-
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Καλησπέρα,
Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;
Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.
Ευχαριστώ!
Πόσο έχει η allure;
Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).
Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.
Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.
Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.- το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
- Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
- Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
- Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
- Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
- Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.
Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!
Με την κατανάλωση με κατατόπισες.
Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.
Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.
Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.
Προφανώς το είχαν για γρήγορους...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Καλησπέρα,
Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;
Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.
Ευχαριστώ!
Πόσο έχει η allure;
Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).
Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.
Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.
Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.- το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
- Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
- Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
- Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
- Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
- Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.
Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!
Με την κατανάλωση με κατατόπισες.
Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.
Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.
Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.
Προφανώς το είχαν για γρήγορους...
Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα;
Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό». -
Στο θέμα του 2008 είμαστε για ποιο να μιλάμε ?
-
@chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Καλησπέρα,
Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;
Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.
Ευχαριστώ!
Πόσο έχει η allure;
Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).
Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.
Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.
Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.- το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
- Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
- Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
- Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
- Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
- Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.
Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!
Με την κατανάλωση με κατατόπισες.
Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.
Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.
Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.
Προφανώς το είχαν για γρήγορους...
Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα;
Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».Δεν θα το έλεγα, αντίθετα από τις πιο καλές υλοποιήσεις ήπιας υβριδικοτητας αν συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο mhev. Μην είμαστε πλεονέκτες
-
@jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Καλησπέρα,
Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;
Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.
Ευχαριστώ!
Πόσο έχει η allure;
Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).
Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.
Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.
Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.- το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
- Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
- Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
- Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
- Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
- Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.
Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!
Με την κατανάλωση με κατατόπισες.
Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.
Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.
Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.
Προφανώς το είχαν για γρήγορους...
Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα;
Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».Δεν θα το έλεγα, αντίθετα από τις πιο καλές υλοποιήσεις ήπιας υβριδικοτητας αν συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο mhev. Μην είμαστε πλεονέκτες
και εγώ περίμενα μικρότερα νούμερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι ακόμα με 350χλμ. Θέλω να πιστεύω ότι θα στρώσει.
Θα επανέλθω την επόμενη βδομάδα που θα κάνω μεγάλο ταξίδι.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)