-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
...
Ο αγοραστής Τουότα τελικά έχει ένα και μοναδικό κριτήριο και απολύτως τίποτα άλλο: την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Άντε και την αξιοπιστία. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να συζητάμε για design, ποιότητες, χώρους κτλ του είναι παγερά αδιάφορα.
Οπότε οικονομία. Γιατί και το αξιοπιστία καταλήγει πάλι στην οικονομία γιατί πιστεύεις ότι δεν θα κάνεις τίποτα περισσότερο από τα βασικά στο συνεργείο.
( Μόνο βενζίνη βάζεις και λάδια θα αλλάζεις και άσε τους άλλους να είναι κάθε μέρα στα συνεργεία να πληρώνουν, όπως γράφεται συχνά σε άλλα μέρη.) -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό ακριβώς εννοώ. Ότι ο αγοραστής τουότα δεν ενδιαφέρεται για το γενονός ότι με 35Κ δε θα πάρει ούτε αισθητήρες παρκαρίσματος ή ηλιοροφή ή blind spot εάν πρόκειται για καινούριο. Τέτοια κριτήρια έχουν αγοραστές άλλου είδους αυτοκινήτων και δυστυχώς προσωπικά παρασύρθηκα όντας επι χρόνια αγοραστής τέτοιων.
Πάντως εγώ έχω διαφορετική εμεπιρία, γιατί και στις 3 bmw που πούλησα και τις είχα φορτώσει εξοπλισμό, στην μεταπώληση δεν ασχολήθηκε κανείς υποψήφιος αγοράστης. Την τιμή κοίταξαν μόνο και συνέκριναν με τα καινούργιο, ακόμα και ας είχαν πολύ χειρότερο εξοπλισμό. Ούτε η κεραμική μέτρηση ούτε τίποτα.
-
Κεραμικές, ηχεία και λοιπές χομπίστικες παρεμβάσεις/βελτιώσεις εννοείται έχουν μηδέν επιρροή στη μεταπώληση. Από άποψη τιμής τουλάχιστον. Επίσης ο μέσος ματζίρης έχει πλήρη άγνοια και αυτό φαίνεται από τις εκδόσεις που κυκλοφορούν κατά πλειοψηφία στους δρόμους και είναι κυρίως οι βασικές κάθε μοντέλου. Αυτό ισχύει για γήινες, mainstream περιπτώσεις αυτοκινήτων σαν αυτά που αναφερόμαστε.
-
Τα μικρότερα και φθηνότερα αυτοκίνητα έχουν μικρή χασούρα κατά την μεταπώληση λόγω μικρότερης αξίας αγοράς, ενώ αντιθέτως αυτοκίνητα άνω των 35Κ η χασούρα αυξάνεται γεωμετρικά εφόσον πωληθεί εντός των πρώτων 5 ετών. Το golf το είχα αγοράσει με δερμάτινα, ηλιοροφή, έκδοση highline και η τιμή μεταπώλησης του μετά τα 8 χρόνια ήταν χαμηλότερη και από το yaris του μακρινού.. 2007. Ο αγοραστής δεν πληρώνει την έκδοση του αυτοκινήτου κατά την αγορά του αλλά το αντιμετωπίζει σαν να αγοράζει μεταχειρισμένο στην βασική του έκδοση, δυστυχώς δεν του προσδίδει καμία υπεραξία.
-
Και το τεκμήριο πάντως μειώνεται μετά το πέρας της πενταετίας , δεν είναι σταθερό στα 8800, πέφτει.
Μεταξύ μας και χωρίς να το παίζω μπρούκλης , δεν ασχοολήθηκα ποτέ με το τεκμήριο.
Συμφωνώ πάντως ότι δίλιτρο να πουληθεί σε κοντινό διάστημα είναι πολύ δύσκολο εγχείρημα. Όσο περνούν τα χρόνια ( και πέφτει η τιμή του ) , καλύτερα τα δεδομένα.
Δίλιτρο εκτός Γερμανικού διδύμου και των γνωστών Ιαπώνων , σχεδόν χάρισμα στα μεταχειρισμένα ( δυστυχώς). -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!
35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
Και το Tucson δεν πληρώνει και φόρο πολυτελείας.
Μη τα γράφεις όπως σε βολεύουν λοιπόν γιατί τελικά δε σε βοηθάνε.@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Τώρα το πως 'εβγαλες το συμπέρασμα ,ότι είναι πιο αυτοκίνητο το Τουσόν από το κκ, δεν ξέρω.
Ε βέβαια, πως τόλμισα τέτοιο πράγμα.
Ήρθε η ώρα να ακολουθήσω τη συμβουλή του Cirus, με την οποία φυσικά συμφώνησα 100%.Κατ, αρχήν δεν πάω να αγοράσω τώρα, αγόρασα πέρσι το Μάρτιο, άλλες τιμές...!!!
Αφού ξεπούλησε η Τογιότα μάλλον αποφάσισαν να ρίξουν τις τιμές των υβριδικών που προσπαθούν να σταθούν απέναντι ...!!!
Κοίτα αν θέλετε να γράφετε τα δικά σας κανείς δεν έχει διάθεση να σας εμποδίσει για τίποτε και δεν αναφέρομαι φυσικά στα σχόλια για τα μειονεκτήματα που βλέπετε στο κκ...!!!
Έκανα μία απλή ερώτηση και απαντάς ειρωνικά, το είδες το Τουσόν..??
Το έκανες βόλτα..?? Σε απασχόλησε σαν αυτοκίνητο..?? έκανες τις συγκρίσεις σου με το κκ...??
Αυτά σε ρώτησα φίλε και περίμενα μία πιο σοβαρή απάντηση, να γράψεις την άποψη σου και όχι αν τόλμησες κ.λπ....
Εγώ ασχολήθηκα αρκετές ώρες με το Τουσόν και σχημάτισα μία άποψη σε σύγκριση με το κκ, έγραψα κάποια πράγματα που επιτρέπονται και δεν έγραψα κάποια άλλα που είναι στο όριο...!!
Αν θέλετε να κουβεντιάζουμε, ας καταθέτουμε τις απόψεις μας.
Ενημερωτικά το Τουσόν το τετρακίνητο ΣΗΜΕΡΑ, ξεκινάει από 40000 ευρώ, το υβριδικό και όχι αυτό με την 48βολτη μπαταρία...!!!
Αν αγόραζα σήμερα θα είχα οικονομικά να επιλέξω μεταξύ των 35200 του κκ ως αρχική έκδοση και του Τουσόν των 40000 με παρόμοιο εξοπλισμό, αισθητήρες πάρκινγκ επιπλέον το Τουσόν και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου...!!!
Στα συστήματα ασφαλείας δεν γνωρίζω αν υπερτερεί κάποιο, τα θεωρώ ισάξια με μία απορία στο προσαρμοζόμενο κρούιζ κοντρόλ , αν το έχει το Τουσόν που δεν ξέρω.
Μου γράφεις δεν πληρώνει φόρο πολυτελείας, σου απαντώ ότι έχει τέλη κυκλοφορίας που τα ξέχασες και καταναλώνει σχεδόν πολύ περισσότερο...!!!
Επίσης η υβριδική του μπαταρία έχει 8 χρόνια εγγύηση και του κκ 11 ,ανταλλακτικό πολύ ακριβό αν παραδώσει πνεύμα...!!!
Επίσης πρέπει να είναι βαρύτερο καμμιά 100 κιλά και είναι και πιο αργό παρά τα 215 άλογα που διαθέτει..!!
Δοκίμασες να πουλήσεις Τουσόν με 200 άλογα..??!!
Όταν θα δοκιμάσω να δώσω το κκ θα δούμε, προς το παρόν όποτε σκάσει κανένα μεταχειρισμένο εξαφανίζεται...!!!
Αν μπεις στο car αυτή τη στιγμή 3-4 κκ μόνο έχει σε όλη τη χώρα, εννοείται δίλιτρα, γιατί 1,8 ούτε για δείγμα δε βρίσκεις...!!!
Πως να βρεις άλλωστε αν περιμένεις κανένα χρόνο για να το πάρεις..??!!
Δες και τα Τουσόν πόσα είναι και πόσο πουλιούνται σε σχέση με το πόσο αγοράστηκαν και τα ξαναλέμε...!!!
Κακώς βέβαια πιάσαμε μόνο το Τουσόν, έχει πολλά ακόμα, αλλά εάν κάποιος θέλει να επιλέξει, πρώτα βάζει τις προτεραιότητες που έχει.
Δεν είναι όμως κακό να γράφουμε το τι μπορεί να κάνει το καθένα...!!!Γράφεις ανακρίβειες και βάζεις συγκρίσεις που βολεύουν και εξυπηρετούν το αφήγημα σου.
Φυσικά έχεις για όλα μια απάντηση, άσχετα αν στέκεται ή όχι, όπου έντεχνα προσπαθεί να αναδύξει το CC ως το απόλυτο αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει κάποιος.
Οι απαντήσεις μου ήταν σοβαρότατες, αλλά θα τις σταματήσω εδώ. -
Για να επανέλθουμε, έβαλα στο calculator Tucson HEV και CC 2.0 με τις τιμές κατανάλωσης Low Phase:
-
Νομίζω ότι ο μέσος αγοραστής που διαθέτει 35Κ σε συντριπτικό ποσοστό, ανεξαρτήτως εάν είναι δίλιτρο, θα προτιμήσει να αγοράσει καινούργιο σε φθηνότερη έκδοση.
Τα μεταχειρισμένα έχουν αγοραστικό κοινό που δεν διαθέτει τα χρήματα για να αγοράσει το επιθυμητό αυτοκίνητο λ.χ. C κατηγορία, οπότε στρέφεται σε μεταχειρισμένο και φυσικά διαθέτει ένα χρηματικό ποσό που υπολείπεται κατά πολύ της αξίας κτήσης του ως καινούργιο (συνήθως κάτω των 30Κ για κατηγορία c), διαφορετικά θα αγόραζε το καινούργιο έστω και σε βασική έκδοση. -
Πάντως ρε σεις σοβαρά. Πως κάθεστε και μαλώνετε για το προσωπικό γούστο του καθενός;
Χαρείτε αυτό που έχετε ρε σεις. Αμάξια είναι. Όχι το παιδί μας, ούτε άνθρωποι που αγαπάμε. Μαμημένες λαμαρίνες.
Τα γούστα μας διαφέρουν. Μην προσπαθείτε εναγωνίως να ρίξετε την επιλογή του άλλου, για να φανεί η δική σας ανώτερη. -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Νομίζω ότι ο μέσος αγοραστής που διαθέτει 35Κ σε συντριπτικό ποσοστό, ανεξαρτήτως εάν είναι δίλιτρο, θα προτιμήσει να αγοράσει καινούργιο σε φθηνότερη έκδοση.
Τα μεταχειρισμένα έχουν αγοραστικό κοινό που δεν διαθέτει τα χρήματα για να αγοράσει το επιθυμητό αυτοκίνητο λ.χ. C κατηγορία, οπότε στρέφεται σε μεταχειρισμένο και φυσικά διαθέτει ένα χρηματικό ποσό που υπολείπεται κατά πολύ της αξίας κτήσης του ως καινούργιο (συνήθως κάτω των 30Κ για κατηγορία c), διαφορετικά θα αγόραζε το καινούργιο έστω και σε βασική έκδοση.Τα πάντα έχουν το κοινό τους. Υπάρχει αξιόλογο ποσοστό αγοραστών που θα προτιμήσει ένα ελαφρώς μεταχείρα σε τοπ έκδοση από ένα ολοκαίνουριο βασικής. Έχει λογική αυτή η προσέγγιση.
