Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 139 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2784
    206451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @driver-m last edited by realzeus

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
      Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
      Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
      Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

      Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

      Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

      Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

      H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

      Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

      Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
      Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 @fhcc last edited by harisma23

        @fhcc said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        Ο κραδασμός που λέει, είναι από την ακινησία των ελαστικών. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για πολύ καιρό, το λάστιχο παθαίνει μόνιμη παραμόρφωση και δεν επανέρχεται ποτέ πλήρως η απόλυτη "στρογγυλότητα" του.

        Θεωρώ ότι η υπερβολική πίεση των ελαστικών, όταν ένα αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, βοηθά στο να μην παραμορφωθούν τα λάστιχα.

        Μπορεί όμως να κάνω και λάθος..

        Μήπως αν φουσκώσουμε ένα παραμορφωμένο ελαστικό υπερβολικά για κάποιες μέρες βοηθήσει στο να επανέλθει; Εγώ θα το δοκίμαζα.

        Ισχύει αυτό! Γι' αυτό το λόγο και τα αυτοκίνητα πριν παραδοθούν έχουν από το εργοστάσιο τα λάστιχα τους φουσκωμένα πολύ παραπάνω από το κανονικό. Ελάχιστοι ιδιοκτήτες όμως σκέφτονται να το κάνουν στα δικά τους αυτοκίνητα πριν τα βάλουν σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          driver-m @realzeus last edited by driver-m

          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
          Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
          Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
          Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

          Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

          Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

          Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

          H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

          Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

          Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
          Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

          Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
          Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @driver-m last edited by

            @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
            Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
            Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
            Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

            Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

            Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

            Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

            H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

            Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

            Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
            Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

            Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
            Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

            Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              driver-m @realzeus last edited by

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
              Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
              Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
              Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

              Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

              Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

              Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

              H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

              Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

              Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
              Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

              Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
              Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

              Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

              Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @driver-m last edited by

                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
                Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
                Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
                Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

                Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

                Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

                Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

                H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

                Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

                Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
                Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

                Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
                Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

                Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

                Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

                Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  driver-m @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
                  Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
                  Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
                  Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

                  Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

                  Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

                  Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

                  H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

                  Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

                  Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
                  Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

                  Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
                  Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

                  Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

                  Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

                  Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

                  Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
                  Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tgd last edited by tgd

                    Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση. 205/55R17 run flat
                    Το τουτού φορούσε από την μάνα του Goodyear. Μετά του έβαλα Pirelli P7. Το Pirelli είχε καλύτερη αίσθηση και πληροφορία στο τιμονι, ήταν καλύτερο στο βρεγμένο, αλλά γενικά δεν νομίζω ότι ήταν καμιά βελτίωση.
                    Τώρα σκέφτηκα να πάω στο νέο Pirelli 4 εποχών που έχει εξαιρετικές κριτικές. Όμως δεν είναι run flat, αλλά slow self seal (ή κάπως έτσι). Το θεωρείτε πρόβλημα; Επισκευάζεται μετά στο βουλκανιζατέρ; Προφανώς ρεζέρβα και τέτοια δεν έχω. Επίσης βγαίνει με ανώτερη ταχύτητα V όχι W (αν και το V καλύπτει την μέγιστη του αυτοκινήτου, είχε έρθει από το εργοστάσιο με W).
                    Καμιά άλλη ιδέα; Αλλά αν είναι να ξαναβάλω θερινά run flat θέλω κάτι σαφώς καλύτερο από τα προηγούμενα.

                    Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 @tgd last edited by

                      @tgd said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση. 205/55R17 run flat
                      Το τουτού φορούσε από την μάνα του Goodyear. Μετά του έβαλα Pirelli P7. Το Pirelli είχε καλύτερη αίσθηση και πληροφορία στο τιμονι, ήταν καλύτερο στο βρεγμένο, αλλά γενικά δεν νομίζω ότι ήταν καμιά βελτίωση.
                      Τώρα σκέφτηκα να πάω στο νέο Pirelli 4 εποχών που έχει εξαιρετικές κριτικές. Όμως δεν είναι run flat, αλλά slow self seal (ή κάπως έτσι). Το θεωρείτε πρόβλημα; Επισκευάζεται μετά στο βουλκανιζατέρ; Προφανώς ρεζέρβα και τέτοια δεν έχω. Επίσης βγαίνει με ανώτερη ταχύτητα V όχι W (αν και το V καλύπτει την μέγιστη του αυτοκινήτου, είχε έρθει από το εργοστάσιο με W).
                      Καμιά άλλη ιδέα; Αλλά αν είναι να ξαναβάλω θερινά run flat θέλω κάτι σαφώς καλύτερο από τα προηγούμενα.

                      Το sf2 ήταν run flat.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @driver-m last edited by realzeus

                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
                        Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
                        Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
                        Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

                        Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

                        Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

                        Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

                        H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

                        Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

                        Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
                        Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

                        Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
                        Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

                        Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

                        Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

                        Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

                        Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
                        Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.

                        Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!

                        Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Πες τα Αλεξ. +1000

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tgd last edited by

                            @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            Το sf2 ήταν run flat.

                            Αλλά το SF3 δεν είναι. Υποτίθεται ότι έχει ένα "ρευστό" εσωτερικό που κλείνει μόνο του την τρύπα. .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              driver-m @realzeus last edited by driver-m

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
                              Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
                              Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
                              Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

                              Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

                              Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

                              Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

                              H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

                              Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

                              Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
                              Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

                              Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
                              Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

                              Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

                              Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

                              Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

                              Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
                              Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.

                              Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!

                              Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.

                              Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
                              Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
                              Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @driver-m last edited by realzeus

                                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
                                Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
                                Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
                                Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

                                Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

                                Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

                                Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

                                H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

                                Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

                                Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
                                Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

                                Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
                                Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

                                Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

                                Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

                                Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

                                Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
                                Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.

                                Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!

                                Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.

                                Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
                                Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
                                Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.

                                Αν αναφέρεσαι σε πωλήσεις. η πρώτη εταιρεία στον κόσμο είναι η Bridgestone.
                                Δεν είμαι μέτοχος για να θίγομαι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Το PZ4 ήταν το κορυφαίο για χρόνια και τώρα το PZ5 διεύρυνε την διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το λέω εγώ, οι μετρήσεις το λένε. Το ότι εσύ άκουσες κάτι από κάποιον και για αυτό αποφεύγεις τα Pirelli είναι στα όρια του αστείου.

                                ΥΓ 1: Και να φανταστείς δεν φοράω αυτή τη στιγμή Pirelli σε κάποιο από τα αυτοκίνητά μου, για να αποδώσεις αυτήν την συμπάθεια σε confirmation bias. Αφού είναι η αλήθεια όμως, να μην το πω; Τα νούμερα είναι στο link που παρέθεσα.

                                ΥΓ 2: Το Nero είναι ένα παλιό και ξεπερασμένο λάστιχο. Ούτε εγώ δεν θα το πρότεινα.

                                D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by fanis75

                                  Προσωπικά τα Πιρέλι δεν τα είχα σε εκτίμηση - σε όσα αυτοκίνητα τα είχα οδηγήσει (δεν τα είχα ποτέ), μου είχαν αφήσει από μέτριες έως και κακές εντυπώσεις. Μιλάω για touring κυρίως - σπορ μόνο κάτι Ζερο κάτι είχα δοκιμάσει, αλλά δεν θυμάμαι μοντέλο.

                                  Πρόσφατα πείσθηκα με όλες τις δοκιμές που διάβασα, να βάλω στα SF3 και μπορώ να πω ότι ειναι φανταστικά!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @fanis75 last edited by fanis75

                                    @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    Πρόσφατα πείσθηκα με όλες τις δοκιμές που διάβασα, να βάλω στα SF3 και μπορώ να πω ότι ειναι φανταστικά!

                                    Φυσικά και είναι, όπως όλα τα Pirelli πάνω από το μέτριο P1. Έγινε δοκιμή ανάμεσα σε Pirelli Trofeo RS και Michelin Cup 2 R, που θεωρούνται τα 2 καλύτερα semi slicks, και το Pirelli ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο στον γύρο πιο γρήγορο. Michelin και παπαριές καμαρωτές...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      driver-m @realzeus last edited by

                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        driver-m @realzeus last edited by driver-m

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
                                        Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
                                        Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
                                        Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

                                        Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

                                        Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

                                        Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

                                        H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

                                        Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

                                        Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
                                        Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

                                        Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
                                        Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

                                        Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

                                        Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

                                        Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

                                        Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
                                        Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.

                                        Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!

                                        Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.

                                        Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
                                        Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
                                        Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.

                                        Αν αναφέρεσαι σε πωλήσεις. η πρώτη εταιρεία στον κόσμο είναι η Bridgestone.
                                        Δεν είμαι μέτοχος για να θίγομαι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Το PZ4 ήταν το κορυφαίο για χρόνια και τώρα το PZ5 διεύρυνε την διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το λέω εγώ, οι μετρήσεις το λένε. Το ότι εσύ άκουσες κάτι από κάποιον και για αυτό αποφεύγεις τα Pirelli είναι στα όρια του αστείου.

                                        ΥΓ 1: Και να φανταστείς δεν φοράω αυτή τη στιγμή Pirelli σε κάποιο από τα αυτοκίνητά μου, για να αποδώσεις αυτήν την συμπάθεια σε confirmation bias. Αφού είναι η αλήθεια όμως, να μην το πω; Τα νούμερα είναι στο link που παρέθεσα.

                                        ΥΓ 2: Το Nero είναι ένα παλιό και ξεπερασμένο λάστιχο. Ούτε εγώ δεν θα το πρότεινα.

                                        H michelin ειναι πρωτη με πολυ μικρη διαφορα απ'τι bridgestone.
                                        Κι επειδη ασχολεισαι πολυ με τα τεστς, εδω μια συγκριση των ps5 με τα pz4. Στις περισσοτερες κατηγοριες ειναι μπροστα τα ps5 και επισης βγαζουν 50.000 χλμ ενω τα pz4 βγαζουν 31.000, 40% κατω δηλαδη.
                                        Και καθομαστε και μιλαμε στα σοβαρα ποιο ειναι πιο ολοκληρωμενο ελαστικο απ'τα δυο για καθημερινο σπορ αυτοκινητο, οταν το ενα βγαζει σχεδον τα μισα χλμ απ'το αλλο χωρις να υπερτερει και πουθενα, τουλαχιστον σε αξιοσημειωτο βαθμο.
                                        https://www.tyrereviews.com/Compare/Pilot-Sport-5-VS-P-Zero-PZ4.htm

                                        Αν λοιπον τα pz5 εχουν σοβαρη βελτιωση σε αντοχη στο χρονο, το ξανασυζηταμε. Ως τοτε ειναι αστειο να βγαζεις τετοια απολυτα συμπερασματα για ελαστικο, ξαναγραφω, 3 μηνων στην αγορα, βασει ενος τεστ που δεν μιλα καν για αντοχη και δεν περιλαμβανει καν τα ps5.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            driver-m @ilias-a last edited by driver-m

                                            @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.

                                            Δεν μιλαμε για semislick ή ultra sport ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο διαφορα. Γι'αυτο και μιλησα για ισορροπια.
                                            Aν μιλαμε για ελαστικα για supercars οπως mc laren, lambo, bugatti κλπ τοτε ειναι αλλη κουβεντα και δεν εκφερω γνωμη.

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 139 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr