, όπως και η ονομαστική ιπποδύναμη δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την "βοήθεια" του θερμικού, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία από μόνη της δεν έχει επαρκές μέγεθος για να παράξει τα πλήρη μεγέθη των ηλεκτροκινητήρων.
Στην πράξη θα το διαπιστώσει κανείς σε μια έντονη ανηφορική διαδρομή ή αν θέλει να ανέβει ένα ψηλό πεζοδρόμιο, όπου θα εμπλακεί ο θερμικός.
Επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι ότι στο τέρμα γκάζι δεν αποδίδεται η μέγιστη ροπή, καθώς ο θερμικός θα ανεβάσει στροφές και θα βρεθεί εκτός μέγιστης ροπής η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Ακόμα και με μισό γκάζι μπορεί κανείς να χάσει πρόσφυση, ίσως πιο εύκολα από ότι με τέρμα γκάζι.
Τέλος είναι το θέμα του πολλαπλασιασμού της αποδιδόμενης ροπής στους τροχούς, το πλανητικό θα προσαρμοστεί έτσι ώστε αν υπάρχει ανάγκη να πολλαπλασιάζει όσο του επιτρέπουν οι λόγοι των γραναζιών του τα μεγέθη που φτάνουν στους τροχούς.
Το zperf έχει διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής για τα lexus/toyota τα οποία παράγονται με θεωρητικό τροπο και ειδικά για το lbx υπολογίζει 250nm. Ίσως η μετάδοση να μπορεί να φτάσει στιγμιαία και τα 300nm.
-
Θεωρητικά μπορείς να προσθέσεις την ροπή από όλους τους ηλεκτροκινητήρες και του βενζινοκινητήρα και να καταλήξεις σε πάνω από 300nm όμως σίγουρα δεν είναι τόσο απλό. Η μέγιστη ονομαστική ροπή των ηλεκτροκινητήρων, όπως και η ονομαστική ιπποδύναμη δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την "βοήθεια" του θερμικού, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία από μόνη της δεν έχει επαρκές μέγεθος για να παράξει τα πλήρη μεγέθη των ηλεκτροκινητήρων.
Στην πράξη θα το διαπιστώσει κανείς σε μια έντονη ανηφορική διαδρομή ή αν θέλει να ανέβει ένα ψηλό πεζοδρόμιο, όπου θα εμπλακεί ο θερμικός.
Επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι ότι στο τέρμα γκάζι δεν αποδίδεται η μέγιστη ροπή, καθώς ο θερμικός θα ανεβάσει στροφές και θα βρεθεί εκτός μέγιστης ροπής η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Ακόμα και με μισό γκάζι μπορεί κανείς να χάσει πρόσφυση, ίσως πιο εύκολα από ότι με τέρμα γκάζι.
Τέλος είναι το θέμα του πολλαπλασιασμού της αποδιδόμενης ροπής στους τροχούς, το πλανητικό θα προσαρμοστεί έτσι ώστε αν υπάρχει ανάγκη να πολλαπλασιάζει όσο του επιτρέπουν οι λόγοι των γραναζιών του τα μεγέθη που φτάνουν στους τροχούς.
Το zperf έχει διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής για τα lexus/toyota τα οποία παράγονται με θεωρητικό τροπο και ειδικά για το lbx υπολογίζει 250nm. Ίσως η μετάδοση να μπορεί να φτάσει στιγμιαία και τα 300nm.
Πανω σ αυτο που λες οταν π.χ εισαι επαρχιακο με 60-70 και πατησεις το γκαζι για να κανεις μια προσπεραση σου φερνει την μεγιστη ροπη περιπου στο μεσο της διαδρομης του πενταλ του γκαζιου..και ισως και λιγο πριν το μεσο..ειναι πολυ αμεσο και ακαριαιο που σου δινει την αισθηση δυνατοτερου αυτοκινητου..περνωντας το μεσο και πηγαινοντας προς το τερμα γκαζι επιπεδωνει και ακους μονο..μαντεψε τι.
Θυμιζει λιγο πετρελαιο η βαγκ με μικρο τουρμπινακι που την γυριζει απ τις 1500 και αλλαζεις πολυ πριν το κοφτη για να πεσεις στη ροπη..
-
Έριξα μια ματιά στον διαμορφωτή, θες 40Κ για όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική που ξεκινάει από 33,5Κ αλλά δεν έχει smart entry, ούτε φαίνεται να μπορείς να βάλεις. Εξοπλισμό που βρίσκεις και στα πιο φθηνά toyota.
23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
33 η βασική στο lbx
10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτάΈριξα μια ματιά στον διαμορφωτή, θες 40Κ για όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική που ξεκινάει από 33,5Κ αλλά δεν έχει smart entry, ούτε φαίνεται να μπορείς να βάλεις. Εξοπλισμό που βρίσκεις και στα πιο φθηνά toyota.
23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
33 η βασική στο lbx
10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτάΕνα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη
..και παμε στα 33,500..
Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλΑυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες
-
Θεωρητικά μπορείς να προσθέσεις την ροπή από όλους τους ηλεκτροκινητήρες και του βενζινοκινητήρα και να καταλήξεις σε πάνω από 300nm όμως σίγουρα δεν είναι τόσο απλό. Η μέγιστη ονομαστική ροπή των ηλεκτροκινητήρων, όπως και η ονομαστική ιπποδύναμη δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την "βοήθεια" του θερμικού, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία από μόνη της δεν έχει επαρκές μέγεθος για να παράξει τα πλήρη μεγέθη των ηλεκτροκινητήρων.
Στην πράξη θα το διαπιστώσει κανείς σε μια έντονη ανηφορική διαδρομή ή αν θέλει να ανέβει ένα ψηλό πεζοδρόμιο, όπου θα εμπλακεί ο θερμικός.
Επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι ότι στο τέρμα γκάζι δεν αποδίδεται η μέγιστη ροπή, καθώς ο θερμικός θα ανεβάσει στροφές και θα βρεθεί εκτός μέγιστης ροπής η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Ακόμα και με μισό γκάζι μπορεί κανείς να χάσει πρόσφυση, ίσως πιο εύκολα από ότι με τέρμα γκάζι.
Τέλος είναι το θέμα του πολλαπλασιασμού της αποδιδόμενης ροπής στους τροχούς, το πλανητικό θα προσαρμοστεί έτσι ώστε αν υπάρχει ανάγκη να πολλαπλασιάζει όσο του επιτρέπουν οι λόγοι των γραναζιών του τα μεγέθη που φτάνουν στους τροχούς.
Το zperf έχει διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής για τα lexus/toyota τα οποία παράγονται με θεωρητικό τροπο και ειδικά για το lbx υπολογίζει 250nm. Ίσως η μετάδοση να μπορεί να φτάσει στιγμιαία και τα 300nm.
Είδες το πολύ ενδιαφέρον σκαρίφημα που έβαλε ο φίλος στην πίσω σελίδα ;
-
@red_monster said in LEXUS LBX:
Θεωρητικά.....
Είδες το πολύ ενδιαφέρον σκαρίφημα που έβαλε ο φίλος στην πίσω σελίδα ;
Ναι
-
Ενα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη
..και παμε στα 33,500..
Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλΑυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες
Όλα καλά, αλλά το YC 130hp ξεκινά από 25.000 active plus και 27.500 στην style με το λευκό χρώμα στην τιμή.
-
@panormus772 said in LEXUS LBX:
Ενα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη
..και παμε στα 33,500..
Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλΑυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες
Όλα καλά, αλλά το YC 130hp ξεκινά από 25.000 active plus και 27.500 στην style με το λευκό χρώμα στην τιμή.
Εχεις δικιο αν βγαινουν..ειδα αυτον τον τιμοκαταλογο κσι μαλλον ηταν παλιος..και δεν εβγαζε 130αρι style η active plus παρα μονονο elegant
https://www.motorone.gr/epikairotita/ellada/112117/toyota-yaris-cross-ellada-times/
-
@panormus772 said in LEXUS LBX:
Ενα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη
..και παμε στα 33,500..
Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλΑυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες
Όλα καλά, αλλά το YC 130hp ξεκινά από 25.000 active plus και 27.500 στην style με το λευκό χρώμα στην τιμή.
Να συγκρινουμε την style με την πρωτη του lbx?..η τις δυο elegant?..παλι οι διαφορες ειναι στα 3500 με 4000 χιλ..εχω αδικο?
-
Είναι τρελά λεφτά αυτά για b suv σε κάθε περίπτωση.
Και 6000 να είναι στην καλύτερη η διαφορά (παρότι πραγματικά δεν βλέπω το λόγο να πας στα 130 άλογα σε τέτοιο σκαρί. Τα 115 είναι πάνω από επαρκή) είναι τρελή η διαφορά για το διαφορετικό εσωτερικό (πατετσαριες, πλαστικά, κάθισμα)Η Τογιότα/Λεξους απλά την είδε ιστορία και μούρη επειδή βγάζει εμπορικά αυτοκίνητα που πουλάνε οικονομία και αξιοπιστία.
Και ειλικρινά δεν κράζω το αμάξι που είναι μια χαρά αλλά την προσέγγιση της εταιρείας.
Αλλα εδώ οι τσιπηδες πουλάνε το εκθεσιακό με έκπτωση 500 ευρώ και δεν ντρέπονται ! -
Iceman, it's demand and supply, so simple. The opposite at DFSK or KGM, where you can buy a proper size SUV for 20.000 euros, but nobody does. Sorry for the foreign.
-
23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
33 η βασική στο lbx
10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτάΠάμε με σωστά νούμερα. 24.000 κάνει η βασική του Γιάρις Κρος (και 25 εαν θέλουμε τα 130 άλογα για να ειναι συγκρίσιμα). 31.000 κάνει η βασική του LBX, αρα 6 ή 7.000 καπέλο. Απόλυτα λογικό νούμερο για αυτά που προσφέρει, αφού δεν ειναι 30% καλύτερο αυτοκίνητο αλλά 100% καλύτερο αυτοκίνητο!!
-
Νομίζω πως έχουμε υπερθεματίσει τις διαφορές του YC με το LBX και το κουράσαμε !
@iceman7 δεν μας είπες τι αυτοκίνητο έχεις τελικά
-
-
23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
33 η βασική στο lbx
10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτάΠάμε με σωστά νούμερα. 24.000 κάνει η βασική του Γιάρις Κρος (και 25 εαν θέλουμε τα 130 άλογα για να ειναι συγκρίσιμα). 31.000 κάνει η βασική του LBX, αρα 6 ή 7.000 καπέλο. Απόλυτα λογικό νούμερο για αυτά που προσφέρει, αφού δεν ειναι 30% καλύτερο αυτοκίνητο αλλά 100% καλύτερο αυτοκίνητο!!
Απλα για την κουβεντα 130αρι με 25Κ δεν υπαρχει. 27.5Κ και πανω...
-
-
-
LEXUS LBX