Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 145
    • 146
    • 138 / 146
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2903
    215568
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg @alexandros-k last edited by

      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      GOODYEARGOODYEAR EAGLE F1 ASYMM 6
      Λέω αντί για 225 55 17 ,να πάω σε 235 55 17 103xl και προστασία ζάντας. Πλαϊνά είναι μπετό? Πρόσφυση σε γυαλί άσφαλτο βρίσκουν όπως τα Κόντι?

      Σκληρα πλαινα, αλλά οχι μπετο.
      Προσφυση σε γυαλί σε συγκριση με Κοντι δεν ξερω , αλλά γενικα καλη ειναι νομιζω (οσο καλη θα μπορει να ειναι σε γυαλι)

      Είναι το μόνο αξιόλογο uhp σε 235 55 17

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k @w202-amg last edited by

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        GOODYEARGOODYEAR EAGLE F1 ASYMM 6
        Λέω αντί για 225 55 17 ,να πάω σε 235 55 17 103xl και προστασία ζάντας. Πλαϊνά είναι μπετό? Πρόσφυση σε γυαλί άσφαλτο βρίσκουν όπως τα Κόντι?

        Σκληρα πλαινα, αλλά οχι μπετο.
        Προσφυση σε γυαλί σε συγκριση με Κοντι δεν ξερω , αλλά γενικα καλη ειναι νομιζω (οσο καλη θα μπορει να ειναι σε γυαλι)

        Είναι το μόνο αξιόλογο uhp σε 235 55 17

        Κι εγω αυτο φοραω σε 245/40/18

        W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • W
          w202-amg @alexandros-k last edited by

          @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          GOODYEARGOODYEAR EAGLE F1 ASYMM 6
          Λέω αντί για 225 55 17 ,να πάω σε 235 55 17 103xl και προστασία ζάντας. Πλαϊνά είναι μπετό? Πρόσφυση σε γυαλί άσφαλτο βρίσκουν όπως τα Κόντι?

          Σκληρα πλαινα, αλλά οχι μπετο.
          Προσφυση σε γυαλί σε συγκριση με Κοντι δεν ξερω , αλλά γενικα καλη ειναι νομιζω (οσο καλη θα μπορει να ειναι σε γυαλι)

          Είναι το μόνο αξιόλογο uhp σε 235 55 17

          Κι εγω αυτο φοραω σε 245/40/18

          Λογικά αύριο τα παραγγέλνω..... Θα επανέλθω με εντυπώσεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus @ilias-a last edited by

            @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            Δια πολυ μετριο θα το ελεγα το P1 Verde, στις μεγαλες κατηγοριες ειναι μεσα στις κορυφες.

            Δε νομίζω να υπάρχει κάτι εμφανώς καλύτερο στην κατηγορία του. Δυστυχώς στις μικρές διαστάσεις δεν βρίσκεις πλέον σπορ λάστιχα. Στις μεγάλες κατηξγορίες όμως η Pirelli κυριαρχεί. Στα πρόσφατα τεστ του tyrereviews.com νίκησαν τα Pirelli στις 3 τελευταίες δοκιμές.

            @spi_duster said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            falken

            Φοράω κι εγώ τα 310. Πολύ συμπαθητικό λάστιχο. Στα θετικά η πρόσφυση και η φιλικότητα στις αντιδράσεις στο όριο. Στα αρνητικά ότι δεν έχει σπορ συμπεριφορά όπως είχαν τα Bridgestone 002 που φορούσα πριν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κρατάει καλά, αλλά είναι βαρετή η συμπεριφορά. Ούτε κοφτερό μπροστινό σύστημα, ούτε ρυθμίσιμη ουρά. Και μιλάω για αυτοκίνητο που είχε αυτές τις προδιαγραφε΄ς (Focus 1). Αλλά πλέον δεν υπάρχει σπορ λάστιχο στην διάσταση 195/60/15. Καλό και το Falken λοιπόν.

            ΥΓ: Τώρα που θα ψάξω για την 330i (255/35/18 πίσω και 225/40/18 μπροστά), θα κοιτάξω για κάτι πιο εκλεκτό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              driver-m @realzeus last edited by

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
              Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
              Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
              Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

              Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

              Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

              Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

              H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

              Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                Εγώ θα πάω σε Pirelli SF3 το πιο πιθανό.

                ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ! Τα φοράω 2-3 μήνες τώρα (πριν φόραγε κάτι άθλια Bridgestone για πέταμα) και έχω πάθει πλάκα με το πόσο καλά ειναι. Θα δω και το καλοκαίρι πως θα συμπεριφερθούν.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @w202-amg last edited by alexandros-k

                    @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

                    Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg @alexandros-k last edited by w202-amg

                      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

                      Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

                      Δυστυχώς όχι.... Πιστεύω θα είναι πολύ πιο σκληρά από τα viking που φοράει.
                      Έχω ένα κραδασμό πιθανόν από τα λάστιχα μιας και ο προηγούμενος το άφηνε ακίνητο 2-3 μήνες. Ολοκληρώθηκε το ψάξιμο και ότι χρειαζόταν αλλαγή στο αμάξι είναι άψογο, αλλά ο κραδασμός έμεινε. Ήμουν στο δίλημμα για 18αρες μην τυχόν είναι οι ζάντες,να μείνουν για χειμωνιάτικα κτλ. Ωστόσο χωρίς αποστάτες δεν βρίσκω ζάντα και προχθές σε μια αστεία κλειστή στροφή με 30χαω το αμάξι έφευγε ευθεία. Ως εδώ ήταν και είπα για λάστιχα ,ας κάνω και λάθος δεδομένου ότι δεν έχει πολλά σπορ μοντέλα. Στη μαμά διάσταση 225 55 17 έχει π.χ. ps5 αλλά νιώθω ότι είναι λίγο το 225 σε 2 τόνους άδειο αμάξι.

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @w202-amg last edited by

                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

                        Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

                        Δυστυχώς όχι.... Πιστεύω θα είναι πολύ πιο σκληρά από τα viking που φοράει.
                        Έχω ένα κραδασμό πιθανόν από τα λάστιχα μιας και ο προηγούμενος το άφηνε ακίνητο 2-3 μήνες. Ολοκληρώθηκε το ψάξιμο και ότι χρειαζόταν αλλαγή στο αμάξι είναι άψογο, αλλά ο κραδασμός έμεινε. Ήμουν στο δίλημμα για 18αρες μην τυχόν είναι οι ζάντες,να μείνουν για χειμωνιάτικα κτλ. Ωστόσο χωρίς αποστάτες δεν βρίσκω ζάντα και προχθές σε μια αστεία κλειστή στροφή με 30χαω το αμάξι έφευγε ευθεία. Ως εδώ ήταν και είπα για λάστιχα ,ας κάνω και λάθος δεδομένου ότι δεν έχει πολλά σπορ μοντέλα. Στη μαμά διάσταση 225 55 17 έχει π.χ. ps5 αλλά νιώθω ότι είναι λίγο το 225 σε 2 τόνους άδειο αμάξι.

                        Κραδασμος εννοεις χωροπηδαει ? Θα φανει αν ηταν τα λαστιχα

                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          harisma23 @alexandros-k last edited by

                          @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

                          Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

                          Δυστυχώς όχι.... Πιστεύω θα είναι πολύ πιο σκληρά από τα viking που φοράει.
                          Έχω ένα κραδασμό πιθανόν από τα λάστιχα μιας και ο προηγούμενος το άφηνε ακίνητο 2-3 μήνες. Ολοκληρώθηκε το ψάξιμο και ότι χρειαζόταν αλλαγή στο αμάξι είναι άψογο, αλλά ο κραδασμός έμεινε. Ήμουν στο δίλημμα για 18αρες μην τυχόν είναι οι ζάντες,να μείνουν για χειμωνιάτικα κτλ. Ωστόσο χωρίς αποστάτες δεν βρίσκω ζάντα και προχθές σε μια αστεία κλειστή στροφή με 30χαω το αμάξι έφευγε ευθεία. Ως εδώ ήταν και είπα για λάστιχα ,ας κάνω και λάθος δεδομένου ότι δεν έχει πολλά σπορ μοντέλα. Στη μαμά διάσταση 225 55 17 έχει π.χ. ps5 αλλά νιώθω ότι είναι λίγο το 225 σε 2 τόνους άδειο αμάξι.

                          Κραδασμος εννοεις χωροπηδαει ? Θα φανει αν ηταν τα λαστιχα

                          Ο κραδασμός που λέει, είναι από την ακινησία των ελαστικών. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για πολύ καιρό, το λάστιχο παθαίνει μόνιμη παραμόρφωση και δεν επανέρχεται ποτέ πλήρως η απόλυτη "στρογγυλότητα" του.

                          alexandros-k F 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @harisma23 last edited by

                            @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

                            Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

                            Δυστυχώς όχι.... Πιστεύω θα είναι πολύ πιο σκληρά από τα viking που φοράει.
                            Έχω ένα κραδασμό πιθανόν από τα λάστιχα μιας και ο προηγούμενος το άφηνε ακίνητο 2-3 μήνες. Ολοκληρώθηκε το ψάξιμο και ότι χρειαζόταν αλλαγή στο αμάξι είναι άψογο, αλλά ο κραδασμός έμεινε. Ήμουν στο δίλημμα για 18αρες μην τυχόν είναι οι ζάντες,να μείνουν για χειμωνιάτικα κτλ. Ωστόσο χωρίς αποστάτες δεν βρίσκω ζάντα και προχθές σε μια αστεία κλειστή στροφή με 30χαω το αμάξι έφευγε ευθεία. Ως εδώ ήταν και είπα για λάστιχα ,ας κάνω και λάθος δεδομένου ότι δεν έχει πολλά σπορ μοντέλα. Στη μαμά διάσταση 225 55 17 έχει π.χ. ps5 αλλά νιώθω ότι είναι λίγο το 225 σε 2 τόνους άδειο αμάξι.

                            Κραδασμος εννοεις χωροπηδαει ? Θα φανει αν ηταν τα λαστιχα

                            Ο κραδασμός που λέει, είναι από την ακινησία των ελαστικών. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για πολύ καιρό, το λάστιχο παθαίνει μόνιμη παραμόρφωση και δεν επανέρχεται ποτέ πλήρως η απόλυτη "στρογγυλότητα" του.

                            Το μονιμη και το πόσο παιζεται .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Από τα 100χαω εως τα 140χαω τρανταζει,κυρίως το αμάξωμα και δευτερευόντως το τιμόνι. 2 ζυγοσταθμίσεις κάθε φορά άλλα γραμμάρια ζητάει.....Πάντως μόνο το ένα λάστιχο φαίνεται να μην έχει άψογη περιστροφή.
                              Anyway αν κρατούσαν στη βροχή και δεν τράνταζαν θα είχα χρόνο να ψάξω για 18αρες δίχως να σημαίνει ότι θα έβρισκα.
                              υ.γ. η ευθυγράμμιση με εμφανή απόκλιση-κράτησα σχεδόν νορμαλ ύψος,το χαμήλωσα 1 ποντο μπροστά και 0,5 πίσω(ήθελα ακόμη περισσότερο απόκλιση, με απέτρεψε ο ευθυγραμμισάς και κάπου φοβήθηκα για τραβήγματα, κακώς όμως.....next time το μεταμόρφωσε, τώρα είναι τα λάστιχα πολύ λίγα ,ωστόσο έγινε μάχιμο στο στρίψιμο.

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                ilias-a @w202-amg last edited by

                                @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Από τα 100χαω εως τα 140χαω τρανταζει,κυρίως το αμάξωμα και δευτερευόντως το τιμόνι. 2 ζυγοσταθμίσεις κάθε φορά άλλα γραμμάρια ζητάει.....Πάντως μόνο το ένα λάστιχο φαίνεται να μην έχει άψογη περιστροφή.
                                Anyway αν κρατούσαν στη βροχή και δεν τράνταζαν θα είχα χρόνο να ψάξω για 18αρες δίχως να σημαίνει ότι θα έβρισκα.
                                υ.γ. η ευθυγράμμιση με εμφανή απόκλιση-κράτησα σχεδόν νορμαλ ύψος,το χαμήλωσα 1 ποντο μπροστά και 0,5 πίσω(ήθελα ακόμη περισσότερο απόκλιση, με απέτρεψε ο ευθυγραμμισάς και κάπου φοβήθηκα για τραβήγματα, κακώς όμως.....next time το μεταμόρφωσε, τώρα είναι τα λάστιχα πολύ λίγα ,ωστόσο έγινε μάχιμο στο στρίψιμο.

                                Καποια εποχη εβαζαν ενα υγρο μεσα στα λαστιχα που εκλεινε τις τρυπες, με αυτα τετοια προβληματα ειχαμε στη ζυγοσταθμιση τους, καθε μετρημα εβγαζαν αλαν ντ αλλων.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • W
                                  w202-amg @ilias-a last edited by

                                  @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  Από τα 100χαω εως τα 140χαω τρανταζει,κυρίως το αμάξωμα και δευτερευόντως το τιμόνι. 2 ζυγοσταθμίσεις κάθε φορά άλλα γραμμάρια ζητάει.....Πάντως μόνο το ένα λάστιχο φαίνεται να μην έχει άψογη περιστροφή.
                                  Anyway αν κρατούσαν στη βροχή και δεν τράνταζαν θα είχα χρόνο να ψάξω για 18αρες δίχως να σημαίνει ότι θα έβρισκα.
                                  υ.γ. η ευθυγράμμιση με εμφανή απόκλιση-κράτησα σχεδόν νορμαλ ύψος,το χαμήλωσα 1 ποντο μπροστά και 0,5 πίσω(ήθελα ακόμη περισσότερο απόκλιση, με απέτρεψε ο ευθυγραμμισάς και κάπου φοβήθηκα για τραβήγματα, κακώς όμως.....next time το μεταμόρφωσε, τώρα είναι τα λάστιχα πολύ λίγα ,ωστόσο έγινε μάχιμο στο στρίψιμο.

                                  Καποια εποχη εβαζαν ενα υγρο μεσα στα λαστιχα που εκλεινε τις τρυπες, με αυτα τετοια προβληματα ειχαμε στη ζυγοσταθμιση τους, καθε μετρημα εβγαζαν αλαν ντ αλλων.

                                  Δεν ξεζανταραμε κανένα ,πολύ πιθανό και αυτό!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    roadtrip last edited by

                                    Καλησπέρα κ από μένα! Σε ford focus mk4 1.5 βενζίνη με το αυτόματο κιβώτιο έφτασε η ώρα για την πρώτη αλλαγή ελαστικών (215/50/17) . 30000κμ και 4 σχεδόν χρόνια βγάλανε τα προηγούμενα εργοστασιακά continental eco contact 6. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος με τα συγκεκριμένα κυρίως σε στεγνό γιατί στο βρεγμένο υστερούν αλλά με καλή οικονομία αν και δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα όπως διαπιστώνω. Έχω ήδη μια προσφορά για Bridgestone Turanza και τα ultra contact ενώ κοιτάω και τα premium contact 7 για καλύτερη συμπεριφορά. Έχει κάποιος κάποια πρόταση για τα παραπάνω ή και κάτι διαφορετικό?
                                    Χρησιμοποιείται κυρίως για μεγάλες αποστάσεις και ενίοτε ανήσυχη οδήγηση.
                                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                    Johnny1 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thodoris91 last edited by

                                      Τα premium contact 7 τα φοράω σε 205/55/16. Είχα και τα eco contact 6 στο μικρό παλιότερα. Με τα ec6 δεν ειχα μείνει ευχαριστημένος. Τα pc7 είναι εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες. Είναι πιο σπορ σα λάστιχο, χωρίς να υστερεί σε άνεση. Επίσης φθείρεται αργά. Το μόνο μείον ειναι οτι ίσως δεις αύξηση στην κατανάλωση κι οτι υπό κάποιες συνθήκες βγάζει λίγο θόρυβο, αλλά σε λογικά πλαίσια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        fhcc @harisma23 last edited by

                                        @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Ακυρα τα goodyear...δεν υπάρχουν. Παρήγγειλα 235 55 17 103W FR CONTI PC6 για να δουμε.

                                        Ουτε τα SC7 υπαρχουν στην διασταση σου ?

                                        Δυστυχώς όχι.... Πιστεύω θα είναι πολύ πιο σκληρά από τα viking που φοράει.
                                        Έχω ένα κραδασμό πιθανόν από τα λάστιχα μιας και ο προηγούμενος το άφηνε ακίνητο 2-3 μήνες. Ολοκληρώθηκε το ψάξιμο και ότι χρειαζόταν αλλαγή στο αμάξι είναι άψογο, αλλά ο κραδασμός έμεινε. Ήμουν στο δίλημμα για 18αρες μην τυχόν είναι οι ζάντες,να μείνουν για χειμωνιάτικα κτλ. Ωστόσο χωρίς αποστάτες δεν βρίσκω ζάντα και προχθές σε μια αστεία κλειστή στροφή με 30χαω το αμάξι έφευγε ευθεία. Ως εδώ ήταν και είπα για λάστιχα ,ας κάνω και λάθος δεδομένου ότι δεν έχει πολλά σπορ μοντέλα. Στη μαμά διάσταση 225 55 17 έχει π.χ. ps5 αλλά νιώθω ότι είναι λίγο το 225 σε 2 τόνους άδειο αμάξι.

                                        Κραδασμος εννοεις χωροπηδαει ? Θα φανει αν ηταν τα λαστιχα

                                        Ο κραδασμός που λέει, είναι από την ακινησία των ελαστικών. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για πολύ καιρό, το λάστιχο παθαίνει μόνιμη παραμόρφωση και δεν επανέρχεται ποτέ πλήρως η απόλυτη "στρογγυλότητα" του.

                                        Θεωρώ ότι η υπερβολική πίεση των ελαστικών, όταν ένα αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, βοηθά στο να μην παραμορφωθούν τα λάστιχα.

                                        Μπορεί όμως να κάνω και λάθος..

                                        Μήπως αν φουσκώσουμε ένα παραμορφωμένο ελαστικό υπερβολικά για κάποιες μέρες βοηθήσει στο να επανέλθει; Εγώ θα το δοκίμαζα.

                                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          Είχα και εγώ τα Premium Contact 6 σε Mercedes W203 διαστάσεις 225/45/17 και τελικά ήταν απογοητευτικά ειδικά μετά τα 30000 χλμ είχαν έντονη φθορά και το esp δούλευε υπερωρίες.

                                          Τα άλλαξα με τα Assymetric 6 και είμαι ενθουσιασμένος.

                                          Αισθητά ανώτερα σε κράτημα, άνεση , θόρυβο κύλισης, φρενάρισμα , ,νομίζω είναι και λίγο πιο οικονομικά σε κατανάλωση.
                                          Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι το κράτημα σε βροχή, εξωπραγματικά.

                                          Στην αρχή να καταλάβεις νόμιζα πως έχασε σε απόδοση το αυτοκίνητο γιατί δεν ξεκολλούσε με τίποτα το πίσω μέρος στα 2.0 με 2.2 bar προτεινόμενης πίεσης χωρίς φορτίο.
                                          Γέμισα 2-3 ρεζερβουάρ 100αρα μήπως φταίει η βενζίνη στο πρατήριο που έβαζα συνήθως!

                                          Από ότι κατάλαβα το θέμα ήταν πως ενώ ένιωθα πολύ άνετα με την πρόσφυση μάλλον το ESP διάβαζε υψηλές πλευρικές δυνάμεις, κλίσεις , ταχύτητα κλπ και μου έκλεινε το γκάζι χωρίς όμως να ανάβει το λαμπάκι.
                                          Ένιωθα και τα αμορτισέρ να μοιάζουν λίγα , πλεύσεις και κλίσεις που προκαλούσαν ανισορροπία χωρίς όμως το μαμημενο να γλιστράει ή να σκουζουν τα λάστιχα.

                                          Μόνο όταν απενεργοποιησα το ESP το επιβεβαίωσα οτι άκουγε το δεξί πεντάλ αλλά για να το κάνω να γλιστρήσει... φοβήθηκα αρκετά και αυτό σε κλειστές καμπές το πολύ μέχρι 80-90 , με έλουσε κρύος ιδρώτας με το βαρύ και αργό τιμόνι της γριάς Γερμανίδας.
                                          Πλέον έχω αποδεχτεί πως είναι πολύ ανώτερα από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

                                          Ακόμη και τώρα 10.000 χλμ μετά δεν έχω γλυστριματα πουθενά, φαίνεται να έχει καλό δείκτη φθοράς.

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            w202-amg @vagkirk last edited by

                                            @vagkirk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            οση το αυτοκίν

                                            Δεν έχω την καλύτερη άποψη για το w203 ειδικά στη βροχή. Η έντονα τροποποιημένη w202 μπορει να οδηγείται σε ταξίδι στο 90-95% της πρόσφυσης συνεχώς σαν να οδηγάς σε βιντεοπαιχνίδι.
                                            Ενδεικτικά με φαλακρά conti pc6 η w202 κοφτές κατηφορικές στροφές με γυαλί άσφαλτο βρεγμένη τις παίρνει έως και 15-20χαω πιο γρήγορα απο την επίσης εντονα τροποποιημενη w203 με νέα κόντι PC7 .
                                            Τα 15-20χαω σε αυτές τις στροφές δεν είναι η πραγματική διαφορά σε πρόσφυση.....αλλά η διαφορά στην αίσθηση και η αυτοπεποίθηση ότι δεν θα φύγεις απέναντι.
                                            υ.γ. δεν θες να δεις χάσμα που υπήρχε όταν το w203 είχε bridg re002........ τα φόρεσα στο w202 μετά και τα φαγε κανονικά χωρίς επικίνδυνες στιγμές.

                                            Συμπέρασμα, το w203 έχει δύο διαφορετικούς τύπους ανάρτησης μπροστα-πισω ,στο στεγνό είναι οκ και σε πίστα είναι πιο γρήγορο από το w202 αλλά σε βρεγμένο ή δρόμο δημόσιας -χρήσης είναι μάπα. Δεν μπορείς να πάρεις μια στροφή τέρμα χωρίς να διορθώνεις με το τιμόνι. Το w202 μένει στον αρχικό υπολογισμό ο οποίος είναι ολόσωστος.
                                            Το esp είναι για κλάμματα ίσως και επικίνδυνο όταν οδηγάς σε αργές στροφές και θες ήπιο γλίστρημα.
                                            Αν δεν είχα την w202 ναι είναι τούμπανο το w203!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 138 / 146
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr