Dublin τι οικονομικές αναλύσεις ειναι αυτα που κάνεις; Καραφλιαζεις κόσμο.
Το τονίζεις πολλές φορές αυτό που λες και είναι λάθος.
Κέρδος ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ απο την πρώτη στιγμή, κέρδος θα είχες αν είχαν ίδια τιμή πώλησης. ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ.
Οποτε οι υπολογισμοί σου είναι ΛΑΘΟΣ.
Υπάρχει ένας ρυθμός (έτσι λέγεται) με διαφορετικό συντελεστή στο Diesel όπου μετά από κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα θα σου αποφέρει κέρδος στην τσεπη. Όχι από την πρώτη μέρα.
από την στιγμή που η διαφορά στην τιμή του καυσίμου είναι γύρω στα 35 λεπτά και της κατανάλωσης στα 2 λίτρα/100km (στη καλύτερη) το κέρδος στην χρήση έρχεται από την πρώτη μέρα.
παράδειγμα: για βενζίνη με 1,70€ και 7,5λ/100χιλ και ντίζελ με 1,35€ και 5,2λ/100χιλ και 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο η διαφορά στο κόστος χρήσης είναι 850€. Προφανώς οι συνθήκες οδήγησης και το σύνολο των χιλιομέτρων αλλάζει το νούμερο προς τα πάνω ή προς τα κάτω, η διαφορά όμως ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει (με τα σημερινά δεδομένα).
Το θέμα λοιπόν είναι ποια είναι η διαφορά στη τιμή αγοράς ώστε να κάνεις απόσβεση σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα χρόνια που θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο ή τη διάρκεια χρηματοδότησης που μπορεί να έχεις χρησιμοποιήσει. Αν η διαφορά πχ είναι στα 1500€ τότε το κάνεις στα 2 χρόνια . Αν είναι στα 5000€ στα 6 χρόνια.
Προσωπικά επειδή αγοράζω με χρηματοδότηση αυτό που υπολογίζω για τη σύγκριση των αυτοκινήτων είναι το τελικό κόστος αγοράς στο τέλος αυτής υπολογίζοντας την τιμή αγοράς, την χρονική διάρκεια δανείου, το κόστος δανεισμού + το κόστος χρήσης+τέλη κυκλοφορίας κλπ. Σε άλλες περιπτώσεις συμφέρει η βενζίνη σε άλλες το πετρέλαιο, ανάλογα βεβαια και με τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν.
έχω φτιάξει και αντίστοιχο εξελάκι για να κάνω τις συγκρίσεις. το στέλνω σε όποιον ψάχνεται.