Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 271
    • 270 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    5408
    173004
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @costasar last edited by

      @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Καλησπέρα,

      Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

      Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

      Ευχαριστώ!

      Πόσο έχει η allure;

      Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

      Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

      Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

      Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
      Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

      • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
      • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
      • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
      • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
      • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
      • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

      Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

      Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

      Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

      Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
      αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

      Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

      Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.

      Προφανώς το είχαν για γρήγορους...😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Chrisk6
        Chrisk6 @criuser last edited by

        @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        Καλησπέρα,

        Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

        Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

        Ευχαριστώ!

        Πόσο έχει η allure;

        Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

        Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

        Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

        Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
        Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

        • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
        • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
        • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
        • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
        • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
        • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

        Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

        Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

        Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

        Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

        Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
        αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

        Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

        Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.

        Προφανώς το είχαν για γρήγορους...😊

        Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα; 😂😂😂

        Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
        Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Στο θέμα του 2008 είμαστε για ποιο να μιλάμε ?

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jamesd @Chrisk6 last edited by jamesd

            @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            Καλησπέρα,

            Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

            Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

            Ευχαριστώ!

            Πόσο έχει η allure;

            Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

            Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

            Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

            Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
            Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

            • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
            • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
            • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
            • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
            • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
            • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

            Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

            Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

            Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

            Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

            Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
            αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

            Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

            Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.

            Προφανώς το είχαν για γρήγορους...😊

            Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα; 😂😂😂

            Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
            Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».

            Δεν θα το έλεγα, αντίθετα από τις πιο καλές υλοποιήσεις ήπιας υβριδικοτητας αν συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο mhev. Μην είμαστε πλεονέκτες 😁

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              costasar @jamesd last edited by

              @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              Καλησπέρα,

              Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

              Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

              Ευχαριστώ!

              Πόσο έχει η allure;

              Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

              Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

              Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

              Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
              Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

              • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
              • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
              • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
              • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
              • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
              • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

              Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

              Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

              Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

              Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

              Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
              αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

              Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

              Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.

              Προφανώς το είχαν για γρήγορους...😊

              Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα; 😂😂😂

              Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
              Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».

              Δεν θα το έλεγα, αντίθετα από τις πιο καλές υλοποιήσεις ήπιας υβριδικοτητας αν συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο mhev. Μην είμαστε πλεονέκτες 😁

              και εγώ περίμενα μικρότερα νούμερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι ακόμα με 350χλμ. Θέλω να πιστεύω ότι θα στρώσει.
              Θα επανέλθω την επόμενη βδομάδα που θα κάνω μεγάλο ταξίδι.

              C S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • C
                costasar @costasar last edited by

                @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Καλησπέρα,

                Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                Ευχαριστώ!

                Πόσο έχει η allure;

                Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

                Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
                Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

                • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
                • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
                • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
                • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
                • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
                • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

                Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

                Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

                Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

                Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

                Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
                αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

                Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

                Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.

                Προφανώς το είχαν για γρήγορους...😊

                Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα; 😂😂😂

                Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
                Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».

                Δεν θα το έλεγα, αντίθετα από τις πιο καλές υλοποιήσεις ήπιας υβριδικοτητας αν συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο mhev. Μην είμαστε πλεονέκτες 😁

                και εγώ περίμενα μικρότερα νούμερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι ακόμα με 350χλμ. Θέλω να πιστεύω ότι θα στρώσει.
                Θα επανέλθω την επόμενη βδομάδα που θα κάνω μεγάλο ταξίδι.

                Ταξίδι Θεσ/νικη - Αιτωλ/νια -->445Km στο πήγαινε και άλλα τόσα στο έλα. Εγνατία και Ιόνια οδός και γύρω στα 30Km επαρχιακό δίκτυο.
                Οδήγηση κυρίως με cruise control από 130 ως 150 στο normal drive mode.
                Απο trip computer --> κατανάλωση 7,6/100 με μέση ταχύτητα 109km/h.

                Συγκριτικά με το προηγούμενο peugeot 2008 που είχα (1.6bluehdi 100 του 2017) για παρόμοια οδήγηση έγραφα 7.2
                Με ένα α3 sportsback 1.0 100Hp που είχα για μερικούς μήνες ήταν γύρω στο 7.4.

                Οπότε μέχρι στιγμής ούτε ζέστη ούτε κρύο...ελπίζω για κάτι καλύτερο όταν στρώσει ο κινητήρας.
                Το υβριδικό σε αυτές τις ταχύτητες δεν προσφέρει και πολύ. Έμπαινε κυρίως στο coasting εκεί στα 100-110 που απλά διατηρούσες την ταχύτητα σου και στις ανηφόρες όπου βοηθούσε με την ροπή και ανέβαινες με σταθερή ταχύτητα χωρίς να κολλάς ή να κατεβάζει σχέση το κιβώτιο. Με 140Κm/h την ώρα στο κοντέρ οι στροφές έμεναν σταθερά στο 3100.
                Το ταξίδι ήταν πολύ άνετο. Ανεβάζεις χιλιόμετρα χωρίς να καταλαβαίνεις το πως.
                Το adaptive cruise control. δούλεψε μια χαρά, στη ρύθμιση για μακριά κυρίως. Στις πιο μικρές πλησίαζε πολύ με φουλ ταχύτητα το μπροστινό αυτοκίνητο και μετά έκοβε απότομα.
                Μεγάλη μαλακία η ημιαυτόνομη οδήγηση με παραμονή στην λωρίδα. Εκεί που δούλευε μια χαρά και έστριβε μια χαρά μόνο του, ξαφνικά έχανε την άσπρη γραμμή (αθάνατοι ελληνικοί δρόμοι) και απενεργοποιούνταν οπότε αν το άφηνες έφευγες ευθεία για τοίχο. Συν οτι έπρεπε να έχεις συνέχεια και τα 2 χέρια στο τιμόνι, άρα δεν προσφέρει τίποτα σε όρους χαλάρωσης.

                Καμπίνα σχετικά ήσυχη. Θόρυβος κυρίως αεροδυναμικός από τους καθρέπτες (μετά τα 120 είναι αισθητός) αλλά αν έχεις μουσική δεν τον πολυκαταλαβαίνεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • Caro 0
                  Caro 0 last edited by

                  Μμμμ... Έκανα με το c3 mk iii pro face-lift 1.2 110 αυτόματο eat6 Αθήνα - Θεσσαλονίκη με

                  109km Μέση ταχύτητα. (είχα γοργό βήμα)

                  φορτωμένος τέρμα μπαγκαζ και πίσω, 2 ενήλικες και 2 παιδιά με καθισματάκια.

                  Κατανάλωση σύμφωνα με το trip 7.3l l/100km

                  Αν εξαιρέσεις ότι το 2008 είναι άλλο μέγεθος. και ψηλότερο δεν το λες και μεγάλη εξέλιξη (στον ανοιχτό δρόμο).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • katafractos17
                    katafractos17 last edited by

                    Youtube Video

                    Ισχύει και για 2008.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dublin last edited by

                      Το σημαντικότερο είναι ότι σε όσα έχουν κουμπί επιλογής προγράμματος μπαίνει Grip Control που το έβαζες μόνο με παραγγελία και +500€ θυμάμαι. Δεν ξέρω τι τύπος είναι αυτός που τα κάνει, αλλά εξωτερικό είναι συνηθισμένο και τα κάνουν πολλοί. ίσως ασχοληθώ από το καλοκαίρι.

                      Κατά τα άλλα, 2008/C3ii/B Max χαίρουν άκρας υγείας, μόνο λάστιχα και service. Μόνο diesel!

                      Για το θέμα του 2008, έδωσαν έξτρα εγγύηση (εμένα έληξε πριν κάτι μήνες), και αν "πιέσεις" και λίγο κάνουν αλλαγή με τη μεγαλύτερη καδένα και πληρώνεις ένα 50€ για κάτι κόλλες και τέτοια..

                      Ούτως ή άλλως κάποια στιγμή το αλλάζεις αυτό, αν θυμάμαι καλά ανάμεσα στα 90 - 150.000χλμ πρέπει να αλλαχθεί, έχουν παρουσιαστεί και σε άλλες μάρκες και μοντέλα, οπότε όποιος το κάνει δωρεάν ή μέσα στην εγγύηση καθυστερεί (ή αποφεύγει τελείως) ένα έξτρα έξοδο.

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • gatoz
                        gatoz @dublin last edited by

                        @dublin said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Το σημαντικότερο είναι ότι σε όσα έχουν κουμπί επιλογής προγράμματος μπαίνει Grip Control που το έβαζες μόνο με παραγγελία και +500€ θυμάμαι. Δεν ξέρω τι τύπος είναι αυτός που τα κάνει, αλλά εξωτερικό είναι συνηθισμένο και τα κάνουν πολλοί. ίσως ασχοληθώ από το καλοκαίρι.

                        Κατά τα άλλα, 2008/C3ii/B Max χαίρουν άκρας υγείας, μόνο λάστιχα και service. Μόνο diesel!

                        Για το θέμα του 2008, έδωσαν έξτρα εγγύηση (εμένα έληξε πριν κάτι μήνες), και αν "πιέσεις" και λίγο κάνουν αλλαγή με τη μεγαλύτερη καδένα και πληρώνεις ένα 50€ για κάτι κόλλες και τέτοια..

                        Ούτως ή άλλως κάποια στιγμή το αλλάζεις αυτό, αν θυμάμαι καλά ανάμεσα στα 90 - 150.000χλμ πρέπει να αλλαχθεί, έχουν παρουσιαστεί και σε άλλες μάρκες και μοντέλα, οπότε όποιος το κάνει δωρεάν ή μέσα στην εγγύηση καθυστερεί (ή αποφεύγει τελείως) ένα έξτρα έξοδο.

                        τον ξερω εγω

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sarman @costasar last edited by sarman

                          @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          Καλησπέρα,

                          Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                          Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                          Ευχαριστώ!

                          Πόσο έχει η allure;

                          Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                          Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                          Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

                          Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
                          Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

                          • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
                          • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
                          • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
                          • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
                          • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
                          • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

                          Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

                          Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

                          Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

                          Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

                          Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
                          αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

                          Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

                          Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.

                          Προφανώς το είχαν για γρήγορους...😊

                          Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα; 😂😂😂

                          Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
                          Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».

                          Δεν θα το έλεγα, αντίθετα από τις πιο καλές υλοποιήσεις ήπιας υβριδικοτητας αν συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο mhev. Μην είμαστε πλεονέκτες 😁

                          και εγώ περίμενα μικρότερα νούμερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι ακόμα με 350χλμ. Θέλω να πιστεύω ότι θα στρώσει.
                          Θα επανέλθω την επόμενη βδομάδα που θα κάνω μεγάλο ταξίδι.

                          Καλησπέρα μήπως έχουμε περισσότερα στοιχεία για την κατανάλωση εντός και εκτός πόλη, σε εθνική με 130πχ γιατί ενδιαφέρομαι για αγορά Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα.

                          S V C 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Σύμφωνα με αρκετά τέστ που κυκλοφορούν, αλλά και σχόλια κατόχων στα κοινωνικά δίκτυα, έχει μεγάλη σημασία ο τρόπος που οδηγείς.

                            Στα 130 θα είναι σχετικά οικονομικό, στους επαρχιακούς θα είναι οικονομικότερο. Στην πόλη χάνει από ένα φουλ υβριδικό.

                            Σαν νούμερα θεωρώ στα 130 κοντά στα 7 λίτρα ή και παραπάνω με κλιματισμό, στους επαρχιακούς κάτω από 6 και στην πόλη στο 6.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              savas89 Banned @sarman last edited by

                              @sarman said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @costasar said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              Καλησπέρα,

                              Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

                              Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

                              Ευχαριστώ!

                              Πόσο έχει η allure;

                              Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

                              Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

                              Τα έχουν μπλέξει λίγο με τον εξοπλισμό στο σαιτ της πεζώ. Άλλα γράφει στη σελίδα, άλλα στον οδηγό, άλλα στη διαμόρφωση. Δεν νομίζω ότι έχουν βάλει αυτά που λες. Αυτός ειναι εξοπλισμός που δεν τον δίνουν ούτε στην GT. Ισα ίσα που αν προσέξεις έχουν αφαιρέσει την κάμερα οπισθοπορείας και έχουν μόνο τους αισθητηρες παρκαρίσματος και νομίζω πρέπει να έχει και άλλη οθόνη.

                              Τελοσπάντων. Εγώ οδηγώ την allure εδώ και 1 μήνα (παραγγελία leasing απο σεπτεμβρη) οπότε είναι με τον προηγούμενο εξοπλισμό.
                              Έχω κάνει μόνο 350 χιλιόμετρα οπότε οι εντυπώσεις κυρίως μέσα στην πόλη.

                              • το υβριδικό της πεζώ γέρνει πιο πολύ προς τα φουλ υβριδικά παρά στα υπόλοιπα ηπια υβριδικα, τύπου πχ της ford που έχω οδηγήσει. Θα ξεκινήσεις ηλεκτρικά, θα κινηθεις ηλεκτρικά (μέχρι 35-40 χλμ)μ θα κάνει όπισθεν, θα παρκαρεις ηλεκτρικά κλπ. απλά η μπαταρία είναι μικρή και αυτό σε περιορίζει. Σε συνθήκες μποτιλιαρισματος θα κινηθείς σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά, ειδικά αν ξεκινάς ομαλά, με το που βυθίσεις όμως λίγο το γκάζι θα πάρει ο θερμικός κατευθείαν για να επιταχύνεις. Θετική λειτουργία και ευχάριστη αίσθηση. Θέλει προσαρμογή ο τρόπος που οδηγείς και ειδικά αυτός που φρενάρεις μιας και οταν αφήνεις το γκάζι επιβραδύνεις απ' ευθείας.
                              • Στις μικρές ταχύτητες την εκκίνηση και το σβήσιμο του θερμικού τις περισσότερες φορές δεν την καταλαβαίνεις καν. πρέπει να βάλεις το στροφόμετρο στην οθόνη για να το καταλάβεις. πολύ θετικό. Μόλις ανεβάσεις στροφές και επιταχύνεις ο θερμικός αρχίζει και μουγκρίζει πράγμα που ξενίζει με την προηγούμενη "ησυχία" της μετακίνησης.
                              • Για τα αυτόματα κιβώτια της peugeot δεν έχω άποψη, το προηγούμενο πεζω που είχα ήταν χειροκίνητο, οπότε δεν ξέρω αν θα κρατήσει, αν θα σπάσει κλπ αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει μια χαρά. σε κανονικες συνθήκες κυκλοφορίας οι αλλαγές ειναι ομαλές (ειδικα με τον ηλεκτροκινητηρα). Αυτό που δεν μου άρεσε είναι στο kick-down. εκεί έχει μια μικρή καθυστέρηση. (στο manual mode δουλεύει πιο γρήγορα).
                              • Απο καταναλώσεις αν και ειναι ακόμα νωρίς , μέσα στην πόλη βλέπω από 6,8 μέχρι 7,5. Σε κοντικές προαστικές διαδρομές 15-20 χιλιομετρων είδα και 6. Μεγάλο ταξίδι δεν έχω κάνει ακόμα.
                              • Από εξοπλισμό είναι πλήρες δεν έχω κάποιο παράπονο. οι οθόνες πολύ καλές, γρήγορες και με καλά γραφικά. Μέρα-νύχτα με την προηγούμενη γενιά του συστήματος.
                              • Από χώρους συγκριτικά με άλλα μοντέλα είναι λίγο πιο στριμωχτα. Οδηγούσα πριν ενα audi α3 και η διαφορά στο πως νιωθεις ειναι αισθητη. Απ΄ εξω σίγουρα δείχνει μεγαλύτερο απ' οτι είναι μέσα.

