-
Για να είμαστε τίμιοι, τουλάχιστον η εδώ διαχείριση αφήνει να γράφονται όλες οι απόψεις και δεν έχει γίνει το φόρουμ hijack από ένα τσούρμο εμμονικα καθυστερημένων και μερικών χρήσιμων ηλίθιων !
-
@cirus said in TESLA FORUM:
Εδώ μέσα δεν υπάρχει κανένας οπαδός της Τέσλα , δεν έχω δει κάτι τέτοιο
Στο Facebook της Tesla ίσως αλλά αυτό συμβαίνει και με άλλες ομάδες εκεί έξω
Τα Τέσλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα για την τιμή τους σε σχέση με τι προσφέρουν κατά την γνώμη μου. Έχουν την καλύτερη διαχείριση ενέργειας και καταναλώνουν λιγότερο από οτιδήποτε άλλο με την ίδια μπαταρία παντα. Συν ότι έχουν τους καλύτερους φορτιστές που δεν θα χολοσκασεις αν θα δουλεύει ή όχι που γίνεται με τους υπόλοιπους.
Αν αφαιρέσεις τον παράγοντα τιμή και αν ήταν πιο ακριβά δεν θα τα εκθειαζα ούτε εγώ τόσο καθώς ένα κινέζικο ακόμα και στην ίδια τιμή είναι για μένα πάντα καλύτερο . Είναι και πιο όμορφα μέσα έξω και με περισσότερο εξοπλισμό
Αλλά οι 2 παράγοντες που ανέφερα είναι πόλυ σημαντικοί στην χώρα που ήμαστε που έτσι και αλλιώς δεν έχει και κάνα δίκτυο ανεπτυγμένο όπως σε άλλες χώρες. Οπότε και για μένα λόγω αυτών των 2 παραγόντων υπερτερούν συνολικά στην ζυγαριά μου και τα θεωρώ και γω τα καλύτερα μεγάλα ηλεκτρικά
Ως προς το πρώτο, εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου - τόσο εν γένει για τον ηλεκτρικό οπαδισμό και τους ευαγγελιστές του όσο και, συγκεκριμένα, για τους νεοφώτιστους ζηλωτές των τεσλα.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως, υπογραμμίζοντας όμως την φράση μεγάλα ηλεκτρικά και επισημαίνοντας τους περιορισμούς που το μέγεθος τους επιβάλει ως γενικής χρήσης οχημάτων για την στριμόκωλη Ελλάδα. πχ εάν προσωπικά έψαχνα σβέλτο δευτερότριτο αμάξι-γκάτζετ, θα προτιμούσα το 2μότορο EX30 από το M3LR AWD επί τη βάσει διαστάσεων και μόνον και ας υστερεί παντού σε σχέση με το τεσλα πλήν επιδόσεων, μεγέθους και ποιότητας κατασκευής.
Η εκτίμηση Gemini & Grok (βασισμένη στα, δυστυχώς ελλιπή, στατιστικά στοιχεία του 2023) πιθανολογεί ότι μεταξύ των εξηλεκτρισμένων νοικοκυριών της ΕΕ μόνον 1 στα 5 είναι εκείνο που δεν έχει ΚΑΙ θερμικό αμάξι για να καλύψει τις ανάγκες του. Ενδεικτικό της ακαταλληλότητας των ηλεκτρικών να εξυπηρετήσουν το σύνολο των αναγκών ενός ευρωπαϊκού νοικοκυριού και δείγμα ότι δεν μπορούν όλα να χρεώνονται στην "ελληνική ιδιαιτερότητα" των ανεπαρκών υποδομών.
Στα τέσλα τώρα πάλι, όντως ο συνδυασμός κορυφαία επιτάχυνση και ταυτόχρονα κορυφαία απόδοση και αυτονομία είναι τουλάχιστον αξιέπαινος. Το σκάλισμα των αντίστοιχων πεδίων του EV-Database είναι αποκαλυπτικό.
Από την άλλη οι διαστάσεις τους τα κάνουν ενίοτε δύσχρηστα, ενώ οι εμμονές του ελομάς με την αυτόνομη οδήγηση και τον περιορισμό κόστους εις βάρος της εργονομίας αντικειμενικά δυσλετουργικά - έχοντας μάλιστα παρασύρει ολόκληρη την αγορά προς την λάθος κατεύθυνση (πχ δεν είναι δυνατόν ρε φίλε να εξακολουθείς να πουλάς το M3P χωρίς Instrument Cluster ή HUD εν έτει 2025 και να εμένεις στις γελοιότητες της εξαφάνισης των φυσικών χειριστηρίων πουλώντας φούμαρα περί μινιμαλισμού στα χάπατα και τους τρέντιδες όταν στο Model S έχεις ενσωματώσει driver display από την πρώτη μέρα).
-
Το γεγονός ότι πολλά νοικοκυριά (όπως και το δικό μου) έχουν ΚΑΙ θερμικό μοντέλο στην κατοχή τους, σε πολλές περιπτώσεις έχει να κάνει με την οικονομική αδυναμία απόκτησης και δεύτερου ηλεκτρικού. Όχι στο ότι χρειάζεται ως καβάτζα για μακρινές αποστάσεις.
Αν είχα τα λεφτά, αύριο πρωί θα άλλαζα σε ηλεκτρικά όλα τα οχήματα της οικογένειας. -
@argyn said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Εδώ μέσα δεν υπάρχει κανένας οπαδός της Τέσλα , δεν έχω δει κάτι τέτοιο
Στο Facebook της Tesla ίσως αλλά αυτό συμβαίνει και με άλλες ομάδες εκεί έξω
Τα Τέσλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα για την τιμή τους σε σχέση με τι προσφέρουν κατά την γνώμη μου. Έχουν την καλύτερη διαχείριση ενέργειας και καταναλώνουν λιγότερο από οτιδήποτε άλλο με την ίδια μπαταρία παντα. Συν ότι έχουν τους καλύτερους φορτιστές που δεν θα χολοσκασεις αν θα δουλεύει ή όχι που γίνεται με τους υπόλοιπους.
Αν αφαιρέσεις τον παράγοντα τιμή και αν ήταν πιο ακριβά δεν θα τα εκθειαζα ούτε εγώ τόσο καθώς ένα κινέζικο ακόμα και στην ίδια τιμή είναι για μένα πάντα καλύτερο . Είναι και πιο όμορφα μέσα έξω και με περισσότερο εξοπλισμό
Αλλά οι 2 παράγοντες που ανέφερα είναι πόλυ σημαντικοί στην χώρα που ήμαστε που έτσι και αλλιώς δεν έχει και κάνα δίκτυο ανεπτυγμένο όπως σε άλλες χώρες. Οπότε και για μένα λόγω αυτών των 2 παραγόντων υπερτερούν συνολικά στην ζυγαριά μου και τα θεωρώ και γω τα καλύτερα μεγάλα ηλεκτρικά
Ως προς το πρώτο, εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου - τόσο εν γένει για τον ηλεκτρικό οπαδισμό και τους ευαγγελιστές του όσο και, συγκεκριμένα, για τους νεοφώτιστους ζηλωτές των τεσλα.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως, υπογραμμίζοντας όμως την φράση μεγάλα ηλεκτρικά και επισημαίνοντας τους περιορισμούς που το μέγεθος τους επιβάλει ως γενικής χρήσης οχημάτων για την στριμόκωλη Ελλάδα. πχ εάν προσωπικά έψαχνα σβέλτο δευτερότριτο αμάξι-γκάτζετ, θα προτιμούσα το 2μότορο EX30 από το M3LR AWD επί τη βάσει διαστάσεων και μόνον και ας υστερεί παντού σε σχέση με το τεσλα πλήν επιδόσεων, μεγέθους και ποιότητας κατασκευής.
Η εκτίμηση Gemini & Grok (βασισμένη στα, δυστυχώς ελλιπή, στατιστικά στοιχεία του 2023) πιθανολογεί ότι μεταξύ των εξηλεκτρισμένων νοικοκυριών της ΕΕ μόνον 1 στα 5 είναι εκείνο που δεν έχει ΚΑΙ θερμικό αμάξι για να καλύψει τις ανάγκες του. Ενδεικτικό της ακαταλληλότητας των ηλεκτρικών να εξυπηρετήσουν το σύνολο των αναγκών ενός ευρωπαϊκού νοικοκυριού και δείγμα ότι δεν μπορούν όλα να χρεώνονται στην "ελληνική ιδιαιτερότητα" των ανεπαρκών υποδομών.
Στα τέσλα τώρα πάλι, όντως ο συνδυασμός κορυφαία επιτάχυνση και ταυτόχρονα κορυφαία απόδοση και αυτονομία είναι τουλάχιστον αξιέπαινος. Το σκάλισμα των αντίστοιχων πεδίων του EV-Database είναι αποκαλυπτικό.
Από την άλλη οι διαστάσεις τους τα κάνουν ενίοτε δύσχρηστα, ενώ οι εμμονές του ελομάς με την αυτόνομη οδήγηση και τον περιορισμό κόστους εις βάρος της εργονομίας αντικειμενικά δυσλετουργικά - έχοντας μάλιστα παρασύρει ολόκληρη την αγορά προς την λάθος κατεύθυνση (πχ δεν είναι δυνατόν ρε φίλε να εξακολουθείς να πουλάς το M3P χωρίς Instrument Cluster ή HUD εν έτει 2025 και να εμένεις στις γελοιότητες της εξαφάνισης των φυσικών χειριστηρίων πουλώντας φούμαρα περί μινιμαλισμού στα χάπατα και τους τρέντιδες όταν στο Model S έχεις ενσωματώσει driver display από την πρώτη μέρα).
δεν ξερω τι επιφυλαξεις εχεις , για μενα ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ. Κανενας εδω δεν γραφει αρλουμπες να τα αποθεωνει. Οτι γραφεται γραφεται με επειχηρηματα ασχετως αν εσυ συμφωνεις ή οχι
Στα υπολοιπα πρωτον εχει να κανει με το ελειπες δικτυο ακομα και οχι με τα ηλεκτρικα τα ιδια. και δευτερον με καλυψε ο @dimsabas ειναι και θεμα budget
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Αν είχα τα λεφτά, αύριο πρωί θα άλλαζα σε ηλεκτρικά όλα τα οχήματα της οικογένειας.
Επειδή όπως σου έχω πει σε διαβάζω, γιατί έχω την υποψία ότι αντιφάσκεις? Εδώ δεν περιγράφεις την ύπαρξη του θερμικού σου ως αντιστάθμισμα τους επιχειρήματος περί ξένοιαστων ταξιδιών των plugin υβριδικών, αφού το θερμικό (θα) συμπληρώνει την ανεπάρκεια αυτονομίας του ηλεκτρικού σου σε συνδυασμό με τα δημοσιογραφικά?
… Δε με καίει και τόσο. Να διευκρινήσω ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι διά πάσαν νόσον. Τα δικά μου δεδομένα έχουν ως εξής: Πρώτον, έχω εξασφαλισμένη βραδινή φόρτιση, αφού μένω σε μονοκατοικία. Δεύτερον, τα περισσότερα ταξίδια μου γίνονται με τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα. Τρίτον, θα παραμείνει έτσι κι αλλιώς ένα ευρύχωρο θερμικό μοντέλο στον οικογενειακό στόλο …
-
Ναι, έχεις δίκιο, έτσι όπως το έγραψα... Προφανώς έχω επιπλέον ξενοιασιά, έχοντας δύο καβάτζες (τα δημοσιογραφικά και το Verso του 2005). Κανείς δεν είπε ότι ένα ηλεκτρικό ταξιδεύει τόσο ξένοιαστα όσο ένα θερμικό (άλλο αν ταξιδεύει πολύ πιο ξεκούραστα, το πήγαινε-έλα Πάτρα ήταν μακράν το πιο ξεκούραστο ταξίδι που έχω κάνει).
Άλλο αυτό και άλλο αν θα προτιμούσα να έχω μόνο ηλεκτρικά στην ιδιοκτησία μου. Από τη στιγμή που δεν μπορώ, έχω την καβάτζα. Αν μπορούσα, θα είχα μόνο EV (όπως ο Dettol), κι ας είχα την επιπλέον έννοια αυτές τις λίγες φορές. Θα ήταν ένας συμβιβασμός που θα έκανα ευχαρίστως. Θα δούμε στην πράξη πόσες φορές θα καταφύγω στο γέρικο Toyota. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.
Υπόψιν ότι δεν είμαι ο ταξιδευτής που ανεβαίνει στο αμάξι και ξεχνάει να κατέβει, Γάτος ας πούμε. Είναι και θέμα οδηγικής νοοτροπίας. Σε τέτοιες συνήθειες, ένα ηλεκτρικό μπορεί να αποδειχθεί έξτρα σκοτούρα και βάσανο.
-
Πέρα από θέματα budget δεν έχει νόημα να βάζεις όλα τα λεφτά σου σε ένα καύσιμο.
Ακόμα χρειάζεται ποικιλία.
Δεν θα πήγαινα ποτέ σε 2 ηλεκτρικά ή 2 αερίου/diesel.
Το είχα κάνει μια εποχή με 2 diesel αλλά πρόλαβα τα άλλαξα εγκαίρως.
Πότε δεν ξέρεις. -
Προσωπικά, δεν προτείνω ποτέ ηλεκτρικά οχήματα (γενικά, αποφεύγω να προτείνω οτιδήποτε). Όποιος σκοπεύει να αγοράσει ηλεκτρικό, έχει ήδη κάνει την έρευνά του και δεν έχει ανάγκη την προτροπή κανενός. Αν δεν έχει κάνει την αντίστοιχη έρευνα, πιθανότατα δεν έχει το προφίλ χρήστη που ταιριάζει στη χρήση ηλεκτρικού οχήματος.
Εγώ προσωπικά έχω την πολυτέλεια να μπορώ να διαθέτω διαφορετικά οχήματα, με διαφορετική φιλοσοφία και είδος καυσίμου. Πέραν τούτου, σίγουρα δεν θα επέλεγα δύο στα δύο οχήματα να είναι ηλεκτροκίνητα.
Είμαι λάτρης της μηχανολογίας και των μηχανών, απ’ όπου κι αν προέρχονται. Με συναρπάζει η τεχνολογική πρόοδος, είτε πρόκειται για έναν παλιό ατμοκινητήρα είτε για τον πιο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το “καύσιμο”, όσο η φιλοσοφία πίσω από κάθε μηχανή, η λειτουργία της και το πώς εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είναι οι τεσλιστα οι νέοι αλφιστα ;
Ητάν η Πάμελα Αντερσον η νέα Όντρει Χέπμπορν?
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Θα δούμε στην πράξη πόσες φορές θα καταφύγω στο γέρικο Toyota. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.
θα πονταρω εγω "ποτε", εκτος αν θελεις να μεταφερεις κατι "βρωμικο" και θα θελεις να αποφυγεις να λερωσεις ή να φθειρεις το Υ.
-
Νομίζω Αλφίστι - Τεσλίστι - Σιτροενίστι ταυτίζονται σε νοοτροπίες.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν με ενδιαφέρει τόσο το “καύσιμο”, όσο η φιλοσοφία πίσω από κάθε μηχανή, η λειτουργία της και το πώς εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε.
Και στην περίπτωση μας το κατά πόσο ο σκοπός αυτός συμπεριλαμβάνει, από σχεδιασμό, το συγκεκριμένο προφίλ χρήσης του οχήματος από τον εκάστοτε τελικό χρήστη.
Το ότι η κοράκλα γνωστού μου επιμένει να πηγαινοέρχεται με aygo στην νομική σχολή κομοτηνής "επειδή είναι cute" ή το ότι εγώ έκανα στα μικράτα μου δικάβαλος με παπί το γύρο της πελοποννήσου σε mode άπλυτου λετσοτουρίστα "επειδή είχε φάση" δεν κάνει κανένα από τα δύο Grand Tourer κατασκευές. Αντιθέτως όμως κάνει και τους δυο μας "οριακές περιπτώσεις" χρήζουσες ψυχιατρικής διερεύνησης.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Το γεγονός ότι πολλά νοικοκυριά (όπως και το δικό μου) έχουν ΚΑΙ θερμικό μοντέλο στην κατοχή τους, σε πολλές περιπτώσεις έχει να κάνει με την οικονομική αδυναμία απόκτησης και δεύτερου ηλεκτρικού. Όχι στο ότι χρειάζεται ως καβάτζα για μακρινές αποστάσεις.
Αν είχα τα λεφτά, αύριο πρωί θα άλλαζα σε ηλεκτρικά όλα τα οχήματα της οικογένειας.Και εγώ το ίδιο!! Θα ειχα ένα Τέσλα και ένα ακόμα πιο μικρό. Καθαρά οικονομικό ειναι το θέμα, τίποτε άλλο για εμένα.
-
Ξερει κανείς καποιο “hack” για να παίξει iptv στην οθόνη π.χ cosmote tv;
Έχω δοκιμάσει να κανω mirror το τηλέφωνο αλλά δεν παίζει εικόνα. -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Ξερει κανείς καποιο “hack” για να παίξει iptv στην οθόνη π.χ cosmote tv;
Έχω δοκιμάσει να κανω mirror το τηλέφωνο αλλά δεν παίζει εικόνα.το ανοιγεις μεσω του browser. Βασικα ειναι κολπακι αυτο ωστε να εχεις full screen mode στον browser και οχι μονο στις μαμα εφαρμογες infotainment (πχ youtube, disney κτλπ). Προφανως δουλευει μονο σε P και στην πραγματικοτητα μπαινεις στον web player αυτων των υπηρεσιων.
Δεν εχω cosmote tv, αλλα το plex το εχω δοκιμασει και παιζει αριστα. -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Ξερει κανείς καποιο “hack” για να παίξει iptv στην οθόνη π.χ cosmote tv;
Έχω δοκιμάσει να κανω mirror το τηλέφωνο αλλά δεν παίζει εικόνα.Το ανοίγεις από τον browser του αυτοκινήτου.
-
NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla? -
@bekiaris said in TESLA FORUM:
NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?αυτο το πιστευω πιο πολυ απο το "model 2". Δηλαδη αυτο που λεμε εμεις "μικρο" και περιμενουμε πως και πως, μαλλον θα ειναι μια φτηνοτερη εκδοση σε ενα ηδη υπαρχον σκαρι.
Νομιζα οτι θα στησουν φτηνοτερο μοντελο πανω στο Μ3, αλλα το MY ειναι πιο λογικο μιας και ειναι πιο εμπορικο form factor. Το θεμα ειναι, για την ελλαδα τουλαχιστον, οτι θα αγοραζεις διαστασεις μαουνας με μικρη μπαταρια, που σημαινει οτι μαλλον θα δυσκολευει τα ταξιδια. Τεσπα, αν η τιμη ειναι καλη, πχ γυρω στο 40αρι, πιστευω οτι θα πουλησει. -
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?αυτο το πιστευω πιο πολυ απο το "model 2". Δηλαδη αυτο που λεμε εμεις "μικρο" και περιμενουμε πως και πως, μαλλον θα ειναι μια φτηνοτερη εκδοση σε ενα ηδη υπαρχον σκαρι.
Νομιζα οτι θα στησουν φτηνοτερο μοντελο πανω στο Μ3, αλλα το MY ειναι πιο λογικο μιας και ειναι πιο εμπορικο form factor. Το θεμα ειναι, για την ελλαδα τουλαχιστον, οτι θα αγοραζεις διαστασεις μαουνας με μικρη μπαταρια, που σημαινει οτι μαλλον θα δυσκολευει τα ταξιδια. Τεσπα, αν η τιμη ειναι καλη, πχ γυρω στο 40αρι, πιστευω οτι θα πουλησει.Ειναι η πιο γρηγορη λυση, μικρο μοντελο θεωρω δν προλαβαινουν μεσα στο 25. Αν η μπαταρια ειναι 50αρα lfp απλα ουσιαστικα θα ειναι ενα αυτοκινητο πολης. 44 δεν εχει το rwd? Θεωρω κ κατω απο 40 μπορει να παει αλλα θα υπαρχει θεμα με διαστασεις , σιγουρα θα εχει καποια επιτυχια κ θα βοηθησει στις πωλησεις αλλα θα ηταν καλυτερα να εβγαζαν ενα μικρο σε διαστασεις μοντελο, δν φαινεται ομως να μπορει αυτη την στιγμη η tesla
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?αυτο το πιστευω πιο πολυ απο το "model 2". Δηλαδη αυτο που λεμε εμεις "μικρο" και περιμενουμε πως και πως, μαλλον θα ειναι μια φτηνοτερη εκδοση σε ενα ηδη υπαρχον σκαρι.
Νομιζα οτι θα στησουν φτηνοτερο μοντελο πανω στο Μ3, αλλα το MY ειναι πιο λογικο μιας και ειναι πιο εμπορικο form factor. Το θεμα ειναι, για την ελλαδα τουλαχιστον, οτι θα αγοραζεις διαστασεις μαουνας με μικρη μπαταρια, που σημαινει οτι μαλλον θα δυσκολευει τα ταξιδια. Τεσπα, αν η τιμη ειναι καλη, πχ γυρω στο 40αρι, πιστευω οτι θα πουλησει.Ειναι η πιο γρηγορη λυση, μικρο μοντελο θεωρω δν προλαβαινουν μεσα στο 25. Αν η μπαταρια ειναι 50αρα lfp απλα ουσιαστικα θα ειναι ενα αυτοκινητο πολης. 44 δεν εχει το rwd? Θεωρω κ κατω απο 40 μπορει να παει αλλα θα υπαρχει θεμα με διαστασεις , σιγουρα θα εχει καποια επιτυχια κ θα βοηθησει στις πωλησεις αλλα θα ηταν καλυτερα να εβγαζαν ενα μικρο σε διαστασεις μοντελο, δν φαινεται ομως να μπορει αυτη την στιγμη η tesla
60kwh lfp εχουν τα rwd, 77-78 έχουν τα υπόλοιπα
TESLA FORUM