Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEXUS LBX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEXUS LBX
    • 1
    • 2
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 85 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    101
    1724
    76397
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @stefan147 last edited by

      @stefan147 said in LEXUS LBX:

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      Ειναι λογικο μεχρις ενος σημειου οτι ειναι δικο μας να το εξημνουμε και οτι ειναι ξενο να το καταρακωνουμε..μεχρι ενος σημειου ομως..
      Εχει οδηγησει ομως κανεις απο εσας που κρινετε αυτο τ αμαξι να δειτε πως στριβει πως επιταχυνει πως περναει πανω λακουβες η σαμαρακια..Εγω το χα ξαναγραψει χαρακτηριστικα οταν πρωτοπηρα τ αμαξι οτι ειναι fun to drive εχοντας στην κατοχη μου αρκετα οδηγοκεντρικα αμαξια..
      ειναι οδηγοκεντρικο το lbx?..προφανως κ οχι..ειναι fun to drive?..για μενα αρκετα..κι εξηγω..οταν καποιος παιρνει ενα full hybrid και με e cvt δεν περιμενει τιποτα σ αυτον το τομεα αλλα τελικα αυτο το λιγο η το πιο πολυ τον αφηνει μ ενα χαμογελο μεχρι τ αυτια..οταν περιμενεις και εχεις ακουσει φανφαρες και τελικα παιρνεις ενα αποτελεσμα που μπορει να μην ειναι κακο μεν αλλα το συναισθημα ειναι πατος..
      Δεκτον οτι δεν ειναι για ολους λογω τιμης..δεκτον οτι δεν εχει χωρους..
      Αλλα εδω βγαζουμε συμπερασματα απο φωτογραφιες..να βαλω και γω το καθισμα εκει που οδηγαει η γυυναικα μου και υπερυψομενο που κερδιζεις πολυ χωρο πισω και πισω χωραει και 1,90..να βαλω και μια φωτο κι ολα ωραια

      Fun to drive πως ακριβώς? Ειλικρινής ερώτηση. Τι το κάνει fun to drive?

      Οι τρομερές επιδόσεις? Το στήσιμο και η ανάρτηση? Το ακριβές τιμόνι? Η βαβούρα του e-cvt μένοντας στο ίδιο σημείο? Το copy paste UI από τουοτα?

      Nice place to be in και στυλάτο, ναι το ακούω. Αλλά μακριά από οτιδήποτε μπορεί να σημαίνει fun to drive. Φυσικά μπορεί να ταιριάζει τέλεια στις ανάγκες και στα γούστα πολλών και πολύ καλά κάνανε και το πήραν αλλά κάποια πραγματα είναι αντικειμενικά.

      Fun to drive για τους τογιοταιους μόνο, μιας και οι νέες πλατφόρμες της Τογιότα είναι πολύ καλύτερες οδηγικά από το παρελθόν.
      Δεν φτάνουν πραγματικά fun to drive αμάξια αλλά είναι μια χαρά για Τογιότα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • I
        iceman7 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in LEXUS LBX:

        @iceman7 said in LEXUS LBX:

        Όταν υπηρχε επιδότηση.

        Ναι για τότε λέω για εσένα. Και τώρα βέβαια κάτι έρχεται....

        Πρακτικά το sr θα είναι το μόνο τεσλα που θα μπορεί να αγοραστεί με επιδότηση. Οπότε με 36 χιλιάδες θα έχεις ένα πλήρες αμάξι. Αν και μαούνα !

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          iceman7 @ataim last edited by

          @ataim said in LEXUS LBX:

          Έριξα μια ματιά στον διαμορφωτή, θες 40Κ για όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική που ξεκινάει από 33,5Κ αλλά δεν έχει smart entry, ούτε φαίνεται να μπορείς να βάλεις. Εξοπλισμό που βρίσκεις και στα πιο φθηνά toyota.

          23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
          33 η βασική στο lbx
          10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτά

          T fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • ataim
            ataim last edited by

            Θεωρητικά μπορείς να προσθέσεις την ροπή από όλους τους ηλεκτροκινητήρες και του βενζινοκινητήρα και να καταλήξεις σε πάνω από 300nm όμως σίγουρα δεν είναι τόσο απλό. Η μέγιστη ονομαστική ροπή των ηλεκτροκινητήρων, όπως και η ονομαστική ιπποδύναμη δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την "βοήθεια" του θερμικού, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία από μόνη της δεν έχει επαρκές μέγεθος για να παράξει τα πλήρη μεγέθη των ηλεκτροκινητήρων.

            Στην πράξη θα το διαπιστώσει κανείς σε μια έντονη ανηφορική διαδρομή ή αν θέλει να ανέβει ένα ψηλό πεζοδρόμιο, όπου θα εμπλακεί ο θερμικός.

            Επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι ότι στο τέρμα γκάζι δεν αποδίδεται η μέγιστη ροπή, καθώς ο θερμικός θα ανεβάσει στροφές και θα βρεθεί εκτός μέγιστης ροπής η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Ακόμα και με μισό γκάζι μπορεί κανείς να χάσει πρόσφυση, ίσως πιο εύκολα από ότι με τέρμα γκάζι.

            Τέλος είναι το θέμα του πολλαπλασιασμού της αποδιδόμενης ροπής στους τροχούς, το πλανητικό θα προσαρμοστεί έτσι ώστε αν υπάρχει ανάγκη να πολλαπλασιάζει όσο του επιτρέπουν οι λόγοι των γραναζιών του τα μεγέθη που φτάνουν στους τροχούς.

            Το zperf έχει διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής για τα lexus/toyota τα οποία παράγονται με θεωρητικό τροπο και ειδικά για το lbx υπολογίζει 250nm. Ίσως η μετάδοση να μπορεί να φτάσει στιγμιαία και τα 300nm.

            T R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • T
              tolisk20 @ataim last edited by

              @ataim said in LEXUS LBX:

              Θεωρητικά μπορείς να προσθέσεις την ροπή από όλους τους ηλεκτροκινητήρες και του βενζινοκινητήρα και να καταλήξεις σε πάνω από 300nm όμως σίγουρα δεν είναι τόσο απλό. Η μέγιστη ονομαστική ροπή των ηλεκτροκινητήρων, όπως και η ονομαστική ιπποδύναμη δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την "βοήθεια" του θερμικού, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία από μόνη της δεν έχει επαρκές μέγεθος για να παράξει τα πλήρη μεγέθη των ηλεκτροκινητήρων.

              Στην πράξη θα το διαπιστώσει κανείς σε μια έντονη ανηφορική διαδρομή ή αν θέλει να ανέβει ένα ψηλό πεζοδρόμιο, όπου θα εμπλακεί ο θερμικός.

              Επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι ότι στο τέρμα γκάζι δεν αποδίδεται η μέγιστη ροπή, καθώς ο θερμικός θα ανεβάσει στροφές και θα βρεθεί εκτός μέγιστης ροπής η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Ακόμα και με μισό γκάζι μπορεί κανείς να χάσει πρόσφυση, ίσως πιο εύκολα από ότι με τέρμα γκάζι.

              Τέλος είναι το θέμα του πολλαπλασιασμού της αποδιδόμενης ροπής στους τροχούς, το πλανητικό θα προσαρμοστεί έτσι ώστε αν υπάρχει ανάγκη να πολλαπλασιάζει όσο του επιτρέπουν οι λόγοι των γραναζιών του τα μεγέθη που φτάνουν στους τροχούς.

              Το zperf έχει διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής για τα lexus/toyota τα οποία παράγονται με θεωρητικό τροπο και ειδικά για το lbx υπολογίζει 250nm. Ίσως η μετάδοση να μπορεί να φτάσει στιγμιαία και τα 300nm.

              Πανω σ αυτο που λες οταν π.χ εισαι επαρχιακο με 60-70 και πατησεις το γκαζι για να κανεις μια προσπεραση σου φερνει την μεγιστη ροπη περιπου στο μεσο της διαδρομης του πενταλ του γκαζιου..και ισως και λιγο πριν το μεσο..ειναι πολυ αμεσο και ακαριαιο που σου δινει την αισθηση δυνατοτερου αυτοκινητου..περνωντας το μεσο και πηγαινοντας προς το τερμα γκαζι επιπεδωνει και ακους μονο..μαντεψε τι.😁

              Θυμιζει λιγο πετρελαιο η βαγκ με μικρο τουρμπινακι που την γυριζει απ τις 1500 και αλλαζεις πολυ πριν το κοφτη για να πεσεις στη ροπη..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tolisk20 @iceman7 last edited by tolisk20

                @iceman7 said in LEXUS LBX:

                @ataim said in LEXUS LBX:

                Έριξα μια ματιά στον διαμορφωτή, θες 40Κ για όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική που ξεκινάει από 33,5Κ αλλά δεν έχει smart entry, ούτε φαίνεται να μπορείς να βάλεις. Εξοπλισμό που βρίσκεις και στα πιο φθηνά toyota.

                23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
                33 η βασική στο lbx
                10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτά

                @iceman7 said in LEXUS LBX:

                @ataim said in LEXUS LBX:

                Έριξα μια ματιά στον διαμορφωτή, θες 40Κ για όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική που ξεκινάει από 33,5Κ αλλά δεν έχει smart entry, ούτε φαίνεται να μπορείς να βάλεις. Εξοπλισμό που βρίσκεις και στα πιο φθηνά toyota.

                23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
                33 η βασική στο lbx
                10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτά

                Ενα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη😁 ..και παμε στα 33,500..
                Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλ

                Αυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  red_monster @ataim last edited by

                  @ataim said in LEXUS LBX:

                  Θεωρητικά μπορείς να προσθέσεις την ροπή από όλους τους ηλεκτροκινητήρες και του βενζινοκινητήρα και να καταλήξεις σε πάνω από 300nm όμως σίγουρα δεν είναι τόσο απλό. Η μέγιστη ονομαστική ροπή των ηλεκτροκινητήρων, όπως και η ονομαστική ιπποδύναμη δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την "βοήθεια" του θερμικού, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία από μόνη της δεν έχει επαρκές μέγεθος για να παράξει τα πλήρη μεγέθη των ηλεκτροκινητήρων.

                  Στην πράξη θα το διαπιστώσει κανείς σε μια έντονη ανηφορική διαδρομή ή αν θέλει να ανέβει ένα ψηλό πεζοδρόμιο, όπου θα εμπλακεί ο θερμικός.

                  Επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι ότι στο τέρμα γκάζι δεν αποδίδεται η μέγιστη ροπή, καθώς ο θερμικός θα ανεβάσει στροφές και θα βρεθεί εκτός μέγιστης ροπής η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Ακόμα και με μισό γκάζι μπορεί κανείς να χάσει πρόσφυση, ίσως πιο εύκολα από ότι με τέρμα γκάζι.

                  Τέλος είναι το θέμα του πολλαπλασιασμού της αποδιδόμενης ροπής στους τροχούς, το πλανητικό θα προσαρμοστεί έτσι ώστε αν υπάρχει ανάγκη να πολλαπλασιάζει όσο του επιτρέπουν οι λόγοι των γραναζιών του τα μεγέθη που φτάνουν στους τροχούς.

                  Το zperf έχει διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής για τα lexus/toyota τα οποία παράγονται με θεωρητικό τροπο και ειδικά για το lbx υπολογίζει 250nm. Ίσως η μετάδοση να μπορεί να φτάσει στιγμιαία και τα 300nm.

                  Είδες το πολύ ενδιαφέρον σκαρίφημα που έβαλε ο φίλος στην πίσω σελίδα ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    @red_monster said in LEXUS LBX:

                    @ataim said in LEXUS LBX:

                    Θεωρητικά.....

                    Είδες το πολύ ενδιαφέρον σκαρίφημα που έβαλε ο φίλος στην πίσω σελίδα ;

                    Ναι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panormus772 @tolisk20 last edited by

                      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                      Ενα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη😁 ..και παμε στα 33,500..
                      Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλ

                      Αυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες

                      Όλα καλά, αλλά το YC 130hp ξεκινά από 25.000 active plus και 27.500 στην style με το λευκό χρώμα στην τιμή.

                      T 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        tolisk20 @panormus772 last edited by tolisk20

                        @panormus772 said in LEXUS LBX:

                        @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                        Ενα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη😁 ..και παμε στα 33,500..
                        Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλ

                        Αυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες

                        Όλα καλά, αλλά το YC 130hp ξεκινά από 25.000 active plus και 27.500 στην style με το λευκό χρώμα στην τιμή.

                        Εχεις δικιο αν βγαινουν..ειδα αυτον τον τιμοκαταλογο κσι μαλλον ηταν παλιος..και δεν εβγαζε 130αρι style η active plus παρα μονονο elegant

                        https://www.motorone.gr/epikairotita/ellada/112117/toyota-yaris-cross-ellada-times/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tolisk20 @panormus772 last edited by

                          @panormus772 said in LEXUS LBX:

                          @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                          Ενα κιλο μηλα με ενα κιλο πορτοκαλια σαν να λεμε..βαλε τουλαχιστον το 130αρι yc που ξεκιναει απο 30300..και γω δεν θα σου βαλω την πρωτη του lbx με 31300 για να το παιξω εξυπνος οπως εσυ τωρα και να σου πω οτι εχουν 1 χιλιαρικο διαφορα..θα σου βαλω tech μεγαλη οθονιτσα 12,3 να την χαρεις και χρωμα επιλογης σου δυστυχως χωρις ασπρη οροφη😁 ..και παμε στα 33,500..
                          Οποτε η διαφορα ειναι 3000-3500 χιλ

                          Αυτα που γραφαμε πιο πανω περι μη αντικειμενικοτητας οταν κατι δεν ειναι δικο μας..με επιβεβαιωσες

                          Όλα καλά, αλλά το YC 130hp ξεκινά από 25.000 active plus και 27.500 στην style με το λευκό χρώμα στην τιμή.

