-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τώρα με τα αυτόματα φώτα ποιος ασχολείται με τα λεβιέ και τους περιστροφικούς;;
Τα αυτόματα φώτα ήταν έξτρα στα γερμανικά στα μεγάλα μοντέλα.
Στα μικρομεσαία ήταν μη επιλέξιμα.
Τώρα είναι στάνταρ σε όλους, έχω από 2016 αυτόματα φώτα
-
Προχτές ξαναμπήκα μετά από ένα εξάμηνο στο Q3 sportback φίλου για μια κοντινή διαδρομή 3+3 χλμ.
Είχα κανένα 6μηνο να μπω, είναι 2 χρόνων με 40000 σχεδόν χλμ και τα τριξίματα πάνε και έρχονται.
45000+ αμάξι...
-
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τώρα με τα αυτόματα φώτα ποιος ασχολείται με τα λεβιέ και τους περιστροφικούς;;
Τα αυτόματα φώτα ήταν έξτρα στα γερμανικά στα μεγάλα μοντέλα.
Στα μικρομεσαία ήταν μη επιλέξιμα.
Τώρα είναι στάνταρ σε όλους, έχω από 2016 αυτόματα φώτα
Εμένα έχει το Σε 4 του 2004 και η ΧΑΝΤΙΑ του 1998 είχε αισθητήρα βροχής.
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Εγώ για την εργονομία μιλούσα…
θεωρείς ότι αν είχε ο γάλλος όλο αυτόν τον εξοπλισμό τα κουμπιά του θα ήταν εργονομικά τοποθετημένα? εδώ ηλεκτρικά παράθυρα και κόρνα και τα βάζει όπου να ναι.
Για πότε μιλάς? Για το 1960? Δες τον εξοπλισμό που είχε πχ η c4 mk1 όταν οι Γερμανοί χρέωναν επιπλέον την 5η ταχύτητα και είχαν ρολόι για στροφόμετρο. Έχετε κολλήσει με την κόρνα και τα παράθυρα αλλά έχετε χάσει το δάσος κουμπιών που είχαν κάποια ντεμέκ πρίμιουμ και που εν κινήσει δεν έβρισκες απολύτως τίποτα….
Ορίστε; Το 2004 που βγήκε η πρώτη C4 υπήρχε ήδη το Golf 5, που ήταν κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο!!!
Το πιο αποτυχημένο golf όλων των εποχών….ok,whatever….
Το πρώτο σοβαρό Golf στον δρόμο. Δύναμη είχε, πίσω πολλαπλών συνδέσμων είχε, έστριβε και γκάζωνε καλύτερα από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία του, πλην της 147 (και του Focus 1600 στο στρίψιμο, αλλά όχι στο γκάζωμα, το 1800 ήταν πολύ καλό). Η Citroen ήταν για γέλια μπροστά του. Το μόνο καλό Γαλλικό τότε ήταν το κοψοκώλικο Megane. Πολύ περίεργο στο μάτι, αλλά εξαιρετικό στον δρόμο!
Πάντως στο τέστ των 4Τ εκείνης της εποχής για τα 1600άρια που αγόραζε ο κόσμος, δεν έλεγε τέτοια πράγματα....
Και όταν η αξιοπιστία των γκόλφ είναι διαχρονικά μόνο για την εγγύηση του ενός δύο ετών, τα υπόλοιπα περιττεύουν.
Προφανώς βέβαια το 5 ήταν καλύτερο από το 1, 2 και 3 που ήταν απελπισία με αστείες ιπποδυνάμεις.
Δεν μίλησα για αξιοπιστία, αλλά για το πως στέκονταν στον δρόμο.
-
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@realzeus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@kkostask said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Εγώ για την εργονομία μιλούσα…
θεωρείς ότι αν είχε ο γάλλος όλο αυτόν τον εξοπλισμό τα κουμπιά του θα ήταν εργονομικά τοποθετημένα? εδώ ηλεκτρικά παράθυρα και κόρνα και τα βάζει όπου να ναι.
Για πότε μιλάς? Για το 1960? Δες τον εξοπλισμό που είχε πχ η c4 mk1 όταν οι Γερμανοί χρέωναν επιπλέον την 5η ταχύτητα και είχαν ρολόι για στροφόμετρο. Έχετε κολλήσει με την κόρνα και τα παράθυρα αλλά έχετε χάσει το δάσος κουμπιών που είχαν κάποια ντεμέκ πρίμιουμ και που εν κινήσει δεν έβρισκες απολύτως τίποτα….
Ορίστε; Το 2004 που βγήκε η πρώτη C4 υπήρχε ήδη το Golf 5, που ήταν κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο!!!
Το πιο αποτυχημένο golf όλων των εποχών….ok,whatever….
Το πρώτο σοβαρό Golf στον δρόμο. Δύναμη είχε, πίσω πολλαπλών συνδέσμων είχε, έστριβε και γκάζωνε καλύτερα από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία του, πλην της 147 (και του Focus 1600 στο στρίψιμο, αλλά όχι στο γκάζωμα, το 1800 ήταν πολύ καλό). Η Citroen ήταν για γέλια μπροστά του. Το μόνο καλό Γαλλικό τότε ήταν το κοψοκώλικο Megane. Πολύ περίεργο στο μάτι, αλλά εξαιρετικό στον δρόμο!
Πάντως στο τέστ των 4Τ εκείνης της εποχής για τα 1600άρια που αγόραζε ο κόσμος, δεν έλεγε τέτοια πράγματα....
Και όταν η αξιοπιστία των γκόλφ είναι διαχρονικά μόνο για την εγγύηση του ενός δύο ετών, τα υπόλοιπα περιττεύουν.
Προφανώς βέβαια το 5 ήταν καλύτερο από το 1, 2 και 3 που ήταν απελπισία με αστείες ιπποδυνάμεις.
Δεν μίλησα για αξιοπιστία, αλλά για το πως στέκονταν στον δρόμο.
Στον δρόμο η Σιτροέν έχει κατατειθεμένη άποψη και πρόταση.
Η άνεση πάνω από το στήσιμο.
Ειδικά τώρα που έχει πολλά μοντέλα ο όμιλος και μπορεί να παίξει με αυτά.
-
Μεταξύ μας, σιγά τα επίπεδα άνεσης που πρόσφερε η πρώτη c4. Ο προκάτοχος της , το xsara κατάφερνε να είναι και πιο ενδιαφέρον οδηγικά και πιο άνετο και εκείνη η γενιά δεν έβαζε την άνεση πάνω από όλα αλλά ένα συνδυασμό άνεσης και οδηγικής αίσθησης.
Το δε φοκους 2 ήταν πιο άνετο στην πραγματικότητα και στο δρόμο από τη c4 λόγω ανώτερης ανάρτησης. Η πρώτη υλοποίηση του ημιακαμπτου τότε δεν είχε πάει τόσο καλά, θυμάμαι ιδιοκτήτες να ψάχνονται με αφτερ μάρκετ λύσεις για να μειωθεί κυρίως ο θόρυβος και δευτερευόντως το καπανημα από τον πίσω άξονα.
-
@civil357 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Μεταξύ μας, σιγά τα επίπεδα άνεσης που πρόσφερε η πρώτη c4. Ο προκάτοχος της , το xsara κατάφερνε να είναι και πιο ενδιαφέρον οδηγικά και πιο άνετο και εκείνη η γενιά δεν έβαζε την άνεση πάνω από όλα αλλά ένα συνδυασμό άνεσης και οδηγικής αίσθησης.
Το δε φοκους 2 ήταν πιο άνετο στην πραγματικότητα και στο δρόμο από τη c4 λόγω ανώτερης ανάρτησης. Η πρώτη υλοποίηση του ημιακαμπτου τότε δεν είχε πάει τόσο καλά, θυμάμαι ιδιοκτήτες να ψάχνονται με αφτερ μάρκετ λύσεις για να μειωθεί κυρίως ο θόρυβος και δευτερευόντως το καπανημα από τον πίσω άξονα.
Αλήθεια είναι αυτό.
Μιλάω γενικά για την λογική της εταιρείας πάντως.
Μην ξεχνάς ότι ακόμα είχε την υδροπνευματική για τα μεγαλύτερα μοντέλα τότε.
-
Παντως το C4 mk2 που έχουμε στη δουλειά είναι εξαιρετικό από θέμα άνεσης. Η ανάρτηση είναι θεομαλακη και στις στροφές παίρνεις κλίσεις αλλά στις λακκούβες δεν κοπαναει και παρά τα 340.000χλμ δεν έχει τριγμούς. Το προτιμώ από το V40 που έχει ντεμεκ σπορ στήσιμο. Ναι θα στρίψει τα κέρατα του αλλά δεν έχεις την αίσθηση όποτε καταλήγει στο απλά να κοπαναει και να τρίζει.
Η καθημερινότητα θέλει άνεση και όλα είναι θέμα χρήσης. Ένα αυτοκίνητο που κάνει παπάδες στις στροφές δε σημαίνει ότι είναι καλύτερο από ένα που γέρνει όταν στρίβει.
Θυμάμαι το c3 mk1 που στα 2-3 μποφόρ ήταν για απαγορευτικό αλλά μέσα στην πόλη (που γι αυτό φτιάχτηκε) ήταν άνετο σα mercedes. -
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Προφανώς βέβαια το 5 ήταν καλύτερο από το 1, 2 και 3 που ήταν απελπισία με αστείες ιπποδυνάμεις.
Ελα να μου το έλεγες τότε που είχα το ΜκΙΙ με τα 136 άλογα....ελάχιστοι ήταν πιο γρήγροι στον δρόμο! Βέβαια να πω την αλήθεια, 1η επιλογή ηταν το 205Gti αλλά το 1.9 όχι η μούφα το Ελληνικό 1.6. Αλλά δεν το έβρισκα μτχ, οπότε πήγα στην 2η επιλογή που ήταν το Γκόλφ.
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Προχτές ξαναμπήκα μετά από ένα εξάμηνο στο Q3 sportback φίλου για μια κοντινή διαδρομή 3+3 χλμ.
Είχα κανένα 6μηνο να μπω, είναι 2 χρόνων με 40000 σχεδόν χλμ και τα τριξίματα πάνε και έρχονται.
45000+ αμάξι...
Εεεε και? Αουδι είναι, οπότε λογικό και να τρίζει και να διαλύει....δεν ειναι αμάξια αυτά. Ακόμα και τα γαλλόχρεπα ειναι καλύτερα!!
-
@fanis75 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Προφανώς βέβαια το 5 ήταν καλύτερο από το 1, 2 και 3 που ήταν απελπισία με αστείες ιπποδυνάμεις.
Ελα να μου το έλεγες τότε που είχα το ΜκΙΙ με τα 136 άλογα....ελάχιστοι ήταν πιο γρήγροι στον δρόμο! Βέβαια να πω την αλήθεια, 1η επιλογή ηταν το 205Gti αλλά το 1.9 όχι η μούφα το Ελληνικό 1.6. Αλλά δεν το έβρισκα μτχ, οπότε πήγα στην 2η επιλογή που ήταν το Γκόλφ.
Το ΜΚ2 που αγόραζε ο κόσμος είχε 55 άλογα από 1300.
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Το ΜΚ2 που αγόραζε ο κόσμος είχε 55 άλογα από 1300.
Δεν φταίω εγώ εαν αγόραζε μαλ@κίες, αλλά:
-
Τότε όλα τόσο έβγαζαν (60 η αγαπημένη σου ΒΧ στα 1.400, αλλά ήταν ψεύτικη και έτσι πολύ ελαφριά).
-
Απάντησα στο "αστείες ιπποδυνάμεις", για να σου πω ότι δεν ισχύει. Είχε και με 75 άλογα και με 90 και με 110. Θέμα επιλογής ήταν.
-
-
Τον Ιούλιο του 2014 πήρα το νταστερ. 11 χρόνια μετά δεν εχει κανει τσικ. Μεση κατανάλωση στα 5,6 και 242000 χλμ εως τωρα. Τις τελευταίες ημερες εχει γράψει 2200 χλμ σε road trip και θα γραψει αλλα 1000+ στην επιστροφή από την βαλκανική. Εξαιρετική αντοχη και αξιοπιστία. Συνδυασμενα με μεγαλους χωρους το έχουν κάνει αχώριστο φίλο σε μεγάλα ταξίδια. Το νταστερ είναι πραγματικά ένα καλό αυτοκίνητο.
-
Kαι πολύ άνετη ανάρτηση να προσθέσω.
-
Μια απάντηση στο ερώτημα δίνουν τα βίντεο των crash test αυτοκινήτων εκείνης της εποχής.
Όσο τα παρατηρώ (τα βίντεο) τόσο φαίνεται ότι η αιτία που τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν δεν είναι η μόδα. Είναι η ασφάλεια. Οι σοβαρές εταιρείες δεν παράγουν μοντέλα σαν το ciecento, ή το twingo γιατί με αυτά σε περίπτωση ατυχήματος οι επιβάτες κινδυνεύουν πολύ.
Δεν ισχυρίζομαι φυσικά ότι με τα σημερινά αυτοκίνητα είσαι άτρωτος. Είναι όμως πιο ασφαλή.
-
Περί duster, μάλλον εγώ το έχω πάρει με στραβό μάτι από αυτά που λέτε. Το mk2 lpg μου φαίνεται σκληρό, ειδικά στους χωματόδρομους είναι σχεδόν ίδιο με τα hatchback στο τράνταγμα. Σε ανομοιομορφες κλίσεις που μπορεί η μία πλευρά να πατήσει παραπάνω ακούς και κάτι χρατς χρουτς.
@alexandros-s said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Μια απάντηση στο ερώτημα δίνουν τα βίντεο των crash test αυτοκινήτων εκείνης της εποχής.
Όσο τα παρατηρώ (τα βίντεο) τόσο φαίνεται ότι η αιτία που τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν δεν είναι η μόδα. Είναι η ασφάλεια. Οι σοβαρές εταιρείες δεν παράγουν μοντέλα σαν το ciecento, ή το twingo γιατί με αυτά σε περίπτωση ατυχήματος οι επιβάτες κινδυνεύουν πολύ.
Δεν ισχυρίζομαι φυσικά ότι με τα σημερινά αυτοκίνητα είσαι άτρωτος. Είναι όμως πιο ασφαλή.
Ακριβώς, για να χωρέσουν τα συστήματα ασφαλείας (αερόσακοι, μπάρες παραμόρφωσης κλπ) τα έχουν μεγαλώσει.
-
@spi_duster said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τον Ιούλιο του 2014 πήρα το νταστερ. 11 χρόνια μετά δεν εχει κανει τσικ. Μεση κατανάλωση στα 5,6 και 242000 χλμ εως τωρα. Τις τελευταίες ημερες εχει γράψει 2200 χλμ σε road trip και θα γραψει αλλα 1000+ στην επιστροφή από την βαλκανική. Εξαιρετική αντοχη και αξιοπιστία. Συνδυασμενα με μεγαλους χωρους το έχουν κάνει αχώριστο φίλο σε μεγάλα ταξίδια. Το νταστερ είναι πραγματικά ένα καλό αυτοκίνητο.
Από όσα διαβάζω και έχω ακούσει και από γνωστούς νομίζω ο dci είναι ο καλύτερος από τα μικρά diesel και ο πιο οικονομικός.
Αδερφικός φίλος έχει πάρει μτχ το captur με τα 90 1.5 dci του 2013 του έχει πιει το αίμα, έχει κάνει χλμ και ακόμα βαστάει χωρίς προβλήματα, με κατανάλωση χώμα.
-
Έτσι είναι φιλε μου. Τσιγκούνης και τερας αξιοπιστίας. Τετοιο αξιοπιστο συνολο σε αυτοκίνητο δικο μου εχω να δω απο εποχες που ειχα κορολλα και σταρλετ.
-
@spi_duster said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τον Ιούλιο του 2014 πήρα το νταστερ. 11 χρόνια μετά δεν εχει κανει τσικ. Μεση κατανάλωση στα 5,6 και 242000 χλμ εως τωρα. Τις τελευταίες ημερες εχει γράψει 2200 χλμ σε road trip και θα γραψει αλλα 1000+ στην επιστροφή από την βαλκανική. Εξαιρετική αντοχη και αξιοπιστία. Συνδυασμενα με μεγαλους χωρους το έχουν κάνει αχώριστο φίλο σε μεγάλα ταξίδια. Το νταστερ είναι πραγματικά ένα καλό αυτοκίνητο.
Σπύρο με όλο το θάρρος.
Έχεις gla - bmw 1 και για road trip επιλέγεις το ντάστερ? -
Αυτη την φορά ναι. Φυσικά και με τα υπόλοιπα δεν εχω κάνει λίγα.
2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;