-
Σε λίγο καιρό θα είναι διαθέσιμο και το Symbioz...τι φάση 5 πόντους μικρότερο από το Austral...αυτό βασίζεται στο Captur αν θυμάμαι καλά?
-
@georgekn said in Renault Austral:
Σε λίγο καιρό θα είναι διαθέσιμο και το Symbioz...τι φάση 5 πόντους μικρότερο από το Austral...αυτό βασίζεται στο Captur αν θυμάμαι καλά?
Αν δεν είχε αυτή την τραγική οθόνη στη μέση θα το σκεφτόμουν σοβαρά στα 31-32k φουλ εξοπλισμένο.
-
@supergeorge said in Renault Austral:
@georgekn said in Renault Austral:
Σε λίγο καιρό θα είναι διαθέσιμο και το Symbioz...τι φάση 5 πόντους μικρότερο από το Austral...αυτό βασίζεται στο Captur αν θυμάμαι καλά?
Αν δεν είχε αυτή την τραγική οθόνη στη μέση θα το σκεφτόμουν σοβαρά στα 31-32k φουλ εξοπλισμένο.
Βάλε ένα σεμεδάκι...επάνω



-
Στην Γαλλία πάντως είναι ακριβό
-
@criuser said in Renault Austral:
Στην Γαλλία πάντως είναι ακριβό
Από 33400€ το full hybrid 145, 3700€ ακριβότερο από το captur με τον ίδιο κινητήρα (29700€) και 800€ φθηνότερο από το ARKANA techno (34200)
Το Austral από 36600€ με τα 130 άλογα και από 41300€ το 200 full hybrid -
Σε οποιοδήποτε Renault μεγαλύτερο του Captur, το full hybrid 145 είναι ανεπαρκές μοτερ,κατά τη γνώμη μου.
94 ατμοσφαιρικά άλογα σε αμάξια >4,45μ. μήκος και με ανάλογη αύξηση βάρους,δεν θα τραβάνε μία σε συνθήκες ταξιδιού με φορτωμένο αμάξωμα..
-
@panormus772 said in Renault Austral:
Σε οποιοδήποτε Renault μεγαλύτερο του Captur, το full hynbrid 145 είναι ανεπαρκές μοτερ,κατά τη γνώμη μου.
94 ατμοσφαιρικά άλογα σε αμάξια >4,45μ. μήκος και με ανάλογη αύξηση βάρους,δεν θα τραβάνε μία σε συνθήκες ταξιδιού με φορτωμένο αμάξωμα..
Για clio καλός είναι, αλλά για τα μεγάλα δεν....
Περιμένουμε να δούμε το νέο Bigster με τον μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό.
Μάλλον θα πάει για κατάργηση ο 1600αρης... -
-
Μπροστά ωραίο το κάνανε.
Πίσω θα μπορούσαν και καλύτερα. -
Δεν ξέρω τι πιθανότητες θα είχε άλλα πραγματικά λυπάμαι που δεν μπόρεσα να το δοκιμάσω όταν αγόρασα. Πρέπει να είναι πολύ τίμιο με εξαίρεση το υπέρ του δέοντος "μπούκωμα" (καταραμένοι ρύποι) του αγαπημένου Tce160...
-
Το νέο Renault Austral ξεκινά την πορεία του στη χώρα μας -Δείτε όλες τις τιμές
https://www.carandmotor.gr/agora/neo-renault-austral-xekina-tin-poreia-toy
-
Ενυπωσιακό σε εμφάνιση και specs αλλά ρε παιδιά 42Κ για 3cyl?
-
@ataim said in Renault Austral:
Ενυπωσιακό σε εμφάνιση και specs αλλά ρε παιδιά 42Κ για 3cyl?
Π Ο Τ Ε! -
@ataim said in Renault Austral:
Ενυπωσιακό σε εμφάνιση και specs αλλά ρε παιδιά 42Κ για 3cyl?
Mhev και δεν μπαίνει δακτύλιο αν δεν κάνω λάθος (146 γρ./χλμ), no thanks.
-
@jamesd said in Renault Austral:
@ataim said in Renault Austral:
Ενυπωσιακό σε εμφάνιση και specs αλλά ρε παιδιά 42Κ για 3cyl?
Mhev και δεν μπαίνει δακτύλιο αν δεν κάνω λάθος (146 γρ./χλμ), no thanks.
Μπαίνει, 141 έχει
-
@jamesd said in Renault Austral:
@ataim said in Renault Austral:
Ενυπωσιακό σε εμφάνιση και specs αλλά ρε παιδιά 42Κ για 3cyl?
Mhev και δεν μπαίνει δακτύλιο αν δεν κάνω λάθος (146 γρ./χλμ), no thanks.
42Κ έχει το full hybrid αν δεν κάνω λάθος και όχι το mild hybrid και 105 γρ./χλμ.
Φυσικά ναι έχει 1,2 τρικύλινδρο και συνδυαστική ιπποδύναμη 200 άλογα.Από εκεί και πέρα το mild hybrid είναι φθηνότερο, με 160 άλογα και φοράει τον 4κύλινδρο 1,3 με 141 γρ./χλμ.
-
Τώρα που ξεκαβάλησε το καλάμι και κοστίζει όσο ένα QQ θα αρχίσει να ρολάρει λογικά. Όταν κόστιζε 40k η Techno ήταν ανέκδοτο. Η hev θα ήταν κάλλη επιλογή χωρίς να παίζει κανένα ρόλο ότι η μεκ βάσης είναι 1.2 αλλά βγάζουν θέματα.
Πρόσφατα κάπου διάβασα ένα ελληνικό review και μιλούσε για κακή ηχομόνωση μετά τα 120km, ακριβώς όπως το QQ. Μεγάλη ξενερα. Κρίμα, όμορφο όχημα. Τέλος μεγάλο φάουλ οι 3 λεβιεδες δεξιά της κολώνας του τιμονιού και εντελώς άκυρο κιτς το "αεροπλανικό" άνοιγμα των ποτηροθηκών....
-
@sabas_thess said in Renault Austral:
Τώρα που ξεκαβάλησε το καλάμι και κοστίζει όσο ένα QQ θα αρχίσει να ρολάρει λογικά. Όταν κόστιζε 40k η Techno ήταν ανέκδοτο. Η hev θα ήταν κάλλη επιλογή χωρίς να παίζει κανένα ρόλο ότι η μεκ βάσης είναι 1.2 αλλά βγάζουν θέματα.
Πρόσφατα κάπου διάβασα ένα ελληνικό review και μιλούσε για κακή ηχομόνωση μετά τα 120km, ακριβώς όπως το QQ. Μεγάλη ξενερα. Κρίμα, όμορφο όχημα. Τέλος μεγάλο φάουλ οι 3 λεβιεδες δεξιά της κολώνας του τιμονιού και εντελώς άκυρο κιτς το "αεροπλανικό" άνοιγμα των ποτηροθηκών....
Εμπιστεύεσαι την Renault group?
-
-
Περισσότερο απ' την Peugeot σαφέστατα. Υπάρχει κανείς πχ που στο δίλημμα Tce vs Puretch είναι με τον δεύτερο;
Και εγώ που ψώνισα τον 2ο οφείλεται στο γεγονός ότι η Peugeot μου έκανε προσφορά την οποία δεν μπορούσα να αρνηθώ ενώ παράλληλα τότε ήθελα να χαλάσω λίγα λεφτά γιατί είχα άλλες σαφώς σημαντικότερες προτεραιότητες.
Renault Austral