                              Αυτά προς το παρόν. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι πιο συγκεκριμένο, ελεύθερα.

                              Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και τις πληροφοριες!

                              Με την κατανάλωση με κατατόπισες.

                              Τώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό στο site στη διαμόρφωση με είχε μπερδέψει κ μένα, αλλά μου έστειλαν αναλυτική προσφορά που τα αναφέρει όλα αυτά τα έξτρα που ανέφερα πιο πάνω.

                              Αν ισχύει τότε το αμάξι από εξοπλισμό γίνεται υπερπλήρες...αξίζει με τα χίλια.!
                              αλλά να έχουν στην allure το Visionpack 2 και στην GT το visiopack 1? που ειναι και 4 χιλιάρικα ακριβότερη?...ευγε.

                              Ένα άλλο επίσης που δεν μου άρεσε (ίσως να είναι και θέμα ευασθησίας ή ρύθμισης?) είναι η απόκριση της προειδοποίησης εμποδίου. Σε γρήγορη αλλαγή λωρίδας πχ και προσπέραση σε κίνηση έφτανα δίπλα από το πρώην μπροστινό αυτοκίνητο και τότε άναβε η προειδοποίηση...λίγο ότι να 'ναι.

                              Υπάρχει ρύθμιση τριών επιπέδων για αυτό από το μενού.

                              Προφανώς το είχαν για γρήγορους...😊

                              Για το πεζό 2008 μιλάμε ακόμα; 😂😂😂

                              Ωραίο feedback από τον κάτοχο.
                              Τσιμπημένη κατανάλωση εντός πόλης για το «υβριδικό».

                              Δεν θα το έλεγα, αντίθετα από τις πιο καλές υλοποιήσεις ήπιας υβριδικοτητας αν συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο mhev. Μην είμαστε πλεονέκτες 😁

                              και εγώ περίμενα μικρότερα νούμερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι ακόμα με 350χλμ. Θέλω να πιστεύω ότι θα στρώσει.
                              Θα επανέλθω την επόμενη βδομάδα που θα κάνω μεγάλο ταξίδι.

                              Καλησπέρα μήπως έχουμε περισσότερα στοιχεία για την κατανάλωση εντός και εκτός πόλη, σε εθνική με 130πχ γιατί ενδιαφέρομαι για αγορά Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα.

                              Viral το 2008 το βλέπω συνέχεια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • georgemit
                                georgemit last edited by

                                Το βλέπω κι εγώ συχνά, κυρίως στην εισαγωγική με τα τάσια.

                                i30 1.5 160 N line!

                                S H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  savas89 Banned @georgemit last edited by

                                  @georgemit said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  Το βλέπω κι εγώ συχνά, κυρίως στην εισαγωγική με τα τάσια.

                                  Εγώ πάλι ξερογλειφομαι για το 5008 που αναμένω με ανυπομονησία 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    hountalas @georgemit last edited by hountalas

                                    @georgemit said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Το βλέπω κι εγώ συχνά, κυρίως στην εισαγωγική με τα τάσια.

                                    Ναι ρε τους άτιμους τάσια βάλανε οι θεοί. Βέβαια στην πρώτη επαφή απο μακριά ψαρώνεις και νομίζεις είναι ζάντα.
                                    Έπρεπε να βάλουν και ταμπούρα πίσω όπως το πούμα να κόψουν ευρώ!

                                    Περι κατανάλωσης πάντως αν και έχω το παλιό 1.2 100 με 65κ χλμ πλέον, με το καλό race chip και με πρόγραμμα πλέον όλα ήταν στο ίδιο. Εθνική 130 min μέχρι 145 σταθερά πορεία έκαιγε 6.8 χωρίς μέχρι και 7.5 με a/c.
                                    Μέσα στην πόλη με ήπια επιτάχυνση (όχι σαν τις τουοτάρες) 7.5 πάνω κάτω σε μικρές διαδρομές 15 - 20 χιλιομέτρων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vagkirk @sarman last edited by

                                      @sarman said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα.

                                      Μην ασχολείσαι καθόλου με την κατανάλωση, άντε να καίει μισό λίτρο κάτω από ένα χειροκίνητο παλαιότερο puretech με τα 130 άλογα.

                                      Προτίμησε το για το αυτόματο κιβώτιο και το καλύτερο τράβηγμα και σβελταδα από το προηγούμενο λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης.

                                      Είναι ωραίο και μουρατο αυτοκινητάκι και πολύ ευχάριστο στο μάτι μέσα έξω.

                                      Πρόσεξε μόνο την εγγύηση που δίνουν και κοντά στην λήξη της πήγαινε καλύτερα για το επόμενο.

                                      Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση μόνο Toyota, και μόνο CHR κατά την άποψη μου , η υπέρβαση στο Budget αξίζει και με το παραπάνω, μην την πατήσεις και τα δώσεις για το Yaris Cross επ ουδενί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Δεν είναι όλοι Πυγμαίοι για να ενδιαφέρονται για Τογιότα και μάλιστα CHR...😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Από την ομάδα του 2008 στο ΦΒ :

                                          Καλησπέρα, καλώς σας βρήκα! Αγόρασα ένα μεταχειρισμένο 2008 1.5 BluleHDI EAT8 μοντέλο 2021 εισαγωγής από μάντρα πριν 1,5 μήνα. Ανήμερα 15αύγουστο με αφήνει στην ΕΟ, οδική κλπ. Δευτέρα το πάω στην αντιπροσωπεία, έσπασε η καδένα. Ανακαλύπτω τα περί ανάκλησης και επέκτασης εγγύησης, το αναφέρω, μου λένε δεν το καλύπτει γιατί είναι πειραγμένα τα χιλιόμετρα... Δεν έχει παραπάνω από όσα ορίζει η εγγύηση αλλά είναι πειραγμένα.
                                          Έτσι απλά το αναφέρω για να πω να είστε προσεκτικοί σε αγορές μεταχειρισμένων και να τσεκάρετε πάντα το VIN με carvertical κλπ πριν την αγορά να μην κλαίτε όπως εγώ.

                                          Πέφτουν ερωτήσεις περί εγγυήσεως κλπ από την αντιπροσωπεία και ο παθών αναφέρει :

                                          το κοντέρ και το βιβλίο έγραφαν 54000 όταν το πήρα. Τελευταία μέτρηση στην Peugeot (εκεί έκανε τα σερβις ο προκάτοχος στο εξωτερικό) 155.000

                                          Ο μαντράς από ότι κατάλαβα είναι στην Κρήτη και δεν λέει ακόμα το όνομα του, μέχρι να δει τι θα γίνει.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dimitrioskosmas last edited by

                                            Πακέτο
                                            Κανονικά πρέπει να το καλύψει ο μαντράς 100 τοις εκατό
                                            Αν κάνει το παπί τρέχει με δικηγόρο
                                            Κριμα
                                            Όταν έψαχνα για Renault στο πεθερό μου το εξουσιοδοτημενο συνεργείο μου είχε πει ότι δε μπορεί να επιβεβαιώσει τα χλμ στη PSA τι παίζει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 270 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr