Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 13
    • Best 8
    • Groups 0

    Johnny1

    @Johnny1

    21
    Reputation
    2
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Johnny1 Unfollow Follow

    Best posts made by Johnny1

    • RE: Renault Captur II

      +2 για το Captur lpg.

      Λόγω δουλειάς (δουλεύω σε κεραίες κινητής και TV στα βουνά..) έχω νοικιάσει κατα καιρούς 2 από αυτά με χειροκίνητο κιβώτιο.
      Μικρό εξωτερικά SUV, χωρίς σοβαρούς περιορισμούς στους εσωτερικούς χώρους.
      Ελαφρύ, με ικανό υψος απο το έδαφος, οπότε και ανεβαίνει χωμάτινες ανηφόρες (με κοτρώνες) απροβλημάτιστα.
      Βγάζει 100 άλογα με υγραέριο, ενώ με βενζίνη έχει 90 άλογα.
      Συστήνεται μόνιμη χρήση με υγραέριο και για οικονομία και για επιδόσεις.
      Αν φουλάρεις και τα 2 ντεπόζιτα ξεκινάς από Αθήνα και ξαναγεμίζεις στη Βουλγαρία.
      Ενδεικτικά, σε ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα με επιστροφή και 30 χλμ ανέβα κατέβα σε χωματόδρομο, κάψαμε περί τα 40 € μόνο υγραέριο...
      Αν θυμάμαι καλά η μέση κατανάλωσή του ήταν περίπου στα 7,2L/100km.
      Από επιδόσεις δεν θα σας λείψει κάτι, αλλά δεν θα σας συνεπάρει κιόλας.
      Πιο απλά, δεν θα σας σπάσει τα νεύρα μέσα στη πόλη, "ακούει" στο γκάζι με τη μία, το turbo βοηθά στις ρεπρίζ και τα προσπεράσματα σε επαρχιακό δρόμο. Αν το "κυνηγήσετε" θα μπείτε στον κόφτη για πλάκα.
      Στο δρόμο είναι αρκετά σταθερό μέχρι τα 130-140 για οποιονδήποτε οδηγό.
      Μπορείς να πηγαίνεις εθνική και με 160+, αλλά το αυτοκίνητο "σου λέει" μόνο του πως δεν είναι για τέτοια.
      Μην ξεχνάτε πως μιλάμε για SUV με αρκετό ύψος από το έδαφος και λάστιχα με μεγάλο προφίλ.
      Δεν είναι golf ή 308.
      Τα φρένα του είναι πολύ ικανά και επαρκούν ακόμη και σε καταστάσεις πανικού.
      Πολύ τίμια και όμορφη επιλογή, ιδίως αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα και τον εξυπηρετεί το υγραέριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ

      Καλησπέρα στην παρέα!
      Αγόρασα μεταχειρισμένο από τον αδερφό μου ένα suzuki sx4 του 2007 με 108.000χλμ.
      Είναι 4χ4 με τους 107Hp και ταμπούρα πίσω.
      Το αυτοκίνητο το ήξερα, είναι λίγο μουλάρι... (το οδηγούσα και γω μερικές φορές), και δεν είχε παρουσιάσει ποτέ "ξεκούδουνα" προβλήματα.
      Η χρήση που του έκαναν ήταν αρκετή πόλη, κάποια ταξίδια και διακοπές.
      Το αυτοκίνητο δεν έκανε ποτέ χώμα, εκτός από περιπτώσεις που έπρεπε κάποιος 1 φορά το χρόνο να φτάσει σε καμιά παραλία...
      Ο συμπλέκτης θα αλλαχθεί τώρα από μένα στις 111.000χλμ, μιας και αρχίζει να δυστροπεί-πατινάρει αν τον αφήσεις απότομα.
      Κόστος σε αξιόπιστο συνοικιακό συνεργείο που έχει χρόνια εξειδίκευση σε Suzuki
      Αλλαγή σετ συμπλέκτη μαζί με αλλαγή μίας τσιμούχας στο κιβώτιο εκεί που βγαίνει το δεξί ημιαξόνιο: 470€ με απόδειξη.
      Σε εξουσιοδοτημένο μου ζητάνε 550 μόνο για το συμπλέκτη...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Μεταχειρο τερας αξιοπιστιας , υπαρχει ;

      Αν μιλάμε για αξιόπιστη αγορά, ξεχνάμε τους περισσότερους μαντράδες γιατί το 70-80% των αυτοκινήτων που πουλάνε είναι επιστροφές από νοικιάρικα, leasing και εισαγωγής μτχ.

      Άρα πάμε σε αγορά από ιδιώτη με τα χρήματα κασέρι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????

      Στα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου βάζω τις μισές φορές 95αρα και τις υπόλοιπες 98αρα ή 100αρα.
      Εχω σταμπάρει 5-6 συγκεκριμένα πρατήρια shell και BP (κάποια είναι εταιρικά) κοντά στο σπίτι και στη δουλειά, οπότε προγραμματίζω να βάζω από κεί.
      Τα συγκεκριμένα είναι τσεκαρισμένα από χρόνια και είναι ΟΚ.
      Η 100αρα είναι λίγο ρίσκο όταν είναι ακριβές οι τιμές της βενζίνης, γιατί παίζει να είναι πολυκαιρισμένη ή και νοθευμένη με 95αρα.
      Οπότε την 100αρα μόνο από τσεκαρισμένο πρατήριο.
      Στα αυτοκίνητα η 98αρα και η 100αρα έχει διαφορές στις χαμηλές στροφές και στην ελαστικότητα του κινητήρα. Πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, που φυσικά δεν υπερκαλύπτει την διαφορά τιμής.

      Στη μοτοσυκλέτα βάζω 80% 98αρα ή 100αρα.
      Η Μοτό έχει λόγο συμπίεσης 12,5:1 και κόκκινο στις 14.000RPM.
      Οι διαφορές εκεί είναι άμεσα αντιληπτές και σίγουρα δεν είναι θέμα ανθυποβολής...

      Ολα τα παραπάνω ΠΑΝΤΑ από συγκεκριμένα-τσεκαρισμένα πρατήρια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ

      @tesa54 said in SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ:

      σε ποια περιοχή είναι το συνεργείο που θα πας Κορυδαλλό - Γαλάτσι ;

      Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση..
      Στη Μεταμόρφωση είναι, απέναντι από το νεκροταφείο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Renault Captur II

      @babisstinson said in Renault Captur II:

      Χρήσιμο Review.

      Ελπίζω να βάλουν και στο Captur τον κινητήρα της Dacia με τον ECO-G 140 άλογα LPG.

      Συμφωνώ με 1000....
      Αλλά θα βγεί ακριβό.

      Σε συνέχεια του παραπάνω mini review που έκανα, έχει να κάνει και από πιο αυτοκίνητο προέρχεσαι.
      Π.χ. Ο φίλος που πριν είχε Leon, θα χαλαστεί μετά τα 130χλμ με σχεδόν οποιοδήποτε SUV.
      Εγώ ας πούμε, θα προτιμούσα την έκδοση με τα 140 άλογα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ SUV για προσωπική χρήση. Το captur όμως δεν με χάλασε καθόλου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????

      @alexandros-k said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:

      @johnny1 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:

      Οι διαφορές εκεί είναι άμεσα αντιληπτές και σίγουρα δεν είναι θέμα ανθυποβολής...

      Ολα τα παραπάνω ΠΑΝΤΑ από συγκεκριμένα-τσεκαρισμένα πρατήρια.

      Οπως λεμε ανθυπολοχαγός ? 😊
      Κατα τα άλλα συμφωνω με το ποστ σου σε γενικες γραμμες . Να προσθεσω οτι η διαφορά με την 100αρα φαινεται και στις ψηλες στροφες . Και φυσικα αναλογα το μοτερ

      Οπως λέμε έχω αλεξιπτωτα τζάμια 😊
      Εχεις δίκιο! κανείς δεν είναι άσφαλτος ! 😀

      Σόρρυ παιδιά που σας έβγαλα τα μάτια.. το βλέπω και γελάω!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Γνώμες για Αμορτισερ oem (Μαύρη σειρά)

      @georgemit said in Γνώμες για Αμορτισερ oem (Μαύρη σειρά):

      Ψάχνω κι εγώ για το Ν Line, κίτρινα Κoni ή bilstein b6 για οοοοταν έρθει η ώρα. Δυστυχώς δε βγάζουν τίποτα, πρόσφατα βγήκαν μόνο μαύρα Monroe.

      Bilstein B6 👍 ✌ προσκυνώ!!!
      Η καλύτερη allround λύση και απίστευτη αντοχή. Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου άντεξαν πάνω από 185.000χλμ.
      Με αυτά το πούλησα....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1

    Latest posts made by Johnny1

    • RE: Μεταχειρο τερας αξιοπιστιας , υπαρχει ;

      Αν μιλάμε για αξιόπιστη αγορά, ξεχνάμε τους περισσότερους μαντράδες γιατί το 70-80% των αυτοκινήτων που πουλάνε είναι επιστροφές από νοικιάρικα, leasing και εισαγωγής μτχ.

      Άρα πάμε σε αγορά από ιδιώτη με τα χρήματα κασέρι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @roadtrip said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Καλησπέρα κ από μένα! Σε ford focus mk4 1.5 βενζίνη με το αυτόματο κιβώτιο έφτασε η ώρα για την πρώτη αλλαγή ελαστικών (215/50/17) . 30000κμ και 4 σχεδόν χρόνια βγάλανε τα προηγούμενα εργοστασιακά continental eco contact 6. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος με τα συγκεκριμένα κυρίως σε στεγνό γιατί στο βρεγμένο υστερούν αλλά με καλή οικονομία αν και δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα όπως διαπιστώνω. Έχω ήδη μια προσφορά για Bridgestone Turanza και τα ultra contact ενώ κοιτάω και τα premium contact 7 για καλύτερη συμπεριφορά. Έχει κάποιος κάποια πρόταση για τα παραπάνω ή και κάτι διαφορετικό?
      Χρησιμοποιείται κυρίως για μεγάλες αποστάσεις και ενίοτε ανήσυχη οδήγηση.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Εχω την ίδια διάσταση σε άλλο αυτοκίνητο και έχω να πω τα καλύτερα για το Premium Contact 7.
      Δουλεύει και κρύο, και αδιαφορεί για τον αν ο δρόμος είναι βρεγμένος ή στεγνός.
      Επίσης πάει άριστα και σε γυαλισμένη άσφαλτο.
      Για τα bridgestone δεν έχω γνώμη.
      Τα ultra contact είναι generic σειρά, και είναι υποδεέστερα από τα Premium Contact 7.
      Αν δεν κάνω λάθος, και το αυτοκίνητό σου είναι αυτό με τα 150 άλογα, θα κοιτούσα και για sport σειρές ελαστικών.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Γνώμες για Αμορτισερ oem (Μαύρη σειρά)

      @georgemit said in Γνώμες για Αμορτισερ oem (Μαύρη σειρά):

      Ψάχνω κι εγώ για το Ν Line, κίτρινα Κoni ή bilstein b6 για οοοοταν έρθει η ώρα. Δυστυχώς δε βγάζουν τίποτα, πρόσφατα βγήκαν μόνο μαύρα Monroe.

      Bilstein B6 👍 ✌ προσκυνώ!!!
      Η καλύτερη allround λύση και απίστευτη αντοχή. Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου άντεξαν πάνω από 185.000χλμ.
      Με αυτά το πούλησα....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Γνώμες για Αμορτισερ oem (Μαύρη σειρά)

      @ilias-a said in Γνώμες για Αμορτισερ oem (Μαύρη σειρά):

      Εαν αλλαξεις μαρκα βαλε 4αδα.

      Το ξέρω φίλε μου, αυτό είναι το σωστό.

      Τα Kayaba από αξιοπιστία είναι Γ.Τ.Π. καβάλα.
      Διαπιστωμένο και από άλλα αυτοκίνητα που είχα. Κανένα δεν έβγαλε ποτέ 50.000χλμ
      Γι αυτο και την ψάχνω με άλλες εταιρίες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1
    • Γνώμες για Αμορτισερ oem (Μαύρη σειρά)

      Καλησπέρα σε όλους,
      Αναζητώ γνώμες για τις απλες σειρές αμορτισερ που κυκλοφορούν.
      Το αυτοκίνητο είναι suzuki sx-4 του 2007 4x4 107Hp.
      Για αυτό το αυτοκίνητο ΚΑΜΜΙΑ εταιρεία δεν βγάζει αμορτισερ από τις advanced σειρες και δίνουν μόνο τα oem.
      Το αυτοκίνητο άλλαξε αμορτισερ πριν 20-25000 χλμ και μπήκαν kayaba μαύρα.
      Από αυτά τα καινούργια λοιπόν, το πίσω αριστερά αμορτισέρ χάνει λάδια και πρέπει να αλλαχθεί.
      Επιπρόσθετα το Νοέμβρη φέτος, πρέπει να περάσω ΚΤΕΟ και το πιο πιθανό είναι να με κόψουν λόγω ασυμμετρίας αν δεν κάνω κάτι.
      Θα αλλάξω και τα 2 πίσω.
      Το αυτοκίνητο δεν πάει χώμα, μόνο άσφαλτο.
      Δώστε γνώμες για μαύρα Bilstein, Sachs, Monroe ή ότι άλλο ξέρετε.
      Το ζητούμενο είναι καλό κράτημα σε άσφαλτο.

      Υπάρχει ήδη Θέμα για αναρτήσεις: https://forum.4troxoi.gr/topic/32798/τεχνικά-θέματα-βελτιώσεις-περί-αναρτήσεων/2781?page=140 Το παρόν κλειδώνεται {Admin}

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????

      @alexandros-k said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:

      @johnny1 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:

      Οι διαφορές εκεί είναι άμεσα αντιληπτές και σίγουρα δεν είναι θέμα ανθυποβολής...

      Ολα τα παραπάνω ΠΑΝΤΑ από συγκεκριμένα-τσεκαρισμένα πρατήρια.

      Οπως λεμε ανθυπολοχαγός ? 😊
      Κατα τα άλλα συμφωνω με το ποστ σου σε γενικες γραμμες . Να προσθεσω οτι η διαφορά με την 100αρα φαινεται και στις ψηλες στροφες . Και φυσικα αναλογα το μοτερ

      Οπως λέμε έχω αλεξιπτωτα τζάμια 😊
      Εχεις δίκιο! κανείς δεν είναι άσφαλτος ! 😀

      Σόρρυ παιδιά που σας έβγαλα τα μάτια.. το βλέπω και γελάω!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????

      Στα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου βάζω τις μισές φορές 95αρα και τις υπόλοιπες 98αρα ή 100αρα.
      Εχω σταμπάρει 5-6 συγκεκριμένα πρατήρια shell και BP (κάποια είναι εταιρικά) κοντά στο σπίτι και στη δουλειά, οπότε προγραμματίζω να βάζω από κεί.
      Τα συγκεκριμένα είναι τσεκαρισμένα από χρόνια και είναι ΟΚ.
      Η 100αρα είναι λίγο ρίσκο όταν είναι ακριβές οι τιμές της βενζίνης, γιατί παίζει να είναι πολυκαιρισμένη ή και νοθευμένη με 95αρα.
      Οπότε την 100αρα μόνο από τσεκαρισμένο πρατήριο.
      Στα αυτοκίνητα η 98αρα και η 100αρα έχει διαφορές στις χαμηλές στροφές και στην ελαστικότητα του κινητήρα. Πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, που φυσικά δεν υπερκαλύπτει την διαφορά τιμής.

      Στη μοτοσυκλέτα βάζω 80% 98αρα ή 100αρα.
      Η Μοτό έχει λόγο συμπίεσης 12,5:1 και κόκκινο στις 14.000RPM.
      Οι διαφορές εκεί είναι άμεσα αντιληπτές και σίγουρα δεν είναι θέμα ανθυποβολής...

      Ολα τα παραπάνω ΠΑΝΤΑ από συγκεκριμένα-τσεκαρισμένα πρατήρια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ

      Η αλλαγή έγινε.
      Πλήρες σετ συμπλέκτη Exedy με ρουλεμαν, πλατώ κλπ.
      Πετάλι βούτυρο, και η αίσθηση στην συμπλεξη-αποσύμπλεξη επανήλθε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Renault Captur II

      @babisstinson said in Renault Captur II:

      Χρήσιμο Review.

      Ελπίζω να βάλουν και στο Captur τον κινητήρα της Dacia με τον ECO-G 140 άλογα LPG.

      Συμφωνώ με 1000....
      Αλλά θα βγεί ακριβό.

      Σε συνέχεια του παραπάνω mini review που έκανα, έχει να κάνει και από πιο αυτοκίνητο προέρχεσαι.
      Π.χ. Ο φίλος που πριν είχε Leon, θα χαλαστεί μετά τα 130χλμ με σχεδόν οποιοδήποτε SUV.
      Εγώ ας πούμε, θα προτιμούσα την έκδοση με τα 140 άλογα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ SUV για προσωπική χρήση. Το captur όμως δεν με χάλασε καθόλου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Johnny1
      Johnny1
    • RE: Renault Captur II

      +2 για το Captur lpg.

      Λόγω δουλειάς (δουλεύω σε κεραίες κινητής και TV στα βουνά..) έχω νοικιάσει κατα καιρούς 2 από αυτά με χειροκίνητο κιβώτιο.
      Μικρό εξωτερικά SUV, χωρίς σοβαρούς περιορισμούς στους εσωτερικούς χώρους.
      Ελαφρύ, με ικανό υψος απο το έδαφος, οπότε και ανεβαίνει χωμάτινες ανηφόρες (με κοτρώνες) απροβλημάτιστα.
      Βγάζει 100 άλογα με υγραέριο, ενώ με βενζίνη έχει 90 άλογα.
      Συστήνεται μόνιμη χρήση με υγραέριο και για οικονομία και για επιδόσεις.
      Αν φουλάρεις και τα 2 ντεπόζιτα ξεκινάς από Αθήνα και ξαναγεμίζεις στη Βουλγαρία.
      Ενδεικτικά, σε ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα με επιστροφή και 30 χλμ ανέβα κατέβα σε χωματόδρομο, κάψαμε περί τα 40 € μόνο υγραέριο...
      Αν θυμάμαι καλά η μέση κατανάλωσή του ήταν περίπου στα 7,2L/100km.
      Από επιδόσεις δεν θα σας λείψει κάτι, αλλά δεν θα σας συνεπάρει κιόλας.
      Πιο απλά, δεν θα σας σπάσει τα νεύρα μέσα στη πόλη, "ακούει" στο γκάζι με τη μία, το turbo βοηθά στις ρεπρίζ και τα προσπεράσματα σε επαρχιακό δρόμο. Αν το "κυνηγήσετε" θα μπείτε στον κόφτη για πλάκα.
      Στο δρόμο είναι αρκετά σταθερό μέχρι τα 130-140 για οποιονδήποτε οδηγό.
      Μπορείς να πηγαίνεις εθνική και με 160+, αλλά το αυτοκίνητο "σου λέει" μόνο του πως δεν είναι για τέτοια.
      Μην ξεχνάτε πως μιλάμε για SUV με αρκετό ύψος από το έδαφος και λάστιχα με μεγάλο προφίλ.
      Δεν είναι golf ή 308.
      Τα φρένα του είναι πολύ ικανά και επαρκούν ακόμη και σε καταστάσεις πανικού.
      Πολύ τίμια και όμορφη επιλογή, ιδίως αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα και τον εξυπηρετεί το υγραέριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Johnny1
      Johnny1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr