Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 429
    • 430
    • 431
    • 432
    • 433
    • 489
    • 490
    • 431 / 490
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9795
    284756
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

      L A 2 Replies Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Το Παγκράτι θα κινείται γύρω από το suv του.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap @red_monster last edited by

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

          Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @lap last edited by red_monster

            @lap said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

            Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.

            Θα κλέβει, σαν κλασικοί δεξιοί φιλελέρες 😀

            Μ.Κ. έχω 14,4 kWh/100 km με τον ίδιο τρόπο οδήγησης που στο ΤΤ 2.0 έχω 9,3 lt/100 km

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nmsm2 last edited by

              Φίλη με το C4 (ηλεκτρικό) το έχει 2 έτη και από τα ονομαστικά 360 χλμ αυτονομίας, της βγάζει maximum 200 χλμ μόνο σε αστική χρήση. Εθνική δεν το βγάζει γιατί θα πρέπει να φορτίσει μετά τον Σείριο...Ακόμη και για αστική χρήση πρέπει να φορτίζει τουλάχιστον δυο φορές εβδομαδιαίως. Μου θυμίζει τα παιδικά μπαταριοκίνητα αυτοκινητάκια που ήταν μονίμως σε πρίζα, έμπαινε το πιτσιρίκι και μετά από λίγο ξελιγωνόταν.
              Οπότε η διαχείριση ενέργειας είναι μάλλον το πιο σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό

              fanis75 limited_one 2 Replies Last reply Reply Quote 4
              • L
                lap @red_monster last edited by lap

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                @lap said in TESLA FORUM:

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

                Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.

                Θα κλέβει, σαν κλασικοί δεξιοί φιλελέρες 😀

                Μ.Κ. έχω 14,4 kWh/100 km με τον ίδιο τρόπο οδήγησης που στο ΤΤ 2.0 έχω 9,3 lt/100 km

                Δηλαδή 84kwh/100χλμ. Απίστευτη σπατάλη ενέργειας τα θερμικά που θα μπορούσε να ενισχύσει την παραγωγικότητα της οικονομίας σε άλλους τομείς και κλαδους.

                Χωρίς να εξετάζω την υγεία των κατοίκων

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • monman2
                  monman2 @lap last edited by

                  @lap said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @lap said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

                  Είναι καταπληκτική η κατανάλωση του. Απορώ πως το πέτυχαν.

                  Θα κλέβει, σαν κλασικοί δεξιοί φιλελέρες 😀

                  Μ.Κ. έχω 14,4 kWh/100 km με τον ίδιο τρόπο οδήγησης που στο ΤΤ 2.0 έχω 9,3 lt/100 km

                  Δηλαδή 84kwh/100χλμ. Απίστευτη σπατάλη ενέργειας τα θερμικά που θα μπορούσε να ενισχύσει την παραγωγικότητα της οικονομίας σε άλλους τομείς και κλαδους.

                  Χωρίς να εξετάζω την υγεία των κατοίκων

                  ανακάλυψες και εσυ την ανώτερη ενεργειακή πυκνότητα των υδρογονανθράκων ...
                  e9a5e87f-5f85-4ddc-9e9a-65cb2e3045f5-image.png

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Χίλιες φορές να παράγεις ενέργεια με δυνατότητα δέσμευσης των ρύπων παρά στα θερμικά αυτοκίνητα που τα τρώμε στη μάπα και καταστρέφουμε την υγεία μας

                    Το καλύτερο θα ήταν τελείως οικολογικά. Έχω πει πως εάν δαμάσουμε τα ρεύματα των ωκεανών δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Έχουμε άπειρη, στεθερη ενέργεια διαθέσιμη για όσο υπάρχει ο πλανήτης που μας περιμένει λόγω της βαρύτητας του πλανήτη που παράγει τα ρεύματα των ωκεανών.

                    Οπότε πρέπει να αναπτύξουμε τεχνολογία για αυτές τις επενδύσεις και να μειώσουμε το κόστος τους. Αλλά τεσπά.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Λαπ, άλλαξε σελίδα και άρχισε να ψάχνεις ντιζελακι...
                      (Σε λίγο καιρό θα πάρεις το ερκρος μου με γύρω στα 40Κ χλμ, λουλούδι)

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • A
                        antonmone @red_monster last edited by

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

                        Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
                        Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη!

                        R Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          red_monster @antonmone last edited by

                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

                          Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
                          Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη!

                          Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω, αλλά όσο δεν το δοκιμάζω σε παρόμοιες συνθήκες δεν μπορώ να μιλήσω για βεβαιότητα.
                          Το sr είναι ελαφρώς οικονομικότερο

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @antonmone last edited by

                            @antonmone said in TESLA FORUM:

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

                            Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
                            Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη!

                            Εδώ ο τύπος με το performance βέβαια έγραψε ένα ωραίο στατιστικό στην ΕΟ με σχετικό σανίδωμα.
                            234χλμ κάτω από 2 ώρες με χαμηλή θερμοκρασία.
                            Δεν έκαψε και τοοοσο πολύ.

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              antonmone @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                              @antonmone said in TESLA FORUM:

                              @red_monster said in TESLA FORUM:

                              Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

                              Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
                              Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη!

                              Εδώ ο τύπος με το performance βέβαια έγραψε ένα ωραίο στατιστικό στην ΕΟ με σχετικό σανίδωμα.
                              234χλμ κάτω από 2 ώρες με χαμηλή θερμοκρασία.
                              Δεν έκαψε και τοοοσο πολύ.

                              Ναι είναι πολύ καλά,λίγο παραπάνω βγάζεις με το Atto με σταθερά 120

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonmone @red_monster last edited by

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @antonmone said in TESLA FORUM:

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                Το μοντελ 3 LR μπορεί να γράψει 12,50 μέσα στην πόλη και 13,50 σε ταξίδια με τα όρια και λογικές θερμοκρασίες, το BYD έχω την αίσθηση οτι δεν μπορεί να πλησιάσει τέτοια νούμερα

                                Η αίσθηση μπορεί να γίνει βεβαιότητα.
                                Προσωπικά για τη δική μου χρήση θα ήθελα να δω τι γράφει το m3 sr αποκλειστικά σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.Η κατανάλωση μέσα είναι αστεία και αδιάφορη!

                                Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω, αλλά όσο δεν το δοκιμάζω σε παρόμοιες συνθήκες δεν μπορώ να μιλήσω για βεβαιότητα.
                                Το sr είναι ελαφρώς οικονομικότερο

                                Ναι εννοείται αυτό,γιαυτο αναφέρω με σιγουριά ότι το Atto όντας φυσικά πολύ χειρότερο αεροδυναμικά δεν υπάρχει καμμία απολύτως περίπτωση να καταναλώσει κάτι οριακά λιγότερο από 20 σε αυτές τις συνθήκες,παραπάνω άνετα.
                                Σε κάθε περίπτωση η υπεροχή του Tesla και σε αποδοτικότητα μεταξύ άλλων είναι ξεκάθαρη αν και δεν έχω δοκιμάσει το m3 αλλά το Υ και το p

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @dettol last edited by

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  Ο Φάνης είναι επιρρεπής στις υπερβολές. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι είναι ο άνθρωπος που θα κυκλοφορούσε άνετα με Escalade στα στενά του παγκρατίου 🤣🤣

                                  Ανετότατα....με άνεση και αρχοντιά!

                                  ΥΓ: Αλλά δεν υπερέβαλα, αφού όντως το 16 με 24 ειναι υπαρκτή διαφορά άνετα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @nmsm2 last edited by

                                    @nmsm2 said in TESLA FORUM:

                                    Φίλη με το C4 (ηλεκτρικό) το έχει 2 έτη και από τα ονομαστικά 360 χλμ αυτονομίας, της βγάζει maximum 200 χλμ μόνο σε αστική χρήση. Εθνική δεν το βγάζει γιατί θα πρέπει να φορτίσει μετά τον Σείριο...Ακόμη και για αστική χρήση πρέπει να φορτίζει τουλάχιστον δυο φορές εβδομαδιαίως. Μου θυμίζει τα παιδικά μπαταριοκίνητα αυτοκινητάκια που ήταν μονίμως σε πρίζα, έμπαινε το πιτσιρίκι και μετά από λίγο ξελιγωνόταν.
                                    Οπότε η διαχείριση ενέργειας είναι μάλλον το πιο σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό

                                    Καλά ρε συ, πήρες τώρα παράδειγμα το χειρότερο ηλεκτρικό που κυκλοφορεί, ειναι αστεία υλοποίηση και μόνο να το συζητάμε. Αξίζει ως ληζινγκ με 200/μήνα, μέχρι εκεί. Αυτά τα ηλεκτρικά ειναι για πέταμα όλα, δεν υπάρχει κάτι χειρότερο!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • limited_one
                                      limited_one moderator @nmsm2 last edited by

                                      @nmsm2 said in TESLA FORUM:

                                      Φίλη με το C4 (ηλεκτρικό) το έχει 2 έτη και από τα ονομαστικά 360 χλμ αυτονομίας, της βγάζει maximum 200 χλμ μόνο σε αστική χρήση. Εθνική δεν το βγάζει γιατί θα πρέπει να φορτίσει μετά τον Σείριο...Ακόμη και για αστική χρήση πρέπει να φορτίζει τουλάχιστον δυο φορές εβδομαδιαίως. Μου θυμίζει τα παιδικά μπαταριοκίνητα αυτοκινητάκια που ήταν μονίμως σε πρίζα, έμπαινε το πιτσιρίκι και μετά από λίγο ξελιγωνόταν.
                                      Οπότε η διαχείριση ενέργειας είναι μάλλον το πιο σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό

                                      Πες της φίλης σου να δοκιμάσει χωρίς το κλιματιστικό αναμμένο. Δουλεύουν οι αντιστάσεις για την θέρμανση, και η αυτονομία πάει περίπατο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Εγώ διάβασα στους 4Τ ότι τα 208 - 308 και 2008 πήραν βραβείο για χαμηλή κατανάλωση ως ηλεκτρικά.

                                        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ta-peugeot-e-208-kai-e-308-anadeichthikan-koryfaia-se-apodotikotita-sto-ecotest-toy-adac/

                                        Τελικά άλλοι όπως ο Γάτος τα καταστρέφουν και άλλες δεν ξέρουν να τα οδηγούν...😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          https://www.protothema.gr/world/article/1591497/aktivistiki-epithesi-sto-ergostasio-tis-tesla-me-ton-nazistiko-hairetismo-tou-mask-deite-video/

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ntinaras
                                            ntinaras @Focus84 last edited by

                                            @focus84 said in TESLA FORUM:

                                            @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                            @teo-mak said in TESLA FORUM:

                                            Για το φασισταμαξο έχετε κατι να πειτε;

                                            Εξαιρετικό αμάξι, μακράν το καλύτερο ηλεκτρικό (ακόμα). Τι άλλο να πούμε? όποιος έχει τα φράγκα, το αγοράζει εχτές δίχω 2η σκέψη!!

                                            Ααα και ειναι η επιτομή του Δημοκρατικού αυτοκινήτου, εκδημοκράτησε την ηλεκτροκίνηση, τον εξοπλισμό και την άνεση!

                                            Καλησπέρα χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά!Θα ήθελα πραγματικά να μου πεις σε παρακαλώ για ποιο λόγο ή λόγους να επιλέξω το Tesla model model 3 rwd σε σχέση για παράδειγμα με ένα byd seal rwd…οδηγώντας τα και τα δύο για περίπου 30 λεπτά(σαφώς και δεν βγάζεις συμπέρασμα από ένα απλό test drive)δεν αποκόμισα πως υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσά τους..επίσης θα ήθελα να μάθω από κατόχους Tesla γιατί με ενδιαφέρει στο πόσο αξιόπιστη θεωρείται η μάρκα.

                                            Εχει τοση μικρη διαφορα τιμη το seal rwd με το awd που δεν αξιζει να πας στο φτηνο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 431 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr