Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 341
    • 342
    • 343
    • 344
    • 345
    • 350
    • 351
    • 343 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    7011
    62745
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 @georgemit last edited by

      @georgemit said in AUDI FORUM:

      Φιμωμενο λόγω ρύπων; χλωμό το βλέπω για την εποχή όπως ακόμα χλωμοτερο ο 1.4 60 να πάρει 20 άλογα ακόμα και με σημερινά μέσα.

      Λογω ασφαλιστικής κατηγορίας στη Γερμανία τοτε νομίζω.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • georgemit
        georgemit last edited by georgemit

        Αυτά ήταν αργότερα με τους Tsi, που έκρυβαν άλογα, ο 1.4 60 και ο 1.6 75 ήταν απλά παρωχημενοι 8βαλβιδοι.
        Γενικά εκείνη την εποχή και λίγο αργοτερα έπαιζε πολύ παπατζιλικι με τη βελτίωση των ατμοσφαιρικων και άφθονα μουσαντενια άλογα, almera challenge, ibiza top gun και η αντίστοιχη fabia, corsa dbillas klp klp klp

        i30 160 N line!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          https://www.capital.gr/diethni/3885186/oristiko-louketo-stin-audi-bruxellon/

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @kostis20 last edited by

            @kostis20 said in AUDI FORUM:

            @georgemit said in AUDI FORUM:

            Φιμωμενο λόγω ρύπων; χλωμό το βλέπω για την εποχή όπως ακόμα χλωμοτερο ο 1.4 60 να πάρει 20 άλογα ακόμα και με σημερινά μέσα.

            Λογω ασφαλιστικής κατηγορίας στη Γερμανία τοτε νομίζω.

            Αυτό ήταν το παραμύθι της εποχής για τον ειδικό ρύπο.

            Μετά έβγαλαν του tsi. Φαίνεται θα φαλίρησαν οι παλιές ασφαλιστικές και θα ήρθαν καινούργιες γκαζάτες...😊

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • George 0
              George 0 @realzeus last edited by

              @realzeus said in AUDI FORUM:

              @criuser said in Toyota Corolla Cross:

              Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

              Κάτι λάθος θυμάσαι.

              Εξαρτάται τη γενιά ;

              Το Audi 80 παρουσιάστηκε το 1972 σαν Audi 80 B1. (Typ 80, 82) Η τεχνολογική του υπεροχή έθεσε την βάση για τα μοντέλα Audi και VW της δεκαετίας του 1970.

              Η μπροστινή κίνηση με αρνητική ακτίνα κύλισης, ο μοντέρνος κινητήρας του (EA827) που είχε τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, του έδινε αξιοσημείωτες επιδόσεις.

              Με κινητήρες στα 1300, (1297 ccm, 55 PS, 860 kg, 150 km/h) και 1500 κυβικά, (1471 ccm, 75 / 85 PS, 880 kg, 160 / 170 km/h) αλλά και στα 1600 σαν GTE. (1588 ccm, 110 PS, 890 kg, 180 km/h)

              Παράλληλα χάριν του μικρού του βάρους διακρίθηκε για την υποδειγματική κατανάλωση καυσίμου. Για τον λόγο αυτό το Audi 80 μετά την πετρελαϊκή κρίση του 1973 είχε τεράστια επιτυχία σε πωλήσεις.

              We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @George 0 last edited by realzeus

                @george-0 said in AUDI FORUM:

                @realzeus said in AUDI FORUM:

                @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

                Κάτι λάθος θυμάσαι.

                Εξαρτάται τη γενιά ;

                Το Audi 80 παρουσιάστηκε το 1972 σαν Audi 80 B1. (Typ 80, 82) Η τεχνολογική του υπεροχή έθεσε την βάση για τα μοντέλα Audi και VW της δεκαετίας του 1970.

                Η μπροστινή κίνηση με αρνητική ακτίνα κύλισης, ο μοντέρνος κινητήρας του (EA827) που είχε τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, του έδινε αξιοσημείωτες επιδόσεις.

                Με κινητήρες στα 1300, (1297 ccm, 55 PS, 860 kg, 150 km/h) και 1500 κυβικά, (1471 ccm, 75 / 85 PS, 880 kg, 160 / 170 km/h) αλλά και στα 1600 σαν GTE. (1588 ccm, 110 PS, 890 kg, 180 km/h)

                Παράλληλα χάριν του μικρού του βάρους διακρίθηκε για την υποδειγματική κατανάλωση καυσίμου. Για τον λόγο αυτό το Audi 80 μετά την πετρελαϊκή κρίση του 1973 είχε τεράστια επιτυχία σε πωλήσεις.

                Δεν ξέρω σε τι ακριβώς απαντάς, αλλά ούτε το 80 ήταν κανένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ούτε μίλησα για τίποτα από όλα αυτά. Ότι δεν υπήρχε το 1990 ντίζελ 1600 80άρι είπα μόνο. Το 75άρι ήταν βενζίνης.

                George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • George 0
                  George 0 @realzeus last edited by

                  @realzeus said in AUDI FORUM:

                  @george-0 said in AUDI FORUM:

                  @realzeus said in AUDI FORUM:

                  @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                  Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

                  Κάτι λάθος θυμάσαι.

                  Εξαρτάται τη γενιά ;

                  Το Audi 80 παρουσιάστηκε το 1972 σαν Audi 80 B1. (Typ 80, 82) Η τεχνολογική του υπεροχή έθεσε την βάση για τα μοντέλα Audi και VW της δεκαετίας του 1970.

                  Η μπροστινή κίνηση με αρνητική ακτίνα κύλισης, ο μοντέρνος κινητήρας του (EA827) που είχε τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, του έδινε αξιοσημείωτες επιδόσεις.

                  Με κινητήρες στα 1300, (1297 ccm, 55 PS, 860 kg, 150 km/h) και 1500 κυβικά, (1471 ccm, 75 / 85 PS, 880 kg, 160 / 170 km/h) αλλά και στα 1600 σαν GTE. (1588 ccm, 110 PS, 890 kg, 180 km/h)

                  Παράλληλα χάριν του μικρού του βάρους διακρίθηκε για την υποδειγματική κατανάλωση καυσίμου. Για τον λόγο αυτό το Audi 80 μετά την πετρελαϊκή κρίση του 1973 είχε τεράστια επιτυχία σε πωλήσεις.

                  Δεν ξέρω σε τι ακριβώς απαντάς, αλλά ούτε το 80 ήταν κανένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ούτε μίλησα για τίποτα από όλα αυτά. Ότι δεν υπήρχε το 1990 ντίζελ 1600 80άρι είπα μόνο. Το 75άρι ήταν βενζίνης.

                  Γιατί δεν ήταν εξαιρετικό; Είναι ο πρόγονος του A4 επίσης με τεράστια επιτυχία.

                  We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @George 0 last edited by

                    @george-0 said in AUDI FORUM:

                    @realzeus said in AUDI FORUM:

                    @george-0 said in AUDI FORUM:

                    @realzeus said in AUDI FORUM:

                    @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                    Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

                    Κάτι λάθος θυμάσαι.

                    Εξαρτάται τη γενιά ;

                    Το Audi 80 παρουσιάστηκε το 1972 σαν Audi 80 B1. (Typ 80, 82) Η τεχνολογική του υπεροχή έθεσε την βάση για τα μοντέλα Audi και VW της δεκαετίας του 1970.

                    Η μπροστινή κίνηση με αρνητική ακτίνα κύλισης, ο μοντέρνος κινητήρας του (EA827) που είχε τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, του έδινε αξιοσημείωτες επιδόσεις.

                    Με κινητήρες στα 1300, (1297 ccm, 55 PS, 860 kg, 150 km/h) και 1500 κυβικά, (1471 ccm, 75 / 85 PS, 880 kg, 160 / 170 km/h) αλλά και στα 1600 σαν GTE. (1588 ccm, 110 PS, 890 kg, 180 km/h)

                    Παράλληλα χάριν του μικρού του βάρους διακρίθηκε για την υποδειγματική κατανάλωση καυσίμου. Για τον λόγο αυτό το Audi 80 μετά την πετρελαϊκή κρίση του 1973 είχε τεράστια επιτυχία σε πωλήσεις.

                    Δεν ξέρω σε τι ακριβώς απαντάς, αλλά ούτε το 80 ήταν κανένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ούτε μίλησα για τίποτα από όλα αυτά. Ότι δεν υπήρχε το 1990 ντίζελ 1600 80άρι είπα μόνο. Το 75άρι ήταν βενζίνης.

                    Γιατί δεν ήταν εξαιρετικό; Είναι ο πρόγονος του A4 επίσης με τεράστια επιτυχία.

                    Γιατί υπήραν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα τότε στην κατηγορία. Η εμπορική επιτυχία είναι εντελώς άσχετη.

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      Πως τον ορίζουμε τον φιμωμένο κινητήρα;

                      George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone @realzeus last edited by

                        @realzeus said in AUDI FORUM:

                        @george-0 said in AUDI FORUM:

                        @realzeus said in AUDI FORUM:

                        @george-0 said in AUDI FORUM:

                        @realzeus said in AUDI FORUM:

                        @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                        Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

                        Κάτι λάθος θυμάσαι.

                        Εξαρτάται τη γενιά ;

                        Το Audi 80 παρουσιάστηκε το 1972 σαν Audi 80 B1. (Typ 80, 82) Η τεχνολογική του υπεροχή έθεσε την βάση για τα μοντέλα Audi και VW της δεκαετίας του 1970.

                        Η μπροστινή κίνηση με αρνητική ακτίνα κύλισης, ο μοντέρνος κινητήρας του (EA827) που είχε τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, του έδινε αξιοσημείωτες επιδόσεις.

                        Με κινητήρες στα 1300, (1297 ccm, 55 PS, 860 kg, 150 km/h) και 1500 κυβικά, (1471 ccm, 75 / 85 PS, 880 kg, 160 / 170 km/h) αλλά και στα 1600 σαν GTE. (1588 ccm, 110 PS, 890 kg, 180 km/h)

                        Παράλληλα χάριν του μικρού του βάρους διακρίθηκε για την υποδειγματική κατανάλωση καυσίμου. Για τον λόγο αυτό το Audi 80 μετά την πετρελαϊκή κρίση του 1973 είχε τεράστια επιτυχία σε πωλήσεις.

                        Δεν ξέρω σε τι ακριβώς απαντάς, αλλά ούτε το 80 ήταν κανένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ούτε μίλησα για τίποτα από όλα αυτά. Ότι δεν υπήρχε το 1990 ντίζελ 1600 80άρι είπα μόνο. Το 75άρι ήταν βενζίνης.

                        Γιατί δεν ήταν εξαιρετικό; Είναι ο πρόγονος του A4 επίσης με τεράστια επιτυχία.

                        Γιατί υπήραν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα τότε στην κατηγορία. Η εμπορική επιτυχία είναι εντελώς άσχετη.

                        Κανεις λαθος. Το 80αρι ηταν ενα ιστορικο αμαξι καθως το πρωτο σενταν μαζικης παραγωγης με τετρακινηση στις κατηγοριες που επαιζε. Και γενικα ηταν κατι που θα αντεχε στον χρονο οχι οπως τα Γαλλικα και ιταλικα που σπανια να δεις καποιο πια αφου ηταν φτιαγμενα απο χαρτι και αυτοδιαλυθηκαν.

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Αν τον πλησιάσεις αρκετά δεν μπορεί να σε δαγκώσει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Τελευταίο φιμωμένο που θυμάμαι ήταν το
                            https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Aprilia-RS125-1992-2010-Dixronh-125ara-arrwstia_140074.asp

                            Με ένα περιοριστή διατομης στην εισαγωγή αέρα

                            Τι μηχανες !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • George 0
                              George 0 @super-t last edited by

                              @super-t said in AUDI FORUM:

                              Πως τον ορίζουμε τον φιμωμένο κινητήρα;

                              Lean το ξέρω εάν δεν έχει πολλές στροφές

                              We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t @George 0 last edited by

                                @george-0 said in AUDI FORUM:

                                @super-t said in AUDI FORUM:

                                Πως τον ορίζουμε τον φιμωμένο κινητήρα;

                                Lean το ξέρω εάν δεν έχει πολλές στροφές

                                Εγώ φιμωμένος καταλαβαίνω ότι κάτι στον σχεδιασμό εμποδίζει την ροή του αέρα. Για αυτό λέω, ίσως έχει άλλη ερμηνεία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @wantone last edited by

                                  @wantone said in AUDI FORUM:

                                  @realzeus said in AUDI FORUM:

                                  @george-0 said in AUDI FORUM:

                                  @realzeus said in AUDI FORUM:

                                  @george-0 said in AUDI FORUM:

                                  @realzeus said in AUDI FORUM:

                                  @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                  Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

                                  Κάτι λάθος θυμάσαι.

                                  Εξαρτάται τη γενιά ;

                                  Το Audi 80 παρουσιάστηκε το 1972 σαν Audi 80 B1. (Typ 80, 82) Η τεχνολογική του υπεροχή έθεσε την βάση για τα μοντέλα Audi και VW της δεκαετίας του 1970.

                                  Η μπροστινή κίνηση με αρνητική ακτίνα κύλισης, ο μοντέρνος κινητήρας του (EA827) που είχε τον εκκεντροφόρο επικεφαλής, του έδινε αξιοσημείωτες επιδόσεις.

                                  Με κινητήρες στα 1300, (1297 ccm, 55 PS, 860 kg, 150 km/h) και 1500 κυβικά, (1471 ccm, 75 / 85 PS, 880 kg, 160 / 170 km/h) αλλά και στα 1600 σαν GTE. (1588 ccm, 110 PS, 890 kg, 180 km/h)

                                  Παράλληλα χάριν του μικρού του βάρους διακρίθηκε για την υποδειγματική κατανάλωση καυσίμου. Για τον λόγο αυτό το Audi 80 μετά την πετρελαϊκή κρίση του 1973 είχε τεράστια επιτυχία σε πωλήσεις.

                                  Δεν ξέρω σε τι ακριβώς απαντάς, αλλά ούτε το 80 ήταν κανένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, ούτε μίλησα για τίποτα από όλα αυτά. Ότι δεν υπήρχε το 1990 ντίζελ 1600 80άρι είπα μόνο. Το 75άρι ήταν βενζίνης.

                                  Γιατί δεν ήταν εξαιρετικό; Είναι ο πρόγονος του A4 επίσης με τεράστια επιτυχία.

                                  Γιατί υπήραν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα τότε στην κατηγορία. Η εμπορική επιτυχία είναι εντελώς άσχετη.

                                  Κανεις λαθος. Το 80αρι ηταν ενα ιστορικο αμαξι καθως το πρωτο σενταν μαζικης παραγωγης με τετρακινηση στις κατηγοριες που επαιζε. Και γενικα ηταν κατι που θα αντεχε στον χρονο οχι οπως τα Γαλλικα και ιταλικα που σπανια να δεις καποιο πια αφου ηταν φτιαγμενα απο χαρτι και αυτοδιαλυθηκαν.

                                  Τι λες βρε Άγη; Μια χαρά υπάρχουν υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα από όλες τις χώρες εκείνης της εποχής. Αν θες να το δούμε από άποψη αντοχής, τότε Ιαπωνία μόνο. Το 80 ήταν βαρύ, αργό και άστριφτο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, όπως τα περισσότερα Audi της τότε εποχής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 last edited by

                                    Έρωτα, έρωτα...
                                    Έρωτα, έρωτα...

                                    Youtube Video

                                    P monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                    • P
                                      panormus772 @katafractos17 last edited by

                                      @katafractos17 said in AUDI FORUM:

                                      Έρωτα, έρωτα...
                                      Έρωτα, έρωτα...

                                      Για την ξανθιά το λες υποθέτω.Γιατί εγώ για αυτήν είδα το βιντεάκι.. 😎 😊

                                      Ο.κ., και το Q6 καλό είναι.. ☺

                                      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • katafractos17
                                        katafractos17 @panormus772 last edited by katafractos17

                                        @panormus772 said in AUDI FORUM:

                                        @katafractos17 said in AUDI FORUM:

                                        Έρωτα, έρωτα...
                                        Έρωτα, έρωτα...

                                        Για την ξανθιά το λες υποθέτω.Γιατί εγώ για αυτήν είδα το βιντεάκι.. 😎 😊

                                        Ο.κ., και το Q6 καλό είναι.. ☺

                                        Χαχαχα...
                                        Η αλήθεια είναι ότι δεν επιλέχθηκε τυχαία το συγκεκριμένο βιντέακι.
                                        Θα μπορούσα να βάλω του Tomas ή οποιουδήποτε άλλου, αλλά αυτό ήταν τέλειος συνδιασμός.
                                        Τι πιο καλό να παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό εργαλείο, ένα άλλο εντυπωσιακό μιλφέιγ εργαλείο. 😀 😎
                                        Το πήγαινα ένα ride... 😁

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panormus772 last edited by panormus772

                                          https://autogreeknews.gr/prosfores/hrimatodotika-programmata/nea-audi-atoka-kai-apo-159-eyro-to-mina

                                          https://www.audi.gr/gr/web/el/premium-mobility/financial-services.html

                                          Απ'τον καιρό που είχα πάρει το Punto (2001) είχα να δω άτοκη χρηματοδότηση. Κι ειδικά από VAG δε θυμάμαι ποτέ.
                                          Τι παίζει,είναι πραγματικό 0% ή κανένα κόλπο;
                                          Επίσης λέει και επέκταση εγγύησης στα 4 έτη. Not bad..

                                          Y.Γ. Ο.κ. για ετοιμοπαράδοτα, αλλά δεν το κάνει κανείς άλλος.

                                          fanis75 A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                                            @panormus772 said in AUDI FORUM:

                                            Απ'τον καιρό που είχα πάρει το Punto (2001) είχα να δω άτοκη χρηματοδότηση. Κι ειδικά από VAG δε θυμάμαι ποτέ.

                                            Είχε βγάλει και η Φορντ πριν μερικά χρόνια και το κράτησε 1-2 χρόνια, πριν το κάνει 1%.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 343 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr