-
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για το συγκεκριμενο το performance και το plaid πολλους. Ειναι ενας κυριαρχος λογος που το διαλεγανε.
για το LR απειροελαχιστους
σωστά το γράφεις, αλλά ως μπαταριοκίνητος, δεν θέλω να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου. Αρχικά , όπως προκύπτει, είμαι από την μεριά του LR. Στην ουσία του πράγματος, μην κοροϊδευόμαστε, έχω 1000 άλογα πχ στο plaid κτλ και πατάω μια γκάζια μέχρι την Λαμία (και αν) με 200αρα και σταματάω στα Καμένα Βούρλα για φόρτιση, ε εντάξει, δεν έχει και πολύ νόημα. Άντε σε κάνα φανάρι, αν έχεις και καμία καλή γκόμενα στο δεξί κάθισμα, να πουλήσεις λίγο μούρη, τα υπόλοιπα για μένα είναι για τους φραπεδόμαγκες του γλυκού νερού. Φοβερή επιτάχυνση, φοβερή αίσθηση, το ζήσαμε και αυτό, αλλά άμα εινα ν απάω τάπα στην Θεσσαλονίκη και να θέλω 2 ή και 3 φορτίσεις (ακόμα και του 10λεπτου που δεν είναι τόσο στη πράξη), άστο φίλε, πάω και πιο αργά.
-
@bekiaris said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για το συγκεκριμενο το performance και το plaid πολλους. Ειναι ενας κυριαρχος λογος που το διαλεγανε.
για το LR απειροελαχιστους
σωστά το γράφεις, αλλά ως μπαταριοκίνητος, δεν θέλω να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου. Αρχικά , όπως προκύπτει, είμαι από την μεριά του LR. Στην ουσία του πράγματος, μην κοροϊδευόμαστε, έχω 1000 άλογα πχ στο plaid κτλ και πατάω μια γκάζια μέχρι την Λαμία (και αν) με 200αρα και σταματάω στα Καμένα Βούρλα για φόρτιση, ε εντάξει, δεν έχει και πολύ νόημα. Άντε σε κάνα φανάρι, αν έχεις και καμία καλή γκόμενα στο δεξί κάθισμα, να πουλήσεις λίγο μούρη, τα υπόλοιπα για μένα είναι για τους φραπεδόμαγκες του γλυκού νερού. Φοβερή επιτάχυνση, φοβερή αίσθηση, το ζήσαμε και αυτό, αλλά άμα εινα ν απάω τάπα στην Θεσσαλονίκη και να θέλω 2 ή και 3 φορτίσεις (ακόμα και του 10λεπτου που δεν είναι τόσο στη πράξη), άστο φίλε, πάω και πιο αργά.
Δεν εξεταζω την χρηση και το γιατι.
Αν καποιος θελει το plaid ή το performance το διαλέγει για τις επιδόσεις.
Δεν μας ενδιαφερει γιατι. Καλα κανει , οτι αρεσει στον καθενα είναι σεβαστο. Για οποιον λογο δεν είμαστε εδω να κρινουμε τις προτιμήσεις και τα θέλω του καθενος.
Απλα η LFP δεν θα μπορουσε να εξυπηρετησει το ιδιο καλά αυτό τον σκοπό, δεν χρειαζεται να το αναλύσουμε παραπάνω.
Ετσι και αλλιως ολα τα ηλεκτρικά εχουν πολύ καλές επιδόσεις. Απλα η NMC εξυπηρετει καλύτερα αυτό τον σκοπό αρα είναι καλύτερη επιλογη για επιδοσεις και τελος
-
Και με βενζινοκίνητο, αν πηγαίνεις με 200-250, φτάνεις σε φτάνεις Καμένα Βούρλα
-
@a-d-p said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Και με βενζινοκίνητο, αν πηγαίνεις με 200-250, φτάνεις σε φτάνεις Καμένα Βούρλα
στο βενζινη γεμιζεις σε 3 λεπτα.
Αν και στο ηλεκτρικο φτασει να έχει παντου φορτιστες οπως βενζινάδικα και αντί για 3 λεπτα είναι 10-15 είναι κομπλεαουα το ταξίδι. Το δύσκολο είναι να γίνουν τοσοι ταχυφορτιστες οσα βενζινάδικα
-
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Αν και στο ηλεκτρικο φτασει να έχει παντου φορτιστες οπως βενζινάδικα και αντί για 3 λεπτα είναι 10-15 είναι κομπλεαουα το ταξίδι. Το δύσκολο είναι να γίνουν τοσοι ταχυφορτιστες οσα βενζινάδικα
Καθόμουν τα χθες στο βενζινάδικο σε 50άρι φορτιστή.
Πήρα τον καφέ μου. Έβαλα και ένα ντοκιμαντέρ netflix... καλά πήγε...
(αν δεν ήταν σε εταιρικό αυτοκίνητο, εν ώρα εργασίας θα είχα κρεμαστεί στο καλώδιο) -
@antonakis said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Αν και στο ηλεκτρικο φτασει να έχει παντου φορτιστες οπως βενζινάδικα και αντί για 3 λεπτα είναι 10-15 είναι κομπλεαουα το ταξίδι. Το δύσκολο είναι να γίνουν τοσοι ταχυφορτιστες οσα βενζινάδικα
Καθόμουν τα χθες στο βενζινάδικο σε 50άρι φορτιστή.
Πήρα τον καφέ μου. Έβαλα και ένα ντοκιμαντέρ netflix... καλά πήγε...
(αν δεν ήταν σε εταιρικό αυτοκίνητο, εν ώρα εργασίας θα είχα κρεμαστεί στο καλώδιο)50ρη φορτιστη ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ πραγματικο ταχυφορτιστη. Μονο στο ονομα είναι
πραγματικους ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΕΣ λέω 150KWh και ανω αντε να βάλω και τους 100ρηδες
Σε εναν 50ρη θες μια ωριτσα σκάρτη ή και παραπάνω οποτε γρηγορη δεν την λες. Ειναι απλά γρηγορότερη από τους αργους AC 22 ή 11 ή 7
-
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
50ρη φορτιστη ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ πραγματικο ταχυφορτιστη. Μονο στο ονομα είναι
ναι αλλά οχήματα ποιο παλιάς τεχνολογίας όπως το δικό μου, δεν πάνε πάνω από 75, οπότε μια χαρά είναι και ο 50αρης. Φυσικά όμως πλέον με την έλευση νέων οχημάτων, η τεχνολογία επιτάσσει νέους φορτιστές.
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Αν καποιος θελει το plaid ή το performance το διαλέγει για τις επιδόσεις.
Δεν μας ενδιαφερει γιατι. Καλα κανει , οτι αρεσει στον καθενα είναι σεβαστο. Για οποιον λογο δεν είμαστε εδω να κρινουμε τις προτιμήσεις και τα θέλω του καθενος.
Απλα η LFP δεν θα μπορουσε να εξυπηρετησει το ιδιο καλά αυτό τον σκοπό, δεν χρειαζεται να το αναλύσουμε παραπάνω.Συμφωνώ, αλλά είναι μικρό το ποσοστό και συνήθως μικρότερων ηλικιών που ενδιαφέρονται για αυτές τις επιδόσεις. Δικαίωμα του του καθενός να κάνει και να πληρώνει ότι γουστάρει. Αυτό όμως που με ενοχλεί είναι ότι διαφημίζουν συνέχεια στα ηλεκτρικά οι εταιρίες τα 1000 άλογα, κ ότι περνάει τους πάντες, και δεν δείχνουν τις συνθήκες διάρκεια κτλ που συμβαίνει αυτό. Τεσπα, μία άλλη κουβέντα...
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@a-d-p said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Και με βενζινοκίνητο, αν πηγαίνεις με 200-250, φτάνεις σε φτάνεις Καμένα Βούρλα
στο βενζινη γεμιζεις σε 3 λεπτα.
Αν και στο ηλεκτρικο φτασει να έχει παντου φορτιστες οπως βενζινάδικα και αντί για 3 λεπτα είναι 10-15 είναι κομπλεαουα το ταξίδι. Το δύσκολο είναι να γίνουν τοσοι ταχυφορτιστες οσα βενζινάδικα
και να γίνουν παντού ταχυφορτιστές, που στην Ελλάδα το βλέπω σχεδόν αδύνατο τα επόμενα 2-3 χρόνια, φόρτιση σε 2 λεπτά (αντίστοιχα με γέμισμα βενζίνης) δεν πιστεύω να δούμε ποτέ. Εδώ βλέπουμε στα zeekr κάτι 15λεπτα και πανηγυρίζουμε. Δεν θεωρώ με τις υφιστάμενες τεχνολογίες θα δούμε μικρότερους χρόνους φορτίσεων τα επόμενα 5 χρόνια, με μικρές βελτιώσεις θα πορευόμαστε. Τόσα χρόνια που ασχολούμαστε με τα ηλεκτρικά, ναι υπάρχει βελτίωση, αλλά όχι θεαματική, εξάλλου οι μπαταρίες δεν είναι μία πρόσφατη τεχνολογία, δεν την βελτίωσαν τόσα χρόνια, τώρα θα τα καταφέρουν σε μία πενταετία?
-
@bekiaris said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
50ρη φορτιστη ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ πραγματικο ταχυφορτιστη. Μονο στο ονομα είναι
ναι αλλά οχήματα ποιο παλιάς τεχνολογίας όπως το δικό μου, δεν πάνε πάνω από 75, οπότε μια χαρά είναι και ο 50αρης. Φυσικά όμως πλέον με την έλευση νέων οχημάτων, η τεχνολογία επιτάσσει νέους φορτιστές.
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Αν καποιος θελει το plaid ή το performance το διαλέγει για τις επιδόσεις.
Δεν μας ενδιαφερει γιατι. Καλα κανει , οτι αρεσει στον καθενα είναι σεβαστο. Για οποιον λογο δεν είμαστε εδω να κρινουμε τις προτιμήσεις και τα θέλω του καθενος.
Απλα η LFP δεν θα μπορουσε να εξυπηρετησει το ιδιο καλά αυτό τον σκοπό, δεν χρειαζεται να το αναλύσουμε παραπάνω.Συμφωνώ, αλλά είναι μικρό το ποσοστό και συνήθως μικρότερων ηλικιών που ενδιαφέρονται για αυτές τις επιδόσεις. Δικαίωμα του του καθενός να κάνει και να πληρώνει ότι γουστάρει. Αυτό όμως που με ενοχλεί είναι ότι διαφημίζουν συνέχεια στα ηλεκτρικά οι εταιρίες τα 1000 άλογα, κ ότι περνάει τους πάντες, και δεν δείχνουν τις συνθήκες διάρκεια κτλ που συμβαίνει αυτό. Τεσπα, μία άλλη κουβέντα...
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@a-d-p said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Και με βενζινοκίνητο, αν πηγαίνεις με 200-250, φτάνεις σε φτάνεις Καμένα Βούρλα
στο βενζινη γεμιζεις σε 3 λεπτα.
Αν και στο ηλεκτρικο φτασει να έχει παντου φορτιστες οπως βενζινάδικα και αντί για 3 λεπτα είναι 10-15 είναι κομπλεαουα το ταξίδι. Το δύσκολο είναι να γίνουν τοσοι ταχυφορτιστες οσα βενζινάδικα
και να γίνουν παντού ταχυφορτιστές, που στην Ελλάδα το βλέπω σχεδόν αδύνατο τα επόμενα 2-3 χρόνια, φόρτιση σε 2 λεπτά (αντίστοιχα με γέμισμα βενζίνης) δεν πιστεύω να δούμε ποτέ. Εδώ βλέπουμε στα zeekr κάτι 15λεπτα και πανηγυρίζουμε. Δεν θεωρώ με τις υφιστάμενες τεχνολογίες θα δούμε μικρότερους χρόνους φορτίσεων τα επόμενα 5 χρόνια, με μικρές βελτιώσεις θα πορευόμαστε. Τόσα χρόνια που ασχολούμαστε με τα ηλεκτρικά, ναι υπάρχει βελτίωση, αλλά όχι θεαματική, εξάλλου οι μπαταρίες δεν είναι μία πρόσφατη τεχνολογία, δεν την βελτίωσαν τόσα χρόνια, τώρα θα τα καταφέρουν σε μία πενταετία?
Δεν κοιταμε τα παλιοτερα. Χτιζεις για τα επομενα ουτε καν για τα υφισταμενα που πολλα ακομα και τωρα δεν εχουν πάνω από 40-50KHw δυνατοτητα φορτισης
Μικρο ξε-μικρο αυτό είναι το κοινο των performance εκδοσεων. Και το marketing μεσα στο παιχνιδι είναι. Τα ιδια γινονται και σε ολα τα προιοντα γιατι να είναι διαφορετικα στα αυτοκίνητα. Θα διαφημισεις οτι πουλάει. Αν πουλάει το 1000 αλογα καλώς τα διαφημίζει. Ετσι παει. Οπως ειπες και συμφωνω τελειως αλλη κουβεντα αυτο
Ουτε στα επόμενα 2-3 χρόνια, ουτε στα επόμενα 5 γινεται να γίνει αυτό. Εγώ οτι ελπίζω το ελπίζω για βαθος 15ετιας και στα επόμενα χρόνια απλά να πολλαπλασιάζονται εστω και χωρις γεωμετρική προοδο.
Ειναι μια τεραστια αλλαγη δεν γινεται σε λίγα χρόνια. Το οτι κάποιοι χαρτογιακάδες που δεν εψαξαν σε βαθος τίποτα είπαν ενα το 2030 θα καταργησουμε τα θερμικα να πουλιωνται ελαφρα τι καρδια και τώρα απλά θα παίρνει παραταση κατα 5 χρόνια αυτό καθε φορα είναι απλά η μ@λ@κια που δέρνει την Ευρωπαικη ένωση. Μια χαζομαρα και μιση. Θα έπρεπε να σπρωξουν τον κόσμο σε FULL Hybrid - Ηλεκτρικα και όχι απλά ηλεκτρικα. Αυτη είναι η μεταβαση που θα γίνει. Δεν πας από σπαθια σε πυραυλους, πρεπει να υπάρχουν και τα κανόνια ανάμεσα και τα πολυβόλα.
Γίνεται αλλα μονο σε χώρες σαν την Νορβηγία που ξοδεύουν μπολικα χρήματα για εγκαταστασεις. Στην Ψωροκόσταινα θα είναι πιο αργα τα πράγματα. Πρώτα κανόνια
-
@antonakis said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Αν και στο ηλεκτρικο φτασει να έχει παντου φορτιστες οπως βενζινάδικα και αντί για 3 λεπτα είναι 10-15 είναι κομπλεαουα το ταξίδι. Το δύσκολο είναι να γίνουν τοσοι ταχυφορτιστες οσα βενζινάδικα
Καθόμουν τα χθες στο βενζινάδικο σε 50άρι φορτιστή.
Πήρα τον καφέ μου. Έβαλα και ένα ντοκιμαντέρ netflix... καλά πήγε...
(αν δεν ήταν σε εταιρικό αυτοκίνητο, εν ώρα εργασίας θα είχα κρεμαστεί στο καλώδιο)Εχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν έχεις το προφίλ κατόχου ηλεκτρικού. Σε ανάγκασε η εταιρεία σου χωρίς μάλιστα, αν κατάλαβα καλά, να σου δίνει τη δυνατότητα να φορτίζεις στον χώρο εργασίας σου. Φάουλ.
Αν είχες κάνει συνειδητή επιλογή και είχες αγοράσει το αμάξι, θα είχες κανονίσει φόρτιση στο σπίτι, επομένως το όλο σενάριο με το Netflix θα περιοριζόταν μόνο τις φορές που κάνεις ταξίδι.
-
Άντε και να φτάσουν να γεμίζουν σε 3-4 λεπτά οι μπαταρίες,θα χρειάζονται αναγκαστικά ταχυφορτιστες, αυτοί αναγκαστικά θα πρέπει να υπάρχουν στα "φορτισταδικα" γιατί αν ο καθένας έχει δικό του ταχυφορτιστη η υπάρχουν σε θέσεις στάθμευσης που θα βρεθεί όλη αυτή η ενέργεια για να καλύψει τις ανάγκες ρεύματος;
Δηλαδή απ' όπου και να το δει κανείς υπάρχουν περιορισμοί.
-
@panos2171 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Άντε και να φτάσουν να γεμίζουν σε 3-4 λεπτά οι μπαταρίες,θα χρειάζονται αναγκαστικά ταχυφορτιστες, αυτοί αναγκαστικά θα πρέπει να υπάρχουν στα "φορτισταδικα" γιατί αν ο καθένας έχει δικό του ταχυφορτιστη η υπάρχουν σε θέσεις στάθμευσης που θα βρεθεί όλη αυτή η ενέργεια για να καλύψει τις ανάγκες ρεύματος;
Δηλαδή απ' όπου και να το δει κανείς υπάρχουν περιορισμοί.
Για κάθε περιορισμό υπάρχει λύση . Τώρα βούληση αν υπάρχει είναι άλλο θέμα. Και πυρηνική ενέργεια υπάρχει και αύξηση των υπολοίπων πράσινων πηγών και ότι θες. Από το να καίμε μαζούτ πάντως καλύτερα θα είναι
-
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου. -
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 Megawatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Πρώτον και σημαντικότερο μιλάμε για το 20-80 κυρίως γιατί μετά πέφτει ο Ρυθμός φόρτισης.
Δεύτερον δεν μιλάμε για 3-4 αλλά για 10-15 και αυτό με 200-250ρηδες φορτιστές είναι εφικτό . Όχι απλά εφικτό υπάρχουν μέχρι και στην Ελλάδα τέτοιοι φορτιστές και τέτοια αυτοκίνητα. Απλά είναι λίγοι
-
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Εχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν έχεις το προφίλ κατόχου ηλεκτρικού. Σε ανάγκασε η εταιρεία σου χωρίς μάλιστα, αν κατάλαβα καλά, να σου δίνει τη δυνατότητα να φορτίζεις στον χώρο εργασίας σου. Φάουλ.
Με τη νομοθεσία να αναγκάζει εταιρικούς στόλους να γυρνάνε σε ηλεκτρικά, το πρόβλημα θα το έχουν και άλλοι σύντομα.
Φορτιστές έχουμε, που προφανώς δεν φτάνουν για όλους, είναι 7-11kwh και προφανώς επίσης έχουν προτεραιότητα οι πιο πάνω. Οπότε ... Netflix και καφές. -
@antonakis said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Εχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν έχεις το προφίλ κατόχου ηλεκτρικού. Σε ανάγκασε η εταιρεία σου χωρίς μάλιστα, αν κατάλαβα καλά, να σου δίνει τη δυνατότητα να φορτίζεις στον χώρο εργασίας σου. Φάουλ.
Με τη νομοθεσία να αναγκάζει εταιρικούς στόλους να γυρνάνε σε ηλεκτρικά, το πρόβλημα θα το έχουν και άλλοι σύντομα.
Φορτιστές έχουμε, που προφανώς δεν φτάνουν για όλους, είναι 7-11kwh και προφανώς επίσης έχουν προτεραιότητα οι πιο πάνω. Οπότε ... Netflix και καφές.Θα έφταναν αν είχατε κάποιο πρόγραμμα φόρτισης, αλλά σιγά τώρα μην κάτσουν να σκεφτούν κάτι τέτοιο. Οι μανατζεραιοι να βολεύονται και οι υπόλοιποι να πάνε να μαμηθουν.
-
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
-
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Υπάρχουν ήδη τέτοιοι φορτιστές.΄
Βέβαια το πάχος του καλωδίου δεν είναι τόσο λόγω του χαλκού, αλλά επειδή έχει και σωλήνες νερού για ψύξη... -
Υπάρχουν ήδη φορτιστές 300-500KVA με παντογράφο για φόρτιση λεωφορείων. Η ζεύξη-απόξευξη γίνεται με υδραυλικό μηχανισμό και από την οροφή, για ασφάλεια. Δεν είναι για ιχ αυτά.
Φανταστείτε να φτιαχτεί κάτι σε 1000KVA, όπως προείπα. -
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Φανταστείτε να φτιαχτεί κάτι σε 1000KVA, όπως προείπα.
Σαφώς το μέγεθος του καλωδίου δεν είναι για χρήση αυτοκινήτου.
-
@ntinaras said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dstou said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Για να γεμίσει μια μπαταρία πχ 64kwh από πχ το 20% στο 100% σε 3-4 λεπτά της ώρας, πρέπει ο φορτιστής να έχει ισχύ 1000 kilowatt!
To δε καλώδιο φόρτισης θα έπρεπε να έχει διάμετρο όσο ο μηρός μου.Το καλωδιο της κολωνας της δεη εχει διαμετρο οσο ο μηρος σου?
Το καλώδιο της ΔΕΗ δεν είναι συνεχούς ρεύματος με υψηλά αμπέρ, είναι εναλλασσόμενου με υψηλά βολτ, αν και "όσο ο μηρός" είναι υπερβολή για να πει το "τόοοσο, με το συμπάθειο" που εννοούσε...
Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων