Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 51
    • 52
    • 20 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1021
    71573
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @dstou last edited by

      @dstou said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      Λάθος κατάλαβα ότι ο τκιν μιλάει για τη βσσική έκδοση; τεσπά. Τώρα είδα ότι και η όπελ έχει καβαλήσει καλάμι με το άστρα. Οι πεζαίοι δεν μας έλεγαν ότι τώρα που τα πήραν όλα θα πέσουν οι τιμές γιατί θα έχουν μεγάλο μερίδιο αγοράς και κοινά έξοδα έρευνας και εξέλιξης;

      Εγώ μιλούσα για την βασική έκδοση του 308 με τα 110 σε σύγκριση με το 150 αυτόματο στην αμπισιον στο σκαλα (γιατί στην σταιλ φτάνει τα 24Κ και χάνει το vfm).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Καλά κατάλαβα το λοιπόν. Άμα πάει εκεί η βασική, χαιρετίζματα.

        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k @dstou last edited by

          @dstou said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

          Καλά κατάλαβα το λοιπόν. Άμα πάει εκεί η βασική, χαιρετίζματα.

          Δεν καταλαβες και παλι 😊
          Η βασικη του 308 εχει 21k
          To scala 1.5 dsg εχει 23,500

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Εντάξει είπατε να το συγκρίνετε με το γκόλφ και το φόκους και σας φάνηκε ακριβό και το συγκρίνετε με το σκάλα...😊

            Με το σκάλα ρε γμτ....🤕

            Αντε και με το ράπιντ 🙄

            Και εκεί θα πούμε γιατί το έβγαλε αφού είχε το 301...😀

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Οι τιμές των βασικών εκδόσεων (που έχουν όμως καλό εξοπλισμό) είναι πολύ καλές. Απλά εαν θες το κάτι παραάνω ανεβαίνει πολύ ψηλά η τιμή. Όμως είναι καλύτερη πρόταση από το 2008 σαφώς.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tkin73 last edited by

                Ερώτηση το πατωμα του νέου είναι διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά;
                Επίσης το μεταξόνιο και τα μετατρόχια έχουν μεγαλώσει; οκ οι εξωτερικές διαστάσεις μεγάλωσαν αλλά αυτό ξέρουμε ότι πετυχαίνεται και με άλλους τρόπους
                Θέλω να δω αν υπάρχει πραγματικά νέο μοντέλο ή απλά νέες οθόνες νέες μάσκες μιας και τα κινητήρια θερμικα σύνολα παραμένουν ως είχαν.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  clockwork82 @tkin73 last edited by

                  @tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  Ερώτηση το πατωμα του νέου είναι διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά;
                  Επίσης το μεταξόνιο και τα μετατρόχια έχουν μεγαλώσει; οκ οι εξωτερικές διαστάσεις μεγάλωσαν αλλά αυτό ξέρουμε ότι πετυχαίνεται και με άλλους τρόπους
                  Θέλω να δω αν υπάρχει πραγματικά νέο μοντέλο ή απλά νέες οθόνες νέες μάσκες μιας και τα κινητήρια θερμικα σύνολα παραμένουν ως είχαν.

                  Η πλατφόρμα είναι η ίδια EMP2 της PSA απλώς στο νέο μοντέλο την αναφέρουν ως «τρίτης γενιάς» (whatever that means).

                  Πιθανολογείται ότι είναι βελτιωμένη σε σημεία και επιμηκυμένη απλώς
                  Το μεταξόνιο είναι 55mm μεγαλύτερο στο νέο μοντέλο (2675mm αντί για 2620mm).
                  Δεν βρίσκω κάποιο επίσημο δελτίο τύπου ή βίντεο με ανάλυση για την πλατφόρμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ναι ενδιαφέρον θα ήταν αν γνωρίζαμε για βελτίωση της ακαμψίας περισσότερες συγκολλήσεις κλπ, τώρα το γενικά βελτίωση ακούγεται Μάρκετινιστικο και ένα ακόμα επιχείρημα για το πως η τιμή από τα 17 πήγε στα 22 ( καλά στις πιο πλούσιες εκδόσεις μιλάμε για μεγάλες αυξήσεις)...συμφωνώ βέβαια ότι ακόμα και έτσι παραμένει πιο τίμια τιμολογημενο από το 2008 . ..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sabas_thess last edited by sabas_thess

                      Αποκλείεται να έχουν γίνει βελτιώσεις στην πλατφόρμα. Εδώ η Renault πήρε την πλατφόρμα των Clio/Captur ii και έστησε το Arkana στα 4,5m+ (με πολύ καλύτερα αποτελέσματα btw) με απλή επιμήκυνση. Οι άλλοι θα έκαναν μετατροπές για 55mm; Όλα τα ίδια είναι. Με ρυθμίσεις συστήματος διεύθυνσης & αναρτήσεων έπαιξαν μόνο στα της μηχανολογίας. Όλες οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν τα γνωστά σημεία.

                      "I am what you made me", D.V.

                      L H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Προφανώς και είναι ίδιο με βελτιώσεις στα σημεία. Εγώ περίμενα καινούργιους κινητήρες με υβρίδια αλλά δεν το βλέπω, κατευθείαν για ηλεκτρικά. Όμως όλοι έτσι κάνουν, σπάνια βλέπουμε εντελεώς νέες πλατφόρμες, μόνο όταν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap @sabas_thess last edited by lap

                          @sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                          Αποκλείεται να έχουν γίνει βελτιώσεις στην πλατφόρμα. Εδώ η Renault πήρε την πλατφόρμα των Clio/Captur ii και έστησε το Arkana στα 4,5m+ (με πολύ καλύτερα αποτελέσματα btw) με απλή επιμήκυνση. Οι άλλοι θα έκαναν μετατροπές για 55mm; Όλα τα ίδια είναι. Με ρυθμίσεις συστήματος διεύθυνσης & αναρτήσεων έπαιξαν μόνο στα της μηχανολογίας. Όλες οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν τα γνωστά σημεία.

                          Το απερχόμενο 308 πατάει στην 1η έκδοση της emp2, το νέο 308 στην 3η έκδοση.
                          Άρθρα αναφέρουν πως η νέα έκδοση έχει υψηλότερη στρεπτική ακαμψία, και συνεπώς καλύτερη οδική συμπεριφορά και γενικότερα διαχείριση του θορύβου καθώς επίσης έχει και πρόβλεψη για mild hybrid και full hybrid εκδόσεις. Άρα για αυτό ίσως είναι φθηνή η βασική έκδοση. Αφήνει κενό για την mild HYBRID που πιθανόν θα έρθει.

                          Εαν τώρα το astra βγαίνει πιο φθηνό και το αγοράζεις με παρόμοια χρήματα με την βασικη έκδοση του 308 αλλά και με το eat8, τότε μιλάμε για πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            harisma23 @sabas_thess last edited by

                            @sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                            Αποκλείεται να έχουν γίνει βελτιώσεις στην πλατφόρμα. Εδώ η Renault πήρε την πλατφόρμα των Clio/Captur ii και έστησε το Arkana στα 4,5m+ (με πολύ καλύτερα αποτελέσματα btw) με απλή επιμήκυνση. Οι άλλοι θα έκαναν μετατροπές για 55mm; Όλα τα ίδια είναι. Με ρυθμίσεις συστήματος διεύθυνσης & αναρτήσεων έπαιξαν μόνο στα της μηχανολογίας. Όλες οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν τα γνωστά σημεία.

                            Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι αυτό που λες, δεν ισχύει ως επιχείρημα. Επί παραδείγματι, τα τελευταία 20 χρόνια το μεταξόνιο των μικρομεσαίων χατσμπακ παίζει γύρω στα 2,60m με μικρές αυξητικές τάσεις. Θεωρείς ότι για 20 χρόνια δεν έχουν αλλάξει πλατφόρμες οι διάφοροι κατασκευαστές; Δεν είναι το μήκος ο παράγων που καθορίζει το αν θα αλλάξει μια πλατφόρμα, αλλά άλλα πράγματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Youtube Video – [10:48..]

                              Δείτε πως φαίνεται από τη θέση οδήγησης. Βλέπω νέα κάμερα με νέες απεικονίσεις και υψηλή ανάλυση, και επίσης όπως λέει ο Φάνης είναι σχεδιασμένο για αυτόματο.

                              Ηχομόνωση, στιβαρότητα, εξαιρετικό εσωτερικό.... Το συγκεκριμένο είναι full hybrid.
                              Στα στροφιλικια φιανεται να έχει κοφτερό τιμόνι. Σαν παιχνίδι είναι.

                              Για να το πάρεις σε diesel και eat8 και allure..περνας μάλλον τα 30Κ.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Youtube Video

                                Εδώ παρατηρώ πως και η allure pack έχει τα ίδια φώτα με την active plus!!

                                Άρα αυτά τα εντυπωσιακά φώτα που βλεπουμε στα βίντεο είναι έξτρα!!!
                                Ο δοκιμαστής είναι 1,84μ ύψος και χωράει πίσω απο τον εαυτό του οριακά για μην ακουμπήσει τα γόνατα στο κάθισμα. Οπότε οι χώροι είναι μικροί μεν αλλά ψηλοαππδεκτοι για το μήκος του, έχει τουλαχισοτν μεγάλο χώρο αποσκευών.

                                Με 18 αρες ζάντες, αυτόματο ,diesel .. 5,8 λίτρα μέση κατανάλωση δοκιμής.

                                Υ.γ χαχα το Τ9 είναι απίστευτο...χαχαχα

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 @lap last edited by

                                  @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                  Youtube Video – [10:48..]

                                  Δείτε πως φαίνεται από τη θέση οδήγησης. Βλέπω νέα κάμερα με νέες απεικονίσεις και υψηλή ανάλυση, και επίσης όπως λέει ο Φάνης είναι σχεδιασμένο για αυτόματο.

                                  Ηχομόνωση, στιβαρότητα, εξαιρετικό εσωτερικό.... Το συγκεκριμένο είναι full hybrid.
                                  Στα στροφιλικια φιανεται να έχει κοφτερό τιμόνι. Σαν παιχνίδι είναι.

                                  Για να το πάρεις σε diesel και eat8 και allure..περνας μάλλον τα 30Κ.

                                  πολυ δεν χαμήλωσαν την οθονη πολυμέσων? δεν ισχύει υποτίθεται ότι η ιδανικη θέση ειναι πιο ψηλα στο κατω όριο του παρπριζ ωστε να μην φευγει το βλεμα από τον ορίζοντα? με λενε ριζο και οπως θελω τα γυριζω....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Αφού έχει και αυτήν στο καντράν. Στο 208 σε πνίγει είναι η αλήθεια. Αφήνει πολύ μικρό παρμπρίζ.

                                    Youtube Video

                                    Ευτυχώς στο αυτόματο έχει..... ποτηροθήκες.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 last edited by panormus772

                                      Lap, δεν υπάρχει full hybrid 308,εννοείς το plug-in.
                                      Επίσης μη συγκρίνεις τον εξοπλισμό από διαφορετικές χώρες.Μπορεί π.χ. στη Γαλλία η allure να εχει Led κι ίδια έκδοση στην Ελλάδα να μην έχει ή και το αντίθετο.Είναι ανάλογα πως παραγγέλνει κάποιον εξοπλισμό -ο.κ. με κάποια πράγματα στάνταρ- ο εισαγωγέας κάθε χώρας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vdx last edited by

                                        Ελπίζω να έλυσαν τα θέματα με την αντλία του adblue.... Θα είναι κρίμα ενα τόσο όμορφο και καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο να υποφέρει από ενα πρόβλημα το οποίο γνωρίζουν εδώ και 3-4...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Τι έχει δηλαδή; Είναι κάτι συχνό;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Το adblue δυστυχώς είναι η ν1 βλάβη σε όλα τα euro 6 και δεν αφορά μόνο τα Πεζώ.

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 20 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr