-
@starlet85 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Τέτοιες κάμερες που "ενσωματώνονται" μερικώς πουλάνε σε υπερβολικές τιμές κι άλλες εταιρείες (πχ C5 Aircross) και συνήθως για τα λεφτά που ζητάνε, 500αρια ευρώ, είναι "φασόλι" η κάμερα, σε σύγκριση με τι θα αγόραζες με τόσα λεφτά στο εξειδικευμένο εμπόριο.
Σε κάθε περίπτωση, με ένα 100αρικο έχεις περίπου τις ίδιες δυνατότητες πχ με τις xiaomi κάμερες μικρού μεγέθους, εγώ αυτό έχω καταλάβει. Και το καλωδιακι που δίνει ρεύμα απ τον καθρέφτη, μπορείς να το αγοράσεις απ τους κινέζους ή την τογιοτα, ώστε να μη βάζεις μακρύ usb γύρω γύρω.Καλησπέρα!
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Το μόνο που με κάνει να κοιτάζω την μπρος/πίσω κάμερα που δίνει η Toyota είναι το γεγονός ότι είναι η μόνη που "εφαρμόζει" ακριβώς στα ήδη υπάρχοντα σημεία υποδοχής των καμερών στην οροφή μπροστά και πίσω. Τουλάχιστον αυτό έχω δει από άλλο corolla cross που την είχε. Φαίνεται σαν συνέχεια των άλλων οργάνων της οροφής.
Αν μπεις στο γκρουπ του φεησμπουκ, κάποιου του έβαλε πρόσφατα η Τογιότα κάμερα που δεν ήταν αυτή που έχουμε στο μυαλό μας. Δεν ξέρω αν "του τη φέρανε" ή έχει αλλάξει κάτι επίσημα.
-
@starlet85 said in Toyota Corolla Cross:
Το μόνο που με κάνει να κοιτάζω την μπρος/πίσω κάμερα που δίνει η Toyota είναι το γεγονός ότι είναι η μόνη που "εφαρμόζει" ακριβώς στα ήδη υπάρχοντα σημεία υποδοχής των καμερών στην οροφή μπροστά και πίσω. Τουλάχιστον αυτό έχω δει από άλλο corolla cross που την είχε. Φαίνεται σαν συνέχεια των άλλων οργάνων της οροφής.
φίλε αυτό που λες δεν ισχύει να ξέρεις
η κάμερα που βάζει η toyota είναι η Nextbase 380GWX
https://nextbase.co.uk/help-and-support/dash-cams/380gwx-dash-cam-support/
απλά έχουν δικά τους logo πάνω στην κάμερα και δικό τους firmware για να γράφει toyota μέσα στο application
με αυτοκόλητα μπαίνει η κάμερα πάνω στο τζάμι και μπροστά και πίσω
-
@parisg7777 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό που βάλατε είναι η τιμή για πολύτεκνους - ανάπηρους , το Τουσόν φουλ υβριδικό ξεκινάει από 41500 , το λέει στον επίσημο τιμοκατάλογο
Μάλλον κανονικές ειναι, αλλά δεν βρήκα επικαιροποιημενο κατάλογο τιμών, δες αυτό:
https://www.4troxoi.gr/agora/neo-hyundai-tucson-hybrid-kai-phev-me-poso/
Βέβαια, απορίας άξιο για η Hyundai έχει τον τιμοκατάλογο με το distinctive kona στα 33.290, εκτός αν δεν τον βλέπω εγώ. -
Θα γράφετε "μάρκα" και "λτπφ"
Π.χ. "Hyundai λτπφ" και θα βγαίνει πρώτο:
Το υβριδικό Τουκσον ξεκινάει 41+ με χρώμαΉ Toyota λτπφ
Υβριδική ΨΨ ξεκινάει από 31+ με χρώμα
-
Παιδιά με τις τιμές το κάναμε λίγο μπάχαλο...!!!
Μπερδεύουμε το υβριδικό όπως τέλος πάντων το βαφτίζουν με το υβριδικό με τη μπρίζα...!!!
Ξαναδείτε τις τιμές στο σάιτ της Χιουντάι, άλλες τιμές το υβριδικό και άλλες το υβριδικό με μπρίζα.
Το κκ πρέπει να το συγκρίνουμε με αυτά που η μπαταρία τους δεν γεμίζει με μπρίζα αλλά από το θερμικό μοτέρ όπως το δικό μας...!!!
Υπάρχουν τριών ειδών υβριδικά, αυτά με τις 12βολτες , 24βολτες και 48βολτες που οι μπαταρίες βοηθάνε μόνο στην εκκίνηση, άντε και σε κανένα σύστημα, δεν πάνε βήμα ηλεκτρικά όλες αυτές...!!!
Η δεύτερη κατηγορία είναι όπως το δικό μας, φόρτωμα από το μοτέρ το θερμικό και η τρίτη φορτώνει από μπρίζα...!!
Αυτά είναι και τα ακριβότερα, αλλά δεν γίνεται να συγκρίνουμε το κκ με ένα που φορτώνει η μπαταρία του με ρεύμα από μπρίζα για πολλούς λόγους..!!!
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!! -
Τώρα που αναγκαστικά μπαίνει και η Τογιότα στα ηλεκτρικά να σε δω τι θα λες κακόμοιρε.
Που γράφεις όλες τις υπερβολές του κόσμου σε μια παράγραφο για τα ηλεκτρικά. -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Τώρα που αναγκαστικά μπαίνει και η Τογιότα στα ηλεκτρικά να σε δω τι θα λες κακόμοιρε.
Που γράφεις όλες τις υπερβολές του κόσμου σε μια παράγραφο για τα ηλεκτρικά.Χαχαχα
Είναι απολαυστικό τουοτα μπόι πάντως
Βέβαια ενω οι τσιρλιντερς ειναι στη εφηβεια, στην περίπτωση των τουοτα πρεπει να έχουν καταθεσει χαρτια για συνταξη -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!!Κρίμα. Τσάμπα οι χιλιάδες λέξεις που έχουν γραφεί γενικά, αλλά και σε αυτό το φόρουμ πιο ειδικά, εξηγώντας την εμπειρία χρήσης, ταξιδιού και φόρτισης των ηλεκτρικών. Τελικά αναπαράγονται στερεότυπα προ 5 ετιας.
-
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!!Κρίμα. Τσάμπα οι χιλιάδες λέξεις που έχουν γραφεί γενικά, αλλά και σε αυτό το φόρουμ πιο ειδικά, εξηγώντας την εμπειρία χρήσης, ταξιδιού και φόρτισης των ηλεκτρικών. Τελικά αναπαράγονται στερεότυπα προ 5 ετιας.
Τσάμπα και οι κωλοτούμπες που κάνετε εσείς οι ηλεκτρολάγνοι αυτά τα 2-3 χρόνια.
Από τον τύπο των μπαταριών, από την τζάμπα φόρτιση, μέχρι τώρα που το ντίζελ στο ταξίδι με ταχύτητες ΚΤΕΛ καίει κάτω από 5 λίτρα και το λίτρο έχει 1,40 και το κόστος φόρτισης στο ταξίδι είναι ανάλογο βενζιβόρου με 100άρα βενζίνη.
-
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!!Κρίμα. Τσάμπα οι χιλιάδες λέξεις που έχουν γραφεί γενικά, αλλά και σε αυτό το φόρουμ πιο ειδικά, εξηγώντας την εμπειρία χρήσης, ταξιδιού και φόρτισης των ηλεκτρικών. Τελικά αναπαράγονται στερεότυπα προ 5 ετιας.
Καλά εδώ έχουμε περίπτωση αχταρμά…
Τι να σχολιάσεις τώρα…αλήθεια;;!!
Δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε το full hybrid με το plug-in hybrid. -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!!Κρίμα. Τσάμπα οι χιλιάδες λέξεις που έχουν γραφεί γενικά, αλλά και σε αυτό το φόρουμ πιο ειδικά, εξηγώντας την εμπειρία χρήσης, ταξιδιού και φόρτισης των ηλεκτρικών. Τελικά αναπαράγονται στερεότυπα προ 5 ετιας.
Τσάμπα και οι κωλοτούμπες που κάνετε εσείς οι ηλεκτρολάγνοι αυτά τα 2-3 χρόνια.
κι
Από τον τύπο των μπαταριών, από την τζάμπα φόρτιση, μέχρι τώρα που το ντίζελ στο ταξίδι με ταχύτητες ΚΤΕΛ καίει κάτω από 5 λίτρα και το λίτρο έχει 1,40 και το κόστος φόρτισης στο ταξίδι είναι ανάλογο βενζιβόρου με 100άρα βενζίνη.Πότε έρχεται το στελλαντις φθηνό ηλεκτρικό ;
-
Και όχι μόνο αυτό, αλλά κυρίως ότι η συχνοουρια/στάση για κατούρημα όταν έχεις ηλεκτρικό είναι πλεονέκτημα και επιβάλλεται ενώ όταν έχεις Toyota είναι απλά feature
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!!Κρίμα. Τσάμπα οι χιλιάδες λέξεις που έχουν γραφεί γενικά, αλλά και σε αυτό το φόρουμ πιο ειδικά, εξηγώντας την εμπειρία χρήσης, ταξιδιού και φόρτισης των ηλεκτρικών. Τελικά αναπαράγονται στερεότυπα προ 5 ετιας.
Τσάμπα και οι κωλοτούμπες που κάνετε εσείς οι ηλεκτρολάγνοι αυτά τα 2-3 χρόνια.
κι
Από τον τύπο των μπαταριών, από την τζάμπα φόρτιση, μέχρι τώρα που το ντίζελ στο ταξίδι με ταχύτητες ΚΤΕΛ καίει κάτω από 5 λίτρα και το λίτρο έχει 1,40 και το κόστος φόρτισης στο ταξίδι είναι ανάλογο βενζιβόρου με 100άρα βενζίνη.Πότε έρχεται το στελλαντις φθηνό ηλεκτρικό ;
Έχει έρθει.
Κάνεις σήμερα μια μικρή επένδυση με 53 χιλιαρικάκια και αύριο μεθαύριο αν θελήσεις να το πουλήσεις θα εισπράξεις μια περιουσία. -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!!Κρίμα. Τσάμπα οι χιλιάδες λέξεις που έχουν γραφεί γενικά, αλλά και σε αυτό το φόρουμ πιο ειδικά, εξηγώντας την εμπειρία χρήσης, ταξιδιού και φόρτισης των ηλεκτρικών. Τελικά αναπαράγονται στερεότυπα προ 5 ετιας.
Τσάμπα και οι κωλοτούμπες που κάνετε εσείς οι ηλεκτρολάγνοι αυτά τα 2-3 χρόνια.
κι
Από τον τύπο των μπαταριών, από την τζάμπα φόρτιση, μέχρι τώρα που το ντίζελ στο ταξίδι με ταχύτητες ΚΤΕΛ καίει κάτω από 5 λίτρα και το λίτρο έχει 1,40 και το κόστος φόρτισης στο ταξίδι είναι ανάλογο βενζιβόρου με 100άρα βενζίνη.Πότε έρχεται το στελλαντις φθηνό ηλεκτρικό ;
Εδώ είναι.
Ενα και έρχονται άλλα 2.
Leapmotor t03 18400 προ και 13950 μετά και έρχονται με τις μικρότερες μπαταρίες το 3 και το Γκράντε Πάντα με τιμή κάτω από 20000 προ επιδότησης.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Και τέταρτη κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικά, μόνο ρεύμα, προσευχή κατηφόρα και 70-80 τελική να τη βγάλουμε τη διαδρομή, γιατί άμα μείνουμε στο δρόμο ,θέλουμε κανένα δίωρο αν βρούμε μπρίζα...!!!
Απαγορεύονται οι στάσεις για κατούρημα, φρεναρίσματα, ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων και φυσικά επιλέγουμε διαδρομές φλατ, τα βουνά επίσης ως διαδρομές, δεν είναι για να τα ανεβαίνεις, μπορεί να μείνεις εκεί πάνω...!!
Αυτά είναι και τα χειρότερα στις τιμές, με ντεμέκ επιχορήγηση...!!!
Τι 50 ,τι 60, τι 70...!!!Κρίμα. Τσάμπα οι χιλιάδες λέξεις που έχουν γραφεί γενικά, αλλά και σε αυτό το φόρουμ πιο ειδικά, εξηγώντας την εμπειρία χρήσης, ταξιδιού και φόρτισης των ηλεκτρικών. Τελικά αναπαράγονται στερεότυπα προ 5 ετιας.
Τσάμπα και οι κωλοτούμπες που κάνετε εσείς οι ηλεκτρολάγνοι αυτά τα 2-3 χρόνια.
κι
Από τον τύπο των μπαταριών, από την τζάμπα φόρτιση, μέχρι τώρα που το ντίζελ στο ταξίδι με ταχύτητες ΚΤΕΛ καίει κάτω από 5 λίτρα και το λίτρο έχει 1,40 και το κόστος φόρτισης στο ταξίδι είναι ανάλογο βενζιβόρου με 100άρα βενζίνη.Πότε έρχεται το στελλαντις φθηνό ηλεκτρικό ;
Εδώ είναι.
Ενα και έρχονται άλλα 2.
Leapmotor t03 18400 προ και 13950 μετά και έρχονται με τις μικρότερες μπαταρίες το 3 και το Γκράντε Πάντα με τιμή κάτω από 20000 προ επιδότησης.
Παρε ένα τότε να δεις τη γλύκα και άσε τις συγκρίσεις με τις τράτες …
-
Κοίτα τα έχω υπολογίσει.
Αν κάτσει το έργο στην Σαρωνίδα, θα κάνω χλμ με το ντίζελ.
Αν κάνω λιγότερα χλμ και τα περισσότερα για τον καφέ και κοντινά της τάξης των 1-5 χλμ χωρίς κίνηση αλλά σε στενά, το υβριδικό αιρκρος μου φτάνει να πηγαίνω τζάμπα.Στο ταξίδι θα είμαι λίγο πιο ακριβός από το πετρέλαιο, αλλά καμία σχέση με το ηλεκτρικό.
Θα πηγαίνω όμως πίσω από ένα ηλεκτρικό και θα τον περνάω όταν σταματάει κάθε 200 χλμ για να φορτίσει...
Επίσης θα έχω γλυτώσει τα 3-4000 για τον φορτιστή στο σπίτι.
-
Πάντως εγώ προτιμώ να μείνουμε με αυτές τις αντιλήψεις και να περνούν όλοι υβριδικά
Αφήστε τα ηλεκτρικά για μας τους άσχετους που δεν ξέρουμε.
Άμα πάρουν όλοι ηλεκτρικά το κράτος θα μας φορολογισει βαριά και σαν όχημα και σε ρευμα αφού δεν θα βγάζει πολλα φράγκα απο φορολογιση καυσίμων όπως τώρα και κάπου θα πρέπει να βρει εσοδα
Καλά είναι τα βενζίνη και τα hybrid , μακάρι όλοι να περνούν τέτοια . Όσο περισσοτερο καθυστερει η καθαρή ηλεκτροκίνηση τόσο καλύτερα για μας με τα ηλεκτρικά και τα benefits που έχουμε .
Η συμβίωση με το ηλεκτρικό είναι δράμα, δεν αξίζει, μην πάρει κανένας . Παιδευομαι κάθε μέρα με καλώδια, φορτίσεις και αυτονομία της πλάκας που πάω μόνο μέχρι το περίπτερο και είναι και πανακριβα. Μην την πατήσετε σαν έμας τα θυματα
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross::
Επίσης θα έχω γλυτώσει τα 3-4000 για τον φορτιστή στο σπίτι.
Και μόνο ότι μετά από τόσα ακόμα γράφεις για τέτοια κόστη για την οικιακή φόρτιση ….
Τρολαρες 1-2-10 φορες ε οκ ας γράψουμε και καμιά φορά - έστω μια - σοβαρά.
Εγώ που είχα τεράστια απόσταση για καλωδίωση 1400 με κανονική απόδειξη και δήλωση δεδηε (ήρθε μετά από 6 μηνες να δει την εγκατάσταση και να αλλάξει το ρολόι σε ψηφιακό) πλήρωσα με 5Χ6 καλώδιο, 2 πίνακες, 2 επιπλέον πριζες για κάθε χρήση, συνδέσεις, ενώσεις τα πάντα όλα και νοικοκυρεμένη δουλειά.
Σε αυτά πρόσθεσε και 535 το wallbox που αν περίμενα λίγο θα τον έπαιρνα τσάμπα με τα λεφτά από τα referrals.
Κάτω από 2000 ευρώ για τοποθέτηση σε απόσταση 45 μέτρων σε ευθεία από το ρολόι. -
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως εγώ προτιμώ να μείνουμε με αυτές τις αντιλήψεις και να περνούν όλοι υβριδικά
Αφήστε τα ηλεκτρικά για μας τους άσχετους που δεν ξέρουμε.
Άμα πάρουν όλοι ηλεκτρικά το κράτος θα μας φορολογισει βαριά και σαν όχημα και σε ρευμα αφού δεν θα βγάζει πολλα φράγκα απο φορολογιση καυσίμων όπως τώρα και κάπου θα πρέπει να βρει εσοδα
Καλά είναι τα βενζίνη και τα hybrid , μακάρι όλοι να περνούν τέτοια . Όσο περισσοτερο καθυστερει η καθαρή ηλεκτροκίνηση τόσο καλύτερα για μας με τα ηλεκτρικά και τα benefits που έχουμε .
Η συμβίωση με το ηλεκτρικό είναι δράμα, δεν αξίζει, μην πάρει κανένας . Παιδευομαι κάθε μέρα με καλώδια, φορτίσεις και αυτονομία της πλάκας που πάω μόνο μέχρι το περίπτερο και είναι και πανακριβα. Μην την πατήσετε σαν έμας τα θυματα
Αν πέσει η κατανάλωση πετρελαίου κτλ θα βελτιωθεί το εμπορικό ισοζύγιο, οπότε υπάρχει πιθανότητα να μειωθούν οι φόροι.
ηλεκτρικό ρεύμα μπορούμε να παράγουμε ντόπιο.
Είναι κάτι αντίστοιχο με τις πετρελαιοπαραγωγικές χώρες, δεν έχουν φόρο στα καύσιμα. -
Είναι όμως και ο εφκ!
Γενικά είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία το κράτος να πιεστεί. Να δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης κλάδων της οικονομίας ώστε να ισοσκελίσει από εκεί την απώλεια εσόδων εφκ
Toyota Corolla Cross