                          Να συγκρινουμε την style με την πρωτη του lbx?..η τις δυο elegant?..παλι οι διαφορες ειναι στα 3500 με 4000 χιλ..εχω αδικο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            iceman7 last edited by iceman7

                            Είναι τρελά λεφτά αυτά για b suv σε κάθε περίπτωση.
                            Και 6000 να είναι στην καλύτερη η διαφορά (παρότι πραγματικά δεν βλέπω το λόγο να πας στα 130 άλογα σε τέτοιο σκαρί. Τα 115 είναι πάνω από επαρκή) είναι τρελή η διαφορά για το διαφορετικό εσωτερικό (πατετσαριες, πλαστικά, κάθισμα)

                            Η Τογιότα/Λεξους απλά την είδε ιστορία και μούρη επειδή βγάζει εμπορικά αυτοκίνητα που πουλάνε οικονομία και αξιοπιστία.

                            Και ειλικρινά δεν κράζω το αμάξι που είναι μια χαρά αλλά την προσέγγιση της εταιρείας.
                            Αλλα εδώ οι τσιπηδες πουλάνε το εκθεσιακό με έκπτωση 500 ευρώ και δεν ντρέπονται !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dstou last edited by

                              Iceman, it's demand and supply, so simple. The opposite at DFSK or KGM, where you can buy a proper size SUV for 20.000 euros, but nobody does. Sorry for the foreign.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
                                33 η βασική στο lbx
                                10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτά

                                Πάμε με σωστά νούμερα. 24.000 κάνει η βασική του Γιάρις Κρος (και 25 εαν θέλουμε τα 130 άλογα για να ειναι συγκρίσιμα). 31.000 κάνει η βασική του LBX, αρα 6 ή 7.000 καπέλο. Απόλυτα λογικό νούμερο για αυτά που προσφέρει, αφού δεν ειναι 30% καλύτερο αυτοκίνητο αλλά 100% καλύτερο αυτοκίνητο!!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • bathan
                                  bathan last edited by

                                  Νομίζω πως έχουμε υπερθεματίσει τις διαφορές του YC με το LBX και το κουράσαμε !

                                  @iceman7 δεν μας είπες τι αυτοκίνητο έχεις τελικά

                                  Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                  fanis75 R C 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @bathan last edited by

                                    @bathan said in LEXUS LBX:

                                    @iceman7 δεν μας είπες τι αυτοκίνητο έχεις τελικά

                                    Δεν έχει σημασία, αλλά μας έχει πει πολλές φορές. Είχε και YC αλλα δεν τον άντεξε....χαχα!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in LEXUS LBX:

                                      @iceman7 said in LEXUS LBX:

                                      23 κάνει η γυμνή ακτιβ στο γιαρις κρος.
                                      33 η βασική στο lbx
                                      10 χιλιάδες καπέλο είναι πάρα πολλά λεφτά

                                      Πάμε με σωστά νούμερα. 24.000 κάνει η βασική του Γιάρις Κρος (και 25 εαν θέλουμε τα 130 άλογα για να ειναι συγκρίσιμα). 31.000 κάνει η βασική του LBX, αρα 6 ή 7.000 καπέλο. Απόλυτα λογικό νούμερο για αυτά που προσφέρει, αφού δεν ειναι 30% καλύτερο αυτοκίνητο αλλά 100% καλύτερο αυτοκίνητο!!

                                      Απλα για την κουβεντα 130αρι με 25Κ δεν υπαρχει. 27.5Κ και πανω...

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster @bathan last edited by red_monster

                                        @bathan said in LEXUS LBX:

                                        Νομίζω πως έχουμε υπερθεματίσει τις διαφορές του YC με το LBX και το κουράσαμε !

                                        @iceman7 δεν μας είπες τι αυτοκίνητο έχεις τελικά

                                        Τι σημασία έχει τι αυτοκίνητο έχει ?
                                        Λες να τα γράφει από φθόνο ?
                                        Ήμαρτον ρει !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser @bathan last edited by

                                          @bathan said in LEXUS LBX:

                                          Νομίζω πως έχουμε υπερθεματίσει τις διαφορές του YC με το LBX και το κουράσαμε !

                                          @iceman7 δεν μας είπες τι αυτοκίνητο έχεις τελικά

                                          Δεν έχει αποφασίσει ακόμα...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                                            @chrisk6 said in LEXUS LBX:

                                            Απλα για την κουβεντα 130αρι με 25Κ δεν υπαρχει. 27.5Κ και πανω...

                                            Φυσικά και υπάρχει με 25K, το Active Plus.

                                            1952fa72-2b8c-4d33-a799-483884d7eda5-image.png

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 85 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr