-
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί. -
@trader said in Porsche 911:
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί.Alpine?
Βάλτε καμία φωτογραφία ρε σεις, μην βλέπουμε μόνο χαζοτεσλα και γεροντοΤουοτα !
-
@red_monster said in Porsche 911:
@trader said in Porsche 911:
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί.Alpine?
Βάλτε καμία φωτογραφία ρε σεις, μην βλέπουμε μόνο χαζοτεσλα και γεροντοΤουοτα !
-
@trader said in Porsche 911:
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί.Προφανως και σκοπός δεν είναι γρήγορες βόλτες με το παιδί.
Αλλα περα από την πλάκα μου "στοιχιζει" που δε μπορούμε να πάμε οικογενειακως μια βολτα ή ένα ΣΚ με το "καλο" αμαξι ή που πρέπει να κάνω αλχημείες ώστε να στέλνω τα γυναικόπαιδα με τα suv και να μπορώ εγώ μετα να απολαμβάνω ανενόχλητος το Cayman.
Επίσης πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα αυτοκινητα μιας λογικής αξίας και δυστυχώς τα 911 και γενικότερα τα Πορσε ειναι σχεδον μονόδρομος (τουλάχιστον τα σπορτσκαρ της μαρκας) για κάποιον που τα έχει ως "επενδυση" και δεν έχει την πολυτέλεια να χάνει 5-10-15Κ σε κάθε αλλαγή. Διαφορετικά υπάρχουν και άλλες εξίσου καλες επιλογές.
-
Ρώτησα για Alpine, αλλά μου είπαν ούτε για αστείο από τη Renault, δεν αναλαμβάνουμε την υποστήριξή του με τίποτα (κυρίως λόγω αλουμινίου). Αγγλικό φρούτο πήρα, με χειροκίνητο κιβώτιο, έχει ανέβει φωτογραφία πριν από πολλά χρόνια, όταν το πήρα. Απλά τώρα που μεγάλωσε το παιδί κατάλαβα ότι οι πίσω θέσεις της 911 είναι για πλάκα. Αλλά και μικρό που ήταν, άντε να σπάσεις τη μέση σε πέντε σημεία για να το δέσεις εκεί πίσω. Στη θεωρία, είναι σούπερ. Στην πράξη δεν είμαι και τόσο σίγουρος, αλλά εγώ μιλάω για την 997. Δεν ξέρω αν η 992 είναι τόσο πιο ευρύχωρη πίσω ώστε να κάνει ουσιαστική διαφορά
-
@stefan147 said in Porsche 911:
@trader said in Porsche 911:
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί.Προφανως και σκοπός δεν είναι γρήγορες βόλτες με το παιδί.
Αλλα περα από την πλάκα μου "στοιχιζει" που δε μπορούμε να πάμε οικογενειακως μια βολτα ή ένα ΣΚ με το "καλο" αμαξι ή που πρέπει να κάνω αλχημείες ώστε να στέλνω τα γυναικόπαιδα με τα suv και να μπορώ εγώ μετα να απολαμβάνω ανενόχλητος το Cayman.
Επίσης πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα αυτοκινητα μιας λογικής αξίας και δυστυχώς τα 911 και γενικότερα τα Πορσε ειναι σχεδον μονόδρομος (τουλάχιστον τα σπορτσκαρ της μαρκας) για κάποιον που τα έχει ως "επενδυση" και δεν έχει την πολυτέλεια να χάνει 5-10-15Κ σε κάθε αλλαγή. Διαφορετικά υπάρχουν και άλλες εξίσου καλες επιλογές.
Σε νιώθω απόλυτα, θα μπορούσα να τα γράφω εγώ αυτά εάν οι τύποι ήταν επαγγελματίες
-
@george-0 said in Porsche 911:
Απειλειται ομως η βασικη του ιδιοτητα αφου πλεον παιρνει κανεις αμαξι με 300 αλογα με 40.000 ευρω.
Αν κρίνεις ένα αυτοκίνητο από την ιπποδύναμη μάλλον κάτι πάει λαθος.
300 άλογα φτανανε με λιγότερα από 10k τα σαξοραλα, έχανε την ιδιότητα της η boxter με τα 220?
-
@trader said in Porsche 911:
Ρώτησα για Alpine, αλλά μου είπαν ούτε για αστείο από τη Renault, δεν αναλαμβάνουμε την υποστήριξή του με τίποτα (κυρίως λόγω αλουμινίου). Αγγλικό φρούτο πήρα, με χειροκίνητο κιβώτιο, έχει ανέβει φωτογραφία πριν από πολλά χρόνια, όταν το πήρα. Απλά τώρα που μεγάλωσε το παιδί κατάλαβα ότι οι πίσω θέσεις της 911 είναι για πλάκα. Αλλά και μικρό που ήταν, άντε να σπάσεις τη μέση σε πέντε σημεία για να το δέσεις εκεί πίσω. Στη θεωρία, είναι σούπερ. Στην πράξη δεν είμαι και τόσο σίγουρος, αλλά εγώ μιλάω για την 997. Δεν ξέρω αν η 992 είναι τόσο πιο ευρύχωρη πίσω ώστε να κάνει ουσιαστική διαφορά
Το ίδιο θέμα είχα με το ΤΤ που και αυτό θεωρητικά έχει πίσω θέσεις και ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ ! Μέχρι που Το παρόπλισα και το έτρωγε η σκόνη στο υπόγειο.
Φαντάζομαι μιλάς για Ελίζ. Πάντα ήθελα μια κίτρινη μκ1
-
@fanis75 said in Porsche 911:
Αξιοπιστία σχετικά με τους Ιταλικούς ματρακάδες.
Καμία σχέση, ειδικά στους κινητήρες. Υπήρχαν γενιές 911 με σοβαρά προβλήματα στους κινητήρες (οι 991 GT3 που ανατινάζονταν για παράδειγμα). Οι Ιταλοί μπορεί να είχαν ηλεκτρικά θέματα, αλλά οι κινητήρες τους ήταν πάντα αξιόπιστοι.
-
@realzeus said in Porsche 911:
@fanis75 said in Porsche 911:
Αξιοπιστία σχετικά με τους Ιταλικούς ματρακάδες.
Καμία σχέση, ειδικά στους κινητήρες. Υπήρχαν γενιές 911 με σοβαρά προβλήματα στους κινητήρες (οι 991 GT3 που ανατινάζονταν για παράδειγμα). Οι Ιταλοί μπορεί να είχαν ηλεκτρικά θέματα, αλλά οι κινητήρες τους ήταν πάντα αξιόπιστοι.
Ούτε ο πιο φανατικός ιταλόφιλος δεν θα το έγραφε αυτό
-
@red_monster said in Porsche 911:
@realzeus said in Porsche 911:
@fanis75 said in Porsche 911:
Αξιοπιστία σχετικά με τους Ιταλικούς ματρακάδες.
Καμία σχέση, ειδικά στους κινητήρες. Υπήρχαν γενιές 911 με σοβαρά προβλήματα στους κινητήρες (οι 991 GT3 που ανατινάζονταν για παράδειγμα). Οι Ιταλοί μπορεί να είχαν ηλεκτρικά θέματα, αλλά οι κινητήρες τους ήταν πάντα αξιόπιστοι.
Ούτε ο πιο φανατικός ιταλόφιλος δεν θα το έγραφε αυτό
Μιλάω καθαρά για το ίδιο το μοτέρ. Είναι γνωστά τα θέματα του Flat 6. Όχι σε όλες τις γενιές και εκδόσεις, αλλά υπήρχαν σε μερικές.
-
@realzeus said in Porsche 911:
Καμία σχέση, ειδικά στους κινητήρες. Υπήρχαν γενιές 911 με σοβαρά προβλήματα στους κινητήρες (οι 991 GT3 που ανατινάζονταν για παράδειγμα). Οι Ιταλοί μπορεί να είχαν ηλεκτρικά θέματα, αλλά οι κινητήρες τους ήταν πάντα αξιόπιστοι.
Συνολικά μιλάω και όπως είπα, ειδικά την δεκαετία '80 (και λίγο '90) που τα Ιταλικά υπερθερμαίνονταν, το AC δεν δούλευε σχεδόν ποτέ και διάφορα άλλα. Εαν έπαιρνες μια π.χ. F40 για τις καθημερινές σου μετακινήσεις θα διέλυε, άσε που ήταν τέρμα άβολο αυτοκίνητο, ενώ η 959 δεν ειχε κανένα θέμα. Αντίστοιχα και μια 911 σε σχέση με μια 328 (είχα πάει Χαλκιδα με αμφότερες ως συνοδηγός, καμία σχέση).
-
@fanis75 said in Porsche 911:
@realzeus said in Porsche 911:
Καμία σχέση, ειδικά στους κινητήρες. Υπήρχαν γενιές 911 με σοβαρά προβλήματα στους κινητήρες (οι 991 GT3 που ανατινάζονταν για παράδειγμα). Οι Ιταλοί μπορεί να είχαν ηλεκτρικά θέματα, αλλά οι κινητήρες τους ήταν πάντα αξιόπιστοι.
Συνολικά μιλάω και όπως είπα, ειδικά την δεκαετία '80 (και λίγο '90) που τα Ιταλικά υπερθερμαίνονταν, το AC δεν δούλευε σχεδόν ποτέ και διάφορα άλλα. Εαν έπαιρνες μια π.χ. F40 για τις καθημερινές σου μετακινήσεις θα διέλυε, άσε που ήταν τέρμα άβολο αυτοκίνητο, ενώ η 959 δεν ειχε κανένα θέμα. Αντίστοιχα και μια 911 σε σχέση με μια 328 (είχα πάει Χαλκιδα με αμφότερες ως συνοδηγός, καμία σχέση).
Είναι δυνατόν f40 για καθημερινη μετακίνηση? εκτός αν εννοείς από τη μαρίνα στο μονακό να πάει στο ξενοδοχείο 1-2 φορές
-
@dimitrioskosmas said in Porsche 911:
@fanis75 said in Porsche 911:
@realzeus said in Porsche 911:
Καμία σχέση, ειδικά στους κινητήρες. Υπήρχαν γενιές 911 με σοβαρά προβλήματα στους κινητήρες (οι 991 GT3 που ανατινάζονταν για παράδειγμα). Οι Ιταλοί μπορεί να είχαν ηλεκτρικά θέματα, αλλά οι κινητήρες τους ήταν πάντα αξιόπιστοι.
Συνολικά μιλάω και όπως είπα, ειδικά την δεκαετία '80 (και λίγο '90) που τα Ιταλικά υπερθερμαίνονταν, το AC δεν δούλευε σχεδόν ποτέ και διάφορα άλλα. Εαν έπαιρνες μια π.χ. F40 για τις καθημερινές σου μετακινήσεις θα διέλυε, άσε που ήταν τέρμα άβολο αυτοκίνητο, ενώ η 959 δεν ειχε κανένα θέμα. Αντίστοιχα και μια 911 σε σχέση με μια 328 (είχα πάει Χαλκιδα με αμφότερες ως συνοδηγός, καμία σχέση).
Είναι δυνατόν f40 για καθημερινη μετακίνηση? εκτός αν εννοείς από τη μαρίνα στο μονακό να πάει στο ξενοδοχείο 1-2 φορές
Ξερεις τι κινηση/μποτιλιαρισμα εχει απο την Μαρινα μεχρι το ξενοδοχειο? Αστα...
-
@dimitrioskosmas said in Porsche 911:
Είναι δυνατόν f40 για καθημερινη μετακίνηση? εκτός αν εννοείς από τη μαρίνα στο μονακό να πάει στο ξενοδοχείο 1-2 φορές
Προφανώς και όχι, ενώ μια 959 το έκανε άνετα. Αυτό ακριβώς λέω λοιπόν.
-
Αυτά είναι αναπαραγωγή δημοσιογράφων κλισέ. Πάμε πίσω την κουβέντα σε πιο ρεαλιστικές καταστάσεις καλύτερα γιατί πάλι θα εκτροχιαστουμε.
-
@stefan147 said in Porsche 911:
Αυτά είναι αναπαραγωγή δημοσιογράφων κλισέ. Πάμε πίσω την κουβέντα σε πιο ρεαλιστικές καταστάσεις καλύτερα γιατί πάλι θα εκτροχιαστουμε.
Ισως γιατι προφανώς μικρή εμπειρία έχω και αναφέρω τι έχω διαβάσει εκατοντάδες φορές και από τους δικούς μας ΚΚ και ΣΧ. Αλλά και 3 φορές που έχω μπει σε Φερράρι, το ταξίδι ήταν πολύ κουραστικό και καθόλου άνετο, σε αντίθεση με την 911. Μιλάω για μοντέλα '80 και το σταματάω εδώ.
-
Εννοείται ότι οι Ferrari/lambo είναι λιγότερο άνετα σε ταξίδι, άλλωστε δεν είναι αυτός ο στόχος τους. Μη πάμε να τα μειώσουμε συγκρίνοντας διαφορετικά πράγματα.
Οι Maserati θα μπορούσαν να συγκριθούν για το θέμα άνεσης με τις Porsche. -
@panos2171 said in Porsche 911:
Εννοείται ότι οι Ferrari/lambo είναι λιγότερο άνετα σε ταξίδι, άλλωστε δεν είναι αυτός ο στόχος τους. Μη πάμε να τα μειώσουμε συγκρίνοντας διαφορετικά πράγματα.
Δεν τα μειώνω, απλά λέω γιατι η 911 ειναι το καλύτερο αυτοκίνητο - γιατι τα κάνει όλα άριστα, καθημερινή μετακίνηση και ΣΚ στην πίστα. Δεν ειναι τόσι ειδικού σκοπού όσο τα άλλα που ειναι καλά μόνο για ένα πράγμα.
-
Σε αυτά τα αυτοκίνητα, τη σημαία της αναξιοπιστίας την κρατάει γερά εδώ και δεκαετίες η Μαζεράτι, όλοι οι άλλοι είναι γατάκια μπροστά τους.
Porsche 911