-
καλορίζικο, καλές βόλτες! ανέβα τα βουνά, (σαν τον Ψηλορείτη),
και ρώτα τους μετά, έχετε περάσει το update? θα λάβεις απάντηση "έτσι ήρθε από το εργοστάσιο"
-
Καλοτάξιδο...
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ..ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ..ΤΑΧΥΤΑΤΟ ,ΑΘΟΡΥΒΟ,ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ..ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ..
MG ZS Max Hybrid+ και ξερό ψωμί! Καλορίζικο!
-
Λοιπον σημερα πηγα στη Λιμνη Πλαστηρα για δοκιμες με το MG ZS MAX που παρελαβα χθες..Πηγα σε 4 ανηφορικα χωρια ..Η δοκιμες διηρκεσαν 3 ωρες περιπου..Οταν ανεβαινα 2 φορες ανεβασε στροφες στις 5000 για λιγα δευτερολεπτα και εχασε δυναμη ,ομως μετα επανηλθε στις 2500 στροφες...Οι αναρτησεις ειναι σκληρες..δεν παιρνει κλισεις στις στροφες...Ανεβηκε ολες τις ανηφορες πολυ ανετα κατα τα αλλα. ..Ταχυτατο και στοιβαρο σε αισθηση..Σημειωτεον κανεις πολυ ανετο ταξιδι.Το κλιμα ηταν αναμενο συνεχεια ..Στην Νεραιδα (γυρω στα 1000μετρα) η θερμοκρασια ηταν -2..Αλλαζε διαρκως κινηση απο μπαταρια και σε θερμικο...Δεν καταλαβα πως γινεται και σε ποιες ταχυτητες..Απο την εταιρεια μου ειπανε να χρησιμοποιω το sport για να φορτιζουν οι μπαταριες πιο γρηγορα (ανακτηση ενεργειας)..Τις αλλαγες ταχυτητας στο τριταχυτο κιβωτιο δεν τις αντιλαμβανεσαι..Προυποθεση να μην σανιδωσεις το γκαζι για να ειναι ειναι αθορυβο και ξεκουραστο το ταξιδι..Στην επιστροφη πηγα να το πιεσω και ανεβασε για 5 δευτερα 5000 στροφες αλλαξε ταχυτητα κι επανηλθε στις 2500..Εντυπωσιακα τα φωτα που ανεβοκατεβαζουν την σκαλα αυτοματα..Η οδηγηση ειναι παιχνιδι ..Δεν μπορεσα να βρω την ενδειξη καταναλωσης στο καντραν..Δεν γνωριζω καλα ακομα τα χειριστηρια πρωτη μερα γαρ..Σε γενικεσ γραμμες εμεινα πολυ ικανοποιημενος.Δεν ξερω αν εχει το update PD052...
-
Όχι κι ούτε πρόκειται. Αφενός γιατί δεν κάνουν μικτή, αφετέρου γιατί έγινε ζόρικη μανούρα για αυτό κι ειπώθηκαν προσβλητικά λόγια για το ότι το CarTalk.gr δεν είναι άξιο να λέγεται σελίδα αυτοκινήτου, εφόσον γράφουν και μη ειδικοί. Ναι, σε μια παρουσίαση που εκφράστηκε τόσο θετικά για το αμάξι. Οπότε έχω ξενερώσει άγρια.
Εεε κλασσικοί ελληνάρες εισαγωγείς, τι περιμένεις? Λες και οι άλλοι που γράφουν ειναι ειδικοί ή έχουν τελείωσει κάποια σχολή δοκιμών αυτοκινήτων. Δεν μου κάνει εντύπωση....με αυτά ειδικά που γνωρίζουμε.
-
Όχι κι ούτε πρόκειται. Αφενός γιατί δεν κάνουν μικτή, αφετέρου γιατί έγινε ζόρικη μανούρα για αυτό κι ειπώθηκαν προσβλητικά λόγια για το ότι το CarTalk.gr δεν είναι άξιο να λέγεται σελίδα αυτοκινήτου, εφόσον γράφουν και μη ειδικοί. Ναι, σε μια παρουσίαση που εκφράστηκε τόσο θετικά για το αμάξι. Οπότε έχω ξενερώσει άγρια.
Εεε κλασσικοί ελληνάρες εισαγωγείς, τι περιμένεις? Λες και οι άλλοι που γράφουν ειναι ειδικοί ή έχουν τελείωσει κάποια σχολή δοκιμών αυτοκινήτων. Δεν μου κάνει εντύπωση....με αυτά ειδικά που γνωρίζουμε.
Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο αντιπρόσωπος αναφέρονταν στην δοκιμή του αναγνώστη, όχι στον ίδιο τον Δημήτρη. Δηλαδή αφού στο site του Δημήτρη γράφουν και μη ειδικοί, δεν θέλουν να έχουν συνεργασία μαζί του.
-
Αυτό ακριβώς. Και μιλάμε για μια αναφορά εντυπώσεων που ήταν άκρως κολακευτική για το μοντέλο. Αντιγράφω:
"Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε!"
"Θα το έπαιρνα;
Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις, αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο, θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.
Μου άρεσε;
Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή."
-
Μάλλον δεν τους άρεσε η δοκιμή του ZS 1,5 και βρήκαν για δικαιολογία το άρθρο του αναγνώστη
-
Αυτό ακριβώς. Και μιλάμε για μια αναφορά εντυπώσεων που ήταν άκρως κολακευτική για το μοντέλο. Αντιγράφω:
"Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε!"
"Θα το έπαιρνα;
Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις, αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο, θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.
Μου άρεσε;
Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή."
Καλημέρα, ετοιμάζω ταξίδι προς Πήλιο. Έχω ήδη 4.100 χιλιόμετρα (από το Νοέμβριο του 2024) και θεωρώ πως θα μπορώ να δώσω ένα ολοκληρωμένο άρθρο, αν ενδιαφέρει το forum ή / και τους αναγνώστες του cartalk.
-
-
Αυτό ακριβώς. Και μιλάμε για μια αναφορά εντυπώσεων που ήταν άκρως κολακευτική για το μοντέλο. Αντιγράφω:
"Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε!"
"Θα το έπαιρνα;
Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις, αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο, θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.
Μου άρεσε;
Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή."
Καλημέρα, ετοιμάζω ταξίδι προς Πήλιο. Έχω ήδη 4.100 χιλιόμετρα (από το Νοέμβριο του 2024) και θεωρώ πως θα μπορώ να δώσω ένα ολοκληρωμένο άρθρο, αν ενδιαφέρει το forum ή / και τους αναγνώστες του cartalk.
Μεγάλη μας χαρά και τιμή.
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Λοιπον σημερα πηγα στη Λιμνη Πλαστηρα για δοκιμες με το MG ZS MAX που παρελαβα χθες..Πηγα σε 4 ανηφορικα χωρια ..Η δοκιμες διηρκεσαν 3 ωρες περιπου..Οταν ανεβαινα 2 φορες ανεβασε στροφες στις 5000 για λιγα δευτερολεπτα και εχασε δυναμη ,ομως μετα επανηλθε στις 2500 στροφες...Οι αναρτησεις ειναι σκληρες..δεν παιρνει κλισεις στις στροφες...Ανεβηκε ολες τις ανηφορες πολυ ανετα κατα τα αλλα. ..Ταχυτατο και στοιβαρο σε αισθηση..Σημειωτεον κανεις πολυ ανετο ταξιδι.Το κλιμα ηταν αναμενο συνεχεια ..Στην Νεραιδα (γυρω στα 1000μετρα) η θερμοκρασια ηταν -2..Αλλαζε διαρκως κινηση απο μπαταρια και σε θερμικο...Δεν καταλαβα πως γινεται και σε ποιες ταχυτητες..Απο την εταιρεια μου ειπανε να χρησιμοποιω το sport για να φορτιζουν οι μπαταριες πιο γρηγορα (ανακτηση ενεργειας)..Τις αλλαγες ταχυτητας στο τριταχυτο κιβωτιο δεν τις αντιλαμβανεσαι..Προυποθεση να μην σανιδωσεις το γκαζι για να ειναι ειναι αθορυβο και ξεκουραστο το ταξιδι..Στην επιστροφη πηγα να το πιεσω και ανεβασε για 5 δευτερα 5000 στροφες αλλαξε ταχυτητα κι επανηλθε στις 2500..Εντυπωσιακα τα φωτα που ανεβοκατεβαζουν την σκαλα αυτοματα..Η οδηγηση ειναι παιχνιδι ..Δεν μπορεσα να βρω την ενδειξη καταναλωσης στο καντραν..Δεν γνωριζω καλα ακομα τα χειριστηρια πρωτη μερα γαρ..Σε γενικεσ γραμμες εμεινα πολυ ικανοποιημενος.Δεν ξερω αν εχει το update PD052...
Καλημέρα από τον κάτοχο του ZS Max Hybrid+, της καραβιάς του Οκτωβρίου 2024.
Για την κατανάλωση του, επιλέγεις πρώτα το κουμπί του μενού από το τιμόνι,
(κόκκινο τετράγωνο) και στην συνέχεια, από το joystick (κόκκινη γραμμή), πλοηγήσε δύο υπομενού δεξιά και στην συνέχεια μερικά προς τα κάτω.
Για το σύνολο των διανυθέντων χιλιομέτρων, το αυτοκίνητο αναφέρει 6lt/100km, νούμερο πλασματικό, καθώς η εφαρμογή Fuelio (με την οποία μετρώ την κατανάλωση από γέμισμα σε γέμισμα) αναφέρει 6.5lt/100km:
To τελευταίο γέμισμα πλησιάζει πιο πολύ στο νούμερο του αυτοκινήτου, καθώς έχω ζητήσει πλέον, να σταματά η πλήρωση με καύσιμο στο πρώτο "σκάσιμο" της αντλίας.
-
Και αν μετράνε σωστά οι αντλίες!
-
MG ZS