Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series F70 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series F70 (2024)
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 58
    • 59
    • 48 / 59
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    1173
    69310
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @andya3 last edited by

      @andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @jeronimo-g said in BMW 1 Series F70 (2024):

      Το μοτέρ αυτό παιδιά πάσχει κάπου συγκεκριμένα ;

      Το όλο φρέσκο 120 και το πακέτο που δίνει
      βάση τιμής και εποχής είναι αξιοπρόσεκτο

      Οι έως τώρα κάτοχοι του νέου F70 στα χλμ που έχουν κάνει πως τους φαίνεται συνολικά

      Σε γενικες γραμμες οχι αλλα το συστημα αυτο ειναι πολυπλοκο δηλ 3κυλινδρος μικρο τουρμπο διαφορα συστηματα στις βαλβιδες, αμεσος ψεκασμος, αντλια υψηλης πιεσης αλυσιδα απο την αλλη πλευρα που εχει τους ιμαντες κλπ Σε αυτα βαζεις και κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ξηρο και μεσα ηλεκτροκινητηρα και εξτρα 48β μπαταριες. Και κερασακι στη τουρτα ειναι σχεδον ψοφιο για τοση πολυπλοκοτητα που εχει. Δηλ αν το κρατησεις για πολλα χρονια λογικα θα βγαλει θεματα ακριβα.

      Μόλις απέρριψες όλη την τεχνολογία των mild hybrid downsized turbo που έχει αναπτυχθεί την τελευταία 10ετία. Δηλαδή πως θα έπρεπε να είναι τα σύγχρονα αυτοκίνητα? 🙂

      Aυτη η τεχνολογια αναπτυχθηκε για να ξεγελαει τους κανονισμους ρυπων της ΕΕ. Θα επρεπε να ειναι πολυκυλινδρα ατμοσφαιρικα οπως ηταν στην δεκαετια του 90 και αρχες 00..Θυμιζω τουρμπο ειχαν πολλα στην δεκαετια του 80 αλλα τα εγκατελειψαν στα 90ς γιατι εκαιγαν πολυ καυσιμο.

      Στα αμαξωματα και τα αυτοματα κιβωτια παντως εχει γινει προοδος αλλα ειναι μεγαλο πισωγυρισμα στους κινητηρες.

      Από άποψη αξιοπιστίας και ότι πολλά έγιναν για τους ρύπους συμφωνώ. Αλλά οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες τα είχαν φάει τα ψωμιά τους. Τι άλλο να κάνουν μ' αυτούς? Έπαιζαν μόνο με τον κυβισμό, τους μεγάλωναν, τους μίκραιναν και τέρμα.
      Τους έδωσε λίγο ζωή ακόμα η Toyota με τα υβριδικά της, αλλά κι αυτά είναι τεχνολογία με πολλούς περιορισμούς και για μικρά αυτοκίνητα.

      Η τεχνολογία turbo δίνει μεγάλη ελευθερία, τη ρυθμίζεις όπως θέλεις και παίρνεις εξαιρετικά αποτελέσματα σε απεριόριστο εύρος ισχύος κινητήρων. Και οδηγικά είναι πιο ωραίο το turbo, τραβάει από χαμηλά το αυτοκίνητο και επιταχύνει πιο γρήγορα.
      Δυστυχώς πολλοί έχουν συνδέσει το turbo με τα 3κύλινδρα και το βλέπουν με στραβό μάτι, αλλά αυτά είναι απλώς μια από τις εφαρμογές του turbo.
      Περισσότερο με ανησυχούν τα πολλά ηλεκτρονικά και οι αυτοματισμοί στα σύγχρονα αυτοκίνητα, που εκ φύσεως έχουν μικρή διάρκεια ζωής και είναι επιρρεπείς σε σφάλματα και βλάβες. Αλλά κι αυτό είναι τίμημα της νέας τεχνολογίας, δεν μπορεί να σταματήσει η πρόοδος. Σ' αυτή την κατηγορία βάζω και τα αυτόματα κιβώτια, τα ηλεκτρονικά τους χαλάνε κυρίως.

      Aυτο που μας ενδιαφερει ειναι αξιοπιστια οχι να παρεις συνεχως ιπποδυναμεις. Για τους ρυπους ειναι υπερβολη οι κανονισμοι δηλ μας κοροιδευουν ειδικα οταν τα λεωφορεια και τα ταξι βγαζουν το 90% της καπνιλας. Δηλ φουλ ηλεκτρικα λεωφορεια πολης και ταξι πολης χρειαζοντε αλλα για γενικα η αυτοκινηση καλυτερα να ειχαν τους κλασσικους 6κυλινδρους κινητηρες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus @andya3 last edited by

        @andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):

        @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

        @andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):

        @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

        @jeronimo-g said in BMW 1 Series F70 (2024):

        Το μοτέρ αυτό παιδιά πάσχει κάπου συγκεκριμένα ;

        Το όλο φρέσκο 120 και το πακέτο που δίνει
        βάση τιμής και εποχής είναι αξιοπρόσεκτο

        Οι έως τώρα κάτοχοι του νέου F70 στα χλμ που έχουν κάνει πως τους φαίνεται συνολικά

        Σε γενικες γραμμες οχι αλλα το συστημα αυτο ειναι πολυπλοκο δηλ 3κυλινδρος μικρο τουρμπο διαφορα συστηματα στις βαλβιδες, αμεσος ψεκασμος, αντλια υψηλης πιεσης αλυσιδα απο την αλλη πλευρα που εχει τους ιμαντες κλπ Σε αυτα βαζεις και κιβωτιο διπλου συμπλεκτη ξηρο και μεσα ηλεκτροκινητηρα και εξτρα 48β μπαταριες. Και κερασακι στη τουρτα ειναι σχεδον ψοφιο για τοση πολυπλοκοτητα που εχει. Δηλ αν το κρατησεις για πολλα χρονια λογικα θα βγαλει θεματα ακριβα.

        Μόλις απέρριψες όλη την τεχνολογία των mild hybrid downsized turbo που έχει αναπτυχθεί την τελευταία 10ετία. Δηλαδή πως θα έπρεπε να είναι τα σύγχρονα αυτοκίνητα? 🙂

        Aυτη η τεχνολογια αναπτυχθηκε για να ξεγελαει τους κανονισμους ρυπων της ΕΕ. Θα επρεπε να ειναι πολυκυλινδρα ατμοσφαιρικα οπως ηταν στην δεκαετια του 90 και αρχες 00..Θυμιζω τουρμπο ειχαν πολλα στην δεκαετια του 80 αλλα τα εγκατελειψαν στα 90ς γιατι εκαιγαν πολυ καυσιμο.

        Στα αμαξωματα και τα αυτοματα κιβωτια παντως εχει γινει προοδος αλλα ειναι μεγαλο πισωγυρισμα στους κινητηρες.

        Από άποψη αξιοπιστίας και ότι πολλά έγιναν για τους ρύπους συμφωνώ. Αλλά οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες τα είχαν φάει τα ψωμιά τους. Τι άλλο να κάνουν μ' αυτούς? Έπαιζαν μόνο με τον κυβισμό, τους μεγάλωναν, τους μίκραιναν και τέρμα.
        Τους έδωσε λίγο ζωή ακόμα η Toyota με τα υβριδικά της, αλλά κι αυτά είναι τεχνολογία με πολλούς περιορισμούς και για μικρά αυτοκίνητα.

        Η τεχνολογία turbo δίνει μεγάλη ελευθερία, τη ρυθμίζεις όπως θέλεις και παίρνεις εξαιρετικά αποτελέσματα σε απεριόριστο εύρος ισχύος κινητήρων. Και οδηγικά είναι πιο ωραίο το turbo, τραβάει από χαμηλά το αυτοκίνητο και επιταχύνει πιο γρήγορα.
        Δυστυχώς πολλοί έχουν συνδέσει το turbo με τα 3κύλινδρα και το βλέπουν με στραβό μάτι, αλλά αυτά είναι απλώς μια από τις εφαρμογές του turbo.
        Περισσότερο με ανησυχούν τα πολλά ηλεκτρονικά και οι αυτοματισμοί στα σύγχρονα αυτοκίνητα, που εκ φύσεως έχουν μικρή διάρκεια ζωής και είναι επιρρεπείς σε σφάλματα και βλάβες. Αλλά κι αυτό είναι τίμημα της νέας τεχνολογίας, δεν μπορεί να σταματήσει η πρόοδος. Σ' αυτή την κατηγορία βάζω και τα αυτόματα κιβώτια, τα ηλεκτρονικά τους χαλάνε κυρίως.

        Δεν είναι έτσι. Ένα πολύ καλό ατμοσφαιρικό (μεγαλύτερου κυβισμού προφανώς) είναι σε γενικές γραμμές καλύτερο από ένα αντίστοιχης απόδοσης υπερτροφοδοτούμενο σύνολο. Βέβαια υπάρχουν πολλές άλλες παράμετροι. Μεταξύ όμως ενός τρίλιτρου ατμοσφαιρικού 300 ίππων και ενός δίλιτρου τούρμπο ίδιας ισχύος, θα προτιμήσω τον ατμοσφαρικό (μετά από δοκιμή, γιατί μπορεί να είναι κακή η υλοποίηση του). Δεν μιλάω για αξιοπιστία, αλλά για χαρακτηριστικά λειτουργίας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by lap

          Με τα πολλά κυβικά μπορείς να ξεκινήσεις με Δευτέρα απο φανάρι χωρίς να ρεταρει.

          Το έχω ζήσει σε ραλακι. Οκ δεν ήταν πολλά τα κυβικά αλλά με 850 κιλά και 1600 αρι μοτέρ με 122 άλογα έφευγε μόνο του. Η αναλογία κιλών κυβικών ήταν παρόμοια
          Επίσης εάν βάλεις Δευτέρα σχέση και έπαιρνες τα πόδια από τα πεντάλ πήγαινε μόνο του. Τόσο γραμμικό.
          Αυτά πριν 15 έτη, αλλά θυμάμαι πως έλεγα πως κάποτε τα αυτοκίνητα θα είναι έτσι. Θα επιταχύνουν μόνα τους χωρίς να πατάς το γκάζι. Να που ήρθε η εποχή.

          Το Suzuki δεν έχει τόση δύναμη αλλά κινείται με 5η σχέση και 1600-18000 σαλ χωρίς να ρεταρει.

          820 κιλά και αυτό,

          Αυτά είναι μοτέρ.

          Υ.γ Βασικά το ίδιο γινόταν και με το 1,4 tu. Στα τότε γαλλικά. Μοτεραρες. Μετά άλλαξε διοίκηση μπήκαν και οι μέτοχοι και διέλυσαν μια εξαιρετική εταιρία.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            το 2.8 μπορουσε να ξεκινησει και με 5η σχεδον (5αρι κιβωτιο). ειχε φοβερη ροπη στο ρελαντι για το βαρος του αυτοκινητου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              ss_76 @iceman7 last edited by

              @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

              @chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):

              Πολύ ξεκούραστο το ACC στα ταξίδια. Καμιά σχέση με το απλό CC.
              Θα έπρεπε να είναι στάνταρ εξοπλισμός.

              Αν κάνεις ταξίδια ίσως.
              Αλλά διαφορετικά και λιγότερο οικονομικό είναι και επικίνδυνο να σε οδηγεί ένα computer

              Δεν σε οδηγεί κανένας υπολογιστής. Το τιμόνι το έχεις κανονικά. Απλά όταν δει αυτοκίνητο σε μια Α απόσταση που του έχεις ορίσει θα κόψει και μόλις κάνει δεξιά ο μπροστά σου θα ξαναεπιταχυνει στο όριο που έχεις θέσει.
              Εγώ πάντως μια χαρά ξεκούραστος γύρισα από Ιωάννινα και όπου χρειαζόταν έπαιρνα τον έλεγχο.
              Και το emergency brake το σύστημα το χειρίζεται. Αυτό δεν χρειάζεται ή εκεί είναι καλό να υπάρχει; Όλα πλέον μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων λειτουργούν για ένα μεγαλώνει το ποσοστό της ασφάλειας. Προς όφελος μας είναι και όχι το ανάποδο.

              Ξέρω πως λειτουργούν! Απλά ούτε τα εμπιστεύομαι ούτε τα θέλω. Οτι απενεργοποιείται το απενεργοποιω. Οτι χρησιμοποείται κατ επιλογήν δεν το επιλέγω ποτε.
              Και το brake assist για τους απρόσεκτους είναι. Και ειδικά εντός πόλης μπερδεύεται εύκολα.
              Προτιμώ να έχω εγώ τον έλεγχο.
              Ξέρω καλύτερα από τις μαλακιες που μας βάζουν και κόβουν σε απτή ποιότητα.
              Προτιμώ δέρμα, πολυτέλεια, μασάζ, ηχοσύστημα, φωταρες από αισθητήρες για πράγματα που εγώ κάνω καλύτερα.

              Οκ όπως προτιμάει ο καθένας. Ελπίζω τα τραξια, ΑΒΣ
              να μην τα απενεργοποιεις και αυτά γιατί μέσω υπολογιστή ελέγχονται επίσης.
              Πολλοί θέλουν συμμετοχικότητα αλλά το αυτόματο το πάνε γόνα. 🤣

              Το τιμόνι δεν θέλω να μου το κουνάει κανείς. Ούτε να επιταχύνει ή επιβραδύνει μόνο του.
              Δεν είναι όλα το ίδιο.

              Υποθέτω ότι για να γλιτώσεις από τα κομπιούτερ, οδηγάς μόνο χειροκίνητα (μήπως μπερδευτεί κι βάλει όπισθεν αντί για πρώτη), χωρίς ABS (μήπως σε αφήσει χωρίς φρένα), χωρίς αερόσακους (γιατί μπορεί να ενεργοποιηθούν ακούσια), χωρίς ηλεκτρικά καθίσματα (γιατί μπορεί να έρθουν πολύ μπροστά και να σε πνίξουν), κλπ;

              Μάλλον όχι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                atari70 last edited by

                Δεν το συζητώ η σημερινή τιμή της είναι ότι καλύτερο τουλάχιστον για την κατηγορία. Βέβαια καποια στιγμή μέσα στο έτος θα αυξηθεί,αλλά ποτέ και πόσο άγνωστο! Επίσης κάπου διάβασα ότι μέσα στο 25 αναμένεται και η εισαγωγική έκδοση με τον βασικό κινητήρα και τους 122 ίππους! Μόνο βενζίνη εδώ χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα! Με πολύ καλά νούμερα !22 κιλά ροπής, 0-100 σε 9,8 και τελική 210 χιλιόμετρα! Εάν κρατήσει και μια τιμή στα επίπεδα της βασικής f40 βλέπω να κάνει πάλι παπάδες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  ss_76 last edited by

                  @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  @ss_76 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  @chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  @chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  @chrisk6 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                  Πολύ ξεκούραστο το ACC στα ταξίδια. Καμιά σχέση με το απλό CC.
                  Θα έπρεπε να είναι στάνταρ εξοπλισμός.

                  Αν κάνεις ταξίδια ίσως.
                  Αλλά διαφορετικά και λιγότερο οικονομικό είναι και επικίνδυνο να σε οδηγεί ένα computer

                  Δεν σε οδηγεί κανένας υπολογιστής. Το τιμόνι το έχεις κανονικά. Απλά όταν δει αυτοκίνητο σε μια Α απόσταση που του έχεις ορίσει θα κόψει και μόλις κάνει δεξιά ο μπροστά σου θα ξαναεπιταχυνει στο όριο που έχεις θέσει.
                  Εγώ πάντως μια χαρά ξεκούραστος γύρισα από Ιωάννινα και όπου χρειαζόταν έπαιρνα τον έλεγχο.
                  Και το emergency brake το σύστημα το χειρίζεται. Αυτό δεν χρειάζεται ή εκεί είναι καλό να υπάρχει; Όλα πλέον μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων λειτουργούν για ένα μεγαλώνει το ποσοστό της ασφάλειας. Προς όφελος μας είναι και όχι το ανάποδο.

                  Ξέρω πως λειτουργούν! Απλά ούτε τα εμπιστεύομαι ούτε τα θέλω. Οτι απενεργοποιείται το απενεργοποιω. Οτι χρησιμοποείται κατ επιλογήν δεν το επιλέγω ποτε.
                  Και το brake assist για τους απρόσεκτους είναι. Και ειδικά εντός πόλης μπερδεύεται εύκολα.
                  Προτιμώ να έχω εγώ τον έλεγχο.
                  Ξέρω καλύτερα από τις μαλακιες που μας βάζουν και κόβουν σε απτή ποιότητα.
                  Προτιμώ δέρμα, πολυτέλεια, μασάζ, ηχοσύστημα, φωταρες από αισθητήρες για πράγματα που εγώ κάνω καλύτερα.

                  Οκ όπως προτιμάει ο καθένας. Ελπίζω τα τραξια, ΑΒΣ
                  να μην τα απενεργοποιεις και αυτά γιατί μέσω υπολογιστή ελέγχονται επίσης.
                  Πολλοί θέλουν συμμετοχικότητα αλλά το αυτόματο το πάνε γόνα. 🤣

                  Το τιμόνι δεν θέλω να μου το κουνάει κανείς. Ούτε να επιταχύνει ή επιβραδύνει μόνο του.
                  Δεν είναι όλα το ίδιο.

                  Υποθέτω ότι για να γλιτώσεις από τα κομπιούτερ, οδηγάς μόνο χειροκίνητα (μήπως μπερδευτεί κι βάλει όπισθεν αντί για πρώτη), χωρίς ABS (μήπως σε αφήσει χωρίς φρένα), χωρίς αερόσακους (γιατί μπορεί να ενεργοποιηθούν ακούσια), χωρίς ηλεκτρικά καθίσματα (γιατί μπορεί να έρθουν πολύ μπροστά και να σε πνίξουν), κλπ;

                  Μάλλον όχι.

                  Καμία ακόμα μεγαλύτερη γενίκευση θα κάνεις ; 😜
                  Οχι δεν είμαι ο παλιό χριστιανός που ζω σε σπηλιές.
                  Απλά κρατάω ότι μου αρέσει και βολεύει από τις τεχνολογίες, όχι αναγκαστικά ότι μου πλασάρουν ή ότι το δοκίμασα και δεν μου αρέσει….
                  Δικό μου γούστο και αν δεν σου αρέσει μην με διαβάζεις …

                  Συγχαρητήρια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    JimKL 0 last edited by

                    Η έκδοση diesel αξίζει εν έτη 2025;

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @JimKL 0 last edited by

                      @jimkl-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                      Η έκδοση diesel αξίζει εν έτη 2025;

                      κοστος? κυβικα? αν εισαι πωλητης στην επαρχια μπορει και να αξιζει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vigilantius__1985 last edited by

                        Έχει καταλάβει κανείς αν ο χώρος κάτω από το κάλυμμα του χώρου αποσκευών (εκεί που αφήνουν κενό οι μπαταρίες) συμπεριλαμβάνεται στα 300 λίτρα ή είναι έξτρα χώρος

                        S A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sledgehammer @vigilantius__1985 last edited by

                          @vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                          Έχει καταλάβει κανείς αν ο χώρος κάτω από το κάλυμμα του χώρου αποσκευών (εκεί που αφήνουν κενό οι μπαταρίες) συμπεριλαμβάνεται στα 300 λίτρα ή είναι έξτρα χώρος

                          Πωλητής μου είπε ότι συμπεριλαμβάνεται στα 300, αλλά πιστεύω ότι κάνει λάθος.

                          Από κοντά ο χώρος επισκευών φαίνεται αξιοποιήσιμος. Ή μπορεί απλά να θέλω να πείσω τον εαυτό μου, γιατί σε όλα τα υπόλοιπα το αμάξι πετάει. M Sport full extra 34K

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            ilias-a @sledgehammer last edited by ilias-a

                            @sledgehammer said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            @vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            Έχει καταλάβει κανείς αν ο χώρος κάτω από το κάλυμμα του χώρου αποσκευών (εκεί που αφήνουν κενό οι μπαταρίες) συμπεριλαμβάνεται στα 300 λίτρα ή είναι έξτρα χώρος

                            Πωλητής μου είπε ότι συμπεριλαμβάνεται στα 300, αλλά πιστεύω ότι κάνει λάθος.

                            Από κοντά ο χώρος επισκευών φαίνεται αξιοποιήσιμος. Ή μπορεί απλά να θέλω να πείσω τον εαυτό μου, γιατί σε όλα τα υπόλοιπα το αμάξι πετάει. M Sport full extra 34K

                            Αν σου αρεσει τοσο πολυ σε ολα τα υπολοιπα παρτο με κλειστα ματια, ο περισσοτερος χωρος αν σου χρειαστει για 5-10 φορες το χρονο υπαρχουν τροποι να μεγαλωσει. Κριμα να μη χαρεις την κ@υλ@ σου γι αυτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              Και να μην συμπεριλαμβάνεται στα 300lt, πες ότι προσθέτει 10-12lt το πολύ.Δεν αλλάζει κάτι σημαντικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A
                                argonautis @vigilantius__1985 last edited by

                                @vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                Έχει καταλάβει κανείς αν ο χώρος κάτω από το κάλυμμα του χώρου αποσκευών (εκεί που αφήνουν κενό οι μπαταρίες) συμπεριλαμβάνεται στα 300 λίτρα ή είναι έξτρα χώρος

                                300 Είναι τι πάνω μέρος .Η μόνη διαφορά σε σχέση με την f40 είναι στο κάτω μέρος οπου καταλαμβάνει η μπαταρία το 60%

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Mebmw
                                  Mebmw last edited by

                                  Μήπως καποιος ξερει γιατι τα logos των σταθμων στο ραδιοφωνο εγιναν συμβολα!!ραδιο.jpg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Πιθανόν να αφορά τη θεματική ενότητα του καθε σταθμού.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimitris.tech last edited by

                                      Πράγματι, φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα με τον τρόπο που εμφανίζονται τα logos των ραδιοφωνικών σταθμών στο BMW iDrive 8. Εμφανίζεται ένα generic σχήμα αντί για το κανονικό avatar του σταθμού.
                                      Στη δική μου X1 (U11 μοντέλο 2023) περιστασιακά μόνο εμφανίζονται στους DAB σταθμούς τα logos. Στους σταθμούς FM ποτέ, ενώ σε Fabia που μπήκα πριν από λίγες μέρες προβάλλονται κανονικά.
                                      Έλπιζα πως θα λυνόταν σε κάποιο από τα updates που περιοδικά γίνονται, ακόμη όμως τίποτα…
                                      Σε forum από Βρετανία διάβασα ότι βοηθά το restart (πιέζοντας για 15sec. τη ροδέλα έντασης ήχου/έναρξης του ηχοσυστήματος).
                                      Το δοκίμασα, δυστυχώς δίχως αποτέλεσμα.
                                      Διαπίστωσα όμως ότι κάποιες φορές βοηθά η γρήγορη εναλλαγή στον προηγούμενο και στον επόμενο σταθμό, ώστε τελικά να εμφανιστεί το logo.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Mebmw
                                        Mebmw last edited by

                                        Εχω το BMW 1 Series F70 τα λογοτυπα εμφανιζοταν κανονικα για καθε σταθμο, νομιζω μετα το update εγιναν συμβολα!

                                        Mebmw 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Mebmw
                                          Mebmw @Mebmw last edited by Mebmw

                                          @mebmw said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          Εχω το BMW 1 Series F70 τα λογοτυπα εμφανιζοταν κανονικα για καθε σταθμο, νομιζω μετα το update εγιναν συμβολα!

                                          Τελικα επανηλθαν κανοντας το restart που αναφερεις dimitris.tech και σε ευχαριστω πολύ !
                                          απλα μετα το restart ξεκινησα τον κινητηρα ξανα και εμφανιστηκαν μετα απο λιγο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pstroug last edited by

                                            Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο
                                            Εχει κανεις την ιδια εμπειρια;

                                            M fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 48 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr