Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 767
    • 768
    • 769
    • 770
    • 771
    • 896
    • 897
    • 769 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17929
    403831
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @lap last edited by

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Περιττό να πω πως 😍 😍 😍 😍 😁 😁

      Η mahindra εφτιαχνε τζιπ στο χωριο μου απο πρωτου γεννηθειτε , με κινητηρα ρενω .
      Ινδοι τα δοκιμαζαν στους χωματοδρομους και τα χωραφια , αλλα δεν πουλουσαν στην ελληνικη αγορα , λογω συμβασης να προστατευτουν τα πονυ ; ποιος ξερει.

      Εκπληκτικο το αγοραζα με κλειστα ματια .

      Έχω δει Mahindra ακόμα και σήμερα!!! Νομίζω mercedes ήταν η μηχανή!

      Εγώ νομίζω ότι είχαν σχέση με τα Πατζέρο εκείνης της εποχής.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster @criuser last edited by

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Ηλεκτρικά λοιπόν φτηνά για την πόλη και ακόμα καλύτερα με λήζινγκ.

        Επειδή έχω ηλεκτρικό με leasing, θα σου πω οτι αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, αλλα δεν ειναι τόσο απλό, εξαρτάται από την τιμή του leasing, το οποίο εχει πάρει την ανιούσα. Αν είναι να δώσεις στην τετραετία τα χρήματα που κάνει το όχημα να το αγοράσεις (αφαιρόντας την επιδότηση), δεν αξίζει το leasing, καλύτερα αγορά. Το μόνο που ειναι ακριβό, ειναι η ασφάλεια και η πιο συχνή θεωρητικά αλλαγή των ελαστικών. Το leasing συμφέρει υπό συγκεκριμένες συνθήκες ειδικά στα ηλεκτρικά, πχ ένα Tesla βγαίνει πέριπου 9-10 χιλιάρικα το χρόνο το leasing, πες μου ένα λόγο να μην το αγοράσω?

        Το λήζινγκ μπαίνει γιατί αν είσαι εταιρεία έχεις μεγάλες απαλλαγές, αν είσαι ιδιώτης δεν έχεις την έννοια της μεταπώλησης και έχεις την δυνατότητα στα 4 χρόνια να επιλέξεις αν σε συμφέρει να το αγοράσεις στην τότε κατάσταση που θα είναι τα ηλεκτρικά.

        Αν το αγοράσεις έχεις μεγαλύτερες απαλλαγές

        bekiaris C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @criuser last edited by

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

          Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

          Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

          Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

          Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

          Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

          Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
          Έχουμε κάποιο νέο;

          "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

          "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

          "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

          μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

          Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

          Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

          alt text

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A
            antonmone @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

            Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

            Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

            Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

            Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

            Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

            Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
            Έχουμε κάποιο νέο;

            "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

            "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

            "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

            μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

            Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

            Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

            alt text

            Έλα πες την αλήθεια ,δουλεύεις Κυριακάτικα απλά για να μιλάς με τον Criuser!

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dettol @antonmone last edited by

              @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

              Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

              Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

              Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

              Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

              Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

              Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
              Έχουμε κάποιο νέο;

              "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

              "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

              "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

              μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

              Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

              Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

              alt text

              Έλα πες την αλήθεια ,δουλεύεις Κυριακάτικα απλά για να μιλάς με τον Criuser!

              ΑΝΕΤΑ!

              αλλα βγαλε απο το quote το gif γιατι σε βλεπω και εσενα με παρατηρηση με κοκκινα γραμματα και οτι σου εχουν στειλει 1209358092135 προσωπικες παρατηρησεις για το θεμα αυτο 🙂

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                antonmone @dettol last edited by

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

                Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

                Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

                Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

                Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

                Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

                Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
                Έχουμε κάποιο νέο;

                "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

                "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

                "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

                μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

                Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

                Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

                alt text

                Έλα πες την αλήθεια ,δουλεύεις Κυριακάτικα απλά για να μιλάς με τον Criuser!

                ΑΝΕΤΑ!

                αλλα βγαλε απο το quote το gif γιατι σε βλεπω και εσενα με παρατηρηση με κοκκινα γραμματα και οτι σου εχουν στειλει 1209358092135 προσωπικες παρατηρησεις για το θεμα αυτο 🙂

                Θα με στείλουν με τα παιδιά στο σπίτι του Ice με κουλούρια Θεσσαλονικης εμένα!Με 12 ποντα!

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dettol @antonmone last edited by

                  @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

                  Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

                  Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

                  Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

                  Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

                  Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

                  Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
                  Έχουμε κάποιο νέο;

                  "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

                  "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

                  "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

                  μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

                  Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

                  Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

                  alt text

                  Έλα πες την αλήθεια ,δουλεύεις Κυριακάτικα απλά για να μιλάς με τον Criuser!

                  ΑΝΕΤΑ!

                  αλλα βγαλε απο το quote το gif γιατι σε βλεπω και εσενα με παρατηρηση με κοκκινα γραμματα και οτι σου εχουν στειλει 1209358092135 προσωπικες παρατηρησεις για το θεμα αυτο 🙂

                  Θα με στείλουν με τα παιδιά στο σπίτι του Ice με κουλούρια Θεσσαλονικης εμένα!Με 12 ποντα!

                  σου δανειζω και το διχτυωτο καλτσον αν θες, αλλα μαλλον θα θες τιποτα πιο χοντρο για να μην ξεπαγιασεις στο μπαλκονι

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    antonmone @dettol last edited by

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

                    Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

                    Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

                    Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

                    Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

                    Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

                    Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
                    Έχουμε κάποιο νέο;

                    "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

                    "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

                    "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

                    μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

                    Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

                    Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

                    alt text

                    Έλα πες την αλήθεια ,δουλεύεις Κυριακάτικα απλά για να μιλάς με τον Criuser!

                    ΑΝΕΤΑ!

                    αλλα βγαλε απο το quote το gif γιατι σε βλεπω και εσενα με παρατηρηση με κοκκινα γραμματα και οτι σου εχουν στειλει 1209358092135 προσωπικες παρατηρησεις για το θεμα αυτο 🙂

                    Θα με στείλουν με τα παιδιά στο σπίτι του Ice με κουλούρια Θεσσαλονικης εμένα!Με 12 ποντα!

                    σου δανειζω και το διχτυωτο καλτσον αν θες, αλλα μαλλον θα θες τιποτα πιο χοντρο για να μην ξεπαγιασεις στο μπαλκονι

                    Ας τα γράφουμε συνθηματικά αυτά γιατί παραμονεύει το ευρύχωρο ντίζελ να μας περάσει όλους!!!

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dettol @antonmone last edited by dettol

                      @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

                      Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

                      Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

                      Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

                      Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

                      Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

                      Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
                      Έχουμε κάποιο νέο;

                      "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

                      "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

                      "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

                      μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

                      Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

                      Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

                      alt text

                      Έλα πες την αλήθεια ,δουλεύεις Κυριακάτικα απλά για να μιλάς με τον Criuser!

                      ΑΝΕΤΑ!

                      αλλα βγαλε απο το quote το gif γιατι σε βλεπω και εσενα με παρατηρηση με κοκκινα γραμματα και οτι σου εχουν στειλει 1209358092135 προσωπικες παρατηρησεις για το θεμα αυτο 🙂

                      Θα με στείλουν με τα παιδιά στο σπίτι του Ice με κουλούρια Θεσσαλονικης εμένα!Με 12 ποντα!

                      σου δανειζω και το διχτυωτο καλτσον αν θες, αλλα μαλλον θα θες τιποτα πιο χοντρο για να μην ξεπαγιασεις στο μπαλκονι

                      Ας τα γράφουμε συνθηματικά αυτά γιατί παραμονεύει το ευρύχωρο ντίζελ να μας περάσει όλους!!!

                      εχοντας δει τον criu να κανει τα τεντωματα του, πιστευω οτι μπορει να κανει ολο το καμα σουτρα και τα appendices του, μεσα στο σε τριο

                      στο νημα του CC ρωτανε που να βαλουν τον πυροσβεστηρα. Επικινδυνες ερωτησεις αυτες, τετοιες ωρες...

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        antonmone @dettol last edited by

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Με τα κόστη που αναφέρθηκαν, το ντίζελ παραμένει κάπου 10-50 φορές καλύτερο για ταξίδι....

                        Εννοείς ολογράφως : Δέκα έως Πενήντα φορές καλύτερο το Diesel ;;;;

                        Εξαιρετική η γραφή σου με τα επιχειρήματα υπέρ του C3 , θόλωσα λίγο , παραλίγο να με πείσεις!

                        Αλλά μετά σκέφτηκα πως ... το MG4 ρε παιδιά είναι άλλη κατηγορία αυτοκίνητο, μιλάμε για διαστημόπλοιο σε σχέση με το γαλλικό κουβαδάκι, το έβαλαν στην σύγκριση γιατί έχει τιμή κοντά στο C3;

                        Ε τότε μιλάμε για τραγωδία για το γαλλικό Supermini αν είναι και χειρότερο και ακριβότερο.

                        Και αν το Dolphin αυτό που δοκίμασαν είναι η φτωχή έκδοση η οποία τελικά κερδίζει στα σημεία , η δική μας πλούσια και γρηγορότερη έκδοση στα 20.000€ κάνει σκόνη το ηλεκτρικό C3 ακόμη και στην τοπ έκδοση του.

                        Κάτι άρθρα που έγραφαν για χιλιάδες χιλιάδων παραγγελιών του ηλεκτρικού C3 μόλις ανακοινώθηκε τι έγιναν;
                        Έχουμε κάποιο νέο;

                        "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"

                        "οι αγγλοι θυμουνται ακομα τον πολεμο των 100 χρονων και μισουν τους φρανσουαδες για αυτο και ποτε δεν θα παραδεχοταν την ανωτεροτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου"

                        "σε 2 μηνες που θα αρχισουν να παραδιδοντα τα σε τριο, θα τριβετε τα ματια σας. Θα ξεχυθουν σαν εμετος στους δρομους της ευρωπης"

                        μπορω να σκεφτω και αλλα αλλα ειμαι στη δουλεια, οποτε ιεμαι λιγο θολωμενος

                        Δεν θα γράψεις βρε εμετός...

                        Θα γράψεις τσουνάμι. Γιατί έτσι και ψαρώνεις τους άλλους αφού τους φέρνει φόβο, αλλά και τα χώνεις έμμεσα στους τογιοταίους...😊

                        alt text

                        Έλα πες την αλήθεια ,δουλεύεις Κυριακάτικα απλά για να μιλάς με τον Criuser!

                        ΑΝΕΤΑ!

                        αλλα βγαλε απο το quote το gif γιατι σε βλεπω και εσενα με παρατηρηση με κοκκινα γραμματα και οτι σου εχουν στειλει 1209358092135 προσωπικες παρατηρησεις για το θεμα αυτο 🙂

                        Θα με στείλουν με τα παιδιά στο σπίτι του Ice με κουλούρια Θεσσαλονικης εμένα!Με 12 ποντα!

                        σου δανειζω και το διχτυωτο καλτσον αν θες, αλλα μαλλον θα θες τιποτα πιο χοντρο για να μην ξεπαγιασεις στο μπαλκονι

                        Ας τα γράφουμε συνθηματικά αυτά γιατί παραμονεύει το ευρύχωρο ντίζελ να μας περάσει όλους!!!

                        εχοντας δει τον criu να κανει τα τεντωματα του, πιστευω οτι μπορει να κανει ολο το καμα σουτρα και τα appendices του, μεσα στο σε τριο

                        στο νημα του CC ρωτανε που να βαλουν τον πυροσβεστηρα. Επικινδυνες ερωτησεις αυτες, τετοιες ωρες...

                        Οι 5678 αποχρώσεις του γκρι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • mesastou
                          mesastou @polistas last edited by

                          @polistas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          ναι. Καλυτερα να εχεις παντα επιλεγμενο το "available now"

                          Ευχαριστώ.
                          Δηλαδή η εφαρμογή ανανεώνεται αμέσως μόλις ο φορτιστής καταληφθεί από όχημα?
                          Για παράδειγμα τώρα ο μόνος διαθέσιμος που δείχνει (άνω των 60 Kw) είναι μόνο ένας σε όλη τη χώρα...

                          Δεν νομίζω να υποστηρίζεται και τόσο καλά αυτό στη Ελλάδα. Λογικά αυτό που γράφεις είναι το νόημα του available now και δεν έχει σχέση με το coming soon. Ας γράψουν και άλλοι πιο γνωστές.

                          mouths are for eating, noses for breathing.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @mesastou last edited by

                            @mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @polistas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            ναι. Καλυτερα να εχεις παντα επιλεγμενο το "available now"

                            Ευχαριστώ.
                            Δηλαδή η εφαρμογή ανανεώνεται αμέσως μόλις ο φορτιστής καταληφθεί από όχημα?
                            Για παράδειγμα τώρα ο μόνος διαθέσιμος που δείχνει (άνω των 60 Kw) είναι μόνο ένας σε όλη τη χώρα...

                            Δεν νομίζω να υποστηρίζεται και τόσο καλά αυτό στη Ελλάδα. Λογικά αυτό που γράφεις είναι το νόημα του available now και δεν έχει σχέση με το coming soon. Ας γράψουν και άλλοι πιο γνωστές.

                            ναι, πολυ σωστα! εγω τα εγραψα λαθος. Το coming soon αφορα φορτιστες που δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα, δηλ δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν. Το available now αφορα διαθεσιμους τωρα φορτιστες, δηλαδη που δεν εχουν κουμπωμενα πανω αμαξια. Καποιες εταιρειες γνωστοποιουν την κατασταση αυτη των φορτιστων τους, αλλα παιζοντας με τα φιλτρα βλεπω οτι ειναι παρα πολυ μικρος ο αριθμος των φορτιστων που εμφανιζονται με το available now, οποτε δεν εχει και πολυ νοημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              otso @lap last edited by

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Περιττό να πω πως 😍 😍 😍 😍 😁 😁

                              Η mahindra εφτιαχνε τζιπ στο χωριο μου απο πρωτου γεννηθειτε , με κινητηρα ρενω .
                              Ινδοι τα δοκιμαζαν στους χωματοδρομους και τα χωραφια , αλλα δεν πουλουσαν στην ελληνικη αγορα , λογω συμβασης να προστατευτουν τα πονυ ; ποιος ξερει.

                              Εκπληκτικο το αγοραζα με κλειστα ματια .

                              Έχω δει Mahindra ακόμα και σήμερα!!! Νομίζω mercedes ήταν η μηχανή!

                              https://www.caroto.gr/2011/12/29/history-of-greek-automotive-industry/

                              Το 1975 η εταιρεία συναρμολογεί και παρουσιάζει στην Ελληνική αγορά ένα ελαφρού τύπου τζίπ με το όνομα AUTOTRACTOR. Το αυτοκίνητο ήταν στην ουσία ένα εδώ συναρμολογημένο τύπου τζίπ: το AHINDRA”. Kαι αυτό βέβαια ήταν αντίγραφο από τα πρωτογενή Αμερικάνικα και φόραγε κινητήρα diesel 3.100 cc 62 HP PEUGEOT. Το εκμοντερνισμένο πιο «καλό» μοντέλο AUTOTRACTOR KZ , φορούσε κινητήρα βενζίνης πάλι της PEUGEOT 2.500 cc , 103 HP.

                              Το εργοστάσιο εκμοντερνίζεται το 1985 και αποκτά νέα πλέον ονομασία «MAHINDRA HELLAS Α.Ε.» Η ονομασία AUTOTRACTOR εγκαταλείπεται και τα αυτοκίνητα πωλούνται με το όνομα MAHINDRA (αν και με πολλές διαφοροποιήσεις απο τα πρωτογενή Ινδικά). Με την φοροεισπραχτική αλλαγή της νομοθεσίας το 1985 η παραγωγή γονατίζει και στην ουσία όλη η παραγωγή πάει στο εξωτερικό. Η εταιρεία σταματά τις εργασίες της και κλείνει το 1995.

                              λαθος πεζω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Πρέπει να ήταν η ίδια περίοδος που το 85 η ΕΟΚ επέβαλε τη μη κρατική ενίσχυση των κατασκευαστών όπως και με την οπελ και έκλεισαν!

                                Πάντως στην αρχή την έλεγαν ahindra;;;

                                Δηλαδή ποιος το σκέφτηκε;;;

                                -Πήρα τζιπ!

                                -Ahindra τζιπ πήρες!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ataim
                                  ataim @lap last edited by ataim

                                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Περιττό να πω πως 😍 😍 😍 😍 😁 😁

                                  Έρχονται οι κινεζ...οι Ινδοί!

                                  2770 μεταξόνιο, 4300 μήκος, suv, drift machine, design, στα 20κ!

                                  Έχει και κουμπί για να κορνάρει αυτόματα ανά δέκα δευτερόλεπτα.

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Το λήζινγκ μπαίνει γιατί αν είσαι εταιρεία έχεις μεγάλες απαλλαγές, αν είσαι ιδιώτης δεν έχεις την έννοια της μεταπώλησης και έχεις την δυνατότητα στα 4 χρόνια να επιλέξεις αν σε συμφέρει να το αγοράσεις στην τότε κατάσταση που θα είναι τα ηλεκτρικά.

                                    Αν το αγοράσεις έχεις μεγαλύτερες απαλλαγές

                                    Πολύ σωστός

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap @ataim last edited by lap

                                      @ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Περιττό να πω πως 😍 😍 😍 😍 😁 😁

                                      Έρχονται οι κινεζ...οι Ινδοί!

                                      2770 μεταξόνιο, 4300 μήκος, suv, drift machine, design, στα 20κ!

                                      Έχει και κουμπί για να κορνάρει αυτόματα ανά δέκα δευτερόλεπτα.

                                      Πες 25-26Κ με την μεγάλη μπαταρία νομίζω 79kwh. 0-100 σε 6,5'' και 4,37μ μήκος με 20 εκ απόσταση από το έδαφος.

                                      Design για μένα μια γενιά μπροστά από όλα τα άλλα ευρωπαϊκά και ασιατικά και επιτέλους νορμαλ διαστάσει με τεράστιους χώρους.

                                      Εάν η μπαταρία είναι κάποιας καλής εταιρίας.... Μάκαρι να έρθει και εγώ.

                                      Βγαίνει σε μια οικογενειακή έκδοση και μια σαν του Batman το αυτοκίνητο.

                                      Youtube Video

                                      Η μπαταρία LFP λένε θα έχει εγγύηση για όλη την διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Πρέπει να δούμε τι σημαίνει αυτό.

                                      HUD με augmented reality, 16 ηχεία και 1400 watt στερεό, όλα τα νέα Adas, αυτόνομη οδήγηση και αυτόματο παρκάρισμα. Δυνατοί επεξεργαστές και ethernet, κάμερα ασφαλείας που καταγράφει;δει γύρω από το αυτοκίνητο κτλ

                                      Σε σχεδίαση πάντως ιδιαίτερα το μικρότερο τους κέρδισε στην στροφή. Είναι μια γενιά μπροστά.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        85f4aaa7-30e4-496a-b2ec-46a91d42263d-image.png

                                        2492ac55-6a87-4df8-bc8a-1eb1d2b14b6b-image.png

                                        f2fb475b-36cc-428d-8724-19ce2ea43c29-image.png

                                        alt text

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Αυτοί λένε πως η νέα μπαταρία φορτίζει από το 20-80% σε φορτιστή 175kwh μέσα σε 20 λεπτά.

                                          Αυτονομία πάνω από 500+ χλμ.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • polioan
                                            polioan @lap last edited by polioan

                                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Τι είναι αυτό? Καινούριο CHR???? 😊

                                            CUPRA LEON 2025
                                            1.5cc 150Hp MHV

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 767
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 770
                                            • 771
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 769 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr