Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 50
    • 51
    • 21 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1012
    66278
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexis-kapsalis @kkostask last edited by

      @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      Το adblue δυστυχώς είναι η ν1 βλάβη σε όλα τα euro 6 και δεν αφορά μόνο τα Πεζώ.

      1. Κάθε πόσο περίπου βγαίνει ως βλάβη?
      2. Τι κόστος έχει?
      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kkostask last edited by kkostask

        Η συχνότητα παίζεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχεις και που το κανείς. Αν έχεις κάνει τα σέρβις αντιπροσωπείας και πόσα χρόνια το έχεις μπορεί και να στο καλύψουν. Εγώ πλήρωσα 850 για γνήσιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vdx @alexis-kapsalis last edited by vdx

          @alexis-kapsalis said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

          @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

          Το adblue δυστυχώς είναι η ν1 βλάβη σε όλα τα euro 6 και δεν αφορά μόνο τα Πεζώ.

          1. Κάθε πόσο περίπου βγαίνει ως βλάβη?
          2. Τι κόστος έχει?

          Αν δεν κάνεις Χλμ και το adblue μένει για μεγάλο χρονικό διάστημα στο δοχείο και κρυσταλλοποιείται. Καλού κακού άδειασε το δοχείο και συμπλήρωσε εξ ολοκλήρου με νέο adblue. Επίσης υπάρχουν και διάφορα υγρά που εμποδίζουν την κρυσταλλοποίηση. Λέγεται ότι η PSA έχει δώσει οδηγία για σιωπηρή ανάκληση...

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            costasar @vdx last edited by

            @vdx said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

            @alexis-kapsalis said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

            @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

            Το adblue δυστυχώς είναι η ν1 βλάβη σε όλα τα euro 6 και δεν αφορά μόνο τα Πεζώ.

            1. Κάθε πόσο περίπου βγαίνει ως βλάβη?
            2. Τι κόστος έχει?

            Αν δεν κάνεις Χλμ και το adblue μένει για μεγάλο χρονικό διάστημα στο δοχείο και κρυσταλλοποιείται. Καλού κακού άδειασε το δοχείο και συμπλήρωσε εξ ολοκλήρου με νέο adblue. Επίσης υπάρχουν και διάφορα υγρά που εμποδίζουν την κρυσταλλοποίηση. Λέγεται ότι η PSA έχει δώσει οδηγία για σιωπηρή ανάκληση...

            Επειδή το έχω αντιμετωπίσει σε 2008 του '17 μετά από 2 χρόνια χρήσης, ψάχνοντας σε ξένα φόρουμ και σαίτ εκείνη την περίοδο διάβαζα ότι το πρόβλημα οφείλονταν σε διάβρωση των υλικών της αντλίας (από την ουρία) και αφορούσε τα μοντέλα από το '15 ως το '19. Το θέμα ήταν γνωστό στην πεζώ η οποία όμως είχε επιλέξει αντί για ανάκληση να γίνεται αντικατάσταση ολόκληρου του δοχείου όταν αστόχουσε. Ακόμα και για τα εκτός εγγύησης υπήρχε "σιωπηρή" συστάση για αντικατάσταση με μειωμένο κόστος.
            Εντύπωση πάντως που είχε κάνει το γεγονός ότι μετά την αντικατάσταση του δοχείου στην αντιπροσωπεία δεν μου εκτύπωσαν χαρτί με την επισκευή όπως κάνουν συνήθως, διότι "δεν τους αφήνει το σύστημα, και είναι ούτως ή αλλως καταχωρημένο στον ηλεκτρονικό φάκελο του αυτοκινήτου.." και κάτι τέτοια. Με τα χίλια ζόρια να μου γράψουν έστω την αντικατάσταση στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου.

            Για την κρυσταλλοποίηση της ουρίας που αναφέρεται δεν είχα διαβάσει κάτι αλλά αν ισχύει τότε από τη στιγμή που υπάρχει ντεπόζιτο και το υγρό θα κάθεται αναγκαστικά το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί ποτέ.. Ειδικά στα παλιά, όπως το δικό μου, που είναι κάτω από τη ρεζέρβα και είναι 15 λίτρα. Και 25000 χιλιόμετρα το χρόνο να κάνεις δεν αδειάζει. Στα νεότερα που είναι στα 7 λίτρα ίσως είναι καλύτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Υποτίθεται πως ήταν πρόβλημα κυρίως για τους 1.6 κινητήρες και πως στα καινούρια δεν παρουσιάζεται το πρόβλημα, αλλά θα δείξει... για δωρεάν αντικατάσταση πάντως, έχει ακυστεί αρκετά.

              Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vdx @piliourits last edited by

                @piliourits said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                Υποτίθεται πως ήταν πρόβλημα κυρίως για τους 1.6 κινητήρες και πως στα καινούρια δεν παρουσιάζεται το πρόβλημα, αλλά θα δείξει... για δωρεάν αντικατάσταση πάντως, έχει ακυστεί αρκετά.

                Έχει ακουστεί σε μικρότερο βαθμό και στα 1.5 γιατί είναι σχετικά νέα. Το θέμα βέβαια δεν έχει να κάνει με τον κινητήρα αλλά με το σύστημα του adblue, τεσπά αρκετά βγήκαμε οφφ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kkostask last edited by

                  Πήγα και έκανα τεστ ντράιβ σήμερα το καινούργιο 308 σε έκδοση allure αυτόματο πετρέλαιο. Λόγω βλάβης στο ίντερνετ θα γράψω μετά τις εντυπώσεις μου αλλά σαν πρώτη εικόνα μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Εγώ πάντως μέσα σε βλέπω. Βρε γράψε εκεί να μάθουμε.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kkostask last edited by

                      Λοιπόν...δεν θα αναφέρω τίποτα για εμφάνιση, άλλωστε είναι κάτι υποκειμενικό. Το καλό είναι ότι μου έδωσαν το αυτοκίνητο για μισή ώρα που είναι αρκετή για κάποια συμπεράσματα. Η διαδρομή περιελάμβανε εθνική και επαρχιακό με αρκετές στροφές. στην εθνική απλά ακλόνητο και πολύ ήσυχο. Έχοντας κλειστή την μουσική προτίμησα να αφουγκραστώ το αυτοκίνητο. Θόρυβος κύλισης σχεδόν μηδενικός, μόνο λίγος αεροδυναμικός αλλά σε ταχύτητες 120+. Με λίγη μουσική δεν θα ακούγεται τίποτα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το γουργουρητό του κινητήρα που ακούγονταν στο βάθος χωρίς όμως να είναι ενοχλητικός. Η λειτουργία του συστήματος διατήρησης λωρίδας πολύ διακριτική και όχι όπως στα παλαιότερα Σιτροέν που έτρεμε το τιμόνι. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η αλλαγή στη συμπεριφορά του κινητήρα όταν επέλεξα το sport. Το αυτοκίνητο κυριολεκτικά μούγκριζε και επιτάχυνε σαν τρελό, καμία σχέση με το normal mode. Το αυτόματο κιβώτιο πραγματικά άψογο σε συμπεριφορά. Για να καταλάβεις αλλαγή έπρεπε να κοιτάς την οθόνη. Σε ίσιο δρόμο η 8η είχε μπει ήδη από τα 85. Σε sport mode η 6η έφτασε και 140. Οι επιδόσεις κυριολεκτικά ήταν η μέρα με τη νύχτα εν κατακλείδι. Φυσικά eco mode δεν δοκίμασα. Η συμπεριφορά στις στροφές θα έλεγα κλασική Πεζώ. Δεν έγερνε, δεν χτυπούσε και η λειτουργία της ανάρτησης υποδειγματική. Για τον χώρο στο πίσω κάθισμα, δεν ξέρω πόσο βελτιώθηκε από το προηγούμενο αλλά πίσω από εμένα καθόμουν άνετα και είχα και 6-7 δάχτυλα για τα γόνατα. Σίγουρα υπάρχουν πιό άνετα αλλά και το συγκεκριμένο ήταν μια χαρά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • L
                        lap last edited by

                        Μόνο αυτό;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Ρώτα ότι θέλεις, μην περιμένεις να στα πω μόνος μου....10 ώρες στο δρόμο ήμουν σήμερα... 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Από το τιμόνι έβλεπες το καντράν;

                            Το πέρασες από μεγαλες λακούβες; Πώς αντέδρασε, υπήρχε χτύπος από τον ημιακαμπτο;

                            Το κάθισμα άνετο;

                            Κατανάλωση;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Δεν μέτρησα κατανάλωση,απλά το παρέλαβα με 8,8 και το γύρισα με 6,4. Κανένας θόρυβος ή χτύπημα από την ανάρτηση ακόμα και σε κοψίματα/χαντάκια στον δρόμο. Ο πίνακας φαίνονταν μια χαρά πάνω από το τιμόνι, πεντακάθαρα και ευκρινέστατος και πλήρης πληροφοριών. Το κάθισμα της συγκεκριμένης έκδοσης ανετότατο!

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                sabas_thess last edited by

                                Τι ύψος έχεις και τι σωματότυπο αν επιτρέπεται;

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  alt text

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kkostask last edited by

                                    1,82 και 85. Όταν ρύθμισα το κάθισμα το έβαλα σε "τουριστική" θέση....με αρκετή απόσταση από το τιμόνι. Αν παίζει κάποιο ρόλο, μπουφάν δεν έβγαλα....😊

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Το 1.2 130 οδηγήσες;

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antoniokon @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                        Το 1.2 130 οδηγήσες;

                                        Έχει γράψει πιο πάνω πετρέλαιο...

                                        Άρα 1.5 130 hp...

                                        Τιμή 30.000 (αυτόματο)...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kkostask last edited by

                                          Πετρέλαιο παιδιά σε allure...λίγο κάτω από τα 30 με το κλειδί στο χέρι. Ισχύει ακόμα το χιλιάρικο κάτω από ότι φαίνεται. Το active plus βγαίνει 26700.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Το site τους πάντως έριξε τον διαμορφωτή του hatch, λίγες ημέρες υπολειτουργούσε (μετά την επιλογή χρώματος κολλούσε). Του sw δε ποτέ δεν λειτούργησε. Δεν βρίσκω και λίστα εξοπλισμών ελληνική να δω τέλος πάντων τι περιλαμβάνει η active+ που είναι vfm.

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 21 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr