-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Ήθελε να μου δώσει το συγκεκριμένο. Αφού δεν έχει τίποτα.
Μάλιστα, μου είπε ότι ξέχασα μέσα το παιδικό κάθισμα της κόρης. Δεν το πήρα χαμπάρι εγώ, δεν το πήραν στο συνεργείο και εκεί που το ετοίμασαν για τον επόμενο. Μόνο όταν την πήρε έντρομος ο επόμενος συνάδελφος να το αναφέρει, καταλάβαμε ότι έχω αφήσει μια γκουμούτσα μέσα σε ένα αυτοκίνητο και δεν την είδε κανείς.Μπράβο που το ανέφεραν θα μπορούσαν να είχαν αδιαφορήσει.
Με βάση τον ανταγωνισμό πώς θα τα κατέτασσες;
-
Της έστειλα email. Γύρισα το αμάξι μετά από τρεις μέρες αντί για εβδομάδα, έχοντας διανύσει ούτε 150 χλμ. Δεν μπορούσε να μη μου πει τίποτα.
Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τα γράφω αναλυτικά μέσα. 1500+ λέξεις. Όσο πρόλαβα να το δω.
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Ήθελε να μου δώσει το συγκεκριμένο. Αφού δεν έχει τίποτα.
Μάλιστα, μου είπε ότι ξέχασα μέσα το παιδικό κάθισμα της κόρης. Δεν το πήρα χαμπάρι εγώ, δεν το πήραν στο συνεργείο και εκεί που το ετοίμασαν για τον επόμενο. Μόνο όταν την πήρε έντρομος ο επόμενος συνάδελφος να το αναφέρει, καταλάβαμε ότι έχω αφήσει μια γκουμούτσα μέσα σε ένα αυτοκίνητο και δεν την είδε κανείς.
έντρομος;
υπερβολικός ο επόμενος συνάδελφος;
εκτός αν είχες ξεχάσει και το παιδί μέσα; -
@a-d-p said in Cupra Formentor:
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Ήθελε να μου δώσει το συγκεκριμένο. Αφού δεν έχει τίποτα.
Μάλιστα, μου είπε ότι ξέχασα μέσα το παιδικό κάθισμα της κόρης. Δεν το πήρα χαμπάρι εγώ, δεν το πήραν στο συνεργείο και εκεί που το ετοίμασαν για τον επόμενο. Μόνο όταν την πήρε έντρομος ο επόμενος συνάδελφος να το αναφέρει, καταλάβαμε ότι έχω αφήσει μια γκουμούτσα μέσα σε ένα αυτοκίνητο και δεν την είδε κανείς.
έντρομος;
υπερβολικός ο επόμενος συνάδελφος;
εκτός αν είχες ξεχάσει και το παιδί μέσα;ισως ο επομενος συναδελφος προσπαθησε να βγαλει γκομενακι με το οχημα, οποτε φανταζεσαι τον τρομο του.....
-
Όντως ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα μοντέλα σαν το Formentor. Πήξαμε στα βαρετά suv με θέσφατο την χαμηλή κατανάλωση. Αναγκαστικά βέβαια λόγω πληθωρισμού αλλά οι επιλογές ποτέ δεν έβλαψαν κανέναν.
Καμία εντύπωση τα πλαστικά. Όταν η Audi έχει καταντήσει εδώ και χρόνια mainstream τι να πει ο υπόλοιπος όμιλος;
-
Η Audi είναι σαν την Merc. Κάτω από 60k πληρώνεις γελοία υπεραξία. Έβλεπα πριν λίγο δοκιμή του A3 all-street. Έχουν κόψει διζωνικο κάμερα πίσω τα καλά led για να "κρατήσουν" τιμή. Οι άνθρωποι μάλλον νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους. 1000 φορές το τιμιοτατο και σαφώς πιο καλό οδηγικά For ή το κουκλί Xceed.
-
@dettol said in Cupra Formentor:
@stefan147 said in Cupra Formentor:
Το Formentor είναι το μοναδικό γήινο αυτοκίνητο που πραγματικά ζηλεύω αυτή τη στιγμή.
Έχει φτιάξει ένας καλός φίλος ένα τρελό σπεκ με το phev 272hp σε ματ μπρονζέ και όλη τη λίστα των έξτρα πλην 4πίστονων και μπακετ καθισμάτων. Είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Πάει τον πάτο του, εάν θες είναι οικονομικό, οι χώροι είναι επαρκέστατοι και παράλληλα είναι ότι πιο κοντά σε καλό χατσμπακ οδηγικά. Αν ήταν και 4κίνητο έστω με ηλεκτρομοτέρ πίσω θα ήταν το απολύτως ιδανικό. Από μένα είναι 9.5 στα 10 εύκολα κι ας έχει κοντά 55Κ αυτό που περιγράφω.
το προβλημα ειναι η τιμη. Παντως εντυπωσιαστηκα απο τους χωρους, οπως τους περιγραφει ο δημητρης. Δεν περιμενα τοσο καλους χωρους σε τετοιο οχημα που δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο.
Οταν το ειδα στην εκθεση μου φανηκαν μικροι οι χωροι μεσα σε σχεση με το νεο Τεραμαρ (αν δεν κανω λαθος στο ονομα) το οποιο λιγο πολυ ιδια τιμη εχει και θα το προτιμουσα αυτη την στιγμη.
-
Το Terramar είναι εξωτερικά μεγαλύτερο και έχει ελαφρώς μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Εσωτερικά το For έχει περισσότερο "αέρα" παντού. Ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι είναι το For πιο "άδεια/ελαφριά" κατασκευή ή στο ιδιαίτερο εσωτερικό design του Terramar το οποίο "καταναλώνει" εσωτερικούς χώρους (ακμές/προεξοχές στα πλαστικά, φουσκωμένα καθίσματα κλπ).
-
Εντάξει, υπάρχουν κάποια υλικά που δείχνουν φθηνότερα, αλλά αυτό είναι πλέον κοινός τόπος στην κλάση, ποιο C-SUV μπορεί να καυχηθεί ότι είναι όλα άψογα; Για να μην τα πολυλογούμε, το Formentor είναι από τα ποιοτικά μοντέλα της κατηγορίας.
-
Με χάλια υλικά. Θόρυβο κύλισης. Κακή ηχομόνωση του μοτέρ. Μέτρια κάμερα. Γδούπο από την ανάρτηση. Λειψό εξοπλισμό, πού ακριβώς κρύβεται η ποιότητά του;
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
πού ακριβώς κρύβεται η ποιότητά του;
Στο marketing και τις ωραίες διαφημίσεις μάλλον...
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Με χάλια υλικά. Θόρυβο κύλισης. Κακή ηχομόνωση του μοτέρ. Μέτρια κάμερα. Γδούπο από την ανάρτηση. Λειψό εξοπλισμό, πού ακριβώς κρύβεται η ποιότητά του;
ποιο ειναι αυτο; το Φορμεντορ;
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Με χάλια υλικά. Θόρυβο κύλισης. Κακή ηχομόνωση του μοτέρ. Μέτρια κάμερα. Γδούπο από την ανάρτηση. Λειψό εξοπλισμό, πού ακριβώς κρύβεται η ποιότητά του;
Στα ίδια λεφτά ποιο είναι το καλό δηλαδή?
-
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Με χάλια υλικά. Θόρυβο κύλισης. Κακή ηχομόνωση του μοτέρ. Μέτρια κάμερα. Γδούπο από την ανάρτηση. Λειψό εξοπλισμό, πού ακριβώς κρύβεται η ποιότητά του;
Να σου πω εγώ έκανα copy-paste την περιγραφή που εσύ είχες δώσει όταν δοκίμαζες την Alfa Romeo Tonale και εκεί δε σε ενοχλούσε τίποτε από όλα αυτά.
Θα μπορούσα να συνεχίσω και με άλλα αποσπάσματα που έχεις δυο μέτρα και σταθμά
αλλά δεν πειράζει.Αν θες κατεβάζω και το απόσπασμα που αποτελεί πνευματική σου ιδιοκτησία.
Για όσους ρωτούν τώρα κανένα τεχνικό επί της ουσίας,
το Formentor έχει τα εξής κιβώτιαΜηχανικό
MQ281-6FΑυτόματο διπλού συμπλέκτη
DQ381-7F
DQ400E-6F
DQ381-7A
DQ500-7A -
Μόνο κακό δεν είναι ποιοτικα το Φορμεντορ. Μάλιστα είναι από τα ελάχιστα νέα μοντέλα που εχουν βελτιώσεις σχεδον σε όλα σε σχέση με τον προκάτοχό.
-
Το διαβασα το τεστ του Δημητρη για το Φορμεντορ 1.5. Οντως σημειωνει πολλα αρνητικα που για μενα ειναι εκπληξη δεδομενου ποσο εχει πουλησει.
Αλλα δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν εχω αποψη τι ισχυει.
-
@wantone said in Cupra Formentor:
Το διαβασα το τεστ του Δημητρη για το Φορμεντορ 1.5. Οντως σημειωνει πολλα αρνητικα που για μενα ειναι εκπληξη δεδομενου ποσο εχει πουλησει.
Αλλα δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν εχω αποψη τι ισχυει.
Είναι κουκλί και σπορ, αυτά δε φτάνουν για να πουλήσει; Όσο για την αναφορά στην Tonale, δεν πιάνει μία μπροστά στο εσωτερικό της Ιταλίδας.
-
Δεν γνωριζω οπως ειπα χωρις να εχω οδηγησει τα τελευταια μοντελα.
Παντως σε ενα Κουγκα πλαγκ ιν που μπηκα εχτες μου εκανε εντυπωση οτι παροτι σε ηλεκτρικη λειτουργεια ειχε καποιο θορυβο που σε ενα καλα ηχομονωμενο αμαξι δεν θα υπηρχε. Και γενικα μετρια πλαστικα και φαινονταν οχι καλα φτιαγμενο. πανεμορφο αμαξι κατα τα αλλα σε αυτο το ωραιο μπλε χρωμα και ο κατοχος μου εχει πει οτι ειναι πολυ γρηγορο.
Καμμια σχεση ομως με την αισθηση κατασκευης και ηχομονωση που δινει ενα πχ ΒMW.
-
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Εγώ δεν έχω χαρακτηρίσει κανένα αυτοκίνητο εδώ μέσα μπουρδέλο!
Για το Formentor δεν έχω άποψη πέραν του ότι μου αρέσει πολύ αισθητικά - οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση στην κοκορομαχία επί της ουσίας.
Όμως το ζήτημα όπως το θέτεις δεν ισχύει. Διάβασε προσεκτικά τι έγραψε ο άνθρωπος ... δεν αναφέρεται στο αμάξι αλλά στο 7άρι DSG ...
@dimsabas said in Cupra Formentor:
Σήμερα αύριο επιστρέφω πρόωρα Formentor 1.5 στην αντιπροσωπεία, για να μη σπάσει το DSG στα χέρια μου. Είναι στα τελευταία του. Με 11.500 χλμ.
Βάζω D ή R και μου το πετάει. Μόλις πατάω γκάζι, μπαίνει στο Ν και κάνει έναν έντονο κραδασμό, τραντάζεται όλο το αμάξωμα. Δύο μέρες συνεχόμενες, παραλίγο να με αφήσει στη μέση του πουθενά.Είναι δυνατόν να μην μπορούν να φτιάξουν σωστά το μπουρδ...λο; 20τόσα χρόνια κοροϊδεύουν τον κόσμο;
Και εάν όντως φοράει κάποιο προβληματικό ξηρού συμπλέκτη όπως πχ το DQ200 (όπως κι εγώ αρχικά πίστευα πριν το ποστάρισμα του waves λόγω εξοικείωσης με ομόσταυλo 1.5 eTSI 150hp DSG Golf) ο χαρακτηρισμός θα ήταν πλήρως δικαιολογημένος.
Ενδεικτικά και επειδή το ΑΙ έχει μπει πλέον στην καθημερινότητα μας το συμπέρασμα του report του Gemini για τα DQ200 είναι το εξής, ότι πλησιέστερο μπορεί να γραφτεί ευσχήμως στον χαρακτηρισμό μπ@υρδέλο.
The analysis of available research material strongly supports the conclusion that the DQ200 Direct-Shift Gearbox has historically exhibited inferior reliability compared to other transmission technologies. The primary failure points identified include the Mechatronics unit, characterized by a fragile accumulator housing prone to cracking under pressure; the clutch system, which, due to its dry clutch design, is susceptible to accelerated wear, especially in demanding driving conditions; and the Transmission Control Unit, which can experience malfunctions due to overheating and corrosion. The significant history of recalls and the explicit acknowledgements of issues by Volkswagen and Skoda further underscore the inherent reliability challenges associated with this transmission. When compared to the more robust wet-clutch DSG variants and the generally more dependable torque converter automatic transmissions, the DQ200 stands out as a less reliable option. While there are indications that newer iterations of the DQ200 may incorporate improvements aimed at addressing these issues, persistent concerns and the absence of extensive long-term reliability data suggest that caution remains advisable for potential buyers and current owners alike.
-
Από Td στην πόλη και όχι σε κακοτραχαλους δρόμους με είχε εντυπωσιάσει. Ποιότητα κύλισης, κινητήρας διαμάντι (δεν εννοώ αξιοπιστία), άμεσες αλλαγές ταχυτήτων και γενικά ένα πολύ ευχάριστο αμάξι με σπορ προσανατολισμό.
Και ένα 8+ κάτι κατανάλωση με αρκετή προσοχή και λίγο sport mode.
Η σωστή τιμή του για μένα θα ήταν -2000 από την τωρινή με το εξοπλισμό του.
Cupra Formentor