Όπως αντίστοιχα υπάρχει και ο αγοραστής που με τα 35Κ αντί να προτιμήσει ένα αστεία εξοπλισμένο, αναιμικό πρίμιουμ, θα επιλέξει ένα φθηνιάρικο αλλά τοπ εξοπλιστικά τουότα.
-
Τα πάντα έχουν το κοινό τους. Υπάρχει αξιόλογο ποσοστό αγοραστών που θα προτιμήσει ένα ελαφρώς μεταχείρα σε τοπ έκδοση από ένα ολοκαίνουριο βασικής. Έχει λογική αυτή η προσέγγιση.
Όπως αντίστοιχα υπάρχει και ο αγοραστής που με τα 35Κ αντί να προτιμήσει ένα αστεία εξοπλισμένο, αναιμικό πρίμιουμ, θα επιλέξει ένα φθηνιάρικο αλλά τοπ εξοπλιστικά τουότα.
Συμφωνώ ότι υπάρχει τέτοιο κοινό αλλά είναι η εξαίρεση. Ο μέσος αγοραστής επιλέγει με βάση το σήμα έστω και αν εξοπλιστικά και μηχανολογικά το αυτοκίνητο ανήκει στα 00΄s.
Εάν δώσεις σαν επιλογή στα ίδια χρήματα την gla γυμνή εξοπλιστικά και ένα full εξοπλισμένο kia, toyota, hyundai, ακόμη και peugeot, το 90% θα προτιμήσει τη gla παρά το γεγονός ότι είναι αυτοκίνητο που υπολείπεται του μέσου όρου σε όλους τους τομείς, πλην του σήματος και το σαλονιού. -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Νομίζω ότι ο μέσος αγοραστής που διαθέτει 35Κ σε συντριπτικό ποσοστό, ανεξαρτήτως εάν είναι δίλιτρο, θα προτιμήσει να αγοράσει καινούργιο σε φθηνότερη έκδοση.
Τα μεταχειρισμένα έχουν αγοραστικό κοινό που δεν διαθέτει τα χρήματα για να αγοράσει το επιθυμητό αυτοκίνητο λ.χ. C κατηγορία, οπότε στρέφεται σε μεταχειρισμένο και φυσικά διαθέτει ένα χρηματικό ποσό που υπολείπεται κατά πολύ της αξίας κτήσης του ως καινούργιο (συνήθως κάτω των 30Κ για κατηγορία c), διαφορετικά θα αγόραζε το καινούργιο έστω και σε βασική έκδοση.Τα πάντα έχουν το κοινό τους. Υπάρχει αξιόλογο ποσοστό αγοραστών που θα προτιμήσει ένα ελαφρώς μεταχείρα σε τοπ έκδοση από ένα ολοκαίνουριο βασικής. Έχει λογική αυτή η προσέγγιση.
Nομίζω αυτό το ποσοστό είναι πολύ μικρό
-
Μια εικόνα 1000 λέξεις
Με κόκκινο κύκλο τα δύο 1800αρια που πωλούνται αυτήν την στιγμή στο car, μπορεί να είναι και το ίδιο. Στην τοπ έκδοση lounge....37000€ περίπου αγορά.
Τα υπόλοιπα είναι διλιτρα -
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Για να επανέλθουμε, έβαλα στο calculator Tucson HEV και CC 2.0 με τις τιμές κατανάλωσης Low Phase:
https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson-facelift/tucson-full-hybrid/
Το 36990 αφορά μοντέλο με μπροστινή κίνηση το 4Χ4 ξεκινάει από 39390..!!! Αυτές είναι οι τιμές σήμερα ...!!!
Επίσης , κατανάλωση 6,3-6,7
και ρύποι 143-151, έχει τέλη κυκλοφορίας...!!! -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Τώρα επειδή επικαλέστηκες το συγκεκριμένο site, θα σου πω ότι αν ψάξεις για CC 2λιτρο θα βρεις τιμές από 4,80 έως και 7,40.
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά θα δεις ότι αναφέρομαι σε κατανάλωση στην πόλη και όχι γενικά, το 7.43 είναι μεικτή κατανάλωση από ότι βλέπω...το 7.40 το είδες αποκλειστικά σε πόλη (μην ψαχνω 12 σελίδες)
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Για να επανέλθουμε, έβαλα στο calculator Tucson HEV και CC 2.0 με τις τιμές κατανάλωσης Low Phase:
https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson-facelift/tucson-full-hybrid/
Το 36990 αφορά μοντέλο με μπροστινή κίνηση το 4Χ4 ξεκινάει από 39390..!!! Αυτές είναι οι τιμές σήμερα ...!!!
Επίσης , κατανάλωση 6,3-6,7
και ρύποι 143-151, έχει τέλη κυκλοφορίας...!!!Έχω βάλει και τα δύο προσθιοκίνητα και όπως έγραψα κατανάλωση Low Phase, που είναι εκεί που πονάνε πολύ τα SUV.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης , κατανάλωση 6,3-6,7
και ρύποι 143-151, έχει τέλη κυκλοφορίας...!!!Κάτι μου λέει ότι δεδομένων των υψηλών ρυπων και βάρους, σε stop and go κίνηση τα έχει άνετα τα 9 λίτρα /100 km. Έχει κανείς εμπειρία;
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Τώρα επειδή επικαλέστηκες το συγκεκριμένο site, θα σου πω ότι αν ψάξεις για CC 2λιτρο θα βρεις τιμές από 4,80 έως και 7,40.
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά θα δεις ότι αναφέρομαι σε κατανάλωση στην πόλη και όχι γενικά, το 7.43 είναι μεικτή κατανάλωση από ότι βλέπω...το 7.40 το είδες αποκλειστικά σε πόλη (μην ψαχνω 12 σελίδες)
Το γενικό είναι μικρότερο από νούμερα που έχει κάνει μέσα στην πόλη.
Δες παρακάτω. -
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Για να επανέλθουμε, έβαλα στο calculator Tucson HEV και CC 2.0 με τις τιμές κατανάλωσης Low Phase:
https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson-facelift/tucson-full-hybrid/
Το 36990 αφορά μοντέλο με μπροστινή κίνηση το 4Χ4 ξεκινάει από 39390..!!! Αυτές είναι οι τιμές σήμερα ...!!!
Επίσης , κατανάλωση 6,3-6,7
και ρύποι 143-151, έχει τέλη κυκλοφορίας...!!!Έχω βάλει και τα δύο προσθιοκίνητα και όπως έγραψα κατανάλωση Low Phase, που είναι εκεί που πονάνε πολύ τα SUV.
Μα 35200 πήρα εγώ το 4Χ4 σε χρώμα μαύρο όχι το απλό , κάποιο λάθος κάνεις, εκτός αν το ανέβασαν, τότε χαίρομαι το δικό μου πόσο πήγε...??!!!
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Για να επανέλθουμε, έβαλα στο calculator Tucson HEV και CC 2.0 με τις τιμές κατανάλωσης Low Phase:
https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson-facelift/tucson-full-hybrid/
Το 36990 αφορά μοντέλο με μπροστινή κίνηση το 4Χ4 ξεκινάει από 39390..!!! Αυτές είναι οι τιμές σήμερα ...!!!
Επίσης , κατανάλωση 6,3-6,7
και ρύποι 143-151, έχει τέλη κυκλοφορίας...!!!Έχω βάλει και τα δύο προσθιοκίνητα και όπως έγραψα κατανάλωση Low Phase, που είναι εκεί που πονάνε πολύ τα SUV.
Μα 35200 πήρα εγώ το 4Χ4 σε χρώμα μαύρο όχι το απλό , κάποιο λάθος κάνεις, εκτός αν το ανέβασαν, τότε χαίρομαι το δικό μου πόσο πήγε...??!!!
Πήρες το Full Hybrid, 35.200;
Toyota Corolla Cross