Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 23
    • 24
    • 18 / 24
    Περί αυτοκίνησης
    52
    470
    26298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @bekiaris last edited by

      @bekiaris said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

      @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

      Ειναι μεγαλη συζητηση. Κατι κερδίζεις κάτι χάνεις. Δεν είναι ασπρο-μαυρο.

      Η κάθε μπαταρια εχει πλεονεχτηματα μειονεκτήματα δεν ειναι η LFP πανακεια και οι αλλες μουφα

      Ας εξετασουμε τα μειονεκτηματα της Lfp στο sealion

      Tο sealion εχει πιο αργη ταχυφορτιση , μικροτερες επιδοσεις από το tesla Y χωρις lfp

      εχει μικροτερη αυτονομία καθότι βαρύτερο (Lfp) και με χειροτερη κατανάλωση από το tesla Y χωρις lfp

      και μην ξεχναμε το efficiency που η tesla κανει πολύ καλύτερη διαχειρηση

      10 χρονια θα σου βγάλουν και τα 2 χωρις κανένα θέμα. μπορει το Y να πέσει περισσότερο μετα από οτι το BYD λόγω LFP αλλα προσωπικά μεταξύ των 2 θα επελεγα το Y και αυτο γιατι το πιο σημαντικο για μενα σε αυτοκίνητα που θα κάνω ταξίδι είναι να έχουν την δυνατότητα της μεγαλύτερης και πιο γρήγορης ταχυφόρτισης σε ταξίδι. Αυτό είναι προσωπική γνωμη και μόνο βεβαια

      βεβαια το sealion μεσα μαρεσει πολυ περισσότερο αλλα έγραψα πιο πάνω μονο με βάση την μπαταρια γιατι σιγουρα υπάρχουν και άλλοι παραγοντες

      Ως προς την γρήγορη φόρτιση, έχω συνηθίσει, δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό στην επιλογή - παρόλο που κάνω 8-9 ταξίδια τον χρόνο. Με νοιάζει περισσότερο η υγεία της μπαταρίας. Πολύ efficient τα Tesla, κορυφαία ασφάλεια, αναγνωρίζω τα πλεονεκτήματα που αναφέρεις, αλλά και πάλι αυτό το 20-80% με κουράζει ήδη στο δικό μου, παρόλο που δεν έχω προβλήματα αυτονομίας, θέλω να φορτίζω στο 100% συνέχεια. θεωρώ επίσης ότι στην πράξη μέσα στην πόλη, δεν έχουν τόσο μεγάλες διαφορές σε κατανάλωση, της τάξης των 5 kwh/100 km που ανφέρονται στην εθνική, και σίγουρα το βάρος του sea lion ειναι μια παράμετρος για την έξτρα κατανάλωση, πέρα απο το efficiency. Το sea lion επίσης ειναι καλύτερο μέσα και έχει και head up display, και κουμπια.... σίγουρα η LFP τεχνολογία εχει μειονεκτήματα, αλλά με βολεύει καλύτερα, αμα χωράει στο πάρκινγκ μου (γιατι ειναι οριακό για πιο μεγάλα οχήματα) μάλλον σε byd θα πάω.

      Αν περιμενεις να σου πω ότι είναι κακή επιλογή το sealion και ασχημο και μαπα δεν θα το διαβασεις. Αμαξάρα είναι

      Εγώ απλα παρεθεσα τα μειονεκτηματα του σε σχεση με ενα Y και τι θα διαλεγα εγω μαλλον. Τα πλεονεκτηματα τα είχες αναφερει και δεν τα αμφισβητω καθόλου. Εξαλου μαρεσει παρα πολύ το Sealion

      Αν τα έχεις εξετάσει αυτα που εγραψα και σου ταιριαζει παραπάνω γιατι οχι. Με το καλό να το πάρεις και αν γίνεται να μας πας και καμια βόλτα σαν συνοδηγος να δουμε την αμαξάρα θα ήταν υπεροχο. Κερναω και καφέ Φρεντο οχι φτηνο φραπεδακι ε !!!! 🤣 🤣

      Cirus the virus

      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • bekiaris
        bekiaris @cirus last edited by

        @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

        Αν τα έχεις εξετάσει αυτα που εγραψα και σου ταιριαζει παραπάνω γιατι οχι. Με το καλό να το πάρεις και αν γίνεται να μας πας και καμια βόλτα σαν συνοδηγος να δουμε την αμαξάρα θα ήταν υπεροχο. Κερναω και καφέ Φρεντο οχι φτηνο φραπεδακι ε !!!! 🤣 🤣

        κοίταξε, το ψάχνω, έχουμε χρόνο μπροστά μας, καλά να είμαστε, απλά ρωτάω για να μάθω, και να ακούσω τις απόψεις των άλλων, από όσα έχω δει μου αρέσει περισσότερο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω να κάνω μια λάθος επιλογή. Πολλές φορές νομίζουμε ότι τα ξέρουεμ όλα και κάνουμε λανθασμένες επιλογές, για αυτό το ψάχνω, ώστε να μη μετανιώσω για κάτι. Μιλάμε για δεσμευτική επιλογή πάνω από 5-6 χρόνια, min. μου αρέσει και η δυνατότητα V2G/H/L που έχει, ακόμα δεν υποστηρίζεται στην Ελλάδα. Του χρόνου το καλοκαίρι, άμα εν τελεί πάνε τα πράγματα όπως θέλω και καταλήξω εκεί, ευχαρίστως να σε πάω.

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus @bekiaris last edited by

          @bekiaris said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

          Αν τα έχεις εξετάσει αυτα που εγραψα και σου ταιριαζει παραπάνω γιατι οχι. Με το καλό να το πάρεις και αν γίνεται να μας πας και καμια βόλτα σαν συνοδηγος να δουμε την αμαξάρα θα ήταν υπεροχο. Κερναω και καφέ Φρεντο οχι φτηνο φραπεδακι ε !!!! 🤣 🤣

          κοίταξε, το ψάχνω, έχουμε χρόνο μπροστά μας, καλά να είμαστε, απλά ρωτάω για να μάθω, και να ακούσω τις απόψεις των άλλων, από όσα έχω δει μου αρέσει περισσότερο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω να κάνω μια λάθος επιλογή. Πολλές φορές νομίζουμε ότι τα ξέρουεμ όλα και κάνουμε λανθασμένες επιλογές, για αυτό το ψάχνω, ώστε να μη μετανιώσω για κάτι. Μιλάμε για δεσμευτική επιλογή πάνω από 5-6 χρόνια, min. μου αρέσει και η δυνατότητα V2G/H/L που έχει, ακόμα δεν υποστηρίζεται στην Ελλάδα. Του χρόνου το καλοκαίρι, άμα εν τελεί πάνε τα πράγματα όπως θέλω και καταλήξω εκεί, ευχαρίστως να σε πάω.

          Μπραβο σου. Αυτό είναι το έξυπνο να κανεις. Να το ψαξεις

          Θεωρω πως θα έρθουν και αλλες αξιολογες μαρκες Κινεζικες οπως η Zeekr, ελπιζω και η avatr που έχουν πολύ ομορφα αυτοκίνητα ολες με LFP μπαταριες που έχεις καταλήξει οτι σου ταιριαζουν καλύτερα.

          Μεχρι του χρόνου το καλοκαιρι είναι πάρα πολύς καιρός εξάλου , απλά περιμενε. Είναι παρα πολυ νωρις να αποφασίσεις , θα αποκτησει σιγουρα και αλλους αντιπαλους το sealion και το Y που θα κινησουν το ενδιαφερον σου.

          Cirus the virus

          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • bekiaris
            bekiaris @cirus last edited by

            @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

            Θεωρω πως θα έρθουν και αλλες αξιολογες μαρκες Κινεζικες οπως η Zeekr, ελπιζω και η avatr που έχουν πολύ ομορφα αυτοκίνητα ολες με LFP μπαταριες που έχεις καταλήξει οτι σου ταιριαζουν καλύτερα.

            και το zeek r μου αρέσει, ειδικά η golden battery, η 100αρα μπαταρία με την αερανάρτηση, πάει πάνω απο 60, εκει δεν πάω, αν θυμάμαι καλα 62, ειναι πάνω απο το budget μου, δεν τα δίνω. η Zeekr ομως θα έχει το δίκτυο της link & co στην Ελλαδα? δεν ειμαι σίγουρος οτι θα έρθει τόσο άμεσα. Μακάρι βέβαια γιατι η LFP 75αρα ειναι φοβερή μπαταρία, ακούγεται οτι ειναι η καλύτερη μπαταρια γενικά...και φορτίσεις πολύ γρήγορες

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              super-t @bekiaris last edited by

              @bekiaris said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              ... Δεν ξέρω με ποια λογική το κάνει, και φυσικά και σε ένα Tesla τα θέματα στην κατάσταση της μπαταρίας μετά από 10 χρόνια με λογικά χιλιόμετρα, δεν θα είναι τόσο μεγάλα, αλλά πάντα σκέφτεσαι, γιατί να μην πάρω αυτό που θα είναι σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση μακροπρόθεσμα και δεν θα ασχολούμε με τα ποσοστά της μπαταρίας? ...

              @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

              Οι LFP δεν κουβαλάνε τόση ενέργεια για τα κιλά τους όση οι άλλες, όμως δεν ήταν κάποια Model 3 με LFP?

              alt text

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @super-t last edited by cirus

                @super-t said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                @bekiaris said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                ... Δεν ξέρω με ποια λογική το κάνει, και φυσικά και σε ένα Tesla τα θέματα στην κατάσταση της μπαταρίας μετά από 10 χρόνια με λογικά χιλιόμετρα, δεν θα είναι τόσο μεγάλα, αλλά πάντα σκέφτεσαι, γιατί να μην πάρω αυτό που θα είναι σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση μακροπρόθεσμα και δεν θα ασχολούμε με τα ποσοστά της μπαταρίας? ...

                @piliourits said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                Οι LFP δεν κουβαλάνε τόση ενέργεια για τα κιλά τους όση οι άλλες, όμως δεν ήταν κάποια Model 3 με LFP?

                alt text

                Δεν είναι αντικειμενικό αυτό που έβαλες

                Φαινεται μονο η μια μερια καλύτερη ενω δεν είναι έτσι

                Δεν παρουσιαζονται τα πλεονεκτήματα των LFP που είναι μικροτερο degradation , μικροτερη αλλαγη χωρητικότητας στις θερμοκρασίες, παίρνουν πιο δύσκολα φωτιά, δεν εχουν προβλημα να μένουν παραπάνω στο 100% φορτισμένες κτλ

                σε αυτό που εβαλες και λέει TWO CELLS CHEMISTRIES AT A GLANCE ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ οι nmc σαν καλύτερες ενω δεν είναι έτσι

                και οι δυο τεχνολογίες εχουν θετικα και αρνητικα και κάπου υπερτερουν και κάπου μειωνεκτουν εναντι της αλλης αντιπαλης τεχνολογίας

                Ο καθένας τα ζυγίζει και διαλέγει αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις δικές του ανάγκες. Δεν μπορείς ακόμα να έχεις τα θετικά και των 2.

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by super-t

                  Εγώ απλά στην ερώτηση του όγκου και του βάρους απάντησα. Αφού έχουν ένα συγκεκριμένο χώρο-όγκο που θα μπουν οι μπαταρίες και ίσως και όριο στο πόσο βάρος θέλουν να έχουν, οι nmc για δεδομένο όγκο θα μεταφέρουν πιο πολύ ενέργεια.

                  σε αυτό που εβαλες και λέει TWO CELLS CHEMISTRIES AT A GLANCE ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ οι nmc σαν καλύτερες ενω δεν είναι έτσι

                  Στο συγκεκριμένο θέμα που απαντάω, είναι καλύτερες πως να το κάνουμε.

                  Και αφού η Tesla και η MB θέλουν γύρω στις 80 τόσες kWh ενέργειας και δεν μπορούν να μακρύνουν το αμάξι, θα πάνε σε NMC.

                  bekiaris cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • bekiaris
                    bekiaris @super-t last edited by

                    @super-t said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                    Και αφού η Tesla και η MB θέλουν γύρω στις 80 τόσες kWh ενέργειας και δεν μπορούν να μακρύνουν το αμάξι, θα πάνε σε NMC.

                    και στο seal η BYD πως βάζει 84 kwh blade battery lfp? στα αντίστοιχα μεγέθη με το 3αρη δεν ειναι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by super-t

                      Δεν ξέρω.
                      Εμένα πάντως με καλύπτει αυτό, γιατί μπορεί η BYD και δεν μπορούν οι άλλοι.

                      The Blade Battery has been developed by BYD over the past several years. The singular cells are arranged together in an array and then inserted into a battery pack. Due to its optimized battery pack structure, the space utilization of the battery pack is increased by over 50% compared to conventional lithium iron phosphate block batteries.

                      https://en.byd.com/news/byds-new-blade-battery-set-to-redefine-ev-safety-standards/

                      The space utilisation of the Blade Battery has been increased by over 50 % compared with the traditional battery packs, which provides enhanced energy density and delivers longer range.

                      Εντελώς τυχαία από την παραπάνω φωτό της MB , το 450 του LFP γίνεται 675 με 50 % αύξηση, ίδιο με του NMC.

                      Φαντάζομαι έχει την πατέντα και δεν μπορούν ακόμα να φτιάξουν άλλοι κατασκευαστές ίδιο σχήμα.

                      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bekiaris
                        bekiaris @super-t last edited by

                        @super-t said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                        Δεν ξέρω.
                        Εμένα πάντως με καλύπτει αυτό, γιατί μπορεί η BYD και δεν μπορούν οι άλλοι.

                        Φαντάζομαι έχει την πατέντα και δεν μπορούν ακόμα να φτιάξουν άλλοι κατασκευαστές ίδιο σχήμα.

                        εμ ακριβώς, αυτά βλέπω και λέω, μήπως τελικά το SEALION /seal είναι προτιμότερη επιλογή? με τα μειονεκτήματα τους φυσικά, δεν παραβλέπω την πραγματικότητα ούτε τα παίρνω από την byd / tesla κτλ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @super-t last edited by

                          @super-t said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                          Εγώ απλά στην ερώτηση του όγκου και του βάρους απάντησα. Αφού έχουν ένα συγκεκριμένο χώρο-όγκο που θα μπουν οι μπαταρίες και ίσως και όριο στο πόσο βάρος θέλουν να έχουν, οι nmc για δεδομένο όγκο θα μεταφέρουν πιο πολύ ενέργεια.

                          σε αυτό που εβαλες και λέει TWO CELLS CHEMISTRIES AT A GLANCE ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ οι nmc σαν καλύτερες ενω δεν είναι έτσι

                          Στο συγκεκριμένο θέμα που απαντάω, είναι καλύτερες πως να το κάνουμε.

                          Και αφού η Tesla και η MB θέλουν γύρω στις 80 τόσες kWh ενέργειας και δεν μπορούν να μακρύνουν το αμάξι, θα πάνε σε NMC.

                          σε αυτο είναι καλύτερες το εγραψα και γω πιο πανω αν δεις δεν διαφωνησα.

                          Αλλα εχουν πολλα αλλα που είναι καλύτερες. Δηλαδη δεν ειναι αυτο που εβαλες photo ολικη εικονα, αλλα παραπλανητικο. αυτο ειπα.

                          καθε χημεια μπαταριας κάπου κερδιζει κάπου χάνει
                          εγω συμφωνω πχ με την τεσλα που στα SR βαζει LFP και στα LR και performance βάζει NMC

                          και επισης τα μικρα ηλεκτρικα πολης θα επρεπε να έχουν ολα LFP , ειναι ξεκαθαρα καλυτερη μπαταρια σε αυτα που χρειαζονται τα μικρα ηλεκτρικα.

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Μα κι η Tesla θα ήθελε να βάλει LFP στα μεγάλα, αλλά δεν χωράνε μεγαλύτερες μπαταρίες επειδή είναι παλιές πλατφόρμες. Γιατί στην LFP θες μεγαλύτερο όγκο και μάζα για την ίδια ενεργειακή χωρητικότητα.

                            https://cartalk.gr/

                            I cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • I
                              iceman7 @dimsabas last edited by iceman7

                              @dimsabas said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                              Μα κι η Tesla θα ήθελε να βάλει LFP στα μεγάλα, αλλά δεν χωράνε μεγαλύτερες μπαταρίες επειδή είναι παλιές πλατφόρμες. Γιατί στην LFP θες μεγαλύτερο όγκο και μάζα για την ίδια ενεργειακή χωρητικότητα.

                              Ο ελον κοροϊδεύει τον κόσμο. 10 χρόνια τις ίδιες πλατφόρμες ενώ τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση αλλάζουν ταχύτατα

                              Με την απασχόληση του με την πολιτική η πτώση της τεσλα θα είναι το επόμενο διάστημα εκκωφαντική.
                              Πουλήστε μετοχές, αμάξια κλπ όσο είναι καιρός 😎

                              bekiaris fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • bekiaris
                                bekiaris @iceman7 last edited by

                                @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                Ο ελον κοροϊδεύει τον κόσμο. 10 χρόνια τις ίδιες πλατφόρμες ενώ τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση αλλάζουν ταχύτατα

                                Με την αναδόμηση του με την πολιτική η πτώση της τεσλα θα είναι το επόμενο διάστημα εκκωφαντική.
                                Πουλήστε μετοχές, αμάξια κλπ όσο είναι καιρός 😎

                                Βασικά, για να μην τα εκμηδενίζουμε όλα, το ξεκίνησε πολύ καλά!!! σε αυτό νομίζω συμφωνούμε όλοι, έδωσε καινοτομίες που ούτε καν θα ονειρευόμασταν λίγα χρόνια πριν. και μείωσε το κόστος στα οχήματα, διέλυσε την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που κακά τα ψέματα, όσο και να αναγνωρίζω την ποιότητα της, μας έκλεβε (όπως κάνουν ανέκαθεν οι Γερμανοί). δυστυχώς, δεν ακολούθησε με τον ίδιο ρυθμό τις καινοτομίες στον μέλλον, και τον έφαγαν οι Κινέζοι. Το γνωρίζει, και πιθανόν να μην τον απασχολεί, έχει επικεντρωθεί αλλού. Ως προς την Tesla, θεωρώ ότι έχει και άλλες γραμμές εσόδων, οπότε άμεσα δεν έχει θέμα, απλά η τιμή τώρα διαπραγματεύεται τα κέρδη του μέλλοντος πολλές φορές, θα πέσει στα επίπεδα τιμών με βάση τα έσοδα της όπως ισχύει κ για τις αντίστοιχες εταιρίες αυτοκίνησης, εφόσον πλέον δεν μπορεί να δώσει μια μοναδική-φοβερή τεχνολογία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                  @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                  Ο ελον κοροϊδεύει τον κόσμο. 10 χρόνια τις ίδιες πλατφόρμες ενώ τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση αλλάζουν ταχύτατα

                                  ήταν όμως 30 χρόνια μπροστά, οπότε ακόμα τα καλύτερα ειναι! Τέσλα και ξερό ψωμί!!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  bekiaris cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                    @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                    Ο ελον κοροϊδεύει τον κόσμο. 10 χρόνια τις ίδιες πλατφόρμες ενώ τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση αλλάζουν ταχύτατα

                                    ήταν όμως 30 χρόνια μπροστά, οπότε ακόμα τα καλύτερα ειναι! Τέσλα και ξερό ψωμί!!

                                    30 δεν ήταν σίγουρα όμως πάνω από 5 χρόνια. συνολικά συμφωνώ ότι είναι αν όχι τα καλύτερα, από τα καλύτερα, αλλά πλέον πιέζεται αισθητά από τον ανταγωνισμό. δεν είναι όπως πριν 2-3 χρόνια, που πήγαινες για ηλεκτρικό και σκεφτόσουν μόνο Tesla.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • cirus
                                      cirus @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                      Μα κι η Tesla θα ήθελε να βάλει LFP στα μεγάλα, αλλά δεν χωράνε μεγαλύτερες μπαταρίες επειδή είναι παλιές πλατφόρμες. Γιατί στην LFP θες μεγαλύτερο όγκο και μάζα για την ίδια ενεργειακή χωρητικότητα.

                                      μπορει δεν το ξέρω. Τις επιταχύνσεις που έχουν ειδικα τα performance θα τις έχανε με lfp πάντως.

                                      Τωρα τι κανει και τι σκοπευει να κανει η τεσλα δεν το ξέρω , μπορω να μιλήσω μονο για αυτά που γνωρίζω.

                                      Cirus the virus

                                      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                        @iceman7 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                        Ο ελον κοροϊδεύει τον κόσμο. 10 χρόνια τις ίδιες πλατφόρμες ενώ τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση αλλάζουν ταχύτατα

                                        ήταν όμως 30 χρόνια μπροστά, οπότε ακόμα τα καλύτερα ειναι! Τέσλα και ξερό ψωμί!!

                                        εχουν πλέον ανταγωνισμό. Συνεχίζουν να είναι τα καλύτερα σε κάποιους τομεις και σε κάποιες κατηγορίες (γιατι δεν βγαζουν και μοντελα για ολες) αλλα η ψαλίδα με τους κινέζους εχει κλεισει πάρα πολύ και αν δεν κάνει κάτι να καινοτομίσει και πάλι και να δείξει το δρόμο ή έστω να ανανεωθει κινδυνευει να ξεπεραστει από τους κινεζους.

                                        Οι υπολοιποι ακόμα με το κυαλι την βλέπουν και αυτη και τους σχιζοματιδες

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @cirus last edited by

                                          @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                          μπορει δεν το ξέρω. Τις επιταχύνσεις που έχουν ειδικα τα performance θα τις έχανε με lfp πάντως.

                                          ισχύει!!! αλλά πραγματικά πόσους πελάτες θα έχανε από αυτό? για μένα προσωπικά το πρώτο εινα η υγεία της μπαταρίας, σε ένα ηλεκτρικό όχημα, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Τα υπόλοιπα έρχονται δεύτερα. Τέλος, για τις επιδόσεις, έχουν περάσει πολλά χρόνια που νοιάζομαι πραγματικά, θέλω ένα awd λίγο ψηλό τύπου suv γιατί πάω στο χωριό και έχει χώμα με λάσπη σε κάποια σημεία (ειδικά με βροχή κολλάς εύκολα), από εκει και πέρα, τα αμάξια δεν πρέπει να τα βλέπουμε τόσο για επιδόσεις, πρώτα ειναι η ασφάλεια. Σίγουρα υπάρχει και η αντίθετη άποψη, απλά πλέον μεγάλωσα και σκέφτομαι με άλλο τρόπο

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @bekiaris last edited by

                                            @bekiaris said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                            @cirus said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :

                                            μπορει δεν το ξέρω. Τις επιταχύνσεις που έχουν ειδικα τα performance θα τις έχανε με lfp πάντως.

                                            ισχύει!!! αλλά πραγματικά πόσους πελάτες θα έχανε από αυτό?

                                            Για το συγκεκριμενο το performance και το plaid πολλους. Ειναι ενας κυριαρχος λογος που το διαλεγανε.

                                            για το LR απειροελαχιστους

                                            Cirus the virus

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 18 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr