-
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
-
Το Παγκράτι θα κινείται γύρω από το suv του.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.
-
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.
Θα κλέβει, σαν κλασικοί δεξιοί φιλελέρες
Μ.Κ. έχω 14,4 kWh/100 km με τον ίδιο τρόπο οδήγησης που στο ΤΤ 2.0 έχω 9,3 lt/100 km
-
Φίλη με το C4 (ηλεκτρικό) το έχει 2 έτη και από τα ονομαστικά 360 χλμ αυτονομίας, της βγάζει maximum 200 χλμ μόνο σε αστική χρήση. Εθνική δεν το βγάζει γιατί θα πρέπει να φορτίσει μετά τον Σείριο...Ακόμη και για αστική χρήση πρέπει να φορτίζει τουλάχιστον δυο φορές εβδομαδιαίως. Μου θυμίζει τα παιδικά μπαταριοκίνητα αυτοκινητάκια που ήταν μονίμως σε πρίζα, έμπαινε το πιτσιρίκι και μετά από λίγο ξελιγωνόταν.
Οπότε η διαχείριση ενέργειας είναι μάλλον το πιο σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.
Θα κλέβει, σαν κλασικοί δεξιοί φιλελέρες
Μ.Κ. έχω 14,4 kWh/100 km με τον ίδιο τρόπο οδήγησης που στο ΤΤ 2.0 έχω 9,3 lt/100 km
Δηλαδή 84kwh/100χλμ. Απίστευτη σπατάλη ενέργειας τα θερμικά που θα μπορούσε να ενισχύσει την παραγωγικότητα της οικονομίας σε άλλους τομείς και κλαδους.
Χωρίς να εξετάζω την υγεία των κατοίκων
-
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.
Θα κλέβει, σαν κλασικοί δεξιοί φιλελέρες
Μ.Κ. έχω 14,4 kWh/100 km με τον ίδιο τρόπο οδήγησης που στο ΤΤ 2.0 έχω 9,3 lt/100 km
Δηλαδή 84kwh/100χλμ. Απίστευτη σπατάλη ενέργειας τα θερμικά που θα μπορούσε να ενισχύσει την παραγωγικότητα της οικονομίας σε άλλους τομείς και κλαδους.
Χωρίς να εξετάζω την υγεία των κατοίκων
ανακάλυψες και εσυ την ανώτερη ενεργειακή πυκνότητα των υδρογονανθράκων ...
-
Χίλιες φορές να παράγεις ενέργεια με δυνατότητα δέσμευσης των ρύπων παρά στα θερμικά αυτοκίνητα που τα τρώμε στη μάπα και καταστρέφουμε την υγεία μας
Το καλύτερο θα ήταν τελείως οικολογικά. Έχω πει πως εάν δαμάσουμε τα ρεύματα των ωκεανών δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Έχουμε άπειρη, στεθερη ενέργεια διαθέσιμη για όσο υπάρχει ο πλανήτης που μας περιμένει λόγω της βαρύτητας του πλανήτη που παράγει τα ρεύματα των ωκεανών.
Οπότε πρέπει να αναπτύξουμε τεχνολογία για αυτές τις επενδύσεις και να μειώσουμε το κόστος τους. Αλλά τεσπά.
-
Λαπ, άλλαξε σελίδα και άρχισε να ψάχνεις ντιζελακι...
(Σε λίγο καιρό θα πάρεις το ερκρος μου με γύρω στα 40Κ χλμ, λουλούδι) -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη! -
@antonmone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη!Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω, αλλά όσο δεν το δοκιμάζω σε παρόμοιες συνθήκες δεν μπορώ να μιλήσω για βεβαιότητα.
Το sr είναι ελαφρώς οικονομικότερο -
@antonmone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα
Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη!Εδώ ο τύπος με το performance βέβαια έγραψε ένα ωραίο στατιστικό στην ΕΟ με σχετικό σανίδωμα.
234χλμ κάτω από 2 ώρες με χαμηλή θερμοκρασία.
Δεν έκαψε και τοοοσο πολύ.
TESLA FORUM