-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
2020
Έρχονται βαριά πρόστιμα σε «πειραγμένα» αυτοκίνητα και μηχανές
https://kteokorinthias.gr/2020/01/22/έρχονται-βαριά-πρόστιμα-σε-πειραγμέ/
...το Υπουργείο επεξεργάζεται σχετική διάταξη που προβλέπει πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων είτε αυτή η αλλοίωση αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF....2022
Τέλος το λάδωμα στο ΚΤΕΟ; Έρχεται έλεγχος σε live σύνδεση
https://www.gocar.gr/news/feed/41309,Telos_yeytikoi_elegxoi_KTEO.html
...αλλά και περιβαλλοντικές βόμβες καθώς πολλά έχουν αφαιρέσει καταλύτες και φίλτρα DPF...2023
Έχετε diesel αυτοκίνητο με βγαλμένο ή χαλασμένο φίλτρο DPF; Πρέπει να το φτιάξετε
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/echete-diesel-aytokinito-me-vgalmeno-i-chalasmeno-filtro-dpf-prepei-na-to-ftiaxete/2024
....Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη διέλευση από τον τεχνικό έλεγχο με ένα όχημα χωρίς φίλτρο σωματιδίων...
https://carboncleaning.gr/technikes-plirofories/katargisi-filtroy-somatidion-dpf/2025
Μετα τα παραπάνω εβαλαν στόχο τα συνεργεία
https://www.newsauto.gr/news/erchonte-varia-prostima-stis-metatropes-aftokiniton-dikiklon/Παπαριες τουμπανα για αλλη μια φορα, ας ξεκινησουν με ελεγχο στο δρομο για το dpf, για αρχη απο τα κιτρινα αυτοκινητα και μετα σε ολα.
Δεν υπάρχει ελπίδα όταν ο άλλος διαφημίζει το ξήλωμα του DPF δημόσια και λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα περνάς!
Φοβάμαι όμως ότι όταν επιτέλους θα κάνουν σοβαρούς ελέγχους θα είναι τόσο αυστηροί που και οι νόμιμοι που έχουμε στα αυτοκίνητα τα dpf egr κλπ θα κινδυνεύουμε να κοπούμε για ψύλλου πήδημα .
Γιαυτό ρωτάω προκαταβολικά εκτός απο EKO Avio κλπ καλά πετρέλαια τι άλλο πρόσθετο να βάλουμε δοκιμασμένο μη μας βγάλει με "θολούρα" το μηχάνημα ...
Καλο καυσιμο, οσο ειναι δυνατον και 3-4 φορες το χρονο ενα προσθετο για τους μυκητες, δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ σε κατι τελειωμένους λιγδιαρηδες με πριμιουμ 10 ετιας και πάνω το παρατηρώ πολύ συχνά!
Πρέπει να γίνονται έλεγχοι στον δρόμο! Και όποιον πιάσουν επιτόπου κατάσχεση οχήματος, η έστω μια περίοδο χάριτος οπου θα του αφαιρείτσι η έγκριση του ΚΤΕΟ και θα του παίρνουν τις πινακίδες. Θα του επιστρέφονται μετά από επανέλεγχο μαζί και με 1000€ πρόστιμο παράβασης.
Τεσπα, στην Ελλάδα όλα είναι χύμα
Μικρο ειναι αυτο το προστιμο, κοψιμο κ@λου κανονικο θελει σε αυτους και για τους καταλυτες στις βενζινες.
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ σε κατι τελειωμένους λιγδιαρηδες με πριμιουμ 10 ετιας και πάνω το παρατηρώ πολύ συχνά!
Πρέπει να γίνονται έλεγχοι στον δρόμο! Και όποιον πιάσουν επιτόπου κατάσχεση οχήματος, η έστω μια περίοδο χάριτος οπου θα του αφαιρείτσι η έγκριση του ΚΤΕΟ και θα του παίρνουν τις πινακίδες. Θα του επιστρέφονται μετά από επανέλεγχο μαζί και με 1000€ πρόστιμο παράβασης.
Τεσπα, στην Ελλάδα όλα είναι χύμα
Μικρο ειναι αυτο το προστιμο, κοψιμο κ@λου κανονικο θελει σε αυτους και για τους καταλυτες στις βενζινες.
Μεγάλο είναι το πρόστιμο, πως θα του μείνουν χρήματα να το φέρει στην αρχική / σωστή κατάσταση. Μικρό πρόστιμο και έλεγχο κάθε 3μηνο .... έτσι είναι και μικρότερη η πιθανότητα "λαδώματος". Συχνός έλεγχος, μικρά πρόστιμα, ίσως σταδιακά αυξανόμενα (σαν bonus/malus που έχουν οι ασφαλιστικές).
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
2020
Έρχονται βαριά πρόστιμα σε «πειραγμένα» αυτοκίνητα και μηχανές
https://kteokorinthias.gr/2020/01/22/έρχονται-βαριά-πρόστιμα-σε-πειραγμέ/
...το Υπουργείο επεξεργάζεται σχετική διάταξη που προβλέπει πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων είτε αυτή η αλλοίωση αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF....2022
Τέλος το λάδωμα στο ΚΤΕΟ; Έρχεται έλεγχος σε live σύνδεση
https://www.gocar.gr/news/feed/41309,Telos_yeytikoi_elegxoi_KTEO.html
...αλλά και περιβαλλοντικές βόμβες καθώς πολλά έχουν αφαιρέσει καταλύτες και φίλτρα DPF...2023
Έχετε diesel αυτοκίνητο με βγαλμένο ή χαλασμένο φίλτρο DPF; Πρέπει να το φτιάξετε
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/echete-diesel-aytokinito-me-vgalmeno-i-chalasmeno-filtro-dpf-prepei-na-to-ftiaxete/2024
....Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη διέλευση από τον τεχνικό έλεγχο με ένα όχημα χωρίς φίλτρο σωματιδίων...
https://carboncleaning.gr/technikes-plirofories/katargisi-filtroy-somatidion-dpf/2025
Μετα τα παραπάνω εβαλαν στόχο τα συνεργεία
https://www.newsauto.gr/news/erchonte-varia-prostima-stis-metatropes-aftokiniton-dikiklon/Παπαριες τουμπανα για αλλη μια φορα, ας ξεκινησουν με ελεγχο στο δρομο για το dpf, για αρχη απο τα κιτρινα αυτοκινητα και μετα σε ολα.
+1
Αυτοί με τα ταξί είναι εγκληματίες.
Άσε που πάνε να τους αφήσουν να μπαίνουν ξανά στους λεωφορειοδρομους, να μη μπορεί να περάσει όχι μόνο λεωφορείο/τρόλευ, αλλά και ασθενοφόρο/αστυνομία/πυροσβεστική. Αυτός που θα το υπογράψει αυτό θα είναι συνυπεύθυνος για θανάτους από πολίτες που δε θα προλάβουν να πάνε στο νοσοκομείο. -
https://www.bbc.com/news/articles/c3374ekd11po
BP to slash green investment and ramp up gas and oil
-
Τι ηλεκτρικά, τι hybrid, τι diesel, τι Swift για χαμηλή κατανάλωση και ταξίδια, ενώ η απάντηση υπάρχει τόσα χρόνια δίπλα μας.
Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω, με 35 λίτρα βενζίνη μόνο.
Με την απόσταση να είναι περίπου 502 km × 2, έχουμε μέγιστη δυνατή κατανάλωση (να έχει μείνει με τις αναθυμιάσεις της βενζίνης στο ντεπόζιτο) 3,5 λίτρα στα 100 km ...
-
Με το 107 πάει πετώντας και δεν καίει τίποτα για αυτό!
Είναι πανάλαφρο και υπάρχουν σημεία που απλά το σπρώχνει ο αέρας!!! -
δεν ειναι κακο να μην εχεις την δυνατοτητα να αλλαξεις το οχημα σου, αλλα ειναι παρανοϊκο να ντυνεις αυτην την αδυναμια με ευφανταστα επιχειρηματα.
"δεν μου αρεσουν οι μπριζολες, προτιμω καθε μερα να τρωω μπαμιες"
(εβαλα τις μπαμιες, επειδη ειναι ενα φαγητο που σιχαινομαι, βαλτε εσεις οτι [δεν] προτιματε) -
Διαβάζω πολλά τέτοια μηνύματα σε βίντεο του Στεφου, τι ηλεκτρικός κουβάς στα 25k;;;; καλύτερα να μείνω με το φιεστα μου που έχει 450k km.
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Διαβάζω πολλά τέτοια μηνύματα σε βίντεο του Στεφου, τι ηλεκτρικός κουβάς στα 25k;;;; καλύτερα να μείνω με το φιεστα μου που έχει 450k km.
αν αναφερεσαι στο βιντεο του inster, εκει ειλικρινα, τους καταλαβαινω καλυτερα. Το inster ειναι οχημα 99% πολης και δεν ειναι ευκολο να πεισεις καποιον να σκασει τοσα χρηματα (με επιδοτηση που μαλλον δεν υπαρχει αυτην τη στιγμη) για ενα τετοιο οχημα. Ειδικα αν εχει ενα (ελπιζω) καλοσυντηρημενο σουπερ-μινι που καλυπτει περισσοτερες αναγκες (πχ ταξιδι).
-
Αναφέρομαι και στο βιντεο του ινστερ αλλα και στα περισσοτερα βιντεο με καινουρια αυτοκινητα, θερμικα και μη.
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αναφέρομαι και στο βιντεο του ινστερ αλλα και στα περισσοτερα βιντεο με καινουρια αυτοκινητα, θερμικα και μη.
μην πας μακρυά δες εδώ μέσα τι λένε
https://forum.4troxoi.gr/topic/103147/2005-2015-ήταν-τα-καλύτερα-αυτοκίνητα/323 -
@i-hasu said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αναφέρομαι και στο βιντεο του ινστερ αλλα και στα περισσοτερα βιντεο με καινουρια αυτοκινητα, θερμικα και μη.
μην πας μακρυά δες εδώ μέσα τι λένε
https://forum.4troxoi.gr/topic/103147/2005-2015-ήταν-τα-καλύτερα-αυτοκίνητα/323ειναι λιγο διαφορετικο αυτο, διοτι απο οτι εχω καταλαβει, συγκρινουν παλια με νεα μοντελα, αλλα οταν ηταν καινουρια και τα δυο. Επισης, σε ενα φορουμ που ο μεσος ορος ηλικιας πρεπει να ειναι γυρω στα 50, λογικα ειναι να μπαινει και το nostalgia μεσα
Απολυτως λογικο.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι ηλεκτρικά, τι hybrid, τι diesel, τι Swift για χαμηλή κατανάλωση και ταξίδια, ενώ η απάντηση υπάρχει τόσα χρόνια δίπλα μας.
Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω, με 35 λίτρα βενζίνη μόνο.
Με την απόσταση να είναι περίπου 502 km × 2, έχουμε μέγιστη δυνατή κατανάλωση (να έχει μείνει με τις αναθυμιάσεις της βενζίνης στο ντεπόζιτο) 3,5 λίτρα στα 100 km ...
Δε λέει κάτι πολύ παράλογο. Αναφέρει πως συμπληρώνει αλλά 10 λίτρα στην επιστροφή άρα καίει κάπου στα 4+ όπως λέει ο κατασκευαστής. Δεν αναφέρει με τι ταχύτητα πήγαινει. Μπορεί να μην ξεπερνά τα 100χλμ και να παίζει σε καταναλώσεις κάτω από 5.
-
@panos2171 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι ηλεκτρικά, τι hybrid, τι diesel, τι Swift για χαμηλή κατανάλωση και ταξίδια, ενώ η απάντηση υπάρχει τόσα χρόνια δίπλα μας.
Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω, με 35 λίτρα βενζίνη μόνο.
Με την απόσταση να είναι περίπου 502 km × 2, έχουμε μέγιστη δυνατή κατανάλωση (να έχει μείνει με τις αναθυμιάσεις της βενζίνης στο ντεπόζιτο) 3,5 λίτρα στα 100 km ...
Δε λέει κάτι πολύ παράλογο. Αναφέρει πως συμπληρώνει αλλά 10 λίτρα στην επιστροφή άρα καίει κάπου στα 4+ όπως λέει ο κατασκευαστής. Δεν αναφέρει με τι ταχύτητα πήγαινει. Μπορεί να μην ξεπερνά τα 100χλμ και να παίζει σε καταναλώσεις κάτω από 5.
Ναι, ξεκινάει ότι γίνεται εύκολα, συνεχίζει ότι και να μην γίνεται βάζεις 10 λίτρα κάπου στην επιστροφή και γίνεται (αν είναι να το κάνεις καλύτερα να το κάνεις στην Θεσσαλονίκη βέβαια πριν φύγεις) συνεχίζουμε εδώ να κάνουμε υποθέσεις αν έχει ούριο άνεμο και αν πηγαίνει με χαμηλή ταχύτητα κ.τ.λ. γίνεται.
Και από εκεί που ξεκινήσαμε ότι είναι κάτι που γίνεται απλά, καταλήγουμε ότι μπορεί να γίνει με 10 υποσημειώσεις πως θα γίνει και δεν είναι τελικά τόσο απλό.
Σαν τα τεστ αυτονομίας των ηλεκτρικών που βγαίνουν και γράφουν έκανε 800 km με μια φόρτιση και βλέπεις ότι είναι δοκιμή στην πίστα του Nardo με μέση ταχύτητα 30 km/h.
-
@lap
https://www.vrisko.gr/times-kafsimon-venzinadika/ioannina/ygraerio-kinisis/
Μέση τιμή υγραερίου Ιωάννινα 0,86 , μέση τιμή diesel 1,48 ( ναι δε βάζω ενισχυμένο σε πρατήρια που εμπιστεύομαι εδώ και πολλά χρόνια, πρόβλημα κανένα δεν είχα προσωπικά).
Μέση διαχρονικά το μίκρα 4,4 λ/100 ( το χειμώνα, το καλοκαίρι πέφτει λίγο).
Μέση σαντέρο , υποπτεύομαι 7,5λ/100 ,διαβάζω μέση εργοστασιακή 6,7 . έ έβαλα λίγο παραπάνω . Δε γνωρίζω , ανηφοροκατηφόρες Ιόνιας με 110-120 το σενάριο και επαρχιακές οδοί. Αθήνα το μπες βγες μόνο.
Κόστος μίκρα : 6,5€/100
Κόστος σαντέρο: 6,45€/100.
Διαφορά απειροελάχιστη για να τη συζητάμε , ιδίως αν αναλογιστώ ότι συχνά-πυκνά, το όχημα το οδηγώ και εγώ και τα 120 πάνε περίπατο.
Ο τρόπος που δεν ανεβάζει αναλογικά κατανάλωση σε σχέση με την ταχύτητα το πετρέλαιο στην Εθνική οδό , δεν βρίσκεται σε άλλο καύσιμο. Παρόμοια το νούμερο αυτονομία 800χλμ ( εντάξει αυτό είναι για το φαίνεσθαι , αλλά λέμε τώρα...). Αυτά τα δύο με κάνουν να μην αλλάζω το πετρέλαιο , ακόμα και αν βγεί πιο οικονομικό το αέριο. Η διαφορά δεν θα είναι πιστεύω τόσο μεγάλη , για να με μεταπείσει. -
Ναι σωστά, εγώ μιλώ για την αγορά είτε diesel Clio είτε sandero lpg.
Δεν εννοώ να αλλάξεις για να έχεις οικονομία. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση εκτός εάν υπολογίσεις υπολειπόμενη αξία και πιθανές βλάβες στο παλιό. Λέω πως εφόσον αλλάξεις και πας σε καινούργιο για να έχεις εγγύηση και κάποια χρόνια ξέγνοιαστα το diesel Clio δεν θα βγάλει τα αρκετά χιλιάρικα παραπάνω που κοστίζει.
Συμφωνώ πως το diesel έχει δύναμη. Καταρχήν είναι τετρακύλινδρο. Εχει άλλη άνεση
-
Ναι δεν διευκρίνισα. Η αγορά αν είναι ιδιωτική θα είναι σίγουρα μεταχειρισμένο diesel από το 18 και μετά και εκεί μπαίνουν πολλοί υποψήφιοι ( ή μάλλον λίγοι , καθώς μάλλον εξαιρείται ο 1,5 της psa) ή θα είναι leasing όπου εκεί θα είναι ή clio 5 dci ή κάποιο υβριδικό toyota. Αγορά ιδιωτική καινούργιου δεν έχει νόημα, εκεί έχω καταλήξει για τη συγκεκριμένη περίπτωση.
Μέχρι στιγμής το τυπικό τεστ ντραϊβ του chr , δε μας διαφώτισε. Πρέπει ή να ενοικιαστεί ή να μας δοθεί με μεγαλύτερη ¨"ευελιξία", για να δοκιμαστεί σε Εθνική οδό. Εγώ πάλι θα προτιμούσα κάτι πιο στα δικά μου μέτρα, δε νομίζω ότι θα μας ταιριάξει η υβριδική τεχνολογία.
Μέχρι στιγμής μένω στάσιμος και χωρίς χρόνο και διάθεση για περαιτέρω έρευνα. -
Αυτοί που χάσανε πραγματικά με τις υπέρογκες αυξησεις είναι οι χρήστες cng, εξευτελιστικές αυξησεις τιμής στο καθαρότερο καύσιμο.
-
Καλησπέρα να ρωτήσω έχει κανείς εμπειρία από Fusion ford (του 11 έχω). μετατροπή lpg; Βγάζει τρόμπα βενζίνης όπως το Mondeo; Σκέφτομαι να το κάνω καθώς πλεον θα το έχω κυρίως πόλη για οικονομία ως δεύτερο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και μόνο 145000 κμ.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά