-
Td Kia Niro Hev την περασμένη Δευτέρα απόγευμα.
Αυτή τη φορά,χωρίςτον πωλητή,για περίπου 35-40 λεπτά.Διαδρομή Λ.Κηφισίας,ΟΑΚΑ (Σ.Λούη),Κύμης (μέχρι το ύψος του ΑΒ-Μουστάκα)κι επιστροφή από Καποδιστρίου.Σε χρώμα χακί-πράσινο με τη μαύρη φάσα στις πίσω κολώνες,η spec.edition. (hud,ηλεκ.καθίσματα,θερμ.τιμόνι κι 1-2 άλλες λεπτομέρειες).Εξωτ. το αυτοκίνητο δεν δείχνει το μήκος του,φαίνεται πιο μαζεμένο κι αισθητικά αποδεκτό με το μπροστά πιο ωραίο στα μάτια μου.
Εσωτερικά,πολύ καλή ποιότητα παντού και δείχνει καλή συναρμογή.Το info,το καλύτερο απ'όσα έχω δοκιμάσει τόσο σε γραφικά-ευκρίνεια,όσο και σε απόκριση-λειτουργικότητα.Καθίσματα κυρίως για άνεση
κι όχι για σπορτίφ ανησυχίες.Πίσω τεράστιοι χώροι,με τις πλάτες των καθισμάτων να ρυθμίζονται για λίγες μοίρες.Επίσης καλή ορατότητα μπροστά.
Ξεκινώντας,ο τύπος του επιλογέα με περιστροφικό διακόπτη εύχρηστος και δίνει αέρα στην καμπίνα.Ξεκινά ηλεκτρικά,εντελώς αθόρυβα.Αυτό είναι και το κύριο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Αθόρυβες με καλή ηχομόνωση διαδρομές κι άνεση χώρων και κύλισης.Πραγματικά,πλησιάζει κατά 80-90% κάποιες παλαιότερες Merc (θυμάμαι σε προηγ. C class να έχω νιώσει κάπως έτσι) σ'αυτό τον τομέα.Το κιβώτιο -ιδίως σε sport mode- με αλλαγές από τα paddles,σαφώς πιο ζωντανό και συμμετοχικό -χωρίς να είναι το τέλειο-,από τα CVTοειδή,σου δίνει ένα ψήγμα αίσθησης συμμετοχής.Στο eco λειτουργούν ρυθμίζοντας την αναγεννητική πέδηση,αλλά πάνω από 2η μπάρα είναι κι εδώ πολύ έντονη (κι ορθώς το κιβώτιο δεν έχει και B mode,θα ήταν too much).Δεν έχει τη δύναμη για σπορτιφ οδήγηση,αλλά οι επιταχύνσεις του είναι ασφαλείς κι ίσως μέσα στην κορυφαία 3αδα του υβριδικού ανταγωνισμού (εξαιρουμένων 2λιτρων).Το τιμόνι (αισθητικά διχάζει),αρκετά άνετο κι ελαφρύ για πόλη,χωρίς να αλλάζει κι ιδιαίτερα στο sport. Φρένα αποτελεσματικά.
Στα της κατανάλωσης με νορμάλ οδήγηση και πάντα με τις καθιερωμένες 2-3 επιταχύνσεις,μπορείς να κινείσαι με 5lt/100 (εγώ στο τέλος έγραψα 4,9). Με προσοχή, περιξ του 4,5 είναι πιστεύω εφικτό.Το EV συχνά μπαίνει σε λειτουργία (το είδα σταθερά και με 65km/h και επειδή έμπλεξα στο γυρισμό σε κάτι στενά πίσω από την Κηφισίας,διαπιστωμένα για 1-1,5 χλμ. δεν μπήκε ποτέ η ΜΕΚ).
Γενικά,είναι ένα πολύ καλό αμάξι,που δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο,αλλά δε θα σε "κρεμάσει"
με τις επιδόσεις του και σε ταξίδι και με την αναμενόμενη οικονομία κατανάλωση των full hybrid της κατηγορίας του.Στα + α) εντυπωσιακή άνεση σε χώρους και ποιότητα κύλισης/θορύβου β) καταναλώσεις,λειτουργία ev γ) info δ) εγγύηση (7ετης και για την μπαταρία) συν 5ετές δωρεάν service (ανταλλ. και εργασία). Στα - α) ίσως λίγο παραπάνω μαλακή ανάρτηση απ'όσο χρειαζόταν,δεν προδιαθέτει για έστω στιγμιαία σπορτίφ οδήγηση β) τιμόνι ελαφριά αίσθηση,που δεν βελτιώνεται σημαντικά και σε sportmode.
Τιμή 1ης έκδοσης (με ελλείψεις) 33.490.Η πιο "σωστή" εξοπλιστικά 2η έκδοση 36.490, συν 600 μεταλλικό και 400 pdi πινακίδες.Εχει ετοιμοπαράδοτα σε 30-40 μέρες σε όλα τα χρώματα (εκτός κόκκινο κι άλλο ένα που δε θυμάμαι).Κλειστή τιμή ως τώρα κι ενώ περίμενα μόνο 1-2 κλασσικά δώρα-αξεσουάρ τύπου σκαφάκι πορτμπαγκάζ,μου είπε πως είναι συζητήσιμη με τον προϊστάμενο και χρηματική έκπτωση (υποθέτω για στρογγύλεμα στα 37 με χρώμα και πινακίδες).Υ.Γ. Και μερικές φωτο από το καντράν και info
-
Ωραίος...
Συνέχισε τις δοκιμές...
Κι εμείς το διάβασμα
-
Δε ρωτάω καν...
-
Αυτό το νέο niro δεν είναι; Όχι το παλιό;
@dimsabas βάλε τίτλο "υβριδικό σαν γάργαρ' niro"
-
-
Σε σχέση με το HRV που περιμένεις πως σου φάνηκε;
Σε επιδόσεις φαίνονται παρόμοια:
https://zeperfs.com/en/duel9577-10319.htmΣαν γενική αίσθηση;
-
@netgeo said in Kia Niro 2016:
Σε σχέση με το HRV που περιμένεις πως σου φάνηκε;
Σε επιδόσεις φαίνονται παρόμοια:
https://zeperfs.com/en/duel9577-10319.htmΣαν γενική αίσθηση;
Στις επιδόσεις, αν δεν χρησιμοποιείς τα paddles στο Kia, η αίσθηση είναι οριακά πιο γρήγορο το Honda.Αν χρησιμοποιήσεις τα paddles,υποκειμενικά επειδή νιώθεις πως έχεις ένα υποτυπώδη έλεγχο,φαίνεται το Kia ελαφρά πιο σβέλτο. Στην ουσία όμως,όπως λες, μάλλον είναι παρόμοια.
Σαν γενική αίσθηση το Νiro πιο μαλακό-άνετο,ήσυχο και ταξιδιάρικο. Το HRV πιο ευέλικτο,με καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι.
-
Στα "ενδότερα" της μπαταρίας ενός Niro ΕV, μετά από ατύχημα που συνέβη στην Κορέα σε ένα αμάξι:
-
-
Tρέχει επιπλέον έκπτωση (εκτός του "κινούμαι ηλεκτρικά") στο Niro EV 8000 της Kia.
Δηλ. τώρα μαζί με επιδότηση+bonus Kia= -16.000ευρώ,ξεκινά από 30.000 και η 2η έκδοση Titanium στα 32.000 -
@panormus772 said in Kia Niro 2016:
Tρέχει επιπλέον έκπτωση (εκτός του "κινούμαι ηλεκτρικά") στο Niro EV 8000 της Kia.
Δηλ. τώρα μαζί με επιδότηση+bonus Kia= -16.000ευρώ,ξεκινά από 30.000 και η 2η έκδοση Titanium στα 32.000Μόνο που το 8χιλιαρο του ΚΗ2 δεν υπάρχει πλέον. Δεν νομίζω ότι δέχεται νέες αιτήσεις.
-
Ε γι'αυτό έβαλαν την έκπτωση. Μόλις βγει το κινούμαι ηλεκτρικά 3 πάω στοιχήματακι ότι δεν θα παίζει έκπτωση !!!!
-
@dettol said in Kia Niro 2016:
@panormus772 said in Kia Niro 2016:
Tρέχει επιπλέον έκπτωση (εκτός του "κινούμαι ηλεκτρικά") στο Niro EV 8000 της Kia.
Δηλ. τώρα μαζί με επιδότηση+bonus Kia= -16.000ευρώ,ξεκινά από 30.000 και η 2η έκδοση Titanium στα 32.000Μόνο που το 8χιλιαρο του ΚΗ2 δεν υπάρχει πλέον. Δεν νομίζω ότι δέχεται νέες αιτήσεις.
Αιτήσεις δέχονται μέχρι 30/4 αν βρεις κενο σλοτ
-
@iceman7 said in Kia Niro 2016:
@dettol said in Kia Niro 2016:
@panormus772 said in Kia Niro 2016:
Tρέχει επιπλέον έκπτωση (εκτός του "κινούμαι ηλεκτρικά") στο Niro EV 8000 της Kia.
Δηλ. τώρα μαζί με επιδότηση+bonus Kia= -16.000ευρώ,ξεκινά από 30.000 και η 2η έκδοση Titanium στα 32.000Μόνο που το 8χιλιαρο του ΚΗ2 δεν υπάρχει πλέον. Δεν νομίζω ότι δέχεται νέες αιτήσεις.
Αιτήσεις δέχονται μέχρι 30/4 αν βρεις κενο σλοτ
μονο αν πετυχεις αιτηση που εφαγε ακυρο και αποδεσμευτουν τα χρηματα. Κανενας λογικος ανθρωπος δεν παει τωρα να αγορασει ελπιζοντας οτι θα του κανει δεκτη το συστημα την αιτηση.
-
@dettol said in Kia Niro 2016:
@iceman7 said in Kia Niro 2016:
@dettol said in Kia Niro 2016:
@panormus772 said in Kia Niro 2016:
Tρέχει επιπλέον έκπτωση (εκτός του "κινούμαι ηλεκτρικά") στο Niro EV 8000 της Kia.
Δηλ. τώρα μαζί με επιδότηση+bonus Kia= -16.000ευρώ,ξεκινά από 30.000 και η 2η έκδοση Titanium στα 32.000Μόνο που το 8χιλιαρο του ΚΗ2 δεν υπάρχει πλέον. Δεν νομίζω ότι δέχεται νέες αιτήσεις.
Αιτήσεις δέχονται μέχρι 30/4 αν βρεις κενο σλοτ
μονο αν πετυχεις αιτηση που εφαγε ακυρο και αποδεσμευτουν τα χρηματα. Κανενας λογικος ανθρωπος δεν παει τωρα να αγορασει ελπιζοντας οτι θα του κανει δεκτη το συστημα την αιτηση.
Ναι, σωστό και αυτό, αλλά μπορέις να βάλεις μια προσφορά από οποιαδήποτε εμπορία και να δοκιμάζεις.
Βασικά τωρα αγοράζουν όσοι έχουν ήδη υποβάλει και μπαίνουν σε Υπαγωγή.... -
-
Πλέον λίγο πιο φθηνό, όμως με 130 αντί 141 άλογα, εξοπλισμό από τον οποίο λείπει μόνο το blind spot αν δεν κάνω λάθος, δεν το έχω οδηγήσει, αξίζει άραγε για κυρίως πόλη; Είναι καθόλου ευχάριστο οδηγικά;
-
@jamesd said in Kia Niro 2016:
Πλέον λίγο πιο φθηνό, όμως με 130 αντί 141 άλογα, εξοπλισμό από τον οποίο λείπει μόνο το blind spot αν δεν κάνω λάθος, δεν το έχω οδηγήσει, αξίζει άραγε για κυρίως πόλη; Είναι καθόλου ευχάριστο οδηγικά;
Αυτό το έχεις διαβάσει;
https://autoholix.com/2022/12/03/kia-niro-1-6-hybrid-dokimi-test-drive-2022/Δυστυχώς ο δικός μας @dimsabas δεν το έχει δοκιμάσει
Με τιμή όσο ένα Toyota cc lounge και παραπάνω από ένα Sportage titanium και 129 μόνο ονομαστική ισχύ, δεν έχει ελπίδες στην Ελλάδα.
Από την άλλη τα 4,42 μήκος μου φαίνονται πολλά για πόλη .
Πρέπει να είναι πολύ ποιοτικό, είχε αρέσει και στον @sabas_thess που το είδε από κοντά στην αντιπροσωπεία.
Kia Niro 2016