-
@babisstinson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις ανακοινώθηκαν και τα αναμενόμενα Michelin CrossClimate 3:
https://www.autoblog.gr/2025/05/20/parousiastike-to-michelin-crossclimate-3/Γνωρίζει κάποιος σε τι πλεονεκτούν τα λάστιχα αυτά εκτός από το χιόνι σε σχέση με ένα καλό θερινό λάστιχο;
Στην βροχή;
Νομίζω πως τα θερινά είναι πολύ ανώτερα και σε φρενάρισμα και κράτημα.Σε λιμνάζοντα νερά; Aquaplaning δηλαδή.
Εκεί λόγω σχεδιασμού του πέλματος ίσως να είναι καλύτερα.Στο στεγνό σίγουρα χάνουν από τα θερινά, σε όλους τους τομείς.
Σε κατανάλωση, θόρυβο, αντίσταση κύλισης επίσης χάνουν.
Σε λάσπη , άμμο , χώμα , πως συγκρίνονται με τα γνωστά mud n snow που φοράνε τα γκεικα SUV (κάτι περίεργα latitude Cross αν τα λέω σωστά που ήταν της μόδας κάποια στιγμή)
Επίσης σε σύγκριση με γνωστά και καλά all season πως συγκρίνονται, που τοποθετούνται δηλαδή, δεν έχω καταλάβει ποτέ τι γίνεται με τα crossclimate.
Σε ποια κλίματα είναι σωστό να προτιμούνται;
Στη χώρα μας δηλαδή σε περιοχές μεγάλου υψομέτρου για 5-10 μέρες χιόνι και αρκετές μέρες τον χειμώνα με κάτω του μηδενός κρύο είναι προτιμότερα από τα all season λόγω των πλεονεκτημάτων τους τις άλλες 3 εποχές του χρόνου;
-
Καλησπέρα!
Λίγο αμφιλεγόμενο το ποστ σου! Στο πρώτο μισό τα λες ο.κ. ως γνώστης αν και κάπως τονισμένα, στο δεύτερο μισό με μπέρδεψες, σαν να να μην ξέρεις για το θέμα!
Τέλος πάντων, το νέο cc3 όπως και οι προηγούμενες εκδόσεις του, είναι all season (όρος που κυριαρχεί στην ευρώπη, στις ΗΠΑ τα διαφοροποιούν λιγάκι με την ονομασία all weather)
Αν δεν κάνω λάθος ήταν το πρώτο ουσιαστικό all season που φτιάχτηκε (μάλλον 4 season να το πούμε)
Υπάρχει allseason ελαστικό με βαθμολογία Α στο βρεγμένο, -τα περισσότερα είναι Β- άρα η συμπεριφορά τους εν γένει στο βρεγμένο είναι αν όχι άριστη, πάρα πολύ καλή.
Έχει διαπιστωθεί επίσης σε κάποια τεστ ότι η απόσταση ακινητοποίησης ή και η γενικότερη συμπεριφορά ενός βαθμολογημένου Α θερινού ελαστικού σε συνθήκες παγετού είναι πολύ χειρότερη από αυτήν σε πιό υψηλές, κανονικές θερμοκρασίες...
Εδώ βέβαια, συμβαίνει και το αντίστροφο. Ένα all season στην καλοκαιρινή ελληνική άσφαλτο σίγουρα θα συμπεριφερθεί χειρότερα από το θερινό. Διαλέγεις τι σου κάνει, ο καθένας ξέρει για τον εαυτό του.
Το latitudecross δεν ήταν "ένα περίεργο ελαστκό" αλλά παραμένει ένα από τα δυο καλλίτερα και πιό καλοπουλημένα ον οφ ελαστικά κατάλληλα για ελαφρύ offroad με πολύ καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο. (Το άλλο είναι το Yoko g015). Δεν έχουν σχέση με καθαρόαιμα mud ή off, φτιάχτηκαν για all terrain ελαφριά χρήση.
Η συντριπτική πλειοψηφία των allseason είναι πιστοποιημένα 3pmsf άρα πατάνε μιά χαρά χιόνι που ένα απλό μόνον m+s θα παλεύει στον βρόντο, ιδίως χωρίς τετρακίνηση, η οποία ως γνωστόν αμβλύνει αρκετά τις όποιες αδυναμίες έχει το ελαστικό. -
Προσωπικά, θα ήθελα πολύ να δω μιά νέα βελτιωμένη έκδοση του latitude cross με πιστοποίηση 3pmsf όπως και αρκετοί άλλοι φαντάζομαι...
-
@tjk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τέλος πάντων, το νέο cc3 όπως και οι προηγούμενες εκδόσεις του, είναι all season (όρος που κυριαρχεί στην ευρώπη, στις ΗΠΑ τα διαφοροποιούν λιγάκι με την ονομασία all weather)
Αν σου πω πως δεν ήξερα πως τα CC ήταν all season!
Το μάρκετινγκ και ο τρόπος προώθησης τους όλα αυτά τα χρόνια μου έδιναν την εντύπωση πως είναι μια κατηγορία μόνα τους , και για καλοκαίρι, και για χειμώνα, και για λίγο λάσπη και χώμα.
Επίσης η Michelin έχει και άλλα μοντέλα που τα κατατάσσει στην κατηγορία all season και με έχει μπερδέψει. -
Σ' αυτό έχεις το δίκιο σου, πολλά τα παρουσιάζουν σαν all season αλλά στην ουσία είναι γιαλαντζί, τριών εποχών καλύτερα, δεν έχουν πιστοποίηση 3pmsf, αλλά μόνο με το χαρακτηριστικό M+S δεν κάνουν για χιόνι, τυπικά θερινά θα έλεγα, καμμία σχέση με τα CrossClimate.
-
@tjk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
latitude cross
Τα 4 εποχων ειναι μια μεση λυση προοριζονται για οδηγους που θα βρεθουν σε διαφορετικα τερραιν, κορυφαια δεν ειναι σε καμια κατασταση προσφερουν εναν καλο μεσο ορο σε διαφορετικες συνθηκες.
Ακομα και σε αυτη την κατηγορια ελαστικων υπαρχουν υποομαδες, αλλα συμπεριφερονται καλυτερα στο χιονι και αλλα στην πετρα (σε λογικα πλαισια δεν ειναι Α/Τ) αμμο, λασπη.
Εχοντας κανει πολλα χιλιομετρα με το latitude cross και λιγα με το g015 με αυτοκινητο AWD, τα πρωτα, αν και πολυ βαρια ελαστικα με τα μειονεκτηματα του βαρους τους, τα πανε καλυτερα σε συνθηκες προς Α/Τ χωρις να αντιμετοπιζουν προβλημα σε χιονι 20 εκατοστων ακομα και δρομους με κλιση, τα δευτερα ξεκαθαρα αποδιδουν πολυ καλυτερα στο χιονι.
Και τα 2 λογο ψηλου πελματος σε λιμναζοντα νερα ειναι πολυ κοντα με τα θερινα, σε βροχη-στεγνο-στριψιμο-φρεναρισμα μενουν πισω. Δε θα προτεινα αυτα τα 2 ελαστικα για δικινητα αυτοκινητα.
Σε αυτα αν ηθελα 4εποχων θα φοραγα ελασικα τυπου cinturato all season sf 3 και η επιλογη μου θα ηταν τα pirelli (εχουν μεγαλυτερη φθορα απο τα υπολοιπα αλλα αυτο ερχετε σε 3η μοιρα για μενα) λογο καλυτερης συμπεριφορας στο στεγνο απο τα υπολοιπα ομοια της.
Επισης ενας ακομη λογος υπαρξης τους ειναι η οικονομια στο να μην εχεις 2η χειμερινη τετραδα ελαστικων σε τοπους ή χωρες που τα απαιτουν λογο συνθηκων, στη Ελλαδα ας πουμε η Φλωρινα. -
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.
Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.
Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;
H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.
Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.
Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htmΤα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.
Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.
Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!
Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!
Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.
Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.Αν αναφέρεσαι σε πωλήσεις. η πρώτη εταιρεία στον κόσμο είναι η Bridgestone.
Δεν είμαι μέτοχος για να θίγομαι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Το PZ4 ήταν το κορυφαίο για χρόνια και τώρα το PZ5 διεύρυνε την διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το λέω εγώ, οι μετρήσεις το λένε. Το ότι εσύ άκουσες κάτι από κάποιον και για αυτό αποφεύγεις τα Pirelli είναι στα όρια του αστείου.ΥΓ 1: Και να φανταστείς δεν φοράω αυτή τη στιγμή Pirelli σε κάποιο από τα αυτοκίνητά μου, για να αποδώσεις αυτήν την συμπάθεια σε confirmation bias. Αφού είναι η αλήθεια όμως, να μην το πω; Τα νούμερα είναι στο link που παρέθεσα.
ΥΓ 2: Το Nero είναι ένα παλιό και ξεπερασμένο λάστιχο. Ούτε εγώ δεν θα το πρότεινα.
H michelin ειναι πρωτη με πολυ μικρη διαφορα απ'τι bridgestone.
Κι επειδη ασχολεισαι πολυ με τα τεστς, εδω μια συγκριση των ps5 με τα pz4. Στις περισσοτερες κατηγοριες ειναι μπροστα τα ps5 και επισης βγαζουν 50.000 χλμ ενω τα pz4 βγαζουν 31.000, 40% κατω δηλαδη.
Και καθομαστε και μιλαμε στα σοβαρα ποιο ειναι πιο ολοκληρωμενο ελαστικο απ'τα δυο για καθημερινο σπορ αυτοκινητο, οταν το ενα βγαζει σχεδον τα μισα χλμ απ'το αλλο χωρις να υπερτερει και πουθενα, τουλαχιστον σε αξιοσημειωτο βαθμο.
https://www.tyrereviews.com/Compare/Pilot-Sport-5-VS-P-Zero-PZ4.htmΑν λοιπον τα pz5 εχουν σοβαρη βελτιωση σε αντοχη στο χρονο, το ξανασυζηταμε. Ως τοτε ειναι αστειο να βγαζεις τετοια απολυτα συμπερασματα για ελαστικο, ξαναγραφω, 3 μηνων στην αγορα, βασει ενος τεστ που δεν μιλα καν για αντοχη και δεν περιλαμβανει καν τα ps5.
Tο PZ4 ήταν εποχής PS4, από το οποίο ήταν καλύτερο. Το αστείο είναι να το συγκρίνεις με το καινούριο PS5, ενώ έχει κυκλοφορήσει το PZ5, που όπως είδες παραπάνω είναι καλύτερο σχεδόν παντού.
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.
Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.
Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;
H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.
Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.
Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htmΤα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.
Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.
Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!
Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!
Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.
Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.Αν αναφέρεσαι σε πωλήσεις. η πρώτη εταιρεία στον κόσμο είναι η Bridgestone.
Δεν είμαι μέτοχος για να θίγομαι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Το PZ4 ήταν το κορυφαίο για χρόνια και τώρα το PZ5 διεύρυνε την διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το λέω εγώ, οι μετρήσεις το λένε. Το ότι εσύ άκουσες κάτι από κάποιον και για αυτό αποφεύγεις τα Pirelli είναι στα όρια του αστείου.ΥΓ 1: Και να φανταστείς δεν φοράω αυτή τη στιγμή Pirelli σε κάποιο από τα αυτοκίνητά μου, για να αποδώσεις αυτήν την συμπάθεια σε confirmation bias. Αφού είναι η αλήθεια όμως, να μην το πω; Τα νούμερα είναι στο link που παρέθεσα.
ΥΓ 2: Το Nero είναι ένα παλιό και ξεπερασμένο λάστιχο. Ούτε εγώ δεν θα το πρότεινα.
H michelin ειναι πρωτη με πολυ μικρη διαφορα απ'τι bridgestone.
Κι επειδη ασχολεισαι πολυ με τα τεστς, εδω μια συγκριση των ps5 με τα pz4. Στις περισσοτερες κατηγοριες ειναι μπροστα τα ps5 και επισης βγαζουν 50.000 χλμ ενω τα pz4 βγαζουν 31.000, 40% κατω δηλαδη.
Και καθομαστε και μιλαμε στα σοβαρα ποιο ειναι πιο ολοκληρωμενο ελαστικο απ'τα δυο για καθημερινο σπορ αυτοκινητο, οταν το ενα βγαζει σχεδον τα μισα χλμ απ'το αλλο χωρις να υπερτερει και πουθενα, τουλαχιστον σε αξιοσημειωτο βαθμο.
https://www.tyrereviews.com/Compare/Pilot-Sport-5-VS-P-Zero-PZ4.htmΑν λοιπον τα pz5 εχουν σοβαρη βελτιωση σε αντοχη στο χρονο, το ξανασυζηταμε. Ως τοτε ειναι αστειο να βγαζεις τετοια απολυτα συμπερασματα για ελαστικο, ξαναγραφω, 3 μηνων στην αγορα, βασει ενος τεστ που δεν μιλα καν για αντοχη και δεν περιλαμβανει καν τα ps5.
Tο PZ4 ήταν εποχής PS4, από το οποίο ήταν καλύτερο. Το αστείο είναι να το συγκρίνεις με το καινούριο PS5, ενώ έχει κυκλοφορήσει το PZ5, που όπως είδες παραπάνω είναι καλύτερο σχεδόν παντού.
1 τεστ ειδα, που δεν ειχε καν τα ps5. Tεσπα μην το κουρασουμε αλλο, αν εσυ εβγαλες συμπερασμα για ενα ελαστικο 3 μηνων ε ο,τι και να λεμε δεν εχει νοημα. Ας δουμε κι αλλα τεστς και αντοχη και ξαναμιλαμε. Εκτος κι αν ειτε βγαζει 20.000 χλμ ειτε 50.000 ειναι το ιδιο οπως μας ελεγε ο Ηλιας, γιατι τετοια ελαστικα φορανε μονο οσοι εχουν lambo και γραφουν χρονους στην πιστα, οποτε δεν παιζει ρολο η διαρκεια.
-
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
1 τεστ ειδα, που δεν ειχε καν τα ps5. Tεσπα μην το κουρασουμε αλλο, αν εσυ εβγαλες συμπερασμα για ενα ελαστικο 3 μηνων ε ο,τι και να λεμε δεν εχει νοημα. Ας δουμε κι αλλα τεστς και αντοχη και ξαναμιλαμε. Εκτος κι αν ειτε βγαζει 20.000 χλμ ειτε 50.000 ειναι το ιδιο οπως μας ελεγε ο Ηλιας, γιατι τετοια ελαστικα φορανε μονο οσοι εχουν lambo και γραφουν χρονους στην πιστα, οποτε δεν παιζει ρολο η διαρκεια.
Χθες η πιστα, σημερα η lambo, αναμενω με αγωνια την αυριανη σου φλασια.
-
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
1 τεστ ειδα, που δεν ειχε καν τα ps5. Tεσπα μην το κουρασουμε αλλο, αν εσυ εβγαλες συμπερασμα για ενα ελαστικο 3 μηνων ε ο,τι και να λεμε δεν εχει νοημα. Ας δουμε κι αλλα τεστς και αντοχη και ξαναμιλαμε. Εκτος κι αν ειτε βγαζει 20.000 χλμ ειτε 50.000 ειναι το ιδιο οπως μας ελεγε ο Ηλιας, γιατι τετοια ελαστικα φορανε μονο οσοι εχουν lambo και γραφουν χρονους στην πιστα, οποτε δεν παιζει ρολο η διαρκεια.
Το συμπέρασμα για την αντοχή των P5S πως βγήκε τόσο σύντομα και γιατί τα Pirelli δεν έχουν αντίστοιχη αντοχή; Ξέρω, φιλοσοφικά ερωτήματα, οπότε όντως ας μην κουράσουμε άλλο.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
1 τεστ ειδα, που δεν ειχε καν τα ps5. Tεσπα μην το κουρασουμε αλλο, αν εσυ εβγαλες συμπερασμα για ενα ελαστικο 3 μηνων ε ο,τι και να λεμε δεν εχει νοημα. Ας δουμε κι αλλα τεστς και αντοχη και ξαναμιλαμε. Εκτος κι αν ειτε βγαζει 20.000 χλμ ειτε 50.000 ειναι το ιδιο οπως μας ελεγε ο Ηλιας, γιατι τετοια ελαστικα φορανε μονο οσοι εχουν lambo και γραφουν χρονους στην πιστα, οποτε δεν παιζει ρολο η διαρκεια.
Το συμπέρασμα για την αντοχή των P5S πως βγήκε τόσο σύντομα και γιατί τα Pirelli δεν έχουν αντίστοιχη αντοχή; Ξέρω, φιλοσοφικά ερωτήματα, οπότε όντως ας μην κουράσουμε άλλο.
To συντομα ποιο ειναι? 3 χρονια ειναι στην αγορα τα ps5, οχι 3 μηνες σαν τα pz5. Σε ολες τις κριτικες αναφερουν οτι βγαζουν 45-50.000 χλμ, για τα pz5 δεν υπαρχει καμια αναφορα σε αντοχη και πως να υπαρξει αλλωστε για ελαστικο 3 μηνων! Αυτα ως προς τα φιλοσοφικα ερωτηματα σου.
-
@vagkirk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γνωρίζει κάποιος σε τι πλεονεκτούν τα λάστιχα αυτά εκτός από το χιόνι σε σχέση με ένα καλό θερινό λάστιχο;
Πουθενά αλλού , απλά οι παραχωρήσεις που πρέπει να κάνεις πλέον στις υπόλοιπες συνθήκες εκτός χιονιού , είναι μικρές. Μιλάω πάντα για αυστηρώς μη απαιτητική οδήγηση. Αν τα ζορίσεις σε βροχή , σπάνε πρόσφυση πιο εύκολα πάντως (υδρολίσθηση, φρένα και λοιπά ,όλα καλά όμως).
Από την άλλη τα cc2 (αν μιλάμε μόνο για αυτά) , παρουσιάζουν εντυπωσιακή "αναισθησία" στο ελληνικό καλοκαίρι (ακόμα και στο περσινό ), εκεί που κάθε χειμερινό θα είχε διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη.
Προσωπικά , δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα επιστρέψω στην εναλλαγή θερινό-χειμερινό, και μου κάνει και εντύπωση ότι το cc2 , είναι πολυφορεμένο και στη νότια Ελλάδα. -
@civil357 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@vagkirk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γνωρίζει κάποιος σε τι πλεονεκτούν τα λάστιχα αυτά εκτός από το χιόνι σε σχέση με ένα καλό θερινό λάστιχο;
Πουθενά αλλού , απλά οι παραχωρήσεις που πρέπει να κάνεις πλέον στις υπόλοιπες συνθήκες εκτός χιονιού , είναι μικρές. Μιλάω πάντα για αυστηρώς μη απαιτητική οδήγηση. Αν τα ζορίσεις σε βροχή , σπάνε πρόσφυση πιο εύκολα πάντως (υδρολίσθηση, φρένα και λοιπά ,όλα καλά όμως).
Από την άλλη τα cc2 (αν μιλάμε μόνο για αυτά) , παρουσιάζουν εντυπωσιακή "αναισθησία" στο ελληνικό καλοκαίρι (ακόμα και στο περσινό ), εκεί που κάθε χειμερινό θα είχε διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη.
Προσωπικά , δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα επιστρέψω στην εναλλαγή θερινό-χειμερινό, και μου κάνει και εντύπωση ότι το cc2 , είναι πολυφορεμένο και στη νότια Ελλάδα.Τωρα αναμονη για το CC3 & CC3 sport.
Στο tyrereviews εδωσε καποια δεδομενα αλλα ακομα τα σοβαρα τεστ λειπουν. -
@chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
tyrereviews
Ενώ είχα "αποφασίσει" για Pirelli Cinturato SF3 στην αλλαγή θα περιμένω feedback και από Μισελεν CC3/CC3Sport πλέον.
-
@babisstinson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
tyrereviews
Ενώ είχα "αποφασίσει" για Pirelli Cinturato SF3 στην αλλαγή θα περιμένω feedback και από Μισελεν CC3/CC3Sport πλέον.
Ευτυχως μεχρι τον Νοεμβρη που θα κανω αλλαγη θα εχουμε διαβασει σχετικα με τα CC3. Επισης και με τις διαστασεις για το Sport επισης.
Για την ωρα SF3 εχω κλειδωσει και περιμενω να δω τα τεστ με το καινουριο Μισελιν.
Εχουμε και περιεrγη διασταση στο Mazda. -
Χθες παρέλαβα τα 235 55 17 W 103 XL FR CONTINENTAL PC6.....πάω να τα βάλω στο αμάξι.... βαριά,τα "ζουλαω επιστημονικά....κόντεψε να με πιάσει κατάθλιψη"
Στο βουλκανιζατέρ ( πήγα να παρεξηγηθω με έναν τύπο,iq αμοιβαίας......) βγήκαν τα viking protech 225 55 17 101 xl fr...... Χειρότερα πλαϊνά.... αναθάρρησα λίγο.
Αρκετή πίεση στα λάστιχα, Γιάννενα Καλαμπάκα έκαψε 10 λίτρα,τόσο αργά πήγαινα, αίσθηση κακή, λάστιχα 2 μηνών.........
Το βράδυ αργά είχα κάποιες δουλειές άλλα 100κμ αργά κοκ. Το πίεσα light σε δύο -τρεις στροφές.... μεταμόρφωση!!!
Θα επανέλθω σε 1-2 μήνες,κάποια βροχερή μέρα αν μου βγήκε 100%
Στόχος να βγει 0,1bar αέρας όταν ωριμάσουν και να σφίξουν αντίστοιχα πέλμα πλαϊνό μετά από αρκετούς κύκλους ( ναι ναι χρειάζονται στρώσιμο,τα ξαναείχα, ίδια συμπεριφορά είχαν)Υ.γ. παραδυρθηκα χθες βράδυ και έφαγαν 15 λεπτά off-road ...... Σε έντονη ανηφόρα με απάτητο χωρίς διαλογή ποταμίσιο χαλικι-πετρες και εγώ με το αυτόματο να κινούμαι σαν 1η -αργο βγήκε καβαλώντας πέτρες χωρίς να χάσει ποτέ καμία ρόδα εντυπωσιακό ( όχι επίτευγμα των ελαστικών) πολύ καλύτερα από τις αντίστοιχες εμπειρίες με l200
Α έφυγε και το τρέμουλο ( νομίζω σε 10-15 δεύτερα δεν το εντόπισα) -
Καλημέρα!
Χθες τοποθετήθηκαν τα Pirelli Cinturato All Season SF3 σε διάσταση 225/65r17 σε αντικατάσταση των Bridgestone T005 που είχε ως πρώτης τοποθέτησης το Kuga, τα οποία, μετά από τρία και μισό περίπου χρόνια είχαν αρχίσει να παρουσιάζουν μια σχετική φθορά, οπτικά κυρίως. Από το Τ005 έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την συμπεριφορά του συνολικά, ιδιαίτερα μάλιστα σε μια περίπτωση φρεναρίσματος πανικού, ήταν άψογο...
Αυτό που είναι ευχάριστα διαφορετικό, είναι ο θόρυβος!
Το bridgestone -απ' ότι κατάλαβα πλέον- ήταν μάλλον θορυβώδες και η χροιά του ήχου μεταβαλλόταν έντονα σε διαφορετικά οδοστρώματα. Το Pirelli είναι σίγουρα εμφανώς πιο ήσυχο και αναίσθητο στις αλλαγές ποιότητας οδοστρώματος.
Προς το παρόν αυτό μόνο, για οτιδήποτε άλλο είναι πολύ νωρίς. -
@tjk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλημέρα!
Χθες τοποθετήθηκαν τα Pirelli Cinturato All Season SF3 σε διάσταση 225/65r17 σε αντικατάσταση των Bridgestone T005 που είχε ως πρώτης τοποθέτησης το Kuga, τα οποία, μετά από τρία και μισό περίπου χρόνια είχαν αρχίσει να παρουσιάζουν μια σχετική φθορά, οπτικά κυρίως. Από το Τ005 έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την συμπεριφορά του συνολικά, ιδιαίτερα μάλιστα σε μια περίπτωση φρεναρίσματος πανικού, ήταν άψογο...
Αυτό που είναι ευχάριστα διαφορετικό, είναι ο θόρυβος!
Το bridgestone -απ' ότι κατάλαβα πλέον- ήταν μάλλον θορυβώδες και η χροιά του ήχου μεταβαλλόταν έντονα σε διαφορετικά οδοστρώματα. Το Pirelli είναι σίγουρα εμφανώς πιο ήσυχο και αναίσθητο στις αλλαγές ποιότητας οδοστρώματος.
Προς το παρόν αυτό μόνο, για οτιδήποτε άλλο είναι πολύ νωρίς.Πιστευω θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημενος απο τα Πιρελια! Εγω που δεν τα συμπαθω καθολου έχω ενθουσιαστεί με αυτα.
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εγω που δεν τα συμπαθω
Κάποτε θα μάθετε...
-
@realzeus said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]]
Κάποτε θα μάθετε...
αν βγάζει σαν τα SF3 μπορεί, όσο έβγαζε τα μάπα P6 & P7, ούτε απέξω....χειρότερο λάστιχο δεν είχα οδηγήσιε ποτέ στην ζωή μου. Τώρα τι έβαζε σε κάτι Φεραρικά αδιάφορα, γιατι ήταν ειδικές περιπτώσεις. Αλλά σε καθημερινά ελαστικά, μέχρι και πριν 5 χρόνια, έβγαζε μάπα λάστιχα. Εεε και μια έξτα αντιπάθεια γιατί είναι Ιταλικά και έδενε το κρασί. Όμως οι δοκιμές τους SF3 και ο λαστιχά φίλος μου με έπεισαν (για Bridgestone πήγαινα) και δεν το έχω μετανοιώσει!!
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]]
Κάποτε θα μάθετε...
αν βγάζει σαν τα SF3 μπορεί, όσο έβγαζε τα μάπα P6 & P7, ούτε απέξω....χειρότερο λάστιχο δεν είχα οδηγήσιε ποτέ στην ζωή μου. Τώρα τι έβαζε σε κάτι Φεραρικά αδιάφορα, γιατι ήταν ειδικές περιπτώσεις. Αλλά σε καθημερινά ελαστικά, μέχρι και πριν 5 χρόνια, έβγαζε μάπα λάστιχα. Εεε και μια έξτα αντιπάθεια γιατί είναι Ιταλικά και έδενε το κρασί. Όμως οι δοκιμές τους SF3 και ο λαστιχά φίλος μου με έπεισαν (για Bridgestone πήγαινα) και δεν το έχω μετανοιώσει!!
Κάνεις λάθος για το P7, είναι εξαιρετικό λάστιχο. To P6 όντως δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά ήταν στην ίδια μετριότητα με όλα τα άλλα της τότε εποχής και κατηγορίας. Το «μάπα» που λες φυσικά και δεν ισχύει. Σου έφαγε γκόμενα κανένας Ιταλός και έχεις θέμα;
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]