Best posts made by christosvvs
-
RE: Volkswagen Taigo
Τέλειο!
Πως που ποτε;
Έχει αρκετό καιρό που παρουσιάστηκε και θα βρεις αρκετά άρθρα και βίντεο. Από τα όσα διάβασα οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τέλος του έτους, με τα πρώτα να παραδίδονται αρχές του επόμενου...
Ομολογώ ότι παρόλο που δεν κοίταζα πολύ αυτή την κατηγορία, το συγκεκριμένο μου άρεσε αρκετά (παρ'όλο που πρόκειται στην ουσια για μια μίξη polo, t-cross, t-roc). Μικρό σε μέγεθος, ότι πρέπει για πόλη και για ένα νορμάλ ταξίδι, μέσα φαίνεται άνετο από χώρους (ίσως καλύτερο από το puma) και πολύ καλό πορτ μπαγκάζ για το μέγεθός του.
Έχει κανείς εικόνα για τους κινητήρες πλέον του VAG και αν πονάνε πουθενά? Για τον 1,5 ξέρω για το kangaroo, για τον 1,0 έχει ακουστεί κάτι? Καθότι polo, t-cross, t-roc είναι καιρό στην αγορά ξέρουμε που πονάνε?
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Πάντως σχετικά με την ποιότητα και τα πλαστικά, να ενημερώσω ότι στην ομάδα του fb για το kamik γίνεται ο κακός χαμός όσον αφορά τα τριξιματα στο αυτοκίνητο! Έχει ειδικά κάποια βίντεο κατόχων όπου το αυτοκίνητο τρίζει τόσο που νομίζεις ότι θα σου μείνει στο χέρι! Ολα στην πράξη και στον χρόνο θα φανούν..
-
RE: Περί αγοράς 1ου καινούργιου αυτοκινήτου!
Αρχικά, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τον χρόνο που διαθέσατε να διαβάσετε τους προβληματισμούς μου (όταν το έγραφα και είδα το μέγεθος του κειμένου, λέω θα τους διώξω όλους από το forum ), αλλά και για τα καλά σας λόγια, το εκτιμώ ιδιαίτερα!
Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε κάποια από τα σχόλια τα οποία είναι πολύ κοντά στα όσα νιώθω!
@monman2 Με το καλό να παραλάβεις το Cross φίλε μου!! Επειδή είναι από τα λίγα που βρήκα διαθέσιμα για td, θεωρείς ότι οι καταναλώσεις θα είναι τόσο κακές, όταν θα βγαίνω έξω στο εθνικό δίκτυο, ώστε να είναι αποτρεπτικός παράγοντας? Θέλω να πω, τώρα με το Vectra βλέπω ακόμα και 11-12αρια κάποιες φορές (κυρίως εντός πόλης), οπότε αν το Cross πχ εντός πόλης είναι στα 4,5 και όταν βγαίνω έξω πάει στο 6,5 οκ δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Προσωπικά με χάλασε περισσότερο ο θόρυβος που περνούσε στις υψηλές ταχύτητες. Τέλος, ΠΑΟΚΑΡΑ μόνο
@nickthetrib & @criuser και εγώ αρχικά πετρέλαιο σκέφτηκα, αλλά με έβαλε σε σκέψεις ο Κούλης. Τους έχω ικανούς για τα πάντα. Επίσης, διαβάζω από πολλούς ότι πετρέλαιο μόνο αν κάνεις πάνω από 15.000 χλμ. Με βάση τους υπολογισμούς μου, υπολογίζω περίπου 8500 χλμ. από Σέρρες και 12.000 από Κοζάνη, μόνο για τα πήγαινέλα στη δουλειά 4 φορές το μήνα, οπότε ας πούμε μια μέση τιμή περίπου 10-11.000 το χρόνο. Εντός της πόλης όπως είπα προτιμώ να κυκλοφορώ με τα πόδια, παρά μόνο όταν πάω ένα super, το οποίο δεν το υπολογίζω λόγω της πολύ μικρής απόστασης. Οπότε μας μένουν μόνο περίπου 4-5 εκδρομές το χρόνο το πολύ, που συνήθως είναι και κοντινές. Με βάση αυτά, πιστεύω ότι δεν θα ξεπερνάω τα 15.000. Πιστεύετε ότι μπορεί να μου δημιουργήσει θέμα αυτό πχ στο φίλτρο και να μου βγάλει μελλοντικές ζημιές? Θα αρκεί το "άνοιγμα" που θα γίνεται 1 φορά την εβδομάδα για να αποτρέψει μελλοντικές βλάβες?
@andya3, @dimsabas & @mastoras78 είστε οι άνθρωποί μου. Κυριολεκτικά αυτά ακριβώς σκέφτομαι. @andya3 από τα 18 μου που πέρασα πανεπιστήμιο και μου πλήρωναν τα περισσότερα έξοδα οι δικοί μου, σκεφτόμουν ότι είναι στιγμή να ενηλικιωθώ και να καλύψω τις ανάγκες μου μόνος μου, ώστε να χαλαρώσουν από τα έξοδα και οι δικοί μου. Και πλέον που τα έχω καταφέρει και τα διαχειρίζομαι όλα μόνος μου, σκέφτομαι ότι είναι καλό να το κάνω και αυτό το βήμα και πως όντως θα είναι μια επιβράβευση και για μένα.
@mastoras78 αυτά που λες, είναι ακριβώς η φωνή της λογικής μου. Συμφωνώ σε όλα όσα είπες και ιδιαίτερα στο γεγονός ότι δεν έχω μια σταθερότητα στην διαμονή μου-εργασία μου με όλα όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια, κάτι το οποίο με βάζει συνεχώς σε σκέψεις πχ ως προς το είδος καυσίμου που πρέπει να επιλέξω αν αγοράσω νέο αυτοκίνητο. Αν δηλαδή πάρω πετρέλαιο γιατί βολεύει προς το παρόν για 1-2 φορές πάνε έλα, αλλά τελικά γυρίσουμε στην πορεία μόνιμα στα γραφεία θα είναι ασύμφορο, ειδικά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ναι, η εταιρεία δίνει δυνατότητα για leasing, ωστόσο προς το παρόν αυτό αφορά μόνο διευθυντικά στελέχη, οπότε δεν έχω αυτή την επιλογή για την ώρα, καθότι ανήκω σε χαμηλότερα κλιμάκια. Τα υβριδικά και εγώ γι' αυτόν ακριβώς το λόγο τα σκέφτηκα, ότι ίσως μελλοντικά να μη τα "κυνηγήσουν" τόσο...
Σίγουρα δεν το βιάζομαι (έτσι κι αλλιώς έχω αποφασίσει να περιμένω να δω το Astra/Focus και ίσως ακόμα και το Civic προτού πάρω την απόφασή μου), ούτε θα πάθω κάτι αν για ένα διάστημα ακόμα συνεχίσω με το Vectra, ακόμα και αν δώσω κάτι παραπάνω σε βενζίνες, μέχρι τουλάχιστον να δούμε που θα πάει το πράμα με την αυτοκίνηση, τις τιμές κλπ. Απλά δεν θέλω να συνηθίσω στην ιδέα και να μείνω για πάντα με το παλιό αυτοκίνητο του πατέρα, όπως σωστά είπε και ο andya3 και να βρίσκω συνέχεια δικαιολογίες να το αναβάλω...
Γι' αυτό και άνοιξα το θέμα, να μοιραστούμε απόψεις-συμβουλές που ίσως να βοηθήσουν και άλλους σαν και μένα και θα το εκτιμούσα αν θα μπορούσαμε να διατηρήσουμε το επίπεδο φιλικό, χωρίς καυγάδες. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι όλους, καλό υπόλοιπο εορτών, μόνο χαρές και να προσέχετε την υγεία σας! -
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Καλή, χρυσή η Skoda, αλλά τι να την κάνω την χαμηλή αρχική τιμή όταν κυριολεκτικά είναι άδεια μέσα και σου χρεώνει τα πάντα στα εξτρά.?! Ακόμη και τα δισκόφρενα χρεώνει στην τωρινή fabia...
-
RE: Περί αγοράς 1ου καινούργιου αυτοκινήτου!
Διαβάζω όλα όσα έχουν ειπωθεί μέχρι στιγμής και σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις και τις προτάσεις.
Προσωπικά θεωρώ ότι δεν υπάρχει σωστή ή λάθος άποψη. Ίσα ίσα που από τα μέχρι τώρα βιώματά μου, πιο πολύ έχω μετανιώσει για τις επιλογές που δεν πήρα παρά γι' αυτές που πήρα. Πριν από περίπου 2 χρόνια ήμουν μια ανάσα από το να κλείσω το 208. Ωστόσο τελικά έκανα πίσω, ίσως γιατί δεν είχα ξανακάνει ποτέ τόσο μεγάλη αγορά και μου φαινόταν "κάπως". 2-3 μήνες αργότερα, λόγω covid, έχασα την δουλειά που είχα τότε και το 1ο πράγμα που σκέφτηκα ήταν, "πάλι καλά που δεν πήρα το αυτοκίνητο", παρόλο που οικονομικά δεν θα με είχε γονατίσει, ίσα ίσα όπως είπα, πάντα φρόντιζα ώστε οικονομικά να βάζω στην άκρη κομπόδεμα για ώρα ανάγκης. Ωστόσο όταν είσαι στον ιδιωτικό τομέα, μαθαίνεις να κοιμάσαι και να ξυπνάς με την αίσθηση στο πίσω μέρος του μυαλού ότι σήμερα είσαι και αύριο όχι, οπότε μου βγήκε εκείνη η αντίδραση. Λίγους μήνες αργότερα βρήκα άλλη δουλειά, αλλά πάλι λόγω covid δεν προχώρησα σε αγορά, καθώς λόγω lockdown δεν θεώρησα σωστή κίνηση να πάρω αυτοκίνητο (χρονικά ωστόσο όπως αποδείχτηκε ήταν η σωστή λόγω τιμών-προσφορών τότε με σήμερα). Με τα πολλά και τα λίγα η κίνηση δεν έγινε γιατί πάντα υπήρχαν ή έβρισκα προφάσεις ότι οι συγκυρίες δεν ήταν καλές, ωστόσο μέχρι σήμερα, κάθε φορά που θα το δω στο δρόμο θα γυρίσω κεφάλι (σα την καψούρα που είχες παλιά και δεν βρήκες ποτέ το θάρρος να της το πεις ένα πράγμα και τώρα έμεινες με το τι θα γινόταν αν...). Ο καθένας μαθαίνει από τα βιώματα του και αποκτά τις εμπειρίες του, για μένα απλά είναι η 1η φορά στην συγκεκριμένη εμπειρία και ακόμα ψάχνομαι. Αν ήμασταν 10-20 χρόνια πίσω, το πιο πιθανό είναι να μη το σκεφτόμουν τόσο, τα πράγματα ίσως ήταν πιο απλά τότε (δεν ήταν τόσο διαδεδομένα τα forum υποθέτω ). Πλέον για ένα φαγητό βγαίνεις και αν δεν διαβάσεις 100 κριτικές δεν κάθεσαι.
Στο δια ταύτα, το οικονομικό κριτήριο είναι σίγουρα υπολογισμένο έτσι ώστε να μη με γονατίσει οικονομικά ούτε να στερηθώ βασικά πράγματα, θα μπορούσα να πάω και πιο πάνω, ωστόσο δεν πιστεύω ότι αξίζει, κάπου πρέπει να μπαίνει και ένα stop. Επίσης όπως είπα, το ότι βάζω ένα ανώτατο όριο δεν σημαίνει ότι πρέπει και να το εξαντλήσω, γι' αυτό ζήτησα και τις απόψεις άλλων, ώστε να μου προτείνουν μοντέλα που πιθανώς εγώ να μην έχω σκεφτεί, μεγάλη γυάλα και πολλά τα ψάρια (ναι @lap θα πάω να δω και το Dacia ). Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ακόμα ότι γέρνω προς τα κάπου ή όχι, ωστόσο για το μόνο που είμαι σίγουρος πλέον είναι πως αν πάρω, θα πάρω κάτι που να μου αρέσει και όχι να πάρω κάτι απλά για να πάρω. Παλιότερα που ήμουν με μισθούς 400-500 ευρώ ναι έκανα πολλούς συμβιβασμούς, ωστόσο είμαι της άποψης ότι στη ζωή πρέπει να προοδεύεις (ότι κι αν σημαίνει αυτό για τον καθένα, ακόμα και αν είναι καταναλωτική πρόοδος). Ειδάλλως θα έμενα ακόμα και στο ίδιο σπίτι 15τμ που έμενα και τότε, απλά και μόνο επειδή οκ μωρέ έχω μια στέγη. Οπότε, το κομμάτι εμφάνιση (για τα δικά μου γούστα, όχι για να κάνω απλά μόστρα), είναι κάτι στο οποίο δεν θέλω να κάνω συμβιβασμό. Γι' αυτό και ανέφερα τα παραπάνω μοντέλα, καθότι είναι μοντέλα που και μου αρέσουν και κάνω συμβιβασμούς πχ σε τιμές, εκδόσεις, κόστη σέρβις, εγγυήσεις, ασφάλεια, καύσιμο κλπ., ειδάλλως θα μπορούσα σε αυτά τα λεφτά να πάρω και τον άσο. Πιστέψτε με, αν δεν πατούσα στη γη και δεν έκανα συμβιβασμούς, θα είχα ήδη κλείσει ένα Ματσουντα 3αρι σε κόκκινο χρώμα -
Περί αγοράς 1ου καινούργιου αυτοκινήτου!
Καλή Χρονιά με υγεία πάνω απ’ όλα σε όλους μας!
Είμαι 30 χρονών και σκέφτομαι να προχωρήσω στην 1η μου αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Οι λόγοι που προβληματίζομαι είναι: οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση, ειδικά μετά τα όσα ανακοίνωσε η κυβέρνηση για αλλαγές μέχρι το 2030, η άνοδος των τιμών και οι αυξήσεις σε καύσιμα και ενέργεια. Ωστόσο, με βάση το γεγονός ότι σχεδόν κάθε μήνα βλέπουμε αυξήσεις στις τιμές, ότι σε 2-3 χρόνια περίπου έρχεται το euro 7 με μεγαλύτερες αυξήσεις, το ότι δεν προβλέπεται λύση στο θέμα των ημιαγωγών τουλάχιστον για κάνα χρόνο ακόμα και το γεγονός ότι πιστεύω πως πολύ δύσκολα θα παίξουν μειώσεις-προσφορές στις τιμές σε βαθμό που να φτάσουμε στα επίπεδα του 2019-2020, πιστεύω ότι ίσως και να αξίζει να προχωρήσω τώρα σε αγορά παρά να περιμένω κι άλλο.
Τα αυτοκίνητα που οδηγώ αυτή τη στιγμή είναι αυτά που υπάρχουν στην οικογένεια, ένα Opel Vectra του 2000 (είναι η έκδοση για τα 100 χρόνια για όποιον θυμάται, με δερμάτινα σαλόνια κλπ.) και ένα Opel Corsa του 2004 βασική έκδοση, βενζινοκίνητα και τα 2. Το Corsa ήταν το βασικό μου μέσο μεταφοράς, ωστόσο πλέον έχει κατοχυρωθεί για τα καλά από τον πατέρα μου, καθώς τον εξυπηρετεί πολύ στην καθημερινότητα του λόγο μεγέθους, οπότε πλέον για τις όποιες ανάγκες μου χρησιμοποιώ το Vectra, το οποίο παρά τα 22 του χρόνια, είναι σε άριστη κατάσταση (με κάποιες φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου) και έχει γράψει μόνο 166.000 χλμ., καθώς το χρησιμοποιούσαμε μόνο για μεγάλα ταξίδια κατά κύριο λόγο. Το τελευταίο διάστημα, να αναφέρω, έχει παρατηρηθεί ότι καίει ελάχιστη ποσότητα λαδιού, όχι κάτι το σημαντικό όμως. Επίσης το Corsa έχει αρχίσει να βγάζει πολλά θέματα με αποτέλεσμα να σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάρω ένα καινούργιο δικό μου και να επιστρέψω το Vectra στον πατέρα μου για μια ώρα ανάγκης που θα έχει θέμα με το Corsa. Από την άλλη όμως σκέφτομαι πως είναι κρίμα να κάθεται έτσι ένα αυτοκίνητο που θεωρώ πως έχει ακόμα να δώσει.
Είμαι από τις Σέρρες, χωρίς παιδιά και δουλεύω σε μια πολυεθνική εταιρεία που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, ωστόσο βρίσκομαι υπό καθεστώς τηλεργασίας. Τον τελευταίο καιρό έχω μετακομίσει προς το παρόν στην Κοζάνη, λόγω εργασίας της σχέσης μου, μιας που μου το επιτρέπει και η δουλειά μου. Η κύρια χρήση του αυτοκινήτου είναι για κάνα super market, τα υπόλοιπα όλα γίνονται με τα πόδια μιας και οι πόλεις (Κοζάνη, Σέρρες) το επιτρέπουν λόγο μεγέθους, καμιά εκδρομή μια στο τόσο, καθώς και για να μετακινούμαστε ενίοτε ανάμεσα στις 2 πόλεις (περίπου ανά 2 μήνες θα κάνουμε ένα πήγαινε έλα μία φορά να δούμε οικογένειες, φίλους κλπ.).
Ενημερώθηκα ωστόσο από την εργασία μου, πως όταν χαλαρώσουν τα μέτρα (μάλλον από άνοιξη), θα πρέπει να πηγαίνουμε στα γραφεία 4 φορές το μήνα (1 φορά την εβδομάδα) και τις υπόλοιπες μέρες κανονικά τηλεργασία. Αυτό θα είναι το πλάνο για τον επόμενο χρόνο σίγουρα τουλάχιστον. Τα γραφεία προς το παρόν είναι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με προοπτική να μεταφερθούν ανατολικά, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρο. Η διαδρομή αυτή θα γίνεται είτε από Σέρρες (85 χλμ. περίπου), είτε από Κοζάνη (125 χλμ. περίπου), ανάλογα το που θα βρίσκομαι, καθώς πιστεύω με συμφέρει περισσότερο το πηγαινελα 1 φορά την εβδομάδα από το να νοικιάζω Θεσσαλονίκη.
Οπότε έχουμε και λέμε :
Κόστος : Θα ήθελα να διαθέσω ιδανικά μέχρι 25.000, άντε 27.000 το πολύ.
Κατηγορία : Κοιτάω supermini, hatchback και B-SUV κατά κύριο λόγο. Τέλος, προτιμώ κάτι που να μην ξεπερνά τα 4,3-4,4 σε μήκος.
Χώροι : Μπορεί να μην έχω παιδιά προς το παρόν, ωστόσο επειδή το αυτοκίνητο έχω σκοπό να το κρατήσω 8-10 χρόνια (εκτός αν βγάλει κάτι σοβαρό) και μέχρι τότε μπορεί να αποκτήσω, θέλω να είναι σχετικά άνετο από χώρους και από 350 λίτρα και άνω για αποσκευές. Επίσης να αναφέρω ότι είμαι 1.70 και 80 κιλά.
Ανάγκες : δεν έχω κάτσει ποτέ να υπολογίσω πόσα χιλιόμετρα κάνω (σίγουρα πολύ λιγότερα από 10.000 το χρόνο). Ωστόσο με τα νέα δεδομένα που θα έχω στη δουλειά μου, με βάζει σε σκέψεις για το τι καύσιμο να επιλέξω, πόσο μάλλον και με τις αυξήσεις σε βενζίνη, αέριο, ρεύμα κλπ.
Σύμφωνα με τα παραπάνω θέλω κάτι που να παρέχει:
-
Ασφάλεια
-
Ποιότητα κύλισης - Άνεση για τα ταξίδια - Ποιότητα
-
Αξιοπιστία (όσο γίνεται , πάντα με σωστή συντήρηση κτλ.)
-
Σχετική οικονομία ως προς τις καταναλώσεις.
-
Από 100 άλογα και πάνω και μέχρι 1500 - 1600 κυβικά λόγω τεκμηρίων.
-
Ομορφιά, είναι υποκειμενικό το ξέρω, απλά δεν θα ήθελα μέσα να είναι σπαρτιάτικο.
Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, μου αρέσουν τα παρακάτω:
- Seat Leon (Xcellence Plus): Άνετο από χώρους, όμορφο, μπόλικη τεχνολογία και συστήματα ασφαλείας. Στα αρνητικά η αμφίβολη αξιοπιστία του group, ότι όλα είναι πλέον αφής και μέσα στο infotainment, η μικρή εγγύηση και το μικρό δίκτυο αντιπροσώπων για σέρβις (πχ Σέρρες δεν υπάρχει αντιπρόσωπος).
- Opel Astra (GS Line ή Ultimate ανάλογα τις τιμές): Από τις εικόνες και τα βίντεο μου αρέσει πολύ, αλλά σίγουρα πρέπει να το δω και από κοντά, με πολλές επιλογές σε κινητήρες-άλογα και καλό αυτόματο κιβώτιο. Στα αρνητικά το 6τάχυτο κιβώτιο (αν κρίνω από της Peugeot που πιστεύω θα είναι ίδιο και δεν μου άρεσε καθόλου), το οποίο σε οδηγεί αναγκαστικά σε αυτόματο που ανεβάζει το κόστος και η επίσης μέτρια αξιοπιστία του ομίλου (έχουν περάσει 3 Οpel από την οικογένεια. Ένα Cadet ήταν το 1ο).
- Skoda Fabia (αναμένω πληροφορίες για εκδόσεις-τιμές): Φαίνεται άνετο για την κατηγορία του, με καλούς χώρους και διάφορες επιλογές για εξοπλισμούς και κινητήρες. Στα αρνητικά, πάλι η αξιοπιστία-εγγύηση του group, πιστεύω ότι οι “καλές” εκδόσεις θα ξεφεύγουν σε τιμή.
- Peugeot 308 (allure ή allure plus): Το πιο ιδιαίτερο νομίζω σχεδιαστικά και με wow factor που με κάνει να πιστεύω ότι δεν θα το βαρεθώ αμέσως και θα το χαίρομαι για χρόνια. Στα αρνητικά με ξενίζει το μικρό τιμόνι και αν θα με βολέψει στο να βλέπω το καντράν και θεωρώ πως αν το Astra είναι πιο φθηνό, δεν έχει νόημα να πάω εδώ.
- Ford Focus (St Line - St Line X): Το βάζω στη λίστα, αν και με χάλασε πάρα πολύ το τεράστιο τάμπλετ που του βάλανε, ωστόσο επιφυλάσσομαι μέχρι να δω τιμές-εξοπλισμούς κλπ. Σκεφτόμουν σοβαρά και το Puma, αλλά μετά τις αυξήσεις που πήρε και την μείωση στον εξοπλισμό, έφαγε άκυρο.
- Honda Civic 2022: Από τα πολύ αγαπημένα σχεδιαστικά, με καλό όνομα σε αξιοπιστία, διαβάζω ότι θα είναι και υβριδικό οπότε ίσως βολέψει στα μέτρα που θα έρθουν, ωστόσο το γεγονός ότι θα αργήσει πολύ να έρθει συν ότι δεν έχουμε ακόμα πληροφορίες για τιμές-εξοπλισμούς κλπ. με βάζει σε σκέψεις για το αν αξίζει να περιμένω. Επίσης διαβάζω από πολλούς περίεργα λόγια για τον αντιπρόσωπο, αν και δεν έχω καταλάβει το γιατί, αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει.
- Toyota Yaris Cross Hybrid (Style ή Adventure): Ίσως είναι η πιο λογική κίνηση, από την άποψη ότι είναι όμορφο, υβριδικό (πιο future proof με βάση τα όσα θα έρθουν τα επόμενα χρόνια), αυτόματο, με βολικό μέγεθος, με καλό ύψος για μπες βγες και για να μην βρίσκεις σε διάφορα αντικείμενα στο δρόμο, με μπόλικο εξοπλισμό, με καλό όνομα στην αξιοπιστία-εγγύηση και σχετικά καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές και με τη δυνατότητα απομακρυσμένης ενεργοποίησης του κλιματισμού (πολύ σημαντικό για το κρύο και τη ζέστη). Στα αρνητικά: το μπροστά και πίσω υποβραχιόνιο (ανούσια τελείως), οι ποτηροθήκες, η έλλειψη φωτισμού για τους πίσω (δεν είμαι σίγουρος καν αν έχει φως στο ντουλαπάκι του συνοδηγού), το μικρό άνοιγμα στις πόρτες, οι 17-18αρες ζάντες, ο θόρυβος στην επιτάχυνση και το υψηλό κόστος από την άποψη ότι τα 24-26 χιλιάρικά για αυτές τις εκδόσεις είναι ίσως πολλά για ένα ψηλό στην ουσία Yaris.
- Hyundai i20, i30, Kona (N Line): Και τα 3 αρκετά όμορφα, με καλό όνομα σε αξιοπιστία-εγγύηση, σχετικά καλούς χώρους-άνεση, τίμιο εξοπλισμό και νορμάλ τιμή. Στα αρνητικά ότι το i30 – Kona, είναι ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά και θα προτιμούσα κάτι πιο καινούργιο, έχουν κάποιες ελλείψεις σε εξοπλισμό που τον θεωρώ απαραίτητο για το 2022 (πχ led φώτα, adaptive cruise control, blind spot και γενικά νεότερα συστήματα ασφαλείας τα οποία έχουν υψηλό κόστος για να μπουν εξτρά), υψηλής κατανάλωσης κινητήρες και σχετικά μουντό εσωτερικό.
- Kia XCeed (Titanium): Για το Ceed ενδιαφερόμουν περισσότερο, αλλά αφού δεν θα έρθει τελικά Ελλάδα στράφηκα εδώ. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, θυμίζει GLA, ποιοτικό εσωτερικό, καλή εγγύηση και αξιοπιστία. Στα αρνητικά ότι δεν έχει και τους πιο οικονομικούς κινητήρες.
- Renault Clio Hybrid: Μου αρέσει πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από το Cross, ωστόσο στην τιμή που είναι, πιστεύω ότι το Cross υπερτερεί σε όλα τα υπόλοιπα.
- VW Taigo (Style): Ενδιαφέρον σχεδιαστικά, με καλούς χώρους και βολικό μέγεθος για πόλη ωστόσο και εδώ υπάρχουν τα γνωστά θέματα του group. Θα πάω να το δω και από κοντά για καλύτερα συμπεράσματα.
Ηλεκτρικά δεν κοίταξα καθόλου καθώς δεν γνωρίζω τίποτα περί της νέας αυτής τεχνολογίας, αν υπάρχει κάτι σε αυτά τα λεφτά, αν αξίζει για τα χιλιόμετρα που κάνω και πόσο βολικό θα είναι στο κομμάτι της φόρτισης. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι, θα χαρώ να τον ακούσω.
Για μεταχειρισμένο επίσης δεν θα ήθελα, προτιμώ να μείνω ως έχει που ξέρω και το αυτοκίνητο και τα θέματά του.Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω έχετε να μου πείτε ιδέες - προτάσεις? Πιστεύετε μήπως είναι καλύτερα να συνεχίσω με το Vectra και να δω τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση, ή ίσως να πήγαινα σε leasing, ή να ζήσω τη ζωή μου και να μη μείνω στο "περίμενε"? Δεν αγοράζεις και κάθε μέρα άλλωστε αυτοκίνητο.
Δυστυχώς είμαι πολύ αναποφάσιστος ως άνθρωπος και αμφιταλαντεύομαι συχνά πάρα πολύ μεταξύ του “μια ζωή την έχουμε” και του “κάθε απόφαση που παίρνω πρέπει να είναι όσο πιο σωστή και λογική γίνεται και να προτεραιοποιώ τις ανάγκες μου”. Άλλωστε, ακόμα μαθαίνω να διαχειρίζομαι τα οικονομικά μου και προσπαθώ να παίρνω όσο πιο συνετές αποφάσεις γίνεται.
Δεν είμαι ούτε κανένας κροίσος, ούτε έχω κάποιον παχυλό μισθό. Δουλεύω από τα 18 μου πάρα πολλές ώρες, χωρίς καμία βοήθεια, με πολύ κόπο, αμείβομαι ικανοποιητικά με βάση τα σημερινά δεδομένα και είμαι καλά οικονομικά. Και υπάρχουν στιγμές που θέλω να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και ας ξεφεύγει καμιά φορά το κόστος, παρά να το μετανιώνω που δεν το έκανα ποτέ και δεν το έζησα. Ειδικά με τα όσα ζούμε τα τελευταία χρόνια δεν ξέρουμε αν θα μας ξημερώσει η επόμενη μέρα. Υπάρχουν όμως μετά στιγμές που σκέφτομαι μήπως παίρνω πολύ αέρα και μήπως πρέπει να πατήσω στη γη και να μην ξεφεύγω γιατί μπορεί να παρουσιαστεί κάποια μελλοντική ανάγκη. Και κάπως έτσι πάει το πράμα και δεν παίρνω καμία απόφαση.Συγνώμη για το τεράστιο ποστ, ήθελα να γίνω όσο πιο αναλυτικός γίνεται για να έχει ουσία η συζήτηση. Επίσης, μιας και υπάρχουν ήδη αρκετά παρόμοια θέματα, μπορείτε αν θέλετε να το μεταφέρετε σε ένα εξ αυτών.
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και τις απόψεις και εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους.
-
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Μεγάλη κουβέντα το κομμάτι του καταναλωτισμου, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε αγορές όπως η Ελλάδα για προϊόντα παγκόσμια. Πάρτε παράδειγμα τις χρεώσεις του ίντερνετ και της τηλεφωνίας στην υπόλοιπη Ευρώπη με εδώ, αστεία πράγματα. Όπως ποτέ κανείς δεν νοιαστηκε σε αυτή την χώρα για τον πολίτη, έτσι θα συνεχίσει και μελλοντικά είναι η άποψή μου και έτσι θα συνεχίσει και η κατάσταση στην αυτοκίνηση (και σε όλα τα αγαθά). Αν η αγορά στην Ελλάδα λειτουργούσε με τα όσα μαθαίναμε στα βιβλία του αοθ, τότε ήδη θα έπρεπε να είχαμε καλές προσφορές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στέκονται και περιμένουν να πωληθούν.
Όσον αφορά το λεον τώρα, πρόσφατα πήρα προσφορά από αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης για το χειροκίνητο xcellence plus 1.5 με 130 άλογα, όπου με εξτρά μεταλλικό χρώμα, την 10αρα οθόνη και τα συστήματα ασφαλείας "safe and driving L" (τα ίδια που έχει και το 308 στην allure plus δλδ), μου βγήκε τελική τιμή 26900. Το fr plus με τα παραπάνω θεωρώ θα βγαίνει 1500-2000 χιλιάδες παραπάνω. Οπότε στα ίδια χρήματα με το 308. Μακάρι να φτάσουμε έστω στο σημείο όπου ένα ford puma st line x κόστιζε 23000, αλλά από τα 27000 που έχει φτάσει πλέον το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο. Όλα ανέβηκαν, μην κολλάτε σε 1-2 μάρκες μόνο. -
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Η έκπτωση των 1000 ευρώ είναι αυτή που ισχύει από τα τέλη Νοεμβρίου σχεδόν, ως προωθητικό πακέτο. Την έχουμε αναφέρει ουκ ολίγοι, σε προηγούμενα post εδώ και πολύ καιρό και ισχύει για όλες τις εξοπλιστικες εκδόσεις του μοντέλου. Πριν λίγες μέρες προχώρησα σε παραγγελία allure plus και μπήκε κανονικά η έκπτωση των 1000 ευρώ συν περαιτέρω οικονομική έκπτωση από την αντιπροσωπεία και κάποια μικροδωρακια, συν το πράσινο μεταλλικό χρώμα δωρεάν.
Προφανώς δίνουν παράταση στο προωθητικό μέχρι να πουλήσουν τα μοντέλα που θέλουν σε αυτή την τιμή. Δεν γνωρίζω για πόσο καιρό θα ισχύει, μου είπαν ωστόσο ότι μέσα στο 2022 θα υπάρξουν άλλες 2-3 αυξήσεις στην τιμή (την ίδια πληροφορία μου είπαν και από Toyota, hyundai για να μην λέμε μόνο για peugeot). Ενδεικτικά για το yaris cross αναμένουν άλλες 2 αυξήσεις περί των 700-800 ευρώ η καθεμία και στην hyundai περίπου στα 400-500 για το i20 πχ.
Latest posts made by christosvvs
-
RE: Toyota Corolla Cross
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Κάποια λίγα σχόλια μετά από 200χλμ με το ΨΨ μιας και από χθες το βράδυ είναι πάλι στα ξένα χέρια του detailer.
Μιας και μαζεύω γνώμες αυτή την περίοδο, σε ποιον detailer κατέληξες αν επιτρέπεται? Αν δεν θέλεις να θεωρηθεί "διαφήμιση", μπορείς να μου στείλεις pm! Ευχαριστώ!
-
RE: ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ . ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ?Απόψεις.
@xrist0s4 said in ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ . ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ?Απόψεις.:
@polistas said in ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ . ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ?Απόψεις.:
@xrist0s4 said in ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ . ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ?Απόψεις.:
έβλεπα τον pandora smart v3 gps
Τα "σύγχρονα" ευκαιριακά κλεφτρόνια έχουν μεγάλη εξοικείωση με τα ηλεκτρονικά μαραφέτια που εξουδετερώνουν τους "smart" συναγερμούς.
Όλοι με τζαμεράκια κυκλοφορούν ώστε να χτυπήσουν σύγχρονο αμάξι - λίγοι παλεύουν με τρυπάνια και κατσαβίδια πλέον.
Αν το αμάξι είναι εκτεθειμένο χύμα στο δρόμο, θα έλεγα ότι αντίμετρα παλαιού τύπου (π.χ δύο αντικλεπτικά μπαστούνια τιμόνι-χειρόφρενο) είναι πιο αποτρεπτικά...Εχεις ενα δικιο αλλα δεν μπορεις καθε τρεις κ λιγο να μπαινοβγαζεις μπαστουνια οποτε θελω να παω σε κατι καλο στον τομεα αυτο.(Με τροχο μπαταριας εχει κοπει το μπαστουνι σε 5 δευτερα)οποτε για ολα υπαρχει κατι ... Εν τελει ξερει να μου πει καποιος αν η σειρηνα και η εκκινηση κινητηρα ειναι εξτρα στην τιμη?
Καλησπέρα φίλε μου! Επειδή και εγώ είμαι στο ψάξιμο, η απομακρυσμενη εκκίνηση είναι έξτρα, αν έχω καταλάβει σωστά το μοντέλο στο οποίο αναφέρεσαι. Για την σειρήνα δεν είμαι σίγουρος, ας απαντήσει καλύτερα κάποιος που να ξέρει ή στείλε καλύτερα ένα mail στην invetec (info@invetec.gr)! Εμένα μου απάντησαν αμέσως! Ίσως σε βοηθήσει και το παρακάτω:
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Έχει κάποιος από την ομάδα εμπειρία από τον παρακάτω έμπορο?
https://papadellis.car.gr/cars/view/326254046
Από το λίγο ψάξιμο που έκανα, κυρίως καλές κριτικές βρίσκω, αλλά έχουμε καεί και παλιότερα έτσι, οπότε πλέον δεν εμπιστεύομαι εύκολα...
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Έστω ότι κάνεις κάποιο πακέτο κεραμικής, το οποίο υποτίθεται ότι έχει διάρκεια 5 χρόνια. Μετά το πέρας των 5 χρόνων, το αμάξι επιστρέφει στην αρχική του κατάσταση? Εννοώ δηλαδή ότι, το υλικό της κεραμικής εξασθενει όλο και επανέρχεται η βαφή στην αρχική της κατάσταση?
Επίσης, αφότου επέλθει η 5ετια είναι "υποχρεωτικό" να το ξαναπεράσεις κεραμικό? Και αν ναι πρέπει να κάνεις ξανά την ίδια ή κάποια άλλη είτε σε μάρκα είτε σε διάρκεια? Υπάρχει περίπτωση να γίνει ζημιά στο χρώμα αν αποφασίσω να μην ξανακάνω κεραμική ή αποφασίσω να κάνω χρήση άλλης? Το ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω τι είδους χημικά είναι όλα αυτά και τι αντίδραση μπορεί να έχει στο βερνίκι... -
RE: Toyota Corolla Cross
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
Σε τι εύρος κόστους κινείται η τοποθέτηση ppf μεμβρανών σε ένα όχημα; (Δεν ξέρω που να ρωτήσω μην βαράτε)
Το μισό ντύσιμο (δηλαδή μούρη μέχρι καθρέπτες) περί τα 1200-1500 και το ολικό ντύσιμο κοντά στα 3500 περίπου. Οι τιμές αυτές είναι χωρίς ΦΠΑ. Για το 308 που είχα ρωτήσει. Θεωρώ ότι σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο θα έχει αντίστοιχα και μεγαλύτερη τιμή...
-
RE: Honda Civic
Χωρίς να θέλω να χαλάσω τη μέρα του φίλου @strom ,μάλλον τον πρόλαβε άλλος στα πρωτεία (εκτός και αν είναι test drive της αντιπροσωπείας, οπότε πάσο)!!
Από την χθεσινή βόλτα μου στα στενά της Κοζάνης:
https://ibb.co/XFjbVth
https://ibb.co/0tVzCTX
https://ibb.co/Npsxvkz
Στην αρχή το προσπέρασα, καθώς πίστευα ότι ήταν το παλιό!! Τόσο σίγουρος ήμουν ότι αποκλείεται να έχει αγοράσει κάποιος το καινούργιο! Τελικά έκανα λάθος! -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
@kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Δεν γνωρίζω καθόλου τις απαιτήσεις συντήρησης του συγκεκριμένου κινητήρα, απλά έχω σαν μπούσουλα το δικό μου 208 100αρι πετρέλαιο που έδιναν τις αλλαγές αναλώσιμων σε εξαιρετικά μεγάλο διάστημα….πχ φίλτρο αέρα και πετρελαίου κάθε 60κ.
Εγώ στη θέση σου, εφόσον μπορεί να πάει το αυτοκίνητο, θα έφευγα καρφί για τον Γιανταμίδη. Η εδώ αντιπροσωπεία ούτε για λάδια.Ο Γιανταμιδης αναλαμβάνει και peugeot ή μόνο Citroën? Παίζει να υπάρξει θέμα με την εγγύηση?
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
@mastoras78 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Σόρυ, έπεσε κάμποση δουλειά όλη μέρα και ακόμα έχω άλλες τόσες προσωπικές. Παρόλα αυτά γράφω από παραλία έτσι για να ζηλεύετε
Christos vi vi es άρα θες κάτι σαν προστασία. Δεν έχεις ιδιαίτερο νταλκά με detailing κτλ
Έχεις ρωτήσει κόστη για κεραμική ή και ppf? Μπορεί να σου φανούν ακριβά. Αν έχεις σκοπό να το πλένεις μόνος σου και να περνάς και κάποιο κερί τακτικά είναι ενα καλό σενάριο. Αλλιώς μήπως να έβρισκες ένα καλό πλυντήριο αυτοκινήτων αν υπάρχει στην περιοχή σου
Για προστασία ενδιαφέρομαι και όχι δεν έχω κάποια τρέλα με το detailing.
Ναι, έχω μιλήσει με διάφορους στη Θεσσαλονίκη κατά κύριο λόγο, τόσο για κεραμική, όσο και για ppf, γνωρίζω τα κόστη!
Δυστυχώς δεν υπάρχει, για την ωραία τουλάχιστον, δυνατότητα να το πλένω μόνος μου, οπότε το πηγαίνω σε πλυντήριο αυτοκινήτων...
Προσπαθώ ωστόσο να καταλάβω αν αξίζει το κόστος, πως μπορώ να καταλάβω ποιος είναι καλός στη δουλειά του ή όχι, αν όπως ανέφερα στο αρχικό μου σχόλιο υπάρχει κάποια "παγίδα" στις κεραμικές (κυρίως γι αυτά που μου ανέφεραν οι φανοποιοι) και αν επειδή όπως ανέφερα το πλένω σε πλυντήριο υπάρχει το ρίσκο είτε να εξασθενισει η αντοχή της κεραμικής, είτε να μου κάνουν ζημιά στην ppf...
Η ppf μου φαίνεται πιο safe σαν επιλογή, ωστόσο με το μισό κόστος έχω βρει και κεραμικές οι οποίες στα "χαρτιά" τουλάχιστον, φαίνονται πολύ αξιόλογες!
Στην περιοχή μου υπάρχουν 2-3 πλυντήρια που ασχολούνται και με το detailing, αλλά δεν γνωρίζω κατά πόσο θεωρούνται "καλοί" στη δουλειά αυτή, ούτε τα προϊόντα που δουλεύουν... -
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
@lap said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Έχω την αίσθηση πως οι κεραμικές έχουν ικανότητα προστασίας από uv
Η αλήθεια είναι ότι έχει πάρα πολλά ονόματα στο χώρο, οπότε ίσως όντως να υπάρχουν μάρκες που καλύπτουν.. Απλά έτυχε να δω δοκιμές σε διάφορα προϊόντα που ενώ το διαφήμιζαν, τελικά δεν έκαναν τίποτα! Οπότε για κάποιον σαν και μένα που δεν τα γνωρίζει καλά, θέλει προσοχή που θα δώσει τα χρήματά του...