-
@criuser said in TESLA FORUM:
Φάνη σε αυτό υπήρχε πρόβλεψη από την κατασκευή της πολυκατοικίας που είναι καινούργια.
Προφανώς! Αλλά η απάντηση αυτή είναι του στύλ "ρώτησα ένα ηλεκτρολόγο και μου ειπε 2.000 το ένα και 1.000 το άλλο". Ακριβώς λοιπόν η εγκατάσταση ενός φορτιστή μπορεί να κοστίσει €50 ή €10.000, όλα ειναι σχετικά. Άρα δεν έχει κανένα νόημα αυτή η συζήτηση, γιατι εαν πάρουμε 100 περιπτώσεις και θα πάρουμε και 150 διαφορετικές τιμές (εαν βάλουμε και τις προσφορές μέσα).
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Με προεγκατάσταση όμως απο όταν αγόρασε το διαμέρισμα, όλα τα καλώδια κτλ ήταν περασμένα και απλά πέρασε τον φορτιστή.ΥΔΕ δεν έκανε να τον δηλώσει στον ΔΕΔΔΗΕ?
Σωστά, τα πάντα όλα έτοιμα, ακόμα και τα Φ/Β και η μπαταρία. Τώρα για ΥΔΕ δεν έχω ιδέα, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Εμπιστεύεσαι άκριτα μια περσονα του φόρουμ ;
Ναι, αλλά τι περσόνα...
-
Για να επανέλθουμε στο θέμα αυτή την εβδομάδα η τιμή της μετοχής είχε 15% άνοδο .
Όποιος είχε τα κότσια στο τέλος της προηγούμενης να ρίξει λίγο χρήμα γιατί δεν πιστεύει στην προπαγάνδα των συστημικών μέσων ... ανταμείφθηκε!Φυσικά καμμιά αναφορά στον έγκριτο τύπο όπως και στο ότι οι εμπρηστές tesla αντιμετωπίζουν στις ΗΠΑ ποινές εως 20 χρόνια φυλακή !
ετσι κόβεται ο βήχας
-
στο τελευταιο update θα δινεται η δυνατοτητα για battery health test. Βασικα, δινοταν και πριν, αλλα ηταν λιγο κρυμμενο. Υπαρχουν δυο, ενα "γρηγορο" οπου παιρνεις αμεσα απαντηση αν η μπαταρια ειναι εντος των φυσιολογικων οριων και ενα "χρονοβορο" οπου πρεπει να αφησεις το οχημα πριζωμενο για 12-24 ωρες, αναλογως με το μεγεθος της μπαταριας και το soc απο το οποιο ξεκινας. Το "χρονοβορο" δινει το επισημο degradation.
Πριν το update αυτο, το γρηγορο τεστ γινοταν μεσω μιας συγκεκριμενης αλληλουχιας στο service request menu απο το Mobile app. Το διεξοδικο τεστ γινοταν απο το service menu του οχηματος.
Τιποτα καινουριο λοιπον, αλλα αλλαζει το interface και τα κανει πιο προσβασιμα.
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Βρέθηκε ο φταίχτης. Είχε την επιλογή διατήρησης θερμοκρασίας στην καμπίνα ενεργοποιημένη.
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Βρέθηκε ο φταίχτης. Είχε την επιλογή διατήρησης θερμοκρασίας στην καμπίνα ενεργοποιημένη.
Δούλευε δηλαδή συνέχεια ο κλιματισμός;
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Βρέθηκε ο φταίχτης. Είχε την επιλογή διατήρησης θερμοκρασίας στην καμπίνα ενεργοποιημένη.
Ένας ακόμα φταίχτης για drain. Μαλλον δοκίμαζε διάφορα και το ξέχασε ανοιχτό
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Βρέθηκε ο φταίχτης. Είχε την επιλογή διατήρησης θερμοκρασίας στην καμπίνα ενεργοποιημένη.
Δούλευε δηλαδή συνέχεια ο κλιματισμός;
Βάζεις μια θερμοκρασία στοχο. Αν την ξεπεράσει ενεργοποιείται αέρας ή κλιματισμός.
Είναι καλό για καλοκαίρι λόγω και της ηλιοροφης. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Βρέθηκε ο φταίχτης. Είχε την επιλογή διατήρησης θερμοκρασίας στην καμπίνα ενεργοποιημένη.
Δούλευε δηλαδή συνέχεια ο κλιματισμός;
Βάζεις μια θερμοκρασία στοχο. Αν την ξεπεράσει ενεργοποιείται αέρας ή κλιματισμός.
Είναι καλό για καλοκαίρι λόγω και της ηλιοροφης.Κατανοητό. Τώρα το χειμώνα όμως φαντάζομαι ότι το θέμα είναι το ανάποδο (να ζεστάνει την καμπίνα). Όχι ότι στην Ρόδο έχει και πολύ κρύο, αλλά λέμε τώρα...
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Βρέθηκε ο φταίχτης. Είχε την επιλογή διατήρησης θερμοκρασίας στην καμπίνα ενεργοποιημένη.
Δούλευε δηλαδή συνέχεια ο κλιματισμός;
Δεν έχω ιδέα πως δουλεύει!
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Βρέθηκε ο φταίχτης. Είχε την επιλογή διατήρησης θερμοκρασίας στην καμπίνα ενεργοποιημένη.
Ένας ακόμα φταίχτης για drain. Μαλλον δοκίμαζε διάφορα και το ξέχασε ανοιχτό
Λέει ότι δεν το ενεργοποίησε ποτέ και μάλλον ήταν ανοιχτό από την logistics.
-
-
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το Model Y ήταν ήδη το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο σε νορμάλ χρήματα. Και το πιο καλοπουλημένο επίσης, Τώρα έγινε σαφώς καλύτερο. Μόνο οι τρελίτσες του Elon Musk μπορούν να ανακόψουν τη φόρα του.Ενα ακόμα άψογο κείμενο !
Οταν το είδα και εγω απο κοντά μολις πρωτοήρθε μου άρεσε.
Και πίσω και μπρος είναι κουκλί και σούπερ μοντέρνο και φουτουριστικό. Και το highland όμορφο είναι μπροστά αλλά χάλια πίσω. Ούτε σεντάν σωστό αντρικό ούτε χατσμπακ με σωστό άνοιγμα.
Το νέο Υ είναι τουλάχιστον ψηλό και με κάποιες εξοπλιστικές πινελιές που γουστάρω όπως η μπροστινή κάμερα (απαραίτητη γιατί χωρίς κανονικούς αισθητήρες δεν έχεις καλή αίσθηση του χώρου από τις περιμετρικές) ο λεβιές των φλας (με εκνευρίζει η έλλειψη του τις λίγες φορές που οδηγώ πια το 3 με αποτέλεσμα να μην βγάζω πουθενά φλας). Βέβαια τεχνολογικά παραμένει πίσω. Όσο και να βελτιώσουν την αεροδυναμική, τα σύνολα της τεσλα δείχνουν πια σε επίπεδο hardware τα χρόνια τους.
Ο κινέζικος ανταγωνισμός κάποια στιγμή μπορεί να καταλάβει τη σημασία του software και τότε να αποτελέσει πραγματικό πρόβλημα. Αλλά αν κρίνω από το software των κινεζικών τηλεφώνων αυτό μπορεί να μην γίνει και ποτέ.
Μέχρι τότε απλά στεναχωριέσαι που από η
κάποτε πρωτοπόρος εταιρεία τεσλα έχει γίνει σαν τη Volkswagen. Πουλάει το ίδιο πράγμα 10 χρόνια χωρίς ιδιαίτερη τεχνολογική πρόοδο.
Βέβαια ακόμα το Υ (αλλά και το 3 για όσους λίγους πια δεν θέλουν ψηλό) είναι η καλύτερη λύση.
Αν αγόραζα σήμερα ηλεκτρικό θα ήταν η πρώτη αν όχι η μόνη επιλογή.
Ευτυχώς βέβαια ούτε επιδότηση υπάρχει ούτε τέτοιο πελώριο αμαξι θα έκανα ξανά το λάθος να πάρω (μου αρέσει που τα μεγαλώνουν κιολας) ούτε θα ξανααγοραζα πιθανότατα ηλεκτρικό.
Οπως είναι σήμερα δεν είναι το μέλλον ή τουλάχιστον αυτό το μέλλον εμένα δεν μου αρέσει τόσο. Ποκκοι περιορισμοί για κάτι που πρέπει να σε εξυπηρετεί και ευχαριστεί.
Όμορφο γκάζι, πλούσια αμάξια αλλά ειδικά τα τεσλα με αυτες τις διαστασεις ειναι για 3ο αμάξι για βόλτες, Sunday car…. -
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Δεν νομιζω οτι εχει θεμα και ειναι φουσκα. Αλλα εχει κάνει κάποιες λάθος επιλογες θεωρω
το Cybertruck ειναι ξεκαθαρα μια από αυτες. Θα μπορουσε αντι για αυτη την βλακεια να ειχε βγαλει ενα model2 και να ειχε ξεβρακώσει και κινεζους που παιζουν μπαλα μονοι τους σε μικρες κατηγορίες και θα εβγαζε τρελα κερδη
αντι αυτού εμεινε με το cybertruck το οποιο και δεν πουλαει οσο υπολογιζαν και εχει καθυστερησει πολυ και εχει βγαλει προβλήματα με ανακλήσεις που πονανε την τεσλα
αλλη λαθος κατευθυνση (αυτο κατα την γνωμη μου) ειναι η εμμονη να μην χρησιμοποιειται lidar το οποιο θα εκανε την τεσλα παραλληλα με τις καμερες με διαφορα την εταιρεια με το καλύτερο autopilot
αντι αυτου εχουν αστοχιες παρολο που εχουν μαλλον το καλύερο software. Αλλα το Hardware που στηριζονται ειναι μονο καμερες ενω αν ειχαν και lidar δεν θα ειχαν τοσες αστοχιες
και εχει και αλλα οπως η συμπεριφορα του Ελονα και το αυτονομο ταξι που εχει παρει πορους και προτεραιοτητα από ολα, που δεν νομιζω οτι αξιζει οσο να εμπλουτισεις την λειψη σου γκαμα
γενικα ακομα ειναι μπροστα αν και εχει κοψει παρα πολύ ρυθμο που σημαινει οτι οι ανταγωνιστες πλησιαζουν επικινδυνα και αν συνεχιστει αυτο μαλλον θα περασουν μπροστα.
Το παιχνιδι δεν εχει χαθει ουτε πιστευω οτι ειναι φουσκα που θα σκασει και τετοια υπερβολικα. Αλλα οτι εχουν γινει κάποιες λάθος επιλογες, εχουν γινει
-
Προφανώς ότι ήταν να βγάλει το έβγαλε.
Εφεξης σειρά λάθος επιλογών
Κάθησε στα έτοιμα
Εμμονές σε θέματα hardware και δηθενιες.
Εσχάτως και τα καραγκιοζιλίκια του Musk!Απλα δεν τσουλάει γενικά η ηλεκτροκίνηση οπότε δεν χάνουμε και τίποτα
-
Aν και το ΑMS είναι ένα όργανο γερμανικής αυτοκινητιστικής προπαγάνδας, ναι, ή Τέζλα έχει χάσει μέρος της δυναμικής της.
Και το ακόμη χειρότερο είναι τα πρόσφατα καραγκιοζιλίκια του μασκ και η σύμπλευση του με τον επιπόλαιο και διχαστικό Τραμπαρίφα., -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το Model Y ήταν ήδη το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο σε νορμάλ χρήματα. Και το πιο καλοπουλημένο επίσης. Τώρα έγινε σαφώς καλύτερο. Μόνο οι τρελίτσες του Elon Musk μπορούν να ανακόψουν τη φόρα του.Εξαιρετικός και αναλυτικότατος. Το 15.4 στα 120 με ζόρισε όταν το διάβασα αλλά οποία δοκιμή έχω δει αναφέρει όντως αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση.
Σχετικά με το
« Ξέραμε από πριν ότι το υπάρχον πλαίσιο των 3 και Υ, ουσιαστικά το ίδιο τόσα χρόνια τώρα, δεν μπορεί να φωλιάσει τις πιο ογκώδεις (και βαριές) LFP μπαταρίες. Παρά μόνο στη βασική εισαγωγική έκδοση, που έχει ανεκμετάλλευτο χώρο εκεί στα ύφαλα. »το οποίο βρήκα ΠΟΛΥ ενδιαφέρον (και λογικό συνάμα) έχεις κάποια πηγή;
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το Model Y ήταν ήδη το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο σε νορμάλ χρήματα. Και το πιο καλοπουλημένο επίσης. Τώρα έγινε σαφώς καλύτερο. Μόνο οι τρελίτσες του Elon Musk μπορούν να ανακόψουν τη φόρα του.Τρομερός όπως πάντα!
Το επόμενο οικογενειακό μου αν αλλάξω κάποια στιγμή.
(Διόρθωσε το σύνδεσμο για το sealion 7 διότι σε πάει στο Atto 2)
TESLA FORUM