-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Το θέμα για τον 1,33 της Τογιότα εδώ μέσα έχει πολλές σελίδες...
Ενα μοτέρ σε 2 μοντέλα με ένα πταίσμα....εδώ μιλάμε για το μοναδικό μοτέρ της Στελάντις που μπαίνει σε ΟΛΑ της τα αμάξια, πάνω από 15 μοντέλα, το οποίο διαλύεται μα μαθηματική ακρίβεια!
-
Απορώ πραγματικά που υπάρχει ακόμα κόσμος που υπερασπίζεται με πάθος την Peugeot. Μετά από όλο αυτό θα έπρεπε να κυνηγάει πελάτες με το δίκαννο.
-
@kozani76 said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πραγματικά που υπάρχει ακόμα κόσμος που υπερασπίζεται με πάθος την Peugeot. Μετά από όλο αυτό θα έπρεπε να κυνηγάει πελάτες με το δίκαννο.
-
@kozani76 said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πραγματικά που υπάρχει ακόμα κόσμος που υπερασπίζεται με πάθος την Peugeot. Μετά από όλο αυτό θα έπρεπε να κυνηγάει πελάτες με το δίκαννο.
Μην θεωρείς δεδομένο ότι το γνωρίζει όλος ο κόσμος.
Ιδέα δεν είχα κ εγώ, εδώ μέσα έμαθα για τα προβλήματα και έπειτα έκανα την "έρευνα" μου και επαληθεύτηκαν. -
Ήταν σωματική η "έρευνα"
Πρόσεχε διότι στον πέμπτο γάμο πληρώνεις τελη
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@kozani76 said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πραγματικά που υπάρχει ακόμα κόσμος που υπερασπίζεται με πάθος την Peugeot. Μετά από όλο αυτό θα έπρεπε να κυνηγάει πελάτες με το δίκαννο.
![7.png)
Δεν έχει να κάνει με ηλιθιότητα, αλλά με έλλειψη ενημέρωσης. Νομίζεις ότι όλοι μπαίνουν στα φόρουμ και στις ομάδες fb για να μάθουν για το μοντέλο που θέλουν να αγοράσουν.;
Η πλειοψηφία των αγοραστών έχει κουλά κριτήρια...
πχ. Η σύζυγος, δεν της αρέσει οποιοδήποτε αυτοκίνητο αν δεν έχει πίσω υποβραχιονιο και προβολείς ομίχλης...
μα της λέω,
ούτε το T-ROC έχει προβολείς ομίχλης....
και μου απαντά....Κι αυτά εδώ τι είναι;
Περιμένεις τώρα να γνωρίζει για pure tech κτλ
-
Εξωτερικό υποβραχιονιο πες της είναι.
-
-
Ναι καλά..... Πριτς
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
Η πλειοψηφία των αγοραστών έχει κουλά κριτήρια...
... και πλέον δεν είναι καν αγοραστές, αλλά απλοί χρήστες leasing (ειδικά στα Peugeot).
Οπότε γιατί να ασχοληθούν με εξοπλισμούς, τεχνολογίες, βλάβες κλπ;
Αυτό τους έδωσαν από τη δουλειά, αυτό οδηγούν.
Αν χαλάσει, το πανε πίσω και τους δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να φτιαχτεί. -
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
Η πλειοψηφία των αγοραστών έχει κουλά κριτήρια...
... και πλέον δεν είναι καν αγοραστές, αλλά απλοί χρήστες leasing (ειδικά στα Peugeot).
Οπότε γιατί να ασχοληθούν με εξοπλισμούς, τεχνολογίες, βλάβες κλπ;
Αυτό τους έδωσαν από τη δουλειά, αυτό οδηγούν.
Αν χαλάσει, το πανε πίσω και τους δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να φτιαχτεί.Ναι.
Αν το ποσοστό των εταιρικών πωλήσεων είναι 60% στο σύνολο της αγοράς, στην Peugeot κτλ πρέπει να είναι τουλάχιστον 70% -
Συμφέρει οικονομικά τις εταιρείες leasing να έχουν προβλήματα στα αυτοκίνητα που μισθώνουν;
-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Πάντως δεν έχω δει αντίστοιχες κινήσεις από βάγκ, μπεμβέ, τογιότα για τις αστοχίες τους.
Η τογιοτα στο θεμα των εγγυησεων ειναι κορυφη, η μπεμβε αθλια, το γκρουπ βαγκ ειναι η μοναδικη εταιρεια που πραγματικα εχω δει κατα το παρελθον σε 3-4 περιπτωσεις κατα τη διαρκεια της προγραμματισμενης συντηρησης να προκαλουν σκοπιμες φθορες π.χ. κοψιμο στα λαστιχα των μακτρων.
Το allroad c5 που πηρα από Αθήνα ,είχε στον εμπρός άξονα όλες τις φούσκες από τα μπαλάκια χαραγμένες-κομμένες με χαρτοκόπτη σε ακανόνιστα σχήματα.......... service έκανε σε αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα .
-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
Συμφέρει οικονομικά τις εταιρείες leasing να έχουν προβλήματα στα αυτοκίνητα που μισθώνουν;
Οχι. Συμφέρει όμως στο μυαλό των χέητερς που θέλουν να βγάλουν τα χρέπια τους και τα ψοφίμια τους ανώτερα που παίρνουν πινακίδες από την Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων...
-
Η αλήθεια είναι όπως πάντα κάπου στη μέση. Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας τους τα Peugeot γενικότερα. Για εμένα το πρόβλημα είναι ότι καβάλησαν το καλάμι και τιμολογουν περισσότερο από όσο αξίζουν. Ή αν θέλετε με βάση το εμφανισιακό κριτήριο και όχι την ουσία.
-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
Συμφέρει οικονομικά τις εταιρείες leasing να έχουν προβλήματα στα αυτοκίνητα που μισθώνουν;
Εξαρτάται. Η τελικη σουμα μετράει. Εαν εχουν εκπτωση 40-50% αντι για 8%, τους συμφέρει.
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Η αλήθεια είναι όπως πάντα κάπου στη μέση. Είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας τους τα Peugeot γενικότερα. Για εμένα το πρόβλημα είναι ότι καβάλησαν το καλάμι και τιμολογουν περισσότερο από όσο αξίζουν. Ή αν θέλετε με βάση το εμφανισιακό κριτήριο και όχι την ουσία.
δεν υπαρχει αληθεια στη μεση
με τις επεκτασεις και τις επιστροφες χρηματων δεχτηκαν επισημα οτι εχουν χρεπια. και μονο χρεπια.
εκτος εαν η μεση οριζεται απο τα εκατομμυρια με πιουκραπ και κρακντηζελ απο τη μια και τον μετοχο μοναχο του απο την αλλη 'που το δικο του δεν εχει παθει τιποτε'
(αλλα το πουλαει πριν βγει απο την εγγυηση) -
Από την στιγμή όμως που όπως έχει αποδειχθεί η υποστήριξη από τα συνεργεία και τις αντιπροσωπείες είναι υπεραψογη δεν νομίζω πως υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Ειδικά στην Ελλάδα που η πλειοψηφία των πωλήσεων είναι leasing λόγω και την άμεσης παροχής αυτοκινήτου αντικατάστασης δεν έχει γίνει μεγάλη ζημιά στο όνομα του ομίλου.
Ακόμη και στο εξωτερικό όμως που όπως βλέπουμε από τις πωλήσεις έχει σημειωθεί ραγδαία πτώση των πωλήσεων της Stellantis μάλλον και λόγω των θεμάτων αξιοπιστίας η αντίδραση της εταιρείας είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική.
Διάβαζα εδώ τις προάλλες για 8 χρόνια εγγύηση, goodwill και επιστροφή χρημάτων σε παλιούς πελάτες!!! που είχαν αντιμετωπίσει θέματα με τον ιμάντα κλπ.
Για εμένα αυτό δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον και για την αποκατάσταση της εικόνας του και σεβασμό προς τον πελάτη.
Αυτά ούτε η Τοyota και οι Κορεάτες δεν τα έχουν τολμήσει σε τέτοιο βαθμό που καίγονται για τη φήμη αξιοπιστίας που πουλάνε.
Το μόνο που με ενοχλεί είναι αυτό που λέει και ο @sabas_thess , το καβαλημα του καλαμιού τα τελευταία 2-3 χρόνια.
Δεν μπορεί το 2022 το νέο 308 να ξεκινάει πιο ακριβά από το πιο καλό εξοπλισμένο και με περισσότερα άλογα Golf 1.5 DSG style ή το αυτόματο Focus 1.5 st line / titanium.
Το προηγούμενο 308 ήταν μια υπερτιμια εναλλακτική πρόταση στα 18-23 χιλιάρικα με χαρακτηρα και προδιαγραφές που σε έκαναν να αγαπήσεις την μάρκα
Τα ίδια και χειρότερα μετά με τα 2008 και το νέο 3008 και μάλιστα με χαμηλότερη ποιότητα - προδιαγραφές να παίζουν ίσως και ακριβότερα από την Χ1.
Παρόμοια τα έκαναν θάλασσα και με την Opel , άλλο μεγάλο Γερμανικό όνομα που βαστούσε καλά απέναντι στα VW.
Για Fiat και ΑR δεν μιλάω καθόλου τις εξαφάνισαν από τον αυτοκινητιστικό χάρτη.
Υπέροχα αυτοκινητάκια τα 500Χ και σε λογικές τιμές από 20-25 κ με καλό εξοπλισμό , αντίστοιχα πολύ τίμια και καλή προσπάθεια και το τελευταίο Tipo.Πλέον νέκρα και στην Opel και στη Fiat, τα Astra και Corsa ήταν οι πρώτες επιλογές του μέσου υποψηφίου αγοραστή , και στον αντίποδα των μη γερμανοφιλων τα Panda , 500 , Tipo και το 500X το οποίο σάρωσε σε πωλήσεις ως Crossover - SUV σαν ένα ιταλικό Countryman, και από εκεί αντέγραψε και την επιτυχία του το VW Troc.
-
δεν το κανανε γιατι αγαπανε τον καταναλωτη
τους πεθανανε στις μηνυσεις και αναγκαστηκαν -
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
εκτος εαν η μεση οριζεται απο τα εκατομμυρια με πιουκραπ και κρακντηζελ
Μα "κρακντήζελ" βρε θεούλη; Αχαχσαχα έκλαψα αλήθεια! Τι να σου πω από όσα διαβάζω και ακούω μάλλον δίκιο έχεις.
PEUGEOT FORUM