-
@dstou said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Λάθος κατάλαβα ότι ο τκιν μιλάει για τη βσσική έκδοση; τεσπά. Τώρα είδα ότι και η όπελ έχει καβαλήσει καλάμι με το άστρα. Οι πεζαίοι δεν μας έλεγαν ότι τώρα που τα πήραν όλα θα πέσουν οι τιμές γιατί θα έχουν μεγάλο μερίδιο αγοράς και κοινά έξοδα έρευνας και εξέλιξης;
Εγώ μιλούσα για την βασική έκδοση του 308 με τα 110 σε σύγκριση με το 150 αυτόματο στην αμπισιον στο σκαλα (γιατί στην σταιλ φτάνει τα 24Κ και χάνει το vfm).
-
Καλά κατάλαβα το λοιπόν. Άμα πάει εκεί η βασική, χαιρετίζματα.
-
@dstou said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Καλά κατάλαβα το λοιπόν. Άμα πάει εκεί η βασική, χαιρετίζματα.
Δεν καταλαβες και παλι
Η βασικη του 308 εχει 21k
To scala 1.5 dsg εχει 23,500 -
Εντάξει είπατε να το συγκρίνετε με το γκόλφ και το φόκους και σας φάνηκε ακριβό και το συγκρίνετε με το σκάλα...
Με το σκάλα ρε γμτ....
Αντε και με το ράπιντ
Και εκεί θα πούμε γιατί το έβγαλε αφού είχε το 301...
-
Οι τιμές των βασικών εκδόσεων (που έχουν όμως καλό εξοπλισμό) είναι πολύ καλές. Απλά εαν θες το κάτι παραάνω ανεβαίνει πολύ ψηλά η τιμή. Όμως είναι καλύτερη πρόταση από το 2008 σαφώς.
-
Ερώτηση το πατωμα του νέου είναι διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά;
Επίσης το μεταξόνιο και τα μετατρόχια έχουν μεγαλώσει; οκ οι εξωτερικές διαστάσεις μεγάλωσαν αλλά αυτό ξέρουμε ότι πετυχαίνεται και με άλλους τρόπους
Θέλω να δω αν υπάρχει πραγματικά νέο μοντέλο ή απλά νέες οθόνες νέες μάσκες μιας και τα κινητήρια θερμικα σύνολα παραμένουν ως είχαν. -
@tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Ερώτηση το πατωμα του νέου είναι διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά;
Επίσης το μεταξόνιο και τα μετατρόχια έχουν μεγαλώσει; οκ οι εξωτερικές διαστάσεις μεγάλωσαν αλλά αυτό ξέρουμε ότι πετυχαίνεται και με άλλους τρόπους
Θέλω να δω αν υπάρχει πραγματικά νέο μοντέλο ή απλά νέες οθόνες νέες μάσκες μιας και τα κινητήρια θερμικα σύνολα παραμένουν ως είχαν.Η πλατφόρμα είναι η ίδια EMP2 της PSA απλώς στο νέο μοντέλο την αναφέρουν ως «τρίτης γενιάς» (whatever that means).
Πιθανολογείται ότι είναι βελτιωμένη σε σημεία και επιμηκυμένη απλώς
Το μεταξόνιο είναι 55mm μεγαλύτερο στο νέο μοντέλο (2675mm αντί για 2620mm).
Δεν βρίσκω κάποιο επίσημο δελτίο τύπου ή βίντεο με ανάλυση για την πλατφόρμα. -
Ναι ενδιαφέρον θα ήταν αν γνωρίζαμε για βελτίωση της ακαμψίας περισσότερες συγκολλήσεις κλπ, τώρα το γενικά βελτίωση ακούγεται Μάρκετινιστικο και ένα ακόμα επιχείρημα για το πως η τιμή από τα 17 πήγε στα 22 ( καλά στις πιο πλούσιες εκδόσεις μιλάμε για μεγάλες αυξήσεις)...συμφωνώ βέβαια ότι ακόμα και έτσι παραμένει πιο τίμια τιμολογημενο από το 2008 . ..
-
Αποκλείεται να έχουν γίνει βελτιώσεις στην πλατφόρμα. Εδώ η Renault πήρε την πλατφόρμα των Clio/Captur ii και έστησε το Arkana στα 4,5m+ (με πολύ καλύτερα αποτελέσματα btw) με απλή επιμήκυνση. Οι άλλοι θα έκαναν μετατροπές για 55mm; Όλα τα ίδια είναι. Με ρυθμίσεις συστήματος διεύθυνσης & αναρτήσεων έπαιξαν μόνο στα της μηχανολογίας. Όλες οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν τα γνωστά σημεία.
-
Προφανώς και είναι ίδιο με βελτιώσεις στα σημεία. Εγώ περίμενα καινούργιους κινητήρες με υβρίδια αλλά δεν το βλέπω, κατευθείαν για ηλεκτρικά. Όμως όλοι έτσι κάνουν, σπάνια βλέπουμε εντελεώς νέες πλατφόρμες, μόνο όταν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές.
-
@sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Αποκλείεται να έχουν γίνει βελτιώσεις στην πλατφόρμα. Εδώ η Renault πήρε την πλατφόρμα των Clio/Captur ii και έστησε το Arkana στα 4,5m+ (με πολύ καλύτερα αποτελέσματα btw) με απλή επιμήκυνση. Οι άλλοι θα έκαναν μετατροπές για 55mm; Όλα τα ίδια είναι. Με ρυθμίσεις συστήματος διεύθυνσης & αναρτήσεων έπαιξαν μόνο στα της μηχανολογίας. Όλες οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν τα γνωστά σημεία.
Το απερχόμενο 308 πατάει στην 1η έκδοση της emp2, το νέο 308 στην 3η έκδοση.
Άρθρα αναφέρουν πως η νέα έκδοση έχει υψηλότερη στρεπτική ακαμψία, και συνεπώς καλύτερη οδική συμπεριφορά και γενικότερα διαχείριση του θορύβου καθώς επίσης έχει και πρόβλεψη για mild hybrid και full hybrid εκδόσεις. Άρα για αυτό ίσως είναι φθηνή η βασική έκδοση. Αφήνει κενό για την mild HYBRID που πιθανόν θα έρθει.Εαν τώρα το astra βγαίνει πιο φθηνό και το αγοράζεις με παρόμοια χρήματα με την βασικη έκδοση του 308 αλλά και με το eat8, τότε μιλάμε για πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση
-
@sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Αποκλείεται να έχουν γίνει βελτιώσεις στην πλατφόρμα. Εδώ η Renault πήρε την πλατφόρμα των Clio/Captur ii και έστησε το Arkana στα 4,5m+ (με πολύ καλύτερα αποτελέσματα btw) με απλή επιμήκυνση. Οι άλλοι θα έκαναν μετατροπές για 55mm; Όλα τα ίδια είναι. Με ρυθμίσεις συστήματος διεύθυνσης & αναρτήσεων έπαιξαν μόνο στα της μηχανολογίας. Όλες οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν τα γνωστά σημεία.
Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι αυτό που λες, δεν ισχύει ως επιχείρημα. Επί παραδείγματι, τα τελευταία 20 χρόνια το μεταξόνιο των μικρομεσαίων χατσμπακ παίζει γύρω στα 2,60m με μικρές αυξητικές τάσεις. Θεωρείς ότι για 20 χρόνια δεν έχουν αλλάξει πλατφόρμες οι διάφοροι κατασκευαστές; Δεν είναι το μήκος ο παράγων που καθορίζει το αν θα αλλάξει μια πλατφόρμα, αλλά άλλα πράγματα.
-
Δείτε πως φαίνεται από τη θέση οδήγησης. Βλέπω νέα κάμερα με νέες απεικονίσεις και υψηλή ανάλυση, και επίσης όπως λέει ο Φάνης είναι σχεδιασμένο για αυτόματο.
Ηχομόνωση, στιβαρότητα, εξαιρετικό εσωτερικό.... Το συγκεκριμένο είναι full hybrid.
Στα στροφιλικια φιανεται να έχει κοφτερό τιμόνι. Σαν παιχνίδι είναι.Για να το πάρεις σε diesel και eat8 και allure..περνας μάλλον τα 30Κ.
-
Εδώ παρατηρώ πως και η allure pack έχει τα ίδια φώτα με την active plus!!
Άρα αυτά τα εντυπωσιακά φώτα που βλεπουμε στα βίντεο είναι έξτρα!!!
Ο δοκιμαστής είναι 1,84μ ύψος και χωράει πίσω απο τον εαυτό του οριακά για μην ακουμπήσει τα γόνατα στο κάθισμα. Οπότε οι χώροι είναι μικροί μεν αλλά ψηλοαππδεκτοι για το μήκος του, έχει τουλαχισοτν μεγάλο χώρο αποσκευών.Με 18 αρες ζάντες, αυτόματο ,diesel .. 5,8 λίτρα μέση κατανάλωση δοκιμής.
Υ.γ χαχα το Τ9 είναι απίστευτο...χαχαχα
-
@lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Δείτε πως φαίνεται από τη θέση οδήγησης. Βλέπω νέα κάμερα με νέες απεικονίσεις και υψηλή ανάλυση, και επίσης όπως λέει ο Φάνης είναι σχεδιασμένο για αυτόματο.
Ηχομόνωση, στιβαρότητα, εξαιρετικό εσωτερικό.... Το συγκεκριμένο είναι full hybrid.
Στα στροφιλικια φιανεται να έχει κοφτερό τιμόνι. Σαν παιχνίδι είναι.Για να το πάρεις σε diesel και eat8 και allure..περνας μάλλον τα 30Κ.
πολυ δεν χαμήλωσαν την οθονη πολυμέσων? δεν ισχύει υποτίθεται ότι η ιδανικη θέση ειναι πιο ψηλα στο κατω όριο του παρπριζ ωστε να μην φευγει το βλεμα από τον ορίζοντα? με λενε ριζο και οπως θελω τα γυριζω....
-
Αφού έχει και αυτήν στο καντράν. Στο 208 σε πνίγει είναι η αλήθεια. Αφήνει πολύ μικρό παρμπρίζ.
Ευτυχώς στο αυτόματο έχει..... ποτηροθήκες.
-
Lap, δεν υπάρχει full hybrid 308,εννοείς το plug-in.
Επίσης μη συγκρίνεις τον εξοπλισμό από διαφορετικές χώρες.Μπορεί π.χ. στη Γαλλία η allure να εχει Led κι ίδια έκδοση στην Ελλάδα να μην έχει ή και το αντίθετο.Είναι ανάλογα πως παραγγέλνει κάποιον εξοπλισμό -ο.κ. με κάποια πράγματα στάνταρ- ο εισαγωγέας κάθε χώρας -
Ελπίζω να έλυσαν τα θέματα με την αντλία του adblue.... Θα είναι κρίμα ενα τόσο όμορφο και καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο να υποφέρει από ενα πρόβλημα το οποίο γνωρίζουν εδώ και 3-4...
-
Τι έχει δηλαδή; Είναι κάτι συχνό;
-
Το adblue δυστυχώς είναι η ν1 βλάβη σε όλα τα euro 6 και δεν αφορά μόνο τα Πεζώ.
Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)