-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΣτο δικό μου πάντως τρίφυσο, αγορασμένο καινούργιο, είχα αλλάξει 3 πολλαπλασιαστές, 2-3 βηματικά μοτέρ και maf στις πρώτες 40Κ χιλιόμετρα (και κάτι στην εξάτμιση –ζουάν;). Μετά αλλάχτηκε από σοβαρό συνεργείο κάτι στην καλωδίωση και έστρωσαν όλα, λετουργεί κανονικά ως σήμερα
-
Αυτή η εποχή των Peugeot μύριζε βενζίνη και λάδι. Με την έννοια πως ήταν αυτοκίνητα για petrolheads. Οι άντρες αγόραζαν Peugeot και οι γυναίκες Citroen
Με εξαίρεση τις μεγάλες Citroen που ήταν για οικογενειάρχες.
Τώρα μυρίζει φρου φρου και αρώματα και η Peugeot
Στο μέλλον ( σε λίγους μήνες) έρχεται το νέο 208 που θεωρώ πως επιτέλους θα είναι πολύ καλό.
Διαβάζω για χαμηλή θέση οδήγησης με μικρό ορθογώνιο τιμόνι αλά formoula 1. Και τελείως διαστημικό ταμπλό από το μέλλον με κυρτες οθόνες γύρω από τον οδηγό.
Αναβαθμισμένος κινητήρας με καδένα και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Φυσικά καλές μονώσεις και ακόμα καλύτερη συμπεριφορά.
Θα περιμένω να το πάρει με leasing o @gatoz και το σκέφτομαι σοβαρά
-
@elvet said in PEUGEOT FORUM:
κάτι στην εξάτμιση –ζουάν;)
Το ζοανακι ήταν standar όντως κάθε 40.000 περίπου, πρόκειται για πολύ μελετημένη κατασκευαστική γαλλική μα14κ1α για να κάνει το αμάξι να τρίζει σαν χρέπι μέχρι να το αλλάξεις.
-
Ερώτηση, @Ismini-Fabiatou, ίσως γνωρίζεις.
Το ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται μέσα στο κιβωτιο είναι σφραγισμένο διότι το κιβώτιο είναι υγρού τύπου;
Και αν ναι τότε υπάρχει περίπτωση να εισέλθει λαδι μέσα στο μοτέρ από κάποια ταλαιπωρημένη φλάντζα;
-
Αυτά είναι.
-
To νέο αμάξι που παράγγειλε ο Γάτος.
Επί τη ευκαιρία, μια και η Στελλάντις είναι σοβαρή εταιρεία και τα λάθη πληρώνονται νέα οδηγία.
Επιστρέφει τα χρήματα επισκευών για τους pure tech που έχουν δαπανήσει από το 2022 στο επίσημο δίκτυο οι πελάτες που ήταν εκτός εγγύησης και η εγγύηση για τους παλιούς κινητήρες πάει πλέον στα 10 χρόνια ή 180000 χλμ, αλλά θα δίνεται και εγγύηση για τα μτχ που θα πουλάνε στο επίσημο δίκτυο.
-
Για να ανακοινώνει τέτοιες οδηγίες, φαντάζομαι σε τι ποσοστό εμφανίζονται οι βλάβες...
Για μεταπώληση μετά την δεκαετία ούτε λόγος...Το μόνο θετικό είναι οτι μπορείς να κρατήσεις το πετρέλαιο σου άλλα 5 χρόνια.
-
Δεν είναι για τα πετρέλαια, εκεί με την αλλαγή της αλυσσίδας που μου την έκαναν στην εγγύηση, δεν έχω θέμα.
Το πολύ κανένα δοχείο αντ μπλού πάλι, αν και αυτό το έχουν αλλάξει στην εγγύηση.
Για αυτό υπάρχει ήδη εγγύηση 8 χρόνια 160000 χλμ αλλά μόνο για το ανταλλακτικό που έχει το μεγάλο κόστος.
Είναι μόνο για τις βενζίνες η νέα οδηγία.
Προφανώς είχαν ζημιές στις βενζίνες και επειδή πλέον ο κινητήρας αυτός έχει αλλάξει 70 % και έχει καδένα, αλλά και τα καινούργια έχουν 8 χρόνια και 160000 χλμ εγγύηση, οπότε με αυτήν την εγγύηση ανεβάζει την αξία των μτχ των και βελτιώνει την εικόνα της, ειδικά τώρα που έχει πολλά ωραία και δυνατά μοντέλα να πουλήσει.
Εν τω μεταξύ ο υβριδικός κινητήρας, δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερα θέματα, στην αρχή είχε κάτι τραντάγματα στις αλλαγές από ηλεκτρικό σε βενζίνης, αλλά το ρύθμισαν και πλέον στα τέστ παίρνει πολύ καλό βαθμό, γιατί ναι μεν καίει περισσότερο από αυτούς της Ρενώ και της Τογιότα μέσα στην πόλη, αλλά είναι πολύ καλύτερος τους στον ανοικτό δρόμο, που καίει λιγότερο και έχει ποιότητα κύλισης πολύ ανώτερη από το σφύριγμα του σιβιτι, ή τα τραντάγματα και κοψίματα του υβριδικού της Ρενώ, ενώ και οι επιδόσεις στα προσπεράσματα και σε τελικές είναι ανώτερες από τους άλλους δύο.
Η μεταπώληση μετά την 10ετία στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, σημαίνει πολύ χαμηλή τιμή αγοράς και πολλά χλμ και είναι αδιάφορο για τις εταιρείες, αφού κανείς δεν πρόκειται να ζητήσει τον λόγο, για αγορά αυτοκινήτων με χαμηλά 4ψήφια ποσά.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Η μεταπώληση μετά την 10ετία στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, σημαίνει πολύ χαμηλή τιμή αγοράς και πολλά χλμ και είναι αδιάφορο για τις εταιρείες, αφού κανείς δεν πρόκειται να ζητήσει τον λόγο, για αγορά αυτοκινήτων με χαμηλά 4ψήφια ποσά.
Αδιάφορο για τις εταιρείες σίγουρα, για τους ιδιώτες όμως?
Πως θα πουλήσει κάποιος αυτοκίνητο 10ετιας με τόσα προβλήματα και βλάβες.
Και μπορεί η αγορά του να είναι με χαμηλή τιμή αλλά οι βλάβες που διαβάζω έχουν και αυτές 4ψήφια ποσά. -
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Η μεταπώληση μετά την 10ετία στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, σημαίνει πολύ χαμηλή τιμή αγοράς και πολλά χλμ και είναι αδιάφορο για τις εταιρείες, αφού κανείς δεν πρόκειται να ζητήσει τον λόγο, για αγορά αυτοκινήτων με χαμηλά 4ψήφια ποσά.
Αδιάφορο για τις εταιρείες σίγουρα, για τους ιδιώτες όμως?
Πως θα πουλήσει κάποιος αυτοκίνητο 10ετιας με τόσα προβλήματα και βλάβες.
Και μπορεί η αγορά του να είναι με χαμηλή τιμή αλλά οι βλάβες που διαβάζω έχουν και αυτές 4ψήφια ποσά.Το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι.
Ετσι λέει η παροιμία.
Ακόμα και τώρα που η αγορά των μτχ είναι ψηλά στην Ελλάδα, οι τιμές για ένα 308 από το 2012 - 2015, χωρίς περιορισμούς χλμ, μας δίνει 39 αυτοκίνητα, ΟΛΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ, με τιμές από 7500 - 14300.
Ενώ για το 208 με λίγα ελληνικά οι τιμές είναι από 5500 έως 12300.
Φίλη πούλησε σε 2 μέρες το προηγούμενο C3 της με τα 82 άλογα του 2018 που είχε μόλις 25000 πραγματικά χλμ στα 11000.
Θεωρώ ότι κάποιος που ψάχνει προφανώς δεν θα κοίταγε τα 9 208 από τα 152 που πωλούνται που τα ζητάνε πάνω από 10000 ευρώ.
Οταν λοιπόν παίρνεις παλιά αμάξια, αναλαμβάνεις και τους κινδύνους.
Είναι ο μόνος λόγος που εγώ κρατάω τα δικά μου παλιά, αφού κάνουν λίγα χλμ γιατί ξέρω πως τα συντηρώ, από το να μπω στο ρίσκο, να αλλάξω το 20χρονο 4 σε ένα 10χρονο που πιθανόν να έχει προβλήματα και να δώσω και 3-4000 ακόμα.
-
Τουλάχιστον παραδέχονται επίσημα ότι τα μοτέρ ήταν για πέταμα.
Φανταστείτε τι μηνύσεις πρέπει να έχουν πέσει είτε μεμονωμένα είτε από σοβαρά ινστιτούτα καταναλωτών.Τουλάχιστον μια καλή κίνηση θελήσεως από πλευράς τους.
-
Η στελάντις έχει εδώ και χρόνια , και αυτή κατά τα πρότυπα του bmw premium selection (και άλλων), δικά της ελεγμένα μεταχειρισμένα με εγγύηση της εταιρίας και λοιπά. Είναι αυτό το πανευρωπαϊκό δίκτυο https://www.spoticar.co.uk/
Αλλά Ελλάδα δεν έχει , και δε ξέρω αν οι όροι της εγγύησης (όσο ασχολήθηκα επιφανειακά) , ισχύουν και για αγορά εισαγωγής στη χώρα , από τη στιγμή που ο εδώ αντιπρόσωπος δε συμμετέχει στο πρόγραμμα.
Κοινώς , καλά , τα μέτρα που ανακοινώνει η εταιρία , αλλά μέχρι στιγμής οι εδώ αντιπρόσωποι (υποθέτω ότι δεν είναι ένας), λειτουργούν με καθυστέρηση φάσης και δεν ξέρω αν ακολουθούν και εφαρμόζουν όλες τις κεντρικές οδηγίες. -
Δεν ξέρουμε αν είναι κίνηση καλής θέλησης ή εξαναγκασμού από τους νόμους της αγοράς, αλλά όπως και να έχει είναι μια πρέπον κίνηση για να σταματήσουν να ταλαιπωρούνται τουλάχιστον οικονομικά όσοι έτυχε να έχουν προβλήματα.
-
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
αλλά μέχρι στιγμής οι εδώ αντιπρόσωποι (υποθέτω ότι δεν είναι ένας),
Ένας ειναι, τουλάχιστον αναφορικά με τα προβληματικά μοτέρ (Peugeot, Citroen & Opel).
-
Πάντως δεν έχω δει αντίστοιχες κινήσεις από βάγκ, μπεμβέ, τογιότα για τις αστοχίες τους.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Πάντως δεν έχω δει αντίστοιχες κινήσεις από βάγκ, μπεμβέ, τογιότα για τις αστοχίες τους.
Αφού δεν έχουν - ειδικά τόσο μεγάλες αστοχείς - , πως να δεις τέτοιες κινήσεις. Καλά η Φαγκ έχει, αλλά σιγά μην δεις.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Πάντως δεν έχω δει αντίστοιχες κινήσεις από βάγκ, μπεμβέ, τογιότα για τις αστοχίες τους.
Η τογιοτα στο θεμα των εγγυησεων ειναι κορυφη, η μπεμβε αθλια, το γκρουπ βαγκ ειναι η μοναδικη εταιρεια που πραγματικα εχω δει κατα το παρελθον σε 3-4 περιπτωσεις κατα τη διαρκεια της προγραμματισμενης συντηρησης να προκαλουν σκοπιμες φθορες π.χ. κοψιμο στα λαστιχα των μακτρων.
-
Το θέμα για τον 1,33 της Τογιότα εδώ μέσα έχει πολλές σελίδες...
Δεν είδα να έχει αποζημίωση...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Το θέμα για τον 1,33 της Τογιότα εδώ μέσα έχει πολλές σελίδες...
Δεν είδα να έχει αποζημίωση...
Αν συμπληρωνεις λαδι δε σε αφηνει, αν στην εγγυηση το κολλησεις στον αλλαζουν τον κινητηρα. Αστοχιες παντα θα υπαρχουν.
-
Δεν διαφωνώ για τις αστοχίες, αλλά να μην φωτίζουμε μόνο κάποιες και να αφήνουμε τις άλλες στο σκοτάδι.
PEUGEOT FORUM