-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Συμφωνώ στα θετικά που αναφέρει ο groover1972, αλλά ένα αρνητικό που ενοχλούσε εμένα προσωπικά, ήταν μια ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο.
Διευκρίνηση: Ήμουν κάτοχος του προηγούμενου Scross 1.4 140hp, 4κίνητου (μοντ.2017)Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.
σχημα
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Συμφωνώ στα θετικά που αναφέρει ο groover1972, αλλά ένα αρνητικό που ενοχλούσε εμένα προσωπικά, ήταν μια ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο.
Διευκρίνηση: Ήμουν κάτοχος του προηγούμενου Scross 1.4 140hp, 4κίνητου (μοντ.2017)Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.
σχημα
Πλευρικά είναι το ένα και το αυτό.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Συμφωνώ στα θετικά που αναφέρει ο groover1972, αλλά ένα αρνητικό που ενοχλούσε εμένα προσωπικά, ήταν μια ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο.
Διευκρίνηση: Ήμουν κάτοχος του προηγούμενου Scross 1.4 140hp, 4κίνητου (μοντ.2017)Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.
σχημα
Πλευρικά είναι το ένα και το αυτό.
δεν σημαινει οτι ο ανεμος εχει θεμα με τα πλευρικα, το παλιο σηκωνε τη μουρη του σε πολα κοντρα μποφωρια ανω το νεο οχι
-
Ενα upgrade στα φρένα θέλει (αν το κόστος είναι σε νορμαλ τιμες) και το κάνει ασυναγώνιστο
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Συμφωνώ στα θετικά που αναφέρει ο groover1972, αλλά ένα αρνητικό που ενοχλούσε εμένα προσωπικά, ήταν μια ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο.
Διευκρίνηση: Ήμουν κάτοχος του προηγούμενου Scross 1.4 140hp, 4κίνητου (μοντ.2017)Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.
Το ίδιο αυτοκίνητο είναι μέχρι σήμερα
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.
Εκτός από την τιμή του, ίσως;
(κάπως σαν το παλιό καλό κρασί, που όσο παλιώνει ακριβαίνει...)Ωστόσο, αν κάνεις σύγκριση ουσίας με άλλα αντίστοιχα στην κατηγορία αυτοκίνητα, το S-CROSS αναδεικνύεται εύκολα VFM. (εξαρτάται βέβαια από το αν θέλεις να αγοράσεις περισσότερο αυτοκίνητο και λιγότερα i-thingies για ντράιβ-ιν-γκέιμινγκ ή το ανάποδο).
-
@czio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ενα upgrade στα φρένα θέλει (αν το κόστος είναι σε νορμαλ τιμες) και το κάνει ασυναγώνιστο
Τι θα μπορούσε να περιλαμβάνει αυτό το upgrade? Ισως αλλαγή τακάκια με άλλα υψηλότερων προδιαγραφών ή και πιο εκετεταμένες επεμβάσεις (σιαγώνες/ δίσκοπλακες/άλλα εξαρτήματα...?)
Καί από πλευράς εγγύησης τι ισχύει άραγε? -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@czio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ενα upgrade στα φρένα θέλει (αν το κόστος είναι σε νορμαλ τιμες) και το κάνει ασυναγώνιστο
Τι θα μπορούσε να περιλαμβάνει αυτό το upgrade? Ισως αλλαγή τακάκια με άλλα υψηλότερων προδιαγραφών ή και πιο εκετεταμένες επεμβάσεις (σιαγώνες/ δίσκοπλακες/άλλα εξαρτήματα...?)
Καί από πλευράς εγγύησης τι ισχύει άραγε?Ρώτα τον μοραρη στην αγ.παρασκευη για τα φρένα.
οταν θα αλλάξεις δίσκους βάλε καλούς aftermarket,τακάκια,υγρά φρένων (ATE,brembo) -
@dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ρώτα τον μοραρη στην αγ.παρασκευη για τα φρένα.
οταν θα αλλάξεις δίσκους βάλε καλούς aftermarket,τακάκια,υγρά φρένων (ATE,brembo)Μια συμβουλευτική επίσκεψη στο συγκεκριμένο συνεργείο φρένων, θα γίνει κάποια στιγμή μετά την παραλαβή του οχήματος, ειδικά αν διαπιστώσω θέμα φρένων, αν καί προς το παρόν αρκούμαι στη διαβεβαίωση του groover1972 ότι το αμάξι φρενάρει μια χαρά!
Θέλω να ελπίζω πάντως οτι θα αργήσει η αλλαγή δίσκων (έως να μη χρειαστεί καθόλου κατά την ωφέλιμη ζωή του αυτοκινήτου καθώς εδώ και 30 χρόνια οδήγησης με 4 αυτοκίνητα -τα δύο μάλιστα μεταχειρισμένα- δεν έχω χρειαστεί τέτοια αλλαγή. Σίγουρα όμως με την πρώτη αλλαγή στα τακάκια θα αναζητήσω την τεχνογνωσία που απ' οτι διάβασα διαθέτουν.Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τι παίζει με τα ανταλλακτικά στα επίσημα συνεργεία της Σουζούκι κατά την διάρκεια της εγγύησης?
