Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 163
    • Best 5
    • Groups 0

    costasar

    @costasar

    Please enter occupation - Please enter your interests

    2
    Reputation
    2
    Profile views
    163
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    costasar Unfollow Follow

    Best posts made by costasar

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Και τα υβριδικα έχουν αυτόν τον συμπλεκτη... Παίζει όμως άλλο ρόλο από αυτό που ίσως πιστεύουν οι περισσότεροι.

      Σωστός!

      έχεις δικιο, εκεί ο ηλεκτρικός κινητήρας συνδέεται στον πίσω άξονα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Μπροστά που υπάρχει ο θερμικός η μετάδοση γίνεται με συμβατικό τρόπο. Δεν ξέρω αν υπάρχουν υβριδικά με ηλεκτρικό μοτερ μπρος-πίσω. Εκεί τα πράγματα θα είναι πιο περίπλοκα.

      Το 308 πάντως θα έχει μόνο πίσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Από ότι φαίνεται έχουν βγει οι τιμές και οι εκδόσεις για Γαλλία. Αν το δούμε συγκριτικά με Ελλάδα μου φαίνεται ότι οι τιμές θα ακολουθήσουν αυτές του 2008 άρα για μια καλή έκδοση θα ξεκινάνε πάνω από 26 και οι υβριδικές στο θεό. Να δούμε τι θα γίνει όμως και με τον παρεχόμενο εξοπλισμό

      για όποιον ενδιαφέρεται κατεβάζει το αρχείο.

      https://we.tl/t-MXdehOSjgN

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Yem wrote:

      Τα καθίσματα θα είναι έτσι ανόμοια ?...Με πιάνουν τα ψυχαναγκαστικά μου...

      ![](a href=)' />

      Τρομερή παρατήρηση! Και εγώ το πρόσεξα, αλλά δεν είπα τίποτα γιατί μου φάνηκε παράξενο. Κάτσε να δούμε καμία άλλη φώτο των εκδόσεων.

      Μην αγχώνεστε. Το κάθισμα οδηγού με το επεκτεινόμενο μπροστινό για καλύτερη στήριξη στα πόδια είναι μέρος της GTpack έκδοσης δηλαδή για τα >35Κ μοντέλα. όλα καλά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Λάστιχα για να το τρέχει αυτό το "θηρίο" έχει ή θα τα εκτυπώσει και αυτά στον 3d printer;

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      100% σε όλα! Και εγώ τις έχω εκφράσει αυτές τις απόψεις, ευτυχώς που μπαίνεις και εσύ και είμαστε πλέον 2!

      Αυτόματο με το πρώτο ηλεκτρικό, αφού θα μας πηγαίνει και μόνο του, οπότε όλα klein!

      Και εγώ το θέλω Lancia, να συνεχίσω και την οικογενειακή παράδοση.

      Peugeot, τι να πω..τα κάνουν πολύ καλά τελευταία, και όλα λίγο διαφορετικά, και όλα λίγο μοναδικά..

      Περαστικά, να είσαι καλά, και να έρθει σύντομα το τουτου, να το στρώσει η γυναίκα!

      Συμφωνώ και εγώ απλά μία μικρή διόρθωση. Τα ηλεκτρικά δεν έχουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχει ένας συμπλέκτης-μειωτήρας ο οποίος συνδέει τον άξονα του αυτοκινήτου με τον άξονα του κινητήρα με σταθερή σχέση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar

    Latest posts made by costasar

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      @christosvvs said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      @sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      Το site τους πάντως έριξε τον διαμορφωτή του hatch, λίγες ημέρες υπολειτουργούσε (μετά την επιλογή χρώματος κολλούσε). Του sw δε ποτέ δεν λειτούργησε. Δεν βρίσκω και λίστα εξοπλισμών ελληνική να δω τέλος πάντων τι περιλαμβάνει η active+ που είναι vfm.

      Αν γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να ανεβάσω pdf, την έχω τη λίστα με τους εξοπλισμούς και τις τιμές!
      Αλλιώς μπορώ μέσω mail!

      Αν μπορείς ανέβασε το αρχειο στο https://wetransfer.com/ και κοινοποίησε το λινκ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      @vdx said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      @alexis-kapsalis said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      Το adblue δυστυχώς είναι η ν1 βλάβη σε όλα τα euro 6 και δεν αφορά μόνο τα Πεζώ.

      1. Κάθε πόσο περίπου βγαίνει ως βλάβη?
      2. Τι κόστος έχει?

      Αν δεν κάνεις Χλμ και το adblue μένει για μεγάλο χρονικό διάστημα στο δοχείο και κρυσταλλοποιείται. Καλού κακού άδειασε το δοχείο και συμπλήρωσε εξ ολοκλήρου με νέο adblue. Επίσης υπάρχουν και διάφορα υγρά που εμποδίζουν την κρυσταλλοποίηση. Λέγεται ότι η PSA έχει δώσει οδηγία για σιωπηρή ανάκληση...

      Επειδή το έχω αντιμετωπίσει σε 2008 του '17 μετά από 2 χρόνια χρήσης, ψάχνοντας σε ξένα φόρουμ και σαίτ εκείνη την περίοδο διάβαζα ότι το πρόβλημα οφείλονταν σε διάβρωση των υλικών της αντλίας (από την ουρία) και αφορούσε τα μοντέλα από το '15 ως το '19. Το θέμα ήταν γνωστό στην πεζώ η οποία όμως είχε επιλέξει αντί για ανάκληση να γίνεται αντικατάσταση ολόκληρου του δοχείου όταν αστόχουσε. Ακόμα και για τα εκτός εγγύησης υπήρχε "σιωπηρή" συστάση για αντικατάσταση με μειωμένο κόστος.
      Εντύπωση πάντως που είχε κάνει το γεγονός ότι μετά την αντικατάσταση του δοχείου στην αντιπροσωπεία δεν μου εκτύπωσαν χαρτί με την επισκευή όπως κάνουν συνήθως, διότι "δεν τους αφήνει το σύστημα, και είναι ούτως ή αλλως καταχωρημένο στον ηλεκτρονικό φάκελο του αυτοκινήτου.." και κάτι τέτοια. Με τα χίλια ζόρια να μου γράψουν έστω την αντικατάσταση στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου.

      Για την κρυσταλλοποίηση της ουρίας που αναφέρεται δεν είχα διαβάσει κάτι αλλά αν ισχύει τότε από τη στιγμή που υπάρχει ντεπόζιτο και το υγρό θα κάθεται αναγκαστικά το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί ποτέ.. Ειδικά στα παλιά, όπως το δικό μου, που είναι κάτω από τη ρεζέρβα και είναι 15 λίτρα. Και 25000 χιλιόμετρα το χρόνο να κάνεις δεν αδειάζει. Στα νεότερα που είναι στα 7 λίτρα ίσως είναι καλύτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      @kostas78-0 said in Peugeot 308 2021 - 2022:

      @costasar said in Peugeot 308 2021 - 2022:

      @kostas78-0 said in Peugeot 308 2021 - 2022:

      Επισκέφθηκα έκθεση της peugeot για πληροφορίες σχετικά με το 308. Έχει βγει ο τιμοκατάλογος και έχουν ανοίξει οι παραγγελίες. Το περιμένουν στις εκθέσεις μέχρι το τέλος του έτους. Μου έστειλε το έντυπο του αυτοκινήτου. Βασική έκδοση η active plus με τιμή 23.634 (χειροκίνητο), δωρεάν το πράσινο μεταλλικό +220 πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας+ 450 αν θέλω κάποιο άλλο μεταλλικό χρώμα. Όταν τον ρώτησα τηλεφωνικά για το αυτόματο μου είπε περίπου 1500€ πάνω. Μου έκανε και πολύ καλή έκπτωση αν θέλω το κλείσω άμεσα(1000€), αλλά όχι δώρα.

      μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις το έντυπο; στο σαιτ δεν μπορώ να βρω τίποτα

      Δεν με αφήνει γιατί είμαι νέος στο φόρουμ, μπορώ να στο στείλω με e-mail αν θες.

      ανεβασε το στο https://wetransfer.com/
      και πόσταρε το λινκ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      @kostas78-0 said in Peugeot 308 2021 - 2022:

      Επισκέφθηκα έκθεση της peugeot για πληροφορίες σχετικά με το 308. Έχει βγει ο τιμοκατάλογος και έχουν ανοίξει οι παραγγελίες. Το περιμένουν στις εκθέσεις μέχρι το τέλος του έτους. Μου έστειλε το έντυπο του αυτοκινήτου. Βασική έκδοση η active plus με τιμή 23.634 (χειροκίνητο), δωρεάν το πράσινο μεταλλικό +220 πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας+ 450 αν θέλω κάποιο άλλο μεταλλικό χρώμα. Όταν τον ρώτησα τηλεφωνικά για το αυτόματο μου είπε περίπου 1500€ πάνω. Μου έκανε και πολύ καλή έκπτωση αν θέλω το κλείσω άμεσα(1000€), αλλά όχι δώρα.

      μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις το έντυπο; στο σαιτ δεν μπορώ να βρω τίποτα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Λάστιχα για να το τρέχει αυτό το "θηρίο" έχει ή θα τα εκτυπώσει και αυτά στον 3d printer;

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @lap said in PEUGEOT FORUM:

      Τι τραβάει ο άνθρωπος...?
      Αλλάξτε το multimedia να τελειώνουμε...εδώ αλλάζουν αλλά και άλλα ....πανάκριβα...κόλλησαν στο multimedia.

      Αν μας διαβάζουν.....Αϊντε.... Σοβαρευτείτε...

      Το τρέχον λειτουργικό σύστημα για το infotainment της PSA είναι από την Continental αν θυμάμαι καλά και έρχεται από το μακρινό 2015. Ξεπερασμένο UI όσο δε πάει και αρκετά προβλήματα με κολλήματα.
      Το νέο σύστημα πάντως που ξεκινά με το 308, και προφανώς θα περάσει και στα άλλα νέα οχήματα που ακολουθούν, φαίνεται πολύ ωραίο και σύγχρονο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Citroen C3 Aircross 2018

      Dublin τι οικονομικές αναλύσεις ειναι αυτα που κάνεις; Καραφλιαζεις κόσμο. 

      Το τονίζεις πολλές φορές αυτό που λες και είναι λάθος.

      Κέρδος ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ απο την πρώτη στιγμή, κέρδος θα είχες αν είχαν ίδια τιμή πώλησης. ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ.

      Οποτε οι υπολογισμοί σου είναι ΛΑΘΟΣ.

      Υπάρχει ένας ρυθμός (έτσι λέγεται) με διαφορετικό συντελεστή στο Diesel όπου μετά από κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα θα σου αποφέρει κέρδος στην τσεπη. Όχι από την πρώτη μέρα.

      από την στιγμή που η διαφορά στην τιμή του καυσίμου είναι γύρω στα 35 λεπτά και της κατανάλωσης στα 2 λίτρα/100km (στη καλύτερη) το κέρδος στην χρήση έρχεται από την πρώτη μέρα.

      παράδειγμα: για βενζίνη με 1,70€ και 7,5λ/100χιλ και ντίζελ με 1,35€ και 5,2λ/100χιλ και 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο η διαφορά στο κόστος χρήσης είναι 850€. Προφανώς οι συνθήκες οδήγησης και το σύνολο των χιλιομέτρων αλλάζει το νούμερο προς τα πάνω ή προς τα κάτω, η διαφορά όμως ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει (με τα σημερινά δεδομένα).

      Το θέμα λοιπόν είναι ποια είναι η διαφορά στη τιμή αγοράς ώστε να κάνεις απόσβεση σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα χρόνια που θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο ή τη διάρκεια χρηματοδότησης που μπορεί να έχεις χρησιμοποιήσει. Αν η διαφορά πχ είναι στα 1500€ τότε το κάνεις στα 2 χρόνια . Αν είναι στα 5000€ στα 6 χρόνια.

      Προσωπικά επειδή αγοράζω με χρηματοδότηση αυτό που υπολογίζω για τη σύγκριση των αυτοκινήτων είναι το τελικό κόστος αγοράς στο τέλος αυτής υπολογίζοντας την τιμή αγοράς, την χρονική διάρκεια δανείου, το κόστος δανεισμού + το κόστος χρήσης+τέλη κυκλοφορίας κλπ. Σε άλλες περιπτώσεις συμφέρει η βενζίνη σε άλλες το πετρέλαιο, ανάλογα βεβαια και με τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν.

      έχω φτιάξει και αντίστοιχο εξελάκι για να κάνω τις συγκρίσεις. το στέλνω σε όποιον ψάχνεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      tsofras wrote:

      Στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω και επειδή θέλω μόνο hatchback δεν έχω τίποτα άλλου που να μου αρέσει εκτός από το Leon 😄

      Τελευταία ελπίδα μπορεί να είναι το νέο Astra με EAT8

      Εαν Λεόν, τότε απλό: το παίρνεις όπως θες να γουστάρεις με leasing ή αλλιώς το πουλάς στην 4ετία και είσαι κομπλέ.

      Hatchback εκτός από Άστρα πάιζει και το νέο 308 με το 8αρι αυτόματο.

      Σε αυτή την περίπτωση αξίζει το πρόγραμμα τύπου balloon που έχουν με το χαμηλό επιτόκιο για τα 4 χρόνια ή θα είναι μπλέξιμο; Το σκέφτομαι και εγώ για την έκδοση fr plus αλλά το επιτόκιο που έχουν για τις άλλες χρηματοδοτήσεις είναι σχετικά υψηλό (συν ότι βάζουν και καπέλο την ασφάλεια δανείου). Βέβαια ο πωλήτης μου είχε πει ότι στο τέλος της 4ετίας μπορείς αμα θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο να αναχρηματοδοτήσεις την τελευταία μεγάλη δόση, οπότε θα έχεις 4 χρόνια χαμηλό επιτόκιο και μετά άλλα 2-3 χρόνια το κανονικό. Λογικά συμφέρει απλά επειδή δεν έχω κάνει χρήση τέτοιων προγραμμάτων του ομίλου VW στο παρελθόν το φοβάμαι λίγο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Ford Puma 2019

      .SPIROS. wrote:

      η ομαδα στο FB δεν εχει βρει καποιο αναλογο προιον;

      όχι από όσο έψαξα στα θέματα

      δες εδώ και στείλε τους και κανένα μήνυμα μήπως μπορού να σε βοηθήσουν. έχω αγοράσει και είναι πολύ ποιοτικά

      https://www.braccioli-italy-armrests.com/en/armrest-ford/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Yem wrote:

      Τα καθίσματα θα είναι έτσι ανόμοια ?...Με πιάνουν τα ψυχαναγκαστικά μου...

      ![](a href=)' />

      Τρομερή παρατήρηση! Και εγώ το πρόσεξα, αλλά δεν είπα τίποτα γιατί μου φάνηκε παράξενο. Κάτσε να δούμε καμία άλλη φώτο των εκδόσεων.

      Μην αγχώνεστε. Το κάθισμα οδηγού με το επεκτεινόμενο μπροστινό για καλύτερη στήριξη στα πόδια είναι μέρος της GTpack έκδοσης δηλαδή για τα >35Κ μοντέλα. όλα καλά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costasar
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr