-
@realzeus said in Jazz vs yaris:
Κάποτε ήμασταν φόρουμ αυτοκινήτων, Μιλούσαμε για γκάζια, στρίψιμο κλπ. Τώρα η συζήτηση είναι για τις πωλήσεις. Κατάντια...
Και καταναλώσεις και «αξιοπιστία»
-
@realzeus said in Jazz vs yaris:
Κάποτε ήμασταν φόρουμ αυτοκινήτων, Μιλούσαμε για γκάζια, στρίψιμο κλπ. Τώρα η συζήτηση είναι για τις πωλήσεις. Κατάντια...
Για μια μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, που δουλεύει 300 μέρες το χρόνο και μάλιστα στη μεγαλούπολη, αν δεν είναι η αξιοπιστία και η κατανάλωση (και το σημαντικότερο η τιμή αγοράς) στα κυριότερα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, τι θα είναι;
Τα γκάζια στη παραλιακή ή το στρίψιμο στη Χαμοστερνας;
Τώρα αν είσαι συνταξιούχος, εισοδηματιας ή κληρονόμος κατά λαπ, εκεί μαζί σας, μετράνε και αλλα -
@v_a said in Jazz vs yaris:
@realzeus said in Jazz vs yaris:
Κάποτε ήμασταν φόρουμ αυτοκινήτων, Μιλούσαμε για γκάζια, στρίψιμο κλπ. Τώρα η συζήτηση είναι για τις πωλήσεις. Κατάντια...
Για μια μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, που δουλεύει 300 μέρες το χρόνο και μάλιστα στη μεγαλούπολη, αν δεν είναι η αξιοπιστία και η κατανάλωση στα κυριότερα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, τι θα είναι;
Τα γκάζια στη παραλιακή ή το στρίψιμο στη Χαμοστερνας;Η ηλικια ειναι αυτη που αλλαζει τα δεδομενα μας, μεχρι τα 35 μου παραπανω απο 330 μερες δουλευα το χρονο και 12ωρα, καθε βραδυ ομως (εκτος Παρασκευης) πατηματα, στριψιματα και λοιπες "μαγκιες" με αυτοκινητα με αναρτηση πιστας, τωρα με καποιο παρμοιο σκληρο ουτε για τσιγαρα δεν παω.
-
@v_a said in Jazz vs yaris:
@realzeus said in Jazz vs yaris:
Κάποτε ήμασταν φόρουμ αυτοκινήτων, Μιλούσαμε για γκάζια, στρίψιμο κλπ. Τώρα η συζήτηση είναι για τις πωλήσεις. Κατάντια...
Για μια μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, που δουλεύει 300 μέρες το χρόνο και μάλιστα στη μεγαλούπολη, αν δεν είναι η αξιοπιστία και η κατανάλωση (και το σημαντικότερο η τιμή αγοράς) στα κυριότερα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, τι θα είναι;
Τα γκάζια στη παραλιακή ή το στρίψιμο στη Χαμοστερνας;
Τώρα αν είσαι συνταξιούχος, εισοδηματιας ή κληρονόμος κατά λαπ, εκεί μαζί σας, μετράνε και αλλαΤα γερατειά είναι στην ψυχή, όχι στο πιστοποιητικό γέννησης....
-
Το ένα ήταν απλά ένας τρόπος να ξεδινεις από την εργασία σου.
Επίσης όταν αρχίζουν οι υποχρεώσεις το μυαλό όσων πρέπει να τις φέρουν εις πέρας τρέχει συνεχώς σε εναλλακτικά σενάρια, οπότε οι ξεγνοιασιά πάει περίπατο.
Για παράδειγμα δόση δανείου 700 ευρώ, αύξηση επιτοκίων σε δύο έτη πάει 850-900 ευρώ. Άρα τα 150-200 ευρώ που είχες για βενζίνες κάποια Σαββατοκύριακα πάνε περίπατο. Τα παιδιά μεγαλώνουν και πάνε φροντιστήρια δεύτερης γλώσσας. Οι γονείς θέλουν φροντίδα, ίσως κάποια οικονομική βοήθεια κτλ.
Εάν τα έχεις όλα λυμένα, και δεν έχεις και μεγάλες υποχρεώσεις ναι τότε μπορείς να πεις πως θα ψάξεις το αυτοκινητιστικό του πράγματος.
-
@realzeus said in Jazz vs yaris:
@v_a said in Jazz vs yaris:
@realzeus said in Jazz vs yaris:
Κάποτε ήμασταν φόρουμ αυτοκινήτων, Μιλούσαμε για γκάζια, στρίψιμο κλπ. Τώρα η συζήτηση είναι για τις πωλήσεις. Κατάντια...
Για μια μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, που δουλεύει 300 μέρες το χρόνο και μάλιστα στη μεγαλούπολη, αν δεν είναι η αξιοπιστία και η κατανάλωση (και το σημαντικότερο η τιμή αγοράς) στα κυριότερα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, τι θα είναι;
Τα γκάζια στη παραλιακή ή το στρίψιμο στη Χαμοστερνας;
Τώρα αν είσαι συνταξιούχος, εισοδηματιας ή κληρονόμος κατά λαπ, εκεί μαζί σας, μετράνε και αλλαΤα γερατειά είναι στην ψυχή, όχι στο πιστοποιητικό γέννησης....
Δυο τρεις φορες το μηνα με τη γρια (fazer 600 s2) να ξεδινουμε, οσο και μη θελουμε η πρεσβυωπια, ο αστιγματισμος, τα περισσοτερα κιλα και η καραφλα ενημερωνουν, γεροντα το νου σου.
-
@lap said in Jazz vs yaris:
Το ένα ήταν απλά ένας τρόπος να ξεδινεις από την εργασία σου.
Επίσης όταν αρχίζουν οι υποχρεώσεις το μυαλό όσων πρέπει να τις φέρουν εις πέρας τρέχει συνεχώς σε εναλλακτικά σενάρια, οπότε οι ξεγνοιασιά πάει περίπατο.
Για παράδειγμα δόση δανείου 700 ευρώ, αύξηση επιτοκίων σε δύο έτη πάει 850-900 ευρώ. Άρα τα 150-200 ευρώ που είχες για βενζίνες κάποια Σαββατοκύριακα πάνε περίπατο. Τα παιδιά μεγαλώνουν και πάνε φροντιστήρια δεύτερης γλώσσας. Οι γονείς θέλουν φροντίδα, ίσως κάποια οικονομική βοήθεια κτλ.
Εάν τα έχεις όλα λυμένα, και δεν έχεις και μεγάλες υποχρεώσεις ναι τότε μπορείς να πεις πως θα ψάξεις το αυτοκινητιστικό του πράγματος.
Ψαχνεις για αλλο χομπι τοτε, ψαρεμα π.χ.
-
Και για να γυρίσουμε στο θεμα, ούτε yaris ούτε jazz.
Από honda, μόνο S2000
(υπάρχει άραγε κανένα αστουκάριστο ; ) -
@v_a said in Jazz vs yaris:
Και για να γυρίσουμε στο θεμα, ούτε yaris ούτε jazz.
Από honda, μόνο S2000
(υπάρχει άραγε κανένα αστουκάριστο ; )Δεν το νομιζω, ιδιοτροπο αυτοκινητο.
-
Υπάρχουν αρκετά ατρακάριτσα, αλλά όλα είναι ακριβά. Καλός μου φίλος έχει S2000, από τα πρώτα χωρίς ESP. Θέλει προσοχή, δαγκώνει, αλλά δεν είναι τόσο νευρικό ΄σοο ένα 106 Rallye.
-
Το s2000 μου εν ετη 2010-2011..απο μοτερ μονο φ-ε..εξωτερικα j s προφυλακτηρα και καπο carbon..18αρες oz ultraleggera..και mugen hardtop..
-
Οσο υπαρχει Σαρακακης τα χοντα δεν θα πουλανε στην ελλαδα ειναι απλο..η οικογενεια αυτη εχει καταστρεψει αυτη τη τεραστια εταιρεια στη χωρα μας..οποτε ο κοσμος τους εχει γυρισει τη πλατη
-
Σαν αμαξι το jazz cross ειναι ανωτερο απ το yaris cross..αλλα στην τιμη ειναι πιο κοντα στο lbx παρα στο yc..με +2 χιλ πας στην πρωτη εκδοση του lexus..
Το jazz θα πουλησει οταν οι ακατανομαστοι κανουν μια απ τις γελοιες εκπτωσεις που συνηθιζουν να κανουν για να ξεστοκαρουν στην περιπτωση που τους εχουν μεινει πολλα..βλεπε z-rv e:hrv κλπ κλπ..
Ακου 13 χιλ εκπτωση.. -
@green-power said in Jazz vs yaris:
Η Honda δεν ασχολείται με την Ευρώπη. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα το υβριδικό Civic βραβεύτηκε για το 2025 ως North America Car of the Year. Μάλιστα η μεταπωλητική αξία λόγω αξιοπιστίας είναι στα ύψη. Οι συγγενείς μου εκεί μου λένε ότι βλέπεις παντού Honda και Mazda.
Oυτε η Ευρωπη ασχολειται με τη Honda. Στην κεντρικη Ευρωπη ιδιως παντου ευρωπαικα αυτοκινητα βλεπεις, σπανιοτερα ιαπωνικα και ιδιως honda. Καλα στη χωρα μας με τις τιμολογησεις που εχουν λογω φορων, ιδιως κατι type R που κοστιζουν πλεον σχεδον 70 χιλιαρικα, μονο τρελος θα ασχολουνταν.
Kαι εδω που τα λεμε δεν υπαρχει και λογος να ασχοληθουν στην Ευρωπη με honda αφου ουτε ανωτερα των ευρωπαικων ειναι σε κατι περαν της αξιοπιστιας που κι αυτη δεν ξερω πως τα παει απ'την ελευση των turbo και μετα. Αισθητικα παντως εχουν παρει αρκετα την κατω βολτα και τα ανταλλακτικα ειναι πανακριβα. Οποτε δε νομιζω οτι χανουμε και τιποτα, χωρις φυσικα να θεωρω την honda κακη εταιρεια.
-
@driver-m said in Jazz vs yaris:
@green-power said in Jazz vs yaris:
Η Honda δεν ασχολείται με την Ευρώπη. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα το υβριδικό Civic βραβεύτηκε για το 2025 ως North America Car of the Year. Μάλιστα η μεταπωλητική αξία λόγω αξιοπιστίας είναι στα ύψη. Οι συγγενείς μου εκεί μου λένε ότι βλέπεις παντού Honda και Mazda.
Oυτε η Ευρωπη ασχολειται με τη Honda. Στην κεντρικη Ευρωπη ιδιως παντου ευρωπαικα αυτοκινητα βλεπεις, σπανιοτερα ιαπωνικα και ιδιως honda. Καλα στη χωρα μας με τις τιμολογησεις που εχουν λογω φορων, ιδιως κατι type R που κοστιζουν πλεον σχεδον 70 χιλιαρικα, μονο τρελος θα ασχολουνταν.
Kαι εδω που τα λεμε δεν υπαρχει και λογος να ασχοληθουν στην Ευρωπη με honda αφου ουτε ανωτερα των ευρωπαικων ειναι σε κατι περαν της αξιοπιστιας που κι αυτη δεν ξερω πως τα παει απ'την ελευση των turbo και μετα. Αισθητικα παντως εχουν παρει αρκετα την κατω βολτα και τα ανταλλακτικα ειναι πανακριβα. Οποτε δε νομιζω οτι χανουμε και τιποτα, χωρις φυσικα να θεωρω την honda κακη εταιρεια.
δεν θα πω οτι εχεις αδικο οσον αφορα τις πωλήσεις και τις τιμες
αλλα δεν εχουν μονο αξιοπιστια παραπανω. πχ η honda είναι καλύτερη και σε συναρμογη και ποιοτητα και τα παντα σε σχεση με ευρωπαιους. Το type r πχ που ανεφερες είναι το καλύτερο προσθιοκινητο hot hatch , δεν υπαρχει ευρωπαικο για μενα τοσο καλό. Το πλησιαζουν κάποια ευρωπαικα αλλα κανενα δεν το φτανει. Ομως 70 χιλιαρικα είναι παραλογη τιμη, με τοσα παιρνεις 4κινητο σουπερουαου αμαξι.
δηλαδη δεν ειναι οτι διαφωνω εντελώς αλλα δεν ειναι μονο η αξιοπιστια ρε φιλε. Οι Ιαπωνες οταν θελουν να κατασκευασουν κάτι αρτιο σε ολα δεν ξεπερνιουνται εκτος ίσως από την εμφανιση που οι ευρωπαιοι ειναι κορυφη. Σε ολα τα αλλα ο Ιαπωνας γ@μ@ει απλά γ@μ@ει και σε τιμη δυστηχως
ΥΓ Τα παραπάνω ΔΕΝ ισχυουν για supercars. εκει μιλάμε για εταιρειες που μπορει να έχουν τεχνογνωσια από F1 και να την βαζουν σε ειδικες κατασκευες. Δεν αναφερομαι σε Ferrari κτλ
-
@cirus said in Jazz vs yaris:
Ομως 70 χιλιαρικα είναι παραλογη τιμη, με τοσα παιρνεις 4κινητο σουπερουαου αμαξι.
Οπως ?
-
Τα πάντα είναι θέμα χρημάτων.
Ελάχιστοι έχουν την άνεση να υποστηρίξουν αμάξια για ειδικές χρήσεις.
Αντε να μπορούν οριακά ως μτχ αλλά ένα μτχ μπορεί να προκαλέσει σοβαρή οικονομική αιμορραγία.
Ετσι ο κόσμος αγοράζει πια οικονομικούς μεταφορείς.
Μην ξεχνάμε ότι η καθημερινή οδήγηση για την πλειοψηφία των ελλήνων που κατοικούν σε Αθήνα ναι Θεσσαλονίκη είναι διεκπεραιωτική. Απλα μετακίνηση
Μέσα στην κίνηση και στην καφρίλα δεν έχει σημασία τι οδηγείς αρκεί να να μην καίει πολύ και να σε κάνει στοιχειωδώς να αισθάνεσαι άνετα στην καμπίνα του. -
@alexandros-k said in Jazz vs yaris:
@cirus said in Jazz vs yaris:
Ομως 70 χιλιαρικα είναι παραλογη τιμη, με τοσα παιρνεις 4κινητο σουπερουαου αμαξι.
Οπως ?
BMW M135i xDrive or M240i xDrive.
-
@alexandros-k said in Jazz vs yaris:
@cirus said in Jazz vs yaris:
Ομως 70 χιλιαρικα είναι παραλογη τιμη, με τοσα παιρνεις 4κινητο σουπερουαου αμαξι.
Οπως ?
με 70χιλιαρικα ? Απειρες αμαξαρες παίρνεις
σου απαντησε ο Φανης για θερμικο αν και εγω με τοσα χρηματα προφανως και θα επαιρνα κάποια αμαξαρα ηλεκτρικη οχι θερμικο. Αν ηθελα σπορ θα έπαιρνα το ionic 5N αλλα μαλλον δεν θα πήγαινα για σπορ αλλα για κάποιο πολυτελες ηλεκτρικο.
Βεβαια να πω την αληθεια 70000 ευρω δεν θα τα έδινα για κανενα αμαξι , θα έδινα λιγοτερα
-
@fanis75 said in Jazz vs yaris:
@alexandros-k said in Jazz vs yaris:
@cirus said in Jazz vs yaris:
Ομως 70 χιλιαρικα είναι παραλογη τιμη, με τοσα παιρνεις 4κινητο σουπερουαου αμαξι.
Οπως ?
BMW M135i xDrive or M240i xDrive.
H M135 δε νομιζω οτι ειναι καλυτερη απο το Honda
H M240 ναι, ειναι καλη προταση
Jazz vs yaris