Εχεις την ευχέρια να αγοράσεις ανταλλακτικά της προτίμησης σου και να τους τα πάς για τοποθέτηση ή πρέπει ντε και καλά να αρκεστείς σε αυτά που διαθέτει το συνεργείο? -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τι παίζει με τα ανταλλακτικά στα επίσημα συνεργεία της Σουζούκι κατά την διάρκεια της εγγύησης?
Έχεις καρδιά?
Κάθεσαι? -
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τι παίζει με τα ανταλλακτικά στα επίσημα συνεργεία της Σουζούκι κατά την διάρκεια της εγγύησης?
Έχεις καρδιά?
Κάθεσαι?Από καρδιά ok! κάτι λίγο χοληστερίνη. Κινδυνεύω?
-
Έχει τραγικές τιμές σε ανταλλακτικά σε σχέση με τα ίδια στο εμπόριο.
Δέχονται πάντως να πας δικά σου (σε Σφακ σε κοιτάζουν πολύ παράξενα όμως). -
Έτσι είναι σε όλες. Σε γαλλικό 1000-1200 ευρώ κάτω (δεν θυμάμαι ακριβώς) περίπου ο συμπλέκτης σε dct στο εμπόριο από τον επίσημο συμπλέκτη με το σήμα της εταιρίας. Ακριβώς ίδιο και ίδιας ποιότητας
Επειδή τα περισσότερα ειναι leasing είναι ένας φαύλος κύκλος αύξησης δαπανών και αυτό το πάρτι τιμών συμφέρει όλους τους εμπλεκομένους, εκτός από τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Οπότε ψάξτε απ' έξω.
-
Κοιτούσα κάτι κιβώτια cvt της jatco. Ο @ilias-a θα ξέρει καλύτερα.
Αλλαγή του κιβωτίου ολοκλήρου, λόγω προβλήματος ειδικής καδένας και των τυμπάνων σε εγγύηση κόστος 6-7Κ
Ανταλλακτικό πακετακι τύμπανα με την ειδική καδένα, με σφραγίδα του κατασκευαστή, από την αγορά, 1000 ευρώ.
Η καδένα μόνη της 200 ευρώ.
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ρώτα τον μοραρη στην αγ.παρασκευη για τα φρένα.
οταν θα αλλάξεις δίσκους βάλε καλούς aftermarket,τακάκια,υγρά φρένων (ATE,brembo)Μια συμβουλευτική επίσκεψη στο συγκεκριμένο συνεργείο φρένων, θα γίνει κάποια στιγμή μετά την παραλαβή του οχήματος, ειδικά αν διαπιστώσω θέμα φρένων, αν καί προς το παρόν αρκούμαι στη διαβεβαίωση του groover1972 ότι το αμάξι φρενάρει μια χαρά!
Θέλω να ελπίζω πάντως οτι θα αργήσει η αλλαγή δίσκων (έως να μη χρειαστεί καθόλου κατά την ωφέλιμη ζωή του αυτοκινήτου καθώς εδώ και 30 χρόνια οδήγησης με 4 αυτοκίνητα -τα δύο μάλιστα μεταχειρισμένα- δεν έχω χρειαστεί τέτοια αλλαγή. Σίγουρα όμως με την πρώτη αλλαγή στα τακάκια θα αναζητήσω την τεχνογνωσία που απ' οτι διάβασα διαθέτουν.Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τι παίζει με τα ανταλλακτικά στα επίσημα συνεργεία της Σουζούκι κατά την διάρκεια της εγγύησης?
Εχεις την ευχέρια να αγοράσεις ανταλλακτικά της προτίμησης σου και να τους τα πάς για τοποθέτηση ή πρέπει ντε και καλά να αρκεστείς σε αυτά που διαθέτει το συνεργείο?Μη αρκεστείς σε αυτά που λέει ο καθένας, απλά πήγαινε οδήγησε ένα Test Drive, και φρέναρε όσο θέλεις και όπου θέλεις.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Κοιτούσα κάτι κιβώτια cvt της jatco. Ο @ilias-a θα ξέρει καλύτερα.
Αλλαγή του κιβωτίου ολοκλήρου, λόγω προβλήματος ειδικής καδένας και των τυμπάνων σε εγγύηση κόστος 6-7Κ
Ανταλλακτικό πακετακι τύμπανα με την ειδική καδένα, με σφραγίδα του κατασκευαστή, από την αγορά, 1000 ευρώ.
Η καδένα μόνη της 200 ευρώ.
Χοντρικα η επισκευη σε ειδικευμενο για αυτοματα με τα κατω-πανω και τα λιπαντικα 2500-3000 παει, μετα απο μερικα χρονια συνηθως οι ιδιες οι εταιρειες δινουν ανακατασκευασμενο με 2 ετη εγγυηση και 3500-4500 τελικο κοστος μειον καποια εκπτωση που θα παρεις αν μουρμουρισεις λιγο.
SUZUKI SX4 SCROSS