-
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.
Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.
Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.
Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.
Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.
Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.
-
@roadtrip said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα κ από μένα! Σε ford focus mk4 1.5 βενζίνη με το αυτόματο κιβώτιο έφτασε η ώρα για την πρώτη αλλαγή ελαστικών (215/50/17) . 30000κμ και 4 σχεδόν χρόνια βγάλανε τα προηγούμενα εργοστασιακά continental eco contact 6. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος με τα συγκεκριμένα κυρίως σε στεγνό γιατί στο βρεγμένο υστερούν αλλά με καλή οικονομία αν και δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα όπως διαπιστώνω. Έχω ήδη μια προσφορά για Bridgestone Turanza και τα ultra contact ενώ κοιτάω και τα premium contact 7 για καλύτερη συμπεριφορά. Έχει κάποιος κάποια πρόταση για τα παραπάνω ή και κάτι διαφορετικό?
Χρησιμοποιείται κυρίως για μεγάλες αποστάσεις και ενίοτε ανήσυχη οδήγηση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Εχω την ίδια διάσταση σε άλλο αυτοκίνητο και έχω να πω τα καλύτερα για το Premium Contact 7.
Δουλεύει και κρύο, και αδιαφορεί για τον αν ο δρόμος είναι βρεγμένος ή στεγνός.
Επίσης πάει άριστα και σε γυαλισμένη άσφαλτο.
Για τα bridgestone δεν έχω γνώμη.
Τα ultra contact είναι generic σειρά, και είναι υποδεέστερα από τα Premium Contact 7.
Αν δεν κάνω λάθος, και το αυτοκίνητό σου είναι αυτό με τα 150 άλογα, θα κοιτούσα και για sport σειρές ελαστικών. -
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.
Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.
Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.
Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.
Οι μεταξωτοι πισινοι θελουν και μεταξωτα βρακια αγαπητε, ακομα και αυτα φθειρονται γρηγορα.
-
Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Τι να το κάνω το σπορ ελαστικό σε αυτοκίνητο που κάνει διαδρομές σε ΕΟ? Θέλω το πιο ήσυχο.
Τι να το κάνω το λάστιχο αντοχής στο MX5 που στην 5ετια δε θα κάνει ούτε 20000χλμ? Θέλω το πιο σπορ και ας κάνει θόρυβο.
Τι να τα κάνω τα μαλακά πλαϊνά όταν κινούμαι μόνο μέσα στην πόλη και πατάω λακούβες και κράσπεδα;Οπότε οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται για τις εκάστοτε ανάγκες.
Για μένα σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης μετράει το ποσό καλά φρενάρει, πόσο καλό είναι στη βροχή, πόσο ήσυχο και πόσο αντέχει. Όλα τέλεια δε θα τα κάνει κανένα οπότε θα πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία και ας κάνει το χειρότερο χρόνο σε τεστς. -
+1000 σε οτι εχουν γραψει ο Αλεξ, Φανης και Ηλιας. Ετσι οπως παει κουβεντα +1000 και σε αυτα που θα πουν στη συνεχεια για το θεμα.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.
Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.
Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.
Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.
Οι μεταξωτοι πισινοι θελουν και μεταξωτα βρακια αγαπητε, ακομα και αυτα φθειρονται γρηγορα.
Επειδη τιποτα στη ζωη δεν ειναι ασπρο ή μαυρο, αλλα υπαρχουν διακυμανσεις, κατι που μαλλον ειναι πολυ δυσκολο να γινει αντιληπτο καθως θεωρεις οτι σπορ ελαστικα πρεπει να φορουν μονο οσοι μπαινουν σε πιστα και κανουν χρονους, δεν συνεχιζω αλλο. Οσοι θελουν να καταλαβουν καταλαβαινουν. Και αυτο κανει και το καταναλωτικο κοινο απ'ο,τι φαινεται που προτιμα ισοροροπημενα ελαστικα σαν τα ps5 που δεν υστερουν σε τιποτα παρα ελαστικα σαν τα pz που σε καποιους τομεις ειναι 1% καλυτερα και σε διαρκεια ειναι 30-40% κατω. Γι'αυτο και η michelin εχει 5πλασιες πωλησεις απ'την pirelli.
Αυτα και ραντεβου στα Μεγαρα και στις Σερρες. -
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.
Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.
Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.
Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.
Οι μεταξωτοι πισινοι θελουν και μεταξωτα βρακια αγαπητε, ακομα και αυτα φθειρονται γρηγορα.
Επειδη τιποτα στη ζωη δεν ειναι ασπρο ή μαυρο, αλλα υπαρχουν διακυμανσεις, κατι που μαλλον ειναι πολυ δυσκολο να γινει αντιληπτο καθως θεωρεις οτι σπορ ελαστικα πρεπει να φορουν μονο οσοι μπαινουν σε πιστα και κανουν χρονους, δεν συνεχιζω αλλο. Οσοι θελουν να καταλαβουν καταλαβαινουν. Και αυτο κανει και το καταναλωτικο κοινο απ'ο,τι φαινεται που προτιμα ισοροροπημενα ελαστικα σαν τα ps5 που δεν υστερουν σε τιποτα παρα ελαστικα σαν τα pz που σε καποιους τομεις ειναι 1% καλυτερα και σε διαρκεια ειναι 30-40% κατω. Γι'αυτο και η michelin εχει 5πλασιες πωλησεις απ'την pirelli.
Αυτα και ραντεβου στα Μεγαρα και στις Σερρες.Αν δεν εχεις κενα μνημης, τις πιστες εσυ τις εβαλες στην κουβετα για χλευασμο.
Στα υπολοιπα, τα 2 λαστιχα δεν τα γνωριζω και δεν εχω αποψη για αυτα, εχω ξαναγραψει οτι προτεινω μονο οτι εχω δοκιμασει και οχι τι εχω διαβασει, η αναφορα μου ηταν μονο στο οτι οταν ζηταμε σπορ επιδοσεις το κριτηριο μακροζωια δε μπορει να μπαινει στην εξισωση.
Συνεχιζοντας αγαπητε πραγματι τα εξειδικευμενα ελαστικα λιγοι μπορουν να τα εκμεταλλευτουν, αυτοι θα τα πληρωσουν και ας βγαζουν 15000κμ, οι υπολοιποι που γνωριζουν τις δυνατοτητες τους πανε σε κατι περισσοτερο συντηρητικο και πολλαπλων χρησεων, αυτοι λογικο να κοιτανε το βαθμο φθορας.
Τελευταια κατηγορια αυτοι που νομιζουν οτι μπορουν να κανουν παππαδες αλλα η πραγματικοτητα τους διαψευδει, αυτοι ας φορεσουν και ρουλεμαν και φθορα δεν θα εχουν και παντιλικια με μικρη ταχυτητα θα κανουν. -
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.
Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.
Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.
Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.
Οι μεταξωτοι πισινοι θελουν και μεταξωτα βρακια αγαπητε, ακομα και αυτα φθειρονται γρηγορα.
Επειδη τιποτα στη ζωη δεν ειναι ασπρο ή μαυρο, αλλα υπαρχουν διακυμανσεις, κατι που μαλλον ειναι πολυ δυσκολο να γινει αντιληπτο καθως θεωρεις οτι σπορ ελαστικα πρεπει να φορουν μονο οσοι μπαινουν σε πιστα και κανουν χρονους, δεν συνεχιζω αλλο. Οσοι θελουν να καταλαβουν καταλαβαινουν. Και αυτο κανει και το καταναλωτικο κοινο απ'ο,τι φαινεται που προτιμα ισοροροπημενα ελαστικα σαν τα ps5 που δεν υστερουν σε τιποτα παρα ελαστικα σαν τα pz που σε καποιους τομεις ειναι 1% καλυτερα και σε διαρκεια ειναι 30-40% κατω. Γι'αυτο και η michelin εχει 5πλασιες πωλησεις απ'την pirelli.
Αυτα και ραντεβου στα Μεγαρα και στις Σερρες.Αν δεν εχεις κενα μνημης, τις πιστες εσυ τις εβαλες στην κουβετα για χλευασμο.
Στα υπολοιπα, τα 2 λαστιχα δεν τα γνωριζω και δεν εχω αποψη για αυτα, εχω ξαναγραψει οτι προτεινω μονο οτι εχω δοκιμασει και οχι τι εχω διαβασει, η αναφορα μου ηταν μονο στο οτι οταν ζηταμε σπορ επιδοσεις το κριτηριο μακροζωια δε μπορει να μπαινει στην εξισωση.
Συνεχιζοντας αγαπητε πραγματι τα εξειδικευμενα ελαστικα λιγοι μπορουν να τα εκμεταλλευτουν, αυτοι θα τα πληρωσουν και ας βγαζουν 15000κμ, οι υπολοιποι που γνωριζουν τις δυνατοτητες τους πανε σε κατι περισσοτερο συντηρητικο και πολλαπλων χρησεων, αυτοι λογικο να κοιτανε το βαθμο φθορας.
Τελευταια κατηγορια αυτοι που νομιζουν οτι μπορουν να κανουν παππαδες αλλα η πραγματικοτητα τους διαψευδει, αυτοι ας φορεσουν και ρουλεμαν και φθορα δεν θα εχουν και παντιλικια με μικρη ταχυτητα θα κανουν.Moνο που εμεις δε μιλουσαμε για ειδικα ελαστικα οπως pilot sport cup, p zero trofeo ή eagle f1 supersport αλλα για καθημερινα ελαστικα με σπορ προσανατολισμο, που φορανε κατα κορον καθημερινα αυτοκινητα που θελουν λιγο πιο σπορ αισθηση απ'τα touring ελαστικα. Καμια σχεση λοιπον.
-
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.
Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.
Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.
Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.
Οι μεταξωτοι πισινοι θελουν και μεταξωτα βρακια αγαπητε, ακομα και αυτα φθειρονται γρηγορα.
Επειδη τιποτα στη ζωη δεν ειναι ασπρο ή μαυρο, αλλα υπαρχουν διακυμανσεις, κατι που μαλλον ειναι πολυ δυσκολο να γινει αντιληπτο καθως θεωρεις οτι σπορ ελαστικα πρεπει να φορουν μονο οσοι μπαινουν σε πιστα και κανουν χρονους, δεν συνεχιζω αλλο. Οσοι θελουν να καταλαβουν καταλαβαινουν. Και αυτο κανει και το καταναλωτικο κοινο απ'ο,τι φαινεται που προτιμα ισοροροπημενα ελαστικα σαν τα ps5 που δεν υστερουν σε τιποτα παρα ελαστικα σαν τα pz που σε καποιους τομεις ειναι 1% καλυτερα και σε διαρκεια ειναι 30-40% κατω. Γι'αυτο και η michelin εχει 5πλασιες πωλησεις απ'την pirelli.
Αυτα και ραντεβου στα Μεγαρα και στις Σερρες.Αν δεν εχεις κενα μνημης, τις πιστες εσυ τις εβαλες στην κουβετα για χλευασμο.
Στα υπολοιπα, τα 2 λαστιχα δεν τα γνωριζω και δεν εχω αποψη για αυτα, εχω ξαναγραψει οτι προτεινω μονο οτι εχω δοκιμασει και οχι τι εχω διαβασει, η αναφορα μου ηταν μονο στο οτι οταν ζηταμε σπορ επιδοσεις το κριτηριο μακροζωια δε μπορει να μπαινει στην εξισωση.
Συνεχιζοντας αγαπητε πραγματι τα εξειδικευμενα ελαστικα λιγοι μπορουν να τα εκμεταλλευτουν, αυτοι θα τα πληρωσουν και ας βγαζουν 15000κμ, οι υπολοιποι που γνωριζουν τις δυνατοτητες τους πανε σε κατι περισσοτερο συντηρητικο και πολλαπλων χρησεων, αυτοι λογικο να κοιτανε το βαθμο φθορας.
Τελευταια κατηγορια αυτοι που νομιζουν οτι μπορουν να κανουν παππαδες αλλα η πραγματικοτητα τους διαψευδει, αυτοι ας φορεσουν και ρουλεμαν και φθορα δεν θα εχουν και παντιλικια με μικρη ταχυτητα θα κανουν.Moνο που εμεις δε μιλουσαμε για ειδικα ελαστικα οπως pilot sport cup, p zero trofeo ή eagle f1 supersport αλλα για καθημερινα ελαστικα με σπορ προσανατολισμο, που φορανε κατα κορον καθημερινα αυτοκινητα που θελουν λιγο πιο σπορ αισθηση απ'τα touring ελαστικα. Καμια σχεση λοιπον.
Δεν εχω να προσθεσω κατι παραπανω, καλο σας βραδυ.
-
Pirelli p6 που έτυχε μια φορά ήταν...... Επικίνδυνα
Hankook χειμερινά βραβείο επικίνδυνοτητας.
Φίλος μου έχει κόλλημα με τα pirelli.
Πάντως από conti,michelin, Bridgestone δεν έχω φάει άσχημο πούλημα σε στροφή ή φρενάρισμα .....ναι το κυνηγάω στο βρεγμένο,Μ αρέσει περισσότερο από το στεγνό και εκεί μεγεθύνονται όλες οι διαφορές.
Στο στεγνό και λάστιχο 20 χρόνων καμμένο κακήν κακώς θα στρίψει. -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Pirelli p6 που έτυχε μια φορά ήταν...... Επικίνδυνα
Eαν μιλάς για τα παλιά (προ 10-12 ετών), τα είχα οδηγήσει σε 2 bmw και ήταν άθλια ελαστικά, από τα χειρότερα που έχω οδηγήσει. Για πολλά χρόναι έβγαζε χάλια ελαστικά (με ελάχιστες εξαιρέσεις στα σουπερ σπορ). Πλέον έχει επανέλθει δυναμικά από αυτά που διαβάζω και έχω διαπιστώσει στα δικά μου. Ίδωμεν....
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Pirelli p6 που έτυχε μια φορά ήταν...... Επικίνδυνα
Eαν μιλάς για τα παλιά (προ 10-12 ετών), τα είχα οδηγήσει σε 2 bmw και ήταν άθλια ελαστικά, από τα χειρότερα που έχω οδηγήσει. Για πολλά χρόναι έβγαζε χάλια ελαστικά (με ελάχιστες εξαιρέσεις στα σουπερ σπορ). Πλέον έχει επανέλθει δυναμικά από αυτά που διαβάζω και έχω διαπιστώσει στα δικά μου. Ίδωμεν....
Ναι παλιά. Όλοι αν φάμε μια φόλα από μοντέλο μιας εταιρείας, τραβάμε οριστικό Χ σε όλη την εταιρεία.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Pirelli p6 που έτυχε μια φορά ήταν...... Επικίνδυνα
Eαν μιλάς για τα παλιά (προ 10-12 ετών), τα είχα οδηγήσει σε 2 bmw και ήταν άθλια ελαστικά, από τα χειρότερα που έχω οδηγήσει. Για πολλά χρόναι έβγαζε χάλια ελαστικά (με ελάχιστες εξαιρέσεις στα σουπερ σπορ). Πλέον έχει επανέλθει δυναμικά από αυτά που διαβάζω και έχω διαπιστώσει στα δικά μου. Ίδωμεν....
Ναι παλιά. Όλοι αν φάμε μια φόλα από μοντέλο μιας εταιρείας, τραβάμε οριστικό Χ σε όλη την εταιρεία.
Εννοείται αυτό, η άσχημη εμπειρία δημιουργεί προκατάληψη προς την εταιρεία. Τα ίδια έπαθα κι εγώ με την Bridgestone πριν χρόνια. Αναθεώρησα ~15 χρόνια μετά (και αρκετά ζευγάρια Michelin/Conti στο ενδιάμεσο) με τα Turanza T005A στο CX-30.
-
Καλημέρα σε όλους. Ήθελα να δώσω ένα update για τα ελαστικά που είχα φορέσει τέλη Σεπτέμβρη του '24. Ling long sport master 205/55/R16. Έφτασαν τα 13k km και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τόσο στο στενό όσο και στο βρεγμένο. Το αυτοκίνητο είναι Ford Mondeo 2004 με υγραέριο (το αναφέρω για το πρόσθετο βάρος). Επειδή ξεκίνησα εργασία σε νέο εργοδότη που παρέχει εταιρικό, δεν θα συνεχίσω να βάζω km με τους ίδιους ρυθμούς, καθώς το αυτοκίνητο θα κινείται Σ/Κ (με έμφαση στο Κ για καμιά 80 km πιο περιαστικής διαδρομής). Όταν καταφέρω, θα πάω να κάνω τα μπρος πίσω. Σε επόμενο post θα αναφερθώ στα ελαστικά του εταιρικού Suzuki swift του 2007 (firestone 185/60/R15).
-
Πάμε λοιπόν στα Firestone... Έχουν περίπου 30k σε περίπου 3 χρόνια και 3 μήνες. Οπτικά, φαίνονται ok. Σε σβέλτες εκκινήσεις γλιστρούν (σπινιάρουν), ενώ στους φανταστικούς μας δρόμους, το αυτοκίνητο φεύγει με τα 4 αν φρενάρεις απότομα. Δεν έχω καταλήξει αν η όλη συμπεριφορά που αποκομίζω προέρχεται από τα ελαστικά, το αυτοκίνητο (ελαφρύ + στήσιμο) ή συνδυασμό αυτών. Η εναλλακτική θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι είμαι κρυφοκάγκουρας και βρήκα ευκαιρία να του πιω το αίμα κάνοντας καφριλίκια (με τη νεκροφόρα το Mondeo, όσο και να είναι μπαίνεις σε πιο ταξιδιάρικο mood)... Πάντως ως ελαστικά βολεύουν για τοποθέτηση της ουράς με γλυκό γλίστρημα και προειδοποιούν (το σημαντικότερο). Αν κάποιος έχει αυτά τα ελαστικά, θα εκτιμούσα μια εικόνα για τη km αντοχή τους.
-
Αν ειναι τα roadhawk τα φορούσε το astra μου σε 205/55/16 όταν το πήρα μεταχειρισμένο. Είχαν γύρω στις 10.000km τότε. Προσωπικά δεν εχω βάλει ποτέ ελαστικό μη premium κατασκευαστή, αλλα τα συγκεκριμένα πραγματικά ηταν ευχάριστη έκπληξη. Είναι πολύ κοντά με τα t005 , που φοραω στο μικρό σε σημείο που κάποιος μη απαιτητικός οδηγός θεωρώ ότι δε θα καταλάβει διαφορά. Εμένα στα 25.000km το ένα σχιστηκε στο πλαϊνό οπότε τα πέταξα και τα τέσσερα. Αν κρίνω απο τα t005 που φοραω στο μικρό θεωρώ πάντως οτι δεν ειναι το δυνατό τους σημείο η μακροζωία
-
@thodoris91 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Αν ειναι τα roadhawk τα φορούσε το astra μου σε 205/55/16 όταν το πήρα μεταχειρισμένο. Είχαν γύρω στις 10.000km τότε. Προσωπικά δεν εχω βάλει ποτέ ελαστικό μη premium κατασκευαστή, αλλα τα συγκεκριμένα πραγματικά ηταν ευχάριστη έκπληξη. Είναι πολύ κοντά με τα t005 , που φοραω στο μικρό σε σημείο που κάποιος μη απαιτητικός οδηγός θεωρώ ότι δε θα καταλάβει διαφορά. Εμένα στα 25.000km το ένα σχιστηκε στο πλαϊνό οπότε τα πέταξα και τα τέσσερα. Αν κρίνω απο τα t005 που φοραω στο μικρό θεωρώ πάντως οτι δεν ειναι το δυνατό τους σημείο η μακροζωία
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ναι, Roadhawk είναι.
-
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.
Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.
Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;
H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.
Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.
Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htmΤα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.
Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.
Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!
Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!
Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.
Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.Αν αναφέρεσαι σε πωλήσεις. η πρώτη εταιρεία στον κόσμο είναι η Bridgestone.
Δεν είμαι μέτοχος για να θίγομαι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Το PZ4 ήταν το κορυφαίο για χρόνια και τώρα το PZ5 διεύρυνε την διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το λέω εγώ, οι μετρήσεις το λένε. Το ότι εσύ άκουσες κάτι από κάποιον και για αυτό αποφεύγεις τα Pirelli είναι στα όρια του αστείου.ΥΓ 1: Και να φανταστείς δεν φοράω αυτή τη στιγμή Pirelli σε κάποιο από τα αυτοκίνητά μου, για να αποδώσεις αυτήν την συμπάθεια σε confirmation bias. Αφού είναι η αλήθεια όμως, να μην το πω; Τα νούμερα είναι στο link που παρέθεσα.
ΥΓ 2: Το Nero είναι ένα παλιό και ξεπερασμένο λάστιχο. Ούτε εγώ δεν θα το πρότεινα.
H michelin ειναι πρωτη με πολυ μικρη διαφορα απ'τι bridgestone.
Κι επειδη ασχολεισαι πολυ με τα τεστς, εδω μια συγκριση των ps5 με τα pz4. Στις περισσοτερες κατηγοριες ειναι μπροστα τα ps5 και επισης βγαζουν 50.000 χλμ ενω τα pz4 βγαζουν 31.000, 40% κατω δηλαδη.
Και καθομαστε και μιλαμε στα σοβαρα ποιο ειναι πιο ολοκληρωμενο ελαστικο απ'τα δυο για καθημερινο σπορ αυτοκινητο, οταν το ενα βγαζει σχεδον τα μισα χλμ απ'το αλλο χωρις να υπερτερει και πουθενα, τουλαχιστον σε αξιοσημειωτο βαθμο.
https://www.tyrereviews.com/Compare/Pilot-Sport-5-VS-P-Zero-PZ4.htmΑν λοιπον τα pz5 εχουν σοβαρη βελτιωση σε αντοχη στο χρονο, το ξανασυζηταμε. Ως τοτε ειναι αστειο να βγαζεις τετοια απολυτα συμπερασματα για ελαστικο, ξαναγραφω, 3 μηνων στην αγορα, βασει ενος τεστ που δεν μιλα καν για αντοχη και δεν περιλαμβανει καν τα ps5.
Tο PZ4 ήταν εποχής PS4, από το οποίο ήταν καλύτερο. Το αστείο είναι να το συγκρίνεις με το καινούριο PS5, ενώ έχει κυκλοφορήσει το PZ5, που όπως είδες παραπάνω είναι καλύτερο σχεδόν παντού.
-
Μόλις ανακοινώθηκαν και τα αναμενόμενα Michelin CrossClimate 3:
https://www.autoblog.gr/2025/05/20/parousiastike-to-michelin-crossclimate-3/
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]