Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 269 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151858
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Άμα πάρεις την αλουρ τα έχει.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jamesd last edited by

        Το allure πλέον έχει καλή τιμή στα 27-28

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dim_25 last edited by

          Καλησπέρα,

          Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

          Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

          Ευχαριστώ!

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A d P
            A d P moderator @dim_25 last edited by

            @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            Καλησπέρα,

            Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

            Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

            Ευχαριστώ!

            Πόσο έχει η allure;

            R-LINE

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dim_25 @A d P last edited by

              @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              Καλησπέρα,

              Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

              Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

              Ευχαριστώ!

              Πόσο έχει η allure;

              Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

              Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

              A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • G
                groover1972 @criuser last edited by

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.

                Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.

                Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.

                Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.

                Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.

                Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.

                https://www.media.stellantis.com/fr-fr/citroen/press/citroen-complete-sa-garantie-constructeur-avec-citroen-we-care-une-nouvelle-garantie-additionelle-proposant-jusqu-a-8-ans-de-serenite-1

                8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.

                Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.

                Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....😊

                Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.

                Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.

                Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.

                Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.

                Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.

                Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.

                Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.

                Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.

                Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
                Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.

                Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
                Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap 😁).

                Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
                Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
                είναι παράλογη 😁.

                Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :

                1. Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
                2. Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
                3. Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης 😁.
                  Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW 😁 και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω 😉😁.

                Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια 😁😁😁
                👇
                https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.html

                Χαχαχα ακριβώς!!!
                Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;

                30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.

                Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.

                Κανένα απο τα δύο δεν θα αγοράσει.
                Το 3 αιρκρος και το Φροντέρα κάνουν πλάκα και στα 2.

                Ειδικά στο μη υβριδικό με το μικρό μεταξόνιο Τ-ροκ...

                Βέβαια προς το καλοκαίρι θα έρθουν οπότε θα έχουμε και τέστ.

                Έρχεται όμως και αυτό το καλοκαίρι
                👇👇
                https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-pictures-new-2025-volkswagen-t-roc-leaked

                Υπολόγισε μεταξόνιο 2,64
                Πλαίσιο mqb Evo δλδ Tiguan, Q3 κτλ
                Και ψευτουβριδικο του GOLF
                Τιμές λίγο υψηλότερες από το τωρινό

                Με 26900 παίρνω το νέο 3 αιρκρος στην έκδοση ΜΑΧ την πιο πλούσια, άντε στα 27400 στο δίχρωμο πράσινο με λευκή οροφή, με 2,67 μεταξόνιο, 4,39 μήκος, υβριδικό με τα 136 άλογα με 8,7 0-100 και 193 τελική.

                Δηλαδή θα δώσω και 5-10000 για να πάω στο στενότερο, αργότερο και λιγότερο πλούσιο Σπόρτατζ που θα λέγεται Τ-ροκ ?

                Η να πάρω το Φροντέρα με θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνια παρμπρίζ και ρύθμιση ύψους συνοδηγού, στα 28800.

                Η επιλογή θα γίνει ανάμεσα σε αυτά τα δύο.

                Υπάρχει και μια επιλογή στην μεσαία έκδοση στα 25000 ή 26000 αντίστοιχα με κάποιες εκπτώσεις εξοπλισμού.

                Υπάρχει και το SCROSS που τα έχει όλα αυτά και με τα ρέστα, παίρνεις και ένα SYM, να πηγαίνεις στο περίπτερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser last edited by

                  Και θα πρέπει να πάρει και μάσκα ύπνου να μην το βλέπει το σ κρος...😊

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • G
                    groover1972 @criuser last edited by

                    @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    Και θα πρέπει να πάρει και μάσκα ύπνου να μην το βλέπει το σ κρος...😊

                    Ε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα 😂

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Ειπαμε. Το ομορφότερο της κατηγοριας. Πλεον βγάζει το δικό του χαρακτηρα και σε καμια περίπτωση δεν απευθυνεται σε οσους δε μπορουσαν για το 3008. Εξαιρετικό από καθε αποψη.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator @dim_25 last edited by fanis75

                        @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Καλησπέρα,

                        Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                        Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                        Ευχαριστώ!

                        Πόσο έχει η allure;

                        Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                        Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                        Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο b-suv κάτω από 30.000€ με 136 άλογα και αυτόματο κιβώτιο, με στάνταρ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω με 360 μοίρες κάμερα.

                        Άλλες επιλογές σε αυτά τα χρήματα με πλούσιο εξοπλισμό είναι:
                        MG ZS hybrid max LUXURY,
                        Nissan Juke n-design,
                        Renault Arkana techno της προσφοράς

                        Ford puma Titanium Powershift με Driver Assistance Pack

                        Αλλά δεν πρέπει να έχουν στάνταρ όλα αυτά που αναφέρεις.

                        R-LINE

                        C D 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          criuser @A d P last edited by

                          @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          Καλησπέρα,

                          Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                          Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                          Ευχαριστώ!

                          Πόσο έχει η allure;

                          Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                          Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                          Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο b-suv κάτω από 30.000€ με 136 άλογα και αυτόματο κιβώτιο, με στάνταρ
                          blind spot assist,
                          ασύρματη φόρτιση κινητού κ
                          αισθητήρες εμπρός κ πίσω με 360 μοίρες κάμερα.

                          Άλλες επιλογές σε αυτά τα χρήματα με πλούσιο εξοπλισμό είναι:
                          MG ZS hybrid max LUXURY,
                          Nissan Juke n-design,
                          Renault Arkana techno της προσφοράς
                          Αλλά δεν πρέπει να έχουν στάνταρ όλα αυτά που αναφέρεις.

                          Δεν είναι ακόμα εδώ αλλά έρχεται σε 2 μήνες...

                          ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
                          ΑΝΕΣΗ & ΕΥΚΟΛΙΑ
                          Ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
                          Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω συνεχόμενης λειτουργίας
                          Υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, Θύρα USB Type C (φόρτιση) και αποθηκευτικό χώρο
                          Pack City Camera Plus
                          Ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions®
                          Πρίζα 12V στην κεντρική κονσόλα
                          Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός συνεχόμενης λειτουργίας
                          Αυτόματος κλιματισμός
                          ΑΣΦΑΛΕΙΑ
                          ABS, EBD, Brake Assist και ESP με Hill Assist
                          Σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών
                          Περιοριστής και ρυθμιστής ταχύτητας
                          Pack Safety BSD
                          Ηλεκτρικό χειρόφρενο
                          6 αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλαϊνοί και οροφής)
                          Βάσεις στήριξης ISOFIX στις πίσω πλαϊνές θέσεις της 2ης σειράς καθισμάτων με τρίτο σημείο στήριξης Top Tether
                          ΦΩΤΑ / ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ
                          High Beam Assist
                          Εσωτερικός καθρέπτης ηλεκτροχρωμίου
                          Citroen LED Vision
                          Φώτα ημέρας LED
                          Visibility Pack
                          Πίσω φώτα 3D LED
                          ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ / MULTIMEDIA
                          1 x Θύρα USB Type C (φόρτιση/data) στο ταμπλό και 2 x Θύρες USB Type C (φόρτιση) στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας
                          Σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone
                          Citroen Head Up Display με οθόνη TFT
                          Έγχρωμη Οθόνη αφής SD 10,25" με Σύστημα Connected Navigation 3D
                          ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
                          Πίσω φυμέ τζάμια
                          Χειρολαβές θυρών σε χρώμα Noir Perla Nera (Μαύρο Γυαλιστερό)
                          Κάλυμα καθρεπτών σε χρώμα Noir Perla Nera (Μαύρο Γυαλιστερό)
                          Πίσω σπόιλερ
                          Μπάρες οροφής
                          ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
                          Πατάκια εμπρός και πίσω
                          Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
                          Διακοσμητική λωρίδα Gris Siderite στα πάνελ των εμπρός θυρών
                          Πάτωμα χώρου αποσκευών 2 επιπέδων - επίπεδο πάτωμα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων
                          Διακοσμητική λωρίδα Gris Siderite στο ταμπλό
                          Πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο σε διάταξη 60/40
                          Κλειστό ντουλαπάκι συνοδηγού
                          Υποβραχιόνια θυρων με υφασμάτινη επένδυση (+5mm αφρός) και ετικέτα "Happy Tag"
                          Καθίσματα Advanced Comfort: Καθίσματα με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας
                          Τιμόνι μικρής διαμέτρου με επένδυση τεχνητού δέρματος (PVC) και ενσωματωμένα χειριστήρια

                          Χρώμα άσπρο με μαύρη οροφή στα 26900.

                          https://www.citroen.gr/models/new-c3-aircross/configurator.html/Περίληψη

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dim_25 @A d P last edited by

                            @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            Καλησπέρα,

                            Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                            Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                            Ευχαριστώ!

                            Πόσο έχει η allure;

                            Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                            Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                            Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο b-suv κάτω από 30.000€ με 136 άλογα και αυτόματο κιβώτιο, με στάνταρ
                            blind spot assist,
                            ασύρματη φόρτιση κινητού κ
                            αισθητήρες εμπρός κ πίσω με 360 μοίρες κάμερα.

                            Άλλες επιλογές σε αυτά τα χρήματα με πλούσιο εξοπλισμό είναι:
                            MG ZS hybrid max LUXURY,
                            Nissan Juke n-design,
                            Renault Arkana techno της προσφοράς
                            Αλλά δεν πρέπει να έχουν στάνταρ όλα αυτά που αναφέρεις.

                            Σωστά!
                            Είναι κ το ford puma με ένα προαιρετικό πακέτο κ αυτόματο που βγαινει στα 27.000-27.500 κ έχει τον ίδιο εξοπλισμό με το Peugeot 2008.
                            Έχει κ 3 χρόνια έξτρα εγγυηση από το Peugeot αλλά πληρώνει τέλη κοντά στα 80 ευρώ.

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @dim_25 last edited by

                              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              Καλησπέρα,

                              Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                              Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                              Ευχαριστώ!

                              Πόσο έχει η allure;

                              Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                              Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                              Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο b-suv κάτω από 30.000€ με 136 άλογα και αυτόματο κιβώτιο, με στάνταρ
                              blind spot assist,
                              ασύρματη φόρτιση κινητού κ
                              αισθητήρες εμπρός κ πίσω με 360 μοίρες κάμερα.

                              Άλλες επιλογές σε αυτά τα χρήματα με πλούσιο εξοπλισμό είναι:
                              MG ZS hybrid max LUXURY,
                              Nissan Juke n-design,
                              Renault Arkana techno της προσφοράς
                              Αλλά δεν πρέπει να έχουν στάνταρ όλα αυτά που αναφέρεις.

                              Σωστά!
                              Είναι κ το ford puma με ένα προαιρετικό πακέτο κ αυτόματο που βγαινει στα 27.000-27.500 κ έχει τον ίδιο εξοπλισμό με το Peugeot 2008.
                              Έχει κ 3 χρόνια έξτρα εγγυηση από το Peugeot αλλά πληρώνει τέλη κοντά στα 80 ευρώ.

                              Σωστά, το ξέχασα ...
                              puma Titanium Powershift με Driver Assistance Pack, από 26600€ 👍.

                              R-LINE

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A d P
                                A d P moderator @criuser last edited by

                                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                Καλησπέρα,

                                Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                                Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                                Ευχαριστώ!

                                Πόσο έχει η allure;

                                Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                                Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                                Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο b-suv κάτω από 30.000€ με 136 άλογα και αυτόματο κιβώτιο, με στάνταρ
                                blind spot assist,
                                ασύρματη φόρτιση κινητού κ
                                αισθητήρες εμπρός κ πίσω με 360 μοίρες κάμερα.

                                Άλλες επιλογές σε αυτά τα χρήματα με πλούσιο εξοπλισμό είναι:
                                MG ZS hybrid max LUXURY,
                                Nissan Juke n-design,
                                Renault Arkana techno της προσφοράς
                                Αλλά δεν πρέπει να έχουν στάνταρ όλα αυτά που αναφέρεις.

                                Δεν είναι ακόμα εδώ αλλά έρχεται σε 2 μήνες...

                                ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
                                ΑΝΕΣΗ & ΕΥΚΟΛΙΑ
                                Ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
                                Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω συνεχόμενης λειτουργίας
                                Υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, Θύρα USB Type C (φόρτιση) και αποθηκευτικό χώρο
                                Pack City Camera Plus
                                Ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions®
                                Πρίζα 12V στην κεντρική κονσόλα
                                Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός συνεχόμενης λειτουργίας
                                Αυτόματος κλιματισμός
                                ΑΣΦΑΛΕΙΑ
                                ABS, EBD, Brake Assist και ESP με Hill Assist
                                Σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών
                                Περιοριστής και ρυθμιστής ταχύτητας
                                Pack Safety BSD
                                Ηλεκτρικό χειρόφρενο
                                6 αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλαϊνοί και οροφής)
                                Βάσεις στήριξης ISOFIX στις πίσω πλαϊνές θέσεις της 2ης σειράς καθισμάτων με τρίτο σημείο στήριξης Top Tether
                                ΦΩΤΑ / ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ
                                High Beam Assist
                                Εσωτερικός καθρέπτης ηλεκτροχρωμίου
                                Citroen LED Vision
                                Φώτα ημέρας LED
                                Visibility Pack
                                Πίσω φώτα 3D LED
                                ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ / MULTIMEDIA
                                1 x Θύρα USB Type C (φόρτιση/data) στο ταμπλό και 2 x Θύρες USB Type C (φόρτιση) στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας
                                Σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone
                                Citroen Head Up Display με οθόνη TFT
                                Έγχρωμη Οθόνη αφής SD 10,25" με Σύστημα Connected Navigation 3D
                                ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
                                Πίσω φυμέ τζάμια
                                Χειρολαβές θυρών σε χρώμα Noir Perla Nera (Μαύρο Γυαλιστερό)
                                Κάλυμα καθρεπτών σε χρώμα Noir Perla Nera (Μαύρο Γυαλιστερό)
                                Πίσω σπόιλερ
                                Μπάρες οροφής
                                ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
                                Πατάκια εμπρός και πίσω
                                Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
                                Διακοσμητική λωρίδα Gris Siderite στα πάνελ των εμπρός θυρών
                                Πάτωμα χώρου αποσκευών 2 επιπέδων - επίπεδο πάτωμα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων
                                Διακοσμητική λωρίδα Gris Siderite στο ταμπλό
                                Πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο σε διάταξη 60/40
                                Κλειστό ντουλαπάκι συνοδηγού
                                Υποβραχιόνια θυρων με υφασμάτινη επένδυση (+5mm αφρός) και ετικέτα "Happy Tag"
                                Καθίσματα Advanced Comfort: Καθίσματα με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας
                                Τιμόνι μικρής διαμέτρου με επένδυση τεχνητού δέρματος (PVC) και ενσωματωμένα χειριστήρια

                                Χρώμα άσπρο με μαύρη οροφή στα 26900.

                                https://www.citroen.gr/models/new-c3-aircross/configurator.html/Περίληψη

                                Όταν θα έρθει...σε δύο μήνες....θα το συμπεριλάβουμε κ αυτό 😁

                                R-LINE

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Μπορείς να το παραγγείλεις όμως από τώρα.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    costasar @dim_25 last edited by

                                    @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Καλησπέρα,

                                    Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                                    Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                                    Ευχαριστώ!

                                    Πόσο έχει η allure;

                                    Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                                    Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                                    Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

                                    Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
                                    Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

                                    • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
                                    • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
                                    • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
                                    • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
                                    • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
                                    • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

                                    Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • D
                                      dim_25 @costasar last edited by dim_25

                                      @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      Καλησπέρα,

                                      Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                                      Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                                      Ευχαριστώ!

                                      Πόσο έχει η allure;

                                      Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                                      Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                                      Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

                                      Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
                                      Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

                                      • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
                                      • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
                                      • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
                                      • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
                                      • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
                                      • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

                                      Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

                                      Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

                                      Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

                                      Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jamesd last edited by

                                        @costasar αν θες πες και τη γνώμη σου για την ποιότητα κύλισης στην πόλη

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costasar @dim_25 last edited by costasar

                                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          Καλησπέρα,

                                          Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                                          Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                                          Ευχαριστώ!

                                          Πόσο έχει η allure;

                                          Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                                          Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                                          Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

                                          Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
                                          Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

                                          • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
                                          • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
                                          • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
                                          • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
                                          • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
                                          • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

                                          Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

                                          Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

                                          Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

                                          Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

                                          Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
                                          αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

                                          Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            costasar @jamesd last edited by

                                            @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                            @costasar αν θες πες και τη γνώμη σου για την ποιότητα κύλισης στην πόλη

                                            Στους καταπληκτικούς δρόμους της συμπρωτεύουσας είναι μια χαρά. Όχι πολύ αφράτη ανάρτηση, θα την καταλάβεις δηλ την λακούβα αλλά δεν θα την καταλάβει η μέση σου. Νομίζω αυτό το έχουν πετύχει σε ικανοποιητικό βαθμό. Ευχάριστη αίσθηση και σε δρόμο με στροφές που το αυτοκίνητο σε γρήγορη οδήγηση δεν γέρνει όσο θα περίμενες μπαίνοντας στην στροφή. Κάτι που σε εκπλήσσει ευχάριστα (με φυσιολογική οδήγηση εννοείται)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 269 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr