-
@polioan said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@polioan said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@v_a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ένα αυτοκινητάκι βρήκα και εγώ (2008), σε προσφορά (24 παρά), αυτόματο (ασπαστο), υβριδικό (λέμε τώρα), ντιζαινάτο ...
Είμαι σα το παιδάκι που έκτισε το κάστρο του στην άμμο και το ποδοπατησατε.προσφορά: καλή!
αυτόματο κιβωτιο: ήταν άσπαστο το aisin, αυτό ειναι ακριβώς το ανάποδο, μην πω ότι έρχεται σπασμένο από το εργοστάσιο!
υβριδικό: ναι ειναι. όχι όπως άλλα, αλλά καλύτερο από μάηλντ (μούφα) υβρίδιοΠροσωπικά όμως Φάνη, δεν θα το επέλεγα από το Sportage και άτυπα από το Leon...
Γούστα βέβαια αυτά.Αν και ζαχάρωνα και το 3008 με τα 136hp.
Το 3008 είναι βαρύ για τέτοιο κινητήρα όπως και τα άλλα της κατηγορίας αυτής με 1600 κιλά άδεια.
Για αυτό τον κινητήρα β σουβ μικρά η νέο 3 αιρκρος και frontera
Ακριβώς αυτός ήταν ο λόγος που δεν προχώρησα στην παραγγελία του...
συν ο φόβος μου για τον συγκεκριμένο κινητήρα αν συνέχιζαν τα ίδια προβλήματα με τα μη υβριδικά, σχετικά με τους ιμάντες κλπ...Δεν έχουν πια ιμάντες αλλά καδένα όλα τα καινούργια είτε υβριδικά, είτε απλά βενζίνης.
-
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αλήθεια τώρα και σοβαρά κάποιος,
ξέρουμε το τι παθαίνει ο ιμάντας, πως το παθαίνει και γιατί αλλά και τι προκαλεί....
Ξέρουμε πότε ξεκινάει να τα παθαίνει όλα αυτά ή είναι σαν το ερώτημα πόσο καίει τελικά ένα hybrid στα 130;;; (μικρό δείγμα που πάει 130 σταθερά και όχι για 5 λεπτά - γιαυτό περαιτέρω έρευνα)
Δηλαδή υπάρχει αμάξι που πέθανε από "ιμάντα" στα 10, 20 ,30κ; Σε οξύ να τον ρίξεις δεν θα χαλάσει τόσο σύντομα. Ρωτάω για να μάθουμε περισσότερα, όχι μόνο γνώση για λειτουργία απίστευτης τεχνολογίας hybrid S. Hawking !
Σε ερωτήσεις μου πάντως στο συνεργείο πότε μπορώ να αρχίσω να αγχώνομαι δεν μπορεί να δοθεί συγκεκριμένη απάντηση. Έχουμε σάπιο τεστ με εργαλείο για πάχος ιμάντα μόνο σαν πρώτο κριτήριο.
Αν κάνεις αλλαγή λαδιών κάθε 20κ πχ θα έχεις θέμα; Μέσα σε πόλη συχνή χρήση. Στα 15κ;Αναφέρω ξανά ότι εγώ άλλαξα στα 60κ με περισσότερη χρήση Εθνική (όχι 110) και το πάταγα στα διόδια 3η τέρμα έτσι για να ρισκάρω. Ο ιμάντας μου ενώ οπτικά άρχισε να φθείρετε ελαφρώς στα τεστ αν ήταν τυπικοί οι τύποι δεν θα τον άλλαζαν. Έπαιξαν ρόλο και τα 60κ μου.
Άντε μπας και μιλήσουμε και για τίποτα άλλο εκτός από τα γνωστά!
Μα μόνο για τα γνωστά μιλάνε οι κάτοχοι αρχαίας σχεδίασης, άσχημων και αργών αυτοκινήτων, ώστε να μειωθεί λίγο η κατάθλιψη που έχουν...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Δεν έχουν πια ιμάντες αλλά καδένα όλα τα καινούργια είτε υβριδικά, είτε απλά βενζίνης.
Είδαμε και στο μαζούτ πόσο αντοχής ήταν η καδένα.....
Η διαφορά είναι απλά ότι δεν θα σπάει ο ιμάντας αλλά η καδένα....problem solved αλά φραντσέζ!
-
Μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα.
Εεε χμμμ....(ούτε εσύ τα πιστεύεις αυτά μεταξύ μας!).
https://www.reddit.com/r/peugeot/comments/1e72tt9/getting_508_15_hdi_but_concerned_about_a_problem/
https://gtautomotiveparts.co.uk/engine-focus/peugeot-bluehdi-what-went-wrong/
The main issue is the timing chain used to connect the camshafts. Due to the quality of manufacturing the chain is prone to much faster wear leading to premature failure. When the timing chain fails this can lead to the pistons and engine valves colliding, bringing the engine to a standstill.https://www.2008ownersclub.co.uk/threads/1-5-blue-hdi-timing-chain-problem.4847/
Πολύ πρόχειρα....
-
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα.
Εεε χμμμ....(ούτε εσύ τα πιστεύεις αυτά μεταξύ μας!).
Υπερβολές. Έχουμε δύο 308 1.5 bhdi στην οικογένεια, με 80.000+ χλμ περίπου το καθένα.
Ούτε adblue, ούτε καδένα. Δουλεύονται μάλιστα από δυο οδηγούς το καθένα. Σκυλιά μέχρι τώρα. Αν βγάλουν κάτι, εδώ είμαστε να τα βγάλουμε στη φόρα. Δεν είμαστε μέτοχοι της PSA.
Δική μου παρατήρηση είναι πως τα 2008/3008 βγάζουν περισσότερα θεματα σε σχέση με τις χαμηλές τους πλατφόρμες (208/308). Δεν έχω επαρκές δείγμα, αλλά από γνωστούς μου κατόχους Peugeot βλέπω κάτι τετοιο, ίσως κάνω και λάθος.
-
@clockwork82 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Υπερβολές. Έχουμε δύο 308 1.5 bhdi στην οικογένεια, με 80.000+ χλμ περίπου το καθένα.
Μα δεν διαφωνώ. Η απάντησή μου πήγαινε στον κρούζερ που έγραψε ότι "μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα" όταν το πρόβλημα της αντοχής της ειναι γνωστό παντού και το έχει γράψει και ο ίδιος στο παρελθόν και μάλιστα ότι αλλάζει με αλλη πιο χοντρή (8χιλ αντί για 7).
-
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@clockwork82 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Υπερβολές. Έχουμε δύο 308 1.5 bhdi στην οικογένεια, με 80.000+ χλμ περίπου το καθένα.
Μα δεν διαφωνώ. Η απάντησή μου πήγαινε στον κρούζερ που έγραψε ότι "μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα" όταν το πρόβλημα της αντοχής της ειναι γνωστό παντού και το έχει γράψει και ο ίδιος στο παρελθόν και μάλιστα ότι αλλάζει με αλλη πιο χοντρή (8χιλ αντί για 7).
Ναι θέλω να πω πως και τα δικά μας έχουν την 7αρα και δεν φαίνεται να έχουν θέμα. Μέχρι τώρα τουλάχιστον.
Τώρα αν προκύψει κάτι στα επόμενα έτη, ουδείς μπορεί να το προβλέψει.
Αλλά δεν θα στεναχωρηθώ κιόλας. Είναι άρτια αυτοκίνητα στο σύνολο τους, μας έχουν εξυπηρετήσει πολύ καλά. Μια αστοχία τέτοια θα τη συγχωρήσω. Δεν είναι ότι είμαστε κάθε μήνα στο συνεργείο άλλωστε. -
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα.
Εεε χμμμ....(ούτε εσύ τα πιστεύεις αυτά μεταξύ μας!).
https://www.reddit.com/r/peugeot/comments/1e72tt9/getting_508_15_hdi_but_concerned_about_a_problem/
https://gtautomotiveparts.co.uk/engine-focus/peugeot-bluehdi-what-went-wrong/
The main issue is the timing chain used to connect the camshafts. Due to the quality of manufacturing the chain is prone to much faster wear leading to premature failure. When the timing chain fails this can lead to the pistons and engine valves colliding, bringing the engine to a standstill.https://www.2008ownersclub.co.uk/threads/1-5-blue-hdi-timing-chain-problem.4847/
Πολύ πρόχειρα....
Πολύ πρόχειρα έψαξες 4 ξένα φόρουμ....
Εσύ και ο γάτος έχετε μαζέψει ότι αρχείο υπάρχει στο διαδίκτυο για να μας την λέτε.
Η ουσία είναι ότι υπάρχει εγγύηση 5 χρόνια ή 150000 χλμ που αυξήθηκε σε 7 χρόνια εγγύηση ή 180000 για την καδένα στα παλαιά.
-
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@clockwork82 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Υπερβολές. Έχουμε δύο 308 1.5 bhdi στην οικογένεια, με 80.000+ χλμ περίπου το καθένα.
Μα δεν διαφωνώ. Η απάντησή μου πήγαινε στον κρούζερ που έγραψε ότι "μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα" όταν το πρόβλημα της αντοχής της ειναι γνωστό παντού και το έχει γράψει και ο ίδιος στο παρελθόν και μάλιστα ότι αλλάζει με αλλη πιο χοντρή (8χιλ αντί για 7).
Ηταν απάντηση προβοκατόρικη στο προβοκατόρικο σχόλιο, ότι θα σπάσει και η καινούργια καδένα..
-
@clockwork82 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@clockwork82 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Υπερβολές. Έχουμε δύο 308 1.5 bhdi στην οικογένεια, με 80.000+ χλμ περίπου το καθένα.
Μα δεν διαφωνώ. Η απάντησή μου πήγαινε στον κρούζερ που έγραψε ότι "μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα" όταν το πρόβλημα της αντοχής της ειναι γνωστό παντού και το έχει γράψει και ο ίδιος στο παρελθόν και μάλιστα ότι αλλάζει με αλλη πιο χοντρή (8χιλ αντί για 7).
Ναι θέλω να πω πως και τα δικά μας έχουν την 7αρα και δεν φαίνεται να έχουν θέμα. Μέχρι τώρα τουλάχιστον.
Τώρα αν προκύψει κάτι στα επόμενα έτη, ουδείς μπορεί να το προβλέψει.
Αλλά δεν θα στεναχωρηθώ κιόλας. Είναι άρτια αυτοκίνητα στο σύνολο τους, μας έχουν εξυπηρετήσει πολύ καλά. Μια αστοχία τέτοια θα τη συγχωρήσω. Δεν είναι ότι είμαστε κάθε μήνα στο συνεργείο άλλωστε.Φαίνεται θα είναι άσχημος ο συνεργειάς...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Πολύ πρόχειρα έψαξες 4 ξένα φόρουμ....
5 λεπτά μου πήρε, αφού το πρόβλημα ειναι τόσο μεγάλο που στο google βγάζει 100αδες αποτελέσματα. Πάτησα και άνοιξα τυχαία τα πρώτα 4. Εσύ φυσικά λες ότι 1η φορά ακούς για το πρόβλημα, όταν έχεις γράψει πολλές φορές ότι το πρόβλημα ειναι γνωστό και για αυτό άλλαξε η αλυσίδα σε 8αρα από 7αρα.
Εαν κράταγα αρχείο (που δεν με ενδιαφέρει, δεν ειμαι μέτοχος), θα είχα 100αδες αναφορές, όχι 2-3. Μόνο στην ομάδα στο ΦΒ έχει 4-5 προβλήματα την ημέρα. Στρην Ευρώπη χιλιάδες, δεν προλαβαίνουν τις επισκευές και το ξέρεις!
-
Sortαρει
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ηταν απάντηση προβοκατόρικη στο προβοκατόρικο σχόλιο, ότι θα σπάσει και η καινούργια καδένα..
provocateur - γαλλική λέξη και αυτή! Να την κοιτάξεις την εμμονή με ο,τιδήποτε γαλλικό....χαχα
-
Τσακίζω την κακεντρέχεια που βγάζετε ορισμένοι...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Τσακίζω την κακεντρέχεια που βγάζετε ορισμένοι...
Καμία κακεντρέχια, απλά αλήθειες!
-
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Τσακίζω την κακεντρέχεια που βγάζετε ορισμένοι...
Καμία κακεντρέχια, απλά αλήθειες!
Αλήθειες σαν του γαύρου...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αλήθειες σαν του γαύρου...
Δεν ασχολούμαι με τέτοια....δεν ξέρω τι λές. Εγώ ξέρω τις αλήθειες για τα αμάξια!
-
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.html -
60-40 υπέρ του 2008 η ψηφοφορία.
Από την άλλη το Τ-ροκ στην έκδοση more είναι ειδική εκπτωτική στα 29900, ενώ το αλούρ είναι στα 27100 πλέον και υπάρχει και το style στα 23900.
Γενικά θεωρώ ότι το 2008, λόγω χώρων είναι καλύτερο στην φτηνότερη του έκδοση. Βέβαια τώρα που έχει έκπτωση και η μεσαία είναι καλή.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)