-
,Η exclusive δεν κοστίζει πάνω από 27000?
πηγαινε αν εχεις την δυνατοτητα στον Μακρη στο νεο ηρακλειο και διαπραγματευσου! Με ειχαν ενημερωσει παντως οτι οι τιμες ισως ανεβουν!
@anpapath
Έχω αγοράσει την Luxury.
Με Φ.Π.Α.: 28.500€
Είχα πάει στην έκθεση και έτρεχε ένα promo, μείον 1.200€.
Πινακίδες: 75€, κλητήρας για τις πινακίδες 25€.
Ασφάλεια: μεικτή με εγγύηση τιμής και όλα τα (νέα υποχρεωτικά) κόλπα όπως π.χ. φυσικές καταστροφές, 620€ κατ' έτος.
Χιονοκουβέρτες: 55€
Πυροσβεστήρας: 35€
Ανακλαστικά γιλέκα (2): 9€
SOS (κίτρινος μαγνητικός) φάρος: 10€
Φαρμακείο: 15€Σύνολο αγοράς (αν δεν έχουν αλλάξει οι τιμές): 28500 + 1200 + 75 + 25 + 620 + 55 + 35 + 9 + 10 + 15 =30.544€
-
Από ηχομόνωση το αυτοκίνητο πως τα πάει;
Θόρυβος από κινητήρα, αέρα, κύλιση, σε φάση επιτάχυνσης;
-
Από ηχομόνωση το αυτοκίνητο πως τα πάει;
Θόρυβος από κινητήρα, αέρα, κύλιση, σε φάση επιτάχυνσης;
Σε καλή άσφαλτο σε mode EV (αμιγώς ηλεκτρικό) και HEV μέχρι 2200 rpm, δεν ακούγεται καθόλου. Λίγος θόρυβος μέχρι τις 2900rpm όπου (σε HEV) πιάνει τα 130 (πραγματικά) χλμ/ώρα. Αν κατεβάσει ταχύτητα (σε δευτέρα) ή πατήσεις παραπάνω από τις 3000 αρχίζει να ακούγεται. Φίλος που έτρεχε σε αγώνες και τον πήγα βόλτα μέχρι τις 5000 rpm, μου είπε πως εντυπωσιάστηκε από τον ήχο του κινητήρα και του άρεσε.
Σε φαγωμένη άσφαλτο, ακούγονται τα λάστιχα.
Συγκρινόμενη η ποιότητα κύλισης με τα παρακάτω αυτοκίνητα, αναφέρω τα εξής:
Toyota Aygo του 2005: καμία σχέση, νοιώθεις πως είσαι σε παιχνίδι.
Toyota Yaris του 2009: πατάει καλύτερα από το Aygo, αλλά πάλι έχεις θορύβους και τριγμούς.
Subaru Forrester του 2008: αίσθημα πλεύσης, μεγαλύτερη κλίση στις στροφές
Mitsubishi Outlander: μεγαλύτερη κλίση στις στροφές, μεγαλύτερη "βουτιά" στο φρενάρισμα.
BMW X4M40D του 2023: καλύτερη αίσθηση κύλισης και θορύβου (παρουσιάζει το Χ4Μ40D) μέχρι τα 130 χλμ/ώρα, από εκεί και πάνω δεν ξέρω.όλα τα παραπάνω οχήματα, με συντηρημένες αναρτήσεις και φρέσκα ελαστικά.
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν συγκρίνω το Χ4Μ40D με το ΖS MAX, απέχουν μεταξύ τους πολύ και σε πολλά
-
Καθώς διαβαζα τα αυτοκίνητα πνίγηκα. Ξεκινάς από aygo και καταλήγεις σε X4M40D.
-
Καθώς διαβαζα τα αυτοκίνητα πνίγηκα. Ξεκινάς από aygo και καταλήγεις σε X4M40D.
προφανώς δεν είναι όλα δικά μου. Είχα την τύχη να τα οδηγήσω για αρκετά χιλιόμετρα, εκτός από το Χ4Μ40D, στο οποίο ήμουν επιβάτης. Ξέχασα να αναφέρω και ένα Tesla (αυτό με τον διπλό κινητήρα) που οδήγησα για καμιά 40άρια χλμ στον ΠΑΘΕ, αλλά αυτό είναι πυραυλοκίνητη σαύρα....
-
Συμφωνω με @nsterg.
Επισης.
Τoyota Corolla Cross 2.000cc πολυ χειρότερος θορυβος κύλισης, καλυτερη ποιοτητα αναρτησης στην πολη.
Mini Countryman 2025 ελαφρως καλυτερη αεροδυναμικη (ακουγοταν ο αριστερος καθρευτης στα πολλα).Πιστεύω το MG ZS Max με καινουργια ελαστικα αντιστοιχα του ανταγωνισμου οτι θα ριξει τον θορυβο κύλισης μιας και αυτα που φοραει απο εργοστασιο, εχω διαβασει οτι ειναι απο τα χειροτερα σε αυτο τον τομεα.
Παντως στα πολλα που το πηγαινα ηταν σταθερο, ούτε πλευσεις ούτε αναπηδησεις ειχε
-
Συμφωνω με @nsterg.
Επισης.
Τoyota Corolla Cross 2.000cc πολυ χειρότερος θορυβος κύλισης, καλυτερη ποιοτητα αναρτησης στην πολη.
Mini Countryman 2025 ελαφρως καλυτερη αεροδυναμικη (ακουγοταν ο αριστερος καθρευτης στα πολλα).Πιστεύω το MG ZS Max με καινουργια ελαστικα αντιστοιχα του ανταγωνισμου οτι θα ριξει τον θορυβο κύλισης μιας και αυτα που φοραει απο εργοστασιο, εχω διαβασει οτι ειναι απο τα χειροτερα σε αυτο τον τομεα.
Παντως στα πολλα που το πηγαινα ηταν σταθερο, ούτε πλευσεις ούτε αναπηδησεις ειχε
Κάπου είχες μια αναπήδηση ή ήταν το βίντεο!
Ωραίος πάντως, ενημερώνεις!
MG ZS