Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 51
    • 52
    • 33 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1040
    52413
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nsterg @Caro 0 last edited by

      @caro-0 said in MG ZS:

      Από ηχομόνωση το αυτοκίνητο πως τα πάει;

      Θόρυβος από κινητήρα, αέρα, κύλιση, σε φάση επιτάχυνσης;

      Σε καλή άσφαλτο σε mode EV (αμιγώς ηλεκτρικό) και HEV μέχρι 2200 rpm, δεν ακούγεται καθόλου. Λίγος θόρυβος μέχρι τις 2900rpm όπου (σε HEV) πιάνει τα 130 (πραγματικά) χλμ/ώρα. Αν κατεβάσει ταχύτητα (σε δευτέρα) ή πατήσεις παραπάνω από τις 3000 αρχίζει να ακούγεται. Φίλος που έτρεχε σε αγώνες και τον πήγα βόλτα μέχρι τις 5000 rpm, μου είπε πως εντυπωσιάστηκε από τον ήχο του κινητήρα και του άρεσε.
      Σε φαγωμένη άσφαλτο, ακούγονται τα λάστιχα.
      Συγκρινόμενη η ποιότητα κύλισης με τα παρακάτω αυτοκίνητα, αναφέρω τα εξής:
      Toyota Aygo του 2005: καμία σχέση, νοιώθεις πως είσαι σε παιχνίδι.
      Toyota Yaris του 2009: πατάει καλύτερα από το Aygo, αλλά πάλι έχεις θορύβους και τριγμούς.
      Subaru Forrester του 2008: αίσθημα πλεύσης, μεγαλύτερη κλίση στις στροφές
      Mitsubishi Outlander: μεγαλύτερη κλίση στις στροφές, μεγαλύτερη "βουτιά" στο φρενάρισμα.
      BMW X4M40D του 2023: καλύτερη αίσθηση κύλισης και θορύβου (παρουσιάζει το Χ4Μ40D) μέχρι τα 130 χλμ/ώρα, από εκεί και πάνω δεν ξέρω.

      όλα τα παραπάνω οχήματα, με συντηρημένες αναρτήσεις και φρέσκα ελαστικά.

      Για να μην παρεξηγηθώ, δεν συγκρίνω το Χ4Μ40D με το ΖS MAX, απέχουν μεταξύ τους πολύ και σε πολλά

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Καθώς διαβαζα τα αυτοκίνητα πνίγηκα. Ξεκινάς από aygo και καταλήγεις σε X4M40D.
        😁 😁

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nsterg @lap last edited by

          @lap said in MG ZS:

          Καθώς διαβαζα τα αυτοκίνητα πνίγηκα. Ξεκινάς από aygo και καταλήγεις σε X4M40D.
          😁 😁

          προφανώς δεν είναι όλα δικά μου. Είχα την τύχη να τα οδηγήσω για αρκετά χιλιόμετρα, εκτός από το Χ4Μ40D, στο οποίο ήμουν επιβάτης. Ξέχασα να αναφέρω και ένα Tesla (αυτό με τον διπλό κινητήρα) που οδήγησα για καμιά 40άρια χλμ στον ΠΑΘΕ, αλλά αυτό είναι πυραυλοκίνητη σαύρα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            diriras last edited by

            Συμφωνω με @nsterg.

            Επισης.
            Τoyota Corolla Cross 2.000cc πολυ χειρότερος θορυβος κύλισης, καλυτερη ποιοτητα αναρτησης στην πολη.
            Mini Countryman 2025 ελαφρως καλυτερη αεροδυναμικη (ακουγοταν ο αριστερος καθρευτης στα πολλα).

            Πιστεύω το MG ZS Max με καινουργια ελαστικα αντιστοιχα του ανταγωνισμου οτι θα ριξει τον θορυβο κύλισης μιας και αυτα που φοραει απο εργοστασιο, εχω διαβασει οτι ειναι απο τα χειροτερα σε αυτο τον τομεα.

            Παντως στα πολλα που το πηγαινα ηταν σταθερο, ούτε πλευσεις ούτε αναπηδησεις ειχε

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap @diriras last edited by lap

              @diriras said in MG ZS:

              Συμφωνω με @nsterg.

              Επισης.
              Τoyota Corolla Cross 2.000cc πολυ χειρότερος θορυβος κύλισης, καλυτερη ποιοτητα αναρτησης στην πολη.
              Mini Countryman 2025 ελαφρως καλυτερη αεροδυναμικη (ακουγοταν ο αριστερος καθρευτης στα πολλα).

              Πιστεύω το MG ZS Max με καινουργια ελαστικα αντιστοιχα του ανταγωνισμου οτι θα ριξει τον θορυβο κύλισης μιας και αυτα που φοραει απο εργοστασιο, εχω διαβασει οτι ειναι απο τα χειροτερα σε αυτο τον τομεα.

              Παντως στα πολλα που το πηγαινα ηταν σταθερο, ούτε πλευσεις ούτε αναπηδησεις ειχε

              Κάπου είχες μια αναπήδηση ή ήταν το βίντεο!

              Ωραίος πάντως, ενημερώνεις!

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                diriras last edited by

                Το βίντεο ήταν, στα τόσα χλμ αναπηδηση θα ήμουν μακαρίτης

                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nsterg @diriras last edited by

                  @diriras said in MG ZS:

                  Το βίντεο ήταν, στα τόσα χλμ αναπηδηση θα ήμουν μακαρίτης

                  Και μάλιστα με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο να τραβά video!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nsterg last edited by

                    Ταξίδι στην Καστοριά. Καλημέρα σε όλους. Επέστρεψα χθες από ταξίδι στην Καστοριά. Πήγα από Ελασσόνα / Σαραντάπορο και γύρισα από Εγνατία. Στο πήγαινε, λόγω αργών ρυθμών και πολλής κατηφόρας η κατανάλωση ήταν στα 4.8 lt/100km - είχε ιδανικό καιρό για ταξίδι και ελάχιστη κίνηση. Στην επιστροφή ήταν στα 5.8 lt/100km, με βροχή, αέρα χιόνι, και πάγο. Θα επικεντρωθώ στην επιστροφή. Σωστή λειτουργία του ενσωματωμένου GPS, με ορθή επισήμανση των σταθερών καμερών. Ελάχιστα κατεβάσματα από 3η σε 2α, σωστή χρήση της αυτόματης μεγάλης σκάλας. Με αναγνωρισμένες τις πινακίδες ταχύτητας στα 130km/ώρα και ορισμένη την μέγιστη ταχύτητα στα 129 (όπου οι συνθήκες το επέτρεπαν), πολλές φορές δεν έπιανε πάνω από τα 110km/ώρα, με το ICA (Intelligent Cruise Assist) ενεργοποιημένο. Όταν πάταγα γκάζι, πήγαινε όσο ήθελα. Κοιτώντας στην οθόνη πλοήγησης (είχα επιλεγμένη την διαδρομή επιστροφής), είδα πως εκτός από τις οδηγίες, είχε και πληροφορίες καιρού! Συγκεκριμένα, «ήξερε» σε ποια σημεία πρέπει να μειώσεις ταχύτητα όταν έχει κακοκαιρία και έμενε κάτω από αυτό το όριο ταχύτητας! Εννοείται πως το ICA είναι το ανώτατο επίπεδο βοήθειας και μπορείς να μην το ενεργοποιήσεις καν, ωστόσο βοηθά εξαιρετικά στο να σε κρατά εντός της λουρίδας σου, χωρίς να αγγίζεις το τιμόνι για 30” χωρίς ειδοποίηση και για άλλα 30” πριν απενεργοποιηθεί αυτόματα, δίνοντας σου χρόνο να βάλεις / βγάλεις τα γυαλιά ηλίου ή να ανοίξεις ένα μπουκάλι νερό, να ξετυλίξεις ένα sandwich (τα δύο τελευταία παράνομα, σύμφωνα με τον νέο κώδικα κυκλοφορίας).
                    Ορθότατη χρήση του SCS (stability control system), στις «λίμνες» του οδοστρώματος, με ήπια επιβράδυνση των κατάλληλων τροχών και χωρίς «τραβήγματα». Παρ’ όλους τους (δυνατούς) πλευρικούς ανέμους, το αυτοκίνητο δεν άλλαζε τροχιά, ούτε ακούγονταν θόρυβοι. Συγκρίνοντας τις δύο παραπάνω καταστάσεις με το Seat Altea που οδηγούσα από 2008 έως 2013, το MG αν και πολύ ψηλότερο και κατά 80 kgr πιο ελαφρύ, είναι η μέρα με την νύχτα (υπέρ του MG).
                    Γενικότερα, ακόμα το μαθαίνω, έχω κάνει μόλις 3.000χλμ και ακόμα βρίσκω / ψάχνω να βρω πράγματα, όπως π.χ. τι σημαίνει το σήμα του βάτραχου που μου έβγαλε μερικές φορές στην οθόνη πλοήγησης. Κάποιες φορές το είχε δίπλα – δίπλα με το «ελάφι», άρα δεν αφορά την εμφάνιση άγριων ζώων.

                    ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dstou last edited by

                      Τι σημαίνει δηλαδή ο βάτραχος και τι το ελάφι, μη μας κρατάς σε αγωνία!

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nsterg @dstou last edited by

                        @dstou said in MG ZS:

                        Τι σημαίνει δηλαδή ο βάτραχος και τι το ελάφι, μη μας κρατάς σε αγωνία!

                        Το ελάφι, σημαίνει άγρια ζώα. Ο βάτραχος δεν ξέρω. Ίσως μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος άλλος!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          LAKIS KARALAKIS last edited by

                          Tα σαιτ το συγκρινουν με το duster.. το αναφερουν σαν αντιduster κι ετερες βλακειες..νομιζω οτι ανετα συγκρινεται με ευρωπαικα αντιστοιχα SUV αυτοκινητα κι οχι μονο σε επιπεδο duster..

                          A d P D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator @LAKIS KARALAKIS last edited by

                            @lakis-karalakis said in MG ZS:

                            Tα σαιτ το συγκρινουν με το duster.. το αναφερουν σαν αντιduster κι ετερες βλακειες..νομιζω οτι ανετα συγκρινεται με ευρωπαικα αντιστοιχα SUV αυτοκινητα κι οχι μονο σε επιπεδο duster..

                            Μάλλον επειδή έχει αντίστοιχη τιμή

                            R-LINE

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas @LAKIS KARALAKIS last edited by

                              @lakis-karalakis said in MG ZS:

                              Tα σαιτ το συγκρινουν με το duster.. το αναφερουν σαν αντιduster κι ετερες βλακειες..νομιζω οτι ανετα συγκρινεται με ευρωπαικα αντιστοιχα SUV αυτοκινητα κι οχι μονο σε επιπεδο duster..

                              Όχι απλώς συγκρίνεται, αλλά είναι καλύτερο σε ποιότητα υλικών στο εσωτερικό.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ektoras
                                ektoras @nsterg last edited by

                                @nsterg said in MG ZS:

                                Συγκρίνοντας τις δύο παραπάνω καταστάσεις με το Seat Altea που οδηγούσα από 2008 έως 2013, το MG αν και πολύ ψηλότερο και κατά 80 kgr πιο ελαφρύ, είναι η μέρα με την νύχτα (υπέρ του MG).

                                Δεν ξέρω πιο Altea είχες, αλλά έχοντας εγώ το XL 1.8TSI, μπορώ να πω ότι δεν είχε κανένα προβλήμα πλεύσης ή ευαισθησίας σε δυνατούς πλευρικούς ανέμους.

                                Είτε με τα εργοστασιακά ελατήρια αμορτισέρ, είτε με τα after market που τοποθέτησα, το μόνο πρόβλημα που δεν είχε είναι αυτό που αναφέρεις.

                                Ακόμα και η εξεζητημένη τοποθέτηση των υαλοκαθαριστήρων που είχαν σχεδιάσει, δεν δημιουργούσε ιδιαίτερα αεροδυναμικούς θορύβους.

                                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nsterg @ektoras last edited by

                                  @ektoras said in MG ZS:

                                  @nsterg said in MG ZS:

                                  Συγκρίνοντας τις δύο παραπάνω καταστάσεις με το Seat Altea που οδηγούσα από 2008 έως 2013, το MG αν και πολύ ψηλότερο και κατά 80 kgr πιο ελαφρύ, είναι η μέρα με την νύχτα (υπέρ του MG).

                                  Δεν ξέρω πιο Altea είχες, αλλά έχοντας εγώ το XL 1.8TSI, μπορώ να πω ότι δεν είχε κανένα προβλήμα πλεύσης ή ευαισθησίας σε δυνατούς πλευρικούς ανέμους.

                                  Είτε με τα εργοστασιακά ελατήρια αμορτισέρ, είτε με τα after market που τοποθέτησα, το μόνο πρόβλημα που δεν είχε είναι αυτό που αναφέρεις.

                                  Ακόμα και η εξεζητημένη τοποθέτηση των υαλοκαθαριστήρων που είχαν σχεδιάσει, δεν δημιουργούσε ιδιαίτερα αεροδυναμικούς θορύβους.

                                  Καλημέρα, είχα το απλό, με τα 1320kgr, 1.6 κ.ε. και τα 102 άλογα. Καταπληκτικό ως όχημα, με πολλά καλούδια, με βόλεψε όσο είχα δυο μικρά παιδιά, αλλά όποτε φυσούσε δυνατά (στα αχανή του κάμπου) σε έσπρωχνε. Επίσης, όταν έβρισκε πολύ νερό, έκοβε δραστικά.
                                  Altea-1.jpg
                                  Φωτογραφία, από την ημέρα που το παρέδωσα, 5 χρόνια μίσθωμα, 100.000χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Caro 0
                                    Caro 0 last edited by

                                    https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-mg-zs-max-hybrid-pare-kosme

                                    Ρε λες;

                                    P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Μήκος 4,43 αλλά μεταξόνιο 2,61 και έχει χώρους ?

                                      Ούτε χώρο αποσκευών μεγάλο έχει για το μέγεθος του.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      N fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nsterg @criuser last edited by

                                        @criuser said in MG ZS:

                                        Μήκος 4,43 αλλά μεταξόνιο 2,61 και έχει χώρους ?

                                        Ούτε χώρο αποσκευών μεγάλο έχει για το μέγεθος του.

                                        Καλημέρα σε όλους. Έχω ύψος 1,74εκ. Έχω δύο παιδιά, 1,98 και 1,78 (θα ψιλώσει κι άλλο νομίζω)... Κάθονται άνετα πίσω, χωρίς να βρίσκει το κεφάλι τους και έχουν πολύ χώρο για τα γόνατα. Στο μπες – βγες, ακουμπούν τα παπούτσια τους στα πλαστικά, αλλά το ένα φορά 45 και το άλλο 43. Έχει μεγάλο κενό χώρο κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, όπου υπάρχουν μόνο τα καλώδια του καθίσματος. Για να τον εκμεταλλευτώ, έχω τοποθετήσει από ένα ανακλαστικό γιλέκο κάτω από το καθένα. Δεν επικοινωνεί με το πίσω «διάζωμα», πράγμα που θα έδινε παραπάνω χώρο – λογικά φοβούνται μήπως ο πίσω κλοτσήσει τα καλώδια (μου έχει τύχει σε Aygo).
                                        O χώρος αποσκευών σαν λίτρα είναι επαρκής, ως σχήμα, όμως μειώνει κατά πολύ τις επιλογές του τι αποσκευές θα τοποθετήσεις εντός του. Σε πρόσφατο ταξίδι μου, χώρεσε 4 αποσκευές των 43 λίτρων, δύο τσάντες Notebook, ένα μεγάλο παιχνίδι (30 λίτρα), ένα καφάσι με κρασιά, 3 νεσεσέρ και διάφορα μικροκαλούδια. Γενικότερα, εμένα μου αρκεί, στην σύζυγο ότι χώρο και να δώσεις, θα γεμίσει μέχρι πάνω ακόμα και ΡΕΟ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Αποκλείεται να είναι 1,98 και να φορά 45 παπούτσι. Ισως τα μπερδεύεις

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @lap last edited by

                                            @lap said in MG ZS:

                                            Αποκλείεται να είναι 1,98 και να φορά 45 παπούτσι. Ισως τα μπερδεύεις

                                            οταν ειναι παιδια και οχι πληρως ανεπτυγμενα καπως ετσι παει

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 33 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr