-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μίλησα και μου είπε ο άνθρωπος* ............
(*) Ένας καταπληκτικός πωλητής-άνθρωπος παρεπιμπτόντως που
ανεβάζει την μάρκα και την αντιπροσωπεία 3 κλικ ψηλότερα.Που πήγες, σε ποια αντιπροσωπεία;
Καθώς είμαι περίπου ένα (ή δύο το πολύ) κλικ μακρυά από παραγγελία
του S-CROSS[*], η απάντηση στο πιό πάνω ερώτημα,
όπως είναι αυτονόητο, ενδιαφέρει αρκετά,
(και νομίζω θα ενδιαφέρει και άλλους υποψήφιους αγοραστές).
Τώρα βέβαια, αν υπάρχει λόγος να μην αναφερθεί όνομα πωλητή
ή/καί αντιπροσωπείας, αυτό είναι απολύτως κατανοητό και σεβαστό.
____________________________________________________________________________
[*]το οποίο, κατόπιν σοβαρότερης αξιολόγησης, φαίνεται να επικρατεί
του αρχικού υποψήφιου (Renault Captur), για μιά σειρά από λόγους. -
@a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με τα φρένα τι παίζει ;
σε όλα τα τεστ του Στέφου πατώνουν τα SuzukiΑυτό το θέμα με την απόσταση φρεναρίσματος, με απασχολεί έντονα καθώς το S-CROSS είναι η τοπ
και μάλλον τελική επιλογή μου για αγορά, αλλά καθώς το βλέπω να επανέρχεται στα τεστ-ντράιβς,
με ξενερώνει κάπως.Συζητώντας το θέμα με άτομο μάλλον "διαβασμένο" στα θέματα αυτοκινήτου,
διατυπώθηκε η ενδιαφέρουσα άποψη ότι το ζήτημα είναι εντελώς δευτερεύον
καθότι οι σχετικές μετρήσεις είναι αυτό ακριβώς: σχετικές
καί συζητήσιμες.
Υπό την έννοια, όχι ότι τα παιδιά που κάνουν τις δοκιμές και τις μετρήσεις
δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά ότι το αποτέλεσμα των εν λόγω μετρήσεων
εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες, π.χ. από τα λάστιχα των οχημάτων,
ως την κατάσταση του οδοστρώματος (ακόμα κι αν γίνονται στο ίδιο οδικό σημείο)
ως την ώρα και ημέρα δοκιμής, την θερμοκρασία, υγρασία, και κατάσταση του ίδιου
του αυτοκινήτου κ.λπ. κ.λπ.Οπότε δημιουργείται το ερώτημα: υπάρχουν ανάλογες επίσημες μετρήσεις πέδησης,
που να διενεργούνται σε σταθερό και ελεγχόμενο περιβάλλον με βάση
αντικειμενικές συνθήκες και κανόνες, προϋποθέσεις δηλαδή υπό τις
οποίες διενεργούνται τα γνωστά καί μη αμφισβητούμενα κρας-τέστ Euro NCAP? -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με τα φρένα τι παίζει ;
σε όλα τα τεστ του Στέφου πατώνουν τα SuzukiΑυτό το θέμα με την απόσταση φρεναρίσματος, με απασχολεί έντονα καθώς το S-CROSS είναι η τοπ
και μάλλον τελική επιλογή μου για αγορά, αλλά καθώς το βλέπω να επανέρχεται στα τεστ-ντράιβς,
με ξενερώνει κάπως.Συζητώντας το θέμα με άτομο μάλλον "διαβασμένο" στα θέματα αυτοκινήτου,
διατυπώθηκε η ενδιαφέρουσα άποψη ότι το ζήτημα είναι εντελώς δευτερεύον
καθότι οι σχετικές μετρήσεις είναι αυτό ακριβώς: σχετικές
καί συζητήσιμες.
Υπό την έννοια, όχι ότι τα παιδιά που κάνουν τις δοκιμές και τις μετρήσεις
δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά ότι το αποτέλεσμα των εν λόγω μετρήσεων
εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες, π.χ. από τα λάστιχα των οχημάτων,
ως την κατάσταση του οδοστρώματος (ακόμα κι αν γίνονται στο ίδιο οδικό σημείο)
ως την ώρα και ημέρα δοκιμής, την θερμοκρασία, υγρασία, και κατάσταση του ίδιου
του αυτοκινήτου κ.λπ. κ.λπ.Οπότε δημιουργείται το ερώτημα: υπάρχουν ανάλογες επίσημες μετρήσεις πέδησης,
που να διενεργούνται σε σταθερό και ελεγχόμενο περιβάλλον με βάση
αντικειμενικές συνθήκες και κανόνες, προϋποθέσεις δηλαδή υπό τις
οποίες διενεργούνται τα γνωστά καί μη αμφισβητούμενα κρας-τέστ Euro NCAP?Χωρίς να θέλω να υποβιβασω το scross το οποίο είναι ένα από τα πιο VFM αυτοκίνητα γενικά η απόσταση φρεναρίσματος του είναι κακή .
Και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα με τα πρώτης τοποθέτησης ελαστικά μετριούνται στην ίδια κακή άσφαλτο και με τις ίδιες συνθήκες.
Είναι λόγος αυτός να μην το επιλέξεις ? ΟΧΙ απαντώ , απλά είναι χειρότερο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του. Το ίδιο ισχύει και για το swift. Γενικά ότι κάνει 40 μέτρα και πάνω φρενάρισμα 100-0 είναι μέτριο αποτέλεσμα. Δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι ασφαλές και σίγουρα με καλύτερα λάστιχα θα επιτύχει καλύτερο φρενάρισμα.
Προσωπικα αν αγόραζα αυτοκίνητο και έψαχνα για το πιο VFM στην κατηγορία του θα το αγόραζα ή θα ήταν στα πρώτα στις επιλογές μου. Τα αρνητικά του είναι μόνο η απόσταση φρεναρίσματος και η αισθητική του μέσα έξω και τα πλαστικά που είναι από προηγούμενη δεκαετία. Που βέβαια είναι υποκειμενικη η εμφάνιση αλλά είναι από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που υπάρχουν θεωρώ.
Όμως έχει πολύ καλό κινητήρα και στα δίνει όλα με πολύ καλή τιμή και είναι και αξιοπιστο
Όπως έχουμε πει πολλές φορές τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Και γενικά το αξιολογώ πολύ ψηλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πάρα πολύ τίμιο στην τιμή του
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με τα φρένα τι παίζει ;
σε όλα τα τεστ του Στέφου πατώνουν τα SuzukiΑυτό το θέμα με την απόσταση φρεναρίσματος, με απασχολεί έντονα καθώς το S-CROSS είναι η τοπ
και μάλλον τελική επιλογή μου για αγορά, αλλά καθώς το βλέπω να επανέρχεται στα τεστ-ντράιβς,
με ξενερώνει κάπως.Συζητώντας το θέμα με άτομο μάλλον "διαβασμένο" στα θέματα αυτοκινήτου,
διατυπώθηκε η ενδιαφέρουσα άποψη ότι το ζήτημα είναι εντελώς δευτερεύον
καθότι οι σχετικές μετρήσεις είναι αυτό ακριβώς: σχετικές
καί συζητήσιμες.
Υπό την έννοια, όχι ότι τα παιδιά που κάνουν τις δοκιμές και τις μετρήσεις
δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά ότι το αποτέλεσμα των εν λόγω μετρήσεων
εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες, π.χ. από τα λάστιχα των οχημάτων,
ως την κατάσταση του οδοστρώματος (ακόμα κι αν γίνονται στο ίδιο οδικό σημείο)
ως την ώρα και ημέρα δοκιμής, την θερμοκρασία, υγρασία, και κατάσταση του ίδιου
του αυτοκινήτου κ.λπ. κ.λπ.Οπότε δημιουργείται το ερώτημα: υπάρχουν ανάλογες επίσημες μετρήσεις πέδησης,
που να διενεργούνται σε σταθερό και ελεγχόμενο περιβάλλον με βάση
αντικειμενικές συνθήκες και κανόνες, προϋποθέσεις δηλαδή υπό τις
οποίες διενεργούνται τα γνωστά καί μη αμφισβητούμενα κρας-τέστ Euro NCAP?Ακριβώς, οι δοκιμές είναι σχετικές, απλώς στο συγκεκριμένο ίδιο σημείο που τα δοκιμάζει είχε μια από τις χειρότερες επιδόσεις. Δεν βοηθούν και τα ελαστικά, για τα όποια πολλοί εδώ μέσα έχουν εκφραστεί με τα χειρότερα λόγια.
αλλά και ο άλλος συμπατριώτης δοκιμαστής, σε άλλο σημείο, με το ίδιο ακριβώς όχημα, είχε κάνει πάλι 42 μέτρα.
Youtube Video -
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Χωρίς να θέλω να υποβιβασω το scross το οποίο είναι ένα από τα πιο VFM αυτοκίνητα γενικά η απόσταση φρεναρίσματος του είναι κακή .
H εμπειρία πάντως με αυτό το αμάξι και αυτά τα λάστιχα, είναι ότι είναι καλύτερα στο φρενάρισμα, παρά στη επιτάχυνση.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Χωρίς να θέλω να υποβιβασω το scross το οποίο είναι ένα από τα πιο VFM αυτοκίνητα γενικά η απόσταση φρεναρίσματος του είναι κακή .
H εμπειρία πάντως με αυτό το αμάξι και αυτά τα λάστιχα, είναι ότι είναι καλύτερα στο φρενάρισμα, παρά στη επιτάχυνση.
ναι ενταξει, δεν το γνωριζω αυτο, λέω γενικά οτι όλα τα αμαξια τεσταρονται με τα πρώτης τοποθετησης και στις ιδιες συνθήκες
-
Δεν διαφωνώ.
Τα ecocontact είναι πολύ διαδεδομένα, ώστε να είναι προβληματικά μόνο εδώ.Μάλλον φταίει και κάτι άλλο. (π.χ. λειτουργία ABS/EBD).
-
Τα eco contact δεν τα πάνε πολύ καλά στο φρενάρισμα. Ωστόσο όντως παρουσιάζουν καλύτερες επιδόσεις σε άλλα αυτοκινητα. Εν τω μεταξύ βρήκα ένα παλιό τεστ του autotriti. Για το s cross 1.0 έδινε μόλις 37.2 μέτρα. Το καινούργιο swift είχε, επίσης, κακή επίδοση στο φρενάρισμα. Μήπως έχει αλλάξει συνολικά κάτι στα συστήματα πέδησης των αυτοκινήτων της η Suzuki?
-
Τι λάστιχα φορούσε το 1.0 ;
Δεν νομίζω να άλλαξε κάτι. Αλλά από την άλλη δεν γνωρίζω εικασία κανω
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τι λάστιχα φορούσε το 1.0 ;
Δεν νομίζω να άλλαξε κάτι. Αλλά από την άλλη δεν γνωρίζω εικασία κανω
215/60/16 στη GL (17" GL+/GLX)
Ecocontact και πάλι τότες. -
Στο πιό κάτω λίνκ είναι ένα αρκετά κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με την απόσταση ακινητοποίησης
(Stopping Distance) ενός οχήματος (από δεδομένες ταχύτητες ως το μηδέν).https://www.brake.org.uk/get-involved/take-action/mybrake/knowledge-centre/speed/stopping-distances
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η διάκριση ανάμεσα σε Thinking Distance (Απόσταση Συνειδητοποίησης)
και Braking Distance (Απόσταση Πέδησης)- Απόσταση Συνειδητοποίησης, είναι η απόσταση που διανύει το όχημα ώσπου ο οδηγός
να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο, να αποφασίσει πώς θα ενεργήσει καί τέλος να πατήσει
το φρένο (ή να κάνει κάτι άλλο, π.χ. ελιγμό αποφυγής). - Απόσταση Πέδησης είναι η απόσταση που διανύει το όχημα από το ξεκίνημα του φρεναρίσματος
ως την πλήρη ακινητοποίηση του.
Το άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο που αναφέρεται στο άρθρο είναι ότι η αύξηση της απόστασης είναι ανάλογη
με το τετράγωνο (!) της αύξησης της ταχύτητας.
Αν ένα όχημα από τα 100 χλμ ως το 0 χρειάζεται 40 μέτρα, από τα 110 χλμ (10% παραπάνω)
δεν θα χρειαστεί 44 μέτρα (4 μέτρα ή 10% παραπάνω από πριν) αλλά 56 μέτρα
(δλδ, 16 μέτρα παραπάνω αφού 4 στο τετράγωνο = 16 μέτρα!)
Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και μικρές διαφορές στην ταχύτητα επηρεάζουν δραματικά την απόσταση.
(αν π.χ. φρενάρεις όχι από τα 100 αλλά από τα 102 χλμ, τότε αντί για 40 θα πας στα 43,2 μέτρα,
από τα 103 χλμ πας στα 44,8 κλπ.)Το ερώτημα εδώ είναι, κατά πόσον στις μετρήσεις, όπως αυτή του βίντεο, λαμβάνεται υπόψην
η Απόσταση Συνειδητοποίησης (Thinking Distance)
ο χρόνος δηλαδή που χρειάζεται ο οδηγός-δοκιμαστής για να συνειδητοποιήσει ότι το όχημα έπιασε
τα 100 χλμ ώστε να αποφασίσει να φρενάρει;
Η για να το θέσω αλλιώς, πως μπορεί να είναι βέβαιος ο οδηγός ότι πάτησε φρένο στα 100 κι όχι στα 103 ή στα 98 χλμ;Αυτό δεν σημαίνει ότι οι μετρήσεις που γίνονται στις δοκιμές στερούνται αξίας καί καλό είναι να τις έχουμε,
απλώς είναι ενδεικτικές καί μάλλον μικρή συμμετοχή (πρέπει να) έχουν στην συνολική αξιολόγηση
της ασφάλειας (ή ανασφάλειας) ενός αυτοκινήτου. - Απόσταση Συνειδητοποίησης, είναι η απόσταση που διανύει το όχημα ώσπου ο οδηγός
-
Μετρούνται με τηλεμετρία
Περνούν τα 100 χλμ/ώρα καρφώνουν το φρένο και το σύστημα μετρά από τα 100χλμ/ωρα και κάτω! Οπότε σίγουρα είναι 100-0
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μετρούνται με τηλεμετρία
Α μα βέβαια, απλό! (σαν το ραντάρ της τροχαίας ένα πράμα...)
Περνούν τα 100 χλμ/ώρα καρφώνουν το φρένο και το σύστημα μετρά από τα 100χλμ/ωρα και κάτω! Οπότε σίγουρα είναι 100-0
Χμμ! οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση του τεστ, ο παράγοντας-οδηγός βγαίνει από την εξίσωση και το αποτέλεσμα εξαρταται από το όχημα και το συστημα πεδησης (ABS, απόδοση φρένων κλπ) όπως προαναφέρθηκε.
Να έστελνε κανένας ένα μέιλ για εξηγήσεις στη Σουζούκι μήπως; -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Να έστελνε κανένας ένα μέιλ για εξηγήσεις στη Σουζούκι μήπως;
Για να λέμε την αλήθεια, μιλάμε για την εταιρεία που έχει στη γκάμα της 1 αυτοκίνητο με 3 αστέρια Euroncap και 2 αυτοκίνητα με rating που έχουν λήξει (>7ετιας).
Μάλλον κάποιο επίσημο μέσο θα έπρεπε να ασχοληθεί.
Πάντως όντως test των παλιότερων γενεών έχουν δώσει 35-37 μέτρα απόσταση φρεναρίσματος.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μάλλον κάποιο επίσημο μέσο θα έπρεπε να ασχοληθεί.
Υπάρχει κάτι τέτοιο? "επίσημο μέσο" δηλαδή, που να ασχολείται με σχετικά θέματα.
Πάντως όντως test των παλιότερων γενεών έχουν δώσει 35-37 μέτρα απόσταση φρεναρίσματος.
Εφ' όσον ισχύει αυτό, (και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), μιλάμε για διαφοροποίηση προς το χειρότερο 5-10 μετρα min-max, που αποτελεί κυριολεκτικά απαράδεκτο downgrade! Από τη μιά ADAS (μέχρι καμερούλες να δεις αν "νυστάζει" ο οδηγός) κι από την άλλη υποβάθμιση συστήματος φρένων? Δεν δικαιολογούνται αυτά.
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μάλλον κάποιο επίσημο μέσο θα έπρεπε να ασχοληθεί.
Υπάρχει κάτι τέτοιο? "επίσημο μέσο" δηλαδή, που να ασχολείται με σχετικά θέματα.
Πάντως όντως test των παλιότερων γενεών έχουν δώσει 35-37 μέτρα απόσταση φρεναρίσματος.
Εφ' όσον ισχύει αυτό, (και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), μιλάμε για διαφοροποίηση προς το χειρότερο 5-10 μετρα min-max, που αποτελεί κυριολεκτικά απαράδεκτο downgrade! Από τη μιά ADAS (μέχρι καμερούλες να δεις αν "νυστάζει" ο οδηγός) κι από την άλλη υποβάθμιση συστήματος φρένων? Δεν δικαιολογούνται αυτά.
Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα... Αν είναι 5 μέτρα, ή 4 να σου πω την αλήθεια, δεν με ενδιαφέρει, καθώς κινούμαι μέσα στα νόμιμα πλαίσια ταχύτητας, 30 αστικά και στα όρια πινακίδων στον αυτοκινητοδρομο...
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα... Αν είναι 5 μέτρα, ή 4 να σου πω την αλήθεια, δεν με ενδιαφέρει, καθώς κινούμαι μέσα στα νόμιμα πλαίσια ταχύτητας, 30 αστικά και στα όρια πινακίδων στον αυτοκινητοδρομο...
Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, αυτό που ψάχνω να βρώ είναι η αποτελεσματικότητα
των φρένων το αυτοκινήτου.
Και αυτό όχι διότι θέλω να το δυσφημίσω αλλά γιατί ως υποψήφιος[*] αγοραστής
θέλω να γνωρίζω με σιγουριά πως θα συμπεριφερθεί το όχημα την ώρα της μεγάλης ανατριχίλας,
τότε δηλαδή που χρειάζεται να πέσεις στα φρένα για να αποτρέψεις την μικρή ή μεγάλη καταστροφή.
Γιατί οπωσδήποτε θα χρειαστεί κάποια στιγμή να αντιδράσεις έτσι και αυτό θα συμβεί ανεξάρτητα
αν είσαι εντός ορίου ταχύτητος ή όχι.
Επίσης από το braking distance εξαρτάται άμεσα και η απόσταση ασφαλείας που πρέπει να τηρείς
για να αποφύγεις τα δυσάρεστα. Αυτό ισχύει και με το παραπάνω για τις αστικές μετακινήσεις
οπότε τα 4 ή τα 5 μέτρα έχουν σημασία καθώς αυτό το ένα μέτρο ενδέχεται σε κάποια σπάνια
(αλλά όχι απίθανη) περίπτωση να είναι καθοριστικό.
Ωστόσο είναι χρήσιμη η αναφορά σου στα στα 30 χιλιόμετρα εντός πόλης (πες 50 γκρόσο/μόντο
για να είμαστε πιο ρεαλιστές) καθώς και στις οριακές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου.
Ισως θα ήταν χρήσιμο να γίνονταν μετρήσεις ακινητοποίησης και γι' αυτές τις ταχύτητες κι όχι μόνο
για το τυποποιημένο 100-0. Άλλωστε τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται στον αστικό ιστό
με ταχύτητες μικρότερες των 100.Τελος πάντων, αυτή η υποχώρηση στην απόδοση των φρένων από τα 35-37 (όπως αναφέρθηκε) στα 42-45 μέτρα δημιουργεί ερωτηματικά.
Από την άλλη το γεγονός ότι, όπως λες, "μια χαρά φρενάρει" είναι ενθαρρυντικό!
Ιδωμεν λοιπόν, (σε δυο-τρεις εβδομάδες πάνω κάτω).________________________________________________________________
[*] βασικά όχι πλέον υποψήφιος αλλά βέβαιος αγοραστής,
αφού ο κύβος ερρίφθη τελικά υπέρ το S-CROSS. -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα... Αν είναι 5 μέτρα, ή 4 να σου πω την αλήθεια, δεν με ενδιαφέρει, καθώς κινούμαι μέσα στα νόμιμα πλαίσια ταχύτητας, 30 αστικά και στα όρια πινακίδων στον αυτοκινητοδρομο...
Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, αυτό που ψάχνω να βρώ είναι η αποτελεσματικότητα
των φρένων το αυτοκινήτου.
Και αυτό όχι διότι θέλω να το δυσφημίσω αλλά γιατί ως υποψήφιος[*] αγοραστής
θέλω να γνωρίζω με σιγουριά πως θα συμπεριφερθεί το όχημα την ώρα της μεγάλης ανατριχίλας,
τότε δηλαδή που χρειάζεται να πέσεις στα φρένα για να αποτρέψεις την μικρή ή μεγάλη καταστροφή.
Γιατί οπωσδήποτε θα χρειαστεί κάποια στιγμή να αντιδράσεις έτσι και αυτό θα συμβεί ανεξάρτητα
αν είσαι εντός ορίου ταχύτητος ή όχι.
Επίσης από το braking distance εξαρτάται άμεσα και η απόσταση ασφαλείας που πρέπει να τηρείς
για να αποφύγεις τα δυσάρεστα. Αυτό ισχύει και με το παραπάνω για τις αστικές μετακινήσεις
οπότε τα 4 ή τα 5 μέτρα έχουν σημασία καθώς αυτό το ένα μέτρο ενδέχεται σε κάποια σπάνια
(αλλά όχι απίθανη) περίπτωση να είναι καθοριστικό.
Ωστόσο είναι χρήσιμη η αναφορά σου στα στα 30 χιλιόμετρα εντός πόλης (πες 50 γκρόσο/μόντο
για να είμαστε πιο ρεαλιστές) καθώς και στις οριακές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου.
Ισως θα ήταν χρήσιμο να γίνονταν μετρήσεις ακινητοποίησης και γι' αυτές τις ταχύτητες κι όχι μόνο
για το τυποποιημένο 100-0. Άλλωστε τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται στον αστικό ιστό
με ταχύτητες μικρότερες των 100.Τελος πάντων, αυτή η υποχώρηση στην απόδοση των φρένων από τα 35-37 (όπως αναφέρθηκε) στα 42-45 μέτρα δημιουργεί ερωτηματικά.
Από την άλλη το γεγονός ότι, όπως λες, "μια χαρά φρενάρει" είναι ενθαρρυντικό!
Ιδωμεν λοιπόν, (σε δυο-τρεις εβδομάδες πάνω κάτω).________________________________________________________________
[*] βασικά όχι πλέον υποψήφιος αλλά βέβαιος αγοραστής,
αφού ο κύβος ερρίφθη τελικά υπέρ το S-CROSS.Έχει τύχει (το έχω αναφέρει πιο παλιά), να ανεβαίνουμε το βουνό μετα την Επίδαυρο, προς Ερμιόνη, με ένα Skoda Octavia (αν θυμάμαι πρέπει να ήταν VRS), και να τον "οδηγώ" στις στροφές. Ήταν βράδυ (να ξανά αναφέρω,, ότι το μόνο που με προβλημάτισε ήταν τα φώτα το βράδυ, καθώς δείχνουν πιο χαμηλά από ότι θα ήθελα). Σε μια στροφή, τα χρειάστηκα τα φρένα υπό συζήτηση, τα οποία με έβγαλαν ασπροπρόσωπο και αλωβητο καθώς μπήκα σωστά στη στροφή.
Θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο, είναι δυνατό όταν το θέλεις να είναι, κάνεις και με το παραπάνω τις προσπεράσεις που πρέπει, οταν πρέπει με ασφάλεια και σταθερότητα. Είναι αθόρυβο, δεν κοπιάζει να ανέβει ανηφόρες φορτωμένο και με διζωνικό στο Auto.
Επίσης, το ACC κάνει θαύματα όταν υπαρχει πλήθος αυτοκινήτων εμπρός, και όταν είναι ενεργοποιημενο, πάει ανάλογα με τον εμπρός. Όταν φρενάρει, φρενάρεις και όταν φεύγει, φεύγεις. Πολύ μεγάλη ευκολία και αν έχεις συνηθίσει, είναι σαν να έχεις αυτόματο κιβώτιο (όχι δεν κάνω πλάκα, με έχει ρωτήσει φίλος που ήταν συνοδηγός).
Δεν προσπαθώ να το διαφημίσω, αλλά είμαι ειλικρινείς. Για αυτό λέω και τα περίεργα που έχει.
Δεν μου αρέσει π.χ. το τιμόνι, αν βρει κάποια άσχημη λακούβα ή εγκάρσια μεγάλη τομή σε στροφή, πρέπει να το κρατήσεις το τιμόνι, καλά.
Επίσης στα 4 χρόνια, πλέον έχουν αρχίσει να κάνουν haze (δεν ειναι ακριβως θόλωμα) οι προβολείς στο επάνω μέρος που έχει κάτι σαν φρύδι από το κρύσταλλο (δεν είναι κρύσταλλο αλλά τεσπα).
Έριξα όμως λίγο WD40 και καθάρισαν αρκετά και έφυγε και η αρχή της ψιλοκιτρινιλας. Ξέρω ότι είναι πταίσματα αλλά με πείραξε.
Αυτό βέβαια που δεν με πείραξε καθολου, είναι ότι βάζω μόνο βενζίνη και κάνω κάθε χρόνο τα Service του, χωρίς να έχει κάνει κιχ, μηχανικά, χωρίς λαμπάκια μηχανής και χωρίς εκπλήξεις, που στο προηγούμενο αυτοκίνητο (Ford Cmax) με είχαν κάνει, καρδιακό.
Σόρυ για το κατεβατό αλλά πρέπει να λέγονται και τα υπέρ και τα κατά. Εννοείται ότι, σαν κάτοχος θα σου απαντήσω ξεκάθαρα, σε όποια ερώτηση, έχεις, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω να επιλέξεις αυτοκίνητο (οποιοδήποτε).
-
Συμφωνώ στα θετικά που αναφέρει ο groover1972, αλλά ένα αρνητικό που ενοχλούσε εμένα προσωπικά, ήταν μια ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο.
Διευκρίνηση: Ήμουν κάτοχος του προηγούμενου Scross 1.4 140hp, 4κίνητου (μοντ.2017) -
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Συμφωνώ στα θετικά που αναφέρει ο groover1972, αλλά ένα αρνητικό που ενοχλούσε εμένα προσωπικά, ήταν μια ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο.
Διευκρίνηση: Ήμουν κάτοχος του προηγούμενου Scross 1.4 140hp, 4κίνητου (μοντ.2017)Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.
SUZUKI SX4 SCROSS