-
@tkin73 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@tolisk20 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Αν πρεπει οπωσδηποτε να πας σε καποιο απ αυτα τοτε yc..
Οσο για την οικονομια παροτι οι διαδρομες σου δεν βολευουν ενα υβριδικο αν πας με μια μεση ωριαια γυρω στα 80χλμ/ωρα θα καις το ιδιο η λιγοτερο απ το diesel..Με 80 χλμ το ντίζελ 308 μπορεί να καίει και στρογγυλό 4αρι με κόστος 1.57 το γιαρις πόσο θα καίει δλδ που να συμφέρει καλύτερα;
Μην ωραιοποιουμε καταστάσεις απλή βενζίνη ή υβριδική εκτός πόλης δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ένα οικονομικό ντίζελ με κριτήριο το κόστος.Εγραψα 80χλμ μεση ωριαια..δλδ να παει και 110-120 κυριως στο τμημα αφιδνες-σχηματαρι..τα νουμερα που γραφω ειναι σε χρηματα οχι σε λιτρα..υπολογισμενη και η διαφορα των 15λεπτων υπερ του ντιζελ..4,7 και κατω θα καιει το yaris 100% με μεση ωριαια 80
Το 308 καιει 5,2×1,57=8,16 ευρω/100χλμ
Το yaris 4,7×1,72=8,08 ευρω/100 χλμΣτην ιδια διαδρομη μετρημενη απ τον Αλιαρτο..lexus lbx awd 1400 κιλα+4 ατομα+1 σπιτι αποσκευες>=1800 κιλα και εκαψα 4,2/100 με 75χλμ μεση ωριαια..στην εθνικη πηγαινα 110-120-130 στο τμημα απο θηβα ως αφιδνες..την ιδια διαδρομη 1 ατομο χωρις αποσκευες παιζει να καιει 3,4-3,7/100..εχω βαλει αναλυτικες φωτο στο αντιστοιχο τοπικ..
-
@tolisk20 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@tkin73 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@tolisk20 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Αν πρεπει οπωσδηποτε να πας σε καποιο απ αυτα τοτε yc..
Οσο για την οικονομια παροτι οι διαδρομες σου δεν βολευουν ενα υβριδικο αν πας με μια μεση ωριαια γυρω στα 80χλμ/ωρα θα καις το ιδιο η λιγοτερο απ το diesel..Με 80 χλμ το ντίζελ 308 μπορεί να καίει και στρογγυλό 4αρι με κόστος 1.57 το γιαρις πόσο θα καίει δλδ που να συμφέρει καλύτερα;
Μην ωραιοποιουμε καταστάσεις απλή βενζίνη ή υβριδική εκτός πόλης δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ένα οικονομικό ντίζελ με κριτήριο το κόστος.Εγραψα 80χλμ μεση ωριαια..δλδ να παει και 110-120 κυριως στο τμημα αφιδνες-σχηματαρι..τα νουμερα που γραφω ειναι σε χρηματα οχι σε λιτρα..υπολογισμενη και η διαφορα των 15λεπτων υπερ του ντιζελ..4,7 και κατω θα καιει το yaris 100% με μεση ωριαια 80
Το 308 καιει 5,2×1,57=8,16 ευρω/100χλμ
Το yaris 4,7×1,72=8,08 ευρω/100 χλμΣτην ιδια διαδρομη μετρημενη απ τον Αλιαρτο..lexus lbx awd 1400 κιλα+4 ατομα+1 σπιτι αποσκευες>=1800 κιλα και εκαψα 4,2/100 με 75χλμ μεση ωριαια..στην εθνικη πηγαινα 110-120-130 στο τμημα απο θηβα ως αφιδνες..την ιδια διαδρομη 1 ατομο χωρις αποσκευες παιζει να καιει 3,4-3,7/100..εχω βαλει αναλυτικες φωτο στο αντιστοιχο τοπικ..!
Νομίζω ότι η ανάλυση αυτή είναι που έκανα και εγώ, πχ με το T Cross και πάνω από 6 κατανάλωση, θα βάζω από την τσέπη μου ακόμα περισσότερα .
Ουσιαστικά μόνο με το YC φαίνεται να υπάρχει κάποια ισορροπία
-
Με όλα θα βάζεις, απλώς με το yc θα βάζεις τα λιγότερα.
Και θα πηγαίνεις κ πιο αργά από ότι με το 308.
Δλδ τώρα με το 308 σου φτάνουν;Βλέπω μια προτίμηση προς το t-cross από μέρους σου, αλλά θα συμφωνήσω με τον @fanis75 ,
αν ήταν η καλή έκδοση με τα 116 θα άλλαζε η πρόταση μου, άσε πού νομίζω ότι έχει και 5αρι manual η βασική με τους 95 ίππους. -
@a-d-p said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
άσε πού νομίζω ότι έχει και 5αρι manual η βασική με τους 95 ίππους.
Nαι 5αρι έχει.
-
15 λεπτά ή διαφορά καυσίμου; δεν ξέρω στα πρατήρια που βλέπω εγώ Θεσσαλονίκη η διάφορες είναι από 20 λεπτά ως +30.
-
Σε κάποιο σημείο έγραψε ότι μένει νότια. Δηλαδή κάθε μέρα υπομένει την βάσανο του πηγμένου ποταμιού και συζητάμε για εθνική;
-
@tjk said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Σε κάποιο σημείο έγραψε ότι μένει νότια. Δηλαδή κάθε μέρα υπομένει την βάσανο του πηγμένου ποταμιού και συζητάμε για εθνική;
Και μαλιστα του βαζουμε του ενδιαφερόμενου και το δήθεν δίλημμα αν θα πρέπει να παραμείνει με diesel, ώστε να στερηθεί την αγχολυτική (και οικολογική) εμπειρία οδήγησης ενός αυτόματου υβριδικού Toyota, για να γλιτώσει (υποτίθεται) κάποιο χρηματικό ποσό από τα καύσιμα...
Κατά τα άλλα, το μόνο που μας ενδιαφέρει εμάς τους ιδιοκτήτες Toyota είναι η οικονομία... -
@tkin73 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
15 λεπτά ή διαφορά καυσίμου; δεν ξέρω στα πρατήρια που βλέπω εγώ Θεσσαλονίκη η διάφορες είναι από 20 λεπτά ως +30.
Μπορει να ναι 20..απλα εγω φουλαρα με 1,70 και τωρα εχει 1,72..και ειπα 15λ διαφορα απ το 1,57 που γραψες..δεν ξερω ποσο εχει το ντιζελ..παντως τα νουμερα που σου βαλα εχουν περιθωριο να ναι και πιο μεγαλη η διαφορα..
Γενικα το φουλ υβριδικο με το ντιζελ στην εθνικη καινε περιπου το ιδιο αν πας στα ορια του κ.ο.κ..δλδ στα 120-130..στα 150 θα καψει λιγοτερο το ντιζελ..στα 110 και κατω το υβριδικο..και επειδη εδω δεν μιλαμε για ενα Αθηνα-θεσσαλονικη που νε πολυ πιθανον να συμφερε το ντιζελ αλλα πολυ κοντα στην Αθηνα..αν μενει και κεντρονοτια το παιδι με τη κινηση θα εχει και κερδος με το υβριδικο..δεν το κρινω σαν αμαξι μονο σαν καταναλωση..μπορει το 308 να χει ανωτερο εξοπλισμο και πατημα στο δρομο.. -
Εν τω μεταξύ, αν σου έδιναν ηλεκτρικό, θα φόρτιζες δωρεάν στον Σείριο και θα σου έμεναν όλα τα χρήματα στην τσέπη.
-
Διόρθωση: θα τους έμεναν στην τσέπη.
-
Για μετακόμιση σε βλέπω.... Νότια Σχήματαρι κάθε μέρα? ΗΡΩΑΣ!!
-
@tolisk20 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@tkin73 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
15 λεπτά ή διαφορά καυσίμου; δεν ξέρω στα πρατήρια που βλέπω εγώ Θεσσαλονίκη η διάφορες είναι από 20 λεπτά ως +30.
Μπορει να ναι 20..απλα εγω φουλαρα με 1,70 και τωρα εχει 1,72..και ειπα 15λ διαφορα απ το 1,57 που γραψες..δεν ξερω ποσο εχει το ντιζελ..παντως τα νουμερα που σου βαλα εχουν περιθωριο να ναι και πιο μεγαλη η διαφορα..
Γενικα το φουλ υβριδικο με το ντιζελ στην εθνικη καινε περιπου το ιδιο αν πας στα ορια του κ.ο.κ..δλδ στα 120-130..στα 150 θα καψει λιγοτερο το ντιζελ..στα 110 και κατω το υβριδικο..και επειδη εδω δεν μιλαμε για ενα Αθηνα-θεσσαλονικη που νε πολυ πιθανον να συμφερε το ντιζελ αλλα πολυ κοντα στην Αθηνα..αν μενει και κεντρονοτια το παιδι με τη κινηση θα εχει και κερδος με το υβριδικο..δεν το κρινω σαν αμαξι μονο σαν καταναλωση..μπορει το 308 να χει ανωτερο εξοπλισμο και πατημα στο δρομο..Ούτε καν άστο στην εθνική με 130 τα ντίζελ καίνε τουλάχιστον 1 λίτρο κάτω από τα φουλ υβριδικά και με την διαφορά τιμής Ο λογαριασμός ξεφεύγει
-
Κι απο μενα YC, καιει λιγοτερο απο Μοκα και Τ κρος , σε ολες τις συνθηκες
-
@a-d-p said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Έχει κάνει ένα περιορισμένο facelift.
https://www.autoblog.gr/2024/10/23/episimo-ananeomeno-opel-mokka/οποτε και για αυτο αυτη η προσφορα που λεει ηλεκτρικο 136hp και δεν μπορουσα να καταλαβω το γιατ
-
Πω πω ρε φίλε, αυτό είναι τριλημμα. Μιλάμε για 2 απ' τα τρία πιο άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς! Καλή τύχη.
-
Νομίζω ότι με όλα που αναφέρατε και σας ευχαριστώ πολύ, απόφαση είναι δεδομένη για το YC .
Δυστυχώς αν και τεράστια η εταιρεία που είμαι , στο κομμάτι των εταιρικών αυτοκινήτων δεν το έχει
Στο διαταύτα να λέω πάλι καλά που θα έχω ένα αμάξι με όλα πληρωμένα
-
Θα σου πρότεινα να νοικιάσεις και τα τρία και να τα οδηγήσεις. Δεν έχω γνώμη από T-Cross, αλλά από θέμα θορύβων, το Mokka είναι σαφέστατα πιο πολιτισμένο από το Yaris Cross. Έχω ταξιδέψει με Mokka πετρέλαιο και κρατούσε υπέροχα 150άρες λες και πήγαινε με 100.
-
Τ-ΚΡΟΣ σε άλλη λίγκα σε σχέση με τουοτα σε χώρους και καμπίνα
-
Ωπ , επειδή μιλάμε τελικά για το Mokka με το καινούργιο υβριδικό σύνολο ίσως να μην είναι τελικά τόσο πιο οικονομικό το YC στην συγκεκριμένη διαδρομή που το θες.
Όχι τόσο δηλαδή όσο η διαφορά ενός πολύ πιο όμορφου και ποιοτικού αυτοκινήτου που είναι το Mokka σε σχέση με το YC.
Για 15-20€ max επιπλέον κόστος το μήνα το Mokka είναι πολύ καλύτερη επιλογή
-
@vagkirk said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Ωπ , επειδή μιλάμε τελικά για το Mokka με το καινούργιο υβριδικό σύνολο ίσως να μην είναι τελικά τόσο πιο οικονομικό το YC στην συγκεκριμένη διαδρομή που το θες.
Όχι τόσο δηλαδή όσο η διαφορά ενός πολύ πιο όμορφου και ποιοτικού αυτοκινήτου που είναι το Mokka σε σχέση με το YC.
Για 15-20€ max επιπλέον κόστος το μήνα το Mokka είναι πολύ καλύτερη επιλογή
ελεγε
- MOKKA 1.2 100ps Business (οχι το καινούργιο)
Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka