Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 521
    • 522
    • 523
    • 524
    • 525
    • 525 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10500
    165846
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @lap last edited by

      @lap said in Οδήγησα....:

      Και σε όποιον δεν ανάβει φλας.

      Αν εχει Γερμανικο επιτρεπεται λεμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Α ναι σωστά.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @realzeus last edited by

          @realzeus said in Οδήγησα....:

          Τι λες ρε Φάνη; Σε ποια χώρα υπάρχει ΑΜΕΣΗ θανατική ποινή για speeding? Σοβαρέψου πια...

          Σε καμία....αλλά θα έπρεπε!! 1 δις να μεινει στον πλανήτη...μαξ!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Τον Ηρώδη τι τον είχες;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in Οδήγησα....:

              Μονο σε οποιον εχει Ιταλικο ή Γαλλικο αμαξι 😂
              Τα Γερμανικα επιτρεπονται

              Οχι, δεν θα υπάρχουν Γαλλικά και Ιταλικά θα έχουν απαγορευτεί έτσι και αλλιώς - αν δεν έχουν κλείσει πρώτα!😂 Τζαπαν και Τζερμαν μόνο!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @lap last edited by

                @lap said in Οδήγησα....:

                Τον Ηρώδη τι τον είχες;

                Τίποα, κατάπτυστος γιατι τα έβαλε με τα παιδιά αντί με τους ενήλικες.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • alexandros-k
                  alexandros-k @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in Οδήγησα....:

                  1 δις να μεινει στον πλανήτη...μαξ!

                  Mασονος? 😂 🤣 😸

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in Οδήγησα....:

                    @fanis75 said in Οδήγησα....:

                    1 δις να μεινει στον πλανήτη...μαξ!

                    Mασονος? 😂 🤣 😸

                    Τα λέω πολύ πριν απο αυτούς!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • babisstinson
                      babisstinson last edited by

                      Χθες πήρα για βόλτα το εταιρικό Formentor PHEV 2023 του κουνιάδου μου, με 22Κ χιλιόμετρα και την μπαταρία στο 1/4. Πάμε στα σχόλια:

                      • Ντιζάιν από τα καλύτερα και πιο χαρακτηριστικά, δεν το μπερδεύεις με τίποτε. Από τα αγαπημένα μου σχέδια. ΟΚ υποκειμενικό αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που θα το βγάλει άσχημο αυτοκίνητο. Ειδικά σε ματ χρώμα με τις ζάντες με τα μπρονζέ στοιχεία είναι απίστευτο.
                      • Αθόρυβη κύλιση με τον ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία ξελιγώνεται για πλάκα. Ο κουνιάδος μου λέει ρεαλιστικά 45 χιλιόμετρα max στην Αθήνα. Η δουλειά του είναι στα 40 χιλιόμετρα. Συνήθως το έχει αφόρτιστο δλδ γιατί δεν έχει και πρίζα στο σπίτι που μένει, οπότε αν δεν βρει φορτιστή στο γραφείο πάπαλα. Το καινούριο που έχει 100 χλμ αυτονομία θα είναι πολύ πιο βολικό.
                      • Το αυτόματο θέλει συνήθεια 2-3'. Μετά συνηθίζεις. Σίγουρα καλύτερο kick down από τα paddles σε σχέση με την Τοναλε που είχα οδηγήσει και με είχε απογοητεύσει εντελώς.
                      • Το λεβιεδάκι του κιβωτίου μικρό/αστείο. Θα ήθελα ένα λίγο πιο μεγάλο, αμάξι είναι, όχι playstation.
                      • Το μοτέρ αρπάζει, αλλά όχι όπως θα περίμενα. Από ατμοσφαιρικό 120 αλόγων θα είσαι πολύ πιο γρήγορος. Σε σχέση με το Mazda δεν μου φάνηκε πιο γρήγορο. Μπαίνει για πλάκα σε coasting mode, λίγο αφήνεις το γκάζει και οι στροφές πάνε στις 0 και σπρώχνει η μπαταρία. Όταν τελείωσε η μπαταρία ήταν ένα κλασσικό τούρμπο 150 άλογα που έχει να κινήσει αρκετό βάρος. Δεν του αρέσει το ψηλό στροφάρισμα.
                      • Αρκετά βαρύ αμάξι, που μουριάζει αισθητά. Σε δυο-τρεις καλές στροφές που το δοκίμασα με λίγο γκάζι πετάει τα μούτρα του εύκολα. Το είπα και στον κουνιάδο, απορώ που δεν το έχει παρατηρήσει. Είχε ένα τρακάρισμα βέβαια με την πισωκίνητη Ε46 του πρόσφατα και νομίζω δεν το σπρώχνει ιδιαίτερα προς το παρόν το Cupra.
                      • Φρένα ΟΚ, μια χαρά, όχι εξαιρετικά, αλλά επαρκέστατα μου φάνηκαν.
                      • Οι αναρτήσεις ρυθμισμένες ένα κλικ προς την άνεση, έχει 17αρες ζάντες με τα καλά Gooyear Eagle Assymetric, δεν κοπανούσε.
                      • Χώροι πίσω πολύ μεγαλύτεροι από το CX-30, το ήξερα από όταν το είχα δει στην αντιπροσωπεία, το επιβεβαίωσα ξανά. Κάποιος οικογενειάρχης που θέλει να βάλει αυγό πίσω κλπ θα το προτιμήσει. Πολύ μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες σε αυτήν την γενιά Formentor/Leon.
                      • Πορτμπαγκάζ μικρό για τον όγκο, η μπαταρία και τα καλώδια τρώνε χώρο. Το σκέτο έχει αρκετά καλύτερο.
                      • Το σύστημα όλα στην οθόνη είναι love it or hate it. Εμένα δεν μου αρέσει. Ακόμα και για να αλλάξεις τους καθαριστήρες πχ, ή να τους καθαρίσεις πρέπει να πατήσεις ένα κουμπί στην οθόνη για να μπουν σε κάτι σαν service mode. Αίσχος. 😛

                      Τελειώνοντας την βόλτα σκέφτηκα: Ωραίο σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο για τον περισσότερο κόσμο, πας ταξίδι/δουλειά ατσαλάκωτος, αλλά όχι για μένα.
                      Όταν μπήκα στο κοκπιτ του CX-30, έβαλα μπροστά, χούφτωσα τον λεβιέ, στρόφαρα το ατμοσφαιρικό μοτέρ και είπα "μωρό μου γύρισα, δεν σε αφήνω ποτε εσένα".

                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                      K cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 11
                      • K
                        kostis20 @babisstinson last edited by

                        @babisstinson said in Οδήγησα....:

                        Χθες πήρα για βόλτα το εταιρικό Formentor PHEV 2023 του κουνιάδου μου, με 22Κ χιλιόμετρα και την μπαταρία στο 1/4. Πάμε στα σχόλια:

                        • Ντιζάιν από τα καλύτερα και πιο χαρακτηριστικά, δεν το μπερδεύεις με τίποτε. Από τα αγαπημένα μου σχέδια. ΟΚ υποκειμενικό αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που θα το βγάλει άσχημο αυτοκίνητο. Ειδικά σε ματ χρώμα με τις ζάντες με τα μπρονζέ στοιχεία είναι απίστευτο.
                        • Αθόρυβη κύλιση με τον ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία ξελιγώνεται για πλάκα. Ο κουνιάδος μου λέει ρεαλιστικά 45 χιλιόμετρα max στην Αθήνα. Η δουλειά του είναι στα 40 χιλιόμετρα. Συνήθως το έχει αφόρτιστο δλδ γιατί δεν έχει και πρίζα στο σπίτι που μένει, οπότε αν δεν βρει φορτιστή στο γραφείο πάπαλα. Το καινούριο που έχει 100 χλμ αυτονομία θα είναι πολύ πιο βολικό.
                        • Το αυτόματο θέλει συνήθεια 2-3'. Μετά συνηθίζεις. Σίγουρα καλύτερο kick down από τα paddles σε σχέση με την Τοναλε που είχα οδηγήσει και με είχε απογοητεύσει εντελώς.
                        • Το λεβιεδάκι του κιβωτίου μικρό/αστείο. Θα ήθελα ένα λίγο πιο μεγάλο, αμάξι είναι, όχι playstation.
                        • Το μοτέρ αρπάζει, αλλά όχι όπως θα περίμενα. Από ατμοσφαιρικό 120 αλόγων θα είσαι πολύ πιο γρήγορος. Σε σχέση με το Mazda δεν μου φάνηκε πιο γρήγορο. Μπαίνει για πλάκα σε coasting mode, λίγο αφήνεις το γκάζει και οι στροφές πάνε στις 0 και σπρώχνει η μπαταρία. Όταν τελείωσε η μπαταρία ήταν ένα κλασσικό τούρμπο 150 άλογα που έχει να κινήσει αρκετό βάρος. Δεν του αρέσει το ψηλό στροφάρισμα.
                        • Αρκετά βαρύ αμάξι, που μουριάζει αισθητά. Σε δυο-τρεις καλές στροφές που το δοκίμασα με λίγο γκάζι πετάει τα μούτρα του εύκολα. Το είπα και στον κουνιάδο, απορώ που δεν το έχει παρατηρήσει. Είχε ένα τρακάρισμα βέβαια με την πισωκίνητη Ε46 του πρόσφατα και νομίζω δεν το σπρώχνει ιδιαίτερα προς το παρόν το Cupra.
                        • Φρένα ΟΚ, μια χαρά, όχι εξαιρετικά, αλλά επαρκέστατα μου φάνηκαν.
                        • Οι αναρτήσεις ρυθμισμένες ένα κλικ προς την άνεση, έχει 17αρες ζάντες με τα καλά Gooyear Eagle Assymetric, δεν κοπανούσε.
                        • Χώροι πίσω πολύ μεγαλύτεροι από το CX-30, το ήξερα από όταν το είχα δει στην αντιπροσωπεία, το επιβεβαίωσα ξανά. Κάποιος οικογενειάρχης που θέλει να βάλει αυγό πίσω κλπ θα το προτιμήσει. Πολύ μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες σε αυτήν την γενιά Formentor/Leon.
                        • Πορτμπαγκάζ μικρό για τον όγκο, η μπαταρία και τα καλώδια τρώνε χώρο. Το σκέτο έχει αρκετά καλύτερο.
                        • Το σύστημα όλα στην οθόνη είναι love it or hate it. Εμένα δεν μου αρέσει. Ακόμα και για να αλλάξεις τους καθαριστήρες πχ, ή να τους καθαρίσεις πρέπει να πατήσεις ένα κουμπί στην οθόνη για να μπουν σε κάτι σαν service mode. Αίσχος. 😛

                        Τελειώνοντας την βόλτα σκέφτηκα: Ωραίο σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο για τον περισσότερο κόσμο, πας ταξίδι/δουλειά ατσαλάκωτος, αλλά όχι για μένα.
                        Όταν μπήκα στο κοκπιτ του CX-30, έβαλα μπροστά, χούφτωσα τον λεβιέ, στρόφαρα το ατμοσφαιρικό μοτέρ και είπα "μωρό μου γύρισα, δεν σε αφήνω ποτε εσένα".

                        Kαι στο cx30 με service mode αλλάζουν οι υαλοκαθαρηστήρες.

                        babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @babisstinson last edited by

                          @babisstinson said in Οδήγησα....:

                          Χθες πήρα για βόλτα το εταιρικό Formentor PHEV 2023 του κουνιάδου μου, με 22Κ χιλιόμετρα και την μπαταρία στο 1/4. Πάμε στα σχόλια:

                          • Ντιζάιν από τα καλύτερα και πιο χαρακτηριστικά, δεν το μπερδεύεις με τίποτε. Από τα αγαπημένα μου σχέδια. ΟΚ υποκειμενικό αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που θα το βγάλει άσχημο αυτοκίνητο. Ειδικά σε ματ χρώμα με τις ζάντες με τα μπρονζέ στοιχεία είναι απίστευτο.
                          • Αθόρυβη κύλιση με τον ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία ξελιγώνεται για πλάκα. Ο κουνιάδος μου λέει ρεαλιστικά 45 χιλιόμετρα max στην Αθήνα. Η δουλειά του είναι στα 40 χιλιόμετρα. Συνήθως το έχει αφόρτιστο δλδ γιατί δεν έχει και πρίζα στο σπίτι που μένει, οπότε αν δεν βρει φορτιστή στο γραφείο πάπαλα. Το καινούριο που έχει 100 χλμ αυτονομία θα είναι πολύ πιο βολικό.
                          • Το αυτόματο θέλει συνήθεια 2-3'. Μετά συνηθίζεις. Σίγουρα καλύτερο kick down από τα paddles σε σχέση με την Τοναλε που είχα οδηγήσει και με είχε απογοητεύσει εντελώς.
                          • Το λεβιεδάκι του κιβωτίου μικρό/αστείο. Θα ήθελα ένα λίγο πιο μεγάλο, αμάξι είναι, όχι playstation.
                          • Το μοτέρ αρπάζει, αλλά όχι όπως θα περίμενα. Από ατμοσφαιρικό 120 αλόγων θα είσαι πολύ πιο γρήγορος. Σε σχέση με το Mazda δεν μου φάνηκε πιο γρήγορο. Μπαίνει για πλάκα σε coasting mode, λίγο αφήνεις το γκάζει και οι στροφές πάνε στις 0 και σπρώχνει η μπαταρία. Όταν τελείωσε η μπαταρία ήταν ένα κλασσικό τούρμπο 150 άλογα που έχει να κινήσει αρκετό βάρος. Δεν του αρέσει το ψηλό στροφάρισμα.
                          • Αρκετά βαρύ αμάξι, που μουριάζει αισθητά. Σε δυο-τρεις καλές στροφές που το δοκίμασα με λίγο γκάζι πετάει τα μούτρα του εύκολα. Το είπα και στον κουνιάδο, απορώ που δεν το έχει παρατηρήσει. Είχε ένα τρακάρισμα βέβαια με την πισωκίνητη Ε46 του πρόσφατα και νομίζω δεν το σπρώχνει ιδιαίτερα προς το παρόν το Cupra.
                          • Φρένα ΟΚ, μια χαρά, όχι εξαιρετικά, αλλά επαρκέστατα μου φάνηκαν.
                          • Οι αναρτήσεις ρυθμισμένες ένα κλικ προς την άνεση, έχει 17αρες ζάντες με τα καλά Gooyear Eagle Assymetric, δεν κοπανούσε.
                          • Χώροι πίσω πολύ μεγαλύτεροι από το CX-30, το ήξερα από όταν το είχα δει στην αντιπροσωπεία, το επιβεβαίωσα ξανά. Κάποιος οικογενειάρχης που θέλει να βάλει αυγό πίσω κλπ θα το προτιμήσει. Πολύ μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες σε αυτήν την γενιά Formentor/Leon.
                          • Πορτμπαγκάζ μικρό για τον όγκο, η μπαταρία και τα καλώδια τρώνε χώρο. Το σκέτο έχει αρκετά καλύτερο.
                          • Το σύστημα όλα στην οθόνη είναι love it or hate it. Εμένα δεν μου αρέσει. Ακόμα και για να αλλάξεις τους καθαριστήρες πχ, ή να τους καθαρίσεις πρέπει να πατήσεις ένα κουμπί στην οθόνη για να μπουν σε κάτι σαν service mode. Αίσχος. 😛

                          Τελειώνοντας την βόλτα σκέφτηκα: Ωραίο σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο για τον περισσότερο κόσμο, πας ταξίδι/δουλειά ατσαλάκωτος, αλλά όχι για μένα.
                          Όταν μπήκα στο κοκπιτ του CX-30, έβαλα μπροστά, χούφτωσα τον λεβιέ, στρόφαρα το ατμοσφαιρικό μοτέρ και είπα "μωρό μου γύρισα, δεν σε αφήνω ποτε εσένα".

                          αν εξαιρέσεις το γεγονος οτι πας ηλεκτρικα για καποια χιλιόμετρα και τους χώρους νομιζω οτι το mazda είναι πολύ καλύτερο γενικα.

                          Αν μου χαρίζανε ενα από τα 2 θα έπαιρνα το plug in λογω των 40 χιλιομετρων αυτονομίας που με βολεύουνε πολύ καθοτι τσαμπα μετακινηση. Αλλα θα το έκανα με μιση καρδια γιατι προφανως θα ηθελα πολύ περισσότερο το cx-30

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • babisstinson
                            babisstinson @kostis20 last edited by

                            @kostis20 said in Οδήγησα....:

                            Kαι στο cx30 με service mode αλλάζουν οι υαλοκαθαρηστήρες.

                            Ωχ μην μου λες τέτοια 😄

                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Σε ολα τα αυτοκινητα που κρυβονται κατω απο το καπο για λογους αεροδυναμικής/θορύβου ετσι γινετε εδω και χρόνια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • Q
                                que2 last edited by

                                Το phev golf 245hp που έχει ο γιος μου, δεν μένει ποτέ με μόνο τον θερμικό κινητήρα, ακόμα και με ξελιγωμένη την μπαταρία. Ίσως έχει μια μικρή απώλεια ισχύος αλλά πρακτικά είναι ανεπαίσθητη. Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ η όλη λειτουργία του συστήματος, με μόνο ψεγάδι την κάπως απότομη κάποια φορά αλλαγή ταχύτητας προς μικρότερη σχέση.

                                babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Διπλοσυμπλεκτο;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  Q 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    que2 @lap last edited by

                                    @lap said in Οδήγησα....:

                                    Διπλοσυμπλεκτο;

                                    Ναι, φοράει το εξάρι υγρού τύπου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • babisstinson
                                      babisstinson @que2 last edited by

                                      @que2 said in Οδήγησα....:

                                      Το phev golf 245hp που έχει ο γιος μου, δεν μένει ποτέ με μόνο τον θερμικό κινητήρα, ακόμα και με ξελιγωμένη την μπαταρία. Ίσως έχει μια μικρή απώλεια ισχύος αλλά πρακτικά είναι ανεπαίσθητη. Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ η όλη λειτουργία του συστήματος, με μόνο ψεγάδι την κάπως απότομη κάποια φορά αλλαγή ταχύτητας προς μικρότερη σχέση.

                                      Αυτό νομίζω έχει το νεότερο σύστημα του ομίλου, του κουνιάδου μου το Formentor είναι το προηγούμενο με τα 204hp.

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by panos2171

                                        Toyota Corolla Cross με 5500χλμ. Το οδήγησα προχθές σε μικτές συνθήκες, εντός πόλης κυρίως αλλά και λίγο εθνική.
                                        Εσωτερικά η ποιότητα δεν είναι και κάτι ουάου, δε διαφέρει από αυτή ενός yaris, πιο κάτω από αυτή του 208 και πολύ πιο κάτω από της Χ1. Από κάπου πίσω δεξιά έτριζε.
                                        Η κονσόλα πρακτική, αλλά γενικά μαζί με τον πίνακα οργάνων όχι και τόσο ντιζαινάτο, μετά από λίγο καιρό θα φαίνεται παλαιακό και βαρετό. Δεν πέτυχαν ούτε μινιμαλιστικό όπως η Mazda ούτε πιο ωραία πλούσιο όπως η Peugeot, BMW ή ακόμα και η ΚΙΑ. Στο yaris να το δεχτώ αλλά σε τέτοια κατηγορία θες και το κάτι παραπάνω.
                                        Θέση οδήγησης κανονική λίγο πιο μεγάλο παρπμριζ θα ήθελα.
                                        Από χώρους πίσω δεν έκατσα αλλά το πορτ μπαγκάζ δε με ενθουσίασε.
                                        Οδηγικά δε μπόρεσα να καταλάβω και πολλά αλλά ούτως ή άλλως δε θέλεις να μπαίνει με τα όσα στις στροφές απλά να έχει άνετη κύλιση που στην εθνική την είχε.
                                        Η ανάρτηση σε χαμηλές ταχύτητες άνετη αλλά έχει πολύ μικρή διαδρομή που τη μετατρέπει σε μη άνετη. Πέρασα απότομες ράγες και δεν κατάλαβα τίποτα, σε νορμάλ λακούβα όμως είχε πολύ άσχημο κοπάνημα.
                                        Στα του κινητήρα σαφώς πολύ ωραία ροπή αλλά ο κινητήρας πολύ μουγκριτό, ούτε το diesel μου δεν ακούγεται έτσι
                                        Συνολικά ένα ΤΟΥΟΤΑ που κρατάει τις παραδόσεις, ένας αξιόπιστος ανθρωπομεταφορέας με το ίσως καλύτερο υβριδικό σύστημα χωρίς το κάτι παραπάνω σε design και ποιότητα. Τόσο όσο για να είναι αποδεκτό

                                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • K
                                          kkostask @panos2171 last edited by

                                          @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                          Toyota Corolla Cross με 5500χλμ. Το οδήγησα προχθές σε μικτές συνθήκες, εντός πόλης κυρίως αλλά και λίγο εθνική.
                                          Εσωτερικά η ποιότητα δεν είναι και κάτι ουάου, δε διαφέρει από αυτή ενός yaris, πιο κάτω από αυτή του 208 και πολύ πιο κάτω από της Χ1. Από κάπου πίσω δεξιά έτριζε.
                                          Η κονσόλα πρακτική, αλλά γενικά μαζί με τον πίνακα οργάνων όχι και τόσο ντιζαινάτο, μετά από λίγο καιρό θα φαίνεται παλαιακό και βαρετό. Δεν πέτυχαν ούτε μινιμαλιστικό όπως η Mazda ούτε πιο ωραία πλούσιο όπως η Peugeot, BMW ή ακόμα και η ΚΙΑ. Στο yaris να το δεχτώ αλλά σε τέτοια κατηγορία θες και το κάτι παραπάνω.
                                          Θέση οδήγησης κανονική λίγο πιο μεγάλο παρπμριζ θα ήθελα.
                                          Από χώρους πίσω δεν έκατσα αλλά το πορτ μπαγκάζ δε με ενθουσίασε.
                                          Οδηγικά δε μπόρεσα να καταλάβω και πολλά αλλά ούτως ή άλλως δε θέλεις να μπαίνει με τα όσα στις στροφές απλά να έχει άνετη κύλιση που στην εθνική την είχε.
                                          Η ανάρτηση σε χαμηλές ταχύτητες άνετη αλλά έχει πολύ μικρή διαδρομή που τη μετατρέπει σε μη άνετη. Πέρασα απότομες ράγες και δεν κατάλαβα τίποτα, σε νορμάλ λακούβα όμως είχε πολύ άσχημο κοπάνημα.
                                          Στα του κινητήρα σαφώς πολύ ωραία ροπή αλλά ο κινητήρας πολύ μουγκριτό, ούτε το diesel μου δεν ακούγεται έτσι
                                          Συνολικά ένα ΤΟΥΟΤΑ που κρατάει τις παραδόσεις, ένας αξιόπιστος ανθρωπομεταφορέας με το ίσως καλύτερο υβριδικό σύστημα χωρίς το κάτι παραπάνω σε design και ποιότητα. Τόσο όσο για να είναι αποδεκτό

                                          Ωχ, ετοιμάσου για λιθοβολισμό…😂

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Ο δεύτερος λογαριασμός μου...😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • A d P
                                              A d P moderator @kkostask last edited by

                                              @kkostask said in Οδήγησα....:

                                              @panos2171 said in Οδήγησα....:

                                              Toyota Corolla Cross με 5500χλμ. Το οδήγησα προχθές σε μικτές συνθήκες, εντός πόλης κυρίως αλλά και λίγο εθνική.
                                              Εσωτερικά η ποιότητα δεν είναι και κάτι ουάου, δε διαφέρει από αυτή ενός yaris, πιο κάτω από αυτή του 208 και πολύ πιο κάτω από της Χ1. Από κάπου πίσω δεξιά έτριζε.
                                              Η κονσόλα πρακτική, αλλά γενικά μαζί με τον πίνακα οργάνων όχι και τόσο ντιζαινάτο, μετά από λίγο καιρό θα φαίνεται παλαιακό και βαρετό. Δεν πέτυχαν ούτε μινιμαλιστικό όπως η Mazda ούτε πιο ωραία πλούσιο όπως η Peugeot, BMW ή ακόμα και η ΚΙΑ. Στο yaris να το δεχτώ αλλά σε τέτοια κατηγορία θες και το κάτι παραπάνω.
                                              Θέση οδήγησης κανονική λίγο πιο μεγάλο παρπμριζ θα ήθελα.
                                              Από χώρους πίσω δεν έκατσα αλλά το πορτ μπαγκάζ δε με ενθουσίασε.
                                              Οδηγικά δε μπόρεσα να καταλάβω και πολλά αλλά ούτως ή άλλως δε θέλεις να μπαίνει με τα όσα στις στροφές απλά να έχει άνετη κύλιση που στην εθνική την είχε.
                                              Η ανάρτηση σε χαμηλές ταχύτητες άνετη αλλά έχει πολύ μικρή διαδρομή που τη μετατρέπει σε μη άνετη. Πέρασα απότομες ράγες και δεν κατάλαβα τίποτα, σε νορμάλ λακούβα όμως είχε πολύ άσχημο κοπάνημα.
                                              Στα του κινητήρα σαφώς πολύ ωραία ροπή αλλά ο κινητήρας πολύ μουγκριτό, ούτε το diesel μου δεν ακούγεται έτσι
                                              Συνολικά ένα ΤΟΥΟΤΑ που κρατάει τις παραδόσεις, ένας αξιόπιστος ανθρωπομεταφορέας με το ίσως καλύτερο υβριδικό σύστημα χωρίς το κάτι παραπάνω σε design και ποιότητα. Τόσο όσο για να είναι αποδεκτό

                                              Ωχ, ετοιμάσου για λιθοβολισμό…😂

                                              Ευτυχώς δεν το έγραψε στο τοπικό του CC, δεν διαβάζουν το topic "οδήγησα" τα fanboiz, αλλιώς θα είχαμε "σεντόνια" πάλι 😁😁

                                              I EAT MILF AND COOKIES

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 521
                                              • 522
                                              • 523
                                              • 524
                                              • 525
                                              • 525 / 525
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr