-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με τόσα λίγα χλμ και κόστος ετήσιο καυσίμου 500 ευρώ, το να πω ότι θα μπώ στην λογική του ηλεκτρικού για να κερδίσω 350 ευρώ τον χρόνο, με όλες τις δεσμεύσεις προφανώς δεν το συζητάω.
αν δεν κάνεις χιλιόμετρα, το ηλεκτρικό δεν αξίζει, ειναι μπλεξιμο, οπότε σε καταλαβαίνω. εκτός αν κάποιος γουστάρει την ευκολία της οδήγησης και που ακούγεται, αλλά οκ δεν ειναι σοβαροί παράγοντες να πάρεις ένα ηλεκτρικό όχημα. Από ΄την άλλη, και μόνο τηλεργασία να έκανα εγώ, πάλι θα αγόραζα ηλεκτρικό λόγο ψώνιου, ολα ειναι θέμα καθαρά προσέγγισης.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχετε μεγάλη πλάκα πάντως όλοι.
Εντάξει ο παγωμένος συγχωρείται γιατί τις έχει δηλώσει τις εμμονές του. Μην του το ακουμπήσουν (
), μην έχει κόσμο, μην το ένα, μην το άλλο, αλλά δεν είναι υπάλληλος, με την έννοια του ωραρίου.
Ο Φάνης από την άλλη θεωρεί ότι επειδή δεν κάνει ταξίδια, αλλά μπορεί και να τηλεργάζεται και έτσι ότι χλμ κάνει είναι μέσα στην πόλη, άρα ηλεκτρικό και υβριδικό πάνε μαζί γιατί εκεί καίνε λίγο, αλλά θεωρεί ότι και ο γιος του θα παραμείνει στην παιδική ηλικία, ενώ σε λίγα χρόνια θα αρχίσουν άλλα τρεξίματα.
Ο τραπεζικός φίλος, όπως είπε ο ίδιος χωρίς δεσμεύσεις με εύκολη φόρτιση στο σπίτι, ίσως και ως εταιρική παροχή, με καλό μισθό πάει στην Ουρανούπολη χαλαρά.
Και όλοι αυτοί λένε ότι έτσι είναι το 90 %.
Δηλαδή όλοι αυτοί οι μισθωτοί, ζευγάρια χωρίς παιδιά ή με παιδιά ενήλικα, ή οικογένειες με μικρά ή λίγο μεγαλύτερα παιδιά, αλλά και ελεύθεροι επαγγελματίες, που όλοι κοιτάνε από τα Χριστούγεννα τα τριήμερα και τις διακοπές του επόμενου έτους, ανήκουν στο 10 % κατά τους φίλους.
Σε 5 μέρες λοιπόν που θα ακούσουμε για εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που θα πέρασαν τα διόδια Αθηνών και Ελευσίνας, προς την Επαρχία, θα είναι εικονική πραγματικότητα.
Προφανώς λοιπόν στα ταξίδια με παρέα, θέλεις και τις στάσεις με παρέα.
Προφανώς λοιπόν ο χρόνος στα τριήμερα είναι χρήμα και όταν υπάρχει τόση κίνηση και τόσο λίγοι φορτιστές και τόσα θέματα για να κουμπώσουν, να ξεκουμπώσουν, να δουλέψουν οι εφαρμογές και όλα αυτά μήπως και κερδίσεις κάτι λίγο, που για το ντίζελ είναι ανύπαρκτο, αν ταξιδεύουμε με την ταχύτητα ΚΤΕΛ, αλλά είναι ζημία αν το ντίζελ πάει κανονικά και ο ηλεκτρικός θέλει 2 ώρες διαφορά για να φορτίσει και να πηγαίνει αργά.
Αν τώρα πας μόνος σου, σε μέρες εκτός κίνησης, τότε αν το κλείσεις και λίγο νωρίτερα, πας κυριλέ με το αεροπλάνο και φτηνότερα.
Εχω κάνει σε τριήμερο και με τέσλα και με το 2008. Για την ώρα ψιλοταλαιπωρία είναι μόνο εαν κινηθείς προς Θεσσαλονική ή καμία Κύμη (ειδικά η Κύμη είναι το γαλάτικο χωρίο που αντιστέκεται στην ηλεκτροκίνηση, στις ανεμογεννήτριες και πρωτοστάτες στα Τεμπη)
Για Ηγουμενίτσα ακόμη και το 2008 που δεν είναι στο στοιχείο η διαφορά σε χρόνο σε σχέση με το ταξίδι με το CRV δεν είναι πάνω από τριάντα λέπτα στις ίδιες συνθήκες και τα κόστη εαν ξεκινάς γεμάτος από το σπίτι είναι κοντινά (φθηνότερο το ηλεκτρικό αλλά όχι με διαφορά να αξίζει αναφόρας). Σε tesla ο χρόνος είναι ακριβώς ίδιος με την μόνη διαφορά οτι σου περιορίζει την στάση και στο πήγαινε και στο έλα στο Ψαθόπυργο και λόγω efficiency είναι μεγαλύτερη η οικονομία στο τέσλα - πάλι όμως όχι κάτι τόσο σημαντικό), ενω με το Honda θα κάνεις την στάση για εσπρέσσο όποτε θες.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνει σχεδόν ίδιο με το σημερινό κόστος χρήσης των αυτοκινήτων ΜΕΚ
Επειδή συζητούμε για δημόσια φόρτιση, το κόστος μετακίνησης σε δημόσιους φορτιστές ανά χιλιόμετρο, έχει γίνει ήδη περίπου το ίδιο με τα τελευταίας τεχνολογίας υβριδικά και ντίζελ, ενώ τα αέρια καύσιμα ίσως κοστίζουν και φθηνότερα...
Οι τιμές στον αυτοκινητόδρομο είναι απαράδεκτες.
60 και πάνω η kWh ;
Με κατανάλωση από 15 εως 25 ειδικά τώρα με τα κρύα τα 100 χμλ κοστίζουν από 9 εως 15 ευρώ.
Ενα απλό θερμικό άντε mhev πάει μέχρι τα 130 στα 7 λίτρα Χ 1,80= 12,80.
Αξίζουν τα 3,80 στην καλύτερη περίπτωση κατανάλωσης ev το χρόνο που θα φας σε μια φόρτιση ;Γενικά όσο ζω το παραμύθι της ηλεκτροκίνησης τόσο καταλαβαίνω πόσο παπατζα έχουμε φάει
Τόσο καιρό έχεις το tesla και δεν έχεις βγάλει την κάρτα RFID της Εlpefuture όπου η γρήγορη DC έχει 50 λέπτα;;;
Η μόνη που είναι ληστρική είναι η incharge όπου με την RFID και το membership έχει 0,59
-
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τόσο καιρό έχεις το tesla και δεν έχεις βγάλει την κάρτα RFID της Εlpefuture όπου η γρήγορη DC έχει 50 λέπτα;;;
ναι βέβαια , τα elpe future στα περισσότερα σημεία έχουν μικρούς φορτιστές, 50αρηδες. Υπάρχει και το αλλο κόλπο, μπορεις να κάνεις συνδρομή για ένα μηνα στο DEI BLUE που σου δινει 50kwh με 20 ευρώ (άρα 0.40 την Kwh) σε οποιαδήπτοε σημειο, οποτε αν πας ταξίδι μπορεις να φορτίσεις στους 180αρηδες με 0.40 λεπτά. Επίσης, οταν πας ένα ταξίδι, ξεκινάς φορτισμένος, και όταν φτάνεις, η λογικη λέει οτι έχεις σημειο να φορτίσεις με χαμηλότερη χρέωση, αρα μπορείς να κάνεις μια ενδιάμεση στάση αν δεν σε φτάνει η μπαταρία και να φορτίσεις λίγο πιο πάνω από όσο χρειάζεσαι, αρα δεν σημαίνει οτι για όλα τα χιλιόμετρα θα πληρώσεις τα 0.60 που αναφέρονται.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τόσο καιρό έχεις το tesla και δεν έχεις βγάλει την κάρτα RFID της Εlpefuture όπου η γρήγορη DC έχει 50 λέπτα;;;
ναι βέβαια , τα elpe future στα περισσότερα σημεία έχουν μικρούς φορτιστές, 50αρηδες. Υπάρχει και το αλλο κόλπο, μπορεις να κάνεις συνδρομή για ένα μηνα στο DEI BLUE που σου δινει 50kwh με 20 ευρώ (άρα 0.40 την Kwh) σε οποιαδήπτοε σημειο, οποτε αν πας ταξίδι μπορεις να φορτίσεις στους 180αρηδες με 0.40 λεπτά. Επίσης, οταν πας ένα ταξίδι, ξεκινάς φορτισμένος, και όταν φτάνεις, η λογικη λέει οτι έχεις σημειο να φορτίσεις με χαμηλότερη χρέωση, αρα μπορείς να κάνεις μια ενδιάμεση στάση αν δεν σε φτάνει η μπαταρία και να φορτίσεις λίγο πιο πάνω από όσο χρειάζεσαι, αρα δεν σημαίνει οτι για όλα τα χιλιόμετρα θα πληρώσεις τα 0.60 που αναφέρονται.
Έχει βάλει πολύ ποιοτικούς 120Kwh . Είναι οι μόνοι φορτιστές όπου τερματίζει το 2008. (100kwh φόρτιση)
-
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει βάλει πολύ ποιοτικούς 120Kwh . Είναι οι μόνοι φορτιστές όπου τερματίζει το 2008. (100kwh φόρτιση)
γενικά, η εμπειρία μου με την συγκεκριμένη εταιρία, ειναι πολύ καλή, πέρα απο τις τιμές. Μόλις τσέκαρα οτι στα ΣΕΑ Ευαγγελισμού έχουν ακόμα ένα DC στα 50, απο την κάθε μεριά...θεωρώ κομβικό το συγκεκριμένο σημείο (τουλάχιστον για μένα), έπρεπε να δώσουν περισσότερη βάση.
-
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνει σχεδόν ίδιο με το σημερινό κόστος χρήσης των αυτοκινήτων ΜΕΚ
Επειδή συζητούμε για δημόσια φόρτιση, το κόστος μετακίνησης σε δημόσιους φορτιστές ανά χιλιόμετρο, έχει γίνει ήδη περίπου το ίδιο με τα τελευταίας τεχνολογίας υβριδικά και ντίζελ, ενώ τα αέρια καύσιμα ίσως κοστίζουν και φθηνότερα...
Οι τιμές στον αυτοκινητόδρομο είναι απαράδεκτες.
60 και πάνω η kWh ;
Με κατανάλωση από 15 εως 25 ειδικά τώρα με τα κρύα τα 100 χμλ κοστίζουν από 9 εως 15 ευρώ.
Ενα απλό θερμικό άντε mhev πάει μέχρι τα 130 στα 7 λίτρα Χ 1,80= 12,80.
Αξίζουν τα 3,80 στην καλύτερη περίπτωση κατανάλωσης ev το χρόνο που θα φας σε μια φόρτιση ;Γενικά όσο ζω το παραμύθι της ηλεκτροκίνησης τόσο καταλαβαίνω πόσο παπατζα έχουμε φάει
Τόσο καιρό έχεις το tesla και δεν έχεις βγάλει την κάρτα RFID της Εlpefuture όπου η γρήγορη DC έχει 50 λέπτα;;;
Η μόνη που είναι ληστρική είναι η incharge όπου με την RFID και το membership έχει 0,59
Πραγματικά μεγάλη διαφορά το 0,60 με το 0,50….
Σε κάθε περίπτωση ευτυχώς δεν κάνω ταξίδια … και να ήθελα δηλαδή που να πήγαινα με το ηλεκτρικό …. -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνει σχεδόν ίδιο με το σημερινό κόστος χρήσης των αυτοκινήτων ΜΕΚ
Επειδή συζητούμε για δημόσια φόρτιση, το κόστος μετακίνησης σε δημόσιους φορτιστές ανά χιλιόμετρο, έχει γίνει ήδη περίπου το ίδιο με τα τελευταίας τεχνολογίας υβριδικά και ντίζελ, ενώ τα αέρια καύσιμα ίσως κοστίζουν και φθηνότερα...
Οι τιμές στον αυτοκινητόδρομο είναι απαράδεκτες.
60 και πάνω η kWh ;
Με κατανάλωση από 15 εως 25 ειδικά τώρα με τα κρύα τα 100 χμλ κοστίζουν από 9 εως 15 ευρώ.
Ενα απλό θερμικό άντε mhev πάει μέχρι τα 130 στα 7 λίτρα Χ 1,80= 12,80.
Αξίζουν τα 3,80 στην καλύτερη περίπτωση κατανάλωσης ev το χρόνο που θα φας σε μια φόρτιση ;Γενικά όσο ζω το παραμύθι της ηλεκτροκίνησης τόσο καταλαβαίνω πόσο παπατζα έχουμε φάει
Τόσο καιρό έχεις το tesla και δεν έχεις βγάλει την κάρτα RFID της Εlpefuture όπου η γρήγορη DC έχει 50 λέπτα;;;
Η μόνη που είναι ληστρική είναι η incharge όπου με την RFID και το membership έχει 0,59
Πραγματικά μεγάλη διαφορά το 0,60 με το 0,50….
Σε κάθε περίπτωση ευτυχώς δεν κάνω ταξίδια … και να ήθελα δηλαδή που να πήγαινα με το ηλεκτρικό ….Δεν είσαι για φορουμ αυτοκίνησης , Στέφανε.
Σε βλέπω να ετοιμάζεις νεο φορουμ garaze365 με συμβουλές πως να αποφεύγεις να βγάζεις την οικογένεια τριήμερα.
-
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνει σχεδόν ίδιο με το σημερινό κόστος χρήσης των αυτοκινήτων ΜΕΚ
Επειδή συζητούμε για δημόσια φόρτιση, το κόστος μετακίνησης σε δημόσιους φορτιστές ανά χιλιόμετρο, έχει γίνει ήδη περίπου το ίδιο με τα τελευταίας τεχνολογίας υβριδικά και ντίζελ, ενώ τα αέρια καύσιμα ίσως κοστίζουν και φθηνότερα...
Οι τιμές στον αυτοκινητόδρομο είναι απαράδεκτες.
60 και πάνω η kWh ;
Με κατανάλωση από 15 εως 25 ειδικά τώρα με τα κρύα τα 100 χμλ κοστίζουν από 9 εως 15 ευρώ.
Ενα απλό θερμικό άντε mhev πάει μέχρι τα 130 στα 7 λίτρα Χ 1,80= 12,80.
Αξίζουν τα 3,80 στην καλύτερη περίπτωση κατανάλωσης ev το χρόνο που θα φας σε μια φόρτιση ;Γενικά όσο ζω το παραμύθι της ηλεκτροκίνησης τόσο καταλαβαίνω πόσο παπατζα έχουμε φάει
Τόσο καιρό έχεις το tesla και δεν έχεις βγάλει την κάρτα RFID της Εlpefuture όπου η γρήγορη DC έχει 50 λέπτα;;;
Η μόνη που είναι ληστρική είναι η incharge όπου με την RFID και το membership έχει 0,59
Πραγματικά μεγάλη διαφορά το 0,60 με το 0,50….
Σε κάθε περίπτωση ευτυχώς δεν κάνω ταξίδια … και να ήθελα δηλαδή που να πήγαινα με το ηλεκτρικό ….Δεν είσαι για φορουμ αυτοκίνησης , Στέφανε.
Σε βλέπω να ετοιμάζεις νεο φορουμ garaze365 με συμβουλές πως να αποφεύγεις να βγάζεις την οικογένεια τριήμερα.
Ποτε δεν ήμουν φαν των 3μερων!
Οσα περιγράφω ειναι πραγματικά και το ξέρετε!
Συνηθως επεστρεφα πάντα νωρίς το μεσημέρι της 3ης ημερας.
Και οσο μπορουσα εμενα στο ξενοδοχείο τα βράδια! -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για εργολάβος με τόση κληρονομιά, διαμερίσματα και μαγαζιά το να κοιτάς τα 3 ευρώ/ 100 χλμ και να ακούς μια τράτα που οδηγείς είναι εντυπωσιακό
Γιατί η κληρονομιά δεν ήταν να είμαι γόνος πασόκων, που θα είχε αξία και κομματικό χρήμα, αλλά κυρ-Παντελήδων που έβγαζαν τα προς το ζην με σκληρή εργασία, έστω και αν ήταν επιστήμονες.
Οπότε έμαθα να είμαι μετρημένος από μικρός.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί η κληρονομιά δεν ήταν να είμαι γόνος πασόκων, που θα είχε αξία και κομματικό χρήμα, αλλά κυρ-Παντελήδων που έβγαζαν τα προς το ζην με σκληρή εργασία, έστω και αν ήταν επιστήμονες.
Οπότε έμαθα να είμαι μετρημένος από μικρός.
Μπράβο!!! στην ζωή δεν υπάρχει νόημα για lifestyle και υπερβολές, κάθε ευρώ που βγαίνει με ιδρώτα πρέπει να το σεβόμαστε, και ακόμα και κάποιοι να φρόντησαν για εμάς και εμείς σήμερα ζούμε καλύτερα, οφείλουμε να σεβόμαστε τον κόπο τους. Εξάλλου μην ξεχνάμε, και με ένα yaris πας στην δουλειά και με ένα mercedes, το αποτέλεσμα ειναι το ίδιο. το τι επιλογή θα κάνει ο καθένας μας, ειναι δικο του πρσωπικό θέμα.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί η κληρονομιά δεν ήταν να είμαι γόνος πασόκων, που θα είχε αξία και κομματικό χρήμα, αλλά κυρ-Παντελήδων που έβγαζαν τα προς το ζην με σκληρή εργασία, έστω και αν ήταν επιστήμονες.
Οπότε έμαθα να είμαι μετρημένος από μικρός.
Μπράβο!!! στην ζωή δεν υπάρχει νόημα για lifestyle και υπερβολές, κάθε ευρώ που βγαίνει με ιδρώτα πρέπει να το σεβόμαστε, και ακόμα και κάποιοι να φρόντησαν για εμάς και εμείς σήμερα ζούμε καλύτερα, οφείλουμε να σεβόμαστε τον κόπο τους. Εξάλλου μην ξεχνάμε, και με ένα yaris πας στην δουλειά και με ένα mercedes, το αποτέλεσμα ειναι το ίδιο. το τι επιλογή θα κάνει ο καθένας μας, ειναι δικο του πρσωπικό θέμα.
Εντάξει εγώ τα γράφω για να πειράζω τον Λαπ που τα γράφει για να πειράζει εμένα...
Επίσης δεν είχα και επιλογές για πολλά πολλά στα νιάτα μου μια και ήμουν μικρός όταν έχασα τον πατέρα μου μετά από πολύχρονη ασθένεια και βγήκα αμέσως στην παραγωγή.
Οπότε εκτιμώ όποιους είναι μετρημένοι και δεν κλαίγονται ότι τάχα φταίνε πάντα οι άλλοι.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο Φάνης από την άλλη θεωρεί ότι επειδή δεν κάνει ταξίδια, αλλά μπορεί και να τηλεργάζεται και έτσι ότι χλμ κάνει είναι μέσα στην πόλη, άρα ηλεκτρικό και υβριδικό πάνε μαζί γιατί εκεί καίνε λίγο, αλλά θεωρεί ότι και ο γιος του θα παραμείνει στην παιδική ηλικία, ενώ σε λίγα χρόνια θα αρχίσουν άλλα τρεξίματα.
Μα δεν είπα πότε κάτι τέτοιο, η απάντησή μου ήταν ξεκάθαρη για το ταξίδι με παρέα, σε αυτό γενίκευσα. Στα άλλα μιλάω ξεκάθαρα για εμένα και πουθένα δεν έγραψα ότι έτσι ειναι όλοι ή ότι ειμαι ο Μ.Ο.
Σε κάθε περίπτωση, ξέρω ότι θα αρχίσουν άλλα τρεξίματα, αλλά πάλι εντός αστικού ιστού θα ειναι, δεν θα ξενιτεύομαι. Τα ξέρω από φίλους μου!
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προφανώς λοιπόν στα ταξίδια με παρέα, θέλεις και τις στάσεις με παρέα.
Γιατί? διαφωνώ τελείως....δεν έχιε νόημα αυτό κανένα. Δηλαδή εαν ο άλλος σταμάτει κάθε 1 ώρα θα σταματάω και εγώ? ή εαν ο άλλος θέλει να πάει ακατούρητος ενώ εγώ θέλω 2 στάσεις, θα πρέπει να τον υποχρεώσω να σταματήσει? Αυτό ειναι το νόημα του αυτοκινήτου, να πηγάινει ο καθένας με τον ρυθμό που θέλει. Αλλιώς πάμε όλοι με το ΚΤΕΛ (ή αεροπλάνο ή μινιβαν), πιο χαβαλέ έχει. Τα ταξίδι με παρέα ειναι για τον προορισμό.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί? διαφωνώ τελείως....δεν έχιε νόημα αυτό κανένα. Δηλαδή εαν ο άλλος σταμάτει κάθε 1 ώρα θα σταματάω και εγώ? ή εαν ο άλλος θέλει να πάει ακατούρητος ενώ εγώ θέλω 2 στάσεις, θα πρέπει να τον υποχρεώσω να σταματήσει? Αυτό ειναι το νόημα του αυτοκινήτου, να πηγάινει ο καθένας με τον ρυθμό που θέλει. Αλλιώς πάμε όλοι με το ΚΤΕΛ (ή αεροπλάνο ή μινιβαν), πιο χαβαλέ έχει. Τα ταξίδι με παρέα ειναι για τον προορισμό.
Άσε που είναι και ψιλοεπικινδυνο...
Μια δυο φορές πήγαμε έτσι, μπροστά εγώ πίσω τα πεθερικά.
Χαρά η γυναίκα, πρόσεχέ τους μου έλεγε, και εγώ να βραζω..
Γιατί μια πήγαινα με 120 νορμαλ και κάθε 5λεπτά, έπεφτα στα 80 για να ξαναεμφανιστούν στον καθρέφτη.
Never again -
Στις διακοπες με παρεα παντα οριζουμε σημειο συναντησης, ποτε μα ποτε δε θα καθορισω αλλα και δε θα μου καθορισει κανεις το ρυθμο, τις στασεις και τη διαρκεια τους, επισης ακομα και εκει που θα μεινουμε ποτε δε γειτονιαζουμε. Ο καθενας πρεπει να ειναι αυτονομος για να περναμε ολοι καλα.
-
Δεν λέμε ακριβώς να πηγαίνεις μπροστά πίσω, αλλά να κάνεις στάσεις σε συγκεκριμένα σημεία. Εκεί αυτός που πρέπει να φορτίσει, έχει θέμα.
-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
0.7 e/kwh για ταχυφορτιση, δεν ξέρω που βρήκαν. Νομίζω το μεγαλύτερο νούμερο που έχω δει είναι 0.62. Για την οικιακή φόρτιση πάντως σωστά φαίνονται τα νούμερα.
-
Δεν υπαρχει σύγκριση! Τα θερμικά είναι 160-250% ακριβότερα! Χωρίς να υπολογίζουμε τα σέρβις και τα λάδια!
Και ακούς και τα τράκα τρουκα! Στα ev πατάς και σαν διαστημόπλοιο φεύγει αθόρυβα και με δύναμη!
Αν έχεις και κάνα δυο τρία πάνελ φωτοβολταϊκά τότε η διαφορά πάει στο 450-500%
Ο ηλεκτρισμός είναι ανώτερη μορφή κίνησης! Δεν εινσι τυχαιο που εφαρμόζεται σε τρένα και άλλα μέσα!
Άντε γεια!
-
Έπρεπε να βάλει και φυσικό αέριο και υγραέριο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης