Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 408
    • 409
    • 410
    • 411
    • 412
    • 410 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    272589
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @monman2 last edited by

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      2020
      Έρχονται βαριά πρόστιμα σε «πειραγμένα» αυτοκίνητα και μηχανές
      https://kteokorinthias.gr/2020/01/22/έρχονται-βαριά-πρόστιμα-σε-πειραγμέ/
      ...το Υπουργείο επεξεργάζεται σχετική διάταξη που προβλέπει πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων είτε αυτή η αλλοίωση αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF....

      2022
      Τέλος το λάδωμα στο ΚΤΕΟ; Έρχεται έλεγχος σε live σύνδεση
      https://www.gocar.gr/news/feed/41309,Telos_yeytikoi_elegxoi_KTEO.html
      ...αλλά και περιβαλλοντικές βόμβες καθώς πολλά έχουν αφαιρέσει καταλύτες και φίλτρα DPF...

      2023
      Έχετε diesel αυτοκίνητο με βγαλμένο ή χαλασμένο φίλτρο DPF; Πρέπει να το φτιάξετε
      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/echete-diesel-aytokinito-me-vgalmeno-i-chalasmeno-filtro-dpf-prepei-na-to-ftiaxete/

      2024
      ....Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη διέλευση από τον τεχνικό έλεγχο με ένα όχημα χωρίς φίλτρο σωματιδίων...😠
      https://carboncleaning.gr/technikes-plirofories/katargisi-filtroy-somatidion-dpf/

      2025
      Μετα τα παραπάνω εβαλαν στόχο τα συνεργεία
      https://www.newsauto.gr/news/erchonte-varia-prostima-stis-metatropes-aftokiniton-dikiklon/

      Παπαριες τουμπανα για αλλη μια φορα, ας ξεκινησουν με ελεγχο στο δρομο για το dpf, για αρχη απο τα κιτρινα αυτοκινητα και μετα σε ολα.

      Δεν υπάρχει ελπίδα όταν ο άλλος διαφημίζει το ξήλωμα του DPF δημόσια και λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα περνάς!

      Φοβάμαι όμως ότι όταν επιτέλους θα κάνουν σοβαρούς ελέγχους θα είναι τόσο αυστηροί που και οι νόμιμοι που έχουμε στα αυτοκίνητα τα dpf egr κλπ θα κινδυνεύουμε να κοπούμε για ψύλλου πήδημα .

      Γιαυτό ρωτάω προκαταβολικά εκτός απο EKO Avio κλπ καλά πετρέλαια τι άλλο πρόσθετο να βάλουμε δοκιμασμένο μη μας βγάλει με "θολούρα" το μηχάνημα ...

      Καλο καυσιμο, οσο ειναι δυνατον και 3-4 φορες το χρονο ενα προσθετο για τους μυκητες, δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @lap last edited by

        @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

        Εγώ σε κατι τελειωμένους λιγδιαρηδες με πριμιουμ 10 ετιας και πάνω το παρατηρώ πολύ συχνά!

        Πρέπει να γίνονται έλεγχοι στον δρόμο! Και όποιον πιάσουν επιτόπου κατάσχεση οχήματος, η έστω μια περίοδο χάριτος οπου θα του αφαιρείτσι η έγκριση του ΚΤΕΟ και θα του παίρνουν τις πινακίδες. Θα του επιστρέφονται μετά από επανέλεγχο μαζί και με 1000€ πρόστιμο παράβασης.

        Τεσπα, στην Ελλάδα όλα είναι χύμα

        Μικρο ειναι αυτο το προστιμο, κοψιμο κ@λου κανονικο θελει σε αυτους και για τους καταλυτες στις βενζινες.

        mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • mesastou
          mesastou @ilias-a last edited by

          @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Εγώ σε κατι τελειωμένους λιγδιαρηδες με πριμιουμ 10 ετιας και πάνω το παρατηρώ πολύ συχνά!

          Πρέπει να γίνονται έλεγχοι στον δρόμο! Και όποιον πιάσουν επιτόπου κατάσχεση οχήματος, η έστω μια περίοδο χάριτος οπου θα του αφαιρείτσι η έγκριση του ΚΤΕΟ και θα του παίρνουν τις πινακίδες. Θα του επιστρέφονται μετά από επανέλεγχο μαζί και με 1000€ πρόστιμο παράβασης.

          Τεσπα, στην Ελλάδα όλα είναι χύμα

          Μικρο ειναι αυτο το προστιμο, κοψιμο κ@λου κανονικο θελει σε αυτους και για τους καταλυτες στις βενζινες.

          Μεγάλο είναι το πρόστιμο, πως θα του μείνουν χρήματα να το φέρει στην αρχική / σωστή κατάσταση. Μικρό πρόστιμο και έλεγχο κάθε 3μηνο .... έτσι είναι και μικρότερη η πιθανότητα "λαδώματος". Συχνός έλεγχος, μικρά πρόστιμα, ίσως σταδιακά αυξανόμενα (σαν bonus/malus που έχουν οι ασφαλιστικές).

          mouths are for eating, noses for breathing.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            Johnny 0 @ilias-a last edited by Johnny 0

            @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            2020
            Έρχονται βαριά πρόστιμα σε «πειραγμένα» αυτοκίνητα και μηχανές
            https://kteokorinthias.gr/2020/01/22/έρχονται-βαριά-πρόστιμα-σε-πειραγμέ/
            ...το Υπουργείο επεξεργάζεται σχετική διάταξη που προβλέπει πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων είτε αυτή η αλλοίωση αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF....

            2022
            Τέλος το λάδωμα στο ΚΤΕΟ; Έρχεται έλεγχος σε live σύνδεση
            https://www.gocar.gr/news/feed/41309,Telos_yeytikoi_elegxoi_KTEO.html
            ...αλλά και περιβαλλοντικές βόμβες καθώς πολλά έχουν αφαιρέσει καταλύτες και φίλτρα DPF...

            2023
            Έχετε diesel αυτοκίνητο με βγαλμένο ή χαλασμένο φίλτρο DPF; Πρέπει να το φτιάξετε
            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/echete-diesel-aytokinito-me-vgalmeno-i-chalasmeno-filtro-dpf-prepei-na-to-ftiaxete/

            2024
            ....Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη διέλευση από τον τεχνικό έλεγχο με ένα όχημα χωρίς φίλτρο σωματιδίων...😠
            https://carboncleaning.gr/technikes-plirofories/katargisi-filtroy-somatidion-dpf/

            2025
            Μετα τα παραπάνω εβαλαν στόχο τα συνεργεία
            https://www.newsauto.gr/news/erchonte-varia-prostima-stis-metatropes-aftokiniton-dikiklon/

            Παπαριες τουμπανα για αλλη μια φορα, ας ξεκινησουν με ελεγχο στο δρομο για το dpf, για αρχη απο τα κιτρινα αυτοκινητα και μετα σε ολα.

            +1
            Αυτοί με τα ταξί είναι εγκληματίες.
            Άσε που πάνε να τους αφήσουν να μπαίνουν ξανά στους λεωφορειοδρομους, να μη μπορεί να περάσει όχι μόνο λεωφορείο/τρόλευ, αλλά και ασθενοφόρο/αστυνομία/πυροσβεστική. Αυτός που θα το υπογράψει αυτό θα είναι συνυπεύθυνος για θανάτους από πολίτες που δε θα προλάβουν να πάνε στο νοσοκομείο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • antonakis
              antonakis last edited by

              https://www.bbc.com/news/articles/c3374ekd11po

              BP to slash green investment and ramp up gas and oil

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                super-t last edited by

                Τι ηλεκτρικά, τι hybrid, τι diesel, τι Swift για χαμηλή κατανάλωση και ταξίδια, ενώ η απάντηση υπάρχει τόσα χρόνια δίπλα μας.

                alt text

                Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω, με 35 λίτρα βενζίνη μόνο.

                Με την απόσταση να είναι περίπου 502 km × 2, έχουμε μέγιστη δυνατή κατανάλωση (να έχει μείνει με τις αναθυμιάσεις της βενζίνης στο ντεπόζιτο) 3,5 λίτρα στα 100 km ...

                🤣

                panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Με το 107 πάει πετώντας και δεν καίει τίποτα για αυτό!
                  Είναι πανάλαφρο και υπάρχουν σημεία που απλά το σπρώχνει ο αέρας!!!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dettol last edited by

                    δεν ειναι κακο να μην εχεις την δυνατοτητα να αλλαξεις το οχημα σου, αλλα ειναι παρανοϊκο να ντυνεις αυτην την αδυναμια με ευφανταστα επιχειρηματα.

                    "δεν μου αρεσουν οι μπριζολες, προτιμω καθε μερα να τρωω μπαμιες"
                    (εβαλα τις μπαμιες, επειδη ειναι ενα φαγητο που σιχαινομαι, βαλτε εσεις οτι [δεν] προτιματε)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • georgemit
                      georgemit last edited by

                      Διαβάζω πολλά τέτοια μηνύματα σε βίντεο του Στεφου, τι ηλεκτρικός κουβάς στα 25k;;;; καλύτερα να μείνω με το φιεστα μου που έχει 450k km. 😬

                      i30 160 N line!

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dettol @georgemit last edited by

                        @georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        Διαβάζω πολλά τέτοια μηνύματα σε βίντεο του Στεφου, τι ηλεκτρικός κουβάς στα 25k;;;; καλύτερα να μείνω με το φιεστα μου που έχει 450k km. 😬

                        αν αναφερεσαι στο βιντεο του inster, εκει ειλικρινα, τους καταλαβαινω καλυτερα. Το inster ειναι οχημα 99% πολης και δεν ειναι ευκολο να πεισεις καποιον να σκασει τοσα χρηματα (με επιδοτηση που μαλλον δεν υπαρχει αυτην τη στιγμη) για ενα τετοιο οχημα. Ειδικα αν εχει ενα (ελπιζω) καλοσυντηρημενο σουπερ-μινι που καλυπτει περισσοτερες αναγκες (πχ ταξιδι).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • georgemit
                          georgemit last edited by georgemit

                          Αναφέρομαι και στο βιντεο του ινστερ αλλα και στα περισσοτερα βιντεο με καινουρια αυτοκινητα, θερμικα και μη.

                          i30 160 N line!

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • I
                            i-hasu @georgemit last edited by i-hasu

                            @georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Αναφέρομαι και στο βιντεο του ινστερ αλλα και στα περισσοτερα βιντεο με καινουρια αυτοκινητα, θερμικα και μη.

                            μην πας μακρυά δες εδώ μέσα τι λένε
                            https://forum.4troxoi.gr/topic/103147/2005-2015-ήταν-τα-καλύτερα-αυτοκίνητα/323

                            Zω από περιέργεια
                            να δω τι θα γίνει

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @i-hasu last edited by

                              @i-hasu said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Αναφέρομαι και στο βιντεο του ινστερ αλλα και στα περισσοτερα βιντεο με καινουρια αυτοκινητα, θερμικα και μη.

                              μην πας μακρυά δες εδώ μέσα τι λένε
                              https://forum.4troxoi.gr/topic/103147/2005-2015-ήταν-τα-καλύτερα-αυτοκίνητα/323

                              ειναι λιγο διαφορετικο αυτο, διοτι απο οτι εχω καταλαβει, συγκρινουν παλια με νεα μοντελα, αλλα οταν ηταν καινουρια και τα δυο. Επισης, σε ενα φορουμ που ο μεσος ορος ηλικιας πρεπει να ειναι γυρω στα 50, λογικα ειναι να μπαινει και το nostalgia μεσα 🙂 Απολυτως λογικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • panos2171
                                panos2171 @super-t last edited by

                                @super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                Τι ηλεκτρικά, τι hybrid, τι diesel, τι Swift για χαμηλή κατανάλωση και ταξίδια, ενώ η απάντηση υπάρχει τόσα χρόνια δίπλα μας.

                                alt text

                                Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω, με 35 λίτρα βενζίνη μόνο.

                                Με την απόσταση να είναι περίπου 502 km × 2, έχουμε μέγιστη δυνατή κατανάλωση (να έχει μείνει με τις αναθυμιάσεις της βενζίνης στο ντεπόζιτο) 3,5 λίτρα στα 100 km ...

                                🤣

                                Δε λέει κάτι πολύ παράλογο. Αναφέρει πως συμπληρώνει αλλά 10 λίτρα στην επιστροφή άρα καίει κάπου στα 4+ όπως λέει ο κατασκευαστής. Δεν αναφέρει με τι ταχύτητα πήγαινει. Μπορεί να μην ξεπερνά τα 100χλμ και να παίζει σε καταναλώσεις κάτω από 5.

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  super-t @panos2171 last edited by super-t

                                  @panos2171 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  @super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  Τι ηλεκτρικά, τι hybrid, τι diesel, τι Swift για χαμηλή κατανάλωση και ταξίδια, ενώ η απάντηση υπάρχει τόσα χρόνια δίπλα μας.

                                  alt text

                                  Αθήνα Θεσσαλονίκη και πίσω, με 35 λίτρα βενζίνη μόνο.

                                  Με την απόσταση να είναι περίπου 502 km × 2, έχουμε μέγιστη δυνατή κατανάλωση (να έχει μείνει με τις αναθυμιάσεις της βενζίνης στο ντεπόζιτο) 3,5 λίτρα στα 100 km ...

                                  🤣

                                  Δε λέει κάτι πολύ παράλογο. Αναφέρει πως συμπληρώνει αλλά 10 λίτρα στην επιστροφή άρα καίει κάπου στα 4+ όπως λέει ο κατασκευαστής. Δεν αναφέρει με τι ταχύτητα πήγαινει. Μπορεί να μην ξεπερνά τα 100χλμ και να παίζει σε καταναλώσεις κάτω από 5.

                                  Ναι, ξεκινάει ότι γίνεται εύκολα, συνεχίζει ότι και να μην γίνεται βάζεις 10 λίτρα κάπου στην επιστροφή και γίνεται (αν είναι να το κάνεις καλύτερα να το κάνεις στην Θεσσαλονίκη βέβαια πριν φύγεις) συνεχίζουμε εδώ να κάνουμε υποθέσεις αν έχει ούριο άνεμο και αν πηγαίνει με χαμηλή ταχύτητα κ.τ.λ. γίνεται.

                                  Και από εκεί που ξεκινήσαμε ότι είναι κάτι που γίνεται απλά, καταλήγουμε ότι μπορεί να γίνει με 10 υποσημειώσεις πως θα γίνει και δεν είναι τελικά τόσο απλό.

                                  Σαν τα τεστ αυτονομίας των ηλεκτρικών που βγαίνουν και γράφουν έκανε 800 km με μια φόρτιση και βλέπεις ότι είναι δοκιμή στην πίστα του Nardo με μέση ταχύτητα 30 km/h.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    civil357 last edited by

                                    @lap
                                    https://www.vrisko.gr/times-kafsimon-venzinadika/ioannina/ygraerio-kinisis/
                                    Μέση τιμή υγραερίου Ιωάννινα 0,86 , μέση τιμή diesel 1,48 ( ναι δε βάζω ενισχυμένο σε πρατήρια που εμπιστεύομαι εδώ και πολλά χρόνια, πρόβλημα κανένα δεν είχα προσωπικά).
                                    Μέση διαχρονικά το μίκρα 4,4 λ/100 ( το χειμώνα, το καλοκαίρι πέφτει λίγο).
                                    Μέση σαντέρο , υποπτεύομαι 7,5λ/100 ,διαβάζω μέση εργοστασιακή 6,7 . έ έβαλα λίγο παραπάνω . Δε γνωρίζω , ανηφοροκατηφόρες Ιόνιας με 110-120 το σενάριο και επαρχιακές οδοί. Αθήνα το μπες βγες μόνο.
                                    Κόστος μίκρα : 6,5€/100
                                    Κόστος σαντέρο: 6,45€/100.
                                    Διαφορά απειροελάχιστη για να τη συζητάμε , ιδίως αν αναλογιστώ ότι συχνά-πυκνά, το όχημα το οδηγώ και εγώ και τα 120 πάνε περίπατο.
                                    Ο τρόπος που δεν ανεβάζει αναλογικά κατανάλωση σε σχέση με την ταχύτητα το πετρέλαιο στην Εθνική οδό , δεν βρίσκεται σε άλλο καύσιμο. Παρόμοια το νούμερο αυτονομία 800χλμ ( εντάξει αυτό είναι για το φαίνεσθαι , αλλά λέμε τώρα...). Αυτά τα δύο με κάνουν να μην αλλάζω το πετρέλαιο , ακόμα και αν βγεί πιο οικονομικό το αέριο. Η διαφορά δεν θα είναι πιστεύω τόσο μεγάλη , για να με μεταπείσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Ναι σωστά, εγώ μιλώ για την αγορά είτε diesel Clio είτε sandero lpg.

                                      Δεν εννοώ να αλλάξεις για να έχεις οικονομία. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση εκτός εάν υπολογίσεις υπολειπόμενη αξία και πιθανές βλάβες στο παλιό. Λέω πως εφόσον αλλάξεις και πας σε καινούργιο για να έχεις εγγύηση και κάποια χρόνια ξέγνοιαστα το diesel Clio δεν θα βγάλει τα αρκετά χιλιάρικα παραπάνω που κοστίζει.

                                      Συμφωνώ πως το diesel έχει δύναμη. Καταρχήν είναι τετρακύλινδρο. Εχει άλλη άνεση

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        civil357 last edited by

                                        Ναι δεν διευκρίνισα. Η αγορά αν είναι ιδιωτική θα είναι σίγουρα μεταχειρισμένο diesel από το 18 και μετά και εκεί μπαίνουν πολλοί υποψήφιοι ( ή μάλλον λίγοι , καθώς μάλλον εξαιρείται ο 1,5 της psa) ή θα είναι leasing όπου εκεί θα είναι ή clio 5 dci ή κάποιο υβριδικό toyota. Αγορά ιδιωτική καινούργιου δεν έχει νόημα, εκεί έχω καταλήξει για τη συγκεκριμένη περίπτωση.
                                        Μέχρι στιγμής το τυπικό τεστ ντραϊβ του chr , δε μας διαφώτισε. Πρέπει ή να ενοικιαστεί ή να μας δοθεί με μεγαλύτερη ¨"ευελιξία", για να δοκιμαστεί σε Εθνική οδό. Εγώ πάλι θα προτιμούσα κάτι πιο στα δικά μου μέτρα, δε νομίζω ότι θα μας ταιριάξει η υβριδική τεχνολογία.
                                        Μέχρι στιγμής μένω στάσιμος και χωρίς χρόνο και διάθεση για περαιτέρω έρευνα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Αυτοί που χάσανε πραγματικά με τις υπέρογκες αυξησεις είναι οι χρήστες cng, εξευτελιστικές αυξησεις τιμής στο καθαρότερο καύσιμο.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            savas89 last edited by savas89

                                            Καλησπέρα να ρωτήσω έχει κανείς εμπειρία από Fusion ford (του 11 έχω). μετατροπή lpg; Βγάζει τρόμπα βενζίνης όπως το Mondeo; Σκέφτομαι να το κάνω καθώς πλεον θα το έχω κυρίως πόλη για οικονομία ως δεύτερο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και μόνο 145000 κμ.

                                            I georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 408
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 410 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr