Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 478
    • 479
    • 480
    • 481
    • 482
    • 483
    • 484
    • 485
    • 480 / 485
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    9697
    279956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Για να είμαστε τίμιοι, τουλάχιστον η εδώ διαχείριση αφήνει να γράφονται όλες οι απόψεις και δεν έχει γίνει το φόρουμ hijack από ένα τσούρμο εμμονικα καθυστερημένων και μερικών χρήσιμων ηλίθιων !

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • argyn
        argyn @cirus last edited by argyn

        @cirus said in TESLA FORUM:

        Εδώ μέσα δεν υπάρχει κανένας οπαδός της Τέσλα , δεν έχω δει κάτι τέτοιο

        Στο Facebook της Tesla ίσως αλλά αυτό συμβαίνει και με άλλες ομάδες εκεί έξω

        Τα Τέσλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα για την τιμή τους σε σχέση με τι προσφέρουν κατά την γνώμη μου. Έχουν την καλύτερη διαχείριση ενέργειας και καταναλώνουν λιγότερο από οτιδήποτε άλλο με την ίδια μπαταρία παντα. Συν ότι έχουν τους καλύτερους φορτιστές που δεν θα χολοσκασεις αν θα δουλεύει ή όχι που γίνεται με τους υπόλοιπους.

        Αν αφαιρέσεις τον παράγοντα τιμή και αν ήταν πιο ακριβά δεν θα τα εκθειαζα ούτε εγώ τόσο καθώς ένα κινέζικο ακόμα και στην ίδια τιμή είναι για μένα πάντα καλύτερο . Είναι και πιο όμορφα μέσα έξω και με περισσότερο εξοπλισμό

        Αλλά οι 2 παράγοντες που ανέφερα είναι πόλυ σημαντικοί στην χώρα που ήμαστε που έτσι και αλλιώς δεν έχει και κάνα δίκτυο ανεπτυγμένο όπως σε άλλες χώρες. Οπότε και για μένα λόγω αυτών των 2 παραγόντων υπερτερούν συνολικά στην ζυγαριά μου και τα θεωρώ και γω τα καλύτερα μεγάλα ηλεκτρικά

        Ως προς το πρώτο, εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου - τόσο εν γένει για τον ηλεκτρικό οπαδισμό και τους ευαγγελιστές του όσο και, συγκεκριμένα, για τους νεοφώτιστους ζηλωτές των τεσλα.

        Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως, υπογραμμίζοντας όμως την φράση μεγάλα ηλεκτρικά και επισημαίνοντας τους περιορισμούς που το μέγεθος τους επιβάλει ως γενικής χρήσης οχημάτων για την στριμόκωλη Ελλάδα. πχ εάν προσωπικά έψαχνα σβέλτο δευτερότριτο αμάξι-γκάτζετ, θα προτιμούσα το 2μότορο EX30 από το M3LR AWD επί τη βάσει διαστάσεων και μόνον και ας υστερεί παντού σε σχέση με το τεσλα πλήν επιδόσεων, μεγέθους και ποιότητας κατασκευής.

        Η εκτίμηση Gemini & Grok (βασισμένη στα, δυστυχώς ελλιπή, στατιστικά στοιχεία του 2023) πιθανολογεί ότι μεταξύ των εξηλεκτρισμένων νοικοκυριών της ΕΕ μόνον 1 στα 5 είναι εκείνο που δεν έχει ΚΑΙ θερμικό αμάξι για να καλύψει τις ανάγκες του. Ενδεικτικό της ακαταλληλότητας των ηλεκτρικών να εξυπηρετήσουν το σύνολο των αναγκών ενός ευρωπαϊκού νοικοκυριού και δείγμα ότι δεν μπορούν όλα να χρεώνονται στην "ελληνική ιδιαιτερότητα" των ανεπαρκών υποδομών.

        3dc42c07-3597-400e-9ea2-d6a28db7b81f-image.png

        03a75147-d7bc-412d-9162-c287d0f52a9d-image.png

        Στα τέσλα τώρα πάλι, όντως ο συνδυασμός κορυφαία επιτάχυνση και ταυτόχρονα κορυφαία απόδοση και αυτονομία είναι τουλάχιστον αξιέπαινος. Το σκάλισμα των αντίστοιχων πεδίων του EV-Database είναι αποκαλυπτικό.

        Από την άλλη οι διαστάσεις τους τα κάνουν ενίοτε δύσχρηστα, ενώ οι εμμονές του ελομάς με την αυτόνομη οδήγηση και τον περιορισμό κόστους εις βάρος της εργονομίας αντικειμενικά δυσλετουργικά - έχοντας μάλιστα παρασύρει ολόκληρη την αγορά προς την λάθος κατεύθυνση (πχ δεν είναι δυνατόν ρε φίλε να εξακολουθείς να πουλάς το M3P χωρίς Instrument Cluster ή HUD εν έτει 2025 και να εμένεις στις γελοιότητες της εξαφάνισης των φυσικών χειριστηρίων πουλώντας φούμαρα περί μινιμαλισμού στα χάπατα και τους τρέντιδες όταν στο Model S έχεις ενσωματώσει driver display από την πρώτη μέρα).

        D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas @argyn last edited by

          Το γεγονός ότι πολλά νοικοκυριά (όπως και το δικό μου) έχουν ΚΑΙ θερμικό μοντέλο στην κατοχή τους, σε πολλές περιπτώσεις έχει να κάνει με την οικονομική αδυναμία απόκτησης και δεύτερου ηλεκτρικού. Όχι στο ότι χρειάζεται ως καβάτζα για μακρινές αποστάσεις.
          Αν είχα τα λεφτά, αύριο πρωί θα άλλαζα σε ηλεκτρικά όλα τα οχήματα της οικογένειας.

          https://cartalk.gr/

          argyn fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
          • cirus
            cirus @argyn last edited by

            @argyn said in TESLA FORUM:

            @cirus said in TESLA FORUM:

            Εδώ μέσα δεν υπάρχει κανένας οπαδός της Τέσλα , δεν έχω δει κάτι τέτοιο

            Στο Facebook της Tesla ίσως αλλά αυτό συμβαίνει και με άλλες ομάδες εκεί έξω

            Τα Τέσλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα για την τιμή τους σε σχέση με τι προσφέρουν κατά την γνώμη μου. Έχουν την καλύτερη διαχείριση ενέργειας και καταναλώνουν λιγότερο από οτιδήποτε άλλο με την ίδια μπαταρία παντα. Συν ότι έχουν τους καλύτερους φορτιστές που δεν θα χολοσκασεις αν θα δουλεύει ή όχι που γίνεται με τους υπόλοιπους.

            Αν αφαιρέσεις τον παράγοντα τιμή και αν ήταν πιο ακριβά δεν θα τα εκθειαζα ούτε εγώ τόσο καθώς ένα κινέζικο ακόμα και στην ίδια τιμή είναι για μένα πάντα καλύτερο . Είναι και πιο όμορφα μέσα έξω και με περισσότερο εξοπλισμό

            Αλλά οι 2 παράγοντες που ανέφερα είναι πόλυ σημαντικοί στην χώρα που ήμαστε που έτσι και αλλιώς δεν έχει και κάνα δίκτυο ανεπτυγμένο όπως σε άλλες χώρες. Οπότε και για μένα λόγω αυτών των 2 παραγόντων υπερτερούν συνολικά στην ζυγαριά μου και τα θεωρώ και γω τα καλύτερα μεγάλα ηλεκτρικά

            Ως προς το πρώτο, εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου - τόσο εν γένει για τον ηλεκτρικό οπαδισμό και τους ευαγγελιστές του όσο και, συγκεκριμένα, για τους νεοφώτιστους ζηλωτές των τεσλα.

            Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως, υπογραμμίζοντας όμως την φράση μεγάλα ηλεκτρικά και επισημαίνοντας τους περιορισμούς που το μέγεθος τους επιβάλει ως γενικής χρήσης οχημάτων για την στριμόκωλη Ελλάδα. πχ εάν προσωπικά έψαχνα σβέλτο δευτερότριτο αμάξι-γκάτζετ, θα προτιμούσα το 2μότορο EX30 από το M3LR AWD επί τη βάσει διαστάσεων και μόνον και ας υστερεί παντού σε σχέση με το τεσλα πλήν επιδόσεων, μεγέθους και ποιότητας κατασκευής.

            Η εκτίμηση Gemini & Grok (βασισμένη στα, δυστυχώς ελλιπή, στατιστικά στοιχεία του 2023) πιθανολογεί ότι μεταξύ των εξηλεκτρισμένων νοικοκυριών της ΕΕ μόνον 1 στα 5 είναι εκείνο που δεν έχει ΚΑΙ θερμικό αμάξι για να καλύψει τις ανάγκες του. Ενδεικτικό της ακαταλληλότητας των ηλεκτρικών να εξυπηρετήσουν το σύνολο των αναγκών ενός ευρωπαϊκού νοικοκυριού και δείγμα ότι δεν μπορούν όλα να χρεώνονται στην "ελληνική ιδιαιτερότητα" των ανεπαρκών υποδομών.

            Στα τέσλα τώρα πάλι, όντως ο συνδυασμός κορυφαία επιτάχυνση και ταυτόχρονα κορυφαία απόδοση και αυτονομία είναι τουλάχιστον αξιέπαινος. Το σκάλισμα των αντίστοιχων πεδίων του EV-Database είναι αποκαλυπτικό.

            Από την άλλη οι διαστάσεις τους τα κάνουν ενίοτε δύσχρηστα, ενώ οι εμμονές του ελομάς με την αυτόνομη οδήγηση και τον περιορισμό κόστους εις βάρος της εργονομίας αντικειμενικά δυσλετουργικά - έχοντας μάλιστα παρασύρει ολόκληρη την αγορά προς την λάθος κατεύθυνση (πχ δεν είναι δυνατόν ρε φίλε να εξακολουθείς να πουλάς το M3P χωρίς Instrument Cluster ή HUD εν έτει 2025 και να εμένεις στις γελοιότητες της εξαφάνισης των φυσικών χειριστηρίων πουλώντας φούμαρα περί μινιμαλισμού στα χάπατα και τους τρέντιδες όταν στο Model S έχεις ενσωματώσει driver display από την πρώτη μέρα).

            δεν ξερω τι επιφυλαξεις εχεις , για μενα ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ. Κανενας εδω δεν γραφει αρλουμπες να τα αποθεωνει. Οτι γραφεται γραφεται με επειχηρηματα ασχετως αν εσυ συμφωνεις ή οχι

            Στα υπολοιπα πρωτον εχει να κανει με το ελειπες δικτυο ακομα και οχι με τα ηλεκτρικα τα ιδια. και δευτερον με καλυψε ο @dimsabas ειναι και θεμα budget

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • argyn
              argyn @dimsabas last edited by argyn

              @dimsabas said in TESLA FORUM:

              Αν είχα τα λεφτά, αύριο πρωί θα άλλαζα σε ηλεκτρικά όλα τα οχήματα της οικογένειας.

              Επειδή όπως σου έχω πει σε διαβάζω, γιατί έχω την υποψία ότι αντιφάσκεις? Εδώ δεν περιγράφεις την ύπαρξη του θερμικού σου ως αντιστάθμισμα τους επιχειρήματος περί ξένοιαστων ταξιδιών των plugin υβριδικών, αφού το θερμικό (θα) συμπληρώνει την ανεπάρκεια αυτονομίας του ηλεκτρικού σου σε συνδυασμό με τα δημοσιογραφικά?

              … Δε με καίει και τόσο. Να διευκρινήσω ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι διά πάσαν νόσον. Τα δικά μου δεδομένα έχουν ως εξής: Πρώτον, έχω εξασφαλισμένη βραδινή φόρτιση, αφού μένω σε μονοκατοικία. Δεύτερον, τα περισσότερα ταξίδια μου γίνονται με τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα. Τρίτον, θα παραμείνει έτσι κι αλλιώς ένα ευρύχωρο θερμικό μοντέλο στον οικογενειακό στόλο …

              https://cartalk.gr/tesla-model-1i-anafora-psonisame/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by dimsabas

                Ναι, έχεις δίκιο, έτσι όπως το έγραψα... Προφανώς έχω επιπλέον ξενοιασιά, έχοντας δύο καβάτζες (τα δημοσιογραφικά και το Verso του 2005). Κανείς δεν είπε ότι ένα ηλεκτρικό ταξιδεύει τόσο ξένοιαστα όσο ένα θερμικό (άλλο αν ταξιδεύει πολύ πιο ξεκούραστα, το πήγαινε-έλα Πάτρα ήταν μακράν το πιο ξεκούραστο ταξίδι που έχω κάνει).

                Άλλο αυτό και άλλο αν θα προτιμούσα να έχω μόνο ηλεκτρικά στην ιδιοκτησία μου. Από τη στιγμή που δεν μπορώ, έχω την καβάτζα. Αν μπορούσα, θα είχα μόνο EV (όπως ο Dettol), κι ας είχα την επιπλέον έννοια αυτές τις λίγες φορές. Θα ήταν ένας συμβιβασμός που θα έκανα ευχαρίστως. Θα δούμε στην πράξη πόσες φορές θα καταφύγω στο γέρικο Toyota. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

                Υπόψιν ότι δεν είμαι ο ταξιδευτής που ανεβαίνει στο αμάξι και ξεχνάει να κατέβει, Γάτος ας πούμε. Είναι και θέμα οδηγικής νοοτροπίας. Σε τέτοιες συνήθειες, ένα ηλεκτρικό μπορεί να αποδειχθεί έξτρα σκοτούρα και βάσανο.

                https://cartalk.gr/

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Πέρα από θέματα budget δεν έχει νόημα να βάζεις όλα τα λεφτά σου σε ένα καύσιμο.
                  Ακόμα χρειάζεται ποικιλία.
                  Δεν θα πήγαινα ποτέ σε 2 ηλεκτρικά ή 2 αερίου/diesel.
                  Το είχα κάνει μια εποχή με 2 diesel αλλά πρόλαβα τα άλλαξα εγκαίρως.
                  Πότε δεν ξέρεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    red_monster last edited by red_monster

                    Προσωπικά, δεν προτείνω ποτέ ηλεκτρικά οχήματα (γενικά, αποφεύγω να προτείνω οτιδήποτε). Όποιος σκοπεύει να αγοράσει ηλεκτρικό, έχει ήδη κάνει την έρευνά του και δεν έχει ανάγκη την προτροπή κανενός. Αν δεν έχει κάνει την αντίστοιχη έρευνα, πιθανότατα δεν έχει το προφίλ χρήστη που ταιριάζει στη χρήση ηλεκτρικού οχήματος.

                    Εγώ προσωπικά έχω την πολυτέλεια να μπορώ να διαθέτω διαφορετικά οχήματα, με διαφορετική φιλοσοφία και είδος καυσίμου. Πέραν τούτου, σίγουρα δεν θα επέλεγα δύο στα δύο οχήματα να είναι ηλεκτροκίνητα.

                    Είμαι λάτρης της μηχανολογίας και των μηχανών, απ’ όπου κι αν προέρχονται. Με συναρπάζει η τεχνολογική πρόοδος, είτε πρόκειται για έναν παλιό ατμοκινητήρα είτε για τον πιο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το “καύσιμο”, όσο η φιλοσοφία πίσω από κάθε μηχανή, η λειτουργία της και το πώς εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε.

                    argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • argyn
                      argyn @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      Είναι οι τεσλιστα οι νέοι αλφιστα ;

                      Ητάν η Πάμελα Αντερσον η νέα Όντρει Χέπμπορν?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dettol @dimsabas last edited by

                        @dimsabas said in TESLA FORUM:

                        Θα δούμε στην πράξη πόσες φορές θα καταφύγω στο γέρικο Toyota. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

                        θα πονταρω εγω "ποτε", εκτος αν θελεις να μεταφερεις κατι "βρωμικο" και θα θελεις να αποφυγεις να λερωσεις ή να φθειρεις το Υ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dstou last edited by

                          Νομίζω Αλφίστι - Τεσλίστι - Σιτροενίστι ταυτίζονται σε νοοτροπίες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • argyn
                            argyn @red_monster last edited by argyn

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            Δεν με ενδιαφέρει τόσο το “καύσιμο”, όσο η φιλοσοφία πίσω από κάθε μηχανή, η λειτουργία της και το πώς εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε.

                            Και στην περίπτωση μας το κατά πόσο ο σκοπός αυτός συμπεριλαμβάνει, από σχεδιασμό, το συγκεκριμένο προφίλ χρήσης του οχήματος από τον εκάστοτε τελικό χρήστη.

                            Το ότι η κοράκλα γνωστού μου επιμένει να πηγαινοέρχεται με aygo στην νομική σχολή κομοτηνής "επειδή είναι cute" ή το ότι εγώ έκανα στα μικράτα μου δικάβαλος με παπί το γύρο της πελοποννήσου σε mode άπλυτου λετσοτουρίστα "επειδή είχε φάση" δεν κάνει κανένα από τα δύο Grand Tourer κατασκευές. Αντιθέτως όμως κάνει και τους δυο μας "οριακές περιπτώσεις" χρήζουσες ψυχιατρικής διερεύνησης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                              @dimsabas said in TESLA FORUM:

                              Το γεγονός ότι πολλά νοικοκυριά (όπως και το δικό μου) έχουν ΚΑΙ θερμικό μοντέλο στην κατοχή τους, σε πολλές περιπτώσεις έχει να κάνει με την οικονομική αδυναμία απόκτησης και δεύτερου ηλεκτρικού. Όχι στο ότι χρειάζεται ως καβάτζα για μακρινές αποστάσεις.
                              Αν είχα τα λεφτά, αύριο πρωί θα άλλαζα σε ηλεκτρικά όλα τα οχήματα της οικογένειας.

                              Και εγώ το ίδιο!! Θα ειχα ένα Τέσλα και ένα ακόμα πιο μικρό. Καθαρά οικονομικό ειναι το θέμα, τίποτε άλλο για εμένα.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                teo-mak last edited by

                                Ξερει κανείς καποιο “hack” για να παίξει iptv στην οθόνη π.χ cosmote tv;
                                Έχω δοκιμάσει να κανω mirror το τηλέφωνο αλλά δεν παίζει εικόνα.

                                D scotch 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @teo-mak last edited by

                                  @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                  Ξερει κανείς καποιο “hack” για να παίξει iptv στην οθόνη π.χ cosmote tv;
                                  Έχω δοκιμάσει να κανω mirror το τηλέφωνο αλλά δεν παίζει εικόνα.

                                  https://abettertheater.gr/

                                  το ανοιγεις μεσω του browser. Βασικα ειναι κολπακι αυτο ωστε να εχεις full screen mode στον browser και οχι μονο στις μαμα εφαρμογες infotainment (πχ youtube, disney κτλπ). Προφανως δουλευει μονο σε P και στην πραγματικοτητα μπαινεις στον web player αυτων των υπηρεσιων.
                                  Δεν εχω cosmote tv, αλλα το plex το εχω δοκιμασει και παιζει αριστα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • scotch
                                    scotch @teo-mak last edited by scotch

                                    @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                    Ξερει κανείς καποιο “hack” για να παίξει iptv στην οθόνη π.χ cosmote tv;
                                    Έχω δοκιμάσει να κανω mirror το τηλέφωνο αλλά δεν παίζει εικόνα.

                                    https://abettertheater.gr/

                                    Το ανοίγεις από τον browser του αυτοκινήτου.

                                    bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @scotch last edited by

                                      NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
                                      θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @bekiaris last edited by dettol

                                        @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                        NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
                                        θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?

                                        αυτο το πιστευω πιο πολυ απο το "model 2". Δηλαδη αυτο που λεμε εμεις "μικρο" και περιμενουμε πως και πως, μαλλον θα ειναι μια φτηνοτερη εκδοση σε ενα ηδη υπαρχον σκαρι.
                                        Νομιζα οτι θα στησουν φτηνοτερο μοντελο πανω στο Μ3, αλλα το MY ειναι πιο λογικο μιας και ειναι πιο εμπορικο form factor. Το θεμα ειναι, για την ελλαδα τουλαχιστον, οτι θα αγοραζεις διαστασεις μαουνας με μικρη μπαταρια, που σημαινει οτι μαλλον θα δυσκολευει τα ταξιδια. Τεσπα, αν η τιμη ειναι καλη, πχ γυρω στο 40αρι, πιστευω οτι θα πουλησει.

                                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @dettol last edited by

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                          NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
                                          θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?

                                          αυτο το πιστευω πιο πολυ απο το "model 2". Δηλαδη αυτο που λεμε εμεις "μικρο" και περιμενουμε πως και πως, μαλλον θα ειναι μια φτηνοτερη εκδοση σε ενα ηδη υπαρχον σκαρι.
                                          Νομιζα οτι θα στησουν φτηνοτερο μοντελο πανω στο Μ3, αλλα το MY ειναι πιο λογικο μιας και ειναι πιο εμπορικο form factor. Το θεμα ειναι, για την ελλαδα τουλαχιστον, οτι θα αγοραζεις διαστασεις μαουνας με μικρη μπαταρια, που σημαινει οτι μαλλον θα δυσκολευει τα ταξιδια. Τεσπα, αν η τιμη ειναι καλη, πχ γυρω στο 40αρι, πιστευω οτι θα πουλησει.

                                          Ειναι η πιο γρηγορη λυση, μικρο μοντελο θεωρω δν προλαβαινουν μεσα στο 25. Αν η μπαταρια ειναι 50αρα lfp απλα ουσιαστικα θα ειναι ενα αυτοκινητο πολης. 44 δεν εχει το rwd? Θεωρω κ κατω απο 40 μπορει να παει αλλα θα υπαρχει θεμα με διαστασεις , σιγουρα θα εχει καποια επιτυχια κ θα βοηθησει στις πωλησεις αλλα θα ηταν καλυτερα να εβγαζαν ενα μικρο σε διαστασεις μοντελο, δν φαινεται ομως να μπορει αυτη την στιγμη η tesla

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @bekiaris last edited by

                                            @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @bekiaris said in TESLA FORUM:

                                            NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
                                            θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?

                                            αυτο το πιστευω πιο πολυ απο το "model 2". Δηλαδη αυτο που λεμε εμεις "μικρο" και περιμενουμε πως και πως, μαλλον θα ειναι μια φτηνοτερη εκδοση σε ενα ηδη υπαρχον σκαρι.
                                            Νομιζα οτι θα στησουν φτηνοτερο μοντελο πανω στο Μ3, αλλα το MY ειναι πιο λογικο μιας και ειναι πιο εμπορικο form factor. Το θεμα ειναι, για την ελλαδα τουλαχιστον, οτι θα αγοραζεις διαστασεις μαουνας με μικρη μπαταρια, που σημαινει οτι μαλλον θα δυσκολευει τα ταξιδια. Τεσπα, αν η τιμη ειναι καλη, πχ γυρω στο 40αρι, πιστευω οτι θα πουλησει.

                                            Ειναι η πιο γρηγορη λυση, μικρο μοντελο θεωρω δν προλαβαινουν μεσα στο 25. Αν η μπαταρια ειναι 50αρα lfp απλα ουσιαστικα θα ειναι ενα αυτοκινητο πολης. 44 δεν εχει το rwd? Θεωρω κ κατω απο 40 μπορει να παει αλλα θα υπαρχει θεμα με διαστασεις , σιγουρα θα εχει καποια επιτυχια κ θα βοηθησει στις πωλησεις αλλα θα ηταν καλυτερα να εβγαζαν ενα μικρο σε διαστασεις μοντελο, δν φαινεται ομως να μπορει αυτη την στιγμη η tesla

                                            60kwh lfp εχουν τα rwd, 77-78 έχουν τα υπόλοιπα

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 478
                                            • 479
                                            • 480
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 483
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 480 / 485
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr