-
Κύριοι, BYD Forum! Παρακαλώ το off topic να σταματήσει άμεσα.
-
Πέραν πάσης φαντασίας αυτά που διαβάζουμε για Μπιντ:
Οι Κινέζοι κατασκευάζουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στο μέγεθος της Θεσσαλονίκης -Θα απασχολεί 80.000 εργαζομένους
-
Θα έχουν και τοπικό ΕΦΚΑ εκεί, ή μπα....
Σίγουρα θα έχουν όμως συνδικάτο...
Κρατικό βέβαια...
-
Δεύτερο εργοστάσιο;
-
-
Πέραν πάσης φαντασίας αυτά που διαβάζουμε για Μπιντ:
Οι Κινέζοι κατασκευάζουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στο μέγεθος της Θεσσαλονίκης -Θα απασχολεί 80.000 εργαζομένους
Θα μπορούμε να τα αγοράσουμε πιο φτηνά οι Θεσσαλονικείς από την υπόλοιπη χώρα;
Πλάκα κάνω.
Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα έπρεπε να μπορούμε να τα αγοράσουμε πιο φτηνά αφού θα κατασκευάζονταιβστην χώρα μας; -
Κάτι τέτοια δεν τα πιστεύω , σιγά μην είναι και το μέγεθος του λεκανοπεδίου ...
Όπως οτι η Κίνα έχει ξέρω εγω 1,4 Δις πληθυσμό
ναι καλά απο έφηβος θυμάμαι την πολιτική του ενός παιδιού επομένως ή η πολιτική του ΚΚΚ απέτυχε πλήρως ή μας δουλεύουν για να τους φοβηθούμε.
Το δεύτερο ισχύει γιατί το Κόμμα δεν αποτυγχάνει ποτέ στους στόχους του... -
Τρελη εντυπωση μου προκαλεσε οτι εξωτερικα το atto2 φαινετε πιο μικρο απ το dolphin!!..τα ειδα διπλα διπλα 2 και 3 φορες..εχουν μονο 2 εκ.στο μηκος διαφορα υπερ του atto2..το atto2 ισως επειδη ειναι αρκετα πιο ψηλο κατα 10 ποντους φαινεται πιο μαζεμενο..
-
Έρχεται και αυτό;
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fangchengbao_Bao_5
Καλά τα δελφίνια κλπ, αλλά να δούμε και κανένα σοβαρό όχημα από την byd.
-
Ωραίο όνομα έχει. Γλωσσοδέτης
-
-
-
-
Ωραίο όνομα έχει. Γλωσσοδέτης
Κλασσική byd, εδώ θα το πουν denza b5
1890 κιλά ! Φρίκη !
λίγα λες, 2890 είναι
ναι, την πάτησα που δεν έκανα copy/paste απο το chatgpt ... τεράστιο το βάρος! Αλλά δεν είναι μόνο μπαταριοκίνητα που έχουν γίνει θεοβαρα. -
Μια ωραια και αναλυτικη παρουσιαση του atto2 απ τον φιλο δημητρη..παλαιο κοντρακια και νυν ηλεκτρικακια
-
ανοιξα την τηλεοραση και επεσα πανω σε charging test του bjorn.
mg4 (64kwh) vs inster vs dolphin (60kwh) vs id3 (55kwh)και προσεξα κατι ενδιαφερον, το οποιο αναφερει ο bjorn και το οποιο επιβεβαιωνεται και στο charging test που ειχε κανει ο ιδιος στο atto 3
και το οποιο αποτυπωνεται και στα charging curves
https://evkx.net/models/byd/dolphin/dolphin_60.4kwh/chargingcurve/
Με το που φτασει τους 46C η μπαταρια των οχηματων αυτων, ανεξαρτητα απο το SoC πεφτει χοντρο throttling και η ηδη χαμηλη ισχυς φορτισης των 88kw, πεφτει στα 50kw. Μαλιστα εχει ενδιαφερον να δει κανεις το αμπερ που φτανουν στην μπαταρια ([basu] battery total current). Οταν φορτιζει με μεγιστη ισχυ, τα αμπερ ειναι σχεδον 200. Οταν φτανει η μπαταρια στους 46C, τα αμπερ πεφτουν στα 120, πιθανοτατα τοσο λογω throttling οσο και επειδη διοχετευει ενεργεια το οχημα στο συστημα ψυξης της μπαταριας.
Δεν ξερω ποιο ειναι το ζητημα, δεν ειναι επαρκες το συστημα ψυξης, ωστε να παραμεινει σε υψηλη ισχυ φορτισης η μπαταρια συνεχως και η θερμοκρασια της <46C; ειναι ρυθμισμενο λαθος το συστημα ψυξης και δεν δουλευει στο μεγιστο συνεχως;
Σε ολες τις μετρησεις αυτες, εχει ενδιαφερον να δειτε και τις θερμοκρασιες απο τις οποιες ξεκινησαν. Το αττο ξεκινησε απο 20κατι, ενω στο βιντεο με το δελφινι απο 30κατι. Το αττο αργησε να φτασει το "οριο" των 46C και για αυτο ειχε πιο ομαλη charging curve και προφτασε να ρουφηξει αρκετη ενεργεια πριν αρχισει το yoyo. Το δελφινι ομως, επειδη ξεκινησε απο υψηλοτερες θερμοκρασιες, χτυπησε το 46αρι μολις στο 30% soc και επεσε η ισχυς φορτισης στα 50kw!
Πρακτικα, τι σημαινει αυτο; για χρηση εντος της πολης και ac φορτισεις, απολυτως τιποτα. Για dc φορτιση σε ταξιδι μεσα στο ελληνικο καλοκαιρι ομως, εδω αρχιζει και ζοριζει το πραγμα. Δεν εχω ιδεα με τι θερμοκρασια μπαταριας θα φτασει το οχημα μετα απο πχ 150-200χλμ στον φορτιστη. Αν πχ φτασεις με θερμοκρασια 35-38C, θα χτυπησεις το φραγμα των 46 αρκετα γρηγορα και μετα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το soc σου, θα φορτιζεις με μαξ 50kw, απορωντας γιατι ενω εχεις πχ 20% soc η ισχυς φορτισης σου ειναι τοσο χαμηλη.
Απο την αλλη, θα σκεφτει καποιος, "ε και τι εγινε; ετσι και αλλιως, στην παρουσα φαση, οι περισσοτεροι φορτιστες στην εθνικη οδο δεν ανεβαζουν ισχυ φορτισης ιδιαιτερα ψηλα". Θα εχει απολυτα δικιο.
Δεν τα γραφω αυτα για να αποθαρρυνω καποιον απο το να αγορασει τα δυο αυτα οχηματα (μιας και αυτα εχουμε δει να φορουν αυτην την μπαταρια και να εχουν αυτην τη συμπεριφορα, η οποια νομιζω οφειλεται στο bms+συστημα ψυξης, παρα στην ιδια την μπαταρια), αλλα να εχει υποψιν του τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου του, ωστε να μην εκπλαγει.
-
Να σε δω να πας ταξίδι με το δελφίνι ρε συ. Να χαλάσεις 7 φορές το οίστρος φόρτισης σε φαγητά και ποτά περιμένοντας να φορτίσει η αργοκαρουτα
-
Να σε δω να πας ταξίδι με το δελφίνι ρε συ. Να χαλάσεις 7 φορές το οίστρος φόρτισης σε φαγητά και ποτά περιμένοντας να φορτίσει η αργοκαρουτα
Για ποιον λόγο να πάω ταξίδι με το δελφίνι; Δεν αγοράστηκε για αυτόν τον λόγο.
Από εκεί και πέρα, για τις αποστάσεις της Ελλάδας που είναι της πλάκας και με 2-3 φορτίσεις έχεις φτάσει στην άλλη άκρη της χώρας , ακόμα και τα 50kw δεν προσθέτουν ιδιαίτερα χρόνο στη διαδρομή. Αν υπήρχαν παντού πραγματικοί 150-300kw φορτιστές και μπορούσες να παίξεις συνέχεια 20-50% να το συζητούσαμε…
-
Ο σκοπός κάθε αυτοκινήτου πάνω από κατηγορία Α που είναι απίστευτα κουραστικό και επικίνδυνο, είναι να μπορεί να κάνει ταξίδι.
Εχω κάνει ταξίδια με το γιαρις, το μαζντογιαρις, γενικά με οτιδήποτε πάνω από aygo.
Πόσο μάλλον με ένα όχημα 4,30 μέτρων που είναι και τόσο άνετο.
Αν όμως αυτό περιορίζεται στο να έχει ρόλο αστικού αμαξιού (δηλ aygo άντε γιαρις) αυτό οφείλεται στο ότι ειναι ηλεκτρικό. -
Ο σκοπός κάθε αυτοκινήτου πάνω από κατηγορία Α που είναι απίστευτα κουραστικό και επικίνδυνο, είναι να μπορεί να κάνει ταξίδι.
Εχω κάνει ταξίδια με το γιαρις, το μαζντογιαρις, γενικά με οτιδήποτε πάνω από aygo.
Πόσο μάλλον με ένα όχημα 4,30 μέτρων που είναι και τόσο άνετο.
Αν όμως αυτό περιορίζεται στο να έχει ρόλο αστικού αμαξιού (δηλ aygo άντε γιαρις) αυτό οφείλεται στο ότι ειναι ηλεκτρικό.Χρησιμοποιούμε το κατάλληλο εργαλείο από όλα όσα έχουμε στη διάθεση μας ώστε να επιτύχουμε το σκοπό μας με την μέγιστη αποδοτικότητα. Κάποτε, πήγαιναν Αθήνα Σπάρτη με τα πόδια. Νομίζω δεν το κάνουμε αυτό πλέον
BYD forum