Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 145
    • 146
    • 137 / 146
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2912
    79703
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aea4tf admin moderator last edited by

      Κύριοι, BYD Forum! Παρακαλώ το off topic να σταματήσει άμεσα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dstou last edited by

        Πέραν πάσης φαντασίας αυτά που διαβάζουμε για Μπιντ:

        Οι Κινέζοι κατασκευάζουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στο μέγεθος της Θεσσαλονίκης -Θα απασχολεί 80.000 εργαζομένους

        https://www.msn.com/el-gr/news/other/οι-κινέζοι-κατασκευάζουν-εργοστάσιο-αυτοκινήτων-στο-μέγεθος-της-θεσσαλονίκης-θα-απασχολεί-80-000-εργαζομένους/ar-AA1BMs3F?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=e18eac2b270c4ab7bfeefeefea2a910c&ei=18

        polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by criuser

          Θα έχουν και τοπικό ΕΦΚΑ εκεί, ή μπα....😇

          Σίγουρα θα έχουν όμως συνδικάτο...

          Κρατικό βέβαια...😁

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Δεύτερο εργοστάσιο;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • katafractos17
              katafractos17 last edited by

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • polioan
                polioan @dstou last edited by

                @dstou said in BYD forum:

                Πέραν πάσης φαντασίας αυτά που διαβάζουμε για Μπιντ:

                Οι Κινέζοι κατασκευάζουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στο μέγεθος της Θεσσαλονίκης -Θα απασχολεί 80.000 εργαζομένους

                https://www.msn.com/el-gr/news/other/οι-κινέζοι-κατασκευάζουν-εργοστάσιο-αυτοκινήτων-στο-μέγεθος-της-θεσσαλονίκης-θα-απασχολεί-80-000-εργαζομένους/ar-AA1BMs3F?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=e18eac2b270c4ab7bfeefeefea2a910c&ei=18

                Θα μπορούμε να τα αγοράσουμε πιο φτηνά οι Θεσσαλονικείς από την υπόλοιπη χώρα; 😁
                Πλάκα κάνω.
                Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα έπρεπε να μπορούμε να τα αγοράσουμε πιο φτηνά αφού θα κατασκευάζονταιβστην χώρα μας;

                CUPRA LEON 2025
                1.5cc 150Hp MHV

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Κάτι τέτοια δεν τα πιστεύω , σιγά μην είναι και το μέγεθος του λεκανοπεδίου ...
                  Όπως οτι η Κίνα έχει ξέρω εγω 1,4 Δις πληθυσμό
                  ναι καλά απο έφηβος θυμάμαι την πολιτική του ενός παιδιού επομένως ή η πολιτική του ΚΚΚ απέτυχε πλήρως ή μας δουλεύουν για να τους φοβηθούμε.
                  Το δεύτερο ισχύει γιατί το Κόμμα δεν αποτυγχάνει ποτέ στους στόχους του...

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tolisk20 last edited by tolisk20

                    Τρελη εντυπωση μου προκαλεσε οτι εξωτερικα το atto2 φαινετε πιο μικρο απ το dolphin!!..τα ειδα διπλα διπλα 2 και 3 φορες..εχουν μονο 2 εκ.στο μηκος διαφορα υπερ του atto2..το atto2 ισως επειδη ειναι αρκετα πιο ψηλο κατα 10 ποντους φαινεται πιο μαζεμενο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ataim
                      ataim last edited by

                      Έρχεται και αυτό;

                      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fangchengbao_Bao_5

                      Καλά τα δελφίνια κλπ, αλλά να δούμε και κανένα σοβαρό όχημα από την byd. 🤤

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        i-hasu last edited by

                        Ωραίο όνομα έχει. Γλωσσοδέτης

                        Zω από περιέργεια
                        να δω τι θα γίνει

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim @i-hasu last edited by

                          @i-hasu said in BYD forum:

                          Ωραίο όνομα έχει. Γλωσσοδέτης

                          Κλασσική byd, εδώ θα το πουν denza b5

                          mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mesastou
                            mesastou @ataim last edited by

                            @ataim said in BYD forum:

                            @i-hasu said in BYD forum:

                            Ωραίο όνομα έχει. Γλωσσοδέτης

                            Κλασσική byd, εδώ θα το πουν denza b5

                            1890 κιλά ! Φρίκη !

                            ... bao 5 θα το λένε ...

                            mouths are for eating, noses for breathing.

                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim @mesastou last edited by ataim

                              @mesastou said in BYD forum:

                              @ataim said in BYD forum:

                              @i-hasu said in BYD forum:

                              Ωραίο όνομα έχει. Γλωσσοδέτης

                              Κλασσική byd, εδώ θα το πουν denza b5

                              1890 κιλά ! Φρίκη !

                              λίγα λες, 2890 είναι

                              mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • mesastou
                                mesastou @ataim last edited by

                                @ataim said in BYD forum:

                                @mesastou said in BYD forum:

                                @ataim said in BYD forum:

                                @i-hasu said in BYD forum:

                                Ωραίο όνομα έχει. Γλωσσοδέτης

                                Κλασσική byd, εδώ θα το πουν denza b5

                                1890 κιλά ! Φρίκη !

                                λίγα λες, 2890 είναι
                                ναι, την πάτησα που δεν έκανα copy/paste απο το chatgpt ... τεράστιο το βάρος! Αλλά δεν είναι μόνο μπαταριοκίνητα που έχουν γίνει θεοβαρα.

                                mouths are for eating, noses for breathing.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tolisk20 last edited by tolisk20

                                  Μια ωραια και αναλυτικη παρουσιαση του atto2 απ τον φιλο δημητρη..παλαιο κοντρακια και νυν ηλεκτρικακια

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    ανοιξα την τηλεοραση και επεσα πανω σε charging test του bjorn.
                                    mg4 (64kwh) vs inster vs dolphin (60kwh) vs id3 (55kwh)

                                    Youtube Video

                                    και προσεξα κατι ενδιαφερον, το οποιο αναφερει ο bjorn και το οποιο επιβεβαιωνεται και στο charging test που ειχε κανει ο ιδιος στο atto 3

                                    Youtube Video

                                    και το οποιο αποτυπωνεται και στα charging curves

                                    https://evkx.net/models/byd/dolphin/dolphin_60.4kwh/chargingcurve/

                                    Με το που φτασει τους 46C η μπαταρια των οχηματων αυτων, ανεξαρτητα απο το SoC πεφτει χοντρο throttling και η ηδη χαμηλη ισχυς φορτισης των 88kw, πεφτει στα 50kw. Μαλιστα εχει ενδιαφερον να δει κανεις το αμπερ που φτανουν στην μπαταρια ([basu] battery total current). Οταν φορτιζει με μεγιστη ισχυ, τα αμπερ ειναι σχεδον 200. Οταν φτανει η μπαταρια στους 46C, τα αμπερ πεφτουν στα 120, πιθανοτατα τοσο λογω throttling οσο και επειδη διοχετευει ενεργεια το οχημα στο συστημα ψυξης της μπαταριας.

                                    Δεν ξερω ποιο ειναι το ζητημα, δεν ειναι επαρκες το συστημα ψυξης, ωστε να παραμεινει σε υψηλη ισχυ φορτισης η μπαταρια συνεχως και η θερμοκρασια της <46C; ειναι ρυθμισμενο λαθος το συστημα ψυξης και δεν δουλευει στο μεγιστο συνεχως;

                                    Σε ολες τις μετρησεις αυτες, εχει ενδιαφερον να δειτε και τις θερμοκρασιες απο τις οποιες ξεκινησαν. Το αττο ξεκινησε απο 20κατι, ενω στο βιντεο με το δελφινι απο 30κατι. Το αττο αργησε να φτασει το "οριο" των 46C και για αυτο ειχε πιο ομαλη charging curve και προφτασε να ρουφηξει αρκετη ενεργεια πριν αρχισει το yoyo. Το δελφινι ομως, επειδη ξεκινησε απο υψηλοτερες θερμοκρασιες, χτυπησε το 46αρι μολις στο 30% soc και επεσε η ισχυς φορτισης στα 50kw!

                                    Πρακτικα, τι σημαινει αυτο; για χρηση εντος της πολης και ac φορτισεις, απολυτως τιποτα. Για dc φορτιση σε ταξιδι μεσα στο ελληνικο καλοκαιρι ομως, εδω αρχιζει και ζοριζει το πραγμα. Δεν εχω ιδεα με τι θερμοκρασια μπαταριας θα φτασει το οχημα μετα απο πχ 150-200χλμ στον φορτιστη. Αν πχ φτασεις με θερμοκρασια 35-38C, θα χτυπησεις το φραγμα των 46 αρκετα γρηγορα και μετα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το soc σου, θα φορτιζεις με μαξ 50kw, απορωντας γιατι ενω εχεις πχ 20% soc η ισχυς φορτισης σου ειναι τοσο χαμηλη.

                                    Απο την αλλη, θα σκεφτει καποιος, "ε και τι εγινε; ετσι και αλλιως, στην παρουσα φαση, οι περισσοτεροι φορτιστες στην εθνικη οδο δεν ανεβαζουν ισχυ φορτισης ιδιαιτερα ψηλα". Θα εχει απολυτα δικιο.

                                    Δεν τα γραφω αυτα για να αποθαρρυνω καποιον απο το να αγορασει τα δυο αυτα οχηματα (μιας και αυτα εχουμε δει να φορουν αυτην την μπαταρια και να εχουν αυτην τη συμπεριφορα, η οποια νομιζω οφειλεται στο bms+συστημα ψυξης, παρα στην ιδια την μπαταρια), αλλα να εχει υποψιν του τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου του, ωστε να μην εκπλαγει.

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Να σε δω να πας ταξίδι με το δελφίνι ρε συ. Να χαλάσεις 7 φορές το οίστρος φόρτισης σε φαγητά και ποτά περιμένοντας να φορτίσει η αργοκαρουτα 😂😂

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol @iceman7 last edited by

                                        @iceman7 said in BYD forum:

                                        Να σε δω να πας ταξίδι με το δελφίνι ρε συ. Να χαλάσεις 7 φορές το οίστρος φόρτισης σε φαγητά και ποτά περιμένοντας να φορτίσει η αργοκαρουτα 😂😂

                                        Για ποιον λόγο να πάω ταξίδι με το δελφίνι; Δεν αγοράστηκε για αυτόν τον λόγο.

                                        Από εκεί και πέρα, για τις αποστάσεις της Ελλάδας που είναι της πλάκας και με 2-3 φορτίσεις έχεις φτάσει στην άλλη άκρη της χώρας , ακόμα και τα 50kw δεν προσθέτουν ιδιαίτερα χρόνο στη διαδρομή. Αν υπήρχαν παντού πραγματικοί 150-300kw φορτιστές και μπορούσες να παίξεις συνέχεια 20-50% να το συζητούσαμε…

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Ο σκοπός κάθε αυτοκινήτου πάνω από κατηγορία Α που είναι απίστευτα κουραστικό και επικίνδυνο, είναι να μπορεί να κάνει ταξίδι.
                                          Εχω κάνει ταξίδια με το γιαρις, το μαζντογιαρις, γενικά με οτιδήποτε πάνω από aygo.
                                          Πόσο μάλλον με ένα όχημα 4,30 μέτρων που είναι και τόσο άνετο.
                                          Αν όμως αυτό περιορίζεται στο να έχει ρόλο αστικού αμαξιού (δηλ aygo άντε γιαρις) αυτό οφείλεται στο ότι ειναι ηλεκτρικό.

                                          D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @iceman7 last edited by

                                            @iceman7 said in BYD forum:

                                            Ο σκοπός κάθε αυτοκινήτου πάνω από κατηγορία Α που είναι απίστευτα κουραστικό και επικίνδυνο, είναι να μπορεί να κάνει ταξίδι.
                                            Εχω κάνει ταξίδια με το γιαρις, το μαζντογιαρις, γενικά με οτιδήποτε πάνω από aygo.
                                            Πόσο μάλλον με ένα όχημα 4,30 μέτρων που είναι και τόσο άνετο.
                                            Αν όμως αυτό περιορίζεται στο να έχει ρόλο αστικού αμαξιού (δηλ aygo άντε γιαρις) αυτό οφείλεται στο ότι ειναι ηλεκτρικό.

                                            Χρησιμοποιούμε το κατάλληλο εργαλείο από όλα όσα έχουμε στη διάθεση μας ώστε να επιτύχουμε το σκοπό μας με την μέγιστη αποδοτικότητα. Κάποτε, πήγαιναν Αθήνα Σπάρτη με τα πόδια. Νομίζω δεν το κάνουμε αυτό πλέον 😄

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 137 / 146
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr